Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Így néz ki egy reklamáció

2010.01.21. 09:00 | Subba Gecy

Nincs adat arról, hogy melyik szolgáltatóhoz csúszott be az alábbi reklamáló levél és az is lehet, hogy kam az egész, de valami hibátlan stílusban írták. Tegyük meg Magyarország hivatalos panaszbejelentő levélformájának!

 

 

"A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése
érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a
problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot
felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg
is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam,
és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.
Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,
úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs
körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba,
valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód
már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul
rögzített telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian
Panthera - szintű telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája
baszott kijönni, és a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta
elhárítani, az általam érzékelt probléma még mindig fennáll. 9-szer
pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk
hülyének néztek, hiszen az Önök adatai szerint minden rendben. Ezek után
persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem, kimerítik
a pofátlanság határát.
Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel
kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és
segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a
vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem.
Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot
tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel
ennyi szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen
remek, dinamikus csapat tagja. Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis
pontosan annyiba kerül, amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az
első három hónapban.
Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára:
1. A problémán forrása a hibás modem.
2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy
működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van,
csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem.
3. Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a
kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán
ajánlott opció.
4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően,
leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a
modemet. A közlekedős ember kint marad.
5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy.
6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.
Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul
HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt,
de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik:
1. Szintén megadják,
2. Kiérdemelték,
3. Félek tőlük.
Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem
keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat,
akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által
kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.
Várom megkeresésüket! Nyomorékok.
Tisztelet nélkül:
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr311689146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.21. 09:08:29

Nagyon eltalálta a levélíró!

ValakiX 2010.01.21. 09:16:27

A hibabejelentő telefonszáma 1221. Ebből azért ki lehet sakkozni, hogy melyik szolgáltatóról van szó. Amúgy akár kamu, akár nem, nekem tetszik.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:18:12

akárhogyis, ez kibebaszott jó, végignyígtam :) a levél írójával hetekig tudn ék dumcsizni :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:18:18

Gyönyörűséges, hóeséses, hógolyózós reggelt mindenkinek:)

A levél tuti emilben lett elküldve, annyira tipikus:) Papírra még mindig szépen fogalmaznak az emberek:)
Ilyen az a szolgáltató, vagy bank vagy bármi:(, ahol nincs összeköttetés az osztályok között!
Az orvosnál is ezért kell annyit várni:(

A levél teljesen jogos:) Akár mintaként is szerepelhetne:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:21:49

szerbusz Levente, aki lány!
én imádok ilyen leveleket írni, persze ennyire cinikusra és trágárra még nem került sor, de sztem ebben ki lehet élni az elfojtott gyerekkori traumákat :)
ez télleg kvajó poszt!

El Visco Stello (törölt) 2010.01.21. 09:21:54

Mintha csak magam írtam volna. Ez poszt a javából!

El Visco Stello (törölt) 2010.01.21. 09:24:32

Még egy apróság a Subba védelmében: A 1221-es telefonszámot kéretik nem tudomásul venni, mert következtetni enged a szolgáltatóra. Én is naponta alkalmazom ezt a telefonszámot.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 09:26:31

Spájdernek igaza van, címlapos blogrúl kopipasztázni nem túl elegáns. Ellemben uncsi és érdektelen is egyben.

Jajmár miket beszélek, vakmeleg és fantipompi poszt, csak voltmár és olvastam is. Azér köcce, egy jó viccen lehet ám többször is kacarászni állítólag.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:28:57

@Rosszindulatú Vászka:
Vászka kihúzod a gyufát, figyeld meg!
Ez JÓ POSZT!!!
Nekem tecc is. Letojom holvót meg holnem, ilyesmit én is olvastam má vagy ezret, de ennek a nyelvezete valami csudijó. immádom na.
ne kötekeggy, örülj!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:29:32

megjegyzem,rám már többször baszta rám a jupécé ügyfélszolg a telt,sőt eccer megkértek hogy távozzak az ügyfélszolg területéről (nem megfelelő hanghordozás esete)me nem volt képes a fenti gittegylet egy eccerű számlázási hibát korrigálni,ill magasabb tarifacsomagra váltani ill modemet vagy mit cserélni
érdekes ,hogy ezen megmozdulások után még haza sem értem,meg lett oldva a zügy

spájdernecc 2010.01.21. 09:31:16

@Dr. Körömlakk ®:
KL ez nem hasonló, hanem ugyan az a levél
nem is lenne gáz, ha lenne rá valami utalás, hogy megjelent xy blogon, de itt úgyis többen látják
netika

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:33:18

@Dr. Körömlakk ®:
L-E-W-Y= LUI:)

A múlt héten én is írtam az egyik bank oldalán emilkéket, /borzalmasak, értetlenek, stb./ írtam kb. 10-et:) fogja a frász őket hívni pénzért:) És vissza is hívtak, kb 9*:) Jót beszélgettem az ügyfeles kolegákkal:)
De elnézést sosem kértek a hibák miatt. Majd ezt még a szemükre hányom:)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:35:25

@spájdernecc: szted itt megjelölik,hogy honnan lopják,izé posztolják ezeket a fantasztikus!! posztokat???
megjegyezném,még mindig nem mutatkozott be a gecy,(nem akarom asztat mondani hogy ez ősi....) de így illene

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:35:51

Egyébként a levélíró meg örüljön, hogy elérhető náluk ilyen szolgáltatás:) A mi környékünket még csak nem is tervezik betelepíteni, bár ahogyan nézem talán jobb is:)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:36:18

na jó,néha megjelölik a forrást...NÉHA!!!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:37:22

@Rosszindulatú Vászka:
Szia! nem lesz ma valami érdekes témád az oldaladon? Sutyiban olvasom:) Bírom a gépelési stílusod:)

I'm singing in the snow!...:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:37:46

@spájdernecc: nem ezt mondtam, hanem azt, hogy ehhez hasonló leveleket milliót lehet olvasni. nem ezt, hanem ilyesmit.
engem ez nem zseníroz. mámint a problémátok.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:38:01

@Lewyke: azé nem oan rossz ez a szetopbokszos izé...elöször aszittem hogy uri huncuccság,de néha jó dolgokat lehet művelni vele

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:38:52

@Lewyke: tudom, csak húztalak :)
a poszt jó, Gecy ne hallgass senkire!

_nyuszi_ 2010.01.21. 09:40:34

mikor itten a kollégákkal röhögtünk rajta egyik napon, sejtettem, hogy ide kerül. kár, hogy nem voltatok gyorsabbak! :)

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 09:40:59

@Dr. Körömlakk ®: amit Spájdi, netika. Ráadásul a gépház kirakta címlapra is, ez oly zsenánt.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:42:23

@telekino:
viccelsz????????
@Rosszindulatú Vászka:
aha. hát ezt a netikátlanságot én elviselem. nekem más dógok jobban basszák a csőrimet. de tom, hogy Te alapos fickó vagy, szal engedéjezem a fölháborodásot! :)
a poszt jó!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:43:13

@már nyuszi: má hogy lettek volna gyorsabbak,hisz meg kell várni,hogy máshol megjelenjen,majd onnan kopipészt,miegymás...vagy nem

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:43:28

Vászka, monnyuk azt továbbra se értem, hogy bemutatod, hogy kurvasok tanálat van erre a gugliban, hogyan kapcsolódik ahhoz, hogy nincs forrásmegjelölés. vagy mé. de inkább hogy. és persze mé.

_nyuszi_ 2010.01.21. 09:45:08

Gecy, egyébként a 1221 az UPC!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:45:19

@telekino: szerettem volna én is huncutkodni vele, de mivel netet nem hoznak ide, ezért kihagyom, ezt a pár hetet már kibírom nélküle, odakint már megvan, valami hasonló:) Csak az a bajom, hogy angolul, hogyan fogok ilyen levelet írni, ha nem felel meg a szolgáltatás? Bár ott simán beperlik a szolgáltatót:) és nem évekig tart az ügy. Úgy szeretnék már abban a normális, kínlódásmentes világban élni:)

spájdernecc 2010.01.21. 09:46:05

nem felháborodás, tényvaló
másrészt hallotam én már Indexes bloggert nyígni
nyúlás miatt.
szal, tán várjam el magamtól is, hamár homár

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:47:06

@Lewyke: peeeerszeeee :) szánkóóóón. hóóógyne...
Marika, mégegy sört!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:47:30

@Lewyke: itt még sok idő kell ahhoz sajnos...

spájdernecc 2010.01.21. 09:51:25

@telekino:
na ja
ehhez előbb a szolgáltatónak le kell vennie a hatósági zubbonyt, és az ügyfelet megtanulni nem problémaként, hanem partnerként kezelni
onnantól már megy, mint az ágybakaki

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 09:51:51

@Lewyke: köcce és igyexek :)

@Dr. Körömlakk ®: már úgy azért címlapozni két azonos tartalmú poszt, nem profi. És miután elég markáns anyag, pár napja felbukkant több hejen, nem is tekinthető frissnek a cucc. Pár hét múlva nem lenne gáz, de ma sztem az. Nem a blogélősködés a gáz, hiszen minden hasonló tematikájó blogba világszinten ugyanazok a mocsokok meg díszcelebek meg vicces videók vannak heti-napi szinten, hanem, hogy ez így egy sima kopasztázás, ami semmit nem ad hozzá a cucchoz. Egy forrásmegjelölés, amim nyilvánn igényel kis plusz munkát kissé tompítaná ezt a használcságérzéset.

Amúgy meg úrinő/úriember nem így reklamál. Pont aki kapja, annak semmi köze a hirighez. Tiszteletlenség és modortalanság így reklamálni. Sztem.

Na jöhet a pofánlecsó, de én akkor is így látom.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:54:55

@Dr. Körömlakk ®: Forró lángos sajttal tejföllel:)igen forralt borocska, de csak kis gyűszűnyi:) /sok kis gyűszűnyi:)/

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:57:39

@Rosszindulatú Vászka: aha
első részt tudomásul vettem
második részt nem. a júzernak ez az egy móggya van elégtételt venni, nem dolga nyomozgatni a valósi illetékest. aki olvassa jót nyihog, és eljuttassa a valódi illetékeshez, és kész. a júzer má így is sokat nyelt a tisztel szolgáltatótól. ez van.
ha az étterembe döglöttegért hoznak ki a rántocceletbe rejtve, akkor se berohansz a konyhába, és elkapod a főszakács frakkját, hanem a cicnérnek kérded meg errül a véleményit. az meg majd továbbíccsa a nagysapkásnak.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 09:59:10

@telekino: Kimegyek, ellesem a technikákat és "ha" visszajövünk, vagy alapítok egy céget, még nemtudommilyet, és az én cégem lesz a legjobb, az ügyfélkezelés és panaszkezelés miatt:)
Vagy most együtt bojkottáljuk az ügyfélszolgálatokat:)
Menjünk tüntetni, legyünk mi az elsők ebben az évben, azok legyenek a szervezők akik, itt elsőzni szoktak:)Már megyek is bekészítem a paprikaspray elleni cuccokat, csak el ne fogyjon addigra:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:59:14

@spájdernecc: @Lewyke: riszpektálom esztet! :)
a poszt jó!

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 09:59:57

@Lewyke: tuctuczene is legyen, hamán paprikaspréh :)

raves · http://mindennapramese.blog.hu 2010.01.21. 10:02:37

keserédes hangvétel :D ehe ehe ehe ehe

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 10:04:33

@Dr. Körömlakk ®: már kicsit bocs, de nagyon rossz példa. Ott és akkor azt tudom bántani, aki elém rakta tréflit. Az kicsit más ügy, ugye a séf meg a cincér szimbiózisba élnek és osztoznak a borravalón is.

De!

Ijen vicceskedő, ám alpári stílbe kultúrember nem hirigel. Mert nem korrekt, nem ferboksz. Az ügyfélszolgálatos júzernek az a dolga, hogy válaszoljon a problémás levelekre, telefonokra, munkaköri kötelessége a bunkóságot meg az anyázásot eltűrnie kedves mosojjal orcáján, így ez a mosdatlanszájú görényhirig nem ér pontot. A szeméjzet vegzálása a proliöntudat ékes példája. Sztem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:07:41

@Rosszindulatú Vászka: A szolgáltató ezen levél elolvasásakor csak annyi tiszteletet és urizálást kap vissza, amennyit ő adott az ügyfélnek!
Az ügyfelesnek meg igenis, hogy van köze hozzá! A céget képviseli amikor a panaszt felveszi, neki ez a munkája. Ergó neki is szól a lecseszés!
Ja igen és ügyfélre egy ügyfeles soha nem teheti le a telefont, bármilyen társaságnál legyen az, és az ügyfél bármilyen szót használhat, legfeljebb majd jól beperelik érte.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 10:11:52

@Rosszindulatú Vászka:
sztemmeg nem személyesen baszta a képibe xy-nak, és burigálta az asztalt, és hozta kellemetlen helyzetben az üfszolgálaton, hanema szolgáltatónak írt egy levelet, ott házon belül eldöntik kinek a dóga. kész. fésztufész mit lehet? kibasz a bizti őr. semmit. szétvet az ideg, ennyi.
számtalan eset volt, mikor személyesen akartam az igazamnak elejét venni, lehetetlen. a 40 íkús bizti őr ott terem, és kész. nincs ügyvizsgálat, csak kuss van. az ügyintéző meg többnyire egy flegma senki. többnyire. szal én támogatom a levelet.
azt írja a tag, 9szer hítta őket telefonon. tehát nem ezzel a paré levéllel indított...

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 10:19:41

@Lewyke: @Dr. Körömlakk ®: a hirig előélete ebenguba. Úgy vélem, a levél stílusa a levélírót minősíti. Kultúrált, civilizált ember ijet sohasenem tesz. Amúgy meg csak az egyik eléggé tahó és felindult álláspont ismeretében nem lehet véleményet alkotni az ügyről.

Úgy vélem, aki mondandóját csak ivarcikkeket és ivarkodást, illetve bélsárot illető szavakkal képes hangsújozni ill. nyomatékosítani az egy bunkó neveletlen tajparaszt. Nem hinném, hogy ezek előrébb vinnék az ügyét, tehát még tejjesen felesleges is. Az ezel való dicsekvés meg egyenesen szánalmas. Sztem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:24:20

De ha szépszóval nem sikerült elintézni a problémát sokadjára sem, akkor nem-e megbocsájtható a kedves ügyfélnek, hogy a végén egyszer kiengedte magából a gőzt? örüljenek neki, hogy csak így levélen és nem fizikailag bélsarazta le őket:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:25:28

Múúúúúúúúkoooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddjj blogmotor!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:26:19

És működik az eszem megáll, tuti Urika leszármazottja vagyok, vagy legalábbis a tvn keresztül hatott rám:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:29:57

Most hívott egy ügyfeles! Olyan szexi volt a hangja:) és kedves normális , informatív volt!!!!ÁÁÁÁÁÁÁ

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 10:30:56

@Rosszindulatú Vászka: ált az ilyen levelek épp a szolgáltatót egy kedves mun katársától szoknak kikerülni. és de, jobbára ez tesz pontot a régóta húzódó, semmivel sem magyarázható balfasz ügyintézésre.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.21. 10:38:09

@Lewyke: hát nem. Nem értek egyet ezzel az állásponttal. Úgy tűnik bennem van a hiba. De akkor sem hiszem, hogy ez volna a dolgok intézésének normális menete. Aki ennyire nem tud viselkedni és ennyire ellenségesen láttya a dolgokat és embereket, annak nincs heje kultúrlények között. Sztem.

És nem tudni, hogy a telefonba mennyire volt tahó az ügyfél, sem azt, hogy a szerelőkkel menynire volt lekezelő és nyegle. Ez így nem kerek és nagyon nincs rendben. Egyben szomorú, hogy szerintetek ez vicces, rajos és jó móggya az ügyintézésnek.

Persze sokkal könyebb és olcsóbb baszakodni másokkal, mint erőfeszítéseket tenni a dolgok jobbítására. Ez egy vértahó levél, ezen nincs mit vitatkozni.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:43:32

@Rosszindulatú Vászka: kv és írok egy karácsonyi kis ügyfélszolgálatos sztorit!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.01.21. 10:57:37

Karácsony előtt egy héttel felhívott egy ügyfélszolgálatos péntek este fél nyolckor, hogy azonnal fizessek be 65000ft-ot, mert különben felmondják a szerződést! nem igazán értettem miért, elővettem a számlákat, semmi tartozás. Felszólítólevelek nuku! hétfőn megint ugyanez, és Karácsony után szintén, hiába bizonygattam, hogy de nekem nincs tartozásom, le se bélsározták. A számlaegyenlegeket minidig a köv hónap végén kapom meg, a sms-ek nem érkeznek meg, szóval sok telcsi volt:( A végére már én is kiakadtam a zaklatásoktól! Ezért is írtam 9 emilt nekik egyhuzamban, én biztosan nem fogom a pénzt rájuk áldozni, mikor tudom, hogy nincs saram! Nehogy már én dolgozzak és tartsam a kapcsolatokat az osztályaik között. Dolgozzanak, azért kapják a fizetésüket!
Igenis jogos ez az alpárinak csak kissé mondható levél!

Dr. Körömlakk ® 2010.01.21. 11:04:23

@Rosszindulatú Vászka:
sztem se.
nem benned van a hiba, egyszerűen Te így látod, émmeg emígy.
amúgy pedig igen inteligencs vagyok mindég, én ált akkor szokok kiakadni, ha ehte hülyének vagyok nézve mint k ügyfél. ilyen levelet nem írtam még, de a homárt olvasva néha, a szolgáltatók megdolgoznak érte, hogy néha ilyet is kapjanak mielőtt elhinnék, hogy ők a Teremtők.

ultrabibsi 2010.01.21. 12:56:58

Felénk az a szokás, hogy szolgáltatót kb. 200 telefon mig eléred, 20x néznek hülyének (húzza ki-dugja vissza mégmossemjó??? stb.)aki a javítást végzi egy másik dimenzióban lakik és nem lehet tudni mikor csinálja meg, de sajnos hétvége van úgyhogy talánmajdhétfő stb.
Ez Magyarország.

jonnglenn 2010.01.21. 13:17:33

hijányolom "a lekközelebb lerugom a veséjét ha nem " és a "büdös qrvanyátokat már ti tetves kötsögök" opcijókat.

Ez egy tejjesen korrekt , bár óvatos panaszlevél.

én vettem eccer egy flekszet a zegyik vidékiteszkóban.
háromdarab huszas szögvasat kellett vóna elvágni vele egy toronyban.
nem bírta ki.
leégett attól amit egy fémfűrészlappal később hatperc alatt váktam el.

nos, lemásztam a toronyból és elindultam vissza a teszkóba.
a kinyiló ajtón bementem és amikor a zordításomra a pukkandúr bisztonságiőr már figyelt és a környéken mindenki megdermett, akkor egy jó húzós körling mozdulatsorral beküttem a flekszet a zügyfélszógálatra.

ha nem teszem meg akkor lehet infarktust kapok ottan.
nekik attam a minőségi terméket

megemelem a sapkájimat meg a kalapomat a levélíró előtt.

csikicsoki 2010.01.21. 14:41:55

sziasztok!
végig hahotáztam a szöveget, mert bár a szituációt elszenvedni meglehetősen kínos, én kb. 1-1,5 évvel ezelőtt ugyanezt végig éltem és csináltam.
nálam a dolog ott végződött, hogy kaptam (mert követeltem) kártérítést a nem teljesítés miatt, ill. még a telefonköltségeimhez is hozzájárultak.
de ezt nem a szolgáltató (upc) dícséretére mondom.
epedve vártam a másik netes-kábeles szolgáltató betelepülését a házba, átálltam a másik oldalra és azóta net fronton béke van és nyugalom.
üdv. a posztolónak, jó a stílusa! :-)

Bakkerovics Bakker 2010.01.21. 14:56:14

jonnglenn 2010.01.21. 13:17:33
te mijen barácsáktalan vagy halode...
még joban, minta posztoló.
mindenesetre nemszép ijen csúnyán beszéni eggy kedves szógátatóval, mégha nemis mindent úgy szógátat, ahogyanasztat mindenféle najív ügyfelek, meg buta papírosokon lévő szabájfélesékek elvárják.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.21. 15:27:43

Vászka, ha külföldön szar a szolgáltatásod, amiért pénzt fizetsz, a szolgáltató nem hogy fényesre nyalja az ánuszod, de még a taxiköltségedet is megtéríti, ha neked a hiba miatt mondjuk utaznod kell... Gyakorlatilag csak magyarországon, meg egy két lepukkant helyen jellemző az, hogy a szolgáltató ott basz át, ahol tud. Itt eladnak neked egy 700 terrabájtos sávszélt mondjuk 40000ért, de finoman belecsusztatják a szerződésbe, hogy a minimum a 3 bit/óra sebesség, úgyhogy ha neked egy hónapig 3bit/óra a sávszéled, ugyan úgy a 700 terráért kell fizetned. És nem pofázhatsz!!! Namost általában kínosan ügyelnek rá a köcsögök, hogy a szerződésben vállaltakat éppencskhogy tartsák, de ha te mondjuk azt mondod, hogy elég, akkor fizesd meg a hátralévő havidíj négyszeresének a tizenhatszorosát, meg 700% késedelmi kamatot, meg a modemed vidd azonnal vissza, mert jelzálog lesz a házadon... Ha a panaszom jogos, és kilencszer telefonálok, míg megemelik a seggüket, akkor még nehogymár én fogjam vissza magam.. Épp eleget enged a magyar nép a multiknak, és a bankoknak még így is...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.01.21. 15:53:43

Kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót..... kitalálom: UPC?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.01.21. 15:55:29

A "kapcsolja ki a tűzfalat és vírusirtót" eléggé árulkodó...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.01.21. 16:10:23

@Rosszindulatú Vászka:
Feltűnt neked a sztoriból, hogy az ember nem találkozott a szerelővel, mert basztak felkeresni őt? Így hogy a bánatos ló faszába' lett volna lekezelő vele?
Én is folytattam heroikus küzdelmet szépen, szabatosan fogalmazva. A 4. áfsz-t és törvényeket, érveket felsorakoztató levelem után rájöttem, hogy a túloldalon lévő emberek egyszerűen nem értik meg, amit - így ómagyarul, az ő játékszabályaikkal megtűzdelve - írok nekik. Türelmetlenségem odáig fajult, hogy én is elküldtem őket a búsba valami ehhez hasonló, de lényegesen enyhébb, ámbár egyszerű tőmondatokat tartalmazó levélben. És ezen a ponton drámai fordulat következett be.
Szép szóból csak kevés ért, azok meg elég értelmesek ahhoz, hogy más munkát találjanak záros határidőn belül.

Gianna :) 2010.01.21. 18:11:38

A upc velünk is rendszeresen ezt játszotta. kb 3x ültem otthon, vártam hogy kijöjjenek oszt semmi. Végül bementem az ügyfélszolgálatra, közöltem hogy az óradíjam x ezer Ft, ezt 3x 8 órára kiszámítva ennyi és ennyi jövedelemtől estem el. Mivel ez a jövedelemkiesés az ő hibájukból következett be, vagy megfizetik nekem, vagy azonnal kiküldenek valakit, és talán eltekintek tőle. Hamar odaértek.

Laser11 2010.01.22. 00:02:19

kurvajó volt, köszi.

mongoose 2010.01.22. 01:56:14

Minden szavát átérzem a jóembernek. 2 évig keserítette meg az életemet az a szemét banda. Soha többé UPC!

mongoose 2010.01.22. 02:07:09

A szikret egyezségeikről meg nem is beszélve az ASVÁval, vagyis 9-től úgy 23-ig a p2p olyan 1 mbit-re lett lekorlátozva se szó se beszéd nélkül. Szóval a 8 mbit-es netünkkel szupergyorsan bejöttek az e-mailek meg a youtube-on is szinkronban láthattam sztárvorszkidet a rettenetes mókussal akár napi 24 órában, de amiért a 8-ast vettem és nem a fos 4-est hát.. azt el is felejthettem gyorsan. Berúgtunk és megünnepeltük mikor lejárt a hűségidő, majd azonnal bontottunk.

krj 2010.01.22. 07:16:34

"visszautasítja a felkínált frissítőt"

zseniális!!!! :-)

inigomontoyavagyok 2010.01.22. 14:25:29

Rosszindulatú Vászka :

Kb egy órája láttam meg, hogy az általam írt levél elég sok helyre felkerült.Elég sok mindent írtál, amiben igazad is lehetne, viszont úgy gondolom, nem tudsz eleget az ügyről, hogy helytálló véleményt alkothass. Majd' két hétig képtelenek voltak orvosolni egy nyilvánvaló problémát, többszöri könyörgés ellenére is. A felvételeket meghallgathatja bárki, talán egyetlen beszélgetésben hangzottak el olyan szavak, melyek zavarhatják a kibaszottul kifinomult ízlésedet. Összesen talán kilenc volt, de lehet hogy csak nyolc vagy hét.Szerintem ha kettőnél több, már mindenképpen gondok vannak.A hiba oka valóban a modem volt, amit másnap kényelmesen ki lehetett volna cserélni, megakadályozva ezzel, hogy ilyen levelet írjak. Bosszantó, ha te korrekt módon állsz hozzá, és aki az egészért felelős, elküld a halál faszára, hogy csináld meg a géped, mert az a hiba oka.Ezt a levelet nem veszi senki magára, legkevésbé nem az ügyintéző, szóval nem gondolom, hogy bárki életét megkeserítettem volna vele, főleg mivel annyit beszéltem telefonon a UPC dolgozóival, a kertésztől az informatikusig, hogy abban a hónapban gyakrabban hallottam a hangjukat, mint a családomét.
A szerelők meg jattott kaptak, kivéve az utolsót, mert akkor már nem volt pénzem, és még én szégyelltem magam, mert nem tudtam adni.Továbbá mindig igyekszem végtelenül udvarias maradni,valamint mondtam a callosnak, hogy nagydarab szerelőt küldjenek, akitől félek, tehát automatikusan érvénybe lép a hármas pont.A tiszteletet nemcsak elvárni kellene, hanem megadni is.

További kellemes napot!

micimalacka 2010.01.22. 16:47:57

@inigomontoyavagyok:

Ha tényleg Te írtad, olvasd el a HWSW fórumát, ott a UPC hivatalosan jelen van és már reagált is :)

forum.hwsw.hu/index.php?showtopic=137617&st=7500&#entry6153011

iFerenc 2010.01.22. 17:17:33

@inigomontoyavagyok:

A leveled igen jól sikerült:) Láttad már a HWSW-n a UPC hivatalos reagalálását?

forum.hwsw.hu/index.php?showtopic=137617&st=7500&#entry6153011

ez is jól sikerült:D

iFerenc 2010.01.22. 17:18:18

látom, éppen most vote, sry:)

inigomontoyavagyok 2010.01.22. 19:56:38

@rettegett_technikus:

Köszönöm, megnéztem.

Sajna most kicsit elfoglalt vagyok, de legkésőbb vasárnap megy a válasz.

DeadBodiesEverywhere 2010.01.23. 23:58:09

OLD! :-)

Plusz kb 3 masodperc levagni melyik szolgaltato.
1221 az ufsz szam es a legutobbi akciokjuk a 3 honap ingyen volt!

Atha 2010.01.25. 14:23:01

De jót röhögtem!

renevol 2010.01.29. 02:37:13

Két észrevétel:

- az egyik a levél írójának, @inigomontoyavagyok: az egész folyamatban szerintem egyetlen tapló dolgot követtél el, ez pedig a jattolás volt. Jattot alapból elég tapló dolog szerintem adni és elfogadni, de pláne akkor ha ez nyilvánvalóan csak a berögzült káros szokások miatt van, nem pedig valami valós extra szolgáltatást honorál az ember. Maga a levél és az eljárásod viszont teljesen korrekt volt szerintem.

- a másik megjegyzés az egész témáról: vajon miért várják el az emberek egy nagyon sok helyen monopolhelyzetben lévő cégtől, hogy normális szolgáltatást nyújtsanak? Monopólium = vagy szar szolgáltatás vagy magas ár.

designerke 2010.02.06. 12:11:30

@hauz: végig vinnyogtam a röhögéstől - részben kínomban, a felismeréstől, hogy menyire igaz! - míg olvastam a levelet! Meg kell jegyezzem, még egészen diplomatikus és udvarias a néhány nyomdafestéket birizgáló kifejezéssel együtt... Hasonló érzelmekre ragadtattam magam szóban az elmúlt napokban egy másik hazai közintézményből hazaérkezve... Ott elvileg segítenek állást találni, de csak nagyon elvileg... Ehhez képest az említett monopolíummal rendelkező szolgáltató a versenyszféra top intézménye...

designerke 2010.02.06. 12:35:27

persze, hozzáteszem, írásban azért nem adnám ki személyesen ebben a formámban a kezemből a véleményemet, de otthon a 4 fal között bizony kiszalad az én számon is néhány pikáns kifejezés... Amúgy igyexem úrinő maradni. Én is voltam üfsz-es egy darabig, tehát átéltem a másik oldalt is, de sajnos ezzel együtt - júzerként - átérzem a feelinget, amit az ügyfél érez.

De a tesze-tosza szervek és szolgáltatók stb. az össze nem érő egységeikkel és nem tudja-jobbkéz-mit-csinál a bal cégmenedzsmenttel, engem is fel tudnak paprikázni mérhetetlenül.

Főleg egy olyan intézményben, ahol kimondottan segítésre vannak rendelve elméletileg az üfsz-en és közben úgy állank hozzá a problémádhoz, ahogy. És sírnak, hogy az utcán áll a sor vége, de mikor odaérsz, nem látod, hogy fülstölne a kezük alatt a munka... Na és akkor még nyavajognak, nyávognak, hogy sok a munka, ahelyett, hogy örülnének annak, hogy nekik még VAN, EBBEN AZ ORSZÁGBAN , ÁLLÁSUK!!!!

Vierre_ 2011.06.06. 22:33:17

Zseniális. Kevés emberi produktum váltja ki belőlem ezt az érzést, de ez kiváltja. Imádom. Állandó reklamáló és panaszkönyv kikérő vagyok, mert hiszem, hogy mindenkinek a maga dolgát..., de ez a reklamáció számomra ínyencség, alap, alfa és omega. Respekt. :DDD

Super aGyuri 2011.06.07. 09:55:08

Annyit tennék hozzá - a UPC válaszához -, hogy személy szerint botrányosnak tartom azt a gyakorlatot, hogy a callcenterek és helpdeskek kiszervezve, jó esetben éhbérért foglalkoztatott diáklányok, rosszabb esetben pakisztáni vagy indiai beszélő szerszámok (instrumentum vocalék) útján működnek.
Legszívesebben belehánynék a telefonba, amikor olyan emberrel vagyok kénytelen beszélni, akinek FOGALMA SINCS AZ EGÉSZRŐL.
Nem mondom, hogy minden panaszos telefont a műszaki igazgatónak kellene felvennie, de mondjuk kisebb cégeknél (pl. a reklám helye a VibaStyle nevű cégügyi szoftver szolgáltatója vagy épp a compute.hu, az ügyvédi irodánk domain szolgáltatója) az is előfordul (nem egyszer), hogy a reklamációinkra maga az ügyvezető válaszol. Azonnal. És a hibát elhárítja. (Mert ő ért hozzá.)

A nagy cégeket a saját nagyságuk pusztítja el. A kis halak előbb-utóbb megeszik (remélem) a nagy halakat, csak győzzem kivárni.

Remélem, a pakisztáni kenájhelpjúk kora előbb-utóbb lejár, és a mindenek felett való kósztkattingot előbb-utóbb felváltja a minőség. Ehhez persze az kell, hogy T-Commal, UPC-vel és egyéb multicégekkel épeszű ember ne álljon szóba.

Super aGyuri 2011.06.07. 10:00:14

Amúgy csodálkozom, hogy a konkrét eset a UPC-vel történt, mert őket még úgy-ahogy normálisnak tartom.

Azt hiszem, mindenek csúcsa a T-Com, ahol az édesanyám által 2009 januárjában megrendelt internet-szolgáltatást márciusban sikerült "beélesíteni", mert addig olyan baromságokkal hárították, hogy a munkatárs "rossz alközpontnál jelentette le a munkát" és egyéb kamuválaszok. Csesztek megcsinálni, maradjunk ennyiben.

Aztán kaptak egy levelet, amit véletlenül a vezérigazgatói titkárságra faxoltam át, mert valószínűleg elnéztem az utolsó néhány számjegyet... másnap működött a net.

Itt jegyzem meg, hogy a "készítse elő négyszámjegyű kódját" meg a "készüléke billentyűivel az alábbi lehetőségek közül választhat" szintén egy agyrém. Csak a kifárasztás a cél.

Egyik ismerősöm trükkje, hogy mindig az "új előfizetést szeretnék vásárolni" gombot kell megnyomni, mert akkor jelentkezik a "kezelő" (= valaki, aki két hete dolgozik ott diákmunkában, fején egy mikrofonos fejhallgatóval, és életében nem látott még nemhogy számítógépet, hanem zsebszámológépet sem)

Super aGyuri 2011.06.07. 10:01:59

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy hihetetlen esztétikai és intellektuális élmény volt a panaszlevél olvasása. Gratulálok a szerzőnek. ;)
süti beállítások módosítása