Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba szív iWiW: Pinás apával fürdik

2010.01.29. 08:00 | Subba Zsazsa

Tisztelt Hölgyem!
Elnézést, hogy ilyen levéllel zavarom, de arra kérem, hogy a sértődés helyett inkább fogja fel egy kedves bóknak. A képeit nézve erős vágyat éreztem arra, hogy írjak egy esetleges személyes találkozó reményében, hogy ezt a gyönyörű hölgyet élőben is láthassam. Mit is szeretnék öntől, /picit, kicsit,nagyon/, azt hiszem az én helyzetemben mindent el kell fogadnom, ezek után az irányítás az Ön kezében van, de mindenesetre sok időt.....áldoznék rá ha bármit is kaphatnék. Esetleg a cégemnél tudnék ajánlani egy jó fizető állást, csak, hogy minél többet láthassam. Izgatottan várom válaszát, van-e lehetőség a találkozásra ill. mikor, hol és milyen feltételek mellett. Kölcsönös színpátia esetén , akár a találkozást kezdhetnénk egy Kanári-szigeteki luxushajó kirándulással. Nagyon sajnálnám ha nem élne ezzel a lehetőséggel, mert mindkettőnktől megvonná ezt a csodálatos élményt, amire lehet hogy többet az életében máskor már nem lesz lehetőség. Sajnos ezt a Szilvesztert boldogtalanul töltöttem, de tervezzük a barátainkkal, hogy elmennénk a Hargitai havasokba pót szilveszterezni, nagyon örülnék, ha oda el tudna jönni velünk ismerkedés képen. Addig is Boldog Új Évet Kívánok, remélem Önnek jól sikerült az Óév búcsúztató.
Üdv.: XY

(A levél íróját elrejtettük a felhasználók között, vajon kihez tartozik?)

Madonna

Be fogsz rúgni?

Pinás apával fürdik

Na! Ez ilyen 

Bébiszitter Plusz 

Fotosop artista

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr761683627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2010.01.29. 12:29:04

@Dr. Körömlakk ®: ah, lebuktam. kedves kegyed észrevette perverzitásomat... hát most mit monnyak? én a subbára izgulok fel :)))
(őszintén szólva mióta felbukkantatok itt újra azóta van igazán élet, ezért kezdtem kommentelgetni) mert mindég JÓ POSZTOK vannak, és minden cuky.

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom:
no problemo. annyit elárulhatok, hogy úgy vagyok vezető, hogy papíron nem vagyok vezető, de mellérendelti viszonyban vagyok a vezetőkkel, vannak beosztottjaim, bár nem szeretem ezt a kifejezést, közvetlen főnököm az igazgató. Szóval ezért érdekes a helyzetem.

Bajusz. 2010.01.29. 12:29:08

@misztikus alfahím: azt a mükörömt, teatyaég! Hogy törli ez ki a kis hamvas picsáját?

Rosszindulatú Vászka 2010.01.29. 12:29:38

@Dr. Körömlakk ®: nekem ithon is jó ugye, de vannak más szempontok is az életembe :)

Mikor mink voltunk, még az előző évezredbe, és vagy 20 kilóval sukárabban, akkor nekünk az túl ingerszegény volt, meg betette a kaput az a kuksiba gyűjteni a használt klotyipapírosot. Mostmá akár laknák is ottan jóérzéssel :(

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:31:15

@Dr. Körömlakk ®: neme, csak ammég régen volt és csóró proli voltam, oszt még a repcsi is drágább vót...meg hát 300km-ről fel kellett volna jutni Ferihegyre is... oszt akkor már az sok...én meg voltam 18.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:32:50

@Hang Ember:
nahát, remélem a dedi óvassa, mer hogymegmonta... má nem is tom mit :)
nem szégyen a suba, csak nem köll vele dicsekenni :)

Bajusz. 2010.01.29. 12:33:57

@Rosszindulatú Vászka: most is kukázni kell a klotyópapírost... :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:34:11

@Hang Ember: szóval irodavezető vagy:) azoknak van ilyen teljhatalma. :)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:34:12

@Rosszindulatú Vászka:
jaaa, hátkérem, ez legyen a lekkevesebb, én mennék ha mehetnék!

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:35:36

@S'hark: értemén.
én ha utazhatok, má mindegy hogycsmit, csak mennyek... monnyuk buszval tengerhez, hát nem. akkor nemmék.
demonnyuk fijatalon bevállalható :)

Hang Ember 2010.01.29. 12:36:55

@S'hark: hajh, ha irodavezető lennék, jól megélnék belőle.
legyen elég annyi hogy mérnök, műszaki végzettséggel.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:37:29

@Dr. Körömlakk ®: én jobban szeretem ejrópán belül a saját kocsit. Dzsipiesszel már el sem lehet tévelyedni...oszto ott állok meg pisilni meg kakilni ahol akarok, meg akkor megyek tovább amerre akarok, meg azt nézek meg útközbe amit akarok (meg ami útba esik).

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:38:46

@Hang Ember: hmmm...mind1. Aztatat tudom, hogy az irodavezető a legnagyobb király mindenhol. télleg csak a nagyfőnöknek tartozik elszámolni és mindenki nyal neki, mert tőle függ, hogy kapsz-e új forgószéket:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:39:17

@S'hark:

ááá nema. izzad a valogam órákig, koszosnak érzem magam, nemszógál ki senkise, elálmosodok, stb. én repcsipárti vok :) meg trendy :)

Hang Ember 2010.01.29. 12:40:16

@S'hark: no lássa ebben igazsága vagyon!

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:40:30

@Dr. Körömlakk ®: nemá, hogy a csárteren te popidat nyajja mindenki. Illetve biztos szeretné, de én átvitten gondolkoztam:))

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 12:40:54

@S'hark: nameg akkor volt pont sztrájk a bolgár határon, nameg a pottyantós fabudi világítás nélkül...szépvót/jóvót, de én má ehhez nem vagyok elég bevállalós :)

@Hang Ember: igenis, vettem. akkor Te valami prollémamegoldó ügynök vagyol :)))

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:41:18

@Hang Ember: ugyebár...ezexerint maga is dógzott már multinak:)

Hang Ember 2010.01.29. 12:41:20

@S'hark: bár én kibővíteném az idodavezető titkárnőjével a kört, mer az van majnem akkora kiskirály, höhö

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:43:23

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: óóó igen..Bulgár testvéreinknél is voltam busszal. hazafelé akkora viharzóna érte el Kelet-Ejrópát, hogy a buszos kidöntött fákat kerülgetett a szerpentinen, mert leterelték az autobánról, mivelhogy aztat elöntötte az ár.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:45:11

@Hang Ember: nálunk nem voltak olyanok...sőt azokkal lehetett tárgyalni..de igazság szerint az irodavezetőt kellett meghúzni, ha akartál valamit. Viszont úgy nézett, ki, hogy inkább a földön ültem volna.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.29. 12:46:11

@S'hark: távtúl függ. Monnyuk Panyolba már ócsóbb a repcsi, mint a benya+soktágenvinnyetta, meg kissé gyorsabb is.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:46:15

@S'hark: Drága, utaztam má párszor csárteren is és menetrendszerintin is, sőt átvitt má eccer a nagyvízen is, igazából nagy eltérés a kettő között kiszolgálásügyileg nemvót. normális kaja, kedves sztyuik, osz csókolom.

Hang Ember 2010.01.29. 12:46:57

@S'hark: még nem, de má láttam közelről multit. kék és aranyszínű doboza vót és néccáz forintba került :-)))))

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 12:47:57

@Rosszindulatú Vászka: de az út maga nagyon király négy keréken. meg-megállva...

_Anand_ 2010.01.29. 12:49:06

Hangmérnök, höhö.
.
No, helló Drágájaim, kihogy? :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:50:11

@Rosszindulatú Vászka: az mán igaz...de ha sok időm lenne, meg normális kocsim..akkor megálldosnék pár helyen 1-2 napra..oszt spanyol tengerpartból elég is lenne 1-2 nap. Mert tengerparton ott erősen szoktam unatkozni..de lehet csak azér mer proli vagyok oszt nincs sok-sok ejróm ilyen trendy dolgokra, hogy szörf, meg csónakbérlés meg ilyesmik.

@Dr. Körömlakk ®: szóval nem volt popónyaldosás?:)) Én holland testvéreinknél voltam. Jó volt.. főleg a szőke sztyui.

@Hang Ember: akkor te is jó rég szoktál le:)

Rosszindulatú Vászka 2010.01.29. 12:52:17

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: na ja, csak én, mint gyakorló ingázó rühellek autózni - sztem többet vezetek egy évbe, mint egy átlag pösti egész életébe -, ráadásul ojankor ugye csak a Nejem lát, én csak az útra meg a többi majomra meg a táblákra figyelek és stresszelek. Ő cejizi is ezeket a kircsiket. Ráadásul nyaraklás alatt is muszáj autózni, mert ugye mindent látni köll, monnyuk én csak itthon fényképrűl, lsd. fenntebb. Eddig a csúcs volt Málaga, ahol sikerült csak úgy kirándulásba 3 nap alatt 1300 km drájvolnom, monnyuk ebbe volt egy benézett lehajtó okáni bónusz 160 km is :)

_Anand_ 2010.01.29. 12:52:53

Két napnyi repcsizés közbül egy (moszkvai vörös)szállodai alvással mongóliába játszik?

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:54:06

@S'hark: hát nem, már ahogy Ön érti, semmiképp :) amúgypedig a "korrekt kiszolgálás" eseteként tudnám aposztrofálni ezeket a dolgokat esetemben :)

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 12:55:08

@Rosszindulatú Vászka: ebben igazad van, tökéletesen. mér nem vezettek váltva kicsinyt legalább? a nagyobb társaságos megoldás meg gondolom nem pálya. mi transzporterrel voltunk 6an, váltott vezetés, tengerpartnál megállás, esstébé. mondjuk ez nem kifejezetten családi idill, de mókás :)

Pikk Dáma ♠ 2010.01.29. 12:55:25

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: az attól függ, kivel:)) de tényleg jó tud lenni. minden más esetben repzaj.:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:56:00

@Rosszindulatú Vászka: jáááj, énis vótam malagán, nahát! maguk elmentek e gibraltárra? osz ott (ha igen) tanákozott e az úton a majomokkal? és torremolinos városába vóte? én ottan laktam, naon jóvót :) trendy :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:56:00

@Dr. Körömlakk ®: jájj..hát honnan vesz, hogy én úgy értem. Amúgy meg nem volt elég a szomszéd feribácsi aki most jött ki magától, oszt, inkább a bicikli tolta haza őt, mint fordítva:))

Rosszindulatú Vászka 2010.01.29. 12:56:22

@S'hark: vagy csak fijatal, avagy kevéssé stresszes. Pár éve még én senem bírtam 1 óránál többet dögleni a parton. Mostméá menne akár évekig is. Monnyuk az kell hozzá, hogy 1-2 óránként kicsit talpajjak sörért, tápért, fagyiért mittomén.

ÉS az autós meg-megállós utazás valóban sokal drágább, mint a prolis turnusos nagyotmondós. A trendy sportok meg nekem is felejtősek, gyáva is meg satnya is vagyok hozzá. Ellembe láttam ottan ojan brit meg burkus falkákat, kis mocsok szemetül fiatal szemétládák, akik az egész nyarat ottan szörfözték, monnyuk putriba laktak meg ijenek, de az is hobbi és nekik az kevesebb lé, mint nekünk a balatonos kempingezés.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:57:01

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: transzporter 7 személyes..gondolom a 7. ülésben voltak a sörösrekeszek, a nyolcadik utas a hal meg áll.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 12:58:23

azér az milyen fasza subáéknak, hogy ismerik a pszihénket, pénteken hajnalba idecseszik az iwiwválogatást, és nem nyígunk, így pénteken elvagyunk... :)
na azér megnézem a zújposzt is.

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 12:58:41

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: hát nem is a főnökkel :)
hali Anand :) Mongólia? jó lenne. jó volt?

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 12:58:58

@Rosszindulatú Vászka: na jó..egészségi állapotyom nekem sem engedi meg ezeket. Lassan már a munkába járás is eksztrém sport űzésének minősül. Viszont, akkor már olyan helyen érdemes dögleni a sör mellett, ahol szép a táj. Körbevesznek a dombocskák, márha érti.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:00:16

@S'hark: mire lett vón elég? ez csak innya vót itt, rosseb eszi a belit, nemmegitta a dugi szilvapályinkámot? többet esse engedem be ide, akarhogy teszi a szépet.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:01:03

@_Anand_:
jónap paradicsomhőgy! (ez vót az elterelés, figyeli?) :)

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 13:01:27

@S'hark: hehe :) hát sör az vót. a hal meg kidőlt az olasz szerpentinák környékén :) na ott majdnem beokádtam...

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:01:42

@Dr. Körömlakk ®: biztosan inni...még a szívószálat is elvitte, mert ott lógott ki a nadrágja eleiböl.

_Anand_ 2010.01.29. 13:03:30

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: nem volt jó. Mert kéremszépen ottan engem nem szerettek mer nyugatrólgyött kerekeszemű kulák voltam. Úgyhogy elvették a rajzomat és egyszer feldobták a plafonra a gyurmaemberkémet. Megaztán haza akartam jönni és persze elvesztem ulánbátorban és a davazsavbácsi megtalált meg még ki is kaptam.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:03:34

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: nekem van olyan ismerős, aki ilyen őrült utazó..transz-szibériai expressz, aztán le Mongólia, majd Peking, Sanghai, repcsivel vissza Kiev, majd Pest. 2 hónap 200.000 Ft.

_Anand_ 2010.01.29. 13:05:00

@Dr. Körömlakk ®: áááá de lebuktál ám :DDDD
merhát mindketten tuggyuk hogy igazibul paprikahölgyet kellett volna mondanod :)

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 13:06:22

@_Anand_: akkor ez nem mostanában volt :)

@S'hark: monnyuk irigylem, hogy van két szabad hónapja így egybe....vagy közben tudósít/alkot/népszerűsít/házal?

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:06:53

@S'hark:
ellopta a genyó, ahogy a vellájim is ott cseregtek a munkásőrpufajkájába.
nedisznókoggyon, emmáncsak huggyozásra hasznájja a micsodáját.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:07:11

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: ó nem...egyetempista volt, oszt egész éveben dógzott mellette, hogy összeszedje a pénzet rá.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:07:50

@_Anand_:
ééén? én mivel ugyan?
na lekközelebb paprikahőgy leszel, rajtam nemújjék :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:07:50

@Dr. Körömlakk ®: én disznólkodom-e, én? most is maga gondolt az dugásra:)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:09:49

@S'hark: nahaggyon Maga Maga Maga... nemismondommeg mi!
:)

_Anand_ 2010.01.29. 13:11:51

@Dr. Körömlakk ®: én nem bánom amíg savanyúkáposztát nem mondsz :D

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom:
Azé most már visszamennék mongóliába, komolyan érdekelne mizuj hetvenkilenc óta :)

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 13:17:45

@_Anand_: hát van már dobozos jaktej lájt meg ilyenek :)))

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:18:03

@S'hark: hátmáhogyne tunnék. csak nem akarom megbántani, hisz én iltelligencs enber vok, nem holmi bunkó.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.29. 13:18:16

Akkor úgy látom nagy az egyet értés abban, hogy a várandos anyuka nem ide való :)

_Anand_ 2010.01.29. 13:21:47

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: dobozos jaktej már volt akkor is, csak még istállónak hítták :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:23:16

@Dr. Körömlakk ®: oszt nincs is mit szégyellni a feribán...mindenki tuggya hogy szereti a milfeket.. meg én se leszek féltékeny.

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 13:25:28

@_Anand_: ahhoz drgáa a csomagológép és ~anyag. fejlődött a metódus, meglásd :)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:26:58

@S'hark:
feribát szígyejje a felesíge, inkabb azt a fess Jánost kűggye hozzám vizitálásra, améknek négy traktorja, 4 lova, hódszőlleje, félerdeje, kishalastava, és szélesnagy mosojja vagyon, azzal jobban elleszek, asszem űtet es a francija kőtészet érdekelli, akarcsak engem :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:32:08

@Dr. Körömlakk ®: jóvan, majd beszílek vele, úgyis találkozom vele mindig a nemibeteggondozóba. Panszkodott, hogy a 4 traktorból talán össze tud rakni egyet, a 4 ló meg megkesedett, a szőlő meg lefagyott a tavaszon, a kishalató meg eliszposodot, semmire nem jó. Az erdejét meg ellopták a télen. A széles mosolya meg egy kocsmai verekedésben lett, mikor a feribá megbicskázta az arcát. a francia kőtészet az biztos érdekli, mesélt is valami rimbórúl, meg bódlerrül, oszt csak húzódozott közelebb, meg tapogatott, míg el nem törtem a kisujját nekije. Legalább már nem fogja úgy eltartani mikor a kocsmában issza a felest.

Hang Ember 2010.01.29. 13:37:07

@S'hark: dehogynem, csak most a gipsz mijatt tarcsa el ódalra az ujját

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:40:52

@Hang Ember: nyúkájjon csak a fejit is félre fogja tartani.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.29. 13:44:49

@Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom: namost, nem én vezetek aprázok végig, nomeg Nejem nézelődni szeret meg kircsizni, hát legyen neki a nap, mer én ijen kemény vaok, tecciktunni.

Ahhozz táborozós falkás kirándulós cselendzshez mink má öregek vagyunk, nem szeretünk kempigezni. Persze ha újra feleennyi idős lennék, valszeg akkorsenem, ahhoz én túl kispolgár vaok :(

@Dr. Körömlakk ®: naná, megvolt a Skót Nagyköveccség, meg a Lennon úrék esküvőjének heje, meg a majombuzerálás is, teccett. És naná, hogy Torremolinos, Torrente fan vaok, csak akkor még nem tuttam :)))

ÉÉÉÉS, bár nem cejizek köszöntgetni,

CSÓKOLOM VŐLEGÉNY!!!!!!!!

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:48:18

@S'hark:
nahán akkor esse, másse, az íz egye ki a pofájukot mindnek rakásra, elvonulok eggy zárdába, osz ezekme kergessík a kifakút cigánasszonyokot a nemibeteggondozótul a sekrestyéjig, jólesz nékem a pap is :)

Para Szt. Vakítás/büntetésosztópontkom 2010.01.29. 13:49:35

@Rosszindulatú Vászka: nono, kepmpingről szó se nem volt. ahhoz én túl kényelmes vagyok :)
mindenesetre riszpekt az önfeláldozásodért (ami persze attól még nagyobb, hogy nem is érzed annak, muhahaha):)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:49:54

@Rosszindulatú Vászka: eszt a vőlegényest nem értem :( :)
***
Zsazsa! megfejtés nem lesz, kinek ment kitől ez a fasza levél?

_Anand_ 2010.01.29. 13:51:15

hűűűűű, mostan majnem elpirultam Menyasszonkám :)) És természetesen viszont kívánom :D

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 13:54:58

@S'hark:
hán gondótam nem a gyerekeket roncsa meg, inkabb bennem tegyék kárt :)
maga tud vanamit ezzel a leboszorkázással :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 13:57:38

@Dr. Körömlakk ®: magába kárt...hát assziszi a harangtoronyba tévedt be:))
mindent tudok...fogadjunk hogy nincs olyan nehéz, mint egy kacsa.

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 14:02:20

@S'hark:
hát annyira bennem kárt, amennyire ű pap. nnna. :)
mivaan?

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 14:04:12

@Dr. Körömlakk ®: hát betéved magácskéba oszt assziszi a toronyban van úgy visszhangzik.

a kacsa meg gyalog-galopp..tessék utána olvasni..

bolomba (törölt) 2010.01.29. 14:05:11

OFF

gondolkodtam hova irhatnam, de aztan rajottem ez igazi subba hir.

www.somebodythinkofthechildren.com/australia-bans-small-breasts/

ezek az osztralok?! :)

ON

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 14:12:31

@S'hark: na cuppannyon le a harangomrúl
gyaloggalopp láttam, de régvót, nemfogok most utánaolvasni.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 14:14:50

@Dr. Körömlakk ®: nincsen baj a haranggal, ha szépen szól, és nem lóg ki a nyelve.)

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 14:17:26

@S'hark:
minden harandnak kilóg a nyelve picint, nem látott maga még harangot? ámátőr... és milyen szép a hangja! persze nem mindeggy ki kongattya...

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 14:20:06

@Dr. Körömlakk ®: ameliknek kilóg a nyelve, az már meg van repesztve. Ki kongatja, ki kongatja...hozzáértő

Dr. Körömlakk ® 2010.01.29. 14:35:43

@S'hark:
noshát Isten Magával, síeljen bisztonságval, és a forraltborot se haggya ki!

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.01.29. 14:37:54

@Dr. Körömlakk ®: magácskána is adja meg az Isten a betevőt.. oszt nehogy hóba ölje magát, merthogy két napig nem lát.

Gianna :) 2010.01.29. 15:00:37

anyám, micsoda vén pedofillal kavar a cicis-cicus. pfajj.. persze az adatlapon ez áll:
"Ezt csinálom, mikor nem dolgozom: magammal foglalkozok és a vőlegénnyemmel :))
vásárolok,utazgatunk" azért ez magyarázza a vonzalom kialakulásának mibenlétét. Persze az "-ik"-es igék helyes ragozásáig még nem jutottak el az általánosban. Pfajj de uuuuuuuutálom az ilyen csajokat, meg a vén pedofil perverzeket is!
A szülős nőnek meg azt üzenem. ja persze, ki hitte volna... a hasad már alig fért be a konyhába---ja, és húzzál már magadra valamit, konyhában nálunk nem illő így szaladozni!

Gianna :) 2010.01.29. 15:10:11

2 további kedvenc:
1. "DolgozoK???? (neem b*meg ÉN dolgozom, TE meg egy r**nc, vagy, és azt se tudod hogyan kell leírni ezt a szót): iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=132385410&userID=12244733

2. Alcím legyen:ahová a király is gyalog jár...
iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=141777658&userID=12048651

bolomba (törölt) 2010.01.29. 15:56:17

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: most, hogy jobban elolvasom, valoban lehetett volna elutes a reszemrol (es meg ekezet sincs), szoval bocs. am a "cikk" tartalma elegge… na, a kitalaloi subba cimlapra valoak. kicsit mar sokat offoltam. bocs.

Over 2010.01.29. 20:49:00

Azért mennyire gyopár dolog mán' feltenni a lovat miközben éppen elkezdett szarni. Issstenem

Egy bögre meleg zsír (törölt) 2010.01.29. 23:04:27

Bébiszitter plusz versenyzővel kapcs:

Nincs új a nap alatt ->

www.leilatitka.hu/miss/index.php?menu=500&rootmenu=50&pid=7561&ker=

Father Justice (törölt) 2010.02.05. 10:44:35

Kölcsönös színpátia esetén: ismerkedés képen. :)
süti beállítások módosítása