Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @alibaszna de la bamba: Nézze. Ön nem is tuggya ... (2024.03.29. 13:09) Szexi estét mindenkinek!
  • alibaszna de la bamba: utolsó (2024.03.09. 22:54) Színházat birod?
  • psilocybin33: psilocybin-spores.net/magic-mushroom-spores/ (2023.08.31. 03:59) Segíts: Kolontár

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

WTF: Nyitva egy márhód nincs meghívó! Gyerőnk!

2010.06.29. 11:07 | Subba Zsazsa

 

A híres-nevezetes debreceni koncert, ahol Endre részeg volt. Bónusz felirattal.

Lézengenek, ténfergek órákon át
Várom, hogy jöjjön egy jó társaság
Nyitva az ajtó, itt nincs meghívó
Õrültek napja, ez csak nekünk való

Sziget az óceánban
Menedék bánatban
Napfény vad viharban
Itt igazi élet van

Nem kell a bánat
Az ördög sírjon csak
Vad lesz az éjjel
A pokolnál hangosabb

Száz jó arc tombol és száz gitár szól
Legtisztább mámor, egy adag rock n’ roll
Szállunk a holdig, itt kár minden szó
Indul most bennünk a rock n’ roll ûrhajó

Sziget az óceánban
Menedék bánatban
Napfény vad viharban
Itt igazi élet van

Nem lesz több rossz nap
Az ördög sírjon csak
Vad lesz az éjjel
A pokolnál hangosabb

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr212118136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.06.29. 14:16:57

elég szopás, de tényleg nem kéne sok-sok év után előrángatni, bár nekem új volt :)

azt nem értem, hogy a zenekar többi tagja miért nem próbált meg vokállal segíteni ..

0dzsud0 2010.06.29. 14:20:41

@pingwin: LOL?? szerintem meg képzeld el azt a szégyent, ahogy ők perfekt módon zenélnek a háttérben, egy marha (a frontember of course) meg mindent elront elöl...nemhogy vokálozni nincs kedve a zenésznek, hanem meg tudná fojtani az egyik kábellel azt a szerencsétlen részeget...mellesleg nem könnyű ám gitározás mellett énekelni is

dzsefi 2010.06.29. 14:27:03

@koolkat: nincs neked egy kicsit üldözési mániád? Nyilván azért röhögnek a Paksin, mert jobbos, ja. Eddig szóba sem került ilyesmi... Hogy a Szigetre kit hívnak meg (és ki lép fel), az is egy cseppet bonyolultabb dolog szerintem a sima ideológiai döntésnél, például láttam olyan koncertet két-három éve ott, ahol konkrétan elküldték a picsába Gyurcsányt. Nabumm... Lehet, hogy bonyolultabb a világ, mint ahogy lefested? :)

Kilgore Trout 2010.06.29. 14:35:26

Én is zenéltem, és mellettem is be volt baszva az énekes, és valóban, legszívesebben a vékony e húrral választottam volna el a fejét a testétől. Ugynis nem csak a közönséggel baszik ki ha benyom (bár a közönség, ha vevő rá, még jól is szórakozhat), hanem pont a többi zenésszel, a társaival, akik odateszik magukat a próbán és a koncerten is, és akkor jön egy felelőtlen fasz, benyom, és tönkrecseszi az egészet. Ha én vagyok ott bármelyik zenész helyében, a faszi valószínűleg nem élne, én meg mostanság szabadulnék jó magaviselettel.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.06.29. 14:37:07

@0dzsud0: nem mondtam lol-t
gondolom, hogy nem könnyű, de nem is lehetetlen, ha nem is magukért a közönségért vagy ki tudja.

amúgy paksi endre miért volt benyomva, van valami info?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.06.29. 14:39:46

@Kilgore Trout: miért hagyták inni/felmenni a színpadra?

mondjuk könnyű okoskodni utólag

Mózsi bá (törölt) 2010.06.29. 14:42:05

Gratulálok a blogolónak, hogy sikerült előbányásznia egy ezeréves cuccot. Ha mondjuk úgy két éve veszi észre, még megbocsájtható lehetne, de így nagyon gázos.

Sákif za morro? 2010.06.29. 14:44:44

@koolkat: Szövegértelmezésből hányas tetszett lenni? Vagy nálatok mindenki hülye? A szüleid egyenesági rokonok-e?

Mózsi bá (törölt) 2010.06.29. 14:50:23

@koolkat:

"(Félreértés ne essék: nem irigylem a sikert a Tankoktól, mert kurvára megdolgoztak érte, és a 90-es évek közepén egyedül ők tartottak ki, de mint zenészek... hagyjuk.)".
Aki ekkora hülyeséget képes leírni, annak fogalma sincs a zenéről.

Kilgore Trout 2010.06.29. 14:51:34

@pingwin: igen, ez jó kérdés. Még koncert előtt kellett volna agyonverni, és akkor be lehet jelenteni, hogy "a koncert technikai okok miatt elmarad". Vagy, ha esetleg valaki a nézők közül tudja a szöveget feljöhet énekelni. Rosszabb akkor sem lett volna.

kangep 2010.06.29. 15:09:08

gyerekek, azt mondtam, ígéretes tehetség. ammeg semmit se jelent. :D

Pistabácsi 2010.06.29. 15:21:01

@koolkat: Gratulálok!! Sikerült még ebbe is belekeverni a politikát. Amúgy nem is tudtam, hogy a "zosziján" jobbos zenekar. Hogy mik vannak. Ezelőtt 20 éve még az Ossiant a buta zene szinonímájaként emlegettük, és akkor még nem voltak jobbos meg balos zenekarok, meg jobbos meg balos emberek se nagyon. ( Ha akkoriban azt mondtam volna egy szkinhednek, hogy az ossian jobbos zenekar, lehet, hogy meg is ver :-D ) A zenekar azóta se lett színvonalasabb, csak jött ez az árpádsáv divat és találtak egy ideológiát ami mögé bújva még tudnak közönséget toborozni maguknak. A szigetre meg azért nem hívják őket, mert van egy minimal színvonal, aminek meg kell felelni. És úgy tudom a Metal Hammer színpadán felléptek már párszor. Nagyszínpadra meg nehogymár... :-) Azért ott még nem tartunk. Egy színpadon világklasszisokkal. Hehehehe.
Buta vagy te fiam, mint a tök.

Gab515 2010.06.29. 15:42:50

@koolkat:
csatlakozom az előttem szólokhoz, én is a te kommentedre reagálnék.
1.unalmas már ez a nagy összeesküvés-elméletes, üldözésimániás f@aszság.
2.az ossian egy szar zenekar, hülye szöveggel, keménykedős kinézettel, olyan zenével ami még VÉLETLENÜL SEM nevezhető eredetinek.
3.te nem tudom hol élsz, hogy az ossian tagjait hihetetlenül megaprofi zenei mestereknek állítod be. egy lukács laci a maga "egy szemétdombra szültek.."kezdetű dalával többet tett le az asztalra, mint ők.
nagy feró meg az 'azok a boldog szép napok' fullrészeg elfütyülésével is élvezetesebb produkciót nyújt,mint endre és társai.

csokiájsz 2010.06.29. 15:47:20

úúúúú baaazzz, ez meg mííííííííííííííííí?

folyik akönnyem a röhögéstől :-DDDDDDDD

dr66 2010.06.29. 16:02:32

Baszki,ez a "Másnapos dal",ez egy mekkora koppintás.40 éve írták az eredetit.A lemezen meg Paksi szerzeménynek tüntetik fel.Ekkora parasztságot.Itt az eredeti: www.youtube.com/watch?v=mQiDs9tKZv4

Mics Bjukenen hadnagy 2010.06.29. 16:22:54

Osssziján! Egyébként meg jó reggelt, 5 évente azért posztoljátok újra!

sorozatmania 2010.06.29. 16:27:34

csak szerintem gáz, hogy a velvet már megírta pár hete és a subba youtube-ot linkel, nem indavideót?

www.indavideo.hu/video/Ossian_-_Masnapos_dal_Repatarurgyan

Páncélos · http://pancelszekreny.blog.hu 2010.06.29. 16:35:16

No akkor:
1. Nem ez a koncert volt az első a sorban, hanem asszem '98ban volt egy visszatérő koncert, Pécsett (előzenekar többek között Mood, óriásit nyomtak), ahol Endre már a koncert előtt órákkal naon gáz volt, csatak részeg konkrétan. Aztán ott mentek a hasonló szintű nyelvi gyönyörűségek
Imádtam az Ossiant, de a 3. szám közepéig bírtam...vérzett a szívem, és hazamentem...
2. Nem vagyok zenész, így technikai dolgokról nem nyilatkozhatom, de azért Maróthy Zoli egy jó gitáros, hogy Tobola Csabáról, mint dobosról ne beszéljek...
3. Akik szarozzák őket, azoknak néhány nótacím: A szerelem országútján, Legyen miénk az élet, Végállomás motel...Ezeket lehet szeretni vagy utálni, de azt mondani, h szimplán szar zene...az nettó rosszindulat és ostobaság, szvsz.
4. Valóban jobboldali ideológia alapján gondolkozik Paksi mester, amennyire azt meg tudom ítélni...ez sajnos a zenéjükben is tetten érhető, DE: ettől még a korábbi dolgok igenis szerethetőek...
5. Aki úgy érzi, hallgasson bele a Wellington 1-2. albumába...az sem rossz zene, kimondottan nem sablonos szövegekkel...
6. Ez a másnapos dal jelen állás szerint eléggé nyúlásnak tűnik, sajnos...

0dzsud0 2010.06.29. 16:46:31

@pingwin: ki mondta, hogy mondtál lol-t? :DD

ddrum77 2010.06.29. 16:47:16

Éjféli laaaaaaaaaaaaaaaaany

ddrum77 2010.06.29. 16:58:31

@koolkat: hát ez szánalmas védőbeszéd volt, talán a részeg gajdolásnál is bénább

0dzsud0 2010.06.29. 17:03:29

@Milito le, Higuain be!: én szemszélű lányra is emlékszem :DD

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.29. 17:43:30

A márhód az dugható vagy ehető?

64lander 2010.06.29. 17:53:04

@Oláh Karin: :-))) nagy sztori. Mi az a "csé"? Mit értesz az alatt, hogy "ott verte a cséket a technikusi szobában"?

2010.06.29. 17:53:21

@0dzsud0:
Na azért Roadékat sem hallgatom mindennap, de nagyságrendekkel jobbak, mint a Zósziján. Pokolgép meg... Olyan, mint fociban a magyar válogatott, kiégett, erőtlen és ráadásul még röhejes is. Elképesztően sablonos rakenroll szar, a sokak által lesajnált, fikázott Akela százszorta jobb, pedig Katona Főnök akkora paraszt, hogy gumicsizmában megy az Operabálba. :DDD
Abban viszont igazad van, hogy a Dalriada nem koncertzene, ez van (szerintem, a Subscribe sem az). Nagyon "tömény" zeneileg, ezt koncerten előadni iszonyú nehéz, ráadásul, ha szar a hangosítás, az még élvezhetetlenebbé teszi.

@koolkat:
Te melyik országból kommentelsz, kisfiam? Mert hogy nem Mo-ról, az biztos! Itt jobboskodsz, meg véded ezt az alkoholista majmot? Amúgy meg a tököm tele van már az ilyen önjelölt trianonistákból, pedig én is jobbos vagyok, de ettől a Kárpátija, Ossziján által az arcomba tolt árpádsávtól, meg nagymagyarországtól, meg a Wass Albert-szopkodásból már kibaszottul elegem van! Ossziján koncert, mi, bazmeg? "Vissza Erdélyt!" "Székely himnusz!" "Gyurcsánytakarodj!" - egyszerűen halál unalmas már és elcsépelt! Szállj magadba egy kicsit, bent van a Jobbik a parlamentben, menjél szépen Gárdázni, meg bebaszni, részegen jó ám a székely himnusz (amit kurva sokszor hallottam már, mégsem emlékszem sem a dallamára, sem a szövegére - vajon ez hogy lehet? Csak nem azért, mert egy rossz dal?)!
A Zossziján meg azért szar, mert szar a zene. Tudod, van jó zene és rossz zene. Paksimogyoró és hordája pedig ROSSZ zenét nyomat.
Ja, a médiáról: kicsi szövegértés nem ártott volna a nagy fuldoklásod közepette, én a METAL médiáról beszéltem (H.world, R.inform). Minden hónapban egyszer, szinte már rotálódva Ossian-Depresszió-Pokolgép-Kalapács-Hard cikkek vannak, úgyhogy ne ugassál arról, hogy sehol sem írnak ezekről a szarokról!

@Milito le, Higuain be!:
Jó a nicked, hajrá Argentína!!! :DDD

2010.06.29. 18:16:50

@koolkat:
Még valami: a helyedben én kurvára örülnék a Road DVD-dnek, mert én nemhogy megvenni, de letölteni sem tudom sehol! A Médiamarkettában magyar rockzene címszóval szinte csak köcsög szar Republikkot találni, meg természetesen a Tosszijánt.
Az meg, hogy a Zoszit a Sziget nevű foshalmaz nagyszínpadára álmodod, egy szerény mosolyt megérdemel válaszként. Csak nehogy beleérjen a kezed a hugyos bilidbe, mert felébredsz és szembesülsz majd a könyörtelen igazsággal: azért az Iron Maiden és Paksimogyoróék között van pár nüansznyi különbség!
Feróra meg mondhatsz, amit akarsz, akkor is nagy arc! Józanon, vagy részegen mindig jót lehet rajta szórakozni, nem veszi fel olyan véresszájúan a dolgokat, mi t a te imádott Endruskád!
Na, további jó zsidózást, meg verselést, te kis lelkiismeretes 88-as! :DDD

0dzsud0 2010.06.29. 18:35:43

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Azért Subscribe-koncerten én sokkalta jobban szórakoztam, mint egy Dalriada-koncerten (pedig a subri zenei stílusa sem a kedvencem).
Az Akela meg a magyar metal legnagyobbja szerintem. Legalábbis az "A fenevad" c. albumuk alapmű. Bár szerintem a "Fű alatt" után ők is lecsúsztak.

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2010.06.29. 19:08:15

@koolkat: bazmeg ezt egyszerűen nem vagyok hajlandó végigolvasni. bár én e műfajnak nem vagyok ismarője, de az - a többiek reakciójából ítélve - tuti, hogy nálad elgurult valami..:D Még jó hogy a subbán vagyunk, nem kell külön posztba kitenni.
A britniszpírszes válasz meg zseniális!! Béke!

2010.06.29. 19:09:07

@0dzsud0:
Én a Fekete bárány albumig hallgattam intenzíven Akeláékat, az azutáni munkásságukat nem igazán követtem. Viszont a legutóbbi albumon baromi jól szólalnak meg, lehet, hogy meghallgatom. Pávcsit ismerem személyesen, elég érdekes dolgokat mesélt Főnökről... :)

Mózsi bá (törölt) 2010.06.29. 19:54:54

@Gab515: Höhhö:-D
Gyakorlatilag minden megjegyzéseddel egyetértek.

Blackwitch Willow 2010.06.29. 20:32:02

@koolkat: én csak halkan egyetértek veled. én bizony szeretem az Ossiant, sőt. és a szövegek magasan verik a divatos (ha még az, le vagyok maradva, de vagy 15 éve nagyon az volt, és ráadásul két hangot játszottak, bugyuta szövegekkel Tankcsapdáét (igaz, hogy az évek során a Paksi sokszor ismétli magát, meg az elején még sok szám szólt csak arról, hogy de jó, rockerek vagyunk, de meglepődnének az itt fújolók,h. a Paksi mennyire jó szövegeket ír. szöveg szempontjából bizony topon van. mind Wellington, mind Ossian. A döntő lépés, Végállomás motel, Szex-invázió, Pokoli hajsza, Vad bolygó, A magam útját járom, Szemben az árral, Élő sakkfigurák, Végzet kapuja, Ember, stb...most kevertem nagyon jó szövegű és zenéjű Ossián és Wellington számokat). csak mostanában ez a divat,hogy az Ossiant kell szidni.
mibe fogadjunk,hogy a fújolók közül egyik se ismeri a felsorolt számokat?

Blackwitch Willow 2010.06.29. 20:34:20

@Mózsi bá: pedig én magától a Tankcsapdától olvastam olyat, h. "egész jó, mármint a Tankcsapdához képest..." és ezt bizony úgy értette,h. hát nem túl jók.

Blackwitch Willow 2010.06.29. 20:41:15

ja, és a Maróthy Zoli a Zeneakadémián tanított...vagy még most is, nem tudom. biztos,mert annyira tehetségtelen...

CommanderKeen 2010.06.29. 20:47:53

hmmm ... Ha annyira szar lenne a zenekar, mint ahogy írják sokan, akkor valszeg nem adott volna ki huszonvalahány cd-t, nem lenne mindig tömve a Pecsa, minden év novemberében, stb,stb...
Ezért irigylik sokan a zenekart, Endrét.
Biztos nem egy szent ember ő sem, de qrva jó szövegei vannak és a zene is faszántos. Ha valaki jobbat tud írni, akkor persze tessék, nyugodtan felteheti jutubra, bár valszeg azt nem fogják félmilióan megnézni... ami meg a hazaszeretetről szól, nos lehet, hogy Endre korában még nem volt divat gyűlölni Mo-t.

ddrum77 2010.06.29. 20:48:10

@0dzsud0: bármelyik Katona Főnök interjú minden szava arany, hát még ha együtt van a zenekar interjú alatt =) néha előveszem a régi Metal Hammereket, és Akela cikkeket olvasok

ddrum77 2010.06.29. 21:00:02

@CommanderKeen: jó szövegek? olvasd már végig a video alatt a szöveget! hát ilyeneket 15 évesen én írtam, de egy évvel később már szégyelltem... ezzel megtölteni csarnokokat... ez mindenkit minősít, a rajongókat is

CommanderKeen 2010.06.29. 21:05:38

@Higuain le, Saviola be!: hát ha ilyen szövegeket írtál, miért nincs még kazettád ? :::)

na mind1 , nézd végig ezt, www.youtube.com/watch?v=KJsVFfLs3Ls&feature=related

... ha pedig ez se jön be akkor hagyjuk

ddrum77 2010.06.29. 21:09:11

@CommanderKeen: azért nincs, mert volt önkritikám... =)
egyébként nem bírom a metal balladákat, és "Endre" hangját

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2010.06.29. 21:17:17

@Blackwitch Willow: Én ismerem mindegyiket, régen fújtam oda-vissza minden számukat csak olyan 18 éves korom körül leesett hogy mennyire gyenge is :))

0dzsud0 2010.06.29. 21:31:59

@Higuain le, Saviola be!: ja...meg azért sincs, mert nem a '80-as éveket éljük! ;)

Akeláról: Nekem azok a kedvenc történeteim, amelyeket Sobriról mesél a Főnök...hatalmas arcok mind! :)

Csarnokmegtöltésről: Manapság nagyrészt a szar zenekarok töltik meg az arénákat és ez leginkább a primitív közönség hibája...ha nem lennénk vevők a szarra, a szar szépen lassan eltűnne...de "szerencsére" mi ezt nem hagyjuk! ;)

ddrum77 2010.06.29. 21:42:31

@0dzsud0: én a kedvenceimet általában az A38-on látom, testközelből, lepacsizva, stb... ezért örülök, hogy "Endre" nem a kedvencem, egy teltházas Pecsa után nem tudnék vele lepacsizni, utána meg nem ízlene a vizezett ászok a kocsmában, hogy szót értsünk, ha összefutnánk... =)))

2010.06.29. 21:51:14

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára:

Pedig bizony aranyveretes témák is akadnak köztük. Nem kell ám sznobnak lenni. Én is 90%-ban külföldi bandákat hallagatok ebben a műfajban, de akad pár értékelhető muzsika kis hazánkban is.

Ámon 2010.06.29. 22:10:16

micsoda hullámokat ver ez a post :) mondjuk tényleg 1000 éves de a klasszikusokat lehet többször is élvezni, akár naponta..."gyerünk!"

2010.06.29. 23:06:18

Akela főnök ma is formában van:

Egy 2007-es:

www.webcsatorna.hu/page/akela

És egy mostanában készült riport:

kettonegy.blog.hu/2010/04/29/kobor_angyal_es_a_fekete_baranyok

wpet 2010.06.30. 09:13:12

@CommanderKeen:

Paksi szar szövegeket ír, mindig is szar volt, még az első lemezeken is csak 2-3 elfogadható témát bírt megfogalmazni, úgy-ahogy.
Paksi szövegei SUTÁK.
Bénák a rímek, gondjai vannak a szótagszámokkal, a mondanivalóját meg más zenekarok százszor jobban megírták már.
A hangja szintén szar, így az legalább nem romlott.
Gyakorlatilag az összes Ossian lemez felépítése, koncepciója ugyanaz, ismétlés a végtelenségig, ugyanazokkal a típusú dalokkal.
Azután még utána kellene számolnotok kedves trianonista barátaim, hogy mióta is "jobboldali" Paksi? Mikor jött rá, hogy meg kell menteni a hazát? Na ugye.
Meggyőződésből Ossiant hallgatni pubertásig megbocsátható, utána ciki.
Ja, Nagy Feró egy legenda, Paksi meg egy pöcs.

2010.06.30. 10:36:47

@Blackwitch Willow:
De, ismerek néhányat, gimiben - még azt is lehet mondani, hogy - szerettem őket, csak hát bejött annyi kiváló külföldi banda és egyből kijött a minőségi különbség - minden szempontból.
Érdekes, hogy a Wellingtont a mai napig meghallgatom, kicsit olyan progos zene volt, ami nekem akkoriban nagyon bejött, a Zosziból viszont egy másodpercet se. Soha!

2010.06.30. 10:40:55

@Higuain le, Saviola be!:
Ugye, milyen jókat lehetett olvasni róluk interjúzáskor? Főnök egy tapló barom volt, az is maradt, de amikor együtt nyilatkoztak, sztorizgattak, az hatalmas volt! 1995 óta veszem a Hammert, van bennük jó pár fasza Akelás cikk! :DDD

2010.06.30. 10:42:05

@queensryche:
Fentebb írtam pár magyar kedvencet, de valszeg, tényleg csak őket fogom ezután is hallgatni. Ja, meg a Csapdát! :D

2010.06.30. 10:45:37

@vacsad:
Hát igen, egyszer mindenki felnő... :))) 18 körül én is hallgattam ezeket a rakenroll szar magyar "metalokat" (Moby Dick, Akela kivétel!!!), de hála az égnek, azóta kifinomult az ízlésem! :D

nimporte qui 2010.06.30. 11:08:54

hát én rég röhögtem ennyit,mint ezen az egészen...:-))

ddrum77 2010.06.30. 11:20:14

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: 1x voltam karácsonyi Akela koncerten, pecsa SZABADTÉR, nemtom mit kerestem ott, mert sose voltam rajongó, asszem akkor még kerestem a kedvenceimet, és az Akela hamar lekerült a listáról - de az interjúk klasszikusok... =)

"A legendás gyöngyösi botrány hogyan robbant ki?
Az is a hülye Sobri miatt történt, de én is hibás voltam benne. Gyöngyösön készülődtünk koncertre, mikor Sobri odajött hozzám: „Főnök, hol lehet itt hugyozni?” Mire könnyelműen azt válaszoltam neki: „hugyozz le egy fáról!”, végül így is tett. Csakhogy a fa alatt emberek üldögéltek a felállított asztaloknál, ez a barom meg belepisált az italukba. Erre kicsit berágtak, és az egész zenekart ellenségnek kiáltották ki, majd végigkergettek minket a városon, és összevissza vertek minket. Emlékszem, Kökénnyel hősiesen küzdöttünk a buszpályaudvaron."

ddrum77 2010.06.30. 11:21:22

Az Akela annyival jobb, hogy együtt röhögnek az egyszerű rokkerrel magukon

kicsiforrest 2010.06.30. 11:29:23

@wpet: Ó, te hülye fasz! Nagy Feró legenda? Jahh, amikor a Dévényi Tibi bácsitól a három kívánságban átvette a "legrosszabbul öltözözz zenész" díját, egy gitárszintit. Hát, az tényleg legendás. Te pöcs.

0dzsud0 2010.06.30. 12:11:36

@Higuain le, Saviola be!: ez a sztori áll első helyen nálam..."hiába, a dobos a zenész legjobb barátja"

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.30. 12:19:04

@Higuain le, Saviola be!: Még Akela szotikat!!!!
Én a 93-as Fővárosi Nagycirkuszban tartott koncertjükön is ott voltam. Rendben hogy nevetséges volt Főnök farakasszőrbe csomagolva. De ahogy ott elszabadult a pokol, az valami hatalmas nagy élmény volt. Gyakorlatilag a közönség széjjelb@szta a cirkuszt, a művészek meg csak röghögtek. Persze csak addig, amíg be nem nyújtották nekik a számlát... Óhh, azok a régi szép idők, bárcsak újra fiatal lehetnék! :))))

ddrum77 2010.06.30. 12:41:17

@moszkvics: a régi szép idők most vannak! =)

ddrum77 2010.06.30. 12:43:32

@0dzsud0: nekem vmi olyasmi sztori jött be a legjobban, amit a Főnök mesélt (vagy épp róla a többiek?), hogy panaszkodott a kisbuszban, amikor koncertre mentek, hogy nincs sör. erre vki előreadott neki egy dobozzal, amit kihajított az ablakon, és megszólalt: "nincs sör!"
de csak kb. idézem...

wpet 2010.06.30. 14:51:32

@kicsiforrest:

Középszerű, buta szar vagy, mint a Paksimogyesz.

fodid 2010.06.30. 15:24:38

röviden, tömören. ez SZAR.

kicsiforrest 2010.06.30. 15:29:34

@wpet: Hijj, de lealáztál töki. Te már csak tudod a középszert öreg. Benne élsz születésed óta. :-)

Félix653 2010.06.30. 15:40:25

Sziasztok! Én csak annyit szeretnék ehhez az egészhez hozzátenni, hogy én szerettem az Ossian-t, mert a zenéjük(amit tény, hogy sokszor ismételnek) elég korrekt, a szövegek túlnyomó többségükben tényleg suták, bár vannak azért gyöngyszemek. Szerintem aki tinédzser korában jókat bulizott ezekre a számokra, az most is szívesen meghallgat egyet-kettőt közülük, házibulikban, hajnalban, pedig kifejezetten élvezetes tökrészegen röfögni rájuk. Én kedvelem Ferót is azért amit letett az asztalra, de az utóbbi időben Pataky Cigányvajda Attilával egyetemben eladta magát kilóra. A jobbos témához meg csak annyit, hogy engem is zavar, hogy divat lett magyarnak lenni meg magyarkodni, de erre a hozzászólásva reagálva: Selkath, Bloemfontein díszpolgára 2010.06.29. 17:53:21 csak annyit tudok mondani, hogy Wass Albert fasza egyrészt azért van szopkodva, mert nemcsak, hogy gyönyörű könyveket és verseket is írt, de egynéhány értekezése és újságcikke nagyon szépen rávilágít politikai visszásságokra,( és most nem Trianonra, meg a kommunista románokra gondolok) másrészt, mert méltatlanul szorították háttérbe és az, hogy most újra kiadták a köteteit, előtérbe helyezte (az én legnagyobb örömömre).

kp2 2010.06.30. 15:46:23

tudom, hogy nem vag ide teljesen, de nincs meg valakinek mp3-ban a Action-tol az "olyan vagy mint a f****m" cimu slager?
Felturtam mar az egesz net-et erte, tenyleg sokat kerestem, de nem jutottam nyomara... (meg akar meg is vennem, de zeneboltban sincs)
Ugy gondoltam, hogy ez akkora tortenelmileg jelentos mu, hogy szeretnem majd az unokaimnak mutogatni...

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.06.30. 16:03:32

@kp2: Az amelyikkel a csajokat b****m? Nem, sajnos nincs, de ha meglesz, küldd át légszi! De egyébként, lehet, hogy Ganxta alatt kellene keresni....

Tudodky 2010.06.30. 17:39:27

Ja, ha esetleg nem vágnád, az átverés a Sexact!on albumon található ;)

kp2 2010.06.30. 17:54:55

:) Koszonom mindenkinek, megmentettetek a delutanomat!

Blackwitch Willow 2010.06.30. 20:57:26

@CommanderKeen: na ja. érdekes, a youtubeon a kommentek leginkább pozitívak, hogyhogy csak itt a Subbán nem...amúgy, kb. harminc éve él meg belőle, biztos, mert annyira szar. és a szövegek bizony jók, ja, hogy esetleg el kéne rajtuk gondolkodni? persze, az már nem megy az itteni kétagysejtes törzsközönségnek.
a hangjáról: nekem se nagyon tetszik, de azt hallottam, hogy azért kezdett el énekelni, én azt hallottam, mert más nem vállalta a bandából, amúgy nem akart. arról nem is beszélve, hogy határozottan fejlődött a 20 évvel ezelőttihez képest. a Lukács meg ugyanúgy károg.
még valami: amikor kijön egy album, érdekes módon, mindig felkerült a MAHASZ lista előkelő helyére. ha ennyire szar mindenki szerint, ami a Subba fórumját olvasva kiderül, akkor mégis hogy?

Blackwitch Willow 2010.06.30. 21:00:48

@vacsad: ha ismered őket, tán kezdj el rajtuk gondolkodni, próbáld meg elemezni. ja, hogy ahhoz meg kell erőltetni a kis agyadat, bocs.

hozzáteszem még: képzeljétek, én se szeretem az összes számot, van egy csomó, amit nem viselek el, meg van hülye szövegük is. de egy csomó nagyon ütős is köztük, csak hát ugye, azt értelmezni, megérteni is kéne, és ez nehéz egy melldöngetős, sörösüveget lóbáló, talpig feketébe öltözött rockernek, aki azt hiszi, ettől lesz rocker.

2010.06.30. 21:18:49

Ha már így belementünk: Endre bá' ténykedése nekem sem fekszik. Koromnál fogva azonban még volt szerencsém 'elkapni' a klasszikus felállás utolsó 2-3 lemezét és bizony még mai füllel is tudom élvezni 1-2 nótájukat. Hozzáteszem, hogy nálam a zene dominál a szöveggel szemben.
A mostani tagság pedig sokkal többre lenne képes, ha nem Endre lenne a főnök zeneileg. Ezt biztos forrásból tudom. A sok kaptafa-téma között azért be-becsúsznak gyöngyszemek. Wéber Attus szokott néha megvillanni egész jó témákkal.

www.youtube.com/watch?v=0rYgC9VynzQ
www.youtube.com/watch?v=T3-8vZCrCJw

Részemről szívesen hallom ezeket a dokkenes beütésű dolgokat a sok metálkodás között.

2010.06.30. 21:20:13

* Itt (is) az ének és a szöveg a gyenge pontok

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.06.30. 21:27:46

Ez kurva jó ez a szám (mármint az első), ebben a formában, ahogy itt hallható!! :)

(Bármelyik dadaista költő, de talán még Esterházy is hörögve licitálna erre a szövegre! :)

Ha egy egész albumot csinálnának ilyet, megvenném!!!!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.06.30. 21:33:38

Szerintem Endrének csak részegen szabadna énekelni, és a haza jókedvre derül.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.06.30. 21:50:16

Jut eszembe: a Bikicsunáj méltó párja lenne egy válogatás-lemezen.

0dzsud0 2010.06.30. 22:20:00

@Higuain le, Saviola be!: ez egészen pontosan egy térképes sztori volt, de a szituáció pont úgy volt, ahogy leírtad!

0dzsud0 2010.06.30. 22:22:32

@Blackwitch Willow:
"szövegek bizony jók, ja, hogy esetleg el kéne rajtuk gondolkodni? persze, az már nem megy az itteni kétagysejtes törzsközönségnek"

ja mert amúgy marha nehéz azokat a primitív szövegeket megérteni -.- ...hidd el én pontosan felfogom, hogy miről énekel, de még így is szar (szerintem)

guitarfan 2010.06.30. 22:48:15

Minden bandanak vannak fentjei es lentjei. aki nem erti ezt meg, az szarjon vuvuzelat

Tudodky 2010.06.30. 23:24:50

Ajánlom mindenki figyelmébe a Youtube-on az "Endre lenyomja Pécset" című kiváló, hétrészes koncertfelvételt! :)

Íme az első darab:
www.youtube.com/watch?v=pjs1iGKyfRA
\m/

Tudodky 2010.06.30. 23:26:54

Ajánlom mindenki figyelmébe a Youtube-on az "Endre lenyomja Pécset" című kiváló, hétrészes koncertfelvételt! :)

Íme az első darab:
www.youtube.com/watch?v=pjs1iGKyfRA
\m/

wpet 2010.07.01. 08:36:56

@kicsiforrest:

Látom, hogy nem érted, gyökér. Hallgasd csak paksi irodalmi szövegeit, lázadjál.

kicsiforrest 2010.07.01. 09:48:24

@wpet: Dehogynem értem! Te dobtad kaptad el a pontos labdát annak idején és ettől a Feró "legenda" lett a számodra. Nem gond ha imádod a celebeket, szegényes életedet megvilágosítja a csillogás. Ráadásul annyira buta vagy, hogy nem tudod felfogni : én nem a Paksit védtem, csak mulatságos a te legendád.

2010.07.01. 10:43:01

@Félix653:
Nem Wass Albertbe akartam belekötni, hanem azokba az idiótákba, akik divatmajmolják, de nem olvassák végig a műveit, hanem csak kiragadnak tőle ezt-azt, aztán mantrázzák orrba-szájba. Na, ez az undorító, ettől akadtam ki!
Lassan már szégyellem, hogy jobboldali beállítottságú vagyok, pont az ilyen trianonozó, székelyhimnuszozó kis 15 éves szargépek miatt!

2010.07.01. 10:46:39

@moszkvics:
Nem, jól mondja kp2, az bizony Action. Nekem megvan (a harmadik albumuk, Sexaction a címe), csak fingom nincs, hogyan tudnám feltölteni, meg hova...
De a Palace-on fent van, ftp-ről lehet leszedni.
std.dtsh.hu/

wpet 2010.07.01. 11:14:43

@kicsiforrest:

Majd rájössz, mekkora fasz vagy, ha végiggondolod azt, hogy ki mit rakott le az asztalra.
Feróhoz elég annyi, hogy Beatrice meg Ford Fairlane?
Nem kell tovább vergődnöd, pöcsike.

Bánki Donut (törölt) 2010.07.01. 15:15:11

Én baloldali liberális zsidó vagyok, és egyszerűen nem bírom a jobboldali zenekarokat, különösképpen az Ossiánt, mert rendkívűl veszélyesnek tartom a baloldali, liberális eszmére nézve. Az különösen bicskanyitogató, és - szerintem be kéne tiltani - hogy tehetségtelen Wass Albertet zenésít meg.... Az Ossian, a Pokolgép, Kalapács, Kukovec hínárhajú, tehetségtelen jobboldaliak, semmit nem tettek le az asztalra. Verik a torzított gitárt részegen, az nem zene.... Ebből a videóból tökéletesen látszik, hogy folyton részegek és nem tudnak zenélni...

Tönkretették az egyetlen normális pártot, az Szdszt, és most tessék, itt pofáznak az ilyenek a blogokon...

Én a fiatal, liberális szellemiségű zenekarokban hiszek, akik mögött pénz van, mert az az egyetlen út a sikehez és a szórakoztatáshoz.

Pistabácsi 2010.07.02. 08:49:41

@Blackwitch Willow: Néhány idézet a bonyolult, és elkondolkoztató szövegekből:
" Sörivó vagyok, sörivó vagyok, sörivó vagyok, igyon vizet maáaáaás!", "Rocker vagyok vállalom, jót és roszzat elbírom", " Szenvedély, erősebb néha az életnél, korbács és kenyér", " Acélszív, újradobog maáaáar". Elgondolkoztam rajtuk, és rajöttem: Paksi Endre buta és szar szövegeket ír, nem tud énekelni, ronda, dagadt, alkoholista.

wpet 2010.07.02. 19:44:49

@Blackwitch Willow:

"azt értelmezni, megérteni is kéne, és ez nehéz egy melldöngetős, sörösüveget lóbáló, talpig feketébe öltözött rockernek, aki azt hiszi, ettől lesz rocker."

A személyleírás illik Paksimogyira! :)

2010.07.02. 21:18:01

@Bánki Donut:
Ugye, te csak kamu vagy? :O

@Pistabácsi:
Pontosan, ahogy mondod, nincs hozzáfűzni valóm. Respekt neked! :)

load error 2010.07.04. 01:04:08

Asszem a Control című filmben is van valami hasonló jelenet, ahol Ian Curtis annyira indiszponált, hogy nem tudja rendesen lenyomni a koncertet, egy másik zenekar énekese ugrik be, kevés sikerrel. Később Ian összetörve ül. A menedzser így vigasztalja:
"Ez lehetett volna egy sima koncert is, amit két hét múlva mindenki elfelejt. Így viszont lesz belőle egy legenda."

speirs 2010.07.06. 14:14:55

Ha már felhoztátok Wass Albertet, azért kiváncsi lennék Ő mennyire vállalna közösséget ezzel a részeg faszparaszttal?

Kismacska (BELLA) 2010.07.06. 15:11:57

A legrohadtabb dolog a zenébe politikát keverni. Jómagam nem hallgatok semmilyen politikához hű zenét.
Milyen érdekes, hogy ezek a zenészek, akikről kiderül, hogy valakihez húznak - azok általában 98%-ban a Fideszhez meg a szittyajobbhoz tartoznak: Pataky, Ákos, most ezek szerint az Ossian is...

Ákost valamikor nagyon szerettem, de az újabb albumaira nem voltam kíváncsi. Pataky-éktól se vagyok hajlandó meghallgatni az újabb dalaikat, ráadásul még ha fizetnének se mennék el koncertekre: engem ne hazaárulózzon le senki, csak azért, mert nem egy bizonyos pártra szavaztam!

De ugyanígy járnék el, ha megtudnám, hogyha valaki letette a voksát BÁRMELYIK pártra. A zenének pártsemlegesnek kellene lennie - és megintcsak: szerintem.

A poszthoz: a Repatarurgyán KLASSZIK! Jót röhögtem rajta már a múltkor is. :D Kösz, Subba!
süti beállítások módosítása