Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Vers mindenkibe: Petri György - Hogy elérjek a napsütötte sávig

2014.09.01. 11:53 | Subba Dirty Detty

Nagyon megy ez a mindenki kihív mindenki valamire, most épp a költészet nevében. Szerény jómagam ezzel a gyémántgyönggyel hívom ki kedves mindnyájatokat:

Petri György: Hogy elérjek a napsütötte sávig

Szokványos nyári éjszakának indult.
Sétáltam kocsmáról kocsmára.
Talán éppen a Nylonban ittam,
a HÉV-végállomás mellett, a Margit hídnál
(vagy azt akkor már lebontották?). Nem tudom,
lehet, hogy a Boráros téren.
Ezek a séták mindig
reggelig vagy épp két napig tartottak,
és akárhová vezettek.
Mindenesetre, valahol ültem, ittam.
(Akkor még akármit - kostolódó ifjúság.)
Még nem olvastam a kocsmákban,
nem, nem, még nem temetkeztem
könyvbe-újságba, nem fixíroztam az asztal lapját.
Még nem idegesített fel, ha szóltak hozzám.

"Fizetsz valamit?" kérdezte egy dohánykarcos
női hang a hátam mögül. Fiatal hang volt.
"Kérjél" - mondtam felé fordulva. Ötven
körüli nő állt rézsút mögöttem. Letapadt,
koszmós, egykor világosbarna haj;
beroskadt íny, cserepes ajkak, vérágas
kötőhártya, aquamarin szemek[*],
megsárgult, fehér mûszálas pulóver,
barna nadrág, szemétben talált fehér strandcipő.
Kevertet kért és sört, pikolót. Ízlését nem vitattam.
"Eljövök egy huszasért" - mondta. Ezen meglepődtem.
Az ár - árnak - képtelenül alacsony volt (már akkor is).
Ismertem a Rákóczi téri kurzust. Húsz forint az nem ár.
Másrészt a nő nem állta volna meg a helyét
a Rákóczi téren, sőt semmilyen téren.
Az lett volna a logikus, hogy ha akar valamit, ő fizet.
De sokkal többet. Márpedig akart. "Gyere,
akarom" - mondta -, "nagyon szeretnék."
Soha nőt nőiességében megbántani nem tudtam
(hacsak nem kifejezetten ez volt a célom).
No de hogy... Mentem; úgy éreztem: muszáj.
Hiszen ûzött voltam és zavaros,
mint a fölkavart iszap akkoriban, és
csak ezekben az "Eszpresszókban", "Büfékben"
érezhettem némi álfölényt
a nélkülözés és hajléktalanság valódi nyomorultjai között.
Sokáig vonszolt egy hosszú utcán, hozzám bújt.
Ez kínos volt, de szerves része a törlesztésnek.
Átöleltem,
egy pincében kötöttünk ki, nagyon sok lépcsőt
mehettünk lefelé valami nem tudni honnan
derengésfélében.
Az ágy. Befilcesedett vatelindarabokból összekotort alom.
Nem vetkőzött, csak megoldotta, lejjebb tolta magárol a nadrágját.
"Így szoktam meg, ha bokor alatt dugok"
- mondta közvetlenül. Nem volt ellenemre,
magam is csak a legszükségesebb mértékben,
meg a zakómat dobtam le - inkább legyen koszos, mint gyûrött.
"Csókolj meg." Hát igen, ez elkerülhetetlen.
Avas szájszaga volt, ajka pikkelyes, nyelve,
szájpadlása száraz, mintha egy üres szardíniásdobozban
kotorászna a nyelvem - mindjárt fölvérzi az éles perem.
Rettegtem, hogy menten a szájába hányok,
ettől viszont röhöghetnékem támadt,
ömlöttek durva bőrére a könnyeim, amíg
ura lettem a perisztaltikának. A lába köze
szûk, száraz. Alig tágul, alig se nedvesedik.
"Várjál" - mondta, és belevájt ujjaival
egy megkezdett margarinba, magába maszírozta,
aztán még egy adagot.
"ENNI is fog még ebből?"
"Meg tudom mosni valahol magam?" - kérdeztem később.
Egy csőcsonkra mutatott. A víz kilövellt, merő
lucsok lett a nadrágom, mintha behugyoztam volna.
"Ez is hozzátartozik" - mormoltam. Egy ötvenesem
volt még. A fejét rázta: "Mondtam, hogy egy
huszas, és ez nem az ára. Én akartam, a huszas
meg egyszerûen kell." "Akkor adj vissza" - mondtam -,
"értsd meg, nincs huszasom." "Hülye vagy"
- mondta - "ha vissza tudnék adni ötvenből,
nem kéne a huszasod" - mondta logikusan.
És a következő pillanatban elaludt nyitott szájjal.
Vállat vontam. ("ha ilyen büszke vagy"),
zsebre gyûrtem az ötvenest, megtaláltam a zakóm,
és botorkáltam fel a lépcsőn.
Hogy elérjek a napsütötte sávig,
hol drapp ruhám, fehér ingem világít,
csorba lépcsőkön föl a tisztaságig,
oda, hol szél zúg, fehér tajték sistereg,
komoran feloldoz, közömbösen fenyeget,
émelygés lépcsei, fogyni nem akaró mínusz-emeletek,
nyári hajnal, kilencszázhatvanegy.

[*]Hülyeség. Aquamarin szemed neked van.
A nőnek? Mit tudom én.
Mint gálicos kádban a víz?
Csak akarok valamit ajándékozni annak a szerencsétlen párának,
mondjuk a szemed színet, meg egy ritka szót,
hogy ne legyen olyan undorítóan elesett,
magam pedig legyek valamivel megérthetőbb.

Ti jöttök, genyók B) 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr336655029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pécsi bölcsész 2014.09.01. 11:57:22

Én meg az összes Petri-verssel hívlak ki.
Na?

jjc 2014.09.01. 12:01:00

THIS IS YOUR HOURLY REMINDER TO STAY HYDRATED.

.snɯıɹd snɔlns 2014.09.01. 12:30:07

(nekem tetszett)
Hogy vers-e vagy mondóka nem tom még eldönteni.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.09.01. 12:32:30

Jézusom! Még kiderül, hogy Dirty Detty az pavor nocturnus! o_O

(ő igézte ezt néhány hónapja)

Gutowsky 2014.09.01. 12:47:02

De az nem zavar, hogy ez nem vers?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2014.09.01. 13:12:17

jój de huncut, pajzán meg izgalmas így hogy nagy költő irta! kiverni ér, vagyazal meggyalázom a magaskulturrát? (ehh, legyint)

pavor nocturnus 2014.09.01. 13:13:05

@Zsuzsikám (the 4th): Kultúrmisszióm megkésett gyümölcse. Egyébként természetesen Detty is én vagyok, ahogyan mindenki. Ahogyan te is.

Valerijov 2014.09.01. 13:29:40

minden ugyanaz másképpen

ezanév 2014.09.01. 15:05:00

Habár ellenem már kihívta a sorsot,
Az Úr, mivel nem vetettem borsot,
Mégis kérem innen a távolból,
Egy barátságos munkatáborból:
Mi Atyánk, Jehova, azaz Fennvaló,
A sivatagban legyen innivaló,
És hétkor ha ütött az óra,
Homokjárón csússzak ki tóra,
Kezem ügyében mindig legyen Tóra,
Hogy olvasva az Újszövetség,
Múljon el a mélysötétség.
Ámen,
Egészségem rámen.

derengtsi 2014.09.01. 16:51:06

"Zebrán, bár szabályos a gyalogos
a csattanás előtt mégis odafos."

vova666 2014.09.02. 00:47:59

Alkesz libsi szar, összehordott, nulla értékű okédéka. Ezzel max a mentőt hívjátok ki, ne egymást.

nlwarez 2014.09.02. 02:32:43

és ha kihív valaki akkor úgy kell szavalnom hogy közben jegesvizet öntök magamra? milyent trendi lenne már nem! PPPPPFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffíííííííííííí

ergerberger 2014.09.02. 03:14:58

Én szebb verset tudok írni:

Szaros-húgyos alsógatya,
Lehányt véres gecifos,
A tripperes döglött kutyát
Holnapután a faszomra
Szép finoman felhúzom.

Szerintem volt olyan művészi, mint a fenti, és még tömörebb is!

.snɯıɹd snɔlns 2014.09.02. 08:31:05

@vova666:
Ha Mészáros fideszes polgármester úrra gondolsz, akkor ő nem igazán libsi.
www.youtube.com/watch?v=o-kxY8M61SM

.snɯıɹd snɔlns 2014.09.02. 08:35:19

@vova666:
Ha ő rá gondolsz akkor Mészáros úr köztiszteletben álló fidesznyik polgármester.
Kikéri magának a libsizést!

www.youtube.com/watch?v=o-kxY8M61SM

.snɯıɹd snɔlns 2014.09.02. 08:51:04

(csak azért írtam kétszer, mert a blogmotor nem kütte el)

yenoee 2014.09.02. 10:05:36

Petrit, ide, cöh.

Lőwy Árpád kell.
ETNOGRÁFIA

Kockást hord az angol,
Bagózik, nem pipál,
Még mikor baszik is,
Baedekerből citál.

A vidám francia
Fecseg nappal-éjjel,
S a farka szikráit
Szórja szerteszéjjel.

Tenger ellen épít
A hollandi falar,
Röptibe' bassza meg
A besózott halat.

Tudós faj a német,
Gambinusnak hála:
Még az is, ha baszik,
Theória nála.

Svéd gyufa a maga
Skatulyáján lobban,
Ámde a svéd fasz is
Másutt baszik jobban.

Svájcinak biktri a
Sok hosszú alagút,
Lányba' szereti a
Jó széles valagút.

Alattomos talján
Elrejtett tőrrel jár,
Közel ne kerülj,
Mert könnyen megbuzerál.

A kevély hidalgó
Díszruhának örül,
Ékes spanyol gallért
Hord a fasza körül.

A ravasz újgörög
Nem tisztel etikát,
Ha tyúksegget baszik,
Az neki delikát.

Perzsák ura a sah,
Szent könyvük a korán,
A leányt rendszerint
Kifúrják már korán.

Tetoválja magát,
S tolldíszt hord a sziú,
De leginkább mégis
A faszára hiú.

Datolyával él és
Tevén jár az arab,
Az ő faszából is
Hiányzik egy darab.

Hallgatagon ül az
Elmerengő hindú,
De a pinaszagra
Már ő is megindú'.

Turbánt hord a török,
Csak a kávét issza,
Százhúsz feleségét
Bassza össze-vissza.

Magyarral rokon nép
Finn, cseremisz, osztják:
A snapper picsákat
Ott sem ingyen osztják.

Bort iszik a magyar,
Nem pediglen vizet,
Lánynak, menyecskének
Kemény fasszal fizet.

De ha megharagszik,
Nem kell pina ennek,
Bassza Krisztusát az
Atyaúristennek.

Megjegyzés: Etnográfia című örökbecsű alkotásában Lőwy mostohán bánt az
Európán kívüli nációk kamatyológiájával. Ezt a hiányt próbálja némileg (nemileg?)
helyrebillenteni az alábbi pár strófa.

Bolát dobál merészen
Patagóni gaucho.
Kedveli a bulát, hiszen:
Fasza nincs kaucsukbó’.

Vikszos-bajszos mexikói
Nagy sombreróba’
Puskáját a nőre fogja:
Szét a lábat Señora!

Paso doble, rumba, samba,
Futballról nem beszélve,
Carioca nem tosz, csak ha
Karneválon kefélhet.

Égre mered fenn, Grönlandon
Farka a jegesmedvének,
Igloo-jában az eszkimó
Jól befűt a nejének.

Tűzföldön meg az indián
– Ha éppen nem gyújtogat –
Tolldíszével bizgeréli
Nője seggén a lukat.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.09.02. 11:32:12

Jánosházy György:
Mocskos világ

Világunk merő sár, mocsok:
mocskosak falvak, városok,
a járdák, házak, pőre telkek,
rémfilmek, újságok s a lelkek,

mocskos a szándék és a szó,
szennylében úszik a hajó,
atommű hulladéka ontja
mérgét az agyra, szívre, csontra,

mocskos a hegy, a völgy, az erdő,
a lyukas égbolt is felette,
posvány a Föld, iszonyu fertő,

mocskos a levegő, a tenger,
s legmocskosabb az, aki tette:
az esztelen duhaj, az ember.

Mókás 2014.09.05. 14:05:58

Takács K János

Batman voltam

Batman voltam:
Őserő, rettenet.
Batmanként repültem
Át a kék eget.
Senki nem tagadta
Batman létemet.
Batman voltam - erőm elhagyott.
Batman voltam, de már nem vagyok.
Batman a világot
IQ-ból menti meg,
S csodáltak engem
A nem-Batman emberek:
Őseink sem voltak tán
Ennyire Batman-ek.
Batman voltam - erőm elhagyott.
Batman voltam, de már nem vagyok.
De néha, ha éjjel
A csend körém elterül,
Akkor érzem magam
Egy kicsit még Batman-ül.
süti beállítások módosítása