Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Szeme se rebbent

2015.07.27. 09:50 | Subba Dirty Detty

Általában kétszer halnak egy ilyen slingshoton, neki sikerült pislogás nélkül megcsinálnia. Tekintetét éjszaka is érezni fogod O.o

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr117657436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2015.07.27. 09:59:16

szegény indián kómába esett, ezek az amazonaszi benszülött indiánok sokkal kevésbé bírják a rájuk ható gravitációs erőket ezért egy ilyen ártatlan vidámparki hintától legtöbbször összeturmixolódik az agyuk és ilyenkor már csak fotoszintetizálásra képesek

Valerijov 2015.07.27. 10:23:38

valami tuti lassító cuccot tolhatott

napasztmek (törölt) 2015.07.27. 10:33:38

legalább ötször pislogott és egyszer félre is nézett! összediszkvalifikázom!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.27. 10:36:34

Szeme se rebbent,
nem rapp-elt
míg reppent,
ezanév és pavor
hova ment?
ők is kégtek?
sorba jönnek a 'miért'-ek.
vagy tán meghasonultak?
...gondjaik tornyosultak?
remélem NEM megboldogultak!
ha ének még, adjanak jelet
mert hiányzik a bölcselet.

én pont így nézek,
ha kefélek!

zsabka 2015.07.27. 11:00:41

már beültetéskor bekészült nincs itt semmi látnivaló... :)

pavor nocturnus 2015.07.27. 16:43:09

@® snɯıɹd snɔlns.: Nem szólalhatunk meg nyilván, érvényes mondandó híján. Belőlem meg kifogytak a szavak, tartalmatlan lettem, s hamisnak érzem a hangom. S a magamfajta templombajáró libertariánusnak nem nyílik itt már virág. Nem vagyok ratyigyűlölő, nem szeretem a jobbikot, az eszdéeszt, az emeszpét, a kormányt. Nem kedvelem a nácikat, a zsidókat, a cigányokat, az antiszemitákat, a megmondóembereket, a személyeskedő vitákat. Nem jutnak eszembe rímek, nincsen ritmusa a szavaimnak, nincsen súlya a mondataimnak. Könnyűnek találom magamat, kizuhanok a subba rostáján, ocsúként ragad el a legjátszibb szellő is. Új hősök támadnak, a magamfajta aggok elgyengülve reszketnek, fájó térdeikkel egy félreeső sarokba űzve. Hagyom magam elsodortatni a mediterráneum sós párájú éjszakájával. Pinák és píneák. Bougainvillea és Jazz. Merci beaucoup Juan-les-Pins. Have a Nice day. I Cannes. Örülök, hogy élhetek, mert érdemesnek vélem ezt. Örülök, hogy nem feledtél, s bár véget ért a móka mára, s zárul Miki mókatára, de ha tetszett, nemsokára visszavárhatsz, Jóska... Au revoir!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.27. 16:53:51

@pavor nocturnus:
meghatódtam,
lényeg, hogy nincs bajod.
remélem ezanév is előkerül a kupacra amit ideszartál.
:P

vangogh? 2015.07.27. 18:32:59

Kicsit bangyi, mint a Vendel...

napasztmek (törölt) 2015.07.27. 23:25:41

@pavor nocturnus: én szivesebben olvasom a hős ikrek ankétjait, mint magamat, szóval, ha te és ezanév úgy döntenétek, hogy visszatértek a porondra és újra rendszeresen fellépnétek, csak jelezzétek, én meg kifogom a szelet a futótűz mögül. amúgy sem terveztem hosszútávra, csak poénból szítok. meg aztán én mindig itt leszek, bármikor ráérek feltámadni :) szólj nyugodtan, cserébe annyit kérek, hogy sziporkázzatok rendszeresen! :D

pavor nocturnus 2015.07.28. 08:36:19

@napasztmek: Köszönöm/köszönjük a megtisztelő bizalmat. Azon kevesek egyike vagy itt, akiben stabilan, hosszú távon bízni lehet, te vagy a kőszikla, amelyen a subba intézménye alapszik, amit te itt megkötsz, megkötött lesz a pokolban is, s amit te itt feloldasz, az feloldott lesz a pokolban is. Bácska, Bánát akarja, vissza legyen csatolva, visszatér még a Délvidék, visszatér még pavor nocturnus, visszatér még ezanév, s valahány név a naptárban. Bajtársi üdvözlettel: pavor nocturnus

ezanév 2015.07.28. 08:58:04

@® snɯıɹd snɔlns.: egy zseni nem éghet ki soha.
Ne légy ostoba! Nincs mostanában kedvem sokat írogatni, talán ősszel. De lélekben veletek vagyok.

Amúgy egyetértek pavorral. Nyilván ugyanaz a véleményünk, hiszen ugyanaz a személy vagyunk mi ketten...

pavor nocturnus 2015.07.28. 09:03:59

Mer' nyáron a zseni lángja takarékon ég. Nyáron a zseni él, s legfeljebb, ha a napon ég, nem az intellektus FEHÉR (értitek!) izzásában. De lesz itt még forró ősz, tél tábornok, s az urasági kúriákra röppenő vörös kakas! Jól mondom testvérem az Úrban, ezanév?

ezanév 2015.07.28. 09:06:26

@pavor nocturnus: de bizonyhogyteljesenám!

A zsenit az különbözteti meg a tucatáltalgtól, hogy nyáron ritkán kommentel. Jól mondtad lelkem aranyladikos csáklyása, te!

ezanév 2015.07.28. 09:09:23

Bár elírtam de biztos értettétek: a tucatátlag olyan mint a mozgóátlag, csak nem lehet vele tőzsdechartokon következtetéseket levonni.
Na...

pavor nocturnus 2015.07.28. 09:13:24

@ezanév: Hogyne értettük volna! Napnál világosabb az, hogyha te vagy a bessz, akkor én vagyok a hossz. Vagy fordítva. Ha te vagy Mikkamakka, akkor én vagyok Vacskamati. Vagy fordítva.

ezanév 2015.07.28. 09:18:58

@pavor nocturnus: mostanság már a "long-short" páros a naponta használt terminus technikus, legalábbis úgy hiszem. Nem tőzsdézek, mert úriember biztosra nem fogad...
Nem lehetnék inkább Dömdödöm? Intellektusa mindig lenyűgöz.
Legyünk inkább Harmodios és Aristogeiton. Bennük van némi lázadó tűz...erő, tisztesség, becsület, magyar virtus.

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 09:26:04

na örülök, hogy kezd helyreállni az őskáosz!
made my dai!!!!!!!!!:

assets.efukt.com/gif/492/full.gif

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 09:40:12

@ezanév: @pavor nocturnus:
én pszichiátriából írom a nagydoktorimat.
minden kutatáshoz kell egy reprezentatív sokaság.
nélkületek a subba, nem egész.

ezanév 2015.07.28. 09:45:55

@® snɯıɹd snɔlns.: azt gondolom pavor nevében is írhatom neked:
Örülünk, hogy egy világgal ajándékozhatunk meg! (via Troppauer Hümér)

És persze, hogy írhatom, hiszen magam vagyok nemcsak az Út, az Igazság és az Élet, de pavor nocturnus is.

Van még olyan, hogy nagydoktori? Vagy elmaradtál a felsőoktatásról szóló 2005. évi CXXXIX. törvény (Ftv.) tanulmányozásában? Vagy én tudom rosszul? (Ez utóbbi fogalmilag kizárt, de van egy halvány, képes beszédben kb. akkora esélye, mint, hogy nő lesz a következő pápa)

pavor nocturnus 2015.07.28. 09:56:39

@ezanév: Ezt az érzést ismerem! Én például aktívan tőzsdéztem egy időben, de annyira kiszámítható volt számomra, hogy melyik részvényen tudnék rengeteget keresni, hogy szándékosan rossz időben vettem és rossz időben adtam el az értékpapírokat, hogy a becsületemen ne essék csorba! Rengeteget veszítettem, de máig vallom: megérte!
Amúgy egy páros gyilkolászásban bármikor benne lennék, ha ezzel nemzetünk fényét ismét a régi csillogásának megfelelő állapotúra tudnánk szidolozni!

pavor nocturnus 2015.07.28. 10:01:18

@® snɯıɹd snɔlns.: A lelki betegségek tudományát egyszerűen képtelen vagyok pavor nocturnus és ezanév viszonylatában értelmezni. Hiszen ők annyira épek minden tekintetben, annyira kerekek, annyira tökéletesek, annyira az egészség és az egység megjelenítői, hogy a jin-jang egymást kiegészítő kozmikus erőinek szimbólumát az ősidőktől fogva e nagyszerű párosról mintázzák!

ezanév 2015.07.28. 10:03:10

@pavor nocturnus: ahogy mondod: Még ölni is képes lennék azért, hogy ez az ezerszínű, aranyfényű, tejjel-mézzel folyó Kánaán, ez a szerencsétlen, sokat szenvedett Magyarország újra abban a régi fényében ragyogjon amiben ......... idején ragyogott!

(A pontokba bárki helyettesítse be a neki tetsző történelmi korszakot/kort. Én a kambriumot gondoltam oda, de lehet vitatkozni).

Amúgy éljen a tőzsde, mint az egyik leghasznosabb emberi találmány: abszolút értékteremtő, értékeket megőrző, sőt segítségével tarthatóak alacsonyan pl. a nyersanyagok árai is. Gondoljatok csak az olajra...

ezanév 2015.07.28. 10:05:51

@pavor nocturnus: igazad van, de haggyadmá' Kár alacsony értelmi szintű emberek elé önteni elméd csillogásának örökbecsű drágaköveit. Maradj ki mindig is voltál: egy indián aki énekel!

pavor nocturnus 2015.07.28. 10:20:32

@ezanév: Látom, hogy éles szemed elől nem maradhatott rejtve ez sem, s felismerted bennem a szentet: Éneklő Sast. Ha nem rólad lenne szó, azt mondanám, roppantul meglepett a leleplezés, de így pusztán csak elismerően bólintok, immáron sokadjára: bravó! Ismersz, így tudhatod, órák alatt gyógyítom meg a legsúlyosabb drogfüggőket is, így eljött az idő, hogy Magyarországról is levegyem a bódító mákony mérgét, amiben számítok a segítségedre, mert szentségem voltaképpen tőled ered, s vasárnaponként a te jobbodon ülök büfögve. Erősítsd meg hát karjaimat, hogy lesújthassak véle az idegenszívűekre, elvágva ezzel a narkotikus hipnózis láncát, amellyel népünket rabigában tartják!

ezanév 2015.07.28. 10:27:20

@pavor nocturnus: Úgy legyen! Vagy profán megfogalmazásban: ámen!
Sújtson le lelki nagyságunk manifesztált delejes haragja az opportunistákra, a kommunistákra és a trappistákra (meg a zsidókra, de ez természetes)!
Éljen és virágozzék!

Örülök, hogy összefutottunk ma, amikor ennyi a dolog, a tennivaló, a sürgölődés nemzetünk oltárán, a magyarság képének akkurát megfestése. Jó, hogy itt vagy és segítesz ebben a világfordító nagy munkában.

(Most pedig megnézem miről szól a poszt tkp.)

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 10:38:27

a pszichoszomatikus egyensúly fenntartása, nem csak deviancia esetében lényeges.
vannak normális zsenik is.
és ezért most figyellek benneteket.

pavor nocturnus 2015.07.28. 10:42:00

@ezanév: Úgy ám! Ezek a taxációdban szereplő förtelmes lények legyenek kivétel nélkül apró sajkák haragunk tobzódó óceánján, s tanulják meg mi jár annak, aki a Magyarok Istenével packázni mer! Mert eljön majd az Utolsó Ítélet, amikor sokat szenvedett népünket tenyerünkbe emeljük majd, s ezeket a parazitákat pedig egyetlen fújással a világűrbe repítjük, ahol megtalálják végre azt a sivár nihilt, ami szikkadt lelkük mélyén jelenleg is ott tanyázik, s így külcsín és belbecs egyetlen autoerotikus fulladásban egyesüljék végre!

ezanév 2015.07.28. 10:44:41

@® snɯıɹd snɔlns.: kérlek bocsáss meg, de ha minket illetsz a zsenik névvel akkor egyszerűen nincs több zseni. A többiek egy alacsonyabb kategóriába tartoznak: mittudomén értelmes ember vagy ilyesmi...

Inkább javaslom pavor és az én esetemben a 'szuperzseni' kifejezést ami bár nem fedi egészen a lényeget de halvány árnyékként megközelíti azt a szellemi magasságot amit mi képviselünk.

ezanév 2015.07.28. 10:46:07

@pavor nocturnus: nem kéne őket -természetesen kizárólag saját érdekükben- egyszerűen kiirtani?
De legyünk emberségesek, legalább ne szaporodjanak.

pavor nocturnus 2015.07.28. 10:47:07

@® snɯıɹd snɔlns.: A pszichoszomatikus egyensúlyt párosunk együtt képezi. A másik nélkül az egyensúly megborul, s teremtő erő helyett a pusztításnak enged teret. Egyébként nem furcsa, hogy ez a két profil szinte mindig egyszerre jelenik meg, s tűnik el? Annyira átlátszó ez...

pavor nocturnus 2015.07.28. 10:50:29

@ezanév: Mivel fenséges lényünknek a kegyelem is attribútuma, ezért én kiirtás helyett adnék esélyt arra, hogy e lények megtalálják a világűrben az életterüket. Természetesen mindenféle eszköz nélkül gondolom. Annyiraaaa jóóószííívűűűű vagyooook, hogy csak na...!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 10:52:29

@ezanév:
a poszt meg arról szól, hogy vurstliban beraknak egy halott indián bevándorlót a csúzligépbe.
itt meg mindenki beszopja, hogy pislogás nélkül ezt végig csinálja.

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 10:56:35

@pavor nocturnus:
egyáltalán nem furcsa, hiszen, ha észrevetted volna, irányításukat vasmarokkal végzem...

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 10:59:39

@® snɯıɹd snɔlns.:
nem is tudom miért vállaltam ekkora felelősséget magamra amikor létrehoztam ezt a két nickemet.

pavor nocturnus 2015.07.28. 11:09:15

@® snɯıɹd snɔlns.: Amit az irányításról mondtál, abban sok igazság van. Hiszen a te hívó szavadra jön elő mindig ez a két profil. Ami eléggé meglep engem, mivel én mindig abban a hiszemben voltam, hogy a világ nem létezik, s erre most kiderül, hogy én nem létezem. Leromboltad a sziklaszilárd szubjektív idealizmusomat... :(

ezanév 2015.07.28. 12:19:00

@pavor nocturnus: már nekem is feltűnt. Gyanús vagyunk magunknak, nagyon gyanús...
Arra gondoltam, hogy megismerkedésünk szürke hétköznapját egyfajta virágos vasárnapként megünnepelve jövőre nagyjából ilyentájt elárulhatnánk a titkunkat. Kik vagyunk, honnan jöttünk merre tartunk, és vajon áll-e még a vén Peterdi bláza?

ezanév 2015.07.28. 12:20:42

@® snɯıɹd snɔlns.: köszönöm szulki. Természetesen nem néztem meg. Én leszarom a posztokat itten, ha ilyen jó társaság gyűlik össze.

pavor nocturnus 2015.07.28. 12:34:56

@ezanév: Ezzel csak csínján! A végén arra eszmélünk, hogy szülkivel, valerijovval, zsuzsikával, bagollyal és AU-val (brrr, ez utóbbiba belegondolni is rossz, de lehetek annyira részeg) tivornyázunk együtt önfeledt mámorban egy belpesti romkocsmában, s minden mondatunkat azzal kezdjük, hogy nekem ugyan semmi bajom a (....)-al/el, vannak barátaim is ilyenek, de... Hová lenne így lényünk celebritása, mondd!?

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 13:06:40

@pavor nocturnus:
létezel, csak nem úgy ahogy te szeretnéd.
én nem hívlak, hanem néha szabadon engedlek, hogy kitombolhassátok magatok.
telekinetikus erőmmel távolról irányítom cerebellumotokat.

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 13:08:10

@ezanév:
nagyon jól. teszed fiam!
jó troll így csinálja mindig.

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 13:11:22

@pavor nocturnus:
félelmetes, hogy ott ülök egymagam, elöttem 5 korsó sör, kocintgatok és magammal beszélek...
...brrrr!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 13:18:41

azt kifelejtettem, hogy köben taperolom a 4 mellemet.

pavor nocturnus 2015.07.28. 14:02:16

@® snɯıɹd snɔlns.: AU és valerijov kebleit markolásznád oly bőszen? Mer' az enyém tabu, hisz még érintetlen vagyok! S asszem ezt ezanévről is elmondhatom! Tabu támad, hármas utász támad, csapda, tábor. Védd meg a tábort!
Zavart beszédem a te áldatlan közrehatásod eredménye, mert alantas módszerekkel befolyásolod az elmémet. Nem vagyok a magam ura!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 14:19:03

@pavor nocturnus:
mint ha Zsuzsikámkat, bagolyt is említettél volna.
én azér' figyelek helyetted is.
(nektek a pöcörőtöket pödörném)

pavor nocturnus 2015.07.28. 14:33:15

@® snɯıɹd snɔlns.: Ajj, ne csigázz, mert nem állok jót magamért!

.snɯıɹd snɔlns 2015.07.28. 15:24:57

@pavor nocturnus: Én erre céloztam amikor a meltaperolásról írtam:
"pavor nocturnus 2015.07.28. 12:34:56
@ezanév: Ezzel csak csínján! A végén arra eszmélünk, hogy szülkivel, valerijovval, zsuzsikával, bagollyal és AU-val (brrr, ez utóbbiba belegondolni is rossz, de lehetek annyira részeg) tivornyázunk együtt önfeledt mámorban egy belpesti romkocsmában,..."
süti beállítások módosítása