Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba records: John Carpenter - Utopian Facade

2016.09.27. 20:01 | Subba Dirty Detty

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr1211747971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac van eladó 2016.10.01. 23:51:41

@bajkon úr: Sose javul meg ez a vén piás! :-)

venszivar 2016.10.02. 06:30:41

Útra fel!

Részemről:NEM!

bajkon úr 2016.10.02. 08:21:48

@venszivar: NEM sokat alszol kedves Vénszivarom :)
Én most ébredtem. Álmombam élt az Anyukám...

venszivar 2016.10.02. 09:03:34

@bajkon úr: Szia. Tyereskovám!

NEM, szoktam sokat csicsikálni, majd a vége felirat után..., alhatunk eleget.

Anyud mikor s miért hunyt el?

Nézem a F-1-et s itt várlak! :)

venszivar 2016.10.02. 09:23:58

@bajkon úr: Mi lenne, ha ma koplalnánk, nem ennénk semmit s akkor a rajtunk túltenni akarók meg remélem, hogy éhen döglenének!:):D

bajkon úr 2016.10.02. 09:35:37

@venszivar: mikor csicsikálsz szoktál horkolni Vénszivarom? :)
És álmodni? És mikor lefekszel rögtön alszol, vagy még "gondolkodsz" kicsit a napon, vagy bármin? Vagy olvasol mielőtt alszol? Vagy ágyban nézed a tv-t és elalszol közben?

A vége felirat után már nem biztos, hogy tudni fogom, hogy most alszom és akkor nem fogom annyira élvezni. Szeretek aludni, álmodni... (nem álmodozni)

Ma arra a mondatra ébredtem, hogy azt mondom valakinek, hogy "változtatnom kell az életemen".
Mennyire érzem már jó ideje, most ki is mondtam magamnak - álmomban.

Anyu 11 éve halt meg, combnyaktörése volt. Három hónap alatt elment. Feladta az életét - szó szerint, napról napra.

Nekem a F1 Ayrton Senna volt.
Nekem senki más nem volt/van/lesz olyan, mint ő.
Emlékeszem mit csináltam mikor bemondta a rádió, hogy meghalt.
Teljesen megdöbbentett ez a halál.

bajkon úr 2016.10.02. 09:41:40

@venszivar: Koplalnánk? Mikor itt van a hűtőben egy isteni tyúkhúsleves - csirkéből? Meg éppen ham and eggs-et készültem csinálni?
Sok finom szőlőt vettem, és egy kedves néni finom mézes puszedlit csinált nekünk?
Neeeee! :)
Jó? :)

venszivar 2016.10.02. 10:06:25

@bajkon úr: Combnyaktörés után ált. 70-80 éves emberek szoktak "úgy járni", mint pl. a nagyanyám, aki 83 volt...Nem hinném, hogy a Tiéd 55-nél idősebb lehetett!?!

- Úgy tudom, hogy nem horkolok.
- Álmodni egyre inkább, de nem mindig emlékszem, hogy mit is.
- Nem rögtön alszom, ott olvasni nem, mert egy franciaágy belső fele az enyém s csak a külső részén van kislámpa. TV-zek, de én kapcsolom ki.

Változtatnál!? Talán valszeg egy új s komoly társ kéne...

Na jóóóó, de én ma üres száraz kenyeret eszem..., ők meg, hogy természetesen finomabbat ehessenek u.a. sózzák meg s azt egyék.:)

bajkon úr 2016.10.02. 10:34:58

@venszivar: Pedig ilyen fiatalon is lehet. Beteg volt a szíve is, bár "csak" azzal a betegséggel még sokáig élhetett volna.
A halotti bizonyítványon valami olyasmi volt, hogy keringéses nem tudom micsoda, már nem emlékszem. 11 éve volt.
Minden nap voltam nála, nagyjából csak létezett. Ezért tudom, hogy feladta, semmi sem érdekelte már, talán egy ici-picit a kicsi unokája, de őt meg nem lehetett bevinni a kórházba, csak az ablakon át látta néha, és ő végig kórházban volt.

Azt, hogy ezt be tudod-e tartani - üres, száraz kenyér - azért majd este írd meg :D

Nem horkolsz? Hú de jó!!!!
Nem a nők szoktak belül aludni? Már csak azért is, mert úgy tudom, hogy ez azért van, hogy a férfi a testével védje Kedvesét - ha valaki megtámadja őket az ágyban. Nálatok akkor így a Kedves véd meg téged :)

Én sem mindig emlékszem az álmaimra, van amikor egy érzés marad csak meg reggelre. Jó vagy rossz.

Mikor kezdődik a futam? És kit szeretnél, hogy győzzön?

venszivar 2016.10.02. 11:15:32

@bajkon úr: Most lett vége. Vetteles vónék. DE már nem akkora elánnal, mint még 5-8 éve.

Nincs itthon kenyér, de 4db pénteki zsemléből, már egyet, só nélkül begyűrtem.

Nálunk talán azért vaok belül, hogy ha baj van a párom gyorsan eltudjon "ILLANNI"...:) Meg belülre - belülről be ill. ki mászni nehezebb, de én udvarias vaok.:)

Malac van eladó 2016.10.02. 12:07:14

@Lilith.Inanna.1: Nem kaptam bélszínt sehol...
Az uborka vót a félelmem, de aszt simán árulnak, de a vasárnapi bélszín nem jött össze.
Pedig rá voltam gerjyedve...

Lilith.Inanna.1 2016.10.02. 12:30:03

@Malac van eladó: Ilyen csemege ubi kell hozzá, bárhol lehet kapni. aprosef.hu/sites/default/files/styles/large/public/mainphotos/2013/dsc04091.jpg?itok=5pbUxtow

Bélszínt helyettesítheted csirkemellel.Picit más lesz, de finom.Próbát megér. :)

venszivar 2016.10.02. 13:00:03

@Lilith.Inanna.1: Ilyen csemege ubikat tunkolsz a vaginádba! teszerencsétlen baszatlan picsa!:)

A@Malac van eladó:-nak ezek kicsik a seggébe! ő a niggerarab öklözéshez van szokva!!!

Malac van eladó 2016.10.02. 13:44:41

@Lilith.Inanna.1: No, 7 közben megcsnálom:-)@venszivar: Mijyért beszélsz ijyen csúnyán?
Nem bánt téged senki, nézd inkább az F1-et.

2016.10.02. 13:59:27

@Malac van eladó:
én még a sertéshúst is javasolnám helyettesítésnek, de csak ha a rabbid megkósererolta!

2016.10.02. 14:04:40

@venszivar:
nocsak-nocsak...
már kétfele udvarolsz?!
fogod e bírni, tölténnyel?? :DD

Malac van eladó 2016.10.02. 14:05:20

Ja, előtte kikérem a rabbi véleményét, feltétlenül. :-)

Malac van eladó 2016.10.02. 14:08:29

@vitéz Beverneky: Nem gondolta komojyan, csahkát a pia. Ez, ha iszik, nem ismer se istent, se embert.

bajkon úr 2016.10.02. 14:16:54

@venszivar: Vettel nekem kicsit jellegtelen férfi, ha már a mostaniakból kellene választanom Alonsót választanám, de nem kell :)

Örülök, hogy udvarias vagy a pároddal.

Én nem igazán szeretem, ha a baszatlansággal basztatják a nőket, szerintem Lili sem! Bocs, de ez kikívánkozott, vállalva minden ezzel járót...

Még bírod a koplalást? :)
Szavazni már voltál?

venszivar 2016.10.02. 14:28:42

@bajkon úr: NEM igazán akarnám bírni...

De ezeknek NEM árulom el a mai menüt, mert még megütné őket a guta.

a "baszatlansággal" kapcsolatos érzéseidet MEGÉRTEM, "vállalva minden ezzel járót..."

igen! azaz NEM!

Malac van eladó 2016.10.02. 14:41:59

@venszivar: Volt egy ismerősöm, az 46 évesen kapott combnyak törést, egy ártatlan eséstől.

bajkon úr 2016.10.02. 15:01:35

@venszivar: köszönöm, hogy megérted a baszatlanságos érzéseimet :)
Én is voltam szavazni és Rád gondoltam közben :)

Mit csinálsz délután kedves Vénszivarom?

Ne is bírd, egyél!
Az evés a nem is tudom hányadik legjobb az életben - ennek a sorszáma sok mindentől függ és mindig változik, attól függően, hogy miből lehet választani :D
Egy hete még Neked ott voltak az ürgék, nekem meg a csirkék pörköltnek. Milyen régnek tűnik...

venszivar 2016.10.02. 15:18:52

@bajkon úr: Mikor volt az utolsó szexuális élményed?

Malac van eladó 2016.10.02. 15:35:27

@venszivar: Egy hölgytől nem illik ijyet kérdezni Ennyi ember előtt.

bajkon úr 2016.10.02. 16:11:41

@venszivar: Kedves Vénszivar, van egy javaslatom Neked. Aludj egyet erre a kérdésedre, talán mikor felébredsz, nem teszed fel újra!

venszivar 2016.10.02. 17:47:02

@bajkon úr: Drága Tyereskovám!

Bekövetkezett, ami talán, előbb utóbb várható volt. Habár igen-igen ritkán fordult csak eddig 4-5 év alatt elő! Talán eddig,ha kétszer. Távollétemben más írt...erre egyetlen "bizonyítékom", hogy amennyiben én írom azt, hogy most távozom, akkor én azt írom, hogy "LÉPEM!" ez már évek óta az egyik "névjegyem"! ha hihető ha nem! Itteni "sorsunk" továbbiakban a TE kezedben van!!! én még ma párszor visszanézek.

A TE társalkodó társad.:)

más "emberekre" NEM vagyok kíváncsi!!!

Malac van eladó 2016.10.02. 18:16:40

@bajkon úr: Asszem Vénszivar ma elveri az asszonyt :-(

bajkon úr 2016.10.02. 19:36:52

@venszivar: Kedves Vénszivarom!

azt hogy csinálta ez a "valaki", hogy a távollétedben írt a te nick neveddel???
És mióta beszélgetek azzal a "másikkal"???

az "itteni sorsunk" elég kalandos:
nem régen derült ki Neytiri1
aztán Lili emlegetett egy Ádám-ot, is...
most valaki a nevedben ír...
és beszélgetünk az életünkről a subbán, ahol azért nem ilyenről szoktak és zavarhat másokat...
mi jöhet még?

Kedves Vénszivarom, a sorsunk az én kezemben van???

Én is vagyok még jó darabig - ébren, sok dolgom van még :)

2016.10.02. 19:39:20

@Malac van eladó:
inkább fordítva lesz az, ha tovább enyeleg! :))

venszivar 2016.10.02. 20:26:07

@bajkon úr: A gép közös! HA akar bárki a családból v. a haverok közül,ESETLEG beléphet...Habár erről eddigi "pályafutásom" alatt HA 1-2,5 alkalomról tudok. ENNYI!

Az,hogy mi beszélgetünk az: "zavarHAT másokat"?!?!?

A devla rágja ki a szívüket, hogy itt csámcsognak...rajtunk.

Malac van eladó 2016.10.02. 20:31:15

@venszivar: Valahányszor hazudc, valahol az óceánban meghal egy kisdelfin:'(

Malac van eladó 2016.10.02. 20:35:34

@vitéz Beverneky: Mitagadás, én is elbeszélgetnék a férjyemmel, ha így viselkedne. Piázik, hazudik, kit akar ez baleknak nézni??? (költöi a kérdés, mer látjyuk hogy kit).

2016.10.02. 20:57:16

@venszivar: dehogy zavar more!
épphogy tök ari! :)

Malac van eladó 2016.10.02. 21:09:43

@venszivar: Na látod, most nem hazudgáltál:-)

Malac van eladó 2016.10.02. 21:45:04

@bajkon úr: Nem azér, de tényleg no. Én itt elég szolíd voltam ( magamhoz képest pláne) nem akarok én bántani senkitse. Erre emez elkezd szitkozódni.
Az Ádám meg a másik nikkje neki, azon szokott zsidózni.
Amúgy meg ez egy nyilvános felület azt ír ide amit akar, ahogy te, vagy én is. Nem kell mellre szívni, nics ezzel bajy. Szerintem Ő genettikaillag agresszív, nem tudja kezelni. Én persze továbbra is nyitott vagyok értelmesebb párbeszédre ;)
(hazudozni meg csúnya dolog)

Malac van eladó 2016.10.02. 22:26:17

@venszivar: Elnézését kérem, hogy így ismeretlenül megszólítom! A férjyét nagyon leszidta a fenti kommentjyeiért?

venszivar 2016.10.02. 22:44:05

@Malac van eladó: Na figyeljen ide! te genetikai hulladék! te köcsög buzi! te szánalmas szarcsimbók!
Az egész napodat itt baszod, hiszen se kutyád se..., csak a buzik, kiket néha megtudsz fizetni, kúrnak egy ilyen férget néha seggbe...! magányosan tengődsz s úgy is fogsz megdögleni, te köcsög állat! te rohadt lelkű féreg, mások kipécézésével töltöd az idődet, hiszen semmi más értelmes dolog nincs a nyomorúságos gennyes életedben!

Malac van eladó 2016.10.02. 23:03:12

@bajkon úr: Erről beszélek. Vajyon mit tud ő rólam?
Semmit. Nem tudjya, hogy van-e feleségem, gyerekeim, Bp-i vagyok, vagy vidéki. De mivel van amibe nem érünk egyet, ezért biztosan " buzi, köcsög, stb" vagyok.

Malac van eladó 2016.10.02. 23:06:37

@venszivar: Ez most még a feleségnek tetcik lenni, vagy nem? Ha igen akkor önnek is elé mocskos szájyúnak tetcik lenni! Szép kis család, mondhatom.

Malac van eladó 2016.10.02. 23:09:00

@venszivar: Szerintem menjy el aludni bátyjya, ne velem foglalkozz.

venszivar 2016.10.02. 23:36:22

@bajkon úr: Eddig vártalak!

Láthatod, hogy milyen rohadékoknak szúrta a szemét a társalgásunk! Képzelem, HA van családja.... az egész vasárnapját a subbán töltötte, csak nézd át, hogy egész nap milyen undorítóan beszél...
A ribivel még tegnap összefogtak, mert unatkoztak. az legalább elhúzta a csíkot, de ez a féreg ezzel töltötte az egész napját.

NA, TE egyszer már "bedobtad" a "szakítás" gyeplőjét, most másodszor is te filózol rajta.

Tyereskovám! Elég sokáig vártalak, hiszen megígérted, hogy még ma jössz. Eddig bírtam. JÓ éjszakát.

LÉPEM!

Malac van eladó 2016.10.02. 23:57:54

@venszivar: Férfi legyél a talpadon, ne csak ijyen hárító, hibáztató fajyta. Már zsarolod is a hölgyet?
Mi a fasz van veled??????

bajkon úr 2016.10.03. 09:00:52

@venszivar: kedves Vénszivarom!

Szeretem a beszélgetéseinket!
Imádtam például ezt:
"Szia "Drága" Tyereskovám! Én 17h felé elhajítottam mindent, de úgy kivagyok, hogy a pöcsöm a földet súrolja! Persze csak azért, mert lapos négykézláb tudok még csak közlekedni.:):D

Amit a dogáról írtál, akkor az, hogy lesz-e rá Irodalmi Nobel, az csak mikulás körül derül ki!?:)

Azért 20-30 percenként ide kúszok a másik szobából s lelkesen bele-bele nézek, hogy írtál-E ?!? nekem"

Nem szerettem ezt:
"Na figyeljen ide! te genetikai hulladék! te köcsög buzi! te szánalmas szarcsimbók!
Az egész napodat itt baszod, hiszen se kutyád se..., csak a buzik, kiket néha megtudsz fizetni, kúrnak egy ilyen férget néha seggbe...! magányosan tengődsz s úgy is fogsz megdögleni, te köcsög állat! te rohadt lelkű féreg, mások kipécézésével töltöd az idődet, hiszen semmi más értelmes dolog nincs a nyomorúságos gennyes életedben!"

Kedves Vénszivarom, nagyon szerettem a beszélgetéseinket...

venszivar 2016.10.03. 10:53:36

@bajkon úr: Örültem! Látom az alja emberek elérték céljukat! ÉN bizonyos "emberekkel", akik megérdemlik, érdemeik szerint bánok!

Mintha múltidőben beszélnél, tehát TE döntöttél!

A férgek elérték,hogy szétugrasszanak minket, mert ők csak "picsáznak, kúrnak, basznak", csak nézd meg a subbás hszeiket! UNDORÍTÓ! csak én is azt alkalmazom feléjük! ki mit megérdemel! ja, hogy pl. a malac meg játssza az "agyát", te meg bedőlsz neki.

Írj,HA ÚGY GONDOLOD, ha nem, akkor JÓ volt VELED!!! Jobbulást a Papádnak! üdv a Fiadnak!

bajkon úr 2016.10.03. 12:36:03

@venszivar: nem nem-et döntöttem, csak írtam, hogy mit szeretek és mit nem. Hogy mit szerettem...
Apu jobban van kicsit, köszönöm. A fiam - birkózik a Himnusszal.
És Te? Milyen a napod?

letelepedett 2016.10.03. 12:47:20

Különös, hogy milyen őszinte, életszagú, emberi párbeszédek alakulnak ki mostanság a subbán. Ráadásul párhuzamosan! Itt a négus meg az űrhajós, amott meg a sanyi meg a lili. Hová fog ez vezetni vajon? Egekig hág az intimitás! Nem lesz ebből baj?

Geci.

bajkon úr 2016.10.03. 13:12:07

@letelepedett: bár tudnánk előre a bajt, bár talán akkor is úgy csinálnák mindent, mint ha nem tudnánk és hinnénk benne, hogy mégsem lesz baj...

Baj?

Mi a baj?

Ami baj itt lehet, már mind megtörtént.
Ettől nagyobb baj mi lehet...

Vagy mégis?

És egyszer ezek az emberi párbeszédek is csak elfeledett posztok lesznek itt a subbán...

letelepedett 2016.10.03. 13:30:40

@bajkon úr: Én sokkal inkább a kierkegaardi Vagy-vagyban hiszek, mint a predesztinációban. De ha már viszonyszagú szintézist mutattok fel, akkor magától adódik a párhuzam: a viszony legyen az az őszinte attitűd, ahogyan magunkhoz viszonyulunk.

bajkon úr 2016.10.03. 13:48:37

@letelepedett: Kedves letelepedett :)
nem csalódtam válaszodban - most sem, mint még eddig sosem...

letelepedett 2016.10.03. 14:05:26

@bajkon úr: Ha nem volnék a szolipszizmusomban végtelenül következetes, akkor most meglepődnék, de így nem. Mivel a tudatom terméke vagy. S mint ilyen, a metafizikai abszolútumként létező önmagam megteremt téged, s így vagy te az érzékelésem által bennem létező.

venszivar 2016.10.03. 17:15:26

@bajkon úr: Szia! Tyereskovám!

Örülök....

Viszont itthon lett egy "kis" feszkó! úgy saccolom, hogy 10-14napig mosolyszünet lesz! Persze ilyenkor teljes megvonás a büntim.:):D

Ma reggel meghozták a konténert s én a lapáttal birkóztam. Közben de. elkezdett esni, majd 10h után olyan jó idő lett, hogy megint a nap mosolygott a szőrös felső testemre. Kora du. segítettek a lányok s jó volt a hangulat, DE még bőven van "vaj a fejemen"!:D

Már két napja nem ettem semmit! Nem úgy mint egyesek Stroganoffot csemege ubival....

Lassan fűteni kelhet! Akkor külön Apádnál s külön nálatok?

A Himnuszt okt.23.-ára kell tudni? Fog az menni!

Neked is szép napod volt?

bajkon úr 2016.10.03. 19:13:00

@venszivar: szia kedves Vénszivar!

Tulajdonképpen van amit nem értek az otthoni dolgokból, de nem is fontos, nem az én dolgom - a vaj sem és a bünti sem.
Beszélgetünk, beszélgessünk tovább... :)

Nálunk ma szép idő volt, eső - az nem volt, hajózni sem kellett.

Miért nem eszel?

Én már fűtök este kicsit. Fát hordok, berakom a sparheltbe és a tetején megmelegítem kis vacsoránkat, a parázs reggelig melegen tartja a szobácskánkat :D

Apu külön lakik.

A Himnuszt csütörtökre kell megtanulni. Két napja ugyanannál a negyedik versszaknál tart, mikor megkérdezem, hogy hogy áll.
Agyoncsapom :D

Neked szép volt a napod? Az jó :)
És hogy nekem szép volt-e? Legyen máskor szebb és ne legyen csúnyább sosem.

És tessék enni!!!! :)

venszivar 2016.10.03. 22:27:36

@bajkon úr: Hali.

Azt eddig is értettem, hogy Apud külön lakik. Ezért céloztam arra, hogy két helyen kell fűteni s, hogy Apud bírja-e?
A Himnusznak akkor már a felét tudja. Csütörtökig talán éppen meg lesz mind a nyolc.

A tenyeremet kissé érzem, pedig sem pénz, sem egy bizonyos testrészem nem törhette fel...:)))

Állítólag holnap már igencsak didergős lesz.
Persze, hogy eszem, csak itt nem szabad elárulni, mert még megszólják az embert.

Inkább szebbek legyenek a napjaitok, mint bármennyire csúnya.Persze sajnos kisebb, nagyobb gondok mindig adódnak, adódhatnak. Állandó küzdés az élet!:) az igaz, hogy sokszor nem esik jól.

Drágám, még várlak, de HA fáradt vagy s csicsikálsz, akkor majd holnap olvashatlak vagy esetleg még ma!

Szép álmokat!

bajkon úr 2016.10.04. 07:53:44

@venszivar: jó reggelt :)

A fűtést? Nem könnyű...
A Himnuszt? Nem hiszem...

Álmomban káposztás sztrapacskát ettem pirított szalonnával. És sült húst (tarját). Fújjj!

Általában 22 óra után kidőlök, persze előfordul hogy nem, azért nem írtam már tegnap, mert az az este volt, amikor igen.

A "." (pont) mit jelent?

Hideg van, esős idő. Öltözz fel jól kedves Vénszivar :)
Szép napot :)

venszivar 2016.10.04. 09:24:38

@bajkon úr: Szió Drága! TYERESKOVÁM!

Fúj, milyen perverz álmaid vannak....!!!:):D nyamíííí!

Persze, gondolám, hogy olyankor már késő van.

A".", csak jelzés akar lenni, hogy itt voltam.:)

Én ma reggel vettem fel először egy pólóra a béleletlen farmer dzsekit s azzal 8-10C-ig simán elvagyok.Itt is szitál, már 6h óta.

Te is vigyázz magadra s fiukra.

Megyek szerzek egy kevés dzsí dí pít! magunknak IS.:)

letelepedett 2016.10.04. 10:39:18

@bajkon úr: Ha fázol, akkor keríts magadnak valakit, aki mezítlenül is gondoskodik rólad..., vagy nem elég egy férfi takarónak?

bajkon úr 2016.10.04. 13:12:10

@letelepedett: Mivel a tudatod terméke vagyok. S mint ilyen, a metafizikai abszolútumként létező önmagad megteremt engem, s így vagyok én az érzékelésed által benned létező - tudod, hogy elég vagy nem elég egy férfi takarónak és nem teszed fel kérdésként.

Ha meg kiköptél tudatodból, akkor meg gondolom nem vársz erre választ, hiszen a kiköpött nő már "közöny"-össé válik Kedves letelepedett...
És a közönyt meg már...

letelepedett 2016.10.04. 13:20:16

@bajkon úr: Nem tettem fel kérdésként... :) Profanizálva parafrazáltam tudatom egy másik termékét.

bajkon úr 2016.10.04. 14:20:44

@venszivar: szia Kedves Vénszivarom!

Beszerezted már a dzsí dí pí-t?
Én még szerzem. Sőt túl szerzem, mert nem volt internet délelőtt, ezért most csúszás van.
Idő szar itt is.
Jól bírod a hideget :)
Testileg én is!
De most köhögök elég rendesen.

Megyek, folytatom...

venszivar 2016.10.04. 16:25:46

@bajkon úr: Sajnálom Drága, hogy betegeskedsz! Csak lázad,ne legyen!

Ma a napi, "szokásos"(átlagos,megszokott) manna nem igen jött össze....

Viszont rittyentettem egy olyan "alkatrészekből" levest, amelyeket már évek óta nem használtam! Erről többet nem írok, mert még begyagyásodik tőle a lilikécske s magára vonzza a disznót s lesz nekünk nemulass.

Jobbulást! Édes!:)

bajkon úr 2016.10.04. 19:11:53

@venszivar: aranyos vagy Kedves :)

Kezd a lázam is elindulni. De a láz jó egy darabig, azt jelenti, harcolunk a betolakodók ellen :D
Igyekszem korábban lefeküdni. Aztán majd kiderül mi lesz holnap.

Biztos finom volt a levesed :)

A Himnusz az úgy látom "bevehetetlen" lesz.
Miért is bosszantom magam ilyen apróságon...

PASIK! De nehéz nevelni Titeket!
Vagy nem kéne nevelnem? Csak etetni, meg ruházni, aztán majd lesz ami lesz.
Emlékszem a bugyi szóról nagyon nehéz volt átszoknom a gatya
szóra.
De a wc-tetőt legalább lecsukja.

Jó éjszakát Kedves Vénszivarom!
Szép álmokat :)

venszivar 2016.10.04. 20:29:24

@bajkon úr: Kéne neked is egy jány IS! :) Akkjor megtudnád!!!:)

Akad egy kis baj, aminek még most nézek utána..., majd írok.

JÓ Éjszakáz ÉDES!

venszivar 2016.10.04. 22:24:42

@bajkon úr: Újra szia Tyereskovám!

Van autótok? Én naponta megyek 30-60-80, néha 150+km-ert. Már annyiszor filóztam rajta, hogy nincs olyan nap, hogy egyáltalán ne menjek. Néha "szégyenlem" magam, hogy...., miért is? nem tudom.

No ma este többször megszólalt a riasztó s hirtelen nem tudtam az okát. Talán leengedve hagytam az ablakot, hüjjjéskednek a macskák stb? Aztán némítottam, hogy ne üvöltsön, de addigra meg már az aksi úgy lemerült, hogy nem is indult. Az aksit töltőre raktam s valszeg annak a szinte teljes lemerülése volt a riasztó beindulásának az oka. A lányom "bulizott" a kocsiban, ő lehet a ludas.:)

+ még valami strucc foshatta le..., holnap moshatom le újra.

Most, ma én is korán fekszem, holnap várom a híreket, hogy hogyan érzed magad? Javult-e már az állapotod?!?

Álmodj szépeket, ÉDES!

bajkon úr 2016.10.05. 12:00:07

@venszivar: szia Kedves Vénszivarom :)

Látom voltál itt :) most már tudom hogy a . azt jelenti.

Lyányból elég itthon egy, az is sok sokszor.
Betegecske lettem, lázam viszont elmúlt, már úgy látszik nem harcolunk a betolakodók ellen.
Vettem gyógyszereket, és egyébként munka.

rendben van már a kocsi és tiszta újra?
Miért kell menned minden nap úgy, hogy "miért is Nem tudom" ?

szép délutánt Kedves! :)

venszivar 2016.10.05. 13:42:49

@bajkon úr: Szí szí! Tyereskovám!

Betegen munka? Köhögsz még? Dokihoz miért nem mentél? A fiúk nem kapják el? Pótolhatatlan vagy a munkahelyen?

Nem írtad, hogy,van ótótok? A mienk műkszik, de vért izzadtam mire lepucoltam azt a 8-10 bombát, amit valami betántorgó pelikán v.király albatrosz szart rá. Fúj a szél s kezd hideg lenni. itt 6-7C volt de. A kistehert nem is mosogatom csak ált. 3 havonta v. ha nagyon muszáj! De arra nem tojtak!:) Az új garázstető egyenlőre nem szált el, igaz ez még messze van a szélvihartól, de azért 40-50kmerrel biztos vágtat...

Tudom, néha zagyván írok. Sokszor arra gondolok, hogy ha nem lenne ótónk, akkor a felét sem tudnám elintézni, ill. sokkal kevesebb helyre járnánk, akkor csak ülhetnénk otthon...
Menni a családi vállalkozás miatt megyek, én vaok az anyagbeszerző,mindenes, lóti futi, DE a lányok sokszor biztos, hogy 2x tán 3x annyit is dolgoznak, mint én!:)

Szerintem egy dolgos, rendes nő kitartóbb, erősebb, terhelés s fájdalom tűrőbb, mint egy pacák! Legalább is én látok erre pár példát!:) Mi hímek nyűgösebbek s nyafogósabbak vagyunk, mint sok-sok nő!!!

a nevem nem ákos !!!:):D

Na most megint meló 2-2,5 órát, aztán várlak, hogy tudjam jobban vagy-e?!?

Vigyázz magadra s a fiúkra! Várlak Tyereskovám!

bajkon úr 2016.10.05. 18:33:16

@venszivar: szia :)
dokihoz nem mentem, a körzeti orvosom soha nem dolgozik (ki tudja miért, csak akkor azt nem tudom miért nem adja le a betegeket), így a másik helyettesíti saját munkaidejében. Be sem lehet jutni, nem akarok még összeszedni mást az ott várakozáskor.
Vettem amit adnak a patikában.

Fiúk távol tartják magukat, amennyire lehet.

Pótolhatatlan vagyok :)

Ótó van.
Madárkakiban itt a legnagyobb a gerlekaki. Ettől csak kisebbek szoktak lenni, de nem jellemző. Ha érik valami piros gyümölcs, akkor szép piros ez.
Viszont cica lábacska amint bejön a hideg rengeteg van rajta. A motorháztetőn, a tetején és az ablakon, ahogy leszánkáznak rajta.
A kerekeken kutyapisi, kedves gazdák neveletlenek és ugyan miért húznák el onnan a kutyájukat.
Egyszer szép és idegesen sziszegő sötét színű sikló (?) is becsusszant a kerekeknél valahová, ami után napokig nem volt kocsikázás.
De strucc pelikán v.király albatrosz kaki még nem volt rajta.

A nőkről alkotott véleményedet osztom, de a pasik IS tudnak ha akarnak, szerintem :)

Jobban nem vagyok, ma is korán lefekszem, az alvás a legjobb orvosság a náthánál.

Az M1-es Híradónál van a tv és Meszes Boglárka azt mondja, minden happy, sokat vásárolunk, nőtt a kiskereskedelem, nőtt sok-sok pénzzel most egy csomó ember fizetése, még nyilatkozott is egy nagyon szimpatikus nő, hogy most milyen nagyon sokkal több pénzt visz haza, Áder János nem hivatalosan, barátságosan biciklizett a szlovén köztársasági elnökkel, a TEK is CSAK gyakorlatozni fog este Pesten valahol, ne ijedjen meg senki - szóval nyugodtan hajthatjuk le ma is fejünket kedves Vénszivar, minden rendben :)
Jó éjszakát, szép álmokat! :)

venszivar 2016.10.05. 18:56:46

@bajkon úr: JOBBULÁST! Pihenj, jó éjszakát! Holnap már a WC ajtót is fel kell venni, olyan hideg lesz!:):D

ÉN, mi a Boglárka szavainak valóságtartalmát nem érezzük!

Holnapig LÉPEM!:) várlak!

venszivar 2016.10.06. 05:14:38

@bajkon úr: Jó reggelt Drága!

Bízom benne, hogy kialudtad a náthát s már nem köhögsz. Jól vagy?

Sejtettem, hogy van ótód, mert egyszer említetted, hogy egy idős nénit elvittél valahová, gondoltam, hogy nem a hátadon...:):D

Siklóból több fajta van. Én eddig szárazföldön s vízben is láttam már.Mérges kígyó is akad,Rákosi vipera, de úgy tudom, hogy az csak a magasabb helyeken, mint a Mátrában él. Látni hál ist, nem láttam még. Nem is vágyom rá.

Persze, hogy a pasik is tudnak, HA akarnak. PL.én, HA akarok...:)

A Himnusz megy már? 7.-8. versszakig?

NA most 1/4 6 felé megyek s 8-tól már vagyok...

Várlak, TE pótolhatatlan főnök asszony!:)

bajkon úr 2016.10.06. 09:06:09

@venszivar: Jó reggelt Kedves Vénszivar :)

A nátha múlik, köhögés... hát az még nem igazán.
A Himnuszt ma kérik számon.

Boglárka szegénykém talán maga is tudja, hogy amit felolvas az mennyire távol van az igazságtól - talán...
De vannak gyöngyszemei:

www.youtube.com/watch?v=xn0fYnoNEBI

www.youtube.com/watch?v=sBgAm84wyfI

Már akkor sok kilométer van mögötted ma is :)
Szép napot Kedves Vénszivar :)

venszivar 2016.10.06. 10:32:22

@bajkon úr: Szia! Aranyos,

Mivel ma van az Aradi Vértanúk Napja...talán ezért kell mára a Himnusz a suliba.

Boginak sok vulgáris hátsó gondolata lehet, ami baki formájában ki ki tör belőle :):D

Te messze jársz dolgozni s kocsival mész oda?

Kora reggel csak 20km volt. Viszont most jött egy telefon, hogy máris induljak kb.110-120km-re áruért.
Indulok is, Csak ne esne,de esik...

Legyen szép napod! Jobbulást. Tyereskovám!

bajkon úr 2016.10.06. 18:13:40

@venszivar: szia kedves Vénszivar :)
Himnusz 5-ös :)
Aki nem tudta 1-es holnapra meg kell tanulni, ha holnap sem tudja még egy 1-es. Aki azt mondta tudja, de mégsem tudta 2 db 1-es.
Új fiú érkezett az osztályba és már jól be is illeszkedett...fogdossa a lányokat, a fiúnak, aki szólt neki és védte őket neki esett a nyakának és fojtogatta. Ennek lezárásaként mindkét fiú megkapta az osztályfőnökit. A fogdosós is, meg a lányokat védős is. Biztos így az igazságos.
Nem járok dolgozni kocsival.
Az eső sajnos itt is esett, de hajó most nem kellett.
Már javul a köhögésem, köszönöm :)
Te is biztos már túl vagy a beszerzésen, jó pihenést kedves Vénszivar :)

venszivar 2016.10.06. 19:21:17

Jó estét Drágaság!

NA UGYE! Többé el sem hiszem, hogy nem tud az a gyerek! Tud az csak viccel, tréfálkozik anyujával. Talán alacsony a vérnyomásod?!:)

Az új srác valszeg "kissé" stikkes! Talán a büntetés mikéntje a demokrácia elveit szeme előtt tartva született meg, mindketten kapjanak... "ajándékot".
Az igazság meg odaát van!:)

Utoljára említem meg az autózást. Azzal van "bajom", hogy napi szinten megyek 2x-3x a személykocsival s ugyan az nap akár ugyanannyiszor a kis teherrel s NINCS olyan nap, hogy NE ótózna az ember! SEMMI bajom a vezetéssel, sőt szeretek, de állandóan napi 3-4-5 órát használni őket, közben csak úrvezető vaok.
ezért tart itt a világ!:) Mi lesz az unokáinkkal...
ezt a thémát befejeztem! már túl sokat aggályoskodtam a föld s a magam érdekébe!:):D

Gyógyulj már teljesen meg!

Vasárnapra azt tervezem, hogy beszéljünk a keddi "érdekes" levesemről?!? Persze csak ha akarod. Hátha a lili agyfaszt kap tőle...:):D

Én este 23h-ig itt kóválygok, de ha korán alszol, akkor jó éjt Tyereskovám!

A fiad dicsérd meg szivar nevében IS!:)

bajkon úr 2016.10.06. 21:07:15

@venszivar: jó estét Neked is Kedves Vénszivar :)

Tegnap még tanulta az utolsó két versszakot, reggel felkeltettem korán, hogy még ismételjen, szerintem az alvás segített neki :D
Megdicsértem a nevedben is :)

Vezetni én is szeretek, de rossz útviszonyok között már nem annyira.
Az unokáinkkal mi lesz? Én sem tudom, csak bízom - valamiben...
Vasárnap kíváncsian várom a keddi "érdekes" levesedet.
Vajon én is meg fogom tudnám csinálni, vagy valami különleges hozzávaló/k kell/enek hozzá :D

Megyek fürödni, aztán aludni.
Jó éjszakát Neked is kedves Vénszivar :)
Tyereskovád :)

venszivar 2016.10.06. 22:07:47

Akkor majd holnap. most LÉPEM!:)

venszivar 2016.10.07. 06:21:59

234.

@bajkon úr: JÓ reggelt KICSI Tyereskovám!

Már elvittem a nejem a munka helyére...szegénykém már nagyon fázik! Én meg 6-ra bejöttem a "munkába". A lakás-nejem munkahelye s az enyém egy 8-10km-es kőrben van.Az esetleges leendő unokákra csak úgy s azért gondolok, hogy pl. a gépjárművekkel IS hozzájárulunk a föld kipurcantásához. Te milyen messze dolgozol a lakhelyetekhez?

A levest, persze hogy megtudod csinálni, csak a bele tett "husi különleges"! De ez maradjon vas. délelőttre.Nekem annyira ízlett,hogy szerintem az már tényleg gyógyszer VOLT!:) Újra de. lesz F-1, mert Ázsiából vannak a közvetítések.

Talán már teljesen jól vagy? Bízom benne!:)

Hideg van! Jól fel kell öltözni!

Várom,hogy írj! Addig is szép napot KEDVES!

bajkon úr 2016.10.07. 09:16:53

@venszivar: szia Kedves Vénszivar :)
Nálunk süt a nap. Nálatok is?
Sajnos reggel már sötét van mikor kelni kell, nem szeretem.
Reggel kereséssel kezdődött, a gyerek telefonját nem találta sehol, és mivel le volt halkítva, így a felhívásos módszer nem jöhetett szóba. Lekéste a buszt, fel lett túrva a szoba. Édes bogár csak a kabátja zsebét nem nézte meg...
Mindig keresünk valamit. Kulcsokat, bérletet, ellenőrzőt, körzőt, furulyát, mp3 lejátszót, iskolai nyakkendőt, diákigazolványt (tavaly 4-szer kértünk igazolást, hogy odajár, ami kell a bérlethez, aztán mindig meglett), stb.
Ez a levesbe való husi különlegesség attól tartok nekem beszerezhetetlen lesz :D, de nagyon kíváncsi vagyok a receptre:)
Még kicsit köhögök, de a többi megjavult.
Jó munkát és szép napot kedves Vénszivar :)

venszivar 2016.10.07. 11:22:59

@bajkon úr: Szia Édes!

Igen, itt is 11 ágra süt, habár néha el-el takarja pár felhő.

Ism.: milyen messze dolgozol otthontól? Most meg már az is fúrja az oldalamat, hogy egy gyereknek ált.iskola-gimibe busszal kell járnia? Hova jár(jártok)a fővárosba?

A "leveshusi" egy nagyon "egyszerű"DE meglepő lesz! Viszont egy olyan csirkésnél NEM kaptam amelyik a piac,"piacunk" legeslegnagyobb menője! kb. 8-10 eladóval (bontóval) dolgozik s náluk NEM volt!:) A többit vas.reggel 8h felé...

Klassz a nap, neked is kívánom! Várlak!

2016.10.07. 11:49:30

@venszivar:
(a kakas- pulykaherét felvásárolják a vendéglősök)

venszivar 2016.10.07. 12:41:26

@vitéz Beverneky: Abból pörköltet szokás csinálni!

...és már a strucc here a menő...:)

venszivar 2016.10.07. 12:48:40

@bajkon úr: Láthatjuk, hogy van (vannak) ki (kik) figyelnek még ránk.

Az irigyebbe, bunkóbja (@Lilith.Inanna.1: @Malac van eladó: ) a függöny mögül...:)

bajkon úr 2016.10.07. 18:37:33

@venszivar: szia Kedves Vénszivar!
Nekem most el kell köszönnöm.
Most is csak azt tudom mondani, hogy jó volt Veled beszélgetni és örülök, hogy én tapasztalhattam, hogy kedves ember vagy...
Jó volt a törődésed, a kíváncsiságod felém, és én is megtudtam néhány dolgot az életedről. Köszönöm ezt Neked!
Én most kiszállok ebből a "világból". Van amit értek, van amit nem értek, van amit el tudok fogadni van amit nem, van amiről tehetek, van amiről nem...
Ami jó volt megmarad, ami kevésbé, azt elfelejtem.
Szeretettel fogok gondolni Rád kedves Vénszivar!
Vigyázz magadra és... mindent..., amit szeretnél!!!!
Ne haragudj rám kérlek!
...a Te Tyereskovád...
süti beállítások módosítása