Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Pepe precíz

2006.11.16. 17:33 | Subba Sándor

Jó érzés tudni, hogy a Don Pepe árkon és bokron keresztül is hajlandó kihozni a pizzát.

(Forrás: Chew.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr3217900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2006.11.16. 17:40:22

hát ha az okostojás ezt írja be regisztrációkor, akkor mit írjon szerencsétlen gép a papírra.... nem tartom valami hűdenagy szenzációnak

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.16. 18:05:26

Éljenek a rugalmas vállalkozók! Don Pepe még a Török Szultánnak is kivinné (Szahara, sivatagi út, második oázis balra).

kivagyok 2006.11.16. 18:55:19

Hát nem egy Theo Papa, az fix. Mein story:
Rendeltem tőlük 2 azaz kettő darab pizzát. Megjött a srác. Ennyi lesz, fizetem. Aszongya, miután átvette a zsét, borravalóstól, hogy van itt egy kis gond. Hogy az egyik nem az, amit rendeltem. Hökk. Milyen? Hát bolonyais. Hm. Nem kell. Pedig finom, mondja ő. De nem szeretem, mondom én. 500-ért se? Baszki, nem, 500ért sem szeretem. Jó, akkor visszaadja az árát. És visszamegy az enyémért, mindjárt itt van. Jó. Elment, én fel akartam boncolni a másik pizzát, háááát, az se az enyim. Ekkor megnéztem a számlát: ALI. Nem messze lekik, át is vihetném, de inkább felhívom Theo Papát személyesen. Csak a Mama vót otthon. Mondom, ez nem az enyém. És nem kéri? Nem. Csend. De miért? Mert nem szeretem. Aha. Akkor a saját rendelését kéri? Hááát, ha nem nagy probléma.... Ááááá dehogy, mingyá jön a futár, 3 (!!!!!) perc. Ühüm, jó, várok. Egy óra múlva Mama visszahív: volt itt egy kis felfordulás. Ja, szerintem meg nem volt az olyan kicsi. Kéri még a pizzát? Azt várom, immár 2 és fél órája. Ja, akkor mingyá megy a futár. 50 perc. Anyád. Tudja mit? Egye meg, mondtam, és nem kicsit voltam dühös. Ennyit ért a számlára is gondosan felskribált címzés...

2006.11.16. 20:40:14

Jópofa dolog. Én azért ragszkodom a La Cortéhoz. Brutál gyorsak, ráadásul mindig több időt mondanak, mint a valós, igy pluszban még sose kellett várni.
Ja, és egy móka, a házunk kapujának belső felére ez van irva pár napja: A pizzajatt tiz százalék, te paraszt!!!
Valaki nagyon fukar volt:)))))))

Nuts 2006.11.16. 23:05:09

Nem egy szimpatikus dolog ez a borravaló. Ha egy óránál később kapom akkor=0 Ft.

AlBundy 2006.11.16. 23:07:32

Én egyszer Siófokon pecáztam és odarendeltem a partra a nádas mellé a pizzát és kihozták. Kérdezték hogy hol ülök, mondtam nekik hogy a fűzfa mellett a nádashoz közel...

dr · http://www.ducatiklub.hu 2006.11.17. 00:46:06

nagyon nem vicces, mivel az van odairva, amit a neten beallit az emberke.Baren-nek tok igaza van. ha azt irod be, hogy tuzon vizen at jobbra elso ajto, akkor az lesz odairva...

etiop 2006.11.17. 01:55:54

Nemrég volt egy ötletelés, hogy milyen mobl szolgáltatáokat kéne bevezetni helymeghatározás segítségével. Hát én meg mondtam, hogy rendelhessünk pizzát, de honnan tudjam, hogy fél óra múlva hol leszek, ne nekem keljen már megmondani. Úldözzön addig a futár, amíg oda nem adja.

kovácspéterke 2006.11.17. 11:10:20

Paranoir, sok fukar ember lehet, mert ez a felirat nálunk a liftben szerepel :)

buga 2006.11.17. 11:44:11

dr!
nem csak neten lehet rendelni hanem tefón is ésakkor nem kell beregelni és neked beírni a címet
hanem bediktálni
szal sztem azér jó

HatalmasSzögbeverő 2006.11.17. 12:40:55

egyszer a Diáksziget 0. napján a hid alatt berugtunk és én rendeltem a pizzát a hid alá de nem hozták ki. szemetek...

Kangörény 2006.11.17. 13:00:35

Én egyszer a kecskédi reptérre (ami igazából csak egy mező) rendeletem egy csomó kaját a tatabányai pepéből. Megkérdezték, hogy meg fognak-e találni engem az emberek között. :-) Kihozták a kaját.

mangomanga 2006.11.18. 04:01:11

áh nem, meg se érné ezzel szöszölni. nekem meleg pizzát még sohasem hoztak ki, és mindig félig beleolvad az a kis műanyag fedéltartó...

skandarg 2006.11.18. 20:45:37

azt beleszurják szerintem nem beleolvad.

Vincent Vega 2006.11.19. 00:23:13

Én a pepénél futárkodtam múlt nyáron, és mi sokkal kacifántosabb helyekre vittünk pizzát.Egyébként ez a "pontos" helymeghatározás a futárt segiti és a diszpécser nyomtat rá mindent segitséget számlára.Higyjétek el jóljön az ha egyszerre 5 címre kell kivinni a pizzát lehetőleg úgy hogy meg az 5.is melegen kapja meg, nembeszélve arról mikor vasárnaponként segélyosztás után sorra rendelik a csak helyrajzi számmal rendelkező cigánytelepekre a családi pizzát, és egy hrsz. alá meg kb 30-40 ház tartozik...

AlBundy 2006.11.19. 18:01:44

segélyosztás után... hehehe

Mnara 2006.11.20. 10:01:21

Jattra visszatérve, szerintem aki nem ad az maga alatt vágja a fát, nekem az az elméletem, hogy annak mindig adni kell, aki kajat ad neked ( kivéve ugye a meki + ilyesmik ), én mindig megadom minimum a 10 százalékot és még sose ettem hideg pizzát.

Random_ 2006.11.21. 08:48:14

Mi egyszer egy bárba rendeltük a pizzát úgy, hogy még csak indultunk oda a melóból. A melós helyről rendelt pizzára 10% kedvezményt adnak.
Mikor kiért a srác nem tudott bejönni mert zárt buli volt, de aztán sikerült bejutnia vett is egy doboz cigit magának a siker hevében mert elfogyott neki. :D

Szóval Respect! Nekem még nem volt gondom velük.
süti beállítások módosítása