Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Polákvenger - A lengyel Várhalmi

2006.11.17. 16:33 | Subba Sándor

Várhalmi A. Miklós szerencsére nem izolált jelenség Kelet-Európában. Krzysztof Kononowicz Białystokból ugyan kevésbé sokoldalú, ám politikai ambciói neki is vannak, és a világ legszebb pulóvere is az ő tulajdonát képezi. Sajnos kicsit kásásan beszél, de a lengyel nyelv szépségét ez csak emeli.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr7017944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyber panka 2006.11.17. 17:38:07

nekem van olyan kollégám aki ilyen pulóvereket hord:)

Deyvoran 2006.11.17. 18:23:55

ehhe, a rombusztól jobbra lévő forma a pulcsin egy 45 fokban megdöntött TSZ-es tehénistállóra emlékeztet, ez a tudatalatti üzenet, közületek való vagyok, rám szavazzatok!

tapisvolant 2006.11.17. 19:07:58

nem bírtam magammal és lefordítottam néhány mondatot, amit mond. a lihegés meg egyebeket nem tudom visszaadni. egyébként annyiban különbözik, a magyaroktól, hogy ezt nem ő rendelte magának, hanem egy jelölteket bemutató műsor egyik része volt.

"szeretném előadni az életrajzomat ... van egy anyám, van egy bátyám, az apám nem él."

"a fiatalságnak szeretném teljesen megszüntetni a cigarettát, az alkoholt és a kábítószereket"

"szeretném jobbítani a közlekedést. a városit és a távolságit is. igen. mert a mi városunkban nagyon nagyon gyenge a közlekedés. nagyon rossz."

"munkát adni a fiataloknak. és az embereknek. igen. ezt nagyon nagyon meg szeretném tenni."

"hogy ne legyen bűnözés, hogy ne legyen lopás, hogy ne legyen semmi"

"és rám. valóban érdemes szavazni. mert egy igazságos és becsületes ember vagyok. nem úgy mint más pártok, más bizottságok, más pártok. mondják, és semmit nem csinálnak. és semmit sem csináltak. és amit én modntam. azt én mind meg is teszem. mert hívő és gyakorló ember vagyok. és tudom, hogy milyen alapokon lehet ezt megcsinálni, véghez vinni, hogy hogyan lehet megjavítani az utakat, meg minden, hogy hogyan lehet megszüntetni a cigarettát, megszünteni mindent. és nagyon kérem egész bialystokot, adják rám a szavazataikat. köszönöm."

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.17. 19:29:50

Hát igen... A testvéri Lengyelországban szerintem nem lehet semmiféle választást nyerni, ha az ember politikai krédójában benne van a "likvidiraty alkoholu" szóösszetétel. Vagy valami hasonló.

earendil 2006.11.17. 20:55:50


jéééééézusom!!!!!!!
ez zseniális!!! te jó ég, mondjátok, mert én tudok lengyelül, ez érthetetlenül is ennyire kemény?????
azonnal hívtam a lengyel ismerősöket, és mondják, hogy mindenki ezen röhög odahaza!!!
LENGYELORSZÁG VÁLASZÁT LÁTHATJUK SZALACSI SÁNDORRA ÉS MATISZ NAGYPAPÁRA EGYSZERRE!!
hát nem térek magamhoz!!
de ahogy ismételgeti, hogy nincs már a papa!! :-) :-) meg ahogy beakad a lemezjátszó az alkohol megtiltásánál!!! :-) :-)
hát ez kész. de ahogy megemlítettem a faszi nevét egy vinnyogó nevetést kaptam válaszul reflexből a telefonban... :-)

semmisemszent 2006.11.18. 01:48:28

Na ez üt! :-)))))))))))))))))))))))

mangomanga 2006.11.18. 03:56:10

nem túl határozott 1éniség. leginkább kövér óvodásra hasonlít. viszont a "profi" politikusok is csak papírból felolvasva tudják elmondani a saját meggyőződésüket...

Fertility 2006.11.18. 09:47:39

Banyek,ez merev részeg!! :-)
Így érthető,h ezt elő merte adni.
Én csak itt-ott értem,de hidd el earendil,
roppantul élveztem!! :-))

PimpLee 2006.11.18. 10:42:34

semmi gáz...indul az elnök választásokon is.:)
www.youtube.com/watch?v=LXi-gFvKLA4&mode=related&search=
De azért az édesanyját nem kellett volna bántani :( www.youtube.com/watch?v=3TjlCRFpd30&mode=related&search=

bloodhound v2.0 2006.11.18. 18:20:56

Ő inkább a lengyel Simon József a lengyel Fonyódról... Várhalmi azért sokkal jobb volt :). Mondjuk valami felirat nem ártott volna, én azon kisebbségbe tartozom, akik nem beszélnek lengyelül, de ettől függetlenül viszonylag élvezhető a produkció.

Dorci 2006.11.18. 19:43:53

Én Varsóban élek és tanulok, a sulit már megfertőzte ez a videó, az osztálytársaim stresszoldóként használják...:D De egy olyan főmuksó után, mint Kacsinyszki, mire számítson a polák?

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2006.11.19. 13:39:12

szerintem szellemi fogyatékos a csávó, legalábbis az alapján amit mond és ahogy mondja (nekemis van szerencsém érteni és a könnyeim folynak tőle)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.19. 19:39:19

Basszátok meg, hogyhogy ennyien beszélitek Bem apó és Kononovicz nyelvét?!

vadvi · http://fym.hu 2006.11.20. 10:53:16

"megszünteni mindent"
kész

szömörcsög 2006.11.20. 11:08:02

tiboru, én is ezen csodálkoztam. Kis hazánkban népszerűbb nyelv a lengyel, mint az angol? :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.20. 12:42:12

szömörcsög:

Londonban végül is manapság egyszerűbb lengyelül vízvezetékszerelőt rendelni, mint angolul :-)

Meg aztán polákékkal volt már közös határunk, Albionnal (még) nem.

semmisemszent 2006.11.20. 13:58:34

Nekem pl. apósom beszéli ezt a nyelvet(is)!
Második megtekintésre leszinkrontolmácsolta. Elsőre nem ment neki mert nyihogott a röhögéstől!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.20. 15:26:38

Eddig valahogy nem láttam értelmét, de Uhrin Benedek énekeljen duettet Kiszel Tündével a halotti toromon, ha ezek után nem tanulok meg lengyelül!

rekadan 2006.12.11. 20:51:41

nemtom én megnéztem még néhány videót róla és hát egy kicsit megsajnáltam...
mint a tanúban ...engem nagyon emlékeztet
süti beállítások módosítása