Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Random kínzó kérdés

2006.11.24. 16:39 | Subba Sándor

Na mit gondoltok, melyik ma is népszerű táncdalénekesünk turnézott Kanadában kedves feleségével a hetvenes években az ottani magyaroknál, hogy aztán előadás után fehér öltönyében négykézlábra ereszkedve szedje össze a színpadra feldobált aprópénzt? Igen ő, aki a díszvacsora után a szokatlan koszt hatására gyorsan bele is csinált fehér nadrágjába, feledhetetlen élményt szerezve így Montreal és Toronto magyarjainak.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr1018825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2006.11.24. 16:53:20

A viccesen kártyát közvetítő?

whitew0lf 2006.11.24. 16:53:50

Nekem is Korda lenne a tippem.

Dr. Stein (törölt) 2006.11.24. 17:13:44

Korda vagy Kabos. Esetleg ez utóbbi: Antal Imre?

Dr. Stein (törölt) 2006.11.24. 17:14:18

Mi a szokatlan a kanadai kajában? Hogy van benne hús?

Buzz Lightyear 2006.11.24. 17:35:34

Jaj, ezeket a sztorikat mindenki ismeri.
Unalmas.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2006.11.24. 18:17:16

Nem a kaja volt a szokatlan, hanem az egy csepp higany az italban ;o)))

Dr. Stein (törölt) 2006.11.24. 18:18:16

Dexter68! Egyszer én is megittam a hőmérőt, lassan befejezem az óvodai előkészítőt.

Toymao 2006.11.24. 18:33:35

Korda, ezt már a rádióban is elmesélte.

Mikka-Makka 2006.11.24. 19:08:46

Én nem ismertem a sztorit de tutira Korda volt az:))

kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2006.11.24. 19:22:49

Szerintem ez biankó,bármelyik tácdalisten lehetettt,egyiken se lepődnék meg.

dizil 2006.11.24. 21:14:47

Korda úgy szokta mesélni, hogy a Maracana-ban lépett fel, amikor csokizott. akárhogyis ólin!

amc 2006.11.24. 21:35:08

Tudom,hogy Korda volt,de szeretném hinni,hogy Pataki,vagy Vikidál,esetleg Kovács Ákos...

MongolBeteg 2006.11.24. 21:36:54

Szerintem Győzike volt.

ostapbender 2006.11.24. 22:13:06

korda-koós holtversenyt tippelnék

Sean 2006.11.24. 22:59:16

Klárika volt. Korda úr meg közben olyan sakál részeg volt, hogy a végén Klárika beadta Neki, hogy Ő csinálta ezt, azóta a vén tróger így meséli. Ilyen ha az asszony fenyít. sztem akkoriban bénulhatott az az idétlen vigyor is a fejére.

dr. Wilbur Swain 2006.11.24. 23:04:32

most esik le, hogy én is ismertem a sztorit
de ha nem, akkor is: fehér öltöny=kordagyuri

archer 2006.11.24. 23:18:50

Az idétlen vigyor nem a botox nevű idegméregtől van? Vagy a higanytól?

Rosszindulatú Vászka 2006.11.24. 23:26:47

A kandaiak mindent majonézzel esznek mint a hollandok. Ezt már tudjuk. Sztem is gusztustalan. Na. Csoda a csülkön-hurkán szocializálodott emésztőrendszer tettleg való tiltakozása?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.11.24. 23:32:35

"Azt tudta, hogy a marhahús két hétig rohad a beleiben?"

Rosszindulatú Vászka 2006.11.24. 23:42:00

"Nekem szól, ez a szélfúúúúúúta hang..."

A gomba a nagy emésztés túlélő, én aszt hallottam (én nemtom, mer utálom).

De írok én is egy ilyen bölcseletet:
"Olyan tuti, mint ahogy a pöttyös kövérít"

U.i.: többször próbáltam a bífsztéket, hát nem várt sokat :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.11.24. 23:48:38

"Magát nem érdeklik a belei?"
(Holló Színház egyébként...)

A fehér is kövérít.

Ha angolosan készül,akkor pedig elméletileg nem igyekszik...:)
A kukorica pedig egészben kijön.

Ízléses Kunigunda, táplálkozástudományi szakértő

vadvi · http://fym.hu 2006.11.24. 23:50:18

szerintem a kozsó a helyes válasz. vagy az a vicceshajú pál. nyertem?

Rosszindulatú Vászka 2006.11.25. 00:04:18

Ez az emésztés dolog nekem is fontos :)
"Csiribiri, cserebere, jaj de szép az anyagcsre"

Ugye, a sok érdekes adat. Megvolt. Csak hát az empíria ellentmond néha a művészi ábrázolásoknak.

De biza, a középen véres hús nálam max fél nap. Plusz csikarás, pedig nagyon szeretem. Valszeg az évtizedes vega koszt miatt ilyen aktív az emésztésem :) Kukuruc ügyben dettó. Ha már itt tartunk, ugyi a csili kon karne, mint kevert ügy külön történet - nagy tételben készítem, napokig eszem reggel-délben-este, úgy a negyedik nap környékén tör rám a Rodin-jelenség :)

Egyébként van a gyűjtimben egy normál lemez Gyuri Bácsitól, amit szeretek: (foxtrotttt) árnyas utcán a lomb alatt, egy csintalan nő halad kezdetű világszám :)



2006.11.25. 00:08:52

minden öreg magyar (nevezzük most így őket) híresség beleszarik a nadrágjába és valójában a legszánalmasabbak ebben az országban?
kérdem én

dr. Wilbur Swain 2006.11.25. 00:09:05

a kukoricát jól meg kell rágni
ha meg egy vega bever egy pörköltet,vagy bármi más emberi kaját, annak egyből irány a 00, ez tény

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 00:09:54

Dr. Stein 2006.11.24. 17:13:44

Antal Imrével az a helyzet, hogy beszart állapotban még el tudom képzelni, de feleséggel már nem nagyon.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 00:11:10

Sean 2006.11.24. 22:59:16

Szóval a Kári beszart a Gyuri nadrágjába?!

Rohadt vén kurva, ezt művelni a Gyuribával...

Rosszindulatú Vászka 2006.11.25. 00:17:44

Dr. W. S.!

Talán nem fogalmaztam világosan :) Vega voltam sok évig, egészségügyi okokból. Elmúlt. De egy dolog maradt, a rendszeres, periódikus perisztartika, ami jó dolog. Ez van.

Igazából a nyers húst ma sem bírom. A vért sem (csak a médiában :) A sztéket szeretem, ha jól készül. De a marhahús nehéz étek, ezt be kell látni, főleg jól elkészíteni. Szokom művelni, a hasam a legjobb barátom.

Ez a rágás dolog pedig nem segít, a kukorica nem emészthető főzve a humán bélrendszernek. Sebaj.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 00:24:22

Vászka,

a perisztartika mi a bré? Hogy tudsz szarni, vagy hogy nem? Esetleg sugárban?

Rosszindulatú Vászka 2006.11.25. 00:37:12

Tibor!

Igy is, meg úgy is. Rendeltetés szerint. Étektől függően. Van, hogy háromszor csíp (a harmadik a csatornás arcé). A lényeg, hogy minden reggel, nagyjából időre, rendszeresen. A Sugárban nem, mert az bezárt :)

Egyszer, egy szokatlanul korai időpontban indultunk barátaimmal hosszú hétvégézni és jött az igazság pillanata: meglett családapák félútig rinyáltak, hogy nem tudtak nyomizni a szokatlan időbeosztás miatt. Csak röhögtem rajtuk, én advanced júzer, terv szerint indítottam a napot... Persze, lehet, hogy csak szerencsém volt :)

Egyébként fles, hogy az emésztésem így fellendíti a blogot :)

Tuggyátok, egyetek sok rostosat... lassan Karácsony... Mr. Hanky...

Algopyrin 2006.11.25. 00:59:17

Gálvölgyi, Bajor, esetleg Darth Verebes?

spencer 2006.11.25. 01:00:15

GYURIBÁCSIT BÉKÉNHAGYNI!!!
Főleg így az Öcsi bácsi utáni
cudar időkben.

spencer 2006.11.25. 01:01:39

Ha becsinyát, becsinyát.

neki ér.

Dr. Stein (törölt) 2006.11.25. 06:23:52

tiboru!
Ez nagyon ütős volt! Köszi :))
A táplálkozástechnikai dialógusnál pedig vétek lenne nem megemlíteni, hogy minden hányásban van sárgarépa.
Egyébként témánál vagyunk, az emésztés és nemi élet mindennapjai: Subba.

Dr. Stein (törölt) 2006.11.25. 06:24:56

"Miért van az, hogy ezen a napon mindenki azzal foglalkozik, ami valamilyen irányban megfordult a seggemben?"

Eric C. Korda

dr. Wilbur Swain 2006.11.25. 08:03:33

R.V., értettem én, hogy nem tegnaptól vagy nemvega, csak lusta voltam gépelni :)
...de ez a kukoricás dolog... ez mellbevágott: szóval éveket pazaroltam el egy megemészthetetlen dolog megrágására... szép

Rosszindulatú Vászka 2006.11.25. 08:13:02

Na Jó reggelt, Másik Doki W.S.!

Semmi gond, nem eltékozolt évek. Magam is szeretem a kukoricát, csak sörben nincs helye.

Eszünk sok E-t meg gyorsmifenét is :)

Meg a kukoricázást sem kedvelem. Bár a kukorica-gombóc szerintem is valóságos Isten-áldása, no nem csak azért mert csövesen terem...

A kukorica-liszt is remek dolog!

Döbbenet mennyi minden fut át rajtunk, de hát csak ezért kár volna tüntetni :)

Hellisfitar 2006.11.25. 08:23:17

Korda Gyuri... és a legjobb, hogy ő maga mesélte el egy műsorban.
Azaz azóta annyira már nem kínos a sztori. :(

Hellisfitar 2006.11.25. 08:26:28

Bááááár... mégis úgy rémlik, hogy György valami csapvízről magyarázott, és dél-amerikai (de tuti latin-amerikai) táncdal-izéről...
Mindegy, Afrika, Afrika... :)))

Lasombra 2006.11.25. 09:56:17

Hellis, lehet, hogy ott is megjátszotta ezt a kis performance-t. Előadás után van aki összetöri a gitárt, van aki lefekszik a groupiekkal, van aki kőrészegre issza magát, és van ilyen is. :)

De most akkor mi is volt a menü? Egy jó kis tocsogós székelykáposzta leöntve egy fogmosópohárnyi ginnel, desszertnek meg tottyadt ringlószilva? Na ennek gyors a "felezési ideje", nem a lítium-4 izotópnak!!!

Amúgy én Fekete Pákóra tippelnék.

Dr. Stein_1 2006.11.25. 10:15:40

Gonosz Vászka! Szóljon már a jóindulatú entitásának, hogy nyomjon már egy e-mailt aztán mondja el, hogy merre jár, mert már kezdek aggódni.

Rosszindulatú Vászka 2006.11.25. 10:36:04

Doki, bocs elaludtam, földrengés volt, fejöttek a haverok stb.

Összeszedem amgam és mlt is nézek!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 11:37:40

Vászka,

köszi az infót. Már megérte itt lennem :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 11:42:12

Stein doktor,

tisztelettel bár, de kénytelen vagyok kijavítani a megfigyelésed: nem sárgarépa szok lenni minden hányásban, hanem paradicsomhéj.

Hidd el nekem, az éjjel meggyőződtem róla. Húsz percig piszkálgattam egy ceruzával, de sárgarépa sehol!

dr. Wilbur Swain 2006.11.25. 13:06:44

a sárgarépa szerintem is urbanlegend, viszont a paradicsomhéjas verziót még nem hallottam
mindig tanul valami újat az ember

edebácsi 2006.11.25. 15:33:26

Azt azér' el kell ismernetek, ha már beszarik az ember, a legdekoratívabb fehér öltönyben. Hogy Gyuri mitől szarhatott be Kanadában? Például attól a jegesmedvétől, amelyik idegesen azt kereste, ki a fasz énekel ilyen hangon... vagy a montreáli magyar hentesek által jávorszarvasból készített véreshurkától... vagy Klárika mosolyától...

ITTisOTTis 2006.11.25. 16:01:07

Gyerkek ha jönni kell akkor jönni kell

Matko Destanov · http://opni.blog.hu/ 2006.11.25. 16:38:55

Mit csodálkoztok? Csak rá kell nézni a Kordagyurira, aztán mikor meghallod a pókerközvetítést is az ő hangjával, hát az kész beszarás...

Muki bá 2006.11.25. 16:39:46

Na, fiúk, ez a tipikus jó magyar csúsztatás. Hogyan gyártsunk urbanlegendet egy veterán celebről.
Nézzük a szikár tényeket:
1. Gyurka bácsi a nyolcvanas évek elején vette el Klárikát. Ha a sztori a hetvenes évekből való, akkor tuti nem igaz. (Rövid ideig volt egy első felesége, Mátrai Zsuzsa, de vele akkor és ott tuti nem turnézott.)
2. A beszarós sztorit Gyuri bácsi is meséli adomázás közben, csakhogy fiatal koráról, egy lengyelországi fesztiválfellépésről.
3. Kanadában valóban sokat megfordul (máig), de hogy négykézláb szedte fel az aprót? Ha már a kanadai magyar közönség azon a színvonalon lenne, hogy aprópénzt dobál fel a színpadra, mint a verklis utcazenésznek anno, akkor is, ezt meg honnan tetszettek venni?
Minden esetre most már terjedni kell. Ez a vicces az internetben, s egyben ez benne az elkeserítő és gusztustalan is. Bármelyikünkről lehet bármit...

Gyuri báról a véleményem röviden: Klárikácskával néha tényleg giccsbe fordulnak, meg néha tényleg elég gázosak együtt, de azért komák, Gy. messze a legjobb énekese a generációjának. Gondoljátok meg, ezen a műfajon (táncdal) belül kimagasló. Például tudott énekelni. :) Szécsi Pali csinos manökenfiú volt, de jobbára egy lágy beszédhangot produkált. Szegény Németh Lehel bácsi dettó. Vámosi János - bár nagyon szeretetreméltó öregúr volt - leginkább recsegett és suttogott.
Bezony, kérem, tisztelt hálátlan utókor, Paul Anka és Tom Jones színvonalán egy valaki tudott énekelni e honban, Korda György.
És akkor az all in-ről nem is szóltunk! :)

lacafaca 2006.11.25. 17:25:05

Hogy K.Gy.Tom Jones szinvonalán tud énekelni?Na ne....Ez már tényleg durva!

maszatka 2006.11.25. 18:19:59

Tiboru
úgy látom ma sziporkázol .-)))))))))))
elolvastam a hozzászólásaid és szétröhögtem magam...

skandarg 2006.11.25. 18:52:30

marhasteak+saláta a magyar embernek való étek,előtte húsleves és velőspiritós.Ha nem alszol evés után kb 10 mpvel akkor 2-3-4 liter bor simán lefolyik(kinek mekkora huzatja van).

U.I:all in

Muki bá 2006.11.25. 19:05:06

Ejnye, Lacafaca, én is múltidőben írtam. De ma se kismiska a Gy. bá, kár, hogy mindig rajta élcelődnek, én csak azt akartam írni, hogy a saját nemzedékén belül is vannak sokkal gázabb arcok (Koóssal kezdve persze:)) és az újabbak között is. Engem jobban szórakoztat Gy. bá a fehér öltönyében, mint a kilencvenes évek meg napjaink műanyagsztárjai. És akkor a legújabb antisztár-hóbortról nem is beszélek, mert az szóra sem érdemes.
Ami a kajatémát illeti, nincs jobb a friss vérpörköltnél, vastag szelet fehérkenyérrel tunkolva, fehérboros savanyúkáposztával.
Ez a tuti recept!
(Beszarni vágyóknak pedig valami N. update sovány kaját ajánlok, amire régen azt mondták volna, B-kategória, ma meg azt, hogy Lájt. :)))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 19:22:14

maszatka,

köszi a bókot, igyexem :-)

Muki bá,

Koós "Kislányazongoránál" Jánost ne keverd bele Guyribá generációjába. Mindenki tudja, hogy Koós alig múlt 30. Pont egy évvel idősebb Aradszky "Istenvéledédespiroskám" Lászlónál.

Muki bá 2006.11.25. 19:27:18

Igazatok van, Koós formalin helyett pálinkába áztatja magát, ennek köszönheti, hogy örökifjú. Igazság szerint Koóst sokkal kisebb lelkiismeretfurdalással fikázom, mert legalább tehetségtelen! :)

A vérpörkölt után elfelejtettem desszertet javasolni: tiramisu. Természetesen disznósajtból készítve. :)

maszatka 2006.11.25. 19:27:37

tiboru
hát igen nélküled szegényebb lenne ez az oldal (ne értsd félre nem akarok nyalizni nem szoktam, amit mondok komolyan gondolom) :-)))

maszatka 2006.11.25. 19:34:28

muki bá
tiramisu disznó sajtból? nagyon jól hangzik :-) összefut a nyál a számban :-)))
mit szólnál ehhez?
- kolbászos-fokhagymás szaloncukor
-májkrémes barack
-vaníliás disznósajt

bevállalnád?

Muki bá 2006.11.25. 19:52:00

Hát már hogyne?! De a kedvencemet, a baracklekváros delikátpacalt kihagytad! :)

Most a cikk hatására előtúrtam a régi Korda-lemezeket a sufniból, komák, érdemes belehallgatni egyikbe-másikba, még a régiekből, némelyik száma tényleg kurva jó volt. Mondjuk a Reptér című ősdiszkó, amit Máté Péter írt, de van mindenféle beat-szerűség is. És akkoriban még nem spórolták ki a zenekart az énekes mögül, nekem tetszenek azok a régi felvételek, ahol bent ült egy hárfaművész, mert a dal második percében két hang erejéig rá is szükség van. :)
Nem volt ez a Gyuri bá egy elveszett fickó, még ha be is kakilt néha, ami a legjobbakkal is előfordul.
Kivéve Michael Jackson-nal, de ő műtétileg eltávolíttatta az emésztőrendszerét, mert sanyarú gyerekkorára emlékeztette, ha fingik. :)

Egy kis Gy. bácsi gyűjteményt találtam itt: kordagyorgy.lap.hu

maszatka 2006.11.25. 19:57:55

Muki bá

a nagy nosztalgiázásban vigyázz a baracklekváros delikátpacallal... nehogy nagyon teli egyed magadat, mert becsokizol itt nekünk :-))))))))))ű
kénytelenek leszünk miattad is fórumozni .-))))))))
hát van neked lelkivilágod? :-))))))))

blöki 2006.11.25. 20:03:52

a Gyuriról én el tudom képzelni, h ott a színpadon betekert...
de az is igaz, h a fentebb leírtak (akikhez hasonlítják őt) annak a végterméknek sem érhetnek nyomába, ami elhagyta a fehér nadrágot...
amúgy + "ne add meg... ne add meg... ááááááhhhhhh"

A fater amúgy utálja! Ha meghallja őt v. Klárikát a tv-ben, akkor kimegy a házból, tehát nem elfogultságból beszélek:-)))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 20:07:18

Kollégák,

ne feledjük azért, hogy ez itt a mindennapi mocsok!

Kérdem tehát: a Klárit milyen feltételekkel csinálnátok meg?

És Gyuri bá't?

Muki bá 2006.11.25. 20:07:33

:) Oké, vigyázni fogok, velem egyszer fordult elő hasonló... A buszon... Valami jó kis menzás főzelék után... Hát, nem a legkellemesebb emlékem, annyi szent. :)

Blöki, Gy. bácsi tipikus fatergyilkos zene, szüleink nagyon utálták nagyszüleink zenéjét, pedig - magunk között szólva - a hosszú ősz haját lobogtató Kóbor Jani bácsi, a merevrészeg Som Lajos és Demjén Denehézaziskolatáska Fecó - vagy a szimatszatyros álforradalmár szipusrácok legalább olyan kínosak, mint Gyuri bácsiék a csili-vili varietévilágukkal.

Show ez is, meg az is.

blöki 2006.11.25. 20:17:10

Muki bá: ez csak azért furcs, mert ez nálam nem a nagyfater zenéjét jelenti, hanem magáét a faterét (azért már sajna nem vegyok oly fiatal:-() és néha már be is csokizok (sok-sok száraz vöröset kell hozzá fogyasztani:-)))

Muki bá 2006.11.25. 20:21:20

Bocs, Blöki, akkor az apám lehetnél. :) Nálunk az volt a leosztás, hogy a Nagyszüleim hallgattak tánczenét, a szüleim pedig undorodtak tőle és helyette roppant magasrendű beatet hallgattak vagy valami magyar vérgiccset, amit ők beatnek neveztek. :) Meg imádtak néhány angol dalt, ami épp olyan bugyuta szövegű volt, mint Gy. bácsi dalai, de angolul és az mégis más, hát érted?! :)
No jó, nem tudok igazságot tenni a generációk között. És egyre inkább hiszek abban a latin mondásban, hogy: De gustibus non est disputandum. (Az ízlés nem vita dolga.)

edebácsi 2006.11.25. 21:18:36

Maszatka.
Ki ne feljtsük a tejszínhabos sóletet...

maszatka 2006.11.25. 21:20:53

Muki bá ne hari nem tudtam hogy a lényegedre tapintottam
velem még szerencsére nem fordult elő...
na mindegy
látom a kaki témát nagyon kiveséztük (csak vigyázzatok ne egyetek sok főtt kukoricát, mert akkor még ronda is-bár ismeritek a reklámot-ronda és finom)
tiboru neked milyen mocskos gondolatok fordultak meg a fejedben ? :-)))))))))))) én bele sem merek gondolni

maszatka 2006.11.25. 21:21:41

edebácsi
mentolos tojásrántotta?

OC 2006.11.26. 14:12:02

Tévedés, a kukoricát meg lehet emészteni. A külső részét nem, de a belsőben keményítő van, meg minden jó dolog, ami bele is kerül a kukoricalisztbe, ami szintén van számos kajában.

Szóval csak meg kell rágni... de a héja biztos kijön.

OC 2006.11.26. 14:12:57

Csak azért mondom, hogy emiatt emberéletek ne menjenek tönkre..

lacafaca 2006.11.26. 15:25:36

Kollégák, ne hanyagoljuk a fehér öltöny témát a sok bélsár mellett!Emlékezik-é még vki Torgyán Pubi bá-ra?Ő sem volt piskóta!

VO 2006.11.26. 15:58:30

Korda ezt a sztorit úgy szokta mesélni, hogy Brazíliában volt.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.26. 17:48:42

lacafaca 2006.11.26. 15:25:36

Ami engem illet, a fehér öltöny viselésének törvényi tényállását (közép-európai viszonyok között) valahová a hazaárulás és az emberölés közé tenném a Btk-ban. A büntetési tételét dettó.

Ez alsó hangon is 3-5 évet jelentene, fegyházban.

lacafaca 2006.11.26. 18:04:15

tiboru
Támogatom az előterjesztést,ill.megfontolásra javaslom hasonló esetekre a halálbüntetés visszaállítását.Annál is inkább mondom ezt,mert 1978 magasságában elvittek egy K.GY.koncertre -szerintem ott álltam meg a növésben...

police&thieves 2006.11.26. 21:48:03

nemá, zárolták Biankát, öö elnézést, Biancát????!!! Akkor most hova írjunk, Subba?

morz 2006.11.27. 08:45:44

Szerintem a bekakilás nem olyan nagy gáz. Attól függ milyen a kaki kategóriája.
Fröcsögős bugyborékosfos, egyszerű sima hígfos, kenőcsos puhakaki, nagy kemény vibrátorszar, vagy üvegkemény bogyósszar.
Van amelyik bentmarad, de van amelyik végigfolyik a lábszáron. Na az a gáz, amikor a színpadot is takarítani kell.

zaphod 2006.11.27. 09:19:39

jo ég! csak nem korda?
all internal

vernarancs 2006.11.27. 12:40:30

Hat aki kordat hallgat az egyeb galadsagokra is kepes. Az egesz stilus egy merenylet az emberiseg es a zene ellen.

Büdösgyökér 2006.11.27. 15:10:00

dugnám, mint gép... a többi elkussol! :D

fika 2006.11.27. 15:42:37

aki még nem szart be 14 éves kora fölött, az gyík. zahar jól írja: beszarni jó

fika 2006.11.27. 15:43:32

büszkeségem: liftbeszorulva zokniba, párjával kitöröl, tiszta munka

hintőpor 2006.11.27. 16:09:46

Mi nők nem szoktunk kakilni. Nem is értem miről beszéltek. Pisilni is csak drain csöves zacsiba, porítva.
BTW hadd tegyem hozzá, hogy egy férfiklotyónál csak egy női lehet gányabb. Ti legalább nem kenitek össze vérrel a falat a sok vámpír filter teával...

B.M. István 2006.11.27. 16:26:24

Hm...bevérzett aranyérről még nem hallottál?
Úgy hogy a vér sem csak női kiváltság...:)

hintőpor 2006.11.27. 16:35:55

Miért hiszem, hogy relatív kevesebb a bevérzett aranyér, mint a ciklusos nő..?:)
És ettől még a 'terméknek' nem kéne a budi falán szétkenődve lenni. Hidd el, a női klotyók rosszabbak. (mielőtt a kérdés felmerül, asap helyzetben voltam már pisilni a fiúknál, onnan van az infom. nincs alibi kukacom)

B.M. István 2006.11.27. 16:49:37

Hm..azt megnéztem volna, amint piszoárba pisilsz nő létedre...:)
Ami a klotyó tisztaságot illeti, ezek után hinnem kell neked...:) Bár majd egyszer alkalom adtán bemegyek egy női wc-be pisilni.

B.M. István 2006.11.27. 16:55:37

Aztán lehet, hogy nagy dolog lesz belőle...:)

vernarancs 2006.11.27. 17:12:32

hintompor,

De ugye nem verezted osse a pisoart?

hintőpor 2006.11.27. 17:26:19

Én a fiúk kakildájába pisiltem. De szerintem nem vagytok olyan kis butusok fiúk, hogy ezt magatoktól ne...:)

mellesleg volt gyerekszobám. klóval. és egyéb berendezéssel. úgyhogy utánam bátran jöhettek. pisilni. :)

skandarg 2006.11.27. 21:58:31

há nem tudom nekem annyira nem szokott vérezni az aranyerem hogy még kenegessem is.Lehet hogy csak szerencsés vagyok?:-)

hintőpor 2006.11.27. 22:17:45

skandarg: ki tudja? lehet, hogy életed egyetlen profitnak tetsző dolgától esel el. érdekes amúgy, ez az aranyizé dolog inkább a pasikat érinti. mi lenne veletek, ha még szülnétek is? magatok után húznátok kábeldobon a vastagbeleteket?:)

maszatka 2006.11.28. 05:42:45

osztom hintőpor véleményét a női budikkal kapcsolatban
én egy elég nívós irodaházban voltam recepciós.. hát tudnék arról mesélni milyen igénytelenek, azok a kikent, fölényeskedő irodakukac ribancok
elájulnátok

lacafaca 2006.11.28. 20:12:03

maszatka:mesélj már vmt !Ez itt a mindennapi mocsok helye...

maszatka 2006.11.30. 05:43:30

kedves lacafaca!
hát volt olyan, hogy teli szarta a vécét aztán otthagyta...
vagy találtunk szaros bugyit a wc mögé dobva...
véres betét,tampon tudomisén szétdobálva...
íróasztal fiók ismeretlen eredetű, idejű kaja...már másztak rajta a kukacok
ezt mind a kikent-kifent, agyoniskolázott, divatbabák csinálják egy nagyon szép irodaházban egy neves cégnél

lacafaca 2006.11.30. 20:09:43

maszatka:kösz a törődést!Még három sor,és átváltok a fiúkra-pl. betétet,tampont még sosem láttam fiu wc-ben.{egyébként mi a bánatot csinálsz te hajnali 5 43-kor???}

maszatka 2006.12.02. 14:32:44

lacafaca

hajnalban? ,munkába készülődtem, de még látni akartalak titeket, és hozzászólni néhány dologhoz
szó mi szó néhány csaj nagyon igénytelen...
süti beállítások módosítása