Gyakran feltett kérdés, hogy miért is olyan csapnivalóak a magyar reklámok. Ezerszer hallottuk már a választ, hogy azért, mert mind a megrendelők, mind a célcsoport gyengeelméjű, és egyszerűen ők az ilyet igénylik. A valóság azonban az, hogy a magyar reklámok készítői is többnyire gyengeelméjűek, amit tökéletesen példáz a Reklámzabálók Éjszakája nevű éves parasztfeszt idei kampánya. Az idióta álkommunista ötleteik elől eddig is szinte lehetetlen volt elmenekülni, most pedig fel is tették a pontot az i-re egy akasztást érdemlő körlevéllel.
Létezik olyan épelméjű ember, aki szerint az „élmunkás brigádunk tagjai az IWIW-en ápolhatják egymással a kartársias kapcsolatot” mondat formailag és/vagy tartalmilag vicces? Nehezen tudjuk elképzelni. Viszont a magyar reklámipar első alaptörvénye tökéletes be van itt mutatva: Legyen egy szar ötleted, és azt sulykold feleslegesen!
"Az eszme feltartóztathatatlanul terjed, országos mérteket ölt, eluralva hazánkat. Pajkos József Élmunkás és Csillag Anna Élmunkásnő által vezetett kampány minden eddiginél sikeresebb.
Ezért a Reklámzabálók Brigádja nevében arra kérünk minden élmunkást: álljon közénk, hogy mindenkivel együtt menetelve hozzunk végső, mindent elsöprő győzelmet és dicsőséget mozgalmunk zászlajára! November 25-én újabb csata vár ránk, hiszen ekkor következik a Brigádunk vállalását: 200%-kal több reklámot fogunk megnézni. Csillag Anna és az élmunkásnők pedig idén 300%-kal többet táncolnak és buliznak a Reklámzabálók Éjszakáján.
Idén az imperializmust mozgató sztárkultuszt is közvetlenül tanulmányozzuk. Supersztárok a reklámban- (Superstar of Ads címmel) reklámfilmes összeállítást láthatunk. Hírességek, politikusok munkásságából és reklámfilmes szerepléseiből, neves rendezők reklámfilmes kirándulásaiból kapunk november 25-én ízelítőt a BKK-s vetítésen. (amelyet majd országszerte a mozikban is megtekinthetnek az ideológia által érintett érdeklődők)
A tömegmozgalom országos méreteket öltött: soha ennyien még nem látogatták meg új weboldalunkat. (www.reklamzabalok.hu).
Új Blog, Fórum és a Brigádunk tagjai megvitathatják ügyes bajos dolgaikat, játszhatnak, és belépőjegyeket nyerhetnek az idei Nagygyűlésre. Kvíz (Jegynyeremény) menüpontjain a szerencsés kartársak repülőjegyet és Mini hétvéget nyerhetnek.
Elindult a Kreatív Verseny Szavazás (Kreatív Verseny (www.reklamzabalok.hu szavazás menüpont), ahol a hazai Kreatív kartársak maradandó alkotásaira szavazhatnak Brigádtagjaink.
Élmunkás brigádunk tagjai az IWIW-en ápolhatják egymással a kartársias kapcsolatot. (Reklámzabálók Brigád néven)
A mozgalom történetében soha még ennyien nem ostromolták még a jegyirodákat, hogy sorainkba lépjenek. Rohamosan fogynak a jegyek, ezért a belépők már csak a készlet erejéig hozzáférhetők a TEX - nél és a partnerirodákban (utána már csak pult alatt).
Belépők árai:
Matiné: 2900 Ft.
(FIGYELEM!
A matiné porgramja 85%-ban megegyezik az éjszaka programjával!
14 év alatti gyermekek kísérettel ingyen léphetnek be!)
Reklámzabálók Éjszakája: 4900 Ft.,
Nagyon Fontos Kartárs (NFK) belépő: 7900 Ft
(Külön beléptetés, székbiztosítás az első sorokban, elkülönített Élmunkás-társalgó.)
Tehát:
Kartárs, szavazz ! http://www.reklamzabalok.hu/szavazas.php
Kartárs, böngéssz ! http://www.reklamzabalok.hu/kedvencek.php
Kartárs, kvízelj ! http://www.reklamzabalok.hu/kviz.php
Kartárs, mondd el a véleményed ! http://www.reklamzabalok.hu/forum.php
Kartárs, blogolj ! http://www.reklamzabalok.hu/blog.php
Brigádtagjaink tudják: minden eddiginél nagyobb buli vár a reklámzabálásban résztvevő Kartársakra 2006. november 25-én a Kongresszusi Központban. Lépj sorainkba, hogy döntő csapást mérjünk a reklám és a béke ellenségeire.
Pajkos József
brigádvezető"
utolsó kommentek