Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

  • Lángoló Gitárok: Cannibal Corpse - Betörés és hatósággal szembeszegülés vádjával tartóztatták le Pat O' Brient
  • Lángoló Gitárok: A Bohemian Rhapsody lett minden idők leghallgatottabb rockdala
  • KönyvesBlog: Soros Tivadar túlélési stratégiája ma is gondolkodásra késztet
  • KönyvesBlog: Jövőre jön le Carré új regénye
  • Lángoló Gitárok: Tavasszal ismét turnézik a Black Earth Japánban
  • Tékozló Homár: Nem azért a 205 forintért!
  • Lángoló Gitárok: A Rammstein gitárosa szerint is halott a rock
  • KönyvesBlog: 5 szuper könyv, aminek 2019-ben végre elkészül az adaptációja
  • KönyvesBlog: Winkler Nóra: Barabási, Beyoncé és a siker hálózata
  • Lángoló Gitárok: Mindegyikünk abban hitt, tudunk valami jót csinálni közösen - Interjú Beck Zolival és Kispál Andrással
  • Lángoló Gitárok: Hivatalos Ibanez-előadó lett Kékkői Zalán

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (10) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Sajtóközlemény-bajnokság: Szerencsétlen kartársak

2006.11.24. 16:13 | Subba Sándor

Gyakran feltett kérdés, hogy miért is olyan csapnivalóak a magyar reklámok. Ezerszer hallottuk már a választ, hogy azért, mert mind a megrendelők, mind a célcsoport gyengeelméjű, és egyszerűen ők az ilyet igénylik. A valóság azonban az, hogy a magyar reklámok készítői is többnyire gyengeelméjűek, amit tökéletesen példáz a Reklámzabálók Éjszakája nevű éves parasztfeszt idei kampánya. Az idióta álkommunista ötleteik elől eddig is szinte lehetetlen volt elmenekülni, most pedig fel is tették a pontot az i-re egy akasztást érdemlő körlevéllel.

Létezik olyan épelméjű ember, aki szerint az „élmunkás brigádunk tagjai az IWIW-en ápolhatják egymással a kartársias kapcsolatot” mondat formailag és/vagy tartalmilag vicces? Nehezen tudjuk elképzelni. Viszont a magyar reklámipar első alaptörvénye tökéletes be van itt mutatva: Legyen egy szar ötleted, és azt sulykold feleslegesen!

"Az eszme feltartóztathatatlanul terjed, országos mérteket ölt, eluralva hazánkat. Pajkos József Élmunkás és Csillag Anna Élmunkásnő által vezetett kampány minden eddiginél sikeresebb.

Ezért a Reklámzabálók Brigádja nevében arra kérünk minden élmunkást: álljon közénk, hogy mindenkivel együtt menetelve hozzunk végső, mindent elsöprő győzelmet és dicsőséget mozgalmunk zászlajára! November 25-én újabb csata vár ránk, hiszen ekkor következik a Brigádunk vállalását: 200%-kal több reklámot fogunk megnézni. Csillag Anna és az élmunkásnők pedig idén 300%-kal többet táncolnak és buliznak a Reklámzabálók Éjszakáján.

Idén az imperializmust mozgató sztárkultuszt is közvetlenül tanulmányozzuk. Supersztárok a reklámban- (Superstar of Ads címmel) reklámfilmes összeállítást láthatunk. Hírességek, politikusok munkásságából és reklámfilmes szerepléseiből, neves rendezők reklámfilmes kirándulásaiból kapunk november 25-én ízelítőt a BKK-s vetítésen. (amelyet majd országszerte a mozikban is megtekinthetnek az ideológia által érintett érdeklődők)

A tömegmozgalom országos méreteket öltött: soha ennyien még nem látogatták meg új weboldalunkat. (www.reklamzabalok.hu).
Új Blog, Fórum és a Brigádunk tagjai megvitathatják ügyes bajos dolgaikat, játszhatnak, és belépőjegyeket nyerhetnek az idei Nagygyűlésre. Kvíz (Jegynyeremény) menüpontjain a szerencsés kartársak repülőjegyet és Mini hétvéget nyerhetnek.

Elindult a Kreatív Verseny Szavazás (Kreatív Verseny (www.reklamzabalok.hu szavazás menüpont), ahol a hazai Kreatív kartársak maradandó alkotásaira szavazhatnak Brigádtagjaink.

Élmunkás brigádunk tagjai az IWIW-en ápolhatják egymással a kartársias kapcsolatot. (Reklámzabálók Brigád néven)

A mozgalom történetében soha még ennyien nem ostromolták még a jegyirodákat, hogy sorainkba lépjenek. Rohamosan fogynak a jegyek, ezért a belépők már csak a készlet erejéig hozzáférhetők a TEX - nél és a partnerirodákban (utána már csak pult alatt).

Belépők árai:
Matiné: 2900 Ft.
(FIGYELEM!
A matiné porgramja 85%-ban megegyezik az éjszaka programjával!
14 év alatti gyermekek kísérettel ingyen léphetnek be!)
Reklámzabálók Éjszakája: 4900 Ft.,
Nagyon Fontos Kartárs (NFK) belépő: 7900 Ft
(Külön beléptetés, székbiztosítás az első sorokban, elkülönített Élmunkás-társalgó.)

Tehát:
Kartárs, szavazz ! http://www.reklamzabalok.hu/szavazas.php
Kartárs, böngéssz ! http://www.reklamzabalok.hu/kedvencek.php
Kartárs, kvízelj ! http://www.reklamzabalok.hu/kviz.php
Kartárs, mondd el a véleményed ! http://www.reklamzabalok.hu/forum.php
Kartárs, blogolj ! http://www.reklamzabalok.hu/blog.php

Brigádtagjaink tudják: minden eddiginél nagyobb buli vár a reklámzabálásban résztvevő Kartársakra 2006. november 25-én a Kongresszusi Központban. Lépj sorainkba, hogy döntő csapást mérjünk a reklám és a béke ellenségeire.

Pajkos József
brigádvezető"

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr4418813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.24. 16:39:42

Nem t'om, mi a bajod, Subba, de ezzel nincs semmi gond. Nekem még - módjával - teccik is.

Buzz Lightyear 2006.11.24. 17:31:10

Nem is trágya minden magyar reklám.
A körlevél szar, de nem sikerülhet minden.
Ha nem tetszik a rendezvény, ne menj el.

maszatka 2006.11.24. 18:25:52

szerintem a legtöbb magyar reklám egy kalap sz**. Miért? Mert ötlettelen, egyfolytában a konkurens cégeket fikázzák. Meg azt utálom, amikor azt mondják vmire ez a legjobb. A legutóbbi reklámjukban is ezt mondták, akkor azt most mégis csak szar volt? Nálam csak azt érik el, hogy tutira nem veszem meg a termékjüket, mert már a reklámokkal elveszik a kedvemet. Főleg, hogy orrba-szájba nyomatják ugyanazokat a szarokat.

rotten 2006.11.24. 18:46:25

Az az igazság, hogy tényleg vannak jó reklámok, amiken lehet röhögni. De hát ki a faszt érdekel? Nekem van szükségem rájuk vagy nekik, akik el akarják adni nekem a szarjukat?
És ez a "metareklám", a reklám reklámozása, már végleg szánalmas, főleg hogy még a belépő is ilyen drága rá. Most akkor már a reklám is pénzér van? Értem én, hogy tehetséges filmesek csinálják őket, de megártott a marketingeseknek a jófejeskedés, ha azt hiszik hogy ez rajtuk kívül bárkit is érdekel. Illetve a rendezvény eddigi sikere azt mutatja, hogy érdekel, de el tudom képzelni mekkora vidéki parasztnak kell lenni ahhoz hogy elmenjen rá az ember.

DuDe 2006.11.24. 19:06:09

Halkan jegyzem meg, nem kell vidékinek lenni ahhoz, hogy paraszt legyen valaki...a többivel nagyjából egyetértek

Denz 2006.11.24. 20:27:01

ha egy reklám a konkurens céget "fikázza" annak oka van. Persze, ettől még lehet rossz a reklám.
Szerintem a magyar reklámok nem rosszak, kérdés, hogy kinek szól (maszatka: az összehasonlítosmosószeres nem neked=)).
rotten-t például a humorral lehet megfogni, ő erre figyel, tehát a reklám valamilyen minimális szinten sikeres volt.

maszatka 2006.11.24. 20:33:36

Denz igazad van nem nekem szól
de ha jobban megnézed a legtöbb ilyen. (T-com kontra Tele2), vagy az egyik "vezető" bank totálisan infantilis, idióta fülütögetős meg tudomisén milyen reklámja
meg gondolj bele, ha minden mosópor ilyen hiper szuper akkor hogy lehet, hogy az emberek elhasználódott ruhákban járnak, hogyan lehet, hogy folt is van rajtuk...
annyira nevetségesek
persze vannak olyanok, amelyek kifejezetten tetszenek (katicabogaras-peugeotos) az tényleg aranyos

nem értem 2006.11.24. 21:13:12

maszatka! De azért annak a banknak tudod a nevét, ugye? Akkor hatott a reklám vagy nem?

bloodhound v2.0 2006.11.24. 21:33:44

A magyar reklámok tényleg szarok. De ez a körlevél a legszarabb, végig sem tudtam olvasni.

maszatkával egyetértek: a Peugeot-nak jó reklámjai vannak (bár a játékautós sokkal jobb volt, mint a katicabogaras), ált. tartják a viszonylag magas színvonalat. Vagy csak azért tartjuk jónak őket, mert lényegesen alacsonyabb színvonalhoz szoktunk... Pl. a Kinder (szabad egyébként cégneveket leírni?) reklámjainak egy része (amiket német csatornákon láttam), elég humoros, sőt van amilyik még kellően pikáns is (!). De nálunk úgy néz ki, hogy csak az überhülye kisgyerekek kretén szüleit tekintik célcsoportnak, és ehhez mérten dolgoznak.

maszatka 2006.11.24. 21:38:26

tudom a nevét, sőt az ügyfelük is voltam, de nem váltak be... még a számlámat sem tudták normálisan megszüntetni a végén még nekem kellett fizetni a hülyeségük miatt
halott a reklám
neked tetszik?
vagy mondjam azt a mosóporosat, amelyikben a kiscsaj azt mondja, hogy azért szürke a pólója, mert olyan a szabása
agyhalál

hogyénmilyenfaszvagyok 2006.11.24. 23:40:48

Most mér? A kartársnők 300 %-kal (?) többet táncolnak és buliznak! Ilyen felhívásnak nem lehet ellenállni. Ide nekem Domestos Lajost vagy Calgon Ödönt, hadd roppjak vele egy igazit a Knorr dallamára.

[sabee] 2006.11.24. 23:48:57

Van jó magyar reklám és szürkeállomány is, péeldé a mekinek volt egy 100% magyar reklámja, az a városban mászkáló szőkefiús...mindenkinek ismerős volt (nem az IWI-en). Nah például ez is hiába jó ötlet jó zene, jó megvalósítás, meg magyar helyszín miegymás, jött a nagyMbetűs multi és levetette :(

Fertility 2006.11.25. 00:06:18

Az itt a probléma,h Mo-on az embereket totál szellemi fogyiként kezelik.Mint ahogy mindig is tették az elmúlt pár 100 évben.Ezért aztán a reklámok is szájbarágós szarok!!Egy ötéves gyerek szintjén vannak megoldva.Ezért nem nézek tv-t.Mert hánynom kell a sok debil reklámtól,meg az elferdített hírektől!!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.25. 00:06:31

Nekem az a magyar reklám mozgatta meg legutóbb a fantáziámat, amikor a picsa azt mondja, hogy az anyukája az tanácsolta, mindig legyen minőségi (vagy milyen) a fehérneműje, mert sosem lehet tudni, mikor kerül olyan helyzetbe, hogy mások is meglátják.

Ilyenkor arra gondolok óhatatlanul, hogy mekkora ordas kurva lehetett a mutter és ribancot faragott a gyerekből is.

Ubul 2006.11.25. 01:02:22

Most komolyan, van olyan gyökér aki pézt fizet azért, hogy órákon keresztül szar reklámokat nézzen?

semmisemszent 2006.11.25. 02:57:13

Ha közhelyes akarok lenni.:
Nincs rossz reklám! REKLÁM van!


Ubul!
Van! Ismerem is! A klasszikus belvárosi píszi éertemiségi. Hál' isten nem én vagyok az!

politox 2006.11.25. 11:53:36

Egy ismerős előadót hivták játszani a nagy eseményre. A szervező hölgy bájos hangon közölte, hogy sajnos nem tudunk fizetni, de vihetitek a szóróanyagaitokat, hostesseiteket. Műmájer yuppie köcsög banda tele pénzzel, kurva drága belépőér, és nem tudnak fizetni. Primitív népség.

mókus 2006.11.25. 17:27:00

Lehet, hogy nem csak sznobok vannak ezen a rendezvényen.

lightandform 2006.11.25. 19:33:58

te, bede, te....


"Legyen egy szar ötleted, és azt sulykold feleslegesen!"..... hát nem pont ezt csináltad a k&h-val te magad is a roa-nál?????

hiszem pont te voltál az, aki a végtelen ötlettelen k&h mese reklámsorozat jó részét írtad.

szóval bagoly mondja verébnek.

avc 2006.11.26. 18:22:42

reklámzaba-fikázók, eccer csak meg kéne néznetek a felhozatalt (elmenni, beülni, nem a folyosón lévő pr/marketing/sales arcokon borongani, hanem szépen végignézni a blokkokat): rengeteg szellemes, ötletes reklámot szednek össze, főként persze Nyugat-Európából és Amerikából - és hát sajnos az idei magyar felhozatal tényleg gyengébb volt a "világválogatottnál"
a románoktól kurvajókat hoztak, és az amnesty filmjei is faszák voltak

avc 2006.11.26. 18:23:58

politox, baszki, necsodálkozzunkmá a barter intézményén, meg hogy a médijjába senki sem akar fizetni a másiknak, ha nem muszáj

grafitember 2006.11.26. 20:40:13

Miből gondolod, te agyatlan fikakenő állat, hogy a magyar reklámiparban dolgozók és a fent citált eseményen résztvevők között egyenlőségjelet lehet tenni?

Ha annyira tudsz mindent a fasza reklámok elkészítésének módjáról, akkor a választ is tudod, hogy miért nincsenek Magyarországon rendes, vállalható kreatív szintet megütő reklámok.

Ehhez még reklámosnak sem kell lenned, nem kell hozzá több matek, mint amikor a saját IQ-tesztedre vered a faszod. Magyarországnak 10 millió lakosa van. Ebből 6 millió aktív kereső. Ennek kicsivel több mint a fele az, aki nem állami alkalmazott. Tehát van 3,2 millió embered, közülük foglalkozunk az A-B státuszú, 25-35-ös korosztállyal. Ugye ők az elsődleges célcsoportunk MINDENRE. Hányan vannak, te zöldujjú állat, hányan? Gyorsan számolj, baszki...igen, úgy kábé 850 ezren, a legjobb esetben. Ők azok, akik akár egy plazmatévét is meg tudnak impulzív vásárlóként venni.

Ha neked mondjuk rendes munkád volna, és nem azzal lennél elfoglalva, hogy a saját szarodat, porlasztott alakban minél nagyobb felületen oszlasd szét magad körül, és tegyük fel, egy faszán prosperáló vállalkozásnak lennél a marketingese, kifizetnél egy ekkora célcsoport megszerzéséért 16-20 millió jó magyar forintot? Mert ennyibe kerül ma egy vállalható minőségű, 30 másodperces reklám.

Nem, nem fizetnél ki. Megkapnád Németországból a konzervet egy Beta kazettán, és szépen leszinkronizáltatnád, visszavágatnád 25 másodpercesre, hogy mögé férjen az aktuális promóciós tag és slussz. Megáll az egész 2 millióból. Ezt csinálnád, baszki. Hidd el.

Ha meg szélesebb a célcsoportod, mert bank vagy, vagy élelmiszerbót, akkor mindjárt nem a kreatív érdekel, hanem az árkommunikáció.
Mert az embereknek nincs pénzük, és ha a te agyadnak tetsző szofisztikált, kultúrsznob ingerküszöbödön is átjutó poénokat, vagy képi és/vagy verbál ötleteket nem értik meg, akkor nem fognak karajt venni a tesóban, 899.- ért.
Ennyire egyszerű. Körülbelül annyira, mint az agyatlan fikázás, kedves Sándor.

És ha igaz, hogy ezzel a pár sorral még a saját helyedre is piszkítottál, akkor tényleg gratulálok. Attól, hogy nem minden Taschen albumot vetted meg és a jobbakat ráadásul ajándékba is kaptad, illetve, hogy a designkeretes csíkszemüveged mögül saját tükörképedet nézve eszedbe jut, hogy nem vagy az iPod generáció tagja, attól te feljebb vagy, attól még semmi sem különböztet meg a többi kínlódó diplomástól. Ha megvan sértődve valamire, ha nincs.

Vedd észre, hogy semmilyen értéket nem hozol létre, és nem is fogsz, mert ahhoz legalább percekre el kellene venned a kezed az orrodtól. Vagy élj tovább így, fikából.
Sok szerencsét. Holnap szólj be mondjuk a pékeknek, oké? AZ is vicces. Ráadásul kevésbé vannak jelen a neten. Faszfej.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.26. 20:59:17

Na, Subba, erre varrjál gombot, ha bírsz, baszki!

Grafitember, jól szóltál! Fáradj be a Zindex szerkesztőségébe és vedd át a nyereményt!

skandarg 2006.11.27. 10:03:58

:-DDDegy dühös marketinges támadása 2

Sipirc 2006.11.27. 10:06:01

tiboru,
nekem is mondta az anyukam, hogy mindig jo fehernemu legyen rajtam, es az anyukam nem ordas kurva, sot en sem vagyok az, ez gondolom most meglep. azert a minosegi fehernemurol a kurvara asszocialni eleg beteges, mert ugye mindenki szivesen latja a csajat egy jo minosegi bugyiban mint egy elszurkult, agyonmosott tundrara tervezett iszonyatban.
remelem te azert naponta csereled az alsogatyad, ha neked ugyan meg senki sem mondta volna, hogy fiam ne a lyukas es kinyult gatyadat vedd fel.

Kavics 2006.11.27. 10:15:31

Ezt nem limbekcs irta, hanem kavics....
asszem megy mingyá hiba jelentés...

Kavics 2006.11.27. 10:20:24

hopsz szahar....

Különben Grafitember téved. Ez egy fika blog és természetesen be lesz szólva a pékeknek is....
Persze ettől még lehet vitázni Sándorral, de attól még Sándornak van igaza, hogy nem tehetnek róla, hogy szart csinálnak, attól még szart csinálnak... elbaszott egy szakma.

Ja és ne lepődjünk meg, hogy ha pronószájton pinát láttunk...

shitgun 2006.11.27. 11:12:18

BAZZEG!
Ez a rendezvény annyira, de annyira szar volt, hogy nincs rá szó! Három éve járok rá, eddig is süllyedt, de ez volt a mélypont.A terembe nem lehetett bemenni, a folyosón kivetítő volt, de leülni már nem lehetett (tavaly volt egy csomó babzsákfotel, meg leülős blokkok), az 5 rongyért nem volt semmi promóció (pedig ez reklámrendezvény, nem? milyen fafejű faszkalap szervezte ezt? vagy ez ciki a nagyoknak? inkább.), egy háromdecis Drehert 800(!!!!!) forintért árultak (ismétlem: belépő ötezer!), és tudom, hogy egyéni szoció, de rágyújtani csak az utcán lehetett. Évek óta ugyanazok a reklámok, rossz szervezés, no egyéb program vagy promóció (az, hogy kétméterenként a kezembe nyomnak egy huszadrangú Reflex magazint vagy tegnapi Magyar Hírlapot, az nem az), pusztulat, parasztvakítás.
Az Indexes cikkről meg üvölt, hogy fizetett bazsajgás, a tömeget meg a teli asztalt a VIP-ben fotózta a csávó, gondolom azt a pár sört kapta a nyalásért. A folyosók tátongtak az ürességtől, a viccesnek tartott szocreál igazából kelt életre. KIBASZOTT SZAR VOLT.
Vége.

avc 2006.11.27. 11:25:16

ezért volt jó a matiné, egy blokkal kevesebb, de ember is alig volt, 3-3,5 ó alatt vége is lett a cuccnak - tanultam az elmúlt évek esti tömegnyomorából és egyéb szarságaiból :)))

steadman · http://steadman.freeblog.hu 2006.11.27. 15:16:56

Én a Reklámhét nevű rendezvény promóciója kapcsán jutottam hasonló következtetésre. steadman.freeblog.hu/archives/2006/10/31/1920046/

smirnov 2006.11.27. 23:00:16

Vagy ha meg ötletes egy reklám, akkor kurvára betiltják...

www.youtube.com/watch?v=rqfQwW2qmxw

hintőpor 2006.11.27. 23:16:37

grafitember: ez pöpec volt. ha a másik oldalt is meg tudod így érvelni pusztán challange jelleggel, akkor értesz ahhoz, amit csinálsz. lévén a szakma erről szól nem...? meg tud győzni alulról is, és fölülről is....

Vince 2006.11.28. 11:17:00

Azért ez a körlevél elég erőltetetten "vicces". Persze koncepció meg minden, de ha valakinek nincs humora, akkor miért próbál vicceskedni? Grafitembernek igaza van abban amit mond. Annyit tennék hozzá, hogy sok a fasz meg az önjelölt "zseni" akik természetesen nem azok.

Amikor még csak tanultam a fényképész-szakmát, volt szerencsém a gyakhelyen egy "sztárfotóshoz" A delikvens a "szokásos" fénybeállítást kérte, mikor megkérdeztük, h az milyen lövése sem volt, de azért kivágta magát - "ami ilyenkor szokásos, hát nem tudjátok? Oooh, hát milyen egy gyökér stúdió ez..." - kezdett gyanússá válni a dolog, mindenesetre belőttünk egy tök általános helyzetet kb-re. Megjött, se heló se kurvanyadád, viszont "nemérekrá" meg "sohaneértekfelaszintemre" modor, majd kapásból nekiesett a lámpáknak és összevissza tologatta az egészet, amíg úgy nem nézett ki az egész, mint egy rosszul bevilágított konyha... nagy nehezen rábeszéltük, hogy hadd csináljuk mi, miután kiderült, hogy egészalakos modellfotózás lesz (ezt is baszott megmondani - csak "modell, modell, modell, hánemérted???"). "Végülis azért vagytok" meg "ezé fizetlek titeket" benyögéssel ránkhagyta, így az ok lett. Aztán elkezdett reklamálni, hogy hiába tekergeti, nem áll élesre a gép, meg milyen szart adunk(-ok) a kezébe... aztán mikor közöltük, hogy a blendesort tekergeti, ami másra szolgál, rögtön megmagyarázta, hogy neki olyan gépe van, amin ott van az élességállító - megsúgom: ilyen nincs - meghogy ne oktassuk már ki fényképezőgépből, meg az övé spéci, meg "egyedi kásztom dizájn" és "professzionális" nem csak ilyen kis félprofi gép. Ekkor vonultunk félre a sorstársaimmal röhögni, amíg a főnök (stúdió tulaj) alig leplezett rettegéssel nézte, h mit művel a tag a 800ezres gépével meg a berendezéssel és a vicc az, hogy több szakm. oszt. társamnak is volt (majdnem ugyan)ilyen, v hasonló élménye a reklám "fenegyerekeiről". :-)

Na igen, azok a (nem is olyan) régi szép fényképész-tanuló évek :)

Vince 2006.11.28. 11:20:21

merthogy a fényképezőgépet is mi adtuk, meg a mindent, mert az övé "épp szervízben volt".

Vince 2006.11.28. 11:21:08

A "profi fotóstúdiója" meg "felújítás alatt".

pinbota 2006.11.28. 11:58:49

A szöveget nem olvastam, viszont a filmet az élmunkásokról nagyon ötletesnek tartom. Aki szerint ez szar azt csak sajnálni tudom.
Egyébként magával a fikázással nincs gondom, de amikor olyat is fikáznak ami egyáltalán nem szolgált rá, ráadásul a kiritikus stílusa és fantáziája sokszor messze elmarad a kritika tárgyától az igen lehangolóan tudja kivenni magát.
Vannak itt a subbán jó dolgok is, de sajnos a cikkírók az íráskészség tekintetében nincsenek azon a szinten, hogy mindenkiről véleményt mondhassanak. Gyakran nem ülnek subba poénjai, sőt sokszor kimondottan szánalmas az erőlködése, főleg mikor a végére "tanulságot" ír amit viccesnek szán, de kurvára nem az, az nagyon szánalmas tud lenni.
Egy szó mint száz: Subba az íráskészségét tekintve távolról sem egy Tóta W Árpád, ezzel ideje lenne szembenézni neki is (ill nekik is).

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.28. 18:05:15

Sipirc 2006.11.27. 10:06:01

Azt nem mondta az anyukád, hogy előbb gondolkodj, aztán szólj hozzá? Esetleg olvasd el figyemesen azt, amihez a kommented fűzöd?

Szóval az én anyukám azért mondta, hogy tiszta fehérneműt vegyek fel, mert ugye egészséges, meg civilizált közép-európai emberek vagyunk, stb., és nem azért, mert más is megláthatja.

Aki a reggeli kávé után úgy indul neki a napnak, hogy ma vajon milyen idegen fogja megkuksizni a gatyáját/bugyiját/melltartóját/satöbbijét, azt nem a higiénia érdekli a tiszta fehérneműben, hanem más.

Ennyi volt és nem több.

Kézcsókom édesanyádnak.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2006.11.28. 18:09:01

Sipirc 2006.11.27. 10:06:01

Még valami: te azért mosol naponta fogat, netán lábat vagy intim testrészt (már ha), mert szereted, ha ezek viszonylag tiszták, vagy azért, mert nyalakodásra készülsz?

Köszönöm, több kérdésem nincs.

maszatka 2006.11.30. 05:28:40

tegnap újra felhúztam magam egy idióta reklámon. Borsodi sör, év férfija választás...
nem maga a koreográfia háborított fel, hanem amit sugallt
a reklám tanulsága szerint az összes pasi sörimádó, papucs, eszetlen, semmirekellő disznó, akit a sörözésen meg a focin kívül semmi sem érdekel...
én nem vagyok pasi, de ez még nekem is sok volt
most ennek a reklámnak nem tudom melyik réteg volt a célközönsége, de szerencsére a pasik nem ilyenek (legalábbis, akiket volt szerencsém megismerni)