Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Félelem és reszketés a kilencvenes években

2007.01.30. 17:23 | Subba Sándor

Rég kapott itt teret a Szomszédok, és most is csak azért engedjük vissza Kulka Jánost, mert ez minden bizonnyal az így utólag méltatlanul sokra tartott sorozat legakciódúsabb hét perce. Bankrablás! Túszejtés! Fegyverek! Vér! Kommandósok!


A heves szívdobogás után pedig mindenki nyugodjon meg egy kicsit a Xénia láz elképesztően hosszú és elképesztően unalmas főcímével.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr6932252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOGaritmus 2007.01.30. 20:15:46

Az megvolt a Zűrgammákban, hogy mindig ha valami embert próbáló helyzetbe kerültek, előkaptak vmi Vitacidos italt v csokit v zabpelyhet, oszt minden renben lett. A Kisvárosban meg mindenki Budget-Rent a Car autóval járt, ja és az Allianznál dolgozott-kötött biztosítást.

alga 2007.01.30. 20:28:49

wahahahaha.én a xénia lázból arra emlékszem amikor az egyik csajnak nagyon kellett volna már csorgatnia egyet,de sehol nem volt klotyó, mert a kapitány nem tudta mi az...erre meg valami kabinba beküldték a kiscsajt(persze nem mutatták milyen belülről) és az valahogy eltüntette onnan a dolgokat:DDDD ekkor gondolkodóba estem, hogy minek is nézem én. LOL (amúgy én marhára nem erre a főcímdalra emlékeztem, valami sokkal dinamikusabbra, vagy az a végén volt,vagy közben lecserélték??.valami olyasmi volt: xénia láz ez mindent megmagyaráz....vagy csak képzelődök???)

Willis 2007.01.30. 20:31:25

A Kisvárost Szigetváron forgatták, csak azért tudom mert ott élek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.01.30. 20:33:52

Toymao 2007.01.30. 20:11:09

Zenéje meg a remek és méltán híres KGB együttes munkája, Kiss "Csillagszem" Zoltán Zéró csodálatos orgánumán elénekelve.

Hű,nekem az a zene kell,el is felejtettem mekkora tré volt,de akkoriban még fiatal voltam. Még Usztics is katona volt nem forradalmár:)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.01.30. 20:35:14

videobomb.hu/video/_KGB_

1perc guglizás után megvan a KISVÁROS ZENÉJE BASSZÁJBA. Hallgassátok meg,kötelező darab:)

Junkie Monkey 2007.01.30. 20:53:27

Az űrgammákat azét csinálták, mert akkor volt a rendszerváltás, és ki akarták menteni a zsetont az állami tv-ből, ezért kellett egy X-tra nagy költségvetésű film, mivel az elftás-oknak könnyebb volt beadni, hogy mire ment el a zseton. Aztán a tejipari vállalkozó később szállt be a buliba, mert volt egy rakás iroja, amit a kutya sem akart megvenni, megbolondították egy-két E-betűs szarral, aztán aranyárban adták az "agyturbót". Annó a hócipőben volt erről egy hosszabb értekezés, onnan tudom én is... (apósom gyüjti, és 4-5 éve egyszer megmutatta azt a cikket)
Hát, igen, elég gáz volt a kivitelezés, én akkoriban 11-13 körül voltam, úgyhogy pár részt láttam, de sokkolóan gyenge volt... De az megmaradt, amikor az Eördögh Alexa (a hiperjó csaj, aki később Császár Shane Rendőrgyilkos Előddel énekelt egy csöpögős duettet) rinyál, hogy éhes, akkor az okos, ám qrvacsúnya barátnője flegmán odalöki neki, hogy "Szintetizálj magadnak egy Cerbóna szeletet!" igen, így hosszú ó-val. Na, ilyenkor majd beszartam a röhögéstől....

Junkie Monkey 2007.01.30. 20:59:45

Toymao!
Nekem is rémlik egy betétdal, hogy "Ez egy Xénia-láz! Ez minden őrültséget megmagyaráz....", de ez ha jól rémlik nekem, akkor a végén ment, amíg a jó sok szponzort sorolták.

amzso 2007.01.30. 21:07:53

a zene, amit scheerti belinkelt bennevolt a kisvárosban, de ez sem a főcímdala, és egész biztos vagyok benne, hogy ez az űrgammák zene se a főcímdal, mivel én is 10 év körül voltam, szal néhány részt "kötelező" volt megnézni az innovatív magyar szuperfilmprodukcióból :)

olorin 2007.01.30. 21:23:17

Nem akarom különösebben védeni a Szomszédokat, de egy ilyen kommandósakció sokkal hihetőbb, mint amit az amerikai akcófilmek nagy részében láthatunk. Vhol olvastam statisztikát a GIGN (francia csendőr-kommandó) bevetéseiről, az esetek nagy részét tárgyalással oldják meg, és a fennmaradó bevetésekben sem voltak hosszú percekig tartó tűzpárbajok.
Mondjuk az már más tészta, hogy szívtájéki (?)lőtt sebbel (jól láttam, hogy a mellkas bal oldalából szedte ki Mágenheim doki a golyót?) szerintem nem igazán képes az ember fegyvert szorítani, uram bocsá' érthetően beszélni.

fingucca 2007.01.30. 21:25:15

A mentős diszpécser honnan a faszból tudta megállapítani,hogy most itten oszt nagy gáz van?
Mér nem asszonta,hogy:"mi van bazzmeg, bevagytok rugva?"

mukuru 2007.01.30. 21:30:19

"mert ez a xénia láz, ez minden őrültséget megmagyaráz, repülsz az űrön át, még fejre nem állsz..."
sajnos túl jó a memóriám

más
az elsüllyedt világok huszonvalahány részes volt, összefüggő történettel. és igen vége lett. odaértek az árkádok belső bolygójára, és újra működésbe hozták a már kihunyt napot.

amzso 2007.01.30. 21:30:21

némi keresés után megtaláltam mindkét kérdéses dalt :D és kiegészítettem egy másik remek darabbal, a Koltai Robi-féle patikával :D

Kisváros: amzso.dox.hu/kisvaros.mp3
Űrgammák: amzso.dox.hu/xenia.mp3
Patika: amzso.dox.hu/patika.mp3

videóval viccesebb lenne, de azt subbának hagyom

piroseperke 2007.01.30. 21:33:46

mukuru: le a kalappal! Kiemelkedsz az Elsüllyedt világokat nem értő kölykök és szüleik szürke névtelen tömegéből. (Kihunyt nap??? Olyan is vót? :-)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.01.30. 21:36:09

Hunyadi főtörzs azért stimmel?

Junkie Monkey 2007.01.30. 21:37:13

Az elsüllyedt világokban azt hiszem, hogy a bolygó belsejébe mentek le, mert maradtak ott valami arcok. Aztán, egy-két rész után, már csillagvizsgálóval nézték, hogy hova kell menniük... Pár részt láttam annakidején, mert nagyon hasonlított az Idő urai c. rajzfilmre. De tényleg könnyen bele lehetett zavarodni abba, hogy most hova mennek, meg le vagy fel.

piroseperke 2007.01.30. 21:38:12

olorin: igazad van, de asszem egy filmnek legtöbbször nem az a lényege, hogy az élet hű celluloid szalagra fényképezett mása legyen (a Szomszédok sem az) hanem, hogy szórakoztasson. És annak aztán tényleg nem sok köze van a való világhoz.
(mint amikor a Barátok köztben a kölyök kér pénzt mozira, és a kezébe nyomnak egy tízezrest, és még csak azt se mondják, hogy kérem a visszajárót, v. valami...)

piroseperke 2007.01.30. 21:40:22

Az Idő urai! Tényleg! De én azt csipáztam nagyon azt a rajzfilmet. Még képregényben is megvolt. Az egy egészestés rajzfilm volt, nem?

LOGaritmus 2007.01.30. 21:42:05

Ha már elsüllyedt világok: valaki segítsen légyszí: hogy volt a VÉGÉN a dalban:
a, "...hosszú fény (év) és utazz velünk, hogyha jössz sálálá"

b, "...mozdulj fény és utazz velünk, hogyha jössz sálálá

a fél gyerekkorom ráment mert nem értettem pontosan miről énekelnek. asszem egyébként is kicsit féltem a sorozattól, de Bisz és Basz (kis sárga gempák) viccesek voltak. Ja meg a néger srácnak volt kampó kilövős csuklószorítója

piroseperke 2007.01.30. 21:43:49

LOG: a minimaxon minden hétvégén adják.

piroseperke 2007.01.30. 21:46:51

Tompor Joker...? South Park rulez! :-D

olorin 2007.01.30. 21:47:29

piroseperke:
Neked is igazad van teljesen, én azért szeretem, ha a filmnek sikerül a hihető és a szórakoztató keskeny mezsgyéjén végigegyensúlyoznia... nem állítom, hogy a Szomszédok teljesítette ezt a kívánságomat :-) Amúgy haditechnika-mániásként elég érzékeny szoktam lenni arra, ahogyan a fegyverhasználatot filmezik, talán ezért is írtam a fentieket. Mentségemre szóljon, hogy a múltkor újranéztem a Die Hardot, és remekül szórakoztam rajta, főleg BW benyögései miatt...

LOGaritmus 2007.01.30. 21:51:31

oké eperke!
megkérhetlek rá hogy megnézz egy részt, és aztán döntést hozol,talén az egész életem értelmet nyer :)
de előre figyelmeztetlek hogy nehéz negállapítani a szöveget

mukuru 2007.01.30. 21:54:02

LOG: parancsolj, először a kalózok dala, aztán jön a főcím is.
www.youtube.com/watch?v=fSUC42SkIkM

piroseperke 2007.01.30. 22:01:21

LOG: ez a kérés több, mint amire egy hű keresztény felebaráti szeretetből képes. Ehhez több kell annál...:-)

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:05:14

Eper! Igen, onnan van a nickem, még gondolkoztam a Pollie Pudli Pötty-ön is, de végül ez lett...
LOGaritmus! Én is megnézem majd Neked, mert sajnos a kisfiam nagyon szereti, és együtt szoktuk nézni. (mentségére legyen mondva, hogy még nincs 3...) Ha jól vettem ki, akkor Piroseperke úgysem szereti az elsüllyedt világokat! :-) Bár, nem tudom, hogy most hétvégén lesz-e, mert mindig bemondják a minimax-on, hogy "ezen a hétvégén láthatod utoljára". Egyszer én is bekajáltam, megnéztem, mert azt hittem, hogy végre 20 év után számomra is kiderül a vége...

LOGaritmus 2007.01.30. 22:06:29

szolgád leszek 42 hétig. több kell ANÁL? :D
De előszőr bizonyíts: mukuru belinkelte a dalt, a kérdéses szöveg 3:50-kor hangzik el. Vén fejjel se tudom eldönteni. Ha segítesz 42 hét folyamatos kényesztetésben lesz részed :)

mukuru 2007.01.30. 22:09:25

vár egy rút sötét világ
nincs ott fény nincs virág
indulj el és utazz velünk
hogyha jössz jót teszünk
hozz új fényt boldogok leszünk
s felderül a nagy viláááááááág

erre gondolsz???

piroseperke 2007.01.30. 22:13:09

Nna tessék... mukuru megelőzött. De hidd el, pont ezt akartam mondani. :-D

piroseperke 2007.01.30. 22:14:12

Tompor Joker: vigyázz a kisfiad fejlődő szürkeállományára (és itt nem a nyúltenyésztésre gondolok :-) az ilyesmi állítólag nem tesz jót ilyen zsenge korban.

LOGaritmus 2007.01.30. 22:14:45

mukuru, köszi szépen!!!
én idióta meg komolyan nem értettem, hogy "mozdulj fény", vagy "hosszú fény" közül bármelyik is értelmes lenne, de így azért könnyeb lesz az életem :)
Le vagyok kötelezve, kérhetsz bááááármit!

LOGaritmus 2007.01.30. 22:16:23

eperke, ez igy már csak 21 hét, és csak páros napokon :)

piroseperke 2007.01.30. 22:17:18

Tompor: jut eszembe, pollipudlipötty már amúgy is foglalt.

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:18:52

Eper: Azért egy héten egyszer "kibirí, én meg leülöm a vétén..." De valószínűleg azért szereti, mert elég kiszámítható a mese. Egy qrwa hosszú főcím, aztán 5 percig keseregnek a főhősök, aztán a kalózok dala, ami szintén nem rövid, egy kis üldözés, győzelem, aztán egy jó hosszú végefőcím. Ennyi, mindig ennyi... Mindig ugyanazok a betétdalok...

piroseperke 2007.01.30. 22:18:54

LOG: ...méltányossági alapon... mert ugye ki tudja, ha mukuru nem előz meg...:-)


Tompor: miért nem választottad inkább a srí-lankai mexikóma békát nicknek? :-DDD

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:22:35

piroseperke 2007.01.30. 22:17:18
Tompor: jut eszembe, pollipudlipötty már amúgy is foglalt.

Akkor már csak egy Clive Békát kell találni, és már indulhat is a móka! :-)

LOGaritmus 2007.01.30. 22:22:44

Tompor Joker! Lehet, hogy a kisfiaddal inkább South Park részeket kéne néznetek, az kevésbé megrázó :-) De azért ugye a kisfiadnak is Spartacus a kedvence (már hogy akinek lő a csuklópántja)???

piroseperke 2007.01.30. 22:24:29

Nna, császtok gyíkok, én leléptem!

E.C. után szabadon

Jóccakát!

mukuru 2007.01.30. 22:25:37

a nyereményem felajánlom epernek, őt kell kielégítened... :D

LOGaritmus 2007.01.30. 22:25:43

Csá csumicsá (Cartmanesen)

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:26:18

Eper! Ggggaaarrrr!!!! Ez volt a tartalék nick-em! (amire majd lecseréltem volna ezt, ha majd megöregszem, erre te!!!)
UUAARRRGGGHHH! (Ahogy wizo-ék mondanák, ha nem szüntek volna meg...)

LOGaritmus 2007.01.30. 22:28:46

mukuru: kielégítésről szó sem volt csak kényesztetésről :) node ilyen könnyen lemondani a nyereményedről amiről meg sem állapodtunk. Én például a helyedbe kértem volna egy pónit, vagy egy McGájver figurát, vagy egy Soma cédét.

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:30:39

Az SP-t nem szereti, mert ahogy Cartman is mondta a vágatlanban, "Gyengék a rajzok!" :-) Pár havonta, azért megmutatom neki, mert ha már fontosabb lesz a történet, mint az animálás, akkor neki is tetszeni fog! :-)

mukuru 2007.01.30. 22:34:00

reméltem önzetlen felajánlásom hatására piroseperke is úgy dönt felajánl valamit számomra :P

mukuru 2007.01.30. 22:34:33

de a soma cédé valóban megfontolandó...

LOGaritmus 2007.01.30. 22:35:45

Az biztos h a SP kegyetlen. Egyébként szerinted is gyengusok lettek az utsó részek??? Úgy köbö a 8-9 évadtól? Vagy csak én lettem finnyásabb- nem hinném, mert a tompor jokeres rész eszembe jutott, és jókat röhögtem itt a gép előtt (ahogy ott teázik Cartman az kész:)

LOGaritmus 2007.01.30. 22:37:53

mukuru

Vazze tényleg van Soma cédé??? csak poénkodtam, azt hittem csak zenekara van vagy vmi ilyesmi... és miről szól, vmi ezoterikus baromkodás???

mukuru 2007.01.30. 22:45:18

szerintem van, miért ne lenne? manapság nem is vagy valaki ha nincs legalább egy lemezed.

south park: szerintem az előtte lévő évadokban is voltak gyenge részek, habár igaz sajnos egyre több. de a nyolcadik évadból a stupid spoiled whore video és a critter christmas iszonyatosan ütnek. különösen a második, az nálam örökös kedvenc.

Junkie Monkey 2007.01.30. 22:47:32

Én akkor vettem észre némi hanyatlást, mikor változott a főcíme. (lehet, hogy ilyenkor a stáb egy része is kicserélődik?) De az első pár év nekem is jobban tetszik.

larryhangman 2007.01.30. 22:51:57

hát ez elég parahh vót azé

I.C.ram 2007.01.30. 22:52:54

De megnéznék most egy-két részt ebből :D Emlékszem valami garázsból kerültek fel a Zűrbe, meg volt valami bajszos smasszer, aki kordában tartotta a gyerekeket. Ja meg volt a Schultz.

Nesze neked Star Trek :D

cashie 2007.01.30. 22:56:41

De azért már akkor is megbasztam volna Ö. Alexát.

cashie 2007.01.30. 22:57:14

Vagyis E. Alexát :)

LOGaritmus 2007.01.30. 23:07:03

a legújabbak közül a world of warcraftos rész a legnagyobbakat idézte:) Tompor, az már a 4-ik évad, amikor új introt nyomtak.
Viszont amikor Mr Furkó felnyomta magának parist, az igen kemény volt..

mrgarris0n 2007.01.30. 23:20:40

mukuru: wikipedia szerint 2 szezon Elsüllyedt világok volt, 2*26=52 résszel, most akkor mi van?

href.hu/x/28ly

mrgarris0n 2007.01.30. 23:22:14

ja végigolvastam:

"The Hungarian Magyar Televízió only bought and aired the first 26 episodes of the programme. The second season was never bought, and the reason for the decision never surfaced. While the children's channel Minimax started regular repeats of the show, there has been no talk about purchasing the second season."

groovejet 2007.01.30. 23:26:44

Helló!

Segítsetek lécci! Eördögh Alexának volt vmi Helló, Mr Szerelem című zenéje. Hol tudnám ezt letölteni. Kössz!

mukuru 2007.01.30. 23:32:42

ebben az esetben elnézést kérek, akkor valószínűleg a cartoon networkön láthattam végig. ott is adták úgy emlékszem.
vagy a második évadban lehet már más a történés?
ennek még utánanézek

poisonborz 2007.01.30. 23:45:16

Egy kis űrgammák gyorstalpaló:

Amennyire emlékszem, a sztori szerint Dexter és Sziniszter, mivel a hajójukon kihaltak a karbantartó zorgállomny, beteleportáltak magukhoz x töketlen tinédzsert (az aranyos kislány, a dögös kislány, a kövér jófej, a rövidrenyírt menő, a szemüveges balfék + omg, a garázsuk egészbe) Polla (akit először... hű, asszem Tábori Nóra alakított, akit aztán lecseréltek egy dekoratívabb verzióra).

A Nemzeti Alaptanterv beleverése a gyerekekbe alap volt, a legjobb az a rész volt, amikor egy aknamezőn pitagorasz tételt használva lehetett átmenni...

Egy időben volt olyan, hogy második hajó is lesz, és országos verseny ment a bejutásért/harmadrangú másodperces szar szerepekért.

Nem tudja vki, mi lett a vége???

etiop 2007.01.30. 23:46:20

Szomorú gyerekkorom volt.

levee 2007.01.30. 23:50:14

Húha basszátok meg.

Én hétről-hétre vártam a HALDOR-01 kalandjait. Sőt, a nővérem XÉNIA Klubtag volt és baromira irigyeltem érte. Sőt, még kazettám is volt és elmentem a sportcsarnokos (bizonyám) koncertre is és bőgtem amikor anyám nem engedte megnézni ezt a fantasztikus koncertet a tévében. Micsoda évek voltak.

A részek után hétvégén mindig volt ismétlés és utána Palotás Petra vezette az ŰRGAMMÁK híreket. Volt ám fanclub meg minden ilyen fosadékság, ejj de megnéznék még egy részt.

Kerítse már valaki elő, főleg a vége érdekelne, én a 120. rész után meguntam.

screwdriver 2007.01.31. 00:01:59

Akkor engem mennyire fogsz irigyelni, levee! Nekem az egyik osztálytársam volt maga Timi zolg (zolg, nem?)Igaz, ő nem ős-zűrhangyás, mert nem Jócóékkal teleportálták, vagy mi, hanem később, egy McDönciből. :D
Valami újságban kellett megcsinálni matek, meg fizika feladatokat és beküldeni, így lehetett bekerülni.
Már előtte is gáznak tartottam, de miután Timi zolg elmesélte, hogy a kis szürke gumiszörnyecskét simán ráhúzták egy távirányítós autóra és úgy mozgatták, egy világ dőlt össze bennem. :D

mrgarris0n 2007.01.31. 00:14:59

mukuru: kíváncsi vagyok, mi lesz a konklúzió... amikor elkezdték ismételni a minimaxon, megnéztem 1-2 részt és rá kellett jönnöm, hogy az idő erőteljesen megszépítette az emlékeket...

mrgarris0n 2007.01.31. 00:19:25

hogy az eredeti posthoz is kapcsolódjak, most büntetni fogok:
www.videofoto.fw.hu/szindex2.jpg


további stuffok:
www.freeweb.hu/videofoto/urgammak.htm

shaft 2007.01.31. 00:44:38

baszki a xéniás szart már el is felejtettem volna.....

VO 2007.01.31. 02:44:25

Egyébént ez a Xénia láz a Schmuck Andor projektje volt. Csak az nem rémlik, hogy mi lett a vége.

freddyD 2007.01.31. 07:32:56

Azér ezt nem hittem volna,hogy a mentősöknek van arra kódszótáruk, hogyha fejükhöz tartanak pisztolyt...
És a kommandósok ilyen rajtaütéssel jó pár embert elvesztettek volna:P

Az a Xénia szarszág meg végignézhetetlen.Anno egy részt sem néztem,most már tudom miért

Casus Belli 2007.01.31. 09:27:39

pirosseperke:
Hé hé hé! Az Elsüllyedt Világok sztem éppenhogy fantáziadús, és a gagyi gyerekrajzfilm kliséktől teljesen elvonatkoztatott, remek gyerek-sci-fi volt a naptól elzárt világban arénákban őrjöngő gladiátoraival, amorf idegenjeivel, stb. Volt benne pl. egy iker-sárkány is, Góg és Magóg volt a nevük, ilyen elzárt őserőket testesítettek meg asszem. Na ilyet se nagyon látsz egy gyerekrajzfilmben. De a kalózok pl.jópofák voltak, bár ebben biztos szerepe volt a magyar szinkronnak is.

invad3r 2007.01.31. 09:38:17

Nem voltam sok éves mikor ment, de én is rühelltem és már akkor 1 gagyi sz@rnak tartottam. Néha még ma is visszatér álmaimban a visszhangzó "xénia láz ...naláz ...aláz ...láz" főcímrészlet és a szulák elszánt, gonosz arca. Kárt tett bennem az a sz@r. Mongyuk azt hozzá kell tennem h ezeket az űrhajós buzulásokat (startrek stb) mindig is utáltam.

Olyan sufni hangulata volt, a szulák meg nagyon sz@r volt benn, nagyon túljátszotta a szerepét. A gyerekek szarabbul játszottak még az első barátokközt-ös próbálkozásoknál is.
Gyenge igénytelen fos volt. Igazából nem is tudom h ez vagy a tokio hotel az ártalmasabb...

homár molla 2007.01.31. 10:13:59

Xéniás fos... dekszter meg sziniszter.... Nekem anyám mondta, hogy kezdődik a tévében egy sorozat, nézzed majd fiam. Csodálkoztam is, nem voltunk az a tévéfejű család. Kiderült, hogy az iskolában reklámozták, hogy ez lesz a tuti ismeretterjesztés gyerekeknek. Megnéztük az első részt, utána anyám mondta, hogy mégse baj ha nem érdekel fiam, szar.

homár molla 2007.01.31. 10:24:33

Jocózorg, haha!! :D és mi volt a neve a szürke gumigenyóknak?

gargoyle 2007.01.31. 10:42:50

asszem kinos elete lett volna barkinek az osztalyban a mi sulinkban ha timizorgnak hivjak vagy jocozorgnak... (:

szerencsere xeniabol en mar kimaradtam. hiaba nalunk meg a super channelen a captain power volt a megameno

www.captainpower.com/

huuu megyek meg is nezek par reszt :D

Mikor Sodrócki 2007.01.31. 10:53:17

A Szulák dekoltázsa már akkor is felkeltette az érdeklődésemet....

De Jocó zolg volt a király,főleg amikor mindenkire azt mondta hogy : Te agyilag zokni.

Mikor Sodrócki 2007.01.31. 11:02:44

Ja és tudtátok hogy volt egy szám,amiben Jocó Zolg rappelt?

Na aggódj volt a címe.Azt nem tudja valaki megszerezni?

age 2007.01.31. 11:13:02

atttyavilág, ne már, hogy én ezt minden nap/héten (?) végigültem:D mikre nem képes egy 8 éves gyerek.. a kazettát ki is sírtam otthon, talán még meg is van valahol..meg is nézem:P

Ya Basta! 2007.01.31. 12:20:11

annyira igényes az egész, mint a helyesírás hibás epizód cím!

"avagy a o. verzió"


lol_____lol





Ya Basta! 2007.01.31. 12:22:22

a nulla 0 és az O betű ugyebár nem ugyanúgy néz ki,... szerintem ez O betű...

secko jedno 2007.01.31. 13:46:57

Eördögh Alexa, ahhhh!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.01.31. 15:10:58

Kuldtem subbanak par linket, remeli kirakja :D

laposmacska 2007.01.31. 15:28:14

Azért ilyen hosszú a főcím, mert 100 évre vissza és 20 évre előremenőleg felsorolta a szereplőket és azok családját.

mókus 2007.01.31. 20:02:18

Aaaaah!! Ebben a rajzfilmben volt a Spartacus a csuklópántos? Épp a nyelvemen volt, hogy csuklópántos figura, volt is egy ilyen rajzfilm..
Imádtam és csináltam magamnak kicsiként egy csuklópántot, mintha.. :D

Csalez Lopezre emlékeztek? :)

mókus 2007.01.31. 20:05:15

Kisváros megadurva volt. Nekem is jó a memóriám és emlékeztem a főcímdalra, de a végén is volt két dal (amit váltakozva adtak be, amikor a város (fő)terét mutatták a stáblista alatt).
De eleinte ilyen poszt-Angyalbőrbennek szánták és mindig pucérkodtak benne. Áh, az Angyalbőrbenben minden nő hónalj-, és egyéb kutya volt :-s

VO 2007.02.01. 04:06:37

Csalez Lopez, hát persze! A koalás mesébe volt!

teisfiambluetooth 2007.02.01. 08:13:56

Random kínzó kérdés:

Katti Zoob alias Zób Kati már a Xéni láz idején is valaki volt, vagy még most is egy senki?

www.kattizoob.hu


Kúltúrsznob, moi?

Casus Belli 2007.02.01. 10:36:19

mókus 2007.01.31. 20:02:18

iigen, az Elsüllyedt Világokban volt Spartacus, a csuklóra szerelhető nemtommi-vetőjével, amit sztem a gladiátoroktól nyúlt, mivel ő is az volt valaha. Az egyik részben be is dobják az arénába, ahol pandinerekkel sz...rrá is lövi az ellene küldött gladiátorokat. (mikre nem emlékszem...dehát már írtam, nagy kedvencem volt ez a rajzfilm)

tygger 2007.02.01. 11:40:40

juhú, elsüllyedt világok, nagyon szerettem
kösz a linket, mukuru, most, h végignéztem, meggyőződésem, h a függetlenség napja "ufó vadászgépeit" erről a repülő izéről másolták :)

apuska · http://kocsma.blog.hu 2007.02.01. 11:54:38

És a "Xénia dzsúz" meg van? Nagyon brutál ízű tetra packos kiszerelésű ital volt, jaj mi is a neve, de ki lehetett vágni a dobozáról a figurák arcképét, oh mennyi ideig volt a bérletemben valamelyik mágikus arca..., azok a régi szép idők, és profi magyar sorozatok, nosztalgia ofkorsz.

Wendy 2007.02.01. 21:15:46

Huh...Most szégyellem bevallani, de anno 8 évesen Űrgammák-klubtag voltam, volt 20 % kedvezményre jogosító kártyám is, volt kazim is, meg minden :S
Szégyen... De csak 8 éves voltam... De még mindig emlékszem a szereplők filmbeli neveire (Ákos, Juci, Orsi, Jocó, meg volt még egy srác)
Lécci ne vessetek meg, ártatlan gyermek voltam akkor :P
Szerencsére kinőttem :D Most a subbában utazom :D:D:D

Wendy 2007.02.01. 21:18:09

JA meg volt az a Csilla is akit később kicseréltek, de a neve meg a szerepe megmaradt, úgy mint a Tildát a barátokban. MEg a Nyerts Zsuzsa is játszott benne valami tündért.
Hú de égő ezt tudni...

Wendy 2007.02.02. 20:20:10

GYerekek! Megtaláltam a kazit! És meghallgattam... Van olyan jó, mint a Tokio Hotel meg a No, Thanx :):):):)

Hát, durva...Azért a Haldor 01 c. szám büntet. HAldor...Haldor...Haldor...

GatyaPityu 2007.02.03. 14:12:26

Nem tudtam végignézni a szomszédok-jelenetet.
Másnak sem sikerült, vagy csak én vagyok ilyen pech-es (vagy inkább szerencsés)?

Rolek 2007.05.20. 15:09:51

Na hagyjatok abba ezt a hulyeseget, hogy ez milyen szar , meg hogy ti mar akkor is hogy utaltatok, mert ez volt a legjobb es nyilvanvalo, hogy ti is minden erotokkel azon voltatok, hogy javitsatok egy jegyet es ott lehessetek a xenia koncerten nyaron. Arrol nem is beszelve, hogy mekkora sztarok karrierjet inditotta utnak ez a sorozat. Itt van peldaul Eordogh Alexa, akinek a neverol azonnal eszunkbe jut -ha mas nem is- a tiltott szerelem cimu orok zold, amit mai napig jatszanak a slagerradioban.hehe

toxikus 2007.05.20. 18:23:17

Rolek 2007.05.20. 15:09:51
sztárok? Alexa. pfffffff:D ugye nem gondoltad komolyan?:D

Lápi Lidérc 2007.05.20. 18:37:21

toxikus · toxikus.uw.hu 2007.05.20. 18:23:17
Hello tox.:)
Ez a nőnemű nyavalygott az akkoriban is elviselhetetlenül műinfantilis császárelőddel, ugye?
mi a rákot csinált , vagy csináltak vele azóta, mert én személy szerint egy mukkot sem hallottam róla

toxikus 2007.05.20. 21:30:01

nekem csak onnan rémlik ez a nő,h eccer volt a playboyban.de még nagyon régen:D

toxikus 2007.05.20. 21:30:38

ja amúgy meg szevasz:D

Lápi Lidérc 2007.05.20. 21:34:13

toxikus · toxikus.uw.hu 2007.05.20. 21:30:38
aha, már értem.
Hú, de kurva nehéz sztárnak lenni abban az országban :)

AlanasCapsule 2007.06.27. 00:53:08

Helló mindenki! Engem az a szám érdekelne, amelyik a Kisváros c. film végén hangzik el. Ez a szövege: Szűk helyeken rohan a szél. Nincs üzenet, csak a remény. Égi harang hangja szól. Még valahol ég a láng.....
Az érdekelne, hogy ki a dal szerzője? Ki énekli? Mi a dal címe? És az hogy valakinek meg van e esetlegesen a teljes verzió?
süti beállítások módosítása