Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Sajtóközlemény-bajnokság - Legendás Hajzuhatag

2007.06.19. 12:35 | Subba Sándor

Kínai lemezszerződés, helyi fodrászüzlet, Tiltott Város, megvalósulása még a zene jövője. Tényleg olyan szép ez így egyben, hogy még az eredeti formához sem mertünk hozzányúlni.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr66101660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:06:37

gonoszkiralylany · gonoszkiralylany.blog.hu 2007.06.19. 13:02:45

banyek, eddig azt hittem te leány vagy...

spájdernecc 2007.06.19. 13:07:43

minek a muszájzakó palinéni? :)

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:07:55

van ilyen is:


Magozott Cseresznye : Trianon


Néhány tollvonás és pecsét
Bár milliók mondták ellene elég
Megszületett egy szerződés
Ami utánna jött csak vergődés

Az országot darabokra szaggatták
Idegenek akik jól tudták
Hogy nyomort szűl ez a szerződés
Szóljon a requiem egy országért

Egy rohadt kastély versailles-ban
TRIANON
Egy Nemzet kifosztása
TRIANON
Egy ország sárba tiprása
TRIANON
Vissza mindent mint régen volt
AKAROM

Kissebbség lett a többségből
Csonka ország egy egészből
Ilyet soha senkivel sem tettek még
Haragszik a föld és az ég

Egy rohadt kastély versailles-ban
TRIANON
Egy Nemzet kifosztása
TRIANON
Egy ország sárba tiprása
TRIANON
Vissza mindent mint régen volt
AKAROM


kisSebbség, ez teccik...

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:08:05

dimitrij: hát most így ezt emelném ki elsőre, de hidd el mindenem szebb nála :DD ha verset írnék az is szebb lenne az övénél.

szia pihepali! láttam tegnap lekéstem rólad! :)

Gumidomino 2007.06.19. 13:09:11

"kisSebbség, ez teccik..."
költői szabadság.
a NYOMaték kedvéért...

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:09:24

fapuma, lány vagyok , attól még lehet szebb a hajam!

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:10:32

kisajándék nektek, tőlem:

"1965... Bekapcsolódtam a körforgásba, így is úgy is. A körlégzés csak később jött, bár nem váratott sokáig magára... Na de egy levegővel, víz alatt, háton, Tokajig...? Hmm... A francia-amerikai szupertüdő-légzéstechnikai gyakorlatok diákoknak, tanároknak egyaránt..., majd tudatalatti jóga. A Légzés!

Először trombitán, majd 18 évesen szaxofonon. Ez utóbbin, a nagy kedvencen tökéletesítve és pánsípon továbbfejlesztve. Nem bírom a kötöttséget, érdekel minden! Érdekelne! Az idővel jó barátságban voltam (remélem), most meg vagyok is (remélem), kipróbáltam volna életem során mindent, amit csak lehet, meg amit nem azt is, a gyermekkori tisztasággal, csínytevéssel, félelemérzet nélkül. Szüleim, nővérem, tanáraim és a körülöttem levő felnőttek próbáltak irányítani. Néha kihúztam a gyufát, de odáig nem jutottam, hogy meg is gyújtsam. Gyakoroltam, fújtam a trombitát: Telemann szonáta, Bernhard, J. Haydn és sok-sok kalsszikus.
A nyughatatlan kíváncsiskodó énem, a különböző zenei műfajok és az ezeket magával ragadó hangszerek, maga a CSODAVILÁG. Elvarázsolt a dob, lenyűgözött a basszusgitár, a zongora, melyeket kipróbáltam, majd több évi gyakorlás után vizsgákat tettem a hangszerarzenálból. Különböző zenekarokban játszottam, itthon, külföldön, éjszakai lokálokban, világjáró luxushajón... Szerepeltem több hazai és külföldi lemezen.

A szaxofon édes hálót font körém, mámoros vigasz, mélyen együttérző kéj, együtt bódulat, tőlem a hódolat. Szoprán, előtte alt, azelőtt tenor. Most a trió nem tágít, nem engedem, nem szeretném. Csak szóljon, szólhasson nyelvezetemen, s a zene nyelvén az átalakított szöveg, az elképzelt mondanivaló!

Magyarország - otthon, Amerika - huh, Jamaica - tittatuti, Grand Cayman - csobbantunk, Puerto Rico - latin zenei szélvihar, Martinique - fura gyümölcsök, Mexikó - hullámlovaglás, Costa Rica - hajóparking, Venezuela - hujuj, Grenada - hurrikán, St. Thomas - homok, dzsip, kék lagúna... Nagy kanyar... Magyarország, mint bázis... Szlovákia - tutti tévé-felvétel, Csehország - micsoda buli, Erdély - sok koncertünkre sokan, Anglia - majdnem ott maradtam, Olaszország - 100%-os hevültség, Németország - Lou Bega, Vera Bila, Ausztria - irish-styrish, Franciaország - zene világnapja, európai fesztivál, Portugália - világkiállítás. . . Zene... Zene... Zene mindenütt, mindenkitől. Valakitől elfogadom, mástól nem, de mégis a tapasztalat, figyelem, alázat a Természet, az Élet és a Zene iránt. Mert így lehet! Hazai és külföldi iskolák. Sajátos hangzás, saját műfaj, egyéni megszólalásmód, fúvóka, nád, hangszerek.

Az önmegvalósítás lehetősége beteljesedik, 1994. Magyarországon az első lemez megjelenik St. Martin 1 címmel. Alig lát napvilágot, irány Malaysia, ugyanezt a lemezt bemutatjuk, majd kiadásra került abban az évben ott is. Több ezer fogyott. Aranylemez először kinn Ázsiában, ide több ízben meginvitáltak. Világhírű zenészek találkozása Kuala Lumpurban, ahová meghívást kaptam, majd közös lemezkészítés, Sax for Lovers címmel. Candy Dulfer, Tom Scott, Warren Hill, Nelson Rangell, Eric Marienthal, Kenny G, St. Martin.
Sajtótájékoztató Yanni-val, a világhírű görög zongoristával. Jó buli, együtt jam-elés a helyi zenei megfejtőkkel. Kiváló muzsikusok, TOP OF THE PUB'S rendezvény!

Itthon és Ázsiában sorra jelennek meg a lemezek, majd jön Európa.

Megint tapasztalatok, rengeteg mondanivaló.
Különlegességek külföldön, itthon egyaránt. Érdekes helyszínválasztások szabadtéren is... Újra és újra találkozás a szeretetteljes közönséggel... Aztán lemegyek a sorok közé, és beszélgetünk - ami ez esetben egyoldalú: én fújom a szaxofont, és ők hallgatják."

kopiendpészt innen: www.stmartin.hu/index.php?oldal=kezdo

örüjjetek!!!

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:13:44

hanemhátnem nemerőszak a disznótORR

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.19. 13:14:29

ez teccik
önmegvalósítás lehetősége:))))

szegény Candy Dulfer...

mé' van az, hogy Ázsiában kajálják az európai szart?

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:14:58

asszittem örülni fogtok, ha mindent összegyűjtök róla, hangyaszorgalommal:

"Tollamba öntöm s tintámmal
Rögtön, majdhogy nem örökre
Írom mindazt mi vígasztal
S bomlaszt, hol sírva hol röhögve."

St. Martin

kilozsul 2007.06.19. 13:15:32

Értem én, hogy gőzgép de mi hajtja?

Szóval ez a post miért is vicces? Subbán egyre gyengébb postok vannak. A videókat simán ki lehet keresni valmelyik megosztón, van ilyenekből száz meg száz... Alig van egy-egy olyan poén ami odaüt, amiért ezt az oldalt mindenki frissítgeti mint az őrült.Ugye jövő ilyenkor nem a 86-os hatotából lesznek ide viccek bemásolva?...

güell (törölt) 2007.06.19. 13:18:14

uristen bazmeg. ez a poszt meg egy komment az elozoben elvette az eletkedvemet. lepek is, majd este talan.

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:18:27

kilozsul 2007.06.19. 13:15:32
nem is a postok miatt érdemes idejárni.
sőt :)

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:19:48

natalánmégezt:


Az Univerzum hangja


Néma a Hal, ő talán mindent tud.
Vagy olyan bölcs...
némán tűnik tova.
Zenét költ neki a Tenger
s lágyan elringatja.
Tudtam, mindig tudtam,
ez egy más világ, vágytam odaát.
A Tenger ősi énekét hallgatnám
s látnám, ahogy a Halak
repülnek.
Micsoda ünnep !

tudathasadásos vasaló · http://nokiadoboz.blog.hu 2007.06.19. 13:24:19

és miért kell mindegy egyes mondatba beleírogatni hogy St. Martin meglátogatta a luxuskurvákat, St. Martin találkozott egy helyi drogbáróval stb. stb ?

N.Zoli 2007.06.19. 13:24:46

Ez valami zen buddhista?
Egyszer láttam egyik haverommal Szent Martint kiszállni egy kocsiból, egy panzió előtt. Aztán otthon hősködött haverom:-Képzeljétek, láttuk Szent Jupátot:)

Ezeknél a versek nélcsak a "lelkem kalickája" típusúak a jobbak.

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.06.19. 13:25:44

Biztos forrásból tudom, hogy St. Martin és Marcellina egy fodrászhoz járnak. Ugyanazt a frizutát nézték ki az albumból, csak más hajsütővasat használnak.

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:27:50

:))

From all the drugs the one i like more is music
From all the junks the one i need more is music
From all the boys the one I take home is music
From all the ladies, the one I kiss is music
Music is my boyfriend
Music is my girlfriend
Music is my dead end
Music's my imaginary friend
Music is my brother
Music is my great grand daughter
Music is my sister
Music is my favorite mistress

From all the shit the one I gotta buy is music
From all the jobs the one I choose is music
From all the drinks I get drunk of music
From all the bitches the one I wanna be is music
Music is my beach house
Music is my hometown
Music is my king size bed
Music's where I meet my friends
Music is my hot hot bath
Music is my hot hot sex
Music is my backrub
My music is where I'd like you to touch

Claro que sim, fui escoteira mirim
direto da escola não não ia cheirar cola
nem basquete, pebolim
o que eu gosto não é de graça
o que eu faço não é faaarsaaa
tem guitarra, bateria, computador saindo som
alguns dizem que é mais alto que um furacão

Perto dele eu podia sentir
saía de seu olho e chegava em mim
sentada do seu lado eu queria encostar
faria o Tigela até o sol raiar
debaixo do lençol ele gemia em ré bemol
fiquei tensa, mas tava tudo bem
tudo bem
ele é fodão mas eu sei que eu sou também
ele é fodão mas eu sei que eu sou também
ele é fodão mas eu sei que eu sou também
ele é fodão mas eu sei que eu sou também
ele é fodão mas eu sei que eu sou também

nem rajongó - e 2007.06.19. 13:29:26

jól megöregedett ez a tag is, de tényleg olyan jó, mint amilyennek mutatja magát? nem nagyon értek a fúvósokhoz.

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:31:53

"Bill Clinton, a szaxofonos prezident manapság már nem a gyakornoklányok másodlagos nemi jellegének leélvezésével, hanem vastag kis haknizással tölti napjait: hétvégén pl. a TV Land csatorna upfrontján tartott egy jó kis beszédet."

ugye szenttetraédermartin is szaxizik? és kire élvez rá? Hm?
kiszeltünde? marcsellina? he?

dimitrij 2007.06.19. 13:32:30

Holland · 2007.06.19. 13:25:44


végre valami vicces... :)


és ugyan az a szaxikészítőjük is?

nem rajongó - e 2007.06.19. 13:33:19

Kondor Csaba, egyértelmű.

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:33:26

kirájjány: ilyen díszítő sort én is tudok, itt van e:

ی پٹائی بھی کی جو انہیں منتشر ہونے کے احکام جاری کر رہا تھا۔ حکام نے اس پولیس نفری کے نگران ایس پی اشرف گجر کو عہدے سے معطل کرتے ہوئے ان کے خلاف محکمانہ کارروائی کا حکم دے دیا ہے۔

پنجاب کنسٹیبلری کے جوان کہتے ہیں کہ وہ اپنے ایک ساتھی کی موت کی وجہ سے اس غیر
معمولی احتجاج پر مجبور ہوئے۔

وفاقی دارالحکومت میں جی سِ

Tym4sumakshun/ PhotelNiggaH 2007.06.19. 13:35:12

Ez olyan szöveg, aminek a nyelvezete az 50-es évek filmhíradójára emlékeztet. hazánk büszkesége a nagy testvéri Kínába látogat és ott a kis barátainkkal közös eredményeket érnek el. Amúgy Szent martin a legnyálasabb valamik egyike, amit kitermelt a fődgolyó.

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:35:41

tökjó
de én énekeltem is ám közben.

nem rajongó - e 2007.06.19. 13:36:43

akkor már inkább ezt olvassátok el:
ప్రాంతంలో బోధించిన ఆధారాలు లభించడం వలన ఈ స్థలానికి చారిత్రక ప్రాధాన్యం ఏర్పడింది. ఈ కారణంగా ఈ ప్రాజెక్టుకు నాగార్జునసాగర్ ప్రాజెక్టు అని పేరుపెట్టారు. అప్పటి హైదరాబాదు రాష్ట్ర ప్రభుత్వం ఈ ప్రాజెక్టును దిగువ కృష్ణ ప్రాజెక్టుగా రూపకల్పన చేసి, నందికొండ వద్ద నిర్మించడానికి ప్రతిపాదించింది. ప్రణాళికా సంఘం కృష్ణా జలాల సమర్ధ వినియోగానికి సంబంధించి పరిశీలించేందుకు ఖోస్లా కమిటీ ని ఏర్పాటు చేసింది. ఈ కమిటీ నందికొండ వద్ద కృష్ణా నదిపై డ్యాము నిర్మణాన్ని సూచించింది. ప్రణాళికా సంఘం ఈ సూచనలను ప్రాంతంలో బోధించిన ఆధారాలు లభించడం వలన ఈ స్థలానికి చారిత్రక ప్రాధాన్యం ఏర్పడింది. ఈ కారణంగా ఈ ప్రాజెక్టుకు నాగార్జునసాగర్ ప్రాజెక్టు అని పేరుపెట్టారు. అప్పటి హైదరాబాదు రాష్ట్ర ప్రభుత్వం ఈ ప్రాజెక్టును దిగువ కృష్ణ ప్రాజెక్టుగా రూపకల్పన చేసి, నందికొండ వద్ద నిర్మించడానికి ప్రతిపాదించింది. ప్రణాళికా సంఘం కృష్ణా జలాల సమర్ధ వినియోగానికి సంబంధించి పరిశీలించేందుకు ఖోస్లా కమిటీ ని ఏర్పాటు చేసింది. ఈ కమిటీ నందికొండ వద్ద కృష్ణా నదిపై డ్యాము నిర్మణాన్ని సూచించింది. ప్రణాళికా సంఘం ఈ సూచనలను ప్రాంతంలో బోధించిన ఆధారాలు లభించడం వలన ఈ స్థలానికి చారిత్రక ప్రాధాన్యం ఏర్పడింది. ఈ కారణంగా ఈ ప్రాజెక్టుకు నాగార్జునసాగర్ ప్రాజెక్టు అని పేరుపెట్టారు. అప్పటి హైదరాబాదు రాష్ట్ర ప్రభుత్వం ఈ ప్రాజెక్టును దిగువ కృష్ణ ప్రాజెక్టుగా రూపకల్పన చేసి, నందికొండ వద్ద నిర్మించడానికి ప్రతిపాదించింది. ప్రణాళికా సంఘం కృష్ణా జలాల సమర్ధ వినియోగానికి సంబంధించి పరిశీలించేందుకు ఖోస్లా కమిటీ ని ఏర్పాటు చేసింది. ఈ కమిటీ నందికొండ వద్ద కృష్ణా నదిపై డ్యాము నిర్మణాన్ని సూచించింది. ప్రణాళికా సంఘం ఈ సూచనలను

nem rajongó - e 2007.06.19. 13:37:35

Tym4sumakshun 2007.06.19. 13:35:12

köszi, én is valami ilyesmire emlékeztem.

N.Zoli 2007.06.19. 13:39:59

Szent Martin nem klarinéton játszik? vagy mindenen, van másik alapon.
Woody Allen is klarinétozik, ő meg feleségül vette a nevelt lányát.

"Én a szaxit úgy szeretem, karácsonykor feldíszítem"
(Szaxi Maxi-Dolly Roll)

dimitrij 2007.06.19. 13:40:19

szerintem egyébként metroszexuális az ürge, és az új lemezén már emo dallamokat fog játszani, meg a haját is arcába fogja fésülni... ez tény. :)

nem rajongó - e 2007.06.19. 13:41:17

szop-saxizik, asszem, nem klarinét az.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:41:34

na, van új post a blogomon, de az úgy sem fog tetszeni, de legalább nem azt a kis bajszos p.cs.t kell néznetek. már ha még nézitek.

dimitrij 2007.06.19. 13:43:02

tenor-szaxofon az, nem? :)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:45:04

nem tudom, minek kell nyolcvanötször leírni a cikkben, hogy St.Martin, úgy is tudjuk, ,iről van szó és azért olyan hülyék nem vagyunk, hogy elfelejtsük, mire a cikk végére érünk, hogy miről is van szó.
egy esetleges rajongó meg plána nem felejti el, hogy kiről van szó.
ja, persze, nekik jó újra és újra elolvasni a sztár nevét.

dimitrij 2007.06.19. 13:45:17

fúú, attól a bajusztól készen voltam... :)

leonov 2007.06.19. 13:45:29

de legalább nem azt a kis bajszos p.cs.t kell néznetek

p.cs.t = picsát ?

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:46:13

leonov 2007.06.19. 13:42:32
bizonyára jól van.
de most leszerepelt egy időre.
van helyette jobb.
mármint máshogy jobb.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:48:18

p.cs.t = pecsét.
persze hogy ö-vel van...
de lehet i+á is...
attól függ, honnan nézzük a srá... "énekest".

gonoszkiralylany 2007.06.19. 13:48:38

php, én szoktam nézni! még akkor is be-benéztem mikor nem írtál, hátha :)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:50:10

KiwiClub · KiwiClub.hu 2007.06.19. 13:48:04
én kipróbáltam, keretem a "vezérhere"-t, de nem találta...
sz*r!

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 13:52:29

najó, működik a lejátszó, nem is rossz, most éppen olyat írtam be, hátha, amit utoljára lassan tíz éve hallgattam...

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 13:54:21

kerestem lajcsit (lakodalom lajos), oszt nincs, meg szenttetraédermartin se nincs - ergo sz@r...

leonov 2007.06.19. 13:54:28

Megtalálta az Ultravox Viennát is.

leonov 2007.06.19. 14:02:32

Vivaldi forszesson is ok.

gonoszkiralylany 2007.06.19. 14:03:59

hát nekem az első 3ra amit beírtam nem talált semmit.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2007.06.19. 14:09:58

Azér aszt mekkel hogy mongyam, hogy mi a krimóba modern emberek vagyunk, és jobban szerettyük mi a Lajcsi lakodalmas rokkját a Nándi kicsit érzelgősségbe hajló, melankolatív, deazér mindigis igaz néplelket tükröző hegedüjátékánál, de aki aszt halgattya, attól még nem rughattyuk ki a krimóból, ésha netán annyira megjön a kedvünk a felesektül, hogy nótázni támadna kedvünk, hátakkor becsületemre mondva a múltvilágot tükröző vidékies életérzésbe beleívelő hegedümuzsikától sem esik ki kezünkből a pohár, szóval szeretném énaszt látni, hoty ez a fiatalember van anyira jó, mint a Lajcsi zengzetes hangja, és a virtózkodó szintetizárjátéka, mer akor mink őt is a szivünkbezárjuk, mer a krimó az nállunk a béke szigete.

alumi 2007.06.19. 14:12:21

St. Martin? Hát nem Zámbó Árpy?
Bassza meg!

Fapuma (törölt) 2007.06.19. 14:15:25

Gyalla, banyek sutyernyák vagy, az má' héccencség... régóta figyellek ám!

cyber panka 2007.06.19. 14:41:47

ő egy szt martin rajongó:
tek.bke.hu/keynes120/foto/konferencia/16_tordai_is_bored.jpg

ennyit tudtam ehhez hozzáfűzni. ha nagyon arrogáns pillanatomban lennék akkor mindenféle lámpavasakat és vagonokat is emlegetnék a művészúrral kapcsolatban.de most jó napom van.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 14:51:23

B_B
ma láttam egy lányt, akire illett a személyleírásod;)

güell (törölt) 2007.06.19. 14:53:09

Bullshit_Baby 2007.06.19. 14:41:47
ot sztem ismerem latasbol

spájdernecc 2007.06.19. 14:54:11

biztos, hogy ennyi mára?

sertra linne 2007.06.19. 14:58:08

Csellengők. Minden el****ott vasárnap délután.

Horvath Peter 2007.06.19. 14:58:53

St.Martin lesz Magyarország bosszúja a négycsíkos abidas cipőkért.

cyber panka 2007.06.19. 15:03:24

pihepali · sikitoerdektelenseg.blog.hu 2007.06.19. 14:51:23
és mit csinált az a lány?

güell 2007.06.19. 14:53:09
én nem ismerem, csak beírtam googlebe h bored :D

gonoszkiralylany 2007.06.19. 15:05:52

na, én mára leléptem :) palacsintázás, sörözés meg mindenjóóóó (csak vízipipa nem)
búcsúzene youtube.com/watch?v=ghK7GipK--o

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 15:06:56

Bullshit_Baby 2007.06.19. 15:03:24
busz, busz, buszozott

cyber panka 2007.06.19. 15:15:52

pihepali · sikitoerdektelenseg.blog.hu 2007.06.19. 15:06:56
akkor mellélőttél. én villa villa villamossal járok. meg bringabringabringával .)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.06.19. 15:23:49

B_B
én csak annyit mondtam, hogy illett rá a személyleírásod :)
---
sziasztok!

güell (törölt) 2007.06.19. 15:29:23

felhaborito. egy email miatt kenytelen vagyok idejonni es mit talalok..

cyber panka 2007.06.19. 15:32:44

www.youtube.com/watch?v=Dq72lrDRXpM&mode=related&search=

ezt egyszer te linkelted.lehet h te nem ezt a remixet.

most pedig abbahagytam a zenei ömlengést. elnézést kérek mindenkitől. leszokóban vagyok.

cyber panka 2007.06.19. 15:35:03

spájder.te is unatkozol? most én sem vagyok elhavazva, ami munkát illeti.

jürgen baromartz 2007.06.19. 15:36:21

lehet hogy ezt már valaki írta, de valószínűbb hogy csak én vagyok ilyen hülye.. naszóval mitől is lett szent ez a polyáca?

güell (törölt) 2007.06.19. 15:39:08

ne szokjal le :)
barmikor maskor elhallgatnam reggelig..

MD_Soneji 2007.06.19. 15:39:46

édibédi pandamaci.
csak aki beszól neki annak letépi a pofáját.

cyber panka 2007.06.19. 15:41:45

egyszer amikor a pusztában a szaxiját tisztogatva, törökülésben lebegett egy fa tövében, arra ment egy láb nélküli koldus néni aki nagyon szomjas és fáradt volt. martin a szaxijából nedűt fakasztott amit a néni szájába cseppentett akinek ettől kinőtt a lába.

MD_Soneji 2007.06.19. 15:42:01

ja, és a Balu kapitány kalandjaiban is gonoszak voltak. azért ezt se felejtsük el felróni nekik.

jürgen baromartz 2007.06.19. 15:42:51

Bullshit_Baby 2007.06.19. 15:41:45
én ezt nem hiszem el

Részeges Huligán 2007.06.19. 15:59:55

oppszez nem is az uj, sorry :)

Green21 · http://www.fullstart.hu/szabodezikepek.htm 2007.06.19. 16:03:08

Pihepali béna vagy!! Tele van herével!!! Nézd meg mégegyszer!! MusicBox.try.hu Ja és már van irka fal is... Lassan lenyomja a Subbát! lol:P

homár molla2 2007.06.19. 16:04:11

kedves molnár emese!
érdeklődnék, hogy mi az ön végzettsége, és miért nem dolgozik a szakmájában?

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:06:53

JESSSZ!! IGEN!
Létrehoztam egy privi.hu-s oldalt a zenekaromnak!
wehehehehhehehehhehheheheh

spájdernecc 2007.06.19. 16:09:47

cukorborsófül (ex-mesterséges) · embargo.freeblog.hu 2007.06.19. 16:06:53
LINKET !

64kb_ifi_mozgalom 2007.06.19. 16:17:30

01011101010101010101001101
Mi ez wingdinksz?
Rovásírást az UTF-8 -ba!
01011101010101010101001101

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:21:20

huli, spájder:
privi.hu/manokkenproletarz

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:28:31

na bocs, mentem is. pppppppppppppppppppppppppppppppppppppá.

Részeges Huligán 2007.06.19. 16:32:43

heh cukorborso nem is olyan rossz.
teszemazt nothanxhez képest :)

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:33:09

NT a Kókuszban XD, király. én hogy kerülhetnék be oda? XD

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:33:55

ja-ja. van hova fejlődnünk b+. tudom, tudom.

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:36:01

na várj Huli, itt van egy jobb szám is:
www.mapez.hu/zene/tmk/tmk_-_04_-_elso_este_a_szot-uduloben.mp3

meg van ennél is jobb, csak nincs fenn a neten, pedig az a kedvencem :P

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:37:12

legalábbis az a lecsónak jobban bejött. :9
a kékruhásch pedig a diónak tetszett nagyon.

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2007.06.19. 16:38:45

na mindegy, lehet anyázni, meg akármit, csak én most elmegyek, mert már várnak.
Majd visszaolvasok :9

Huxley 2007.06.19. 19:57:31

Subba egyre jobban hasonlít a story online-hoz. Ma háromból kettő post sztárokról szól...
Ha jól tudom St. Martin városom szülötte, mint Antal Imre vagy Kozmix Lala. Személyesen egyiket sem ismerem, de találn nekem is bejön a disznó éve, ha máskor nem, akkor a karácsony előtti vágáskor :D

Huxley 2007.06.19. 19:59:04

Bocs.. rosszul néztem az arányt. Háromból három post szól valamiféle "sztár"ról.

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2007.06.20. 14:05:14

Relevánsan:
Azt úgy híjják, hogy írásjegy. NEM írásjel, mert az a pont meg a kérdőjel, hanem írásjegy.
És milyen jó, hogy Kínában csak úgy szaladgálnak a kóbor lemezkiadók....én kilenc hónapot éltem ott, mégsem sikerült összefutnom eggyel sem...lehet hogy csak a hajam nem volt megfelelő..??
süti beállítások módosítása