Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Fekete lakkcipő

2007.08.07. 10:50 | Subba Zsazsa

Sosem gondoltuk volna, hogy ezt is megéljük. Drum and bass tábor indul! Eddig zavartan toporogtál a táncparkett szélén? Szeretnéd együtt járni a fiatalokkal ezeket a rafinált tánclépéseket? Esetleg azt sem tudtad, hogy létezik olyan hely ahol ez menő? Azonnal jelentkezz!

Drum&Bass Tánctábor
2007.aug.06-aug.16 Velencei-tónál
10 napos tánctábor indul augusztusban a Velecei tónál az Ifi szálló campingjénél.
Ár 10 000ft amiben benne van a szállás és az oktatás.


További érdeklődés:
06-30-xxx-xxxx


 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr80132424

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: konnektor 2007.08.12. 21:04:56

drum’n'bass nation Subbá-n volt egy post “dnb tánc oktatás” témában és nem állhattam meg, hogy ne tegyem hozzá a magamét… Fogtam négy magyar népitánc videót egy drum’n'bass nótát, aztán iMovie-ban összeaprítottam. Egyért…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jürgen baromartz 2007.08.07. 15:44:09

NeeKoL 2007.08.07. 15:22:50
ha már jöttél észt osztani akkor felteszem a kérdést:
az alább linkelt muziknak szerinted mennyi köze van a fenti postbéli zenékhez? a szintetizátoron kívül nagyjából nulla, semmi. (megjegyzem: a billentyűs cucc - hammond organ - nem egészen a szó szoros értelmében vett szinti.) hát akkor megmutatom, hogy (többek között) ezt hívják rockzenének.
www.youtube.com/watch?v=F54sIDRWkNM
tudod, a rockot alapértelmezésben húsvér emberek játsszák igazi hangszereken, meg szoktak mellé még énekelni is, nem pedig egy default "dnb powa" gombot benyomva a szintin rajolnak. sarkítva a képletet nagyjából ennyi az árnyalatlan véleményem a tucctuccról.
lehet hülyézni, leugatni.

jürgen baromartz 2007.08.07. 15:45:02

NeeKoL 2007.08.07. 15:43:33
humorérzék = nulla. nekem meg ez ellen van kifogásom.

toxikus 2007.08.07. 15:49:03

h dnb-t védjem egy picit meg a hús vér embereket. voltam már pár olyan dnb koncerten ahol rendes együttes élőben tolta

youtube.com/watch?v=GmvyA7YdcoE

Dr Kangörény 2007.08.07. 15:50:26

Én hang nélkül néztem meg és mivel fingom sincs mi az a drum & bass most kíváncsi lettem, mire kell így táncolni.

toxikus 2007.08.07. 15:52:15

youtube.com/watch?v=HjE_tm1_OrQ
ezt pl érdemes megnézni:D jobb mint az eredeti:D

leonov 2007.08.07. 15:55:27

Nekkol -- bazz a 4-6 villamos vezetője külömb ritmust csinálna a gombjaival, ha sűrűbben lennének a megállok.
Szemét fos az egész.
Majd kinövöd, mint én az urali partizánok dalát.

jürgen baromartz 2007.08.07. 15:55:35

toxikus · toxikus.uw.hu 2007.08.07. 15:49:03
azért ennek mégiscsak magasabb művészi értéke van mint egy szintidobnak, nem?

[Sven] 2007.08.07. 15:55:57

Az első zsír, a második fos, a harmadik már brutál cink, ráadásul ha jól hallom eminemre tolja? Van fogalma arról mit csinál szánalmas.

toxikus 2007.08.07. 15:57:02

így van. de ezeket csak azér raktam be,h lássad,h a normális előadók nem szintiről tolják:D

jürgen baromartz 2007.08.07. 15:58:21

hát most hogy megnéztem mégeccer tényleg olyan mint az identitászavaros néptáncosok..

toxikus 2007.08.07. 16:00:13

no sziasztok, mentem benyelni osterban 1-2sört

NeeKoL 2007.08.07. 16:01:57

akár hiszed akár nem, régen én is rockzenét halgattam...dehát az igen, régen volt..kinőni meg ebből nem fogok, túl idős vagyok már az ien változásokhoz..nem fikázom a rockzenét, mert nincs rajta mit fikázni, mert jó úgy ahogy van..viszont te itt félig meddig hallottál 3 számot (persze csak a dobot, mert ugyebár basszus nem igen volt benne), nem ész osztani jöttem;) amúgy a fenti belinkelt muziknak alig van köze a dnb-hez, mert ez liquid...halgass egy kis technoid bézt, szerintem neked is tetszeni fog...amúgy meg egy drum and bass számban (akár úgy hallod akár nem) nem csak 3 hang van, több 100 hangból áll össze egy ilyen zene...majd tölts le egy jó kis technical itch zenét vagy corrupt souls muzsikát...ha az után is azt mondod, h ez szar zene, elfogadom

NeeKoL 2007.08.07. 16:03:57

és igen a voodoo people odabasz:) (már várom a fikázást, h ez csak egy feldogozás sattara, de jobb mint az eredeti:P)

NeeKoL 2007.08.07. 16:04:59

ha meg odafigyelnél a zenére, rájönnél fingós akárki, hogy pont ez a zene nem tuctuc...

leonov 2007.08.07. 16:08:20

mekkúl -- ebben is van vagy két hang , meg mintha már elég régen fenn lenne a listán !

www.youtube.com/watch?v=5DWAdJKUlxo

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 16:09:08

Fingós Csiccsolínó · kloaka.blog.hu/ 2007.08.07. 15:44:09

Az egyáltalán nem szintetizátor. Lord úr egy Hammond B3 típusú elektromos orgonán zúzza, mejnek hangképzése forgótekercsekkel történik, tehet elektroakusztikus hangszerről beszélünk.

theatreorgans.com/hammond/4lb.htm

leonov 2007.08.07. 16:10:00

B_B_KVÍN --Azt nem tudom, de láttuk az asszonnyal élőben és le a kalappal !

jürgen baromartz 2007.08.07. 16:14:39

Vászka brader, úgy ahogy mondod. nem egészen vágom ezt a fajta szerkezetet (istenigazából a zongorán kívüli egyéb billentyűs cuccokat nem igazán ismerem), de ezekhez asszem tartozik egy olyan erősítő, mint az elektromos gitárokhoz. vagy legalábbis valami hasonló. nem tudom pontosan.
NeeKol, nincsen szükségem effajta művelődésre.. bátyám révén betekintést nyerhettem a prodigy meg a többi ilyesmi világába méghozzá nem felületesen, erre alapozom a véleményeimet - ha nem is tűnne világosnak.

baggins21 2007.08.07. 16:15:46

És akkor mi van ha hús-vér emberek játszák? Az igazi művészet ott kezdődik, hogy odamegy a dj és a lemezeiből új zenéket rak össze helyben nevezzük ezt mixelésnek, vagy ott a scratch láttam olyan embereket, hogy nem hittem el. Nem tudom te mit tudsz élvezni abban, hogy elmész a kedvenc zenekarod koncertjére, elmész megint és megint és ugyan azokat a zenéket tolják városról városra évről évre amíg bele nem őszülsz. Én ha elmegyek egy dnb partyra csak nagyjából tudom, hogy mire számíthatok mert a művész nem ismétli önmagát!

spájdernecc 2007.08.07. 16:18:33

érdekes dolog más emberek munkáját az esetek túlnyomó többségében elkúrni
mintha raffaelóbol vagdosnál össze egy kollázst...
persze én meg maradi barom vagyok...

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 16:19:28

Bilbó, ezt nem tudom honnan szetted, de amiket én szeretek ott másképp szól, másképp jáccák többnyire, külömben nem lehetne eladni, magam is többre tartom a zenészek által hangszereken művelt zajt, mint a konzerv muzsikát. Szerinted megvettem volna pl. azt a négy-öt Jimi Hendrix DVD-met, ha ugyanaz, ugyanúgy lenne rajta?

leonov 2007.08.07. 16:22:40

baggins21 -- az a baj, hogy az én kedvenc zenekaraim kicsit ritkábban koncerteznek mint heti három.Meg kicsit kevesebb lemezet készítenek mint heti három.

Szóval hátrányos helyzetű vagyok.

Éljétek csak a ducducot.Nagyon igényes és nívós dolog lehet.
Vászka bazz! Neked is inkább a zortofon csiszolását kellett volna tanulnod, nem a zongorázást.

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 16:25:54

A pikápokba való tűre gondolsz?
Mert az szinte kihalt ebben a cédé őrületben.

Baszki, dinoszauroszok (beszauroszok?) vagyunk.

jürgen baromartz 2007.08.07. 16:28:51

baggins21:
nem tudom mennyire ismered a rockzene világát, de például hendrixnek nem volt két egyforma koncertje. annak idején a led zeppelinnek is voltak számai, amik koncertről koncertre változtak - pl. a dazed and confused vagy jimmy page white summerje, a teljesség igénye nélkül. de említhetném mondjuk a deep purple-t is, minden koncertjükön van valami újdonság - pláne steven morse belépése óta, de ritchie blackmore is sokat beletett annak idején.. ott van például a made in japan koncertlemez, amin ugyanazok a számok vannak mint az addigi stúdiólemezeken, gyakorlatilag viszont az összes számot kibővítették valamivel - elég csak a strange kind of woman című számot felhozni, a végén az ian gillan - blackmore "párbaj" magáért beszél. soroljam még?
mellesleg az, hogy emberek élőben (tehát nem lemezről) játszott dolgokat adnak elő, szerintem sokkal nagyobb teret enged az ottani improvizációnak, mintha zenei elemeket egyenként lemezről játszanának le. eleve nincs értelme annak amit mondasz, mert ha mindig minden koncerten ugyanazt adnák elő, nem volna értelme a koncertezésnek.

jürgen baromartz 2007.08.07. 16:31:10

Rosszindulatú Vászka · hemar.freeblog.hu 2007.08.07. 16:19:28
basz'ki, én is pont hendrix-szel példálódzom..

cyber panka 2007.08.07. 16:32:01

Vászka csak egy picit.)
én pl drumandbass buliba el nem mennék de legutóbbi igen kellemes koncertélményem mégis ehhez a műfajhoz kapcsolódik: jojo mayer élőben dobol ilyen zenét, billentyűs/trombitás és basszgitárossal kiegészülve. nem nagyon lehet mozdulatlanul ácsorogni amikor lesepri a fejed az ütem amit az orrod előtt cspkod úgy h nem látod hogyan mozog a karja. lehet h ez csak akrobatika de azért élményszámba ment :))))

NeeKoL 2007.08.07. 16:35:23

baggins21, látod, veled egyetértek:)
nem szidtam a rockzenét, mert JÓ, de ti szidjátok a drum and basst, annak ellenére, hogy ne tudjátok mi az...bár ezen nem is csodálkozom, hiszen nem populáris zene ergo rádióban nem nagyon hallhatsz ilyet (persze vannak kivételek)..mind1, ha egy iciripirit odafigyelnétek rá (no nem azokra amik itt videón meg vannak örökítve), rájönnétek, hogy semmi de semmi köze a "tuctuctuc" hoz, mert nem egy ütemre épült (pont ezért hívják TÖRT ütemnek)...

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 16:35:46

Sebaj :)
A White Summer például igazából nincs is. Volt egy két perces átkötés Black Mountain Side címmel, amiből osztán némej koncerten príma negyedórás gitármuzsika lett dobkisérettel White Summer címmel.
Hendrix meg külön fles, aki csak a stúdiólemezeket ismeri, lehet, hogy rá sem ismer a koncerteken a nótákra tán a Hey Joe-t leszámítva.

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 16:40:10

NeeKoL 2007.08.07. 16:35:23
Én ugyan nem szídtam senikt, de hadd kérdezzek. Ismered a rock-zenét?

Akkor beszélgessünk az Audence-ről, vagy Anshley Dunbar-ról. De, ha az túl populáris, ami ugye ciki, akkor mit gondolsz a Ton Ton Macoute Bach átiratához?

Vagy a magyarockról? Ráduly Misi bácsi elég jól fúj szerintem. Esetleg Tűzkerék?

jürgen baromartz 2007.08.07. 16:41:58

NeeKoL 2007.08.07. 16:35:23
erről a tört ütem dologról nekem menten egy pink floyd album jut eszembe... ha ebben rejlene az egész művészi értéke, azt is utálnám.

jürgen baromartz 2007.08.07. 16:45:14

Vászka, a kanadai SAGA-t ki ne hagyd a felsorolásból. pályázhatna a "világ leginkább alulértékel progrockzenekara" címre.

Gumidomino 2007.08.07. 16:50:50

Remek.
Tízezeré megtanítanak táncolni, aztán elmegyek a diszkóba, ahol senki nem látja ahogy jár a lábam.

integrity 2007.08.07. 17:15:27

Rengeteg régi rockzenész napjainkban dj-ként tevékenykedik: HYPERSPACE igor pl dobos volt,
BLADERUNNAZék meg metálon nőttek fel. Amit meg irogattok egymásnak azt értem csak leszarom.

Lord_Cica (törölt) 2007.08.07. 17:16:49

Ezt én is megakarom tanulni!
De nem teszi tönkre az izületeket?

eviblyy 2007.08.07. 17:32:42

Sztem úgy általában halál felesleges zenei stílusokról, azok milyenségéről győzködni másokat. Én régesrég letettem erről...semmi értelme.

pendulum 2007.08.07. 18:19:42

1. én speciel a rockot és a dnb-t ugyanúgy szeretem, de emellett goát is hallgatok és nem tudnám eldönteni hogy melyik a legjobb. szerintem megférnek egymás mellett. véleményem szerint nem kellene három drum 'n' bass szám meghallgatása után ítélkezni, ugyanis amik populáris számok (mint például a pendulum számai, ahonnan a nevem is jön), azoknak semmi közük ahhoz a dnb-hez amire komolyabb bulikon táncolnak.
2. ismerem a tánctábor szervezőjét, nem az a célja ,hogy ott álljon egy rakat ember és megtanítsa őket a semmiből dnb-re táncolni. a cél az hoyg együtt legyenek és élvezzék, arról szól, hogy odamennek, táncolnak és ellesik egymástól a trükköket, mozdulatokat, kialakítják a saját táncstílusukat. aki egy-két ilyen videót néz meg, az csak az "ikszelést" látja, de sokféle stílusban lehet dnb-re táncolni.
3. a második videón szereplő srácot is ismerem látásból és például sajnálom hoyg neki nincs fönt több videója, mert már régesrég nem ilyen stílusban nyomja. sokat fejlődött, alakult.

pendulum 2007.08.07. 18:24:27

hát szerintem is felesleges erről vitatkozni, főleg azért, mert sokan úgy ítélik meg a drum n bass-t, hogy hallottak két számot összvissz.
amúgy ismerem a tábor szervezőjét, nem az a célja hogy a nulláról megtanítson embereket dnb-re táncolni. odamennek, együtt táncolnak, ellesnek egymástól trükköket, alakítják a saját stílusukat, mert bármily meglepő, nagyon sokféle stílusban lehet dnbre táncolni. pl a második videón lévő srácot ismerem látásból, már régen nem igy nyomja. sokat fejlődött, változott.
jah és 10 rugó nehogy már sok legyen ugy hogy a szállás is benne van. a szervező mit gondoltok mennyi pénzt lát belőle? semennyit. nem ezért csinálja...

pendulum 2007.08.07. 18:25:57

bocs a dulpázásért, befagytam, nem tudtam, hogy elküldte-e.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.08.07. 18:53:35

sumimasen pendulum-san de a déenbé csak egyfajta izzadtnáci bluesnak hat, olyan mintha hitler dünnyögné a kátnáj dzsót

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.08.07. 19:07:26

Mellesleg ha leszarnátok akkor nem kommentelnétek ide, a szóvégi magánhangzók után rakott H pedig azonnal szar embernek minősít titeket.

Szar emberekkel pedig nem vitatkozom.

frompearly 2007.08.07. 20:31:17

belépés csak 17 éven aluliaknak az lemaradt a papírról ,lehet azért tart itt a "partykultura" .mert higul mint a trágya ,talán ezért nem voltak "öregek" a Calibre n...:(

freaky (törölt) 2007.08.07. 20:49:53

Többször leírtam már, de nem baj, felvilágosítalak benneteket megint: Ahhoz, hogy valaki jó elektronikus zenét csináljon, nagyon pontosan be kell állítani mindent, a szintetizátoroktól kezdve, az effekteken át a routolásig, mindent. Tehát, kicsit bonyolultabb a teljes folyamat, mint egy hangszeren játszani.
Művészetileg? Még kérdés ez? Próbálj fejben összerakni egy gitártémát és egy elektronikus témát. Na?

freaky (törölt) 2007.08.07. 20:57:53

Szép az összes hangszer, szeretem majd' mindnek a hangját. DE! Felejtsük már el ezt a 'a gép zenél helyetted' demagóg baromságot. Neked kell beállítani, hogy mikor és hogy szóljon. Ezért nem hasonlítható össze az elektronikus a 'hagyományos' (bár effektekkel jócskán megtámogatott) zenékkel. Létezik algoritmikus komponálási forma, de az külön ág.

Egy dolgot még le kell írnom: A hangkeltési formák nagyban hasonlítanak az akusztikus hangszerek hangelőállítási módjaihoz (gitár, orgona). De sokkal bonyolultabb hangszínek létrehozhatók elektronikusan ezek keverésével, vagy többszörözésével.

freaky (törölt) 2007.08.07. 20:59:00

A tábornak meg tépjétek le az ajtaját, mind sikeres ember akar lenni.

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:09:14

"Tehát, kicsit bonyolultabb a teljes folyamat, mint egy hangszeren játszani."

"A hangkeltési formák nagyban hasonlítanak az akusztikus hangszerek hangelőállítási módjaihoz (gitár, orgona). De sokkal bonyolultabb hangszínek létrehozhatók elektronikusan ezek keverésével, vagy többszörözésével."

Én ezeket nem tudom értelmezni. Számomra a tufa-tufa meg a tuc-bumm csak fehérzaj (hasonlat Leonov kartácstól kölcsönözve). Sztem egy hangszeren normálisan megtanulni játszani azért nagyobb cselendzs, mint az entert vagy szpészt püfölni vagy tekergetni a virtuális potmétereket. Lehet, hogy én vagyok a bunkó és míg hallgatgattam a Mozart, Bartók, Bach avagy Schnitke esetleg blúz és rokk lemezeimet elszalatt feletem a világ, de legalább nem fogunk összeveszni lemezboltban az utolsó Giya Kanchelli sugárlemezen.

Azt még szeretném megtudni, mitől bonyolult egy hagszín. Attól, hogy a lúpra rápakolsz még pár léjert meg effektet? Legyen igazad, a Bösendorfer monnyon le :D

freaky (törölt) 2007.08.07. 21:20:08

Az ilyen hangmintavagdosás, meg a loopot alá dolgokat én sem annyira szeretem, mert korlátok közé szorít, de ugyanígy a saját tudatlanságod is, ha nem tudod jól beállítani a dolgokat.

Igaz azt írtam, bonyolultabb a teljes folyamat, de azért hegedűn jól játszani nem egy egyszerű dolog. Khm...nyalnék is (elnézést) egy vonós csajt nem egyszerűen. Meg vonnám is. :)

spájdernecc 2007.08.07. 21:21:13

tudom, hogy utálod amikor egyetértés van, de bátorkodom...
SOHA SEMMILYEN ELEKTROMOS KÜTYÜ nem helyettesítheti az embert!
Utálom a mindenféle gitárkütyüket, villanyvonatot is, tanuljon meg a dolgozó a kis kezével frazírozni, aztán majd ha az megy, torzítgasson

freaky (törölt) 2007.08.07. 21:30:06

Vászka, az általad említett úriemberek az akkori zenészvilág legjobbjai voltak. Ugyanígy az elektroban is vannak nevek, akik nagyon sok és különböző hangot használnak, különleges hangulatot tudnak teremteni a zenéjükkel. Pl.: Spongle, de nem akarok neveket írni most.

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:37:31

Jelzem, ez a hangszn-effekt-layeresdi-felvesz-visszajácc már egy Korg Trinity HANGSZER-nek sem kihívás, oszt mióta? Persze aki szemplerrel saját hangmintákkal ízzít elktronyos muzsikát, oda respekt. De az nem a laptop dídzsé kategória (már csak hardveresen senem). Más számait megberhelni és újragondolni, meg generál hangmintákkal légyönmagad háromfajta is van számot gyártani meg lehet esemény egy bulin, de semmi több. Sztem. Alkotni az más dolog. Nyilván mindenki hüje, aki zenét vesz-hallgat és nem mix diumdisut, de úgy tűnik, ez egyelőre így is marad.
Egy cuccost meg beállítani, hogy lyól szóljon, nem művészet, hanem iparosmunka. A dídzsé is. Kábé mint egy jó (bár)mixer. Nincs ezzel gond, bár én koktélt sem fogyasztok (tudod, csak tiszta forrásból), így megy ez :)
Hogy mi a művészet, valóban parázs vita tárgya, mióta írás létezik. Te lovas katonát én gyalogost :D
Bár én még mindig aszt gondolom, egy hegedűt középszinten megszólaltatni azért nagyobb kaland mint egy dídzsé programot kezelni :)

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:41:09

Jelzem,nem kekeckedés (dehogyisnem :) - Giya Kancheli úr remekül van és alkot :D

És itt a hatalmas nagy gond, miért elégednék meg a középszerrel, mikor a legjobbak pont annyi erőforrás (persze mentálisan nyilván nem) felhasználásával elérhetők.

No persze ez is szubjektív :)

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:42:09

Azért azt el kell ismernem, lehet, hogy a koscmában nyomasztana, ha Bartókot kellene hallgatnom :D

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:44:01

Hehe, Pók!
Nemrég kaptam egy dévédét kb. 60 db lemeznyi TD empéhármat :)

www.youtube.com/watch?v=WeL6S_qdZ-o&mode=related&search=

spájdernecc 2007.08.07. 21:46:38

azért se nyomok Jarre-t, mert lekommerszezed .))

spájdernecc 2007.08.07. 21:47:46

summa summárom lehet ezt jól is csinálni:)

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:50:07

Az oxigént meg az equinox-ot szerettem.
Meg az első négy Oldfield-ot.
Klaus Shultz-ot nem találtam :(

spájdernecc 2007.08.07. 21:54:59

he-he kronos
egyszer láttam őket sznob koromban...
Schulcz van az egyik TD-n mint vendég, de nem találom..
viszont megfőtt a csülök a holnapi ebédhez, így a mai napot befejezettnek nyilvánítom
jó éjt !

Rosszindulatú Vászka 2007.08.07. 21:58:01

Jóéjt de legfőképp jó étvágyat.
Ezt a cseszkó bandát nézd meg azért:
www.youtube.com/watch?v=zFEEfABYBfk&mode=related&search=

Kronos-ék nagyon pöpecek kortárs zene fronton, már, ha uszulsz az ijesmire!

A sört ne feledd :)

Mirdin 2007.08.07. 23:49:23

Hát nem tudom nekem leginkább ugrokötelezésnek tünik kötél nélkül... a zene meg egyenesen fos. de ez is mindenki magánügye... én például szeretek seggrészegen hányni. na és...

diab 2007.08.08. 00:27:31

ezt nem lehet végigolvasni már megint... az volt már, hogy a második videóban azért felfedezem a csángó és a mezőségi néptánc alaplépéseit?

freaky (törölt) 2007.08.08. 07:56:08

Különben is, menjetek le és nézzétek meg, hogy ikszelnek az ősi románok ajtótépkedés közben, In-Kal-os passal a nyakukban, ha nem sikeresek a Groby-ban.

Ja és belépés gombot, mert addig fújatom a házinénivel egy mókus fszát, amíg el nem kezd sípolni, már megint a regisztrációra kattintottam, mivel spájder megzavart ezzel a jó reggelt szöveggel!

NeeKoL 2007.08.08. 08:47:34

itt a drum and bass ről van szó, nemtom hogy jön ide, h ismerem-e azokat az együtteseket, mellesleg nem szidtam a rockzenét baszki!:)))
én is tudok olyat mondani amit te nem ismersz (R. Vászka), akkor már vagyok valaki vagy mi???
itt eleve tényleg erről a szaros táborról van szó, nem pedig a rockzenéről...egyáltalán nem erről van szó, de mind1

freaky (törölt) 2007.08.08. 08:59:20

Ez a Zoli gyerek nagy andre lowoa.

spájdernecc 2007.08.08. 09:15:33

freaky 2007.08.08. 07:56:08
már nem éltem hiába:))

anjunabeast 2007.08.08. 09:19:59

ennek a Bíró Zoltánnak meg mi a fene baja van?


az elektronikus zene témához inkább nem szólnék hozzá, az anyázás elkerülése végett. :)

toxikus 2007.08.08. 09:22:39

bíró zoltánnak az a baja,h létezik

lOc (a pasztafáriánus) 2007.08.08. 10:33:29

Ez a Bíró Zoltán ez volt egyszer post a Subbán

integrity 2007.08.08. 12:51:55

A Drum 'n' Bass tánctábor szervezőinek bemutatkozó videója!
www.youtube.com/watch?v=Tyxlaib9UF0

jürgen baromartz 2007.08.08. 14:34:51

freaky 2007.08.07. 20:57:53
ne haragudjatok, de megint bele kell ugatnom a dologba...
akartál már valaha kb. 3-4 hónapos "gitár-előképzéssel" egy yngwie malmsteen számot megtanulni? én már akartam. lelki törés lett a vége.
a billentyűnyomkodós hangolás témát nem lehet összehasonlítani a virtuóz hangszeres játékkal. erről ennyit.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.08.08. 15:43:11

fakk
mi a picsáért fikázzátok itt a zenéket, feleim?
egyiknek ez tetszik, a másiknak az, kurvamindegy
kibaszott nehéz hangszeren zenét csinálni (öt évet zenéltem, ennek felét kamarazenekarban), és kibaszott nehéz zenét csinálni elektronikával (eleget szaroztam traktor dj-vel meg music maker-rel)
amit itt egynásnak fikáztok, az nem zene
a tuctuc az nem zene, meg az unatkozó külvárosi gyerekek garázsbeli gitárpengetése sem zene
zene akkor lesz valamiből, ha kurva sok hozzáadott dolog meg tudás meg munka után művészivé válik
és ezen a szinten már kurva mindegy, hogy egy üreges fadarabból jönnek a hangok, vagy egy PIII-asból
értitek?

freaky (törölt) 2007.08.08. 18:59:16

Csiccsolínó, nem értem, hogy mit szerenél kihozni ebből...ugyan az lesz a vége, csak addig nyomkodod, amíg behangolod, utána játszhatsz, meg írhatod a szekvenciát. A virtuozitás pedig a használt játékforma (húrok, billentyűk, lyukacskák eltömése [ebben virtuóz vagyok, hehe]) ismeretén alapul, ha tud valaki játszani és ismeri, melyik hang hol van és tudja, mit akar játszani, akkor az virtuóz is lehet, ha akar. Én is tudok úgy szólózni, hogy nem pengetem meg a húrokat, csak a lefogásból képződő hangokat használom.
Persze semmi komolyat nem tudok, de ismerem a technikákat, zongorázni is tanultam és láttam már hegedűt is. Szinte fölfoghatatlan fugákat lehet csinálni, ha (ugyanúgy, mint ahogy a hangszeren játszók) lassítva megírod, aztán fölgyorsítod. Úgyhogy továbbra is tartom.
A srác azért ügyes, de mint mondottam, mindenütt vannak nagy nevek, csak nekem szvsz még pár évre szükségem lesz, mire olyat fogok tudni produkálni, amit ki merek rakni a nyilvánosság elé.

freaky (törölt) 2007.08.08. 19:05:38

Attól viszont rámjön a sírás, ha valaki akkordokkal fugázik. Meg az akusztikus hangszerek - elektro párosítás is jó.

kormi 2007.08.08. 21:54:17

Én 10 éve hallgatok drumandbasst,ennyi ideje kábiitooszerezem is:PEzalatt amit nem proobáltam ki az a heroin és és egy2 apro igénytelen szaar mint a puur,zacskos és társai..De már 2 éve tiszta vagyok,megjártam a nyiirööt és még sokmast..:PÉs a kábitoszer a zenével igenis olyan élményt nyuujt mint amit semmi más,beszélhet akárki akármit,nemtudja az aki még nem probálta milyen érzés..ÉS az h egy tánctábor..jodolog,plane ha tud tancolni a tanár és tud is segiiteni,de kéne hozzá adni mást is h érezze azt amit kell,ne csak üresbe ugráljon az illetö..:PEzzel énnemakarok senkit semmire rávenni:),de ez nemlesz az,mint partyn,sosenemfogják igy azt érezni,amit kell,csak egy lépés,de nem sziivböl jön,nem egy felfogás,életforma és egy élet..én 25éves vagyok és a mai napig meghülyülök ha1nap nem hallgathatok dnb-t..ezzel csak azt akarom mondani h nem fikazni kell azt a zenét amit nemszeretsz,hanem élvezni ami neked teccik és istenitesz..!
béke

zsipe 2007.08.08. 23:00:32

Ajánlom Gary Moore different beat című albumát.Van rajta drum@bass és remek gitárszólók.

Bocy 2007.08.08. 23:26:05

Nos, nem volt energiám elolvasni az összes kommentet, úgyhogy lehet h olyat írok amit más már megírt.
Nekem valahogy nem igazán jön ez a fajta zenei stílus. ebben valahogy nincs meg az a zenei élmény amit én keresni szoktam. sztem elég monoton és nem tnagy teljesítmény ilyen zenét csinálni. a tánca se túl bonyolult. az meg végképp és régen rossz, ha egy zenéhez drog kell, hogy azt átéldd.

kormi 2007.08.09. 00:54:03

Bocy:Nemkell hozzá drog,de sokkal másabb élményt nyuujt,mint alapban..senkit nemszeretnék rábeszélni semmire,csak elmondtam az érem masik oldalát..

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.08.09. 15:24:27

Van benne némi magyr mg ír néptánc nemde? Tiszta lol így lépdelni, bár nem rossz a dnb. Egy darabig.

Bocy 2007.08.09. 16:00:28

Na most nem kekeckedni akarok, de ha valaki drogozik, és épp be van állva, sztem még egy közönséges jelzőtábla is más élményt nyújt.

Bocy 2007.08.09. 16:06:37

Most nem kekeckedni akarok, de ha az ember drogozik, és be van állva sztem egy közönséges jelzőtábla is más élményt nyújt.

Bocy 2007.08.09. 16:07:20

bocs a kétszer küldésért csak befagytam

konnektor 2007.08.09. 18:13:33

ősi drum&bass nép a magyar. bizonyítékom is van:
konnektor.org/?p=227

kormi 2007.08.09. 21:37:57

Bocy:Én sem kötöszködni szeretnék,de aki intenziiven partyzni jár,az tudja mirööl beszélek..És nemfeltétlen,nekem egy tábla ugyanuugy egy tábla maradt az emlékeim szerint:),viszont papirozva éjjel a bárányfelhöök nagyon széép emlékként maradtak meg számomra,mind egy pontba szaladt az égen,mintha siettek volna valahova:)Vannak jooldalai is meg rossz,és ezér nemkell senkitsem lenézni ill leszoolni,inkább probáld megérteni az ÖÖ szemszögébööl és uj világok nyilhatnak meg számodra,uj felfogás,rálátás a dolgokra,mely egész életedet végigkiiséheti(plane ha rajtamaradsz:P)

kormi 2007.08.09. 21:47:08

ÉS még1x,ha teheti barki is ne probáljon ki semmiféle dolgot,ha meg mar beleesett akkor probáljon meg kimászni belööle,nekem is sikerült,pedig nemhittem volna:PAjánlom a Nyiiröt joofej az addiktoloogus bácsi:PMinden lehetséges.

Bocy 2007.08.10. 09:39:31

Szó sincs róla h valakit is lenéznék. de ez a drogosdi akkor sem jön be. másképp látod a világot, rendeben van. lehet, hogy konzervatív vagyok, de sztem a drogban semmi jó sincs. na jó...nem leszel tőle másnapos:)de inkább hasogasson a fejem (ami még nem fordult elő), mintsem a nyírőben kössek ki. ja és ez nem leszólás akar lenni, csak más állásponton vagyunk.

kormi 2007.08.10. 13:08:02

Igaz,nemleszel másnapos:),de sokkal rosszabb tud lenni utána a következöö napokban,mellesleg alkohollal is mehetsz elvonora ha jooltom..de ha már az ember ilyen hülyeségekre adja a fejét,tudni kell a mértéket,mindd az alkohollal és mind a drogoknál..mellesleg egy herkás egy életet is letud élni,egy alkesz ellenben 5év alatt meghalhat,igy halt meg a nagypapám és nemvolt jo érzés..ezér mondom,h mindent lehet,csak mértékkel,persze ha lehet inkább ülj le és igyál meg 3 sört és no para,de ne mindennap mer sörhasad lesz:)Én is mar csak iszogatom 2 éve,de azt se viszem tuulzásba,és a mai napig nembántam meg amik történtek velem,mer nem csak nézek mostmar hanem látok is..és nekem iigy jo:)Örülök h megbeszéltük,és nem vitaztunk,mint ahogy mas foorumokon szoktak az emberek..

Esztel 2007.08.12. 22:30:56

és ki az a faszagyerek aki betanítana?kurvanagy májsztró lehet,dicső (xeléses)táncos karrierrel a háta mögött,és egy valag sokévnyi tapasztalattal...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.13. 13:43:03

freaky vazz,
"kicsit bonyolultabb a teljes folyamat, mint egy hangszeren játszani.
Művészetileg? Még kérdés ez? Próbálj fejben összerakni egy gitártémát és egy elektronikus témát. Na?"


fogtál már valaha igazi hangszert* a kezedben?

...és játszottál is rajta?

...és komponáltál már valódi** zenét?


...ez mind költői kérdés, a válasz egyértelmű nem...


*: gitár, hegedű, szaxofon, dob, bőgő, zongora, klarinét, szájharmonika, furulya ilyenek...


**: nem loopok meg szekvenciák meg szemplingek, hanem harmóniák, ritmusok, szólamok...

pololo 2007.08.13. 20:46:56

jo, allapodjunk meg abban, hogy teljesen mashogy elvezzuk az audioslave zenet mint pl noisiaet. en pl mind2ot szeretem de ha buli akkor inkabb dnb, elektronikusra jobban lehet bulizni... szrntem. tech itch, limewax, panacea...

.mano 2007.08.20. 18:35:35

hehe, láttatok már 20-30 zombit egyszerre így ugrálni egyhelyben lehajtott fejjel? Ijesztőbb mint régen 1000, a szinpad felé hajlongó ember.
Ettől legalább olyan izgi lett a buli mint ez
youtube.com/watch?v=MJMF7cnb62c

Azért kell a tábor, mert party előtt, közben és utána ott állnak a beginner zombik és próbálgatják a lépést.

Aki meg itt a zenei értékeket keresi az nemérti miért vonz annyi embert a techno. A zene az, ami az esztétikai érzékedre hat. Ez a ritmusérzékedre. Bepörögsz. Persze nemárt ha van benne egy _minimális_ fantázia (ami nektek észrevehetetlen), de nem az a fontos.

[] (törölt) 2007.08.22. 00:38:33

a post videoi alatt a leggagyibb clownstep megy, a dobbasszus itt kezdodik:

www.youtube.com/watch?v=krhWjIcvrQw

Dnboy 2007.08.27. 13:24:41

Táncomat nem oltani.....:@
Abban igazat adok hogy a táncosok fele szét van spézve a partykba de vannak kivételek pl az én ismerőseim közül minenki tiszta...
amigyx meg a pendulum egy retek szar nincs jó zenéje elelntétben technical Itch el emg sok mással amugy meg már teljesen máskép zúzok csak egy haverom rakta fel a videót aki régóta nem láttam szal én nemtom leszedni de ha lesz jobb és azt is fikázzátok akkor fuck
süti beállítások módosítása