Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Zámbó tanár úr megírta levelét

2007.09.17. 19:13 | Subba Semjén

Hát hogy őszinte legyek nem is vártam mást tőle, aki karácsonykor öngyilkosságról mesél, attól senki ne várja, hogy megérti, mi a buli, és mi nem. na mindegy. Innen. A levél teljes verziója ITT olvasható.

Mi folyik Keszthelyen, úristen?


A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr12168680

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: UdiEgoBlog (tm) 2007.09.18. 09:52:39

Fiatalsag, bolondsag…Hat ez eroteljesen picsafust. Ez a golya (szecska) tabor, meg a blikkbe se kerult be. Bezzeg a mienk. Meg a TV is lehozta Mai napig nem felejtem anyam reakciojat a telefonban, mikozben a blikket lapozgatta: “Fiam! Mit cs…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Sven] 2007.09.17. 19:19:30

Ebbe most így mi a pojén? Első tízben.

stichus 2007.09.17. 19:32:13

jó csajok. undorító hely ez a keszthelyi vajda gimnázium. pfujjjjjjjj, mit képzelnek. csak rondák járhassanak oda

eternity · http://eternity.blogter.hu 2007.09.17. 19:34:32

Ha önkéntes, akkor oké. Ha kötelező, akkor sérheti az emberi jogokat, tehát nem oké.
Én spec kihagytam a gólyatábort, és - azok alapján, amiket meséltek róla a "kicsik" - jól tettem. Ugyanis nem lett volna vicces a "nagyoknak", amikor engem - ki az anyjuk lehetnék, ha jobban belehúztam volna tinikoromban - akartak volna valami nekem nem tetszőbe beleerőszakolni. Kicsit elkentem volna a szájukat.
Természetesen szigorúan önkéntes alapon.
:)

haste 2007.09.17. 19:36:24

Namost ezt ki nem szarja le?:D Ilyen mindenhol van volt és lesz is, ez ilyen! Minden suliban vannak ilyen faszkalapok, mondjuk nálunk az igazgató volt olyan hogy 10 óra buszozás után strasbourgban kivette a kezemből a cigit mondván hogy MÉG franciaországba is elér a gimi házirendje. szal poén

LyukasBogrács 2007.09.17. 19:45:27

A gólyatábor szerintem is egy kalap fos. Hülye, aki odamegy. Én csak félhülye voltam, mert gyorsan leléptem.

LyukasBogrács 2007.09.17. 19:46:31

...És még én nem tudtam beilleszkedni a közösségbe. Na, máig hálás vagyok érte!

haste 2007.09.17. 19:47:46

Hogylenne fos egy egyetemi gólyatábor?:D Vagy most melyikről beszélünk, mert gimiben nekünk is volt az télleg szar de ha egyetemiről beszélsz akkor veled valami baj van:):)

LyukasBogrács 2007.09.17. 19:48:51

Én főiskolára jártam! Nem egyetemre!

LyukasBogrács 2007.09.17. 19:50:09

Ez volt a szállóige a főiskolán, ha valami nem működött, hiányzott, elromlott, akkor a kifogás mindig az volt, hogy: Ez főiskola! Nem egyetem!

haste 2007.09.17. 19:50:44

Főiskolai-egyetemi gólyatábor mégis más mint egy gimis!

stichus 2007.09.17. 19:51:53

az egyetemi gólyatábor az emberi lét egyik másik dimenziója. ha nem tetszik, kérem, otthon lehet maradni

haste 2007.09.17. 19:52:15

Hát ez Off h mi működött. Gólyatáborról volt szó. Tök mind1

LyukasBogrács 2007.09.17. 19:55:08

Maradtam én volna otthon, ha előre tudom.

Bogyoo 2007.09.17. 20:17:06

LOOOL!!! Zámbót baccpapuccsal jól elkenni! A gólyatábor arról szól, hogy összerázza az újoncokat a felsőbbévesekkel, gimiben is mint fősulin. Zámbó bá1-t biztos a Palkovicsné szivatta és ezért lelkileg befordult :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.17. 20:40:42

Ez a szemét mai fiatalság,még jól is érzik magukat az iskolában. Gazemberség,hupákolás. Hát a kurva anyjukat,az iskolába ne azért menjenek mert az jó hely hanem TANULNI!

Egyik haverom koleszos volt egy elég rossz hírű suliban ahol a "nagyobbak" szopatták őket,éjszaka bejártak hozzájuk és elvették a kaját,a csicskábbakkal összeszedették az elszórt csikkeket is. Három 12.-es nagymenő odaért haveromék szobájához is éjjel kettő körül. Ketten voltak haveromék,ő is és a szobatársa is elég jókiállású volt, 15 évesen is minketten mázsa felett. Arra ébredtek,hogy a három kihaénnem csávó rájukrúgta az ajtót és üvöltözni kezdett,hogy kaját,cigit,piát összepakolni és odaadni nekik. Hát mondanom sem kell,hogy nem örültek neki. Haverom szobatársa az egyik ilyen kőkemény hülyegyereket úgy mellberúgta,hogy a nyitott ajtón kitántorodott és a folyosón elesett,na akkor haverom is felkelt és kezelésbe vette a másik kettőt,az egyiknek az orra tört el a másiknak csak két mokka lett az arcán.Mondanom sem kell,hogy azt a szobát többet nem piszkálták:)

Thisisthecollapse. 2007.09.17. 20:46:00

scheerti hát ez rohadtnagy :DDD
amúgy.. csak nem eltűnt az oldal ? :S

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.09.17. 21:06:24

scheerti
ennyi:P

gólyatábor utáni szivatás, már nem a gólyatábor része!...hanem a gyengéd hétköznapoké...

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.09.17. 21:08:33

scheerti
ennyi :P

amúgy a gólyatábor utáni szivatás, nem a gólyatábor része...hanem a gyengéd hétköznapoké...

gengula 2007.09.17. 21:14:47

hogy a punciba nincs meg poszt errol a mocsoládé szövegről?: "sört iszom és meccset nézek" - nem pontos, mert nem klasszikus. Fenyo Miki nyomja ezt az otvar dumat......legujabban. Ugyan ki a fasznak szol? Azoknak, akik nyelik a sort a meccs kozben? Hogy mndta Revesz Sanyi: ÉN NEM TUDTAM, HOGY ÍGY FÁJ!!!!....
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.09.17. 21:21:44

Ismerem a Vajdát, nagy arcuk volt (nyilván van is) az odajáróknak. Egy kis fenyítés nem ártana egyik-másik kúúl csávónak és csajnak.

Másrészről én nem voltam 15 évesen mázsa felett, és el is kaptak párszor. Nem tetszett, elnézést, nem tudtam mit tenni. Viszont negyedévesként nem jártam át az elsősökhöz kajáért/cigiért/piáért. Nem azért, mert negyedikesen sem voltam mázsa felett, hanem mert embernek születtem, és az is maradtam, nem állat.

Aki kegyetlenkedni akar másokkal, még ha gólyatábor vagy bolondballagás alkalmával is, az szerintem fájdalmas halált érdemel. Ha 18 éves gimis, akkor is.

Nálunk annak idején az egyetemen a gólyatábor tényleg közösségépítésről meg ismerkedésről szólt, és csodák-csodája, ehhez nem volt szükség a felsőbbévesek önkényes parancsolgatására, szivatásra, mások megalázására.

Aztán ugye a szociopata gyilkosok is így születnek, 15 évesen még (ugyan könnyező szemmel) nevetnek a gólyaavatás "poénjain", 15 év múlva meg levadásszák a volt iskolatársakat egy távcsöves puskával. És igazuk is van. A Columbine egyetemi mészárlás sem bedrogozott fiatalok zombizása volt.

FAQlyás Menyét 2007.09.17. 21:27:37

Alapfogalmak:
A középiskolás friss elsősök SZECSKÁK (a SZECSKAAVATÓIG), és NEM GÓLYÁK!
A felsőoktatásban tanuló elsőévesek a GÓLYÁK (a GÓLYAAVATÓIG).

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.17. 21:36:51

Jah,de mint írtam is az a hely ahova a haver járt nem kicsit volt zűrös. Elég sok ismerősöm járt oda,elhiheted,ők nem vették a lelkükre a szivatást meg a beszólást,sokkal inkább jellemző volt rájuk,hogy a mosdóban hülyére verték aki baszogatta őket.

Rosszindulatú Vászka 2007.09.17. 21:39:38

Ez egy igen igen kemény kemény világ...

nagypetya 2007.09.17. 21:40:54

hát , fel kell hízni mázsa fölé . Vagy el kell járni küzdősportos mókákra . Mert azok tényleg érnek valamit . Csak azzal meg az a baj, hogy ha már egy ideje foglalkozol a dologgal, reflexből kórázba küldöd a srácot.

Itt a mi kis városunkban az volt , h a kedves fiatalok (3 "kőkemény" kissebbségi fiatalember) Egy olyan srácot talált meg este a tér közepén, aki véletlenül 3 danos volt .(megnem mondom miben ) A vége az egésznek az lett h mint a három srác kórházba került (és még hősünket akarták felelősségre vonni ... ilyen világ ez , már magad se védheted meg ...)

p.nyúl 2007.09.17. 21:56:41

Szia Vászka!
Ezer éve nem hallottam felőled!
Ez most gyermekeknek való poszt, nem tudok mit kezdeni vele.

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.09.17. 21:56:52

Hé, eltünt az uccsó link, mi volt rajta? ha képek, valaki feltenné máshova, tudom, h úgyis lementettétek :D

Amúgy én volt középsulimban gólyázást a régi formában betíltották... nem véletlen.

tb2105 2007.09.17. 21:59:00

A tanár jószándékú és konzervatív.A gólyaavatás alapvetően bármennyire sok piálásal és egyébbel jár jó dolog.Én pl. király lindát énekeltem mutáló hanggal 1000 ember előtt és röhögtem magamon:D a többiek meg rajtam. Viszont ez a kaja+érték elvevés az alsóbb évfolyamosoktól valamint valódi megalázás nem poén. Nálunk van egy rosszhírű középiskola ott egy ygereket a 2. emeleten kizártak a 20 centi széles párkányra.Ha leesett volna akkor...

tb2105 2007.09.17. 22:01:18

Nem ismerem azt az iskolát de el tudom képzelni hogy a tanár nem egy buzgómócsing hanem valódi problémáról beszél a levélben.
A 2 csaj meg gondolom az iylen uzsonnaelvevők oldalbordái:D

2007.09.17. 22:14:46

www.wiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8631681

Remélem bekerült az eheti válogatásba!

Dudi aki igazából Dundi :-)

Rosszindulatú Vászka 2007.09.17. 22:41:36

Szeva Lady!
Sok a dolog mostanság, nincs idôm osztani az Észt ígyül a Világhálún :)

Amúgy meg a csicskáztatást magam sem nem kedvelem, igyekeztem is tenni ellene ha volt rá módom. Az étel meg nem játék :)

eternity · http://eternity.blogter.hu 2007.09.17. 22:57:53

Kepler,
a WC-kép nagyon ott van. Jó fogás. :)

Adorján 2007.09.17. 23:05:18

Ilyen kajaelvevés már az általánosban is van. Illetve volt nálunk, asszem a két évvel felettem járók művelték(akkori 8-dikosok). Ott szenyó-adó volt a neve, kaja vagy pénz.
A szecskaavató az nem nagy dolog, előtte az a pár hét, az a vicces. Azt meg nem hiszem, hogy ha vkire ráirkálják azt hogy szecska az olyan nagy lelki problémát okozna. A fokhagyma sem.. =)
A gólyatábort meg aki kihagyja - hacsak nem vmi ótvar szakra megy tanulni - nagyon hülye. Mindenki megtalálhatja a saját társaságát, mellette ihat egy jót sok más emberrel.

Gecc 2007.09.17. 23:28:44

Az ilyen golyaavatos dolgok valahogy mostansag minden evben teritekre kerulnek. Anno meg a gyori fosulival kezdodott, rajottek az emberek, hogy mi folyik egy golyataborban, esetleg golyaavaton, es mivel annyira prudek nem tudjak elviselni, ha valaki jol erzi magat polgarpukkasztva. Altalanossagaban persze szo nincs megalazasrol, csak poen es jokedv. Meg kellene kerdezni azokat az elsosoket, akik levetkoznek meztelenre es befujjak magukat tejszinhabbal, hogy aztan masok lenyaljak roluk, hogy valoban kenyszer hatasara cselekedtek-e, vagy csak a kurva sok alkohol diktalta nekik, hogy ezt meg kell tenniuk.
Faszkorbacsot az osszes konzervativ gondolkodasu pocsnek!

haste 2007.09.17. 23:40:47

Adorján, naja énis ezt mondtam hogy aki egy egyetemi gólyatábort kihagy az hülye, Gecc (egyetértek) igen velem is volt hogy összeraktak egy csajjal párba gólyatáborban, mellesleg jó alvázzal ruházták fel, a nap végén persze a fenekére ment a tejszínhab nekem meg le kellett enni/nyalni csak tiszta legyen!:D Szal aki nem ment gólyatáborba az télleg faszkorbácsot érdemel!

Adorján 2007.09.18. 00:05:09

Mongyuk az is igaz, hogy a gimi meg szar, mint a fősulihoz/egyetemhez, mint az általánoshoz képest.
A kezdésnek is ehhez kell alkalmazkodni.
Amúgy a szecskáztatáshoz még annyit hogy az orális szex poén és nem megalázó =D

BlueMan 2007.09.18. 00:19:31

eltűnt az oldal ehh...

tutuka · http://kockagyar.hu 2007.09.18. 00:22:42

hát engem zámbó tanár úr tanított. én speciel szerettem, de valahogy mindig hadilábon állt a valóság/kor helyes észlelésével/megértésével. valamiféle idealisztikus világban él ő, talán egy fél évszázaddal ezelőtt. vagyis inkább szeretne. nekem a levelében semmi meglepő nincs. nyilván viccesnek tűnik (mert valamennyire az is), de ő télleg azért ragadott - szerintem - tollat, mert komolyan azt hiszi, szecskának lenni valami kegyetlen szar dolog.

marcifiu 2007.09.18. 01:32:13

Heee Zambo tanar ur hires lett!!!! El sem hiszem! O tanitott foldrajzbol! Meg `99-ben meselt nekunk is az ongyilkossagi kiserleterol! Te jo eg, hogy utalt ez a faszi engem...
Alomvilagban el, az kurvaelet. Foldrajz-magyar szakos. De mivel magyart nem tanitott ezert a foldrajz-dolgozatokat helyesiras alapjan is osztalyozta.. :)

Masik tema:
a gyori tanitokepzo golyatabora kurva jo. Vagy negyen reszt vettem, es hatalmas buli volt. Az a balhe par eve, amikor egy csaj levelet irt, miszerint eros cekcualizacio folyik a rendezvenyen, az is csak egy liba rinyalasa volt. Semmi nem kotlezo. Mellekesen ennek a tortenetnek az a vege, hogy a kis frigid lany a masodik ev kozepere azert ugy betort, hogy hulla reszegen dugatta meg magat a haverommal...

Isten aldja a golyataborokat!

pézsé 2007.09.18. 02:46:47

RE: kiskiváncsi 2007.09.17. 21:09:59
... már törölte is

az oldalt én csináltam, de nem én töröltem, az extra.hu blokkolta, admin felületre se enged belépni ill. ftp-n sem tudok felcsatlakozni. emailemre ezidáig még nem válaszoltak.

hozzátenném még, a fent említett suliban még régen végeztem, az oldalt hobbiból csinálom évek óta, a tartalmi részt pedig nem én szerkesztem.

avatással kapcsolatban pedig - szerintem - semmi alapja nincs a levélnek, így én nem is értettem.

ui: jó ideje keresem, h miért blokkolta az extra.hu az oldalt és most találtam ezt a forumot, ill. láttam, h innen jött hirtelen sok kattintás... valszeg emiatt?

pzs

úrilány 2007.09.18. 07:19:57

Hát, a gólyaavatásokat, mint polgárpukkasztást definiálni, hm,hm, hát merész képzettársítás, az egyszer biztos.

cse' 2007.09.18. 07:36:35

picsába lemaradtam. error 403 :S Nincs meg vhol máshol?

üvöltő dervis 2007.09.18. 08:09:03

sose tudom meg mi ez az oltári bűn...

SzigMa 2007.09.18. 08:33:11

A németeknél külön btk tényállás a megalázó beavatás.

Gecc 2007.09.18. 08:45:52

haste 2007.09.17. 23:40:47

Ez az egesz tenyleg csak arrol szol, hogy vannak fiatalok, akik probaljak jol erezni magukat. Az idosebbeknek ez tul sok, a szivukhoz kapnak, ajjjdejoisten hova tart ma ez a vilag, csak szex, drog, meg rakenroll, bezzeg a mi idonkben Karadi Katira tancoltunk golyabalon is.
Hat ez van, a kor szellemisegevel a golyataborok es golya avatok szellemisege is szerencsere fejlodik. Meg kellene tenyleg kerdezni elsosoket arrol, hogy mikent velekednek az oket ert "inzultusokrol". Gyanitom, bofenntene egyet, aszondana, ubazzeg, faja volt. Majd kortyolna egy ujabbat a sorebol. :-]

leonov 2007.09.18. 09:07:46

Jó reggelit !

Annak idején velem is próbálkoztak, mindenféle okosságokkal, de pár ütés és rugás a megfelelő embereken elhalyezve, meghozta a respektet.Nagyon hamar leszálltak rólam.

Egyébként én a gólyatábort jobb ötletnek tartom, mert nem az évfolyamoknak kell összeállni, hanem a tankörnek.

A volt hadseregben is előrodultak ilyetén dolgok, csak egy picit húzósabbak voltak és nem lehetett mindig elkerülni. A parancs, az parancs.

Lord_Cica (törölt) 2007.09.18. 09:11:14

Totál egyetértek a Zámbóval(nem a Jimmy rokona?), az ilyen ostoba/erőszakos/megalázó beavatásoknak semmi értelme, és egyáltalán nem segítik az iskolai közösség fejlődését. Helyette célszerűbb egy befogadó/támogató ceremónia. Az ilyen beavatásoknak legfeljebb a hadseregben lehet haszna, ahol a cél az újoncok szabad gondolkodásának lerombolása, a behódolás.
Azzal viszont nem értek egyet hogy ennek köze lenne a médiához ill. a filmekhez.

Yosi 2007.09.18. 09:28:02

Engem is tanított az öreg. Abszolute beteg figura volt. A matematika és földrajz dolgozatban például a jegybe számított a helyesírási hiba. Volt egy notesze amiben minden napra le volt írva a napi teendő (túlzás nélkül) : 6:30 felkelés 6:45 fogmosás , zuhany 6:55 reggeli [...]

Yosi 2007.09.18. 09:31:33

Az extrás cím blokkolva lett , itt íz új cím amin elvileg ugyanazok vanankfent mint az extráson: gooo.hu/vajdanapok/

Lord_Cica (törölt) 2007.09.18. 09:44:42

Yosi 2007.09.18. 09:31:33

A képek nem töltődnek be

Udi · http://blog.udi.hu 2007.09.18. 09:45:36

Roviden tomoren, picsafust.

Ez a golya (szecska) tabor, meg a blikkbe se kerult be. Bezzeg a mienk. Meg a TV is lehozta :D

Mai napig nem felejtem anyam reakciojat a telefonban, mikozben a blikket lapozgatta:
"Fiam! Mit csinalsz annak a csavonak a faszaval?"

Pedig semmit. Tenyleg, becsszo.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2007.09.18. 09:46:46

sztem zámbó monnyon má le!
azé szoronganak a kis gyíkok, mer a zámbó tantóbácsihoz hasonlók szíjjel paráztassák űket.
azé, nem máté.

p@rasztpicsa 2007.09.18. 10:02:32

engem simán kirúgtak a koleszból amikor bántottam egy elsőst. és ez így jó!

Nergal · http://www.LD50.hu/users/nergal http://nergal.blog.hu 2007.09.18. 10:07:13

Hehe! Én háromszor voltam a SzIF-en gólya önként, nagyon jó buli volt mindegyik, de ott is voltak olyanok, akik este sírdogáltak a szobájukban, hogy miket kell kiállniuk. :/ Jól ki is röhögtük őket. Volt aki be is zárkzott egész napra. Középsuliban sem volt rosszab, bár kissé ostobább, fantáziátlanabb, de nincs benn semmi megalázó, főleg, hogy te döntöd el, mit vagy hajlandó megcsinálni...

alumi 2007.09.18. 10:17:50

Fene tudja, nekem ezekről a sulis szívatásokról mindig az jut eszembe, amit apám mesélt a katonaságról. Az öregek ott is szívatták a kopaszokat egyfolytában. De érdekes, hogy ezeket a hecceket mindig nagypofájú, agyatlan nullagyulák indították, a birkaszellem jegyében pedig sikeresen bevonzottak pár hasonlóan frusztrált, deformálódott agyút. Valahogy így van ez a suliban is...apu otthon agyba-főbe gyepálja anyut éveken keresztül piagőzben. Ennél jobb kiindulás az agresszióhoz nem kell. Ha adódik a suliban egy szitu, amikor kitombolhatja magát az otthon "kuss, vagy agyonváglak" felszólításra vinnyogva lapító agyatlan tizenéves, akkor nem rest csatlakozni. Ezt diákként, aztán később tanárként is megtapasztaltam. Egy két tinif..fej azt hiszi övé a világ...Ugyan már nem tanítok, de folyamatosan kapok visszajelzéseket a sorsokról. Talán mondanom sem kell, hogy hol végezték azok, akik a "ki, ha én nem" csoportba tartoztak....(egy ül kábszerbirtoklásért, egy másik függő, van lecsúszott alkoholista...és a többi, és a többi)

Deuce Bigalow 2007.09.18. 10:20:48

kicsirigó!
ha valakit szopatnak, az neki nem buli, maximum annak a degenerált baromnak, akinek ez nyújtja az élvezetet! (nem a befújom a másikat habbal témáról beszélek)
de az apád f@szát szopasd inkább öreg, és ne a kisebbet félemlítsd meg, csak azért mert idősebb/nagyobb (csak sajnos hülyébb is) vagy a másiknál x évvel!

Kowigyerek (törölt) 2007.09.18. 10:57:11

Ezért nem voltam én 1 hónapja gólyatáborban. Plusz rohadt drága is volt. De a gólyatbulit vagy miazIstent még nem úsztam meg, reméljük majd akkor is beteget jelentek hogy ne kelljen egy hülye madárnak öltöznöm. Amúgy hallottam egy két dolgot a táborról, hogy miféle szivatások voltak. Pelekával kellett enniük (?) a többiről nem sokat tudok.

Mr. Spock 2007.09.18. 11:15:08

Bazmeg, megint lemaradtam.. nincs meg valahol?

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2007.09.18. 12:15:53

Hmm, azért van aki magát szívatja.... tőlünk gólyatáborból mentek haza lányok az első nap után, amikor rádöbbentek, hogy tűsarkúban nem kényelmes a hegyi túra, és hogy a sátorban nincs hová bedugni a hajszárítót... csak tudnám, hogy találtak oda az induláshoz, ha ennyire nem olvasták el, miről szól a dolog... amúgy BöFi gólyatáborok rulez:))

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2007.09.18. 12:19:26

Én a tanár levelében nem találok semmi kivetnivalót.

Köcsögség csicskáztatni a kisebbet, gyengébbet. Ezek olyan értékek, amely melletti kiállás nem "deciki", hanem normális dolog, és ha az iskolában ezeket az értékeket egy tanár fontosnak látja, akkor szerintem kurvára igaza van.

Burma warzóna!

cyber panka 2007.09.18. 12:22:10

RAMBO

és a szemekben megcsillanó könny, vagy az egyesekből feltörő zokogás sem túlzás picit? aki ilyesmin elbőgi magát az az életben kurva nagy deepthroatokat fog még kapni.

DerKaiser 2007.09.18. 12:30:02

Én valahogy mindig kimaradtam ezekből. A testi adottságaimnak köszönhetően, sosem buzeráltak az idősebbek.
Viszont arra emlékszem, hogy akik a legrosszabbul viselték a dolgot, többnyire azok voltak a legparasztabbak a következő évben a gólyákkal.

Udi · http://blog.udi.hu 2007.09.18. 12:32:09

BB megmondta, udi egyetert

toxikus 2007.09.18. 12:33:11

hehe. azek szerint rambo volt az a kategória akit a legjobban csicskáztattak:D

Mrs. Hangszóró/Lárma és Zeneügyi Főmekhízott és KL 2007.09.18. 12:35:03

Lehet, hogy ez a tanár olyan amilyen, amit ír, és ahogyan, az viszont maximálisan helytálló. Ez az életforma ami kezd elharapózni, és normálisként beépülni az emberek tudatába, igenis nem normális. Az aki kiáll a kisebbek szívatása, és "jótékony" alázása mellett, az majd akkor is ezt szajkózza, mikor a gyerekét szopatják röhögve a nagyobbak... Sajnos ma már nincsenek határok, korlátok, és épp az ilyen meggondolatlan pártoló gondolkodású emberektől olyan ez a világ amilyen. Én magam egy végtelenül optimista, vidám, koromhoz képest kellően dilinyós ember vagyok, de ez nem azonos a durva prosztósággal. Aki ezt támogatja akár elvben is, annak vagy nem volt gyerekszobája, vagy egy szadista állat.
A szexben is alapszabály: mindent lehet, amit a másik is elfogad. Ha a másik nem fogadja el, akkor az erőszak. És nem kérdés, hogy az avatandóktól megkérdezték-e az "avatók": beleegyezel? mert ha nem, akkor téged nem avatunk...
Másrészt az iskola valóban ne erről szóljon. Mi lenne, ha az a sok idióta fasz, aki így vesz elégtételt saját frusztráltságán inkább a matekot nyomná meg aznap délután...

rovidleszek · http://rovidleszek.blog.hu 2007.09.18. 12:40:02

ezt mindenkinek meg kellene élnie asszem,aki nem esik át rajta,az sosem tudja meg milyen volt a buli
valszeg azok terjesztik azokat a pletyiket,miszerint egy rettenetes és kínzó beavatkozás részesei voltak

nina2000 2007.09.18. 12:44:10

Nem 'tom hogy mennek ezek a szopatások,elégnek találtam az élethez a szimpla "éreccségit".Viszont az öcsémet próbálták csicskáztatni....aztán a srácokkal dumcsiztam és lemondtak a tesó basztatásáról....persze nem mindenkinek adatik egy vérmes,nyenyec-bratyó. Mindenesetre nállam gyengébnek kinéző csávót,csak akkor basztam szájon ,hamár elviselhetetlenül nagy arca vollt.

gargoyle 2007.09.18. 12:44:18

hat azert meg kene kulonboztetni a csicskaztatast a kozossegepito rendezvenyektol nemdebar? (: itt joparan erosen egybemossak a 2 teljesen kulonbozo dolgot. ahany golyaavatason voltam, szenne rohogtuk magunkat (mmint mi golyak), sehol sem ereztem a nagy alazast. ettol fuggetlenul el tudom kepzelni hogy akad ahol 1 kilo 2 forintost kell megenni a golyaknak, de ott meg nem meghato levelet kell irni hanem ket nagy pofont lekeverni a fokolompos kisfaszoknak es szeptemberben minden heten ropdoga matekbol. majd elmulik az ingeruk erre is :P

nyilvan mindenkinek mas az ingerkuszobe, de egyetertek BBvel, aki - extrem eseteket kiveve - ezt keptelen elviselni, alakitani, reszt venni benne stb az jobb ha ennyi idosen szembesul a nagybetus elettel, huszonevesen mar nagyon nagyot koppanna :P

gargoyle 2007.09.18. 12:48:16

koromlakk: most oszinten a level alapjan te kinek hiszel jobban? egy valosagtol elszakadt netto alomvilagban elo kivulallonak vagy a resztvevoknek? megneztem a kepeket/oldalt es nem nagyon lattam senkit sem szopoalarcban gerle linkeket nezegetni 12 oran at feladatkeppen. az meg hogy le kell nyalni a gyumolcshabot a padtars lany hatarol hadd ne legyen ubertudomanyosan kimutathato kinzas, akkor is ha csak 15 vagy :P egyetertunk hogy a szadizmus nem vallalhato dolog az esetek 99%aban de itt pont arrol van szo hogy nem tortent semmi felhaborito, csak egy venember karog bar ketsegtelenul megejto stilusban. lehet ha megkonyorul rajta az egyik 16 eves "aldozat" es eleterdel a tanariban utana mosolygosabb korleveleket fog irni :P

haste 2007.09.18. 12:52:50

Áldozat ázzgeg, te hülye vagy, nekünk is volt ilyen és az volt inkább a probléma mondjuk bolondballagáson hogy kurvára nem értünk be órára, avatás az poén volt, volt néhány durva szivatásunk de velünk is megtették. Nincs ezzel semmi gond! Menj el hivatásos katonának vagy rendőrnek vagy hasonló helyre, ott szopatják az újakat, gimi, pfff lófasz!

nina2000 2007.09.18. 12:55:37

Kali: Akarod hogy belelegyélavavatva a nyenyec szigszallagozás rejtelmeibe? ....vagy a házilag építhető primerfúziós-interdimenzionális fluktuációs qvasar megsemmisítő láda rejtelmeibe?

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.09.18. 12:57:27

nyenyec szigszallagozás? primerinfúzió?:))))

spájdernecc 2007.09.18. 13:00:25

nina2000 2007.09.18. 12:55:37
he-he :)

nina2000 2007.09.18. 13:01:01

Kali: Beavatlak....nehogy má' amiért ez kimaradt eddig az életedből,depreszív szociopata skizo tömegmészáros váljék belőlled, öregkorodra:)))

nina2000 2007.09.18. 13:02:56

A végszavam:...százados,lökjétek a padlóla..de dúván..!!!

cyber panka 2007.09.18. 13:18:32

szia ninaÚr!
azt hittem örökre elvesztettelek mikor ott hagytalak a világ peremén

Rosszindulatú Vászka 2007.09.18. 13:23:29

Kit kell beavatni?
Szivesen besegítek :)

Mrs. Hangszóró/Lárma és Zeneügyi Főmekhízott és KL 2007.09.18. 13:28:20

gargoyle 2007.09.18. 12:48:16
Úgykezdtem a hszom, hogy a tanár levele egy dolog, de a probléma valós. Nyilván vannak frankó beavatások, de sajnos tisztában kell lenni azzal, hogy a durvaság is jelen van, nem csak elvétve. Szegeden most indult egy bírósági eljárás épp egy ilyen kollégiumi szívatás ügyben. Itt szarban kellett tocsogniuk meztelen lábbal az elsősöknek, és hasonlók... Nem jópofa baromságokkal idétlenkedtek, hanem durva, megalázó, erőfölényt kihasználó feladatokat adtak az elsősöknek. Én is voltam kollégista, és hogy s hogysem, a legkisebb, legszerencsétlenebb ugatta a holdat éjfélkor, neki kellett óránként jelentést adni, neki kellett a budiban állni, ha valamire nem jó választ adott, ráhúzták, ha olyan kedvük volt a nagyobbaknak, őt verték meg, mert olyanjuk volt. Ne arról beszélj, ami jófejség, azzal senkinek sincs baja.
Te szeretnéd, ha a Te gyereked azzal állítana haza: apa/anya, nem akarok a koleszba menni többet, mert szarban kellett toporognom, és a negyedikesek seggét kellett csókolgatnom, hogy ne bántsanak. Majd mondd azt neki: fiam, ez az élet, szokd meg, védd meg magad...

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.09.18. 14:44:46

Látni akarom a képeketz, amik fönn voltak linkekben! :(

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.09.18. 21:26:08

itt-ott konzervatív meg kocka, de különben a szívemből szólt!
ami a gólya-szóval kapcsolatos, arról most ne is tudjak!

wwddrr 2007.09.19. 01:25:05

ezt a golyaszopatast csak azzal csinaljak aki engedi. en bp. egyik leghirhetebb kozepiskolajaba jartam ott is volt divatja ennek, egyszeruen megmondtam h leszarom az egeszet es nem erdekel, el lehet felejteni. ha meg odaig fajul a dolog torokra kell utni azt ennyi...

Csárdáskirálynő · http://www.horvi.hu 2007.09.19. 02:08:54

Szerencsére én olyan sulikba jártam, ahol nem volt gólyaszopatás. Ugyanakkor nem értem a dolgot, különösen az egyetemi/főiskolai gólyákét. 18 évesen már ugyan legyen annyi kurázsi az emberben, hogy ne lehessen csak úgy akármit rákényszeríteni. Nem vagyok különösen kigyúrt, de kizárt dolognak tartom, hogy engem 18 évesen így csicskáztathatott volna akármelyik felsőbb éves. Egyszerűen arról van szó, hogy egyesek sokkal jobban alávetik magukat a csoportnyomásnak.(Más kérdés, hogy ahogyan a mai főiskolásokat/egyetemistákat elnézem, igen sokan 18 évesen is egy 15-16 éves emberke önállósági szintjén vannak.)

Ami pedig engem illet, már mindkét szakomon felsőbb éves vagyok, és az egyiken most szerveztünk gólyaüdvözlő bulit (amiben én is aktívan közreműködtem) -- mivel nem vagyunk valami sokan a szakon, kibéreltünk egy kávézót (ugyan először csak egy asztalt, de a végére aztán befoglaltuk az egészet :)) , ahol a szakunkon is tanulmányozott ország zenéjét nyomattuk, és a végére horribilis számlát hoztunk össze :) A továbbiakban is jó szándékúan állok hozzájuk, ha kell valami, segítek -- igaz, az én önbizalmam anélkül is elég szilárd lábakon áll, h a nálam gyengébbek megalázásával kelljen turbózni ..

Megdobbent 2007.09.19. 02:48:04

A golyazas egy faszsag, de aki elmegy golyazodni netan meg fizet is erte, az kokemenyen meg is erdemli :>

eheehe 2007.09.20. 09:38:04

Jah

megalázó a faszom, amikor nálunk a csajokat megkérik, hogy rövid szoknyában jönni gólyázni, asztalra felmászni, segget rázni, a sok kis picsa olyan boldog mintha máris basznák őket.

Más kérdés, hogy a faszom se tenne meg semmit pár pökhendi geciládának.

z 2007.09.20. 20:08:12

persze, ezt mindg ma találták ki, és főleg a krimik meg a japán rajzfilmek tehetnek róla

nyilasmisi, törzsi beavatás, pál utcai fiúk, újoncok szopatása a hadseregben, ez mind nem volt

voltam gólyatáborban, nálunk is volt szopatás piáltatással, reggeli tornával meg ilyenekkel, nem halt bele senki
ha meg már beavattak, lehetett haverkodni a felsőbb évesekkel
más kérdés, hogy ehhez is érteni kell, egy, a hatalmával visszaélő vadbarom jó eséllyel okozhat kellemetlen élményeket, de ha olyanok vezénylik le a dolgot, akik még emlékeznek arra, milyen volt elsőévesnek lenni, valszeg nem lesz gond

MagyarMandarinMarci · http://magyarmandarin.blog.hu 2007.09.22. 11:46:36

Most igazából ezen a képen mi is történik?

The reaper 2007.09.24. 13:09:26

Én szerveztem is gólyatábort meg gólyaként is részt vettem benne. Szerintem ezt sulija válogatja h hol mi történik. Nálunk nincs szopatás, inkább a közös bulin van a fő hangsúly. Egy kis pia után meg sokan maguktól is megcsinálnak olyat amit más kényszerítve sem. És szerintem hülyeség általánosítani.
süti beállítások módosítása