Mi mással indulhatna a hét, mint egy jó kis sajtóközleménnyel, és jééé, ismét a magyar popipar mélységeibe nyerhetünk betekintést, no meg abba, hogy miképp is kell egy jó kis
gerillakapmányt levezényelni ebben a balkáni szutyokban, ami itt van. Szó szerint közöljük az új magyar zenecsatorna közleményét:
Ma indult a magyar MTV gitáros gerillakampánya
A magyar MTV indulására szervezett országos gerillakapmány ma, azaz október 8-án indult. A világszerte több mint 50 lokális csatornával rendelekző médiabrand híres arról, hogy nem éppen szokványos üzenetekkel bombázza célcsoportját. Az MTV hirdetései és akciói általában formbontóak és hátatfordítanak a bevett reklámstratégiáknak.
Az új magyar zenecsatorna október elsejei indulására szervezett gerilla kampány részeként országszerte közel 400 szobor nyakába akasztottak egy óriási piros gitárt. Hazánk összes főterén és sétálóutcáin így legalább egy gitározó kőszobor bámul ránk, reprezentálva, hogy még ’ők’ se maradhatnak tétlen itt a magyar nyelvű Music Television! A kampány ötletgazdája és kivitelezője a Proud Bt. volt, amely cég az MTV Networks Magyarország tenderkiírását követően több jelölt közül szeptember közepén kapta meg a megbízást.
A meghívásos tenderen öt cég 12 koncepciója indult. A brief szerint általános image-kommunikációt kellett készíteni az október elsején indult csatornának. Eredetileg egy győztest terveztek, de a sok ütős koncepcióból kiválasztottak egy másodikat is, amelyet novemberben fongnak megvalósítani. "A gitáros ötlet iránt már most több külföldi MTV csatorna érdeklődik. Úgy néz ki, hogy a tapasztalataink kiértékelése után Magyarországon kívül is megvalósítják ezt a gerilla kampányt. A gitáros koncepció végtelenül egyszerű, kissé botrányos és nagyon figyelemfelkeltő, meghökkentő. Nagyon bízunk hatékonyságában." - mondta Baranyai Szabolcs, az MTV Networks Magyarország marketing managere.
![](http://subba.blog.hu/media/image/200710/bibogitar.jpg)
Az utolsó 100 komment: