Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Felvettek a nyíregyi főiskolára e! Amán jó lesz!

2008.01.08. 14:55 | Subba Semjén

Remek felsőoktatásbeli videóklippel örvendeztetett meg minket egyik olvasónk. Bár a kép és a szöveg összhangja nem teljes - hiányoljuk példának okáért a kopuláló dékánt - de a raggamuffinos előadásmód és a remek verses fordulatok így is elszórakoztattak. Vegyétek, vigyétek:

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr16289540

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.05.13. 12:01:04

Diákközpontú felsőoktatás Nyíregyen - Videó szakkör I. A tandíj vita, a rektori konferencia állásfoglalásai, a bolognai folyamat kérdőjelei között az országnak van egy kicsiny zuga, ahol kezdenek rájönni, mit is jelent a diákközpontú felsőoktatás. A…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haresz 2008.01.09. 10:23:09

Kacagtam azt a „pesti Don Juant”, milyen szitu ez????? Én is az NYF-re jártam, és most Pesten dolgozom . Nem hiszem hogy ennyire az iskola lenne a trágya mint ahogy mondjátok. Itt is mint máshol a felvételinél elég sok „pont” jár azért hogy ki kinek a kije, és igen itt is van buktatás mint máshol. Az én szakpáromon 32-ből, 11-en végeztünk ez olyan könnyű? A csajok: igen sok a jó csaj és igen igényesek is a partnerükre ( nem a bunkókra másznak rá) de ők is fiatalok és most élik ki magukat nem később és ez így jó. Nem vagyok egy gazdag gyerek, sőt még jogsim sincs és mégis mindig voltak barátnőim akikkel sok mindent lehetett kezdeni. Nincs állás szitú: miért hol van? Aki nyíregyre jár az árak és a kényelem miatt inkább vesz egy lakást a főiskola elkezdésekor ( persze szülői segítséggel) és utána albérlőkből fönntartja. Mivel sokan vannak így van aki a suli mellet( persze egyéb okokból is ) munkára kényszerül. Namármost az iskola elvégzésével állás hiányában marad a Tesco és társai bt. De hol nincs ez így? Az lenne a normális, hogy buli és jó csajok nélkül szenvedni kell a főiskolán? Sok alamuszi gyerek beírkál itt a blogba, hogy így meg úgy milyen hátrányosan érezte magát az NYF-en, hát sorry, van ahol nem elég annyi, hogy te azt hiszed magadról, hogy fa****sza gyerek vagy. Haverjaim, egykori évfolyamtársaim közzül aki eljött ( mert megtehette vagy meg merte tenni) Szabolcsból az most él és virul, van állása és van partnere. Amikor Szabolcsban akartam tanári állást majdnem szószerint azt mondta az igazgató az iskolában, hogy mennyit ér meg az nekem hogy ott dolgozzak? Na itt pesten vagy az ország egyéb területén járt már így valaki? Aki a videót nézi annak üzenem, hogy van több ilyen videó (persze rendes hanganyaggal). Ja és csak annyi Irigykedjetek csak mert erről a buliról már lemaradtatok 

valuka · http://www.borkem.hu 2008.01.09. 10:25:46

Lemaradtunk. Iririgykedünk. Nagyon-nagyon...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.09. 10:41:48

nekem nyíregyházán bajom elsősorban a nem nyíregyháziakkal volt. annak idején rettegtem, amikor a DOTE után nyíregyre mentem, aztán kellemes meglepetés volt, hogy a nyíregyházi emberek alapvetően egész kedvesek és segítőkészek. többnyire. (a máshonnan idekerültekkel egész más a helyzet.. többnyire)
az olyan szakok, mint a kommunikáció/művelődésszervező meg hasonlók elvégzése bárhol máshol sem garantál fényesebb jövőt..
a HCben sosem jártam, egyszer sem, nem is tudom miért, nem akarok álszent lenni, de sosem vonzott ez a világ. de azt tudom, hogy más egyetemeken sem szórakoznak különb módon.
tényleg azt állítjátok, hogy a naaagy Budapesten jobb emberek élnek? van az ilyen kijelentéseknek értelme?

tinti 2008.01.09. 10:53:09

KIKÉREM MAGAMNAK!!!

Ti itt fikázzátok a nyíregyháziakat!!! Én is nyíregyházi vagyok!! Rengeteg barátom tanul az ország legnívósabb egyetemein. ( én ELTE-pszichó) És hétvégente örömmel hazamegyünk szeretett városunkba. Azért mert ott van egy xy fősuli, még nem kell egész Nyíregyre ráhúzni a vizes lepedőt!!!
ÚÚÚÚtálom ezt a tirpákozást!!!

Tudjátok, ti kik a tirpákok???
egy népcsoport. (olyanok mint a kunok) semmi extra. azon a környéken telepedtek le az 1200as években. egyszerű földműves emberek.
Bazdmeg legalább tudnátok kik a tirpákok!!! Ez olyan mintha azt mondanám, hogy te hülye besenyő, vagy állat kun!! Pfff!!

panoz (törölt) 2008.01.09. 11:25:35

Bazdmeg az összes tirpák előjött erre a postra...
Bevallom nyíregyi vagyok, de azt el kell ismernem tényleg egy rakás szar a főiskola színvonala, max a mérnöki szakok magas színvonalúak, és az ottani szórakozóhelyek is tök jók...
Azt a kis gecit, aki ezt a szöveget összeütötte azt meg el kell üldözni pestre.

Justdodo 2008.01.09. 12:07:18

Ez kicsit durva...
Én is a NyF-re járok tanító szakra, én nem hinném,hogy csak "valami tanyasi iskolában" tudnék majd elhelyezkedni. Nem tartom magam egy műveletlen embernek... mellesleg pedig az egyik legjobb tanítóképző, nem akarok példával dobálózni, de igencsak vannak gyengébb iskolák...próbálná meg ez az okos fiúcska végig csinálni. Ha annyira szapulja az iskolát, akkor ő miért ide járt? :)

A jó csajokról pedig annyit, hogy igen,vannak...mivel elég nagy az iskola létszáma, mind a nappali, mind a levelező tagozaton, így logikus, hogy több a jó csaj.

Lehet, hogy az okos fiúcska minden héten a HC-ben nyomult...szerintem titkot nem árulok el azzal, ha azt mondom, hogy minden fősulin, egyetemen mennek hasonló "bulik", csak máshol nem teszik nyílvánosságra!

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.01.09. 12:34:45

de a HC híres legendás hely...úgy biza. bár útálom a dizsit :D

Dii 2008.01.09. 12:40:56

Hali!
Azta,hogy milyen bugyutaságon,el tudnak egyesek vitázni?! Ez már csak a kötözködés kedvéért volt,hogy a sok kockafej fórumozhasson,és most nem azokról beszélek akik védik a sulit,a gyökér beszólásoktól!
Ki csinálta ezt a klippet?Ki írta a szöveget?Őt kéne szidni,nem?!Ismerős a hangja,de ha az akire gondolok,akkor szívás,mert még csak nem is nyíregyházi,és az értelmi képességét ismerve,nem is fősulis!XD

Krisztyna22 2008.01.09. 13:13:23

Sziasztok!Én is a Nyíregyházi Főiskola hallgatója vagyok, és bár való igaz,hogy az oktatás szintje alacsony nem gondolom,hogy bármelyik más főiskolán jobb lenne a helyzet!SŐT!
Én személy szerint SOHA nem jártam HC-s buliban,így nem tudom mennyire igaz ami a kisfilmben volt,de nem is érdekel!Az viszont felháborít,hogy egyesek általánosítanak,és sértő szavakkal illetik a nyíregyieket,vagy főiskolásokat.Ilyenkor megmutatkozik,hogy milyen ember is valójában!!!!Ezúton kérnék SZÉPEN mindenkit,hogy ne vegye az NYF összes hallgatóját egy kalap alá,és LEGYEN SZÍVES ne "tirpákozza" a Szabolcsban élőket,mert ezzel csak magát minősíti,és írja le az illető!KÖSZÖNÖM!!!!!

Kloncsirke 2008.01.09. 13:19:22

www.indavideo.hu/video/W
Hát én ezen nagyon kiakadtam! De szerintem rohadt jó, még szavaztam is...

onidaa 2008.01.09. 14:37:08

az elhelyezkedéshez az kell hogy életképes legyél, semmi más. diploma nélkül jobb melóm van mint esetleg valakinek aki x évet szopott vmi felsőoktakási intézményben...
bunkók meg vannak mindenhol... és ribancok is vannak midenhol... nem kell velük foglalkozni. ennyi.

fukc| 2008.01.09. 14:49:40

gportal.hu/portal/cup-cup/
kattints rá és hallgasd meg a számot!!!!

fukc| 2008.01.09. 14:52:04

pont idevág!"nyiregyházi nem szarháziiii"
cup-cup ::))

Ms_Eisenhower 2008.01.09. 14:54:33

azt hiszem, hozzászólhatok a témához, mivel az NYF-re járok, ráadásul az egyik szakom büfészak: kommunikáció. nem mellesleg nem hinném, hogy a komm-os (újságírói) diplomámmal majd a mekiben helyezkedem el. ehhez persze tenni kell, folyamatosan publikálni, fejlődni, kipróbálni magadat mindenféle műfajban. igen, kb 200 komm szakos van csak az én évfolyamomon (4. évf), és ebből a 70% azt se tudja, mit keres itt. elvégzik majd valahogy a sulit, aztán lesz velük, ami lesz.
írtátok itt fentebb, h mennyire szar az iskola oktatási színvonala. a komm szak talán nem virít annyira ilyen téren, de pl a nyelvszakokon azért meg kell küzdeni mindenért (másik szakom nyelv). beszélgettem nemrégiebn pesti egyetemen tanuló szintén nyelvszakos barátnémmal, és ugyanazt tanulják a nagy pesten nagy egyetemen, amit én a vacak NYF-en. nem az oktatás színvonalával van baj, hanem azzal, hogy pénzorientált az intézmény, és minden hülyét felvesznek (mert az UV-kból folyik be szépen a pénz...). itt a bibi. jobban meg kellene szűrni, h kiket vesznek fel, és máris javulna a suli minőségének szintje.
arról meg h mennyi ribanc van nyíregyen... nos, én nőből vagyok, a srácok visszajelzéseiből nem vagyok annyira csúnya, a fősuli alatt 2 nyh-i, csoporttársammal jártam, az egyiknek trabantja volt, a másiknak suzukija. nem minden csaj ítél ám a külsőségek alapján, emberek. persze vannak olyan csajok is, de megjegyzem, nem csak nyíregyen.
aviszonlátásra

Valerijov 2008.01.09. 15:05:29

Tinti meg Krisztyna, azt is a neves fősulin tanultátok, hogy a nagybetűzés meg a minimum 3 mondatvégi írásjel nyomatékosabbá teszi mondandód, vagy vmi izgi csetszobában? Népcsoportos észosztás ill. a "magát minősíti" meg hasonló hártyává kopott panelek esetében ugyanez a kérdés. Egyébiránt Krisztyna, az éjszakai alvásod minőségét vagy a nappali közérzeted rontaná jobban, ha nem y-nal írnád a neved? (Zsuzsy meg Betty halálra cikizne, hogy nem vagy elég menő, ugye? Vagy í akart az az y lenni, mivel imádod az ilyen latino cuccokat?)

Krisztyna22 2008.01.09. 16:27:53

Kedves Valerijov!Amit te csinálsz az már szőrszálhasogatás!
A Krisztyna22 azért van y-nal írva mert így tudtam csak regisztrálni.
Nem tudom miért kell belekötni az emberbe,én semmi bántót és ide nem illőt nem írtam,foglalkozz inkább azokkal akik ezen a fórumon folyamatosan szidják egymást!Soha nem csetelek egyébként!Pontosan azt akartam az előző hozzászólásommal elérni,hogy a hozzád hasonlók ne ítéljenek, és pláne véleményt ne nyílvánítsanak a másik ismerete nélkül!
A vőlegényem azt mondta az imént,hogy szót sem érdemel a hozzászólásod!Milyen igaza van!:)
Üdv: Krisztina

Na_jah 2008.01.09. 16:55:10

Vicc az egész videó és csak a készítőit minősíti a szövege.
Az viszont abszúrd, hogy ezáltal az NYF-et hozzák szégyenbe. Nem külömb más főiskola/egyetem sem mint ez. Ilyen 'klipkészítő értelmiség' is előfordulhat bármelyik suliban, mert mindenkit felvesznek, hiszen a suliknak szüségük van a zsíros támogatásra.
Az meg végképp felháborító, hogy egy ilyen fostalicska videó után mindenki elkezd általánosítani és az egész várost/régiót fikázza meg tirpákozza. De ez meg a kommentelőket minősíti. :)

Jegvirágocska 2008.01.09. 16:59:01

A sokak által scak ribancképzőnek titulált NYFről csak annyit, hogy oda jártam 9 félévig magyar-angol szakra, sokat kellett tanulni, de azért bulizni is lehetett. Életem legcsodálatosabb időszaka volt. Ösztöndíjjal félévet töltöttem Finnországban és ott tanultam egy egyetemen, mindezt úgy, hogy a fősuli adott rá pénzt. Mire elvégeztem már egy neves banknál dolgoztam nem rossz fizuért Pesten, úgy hogy 30 napig sem kerestem állást. Többet keresek, mint sok közgázas menő, de megdolgoztam érte. Nem csak az én példám ilyen, ismerek nagyon sokat. Nem a főiskolával van a baj, a képzés -az én szakjaimról beszélek- színvonalas, a műv. szervezők meg ne keseregjenek, hogy nincs állásuk, versenyképes szakot kellett volna választani és nem csak egy papírra hajtani, mert azzal ki lehet törölni. És úgy érzem, hogy bármelyik fősulis megérdemli, hogy egy-eyg sikeres vizsga után a földön csússzon, nekem is volt olyan, hogy 20 napot tanultam egyfolytában a vizsgára és nem érdekelt, hogy ki mit gondol már utána:-))))

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 17:04:32

Rövidebb verzió Jégvirágocska életrajzáról:
Nyíregyi főiskolán kitanultam a dugás csínját bínját analra veszem meg mélytorokra. Felkerültem pestre, ahol az üzleti életben hasznosítottam a megszerzett tudást, és jobban élek, mint a közgázosok, mert ők a főnököt nem tudják olyan profin kielégíteni.

:D:D:D

Nyíregyháza az életre tanít!

Mandible 2008.01.09. 17:38:48

Haresz!

Állandóan mindenki Szegeden, meg az ilyen puttó helyeken, az ilyen igényesség szöveggel jönnek. Sírnak a szegedi lányok a főutcán, hogy "olyan kevés az igényes pasi". Mintha, mindenki lesz*rná magát, meg csak heti kétszer zuhanyozna. Tudod mi az az igényesség, az ő fogalmaik szerint? Az, hogy tele van gempával, a többiek, meg igénytelen szennyek. Úgy látszik mégis volt mit a tejbe aprítani neked, vagy éppen leereszkedtél egy olyan szintre, amire más már nem hajlandó. Mondom azér a legvakarékabb csajokkal nem próbálkoztam, biztos az én hibám. Persze ezek után se mondták rám, szerintem, hogy "igényes".:D Ezek szerint Pesten minden csaj eszméletlen igénytelen, mert azok nyitottak az emberre...

Lacee83 2008.01.09. 17:44:33

Ezt már én sem hagyhatom szó nélkül. 4évet jártam oda nappalin majd még 2őt egy másik szak miatt azt sajnos csak levelezőn. Eszméletlen bulik voltak főleg a HC-ben ahol ez a videó készült. Wc ajtó rendszeresen le volt rugva és bokáig áltunk a *** de akkor is jó volt. Sajnos bezárták és átalakitották hogy több legyen a terem a több diáknak. Akik nem voltak sajnálhatják:-). Amugy az értelmi szinvonal erőssen csökken. Pl a padok karcolva és tollal összefirkálva őszintén szólva egy főiskolai hallgató leendő értelmiségi ilyet csinál? Szánalmas. Egyébként a pia és a szex simán hozzátartozik a főiskolai élethez ezen kár megbotránkozni mindenhol ez megy. Én csak azt tanácsolom minden főiskolásnak és egyetemistának bulizzon amíg bír mert utánna már késő.....

peterson 2008.01.09. 18:20:44

NYF-MMFK-Közlekkar Légihajózó: az egész országban egyedül itt van pilótaképzés. Összesen kb. 15 embert vesznek fel, államin 144-ből 143 a felvételi ponthatár (2007).Többi szakot nem tudom,ezt is csak azért tudom, mert bátyám oda jár.A pilóták meg mind el tudnak helyezkedni,mert igenis igény van a pilótákra! További szép estét!

Haresz 2008.01.09. 19:23:27

Mandible

Egy jó szöveg, egy lehengerlő bemutatkozás , egy visszautasíthatatlan szitú és az van amit akarsz. Ennyi a csajozás, de ez hol nem így van? Ja IQ fighter plázapicsa fel se fogja, hogy nekivakelsz? Ez van. Ja és én ha nő lennék, engem is inkább az olyan hapsi érdekelne aki meg tudja adni azt amit akarok és kész. A főiskola nem a házaspár keresésről szól. Szeged, határ pénzes félmaffiás gyerekek akik ki tudnak tartani jó puncikat ezt irigyled? Nézz már kicsit a dolgok mögé ilyen csajok mindenhol vannak és lesznek is. Dugtam olyan csajjal, hogy azt se tudtam hogy hívják, csak azért álltam vele szóba mert a haverjaim azt mondták, hogy úgysem tudom „megcsinálni”. De megvolt, és sajnáltam hogy nem egy filmet néztem meg helyette a koliban. Persze a haveroknak azt mondtam, hogy mennyire tutti bula meg minden és persze nyomult utánam a csaj is hogy izé meg hozé de nem igazán éreztem szűkégétmert nem nagyon bírt lekötni azután. Ez olyan irígylésre méltó? Másik: bemész a buliba kocsi kint marad akár van akár nincs, van rajtad egy öltözet ruha amiben jól érzed magad és az alkalomhoz illik (nem kötött pulcsi :D ), átlag 10E a zsebedbe és +1,2 haver akik hasonlóképpen vannak elengedve. És rajtad áll, hogy mi lesz az estéből. Persze ha pattanásos képű állófütyinek tünsz akkor a qtya se fogy veled foglalkozni, ha laza jóarc vagy akkor nyerő a szitu. Most mi volt itt a bonyolult? A 10E ? hát spórolj rá vagy szerezd meg melóból. Megéri-e? von, hogy igen van hogy nem, de legalább nem 30 éves korodban kezded el azt amit kis bátorsággal megtehettél volna még korábban is. Qrvák a csajok NyF-en ? Miért hol nincsenek ilyen fajta lányok szerintem igazuk is van, mert ráérnek még komolyan viselkedni és ugye lássuk, be nem kopik az csak okosodik .

HaBCiCa 2008.01.09. 19:24:55

a HC igenis jó volt annak idején! egyetértek Lacee83! aki most jár oda, már sosem ismerheti meg azt a hangulatot!! :) régi "szép" emlékek jönnek elő...

de miért kell itt versenyezni, hogy melyik a jobb város???? ez aztán az értelem magasfoka! :))) nyugi van és mindenki ott él, ahol akar!!

Bérgyilkos Bohóc 2008.01.09. 19:30:26

Ms_Eisenhower 2008.01.09. 14:54:33
"igen, kb 200 komm szakos van csak az én évfolyamomon (4. évf), és ebből a 70% azt se tudja, mit keres itt. elvégzik majd valahogy a sulit, aztán lesz velük, ami lesz."

Azt hiszem pont erről beszélt a többség.Annyira nyílvánvaló, hogy itt az emberek nagyrésze tudatosan választja a legkönnyebb szakokat, hogy legyen egy papírja, amivel mellesleg kitörölheti.Hiába is akarod komolyan venni az egészet, ha a NYF diploma piaci értéke a nullával egyenlő.Mert itt mindenki diplomát akar, "csak hogy legyen" alapon.Egyerűen nem tudsz olyan igénytelen, fos munkahelyet mutatni, ahol minden második-harmadik embernek, ne lenne NYF-es diplomája.
Az általánosításról meg annyit, hogy a legkevésbé színvonalas iskolákban is mindig találni olyan embereket, akik becsülettel végig seggelik a 4 évet és valóban érdekli is őket, hogy mit tanulnak, de akkor ilyen erővel ne szóljunk meg egy iskolát sem, mert mindenhol vannak kivételek...

Ez a tirpákozás meg a legnagyobb balfaszság.Bírom, hogy olyanok is pofáznak akik az életben nem voltak még Nyh-án, és tapasztalat nélkül általánosítanak.Kurvára hazudik, aki szerint szemmel látható különbség van különböző városok értelmi szintje között.

Haresz 2008.01.09. 19:34:32

A video hanganyagát is valami olyan készítette akit nem vettek föl, vagy éppen kirúgták de mindenesetre egy bíztos SAVANYÚ A SZŐLŐ pubi.

moophlander 2008.01.09. 19:37:21

A technika képességeit láthattuk és hallhattuk egyenest a szubkultúra kezéből!

dr.cinike 2008.01.09. 20:05:29

Csak gratulálni tudok a sok értelmesebbnél értelmesebb hozzászóláshoz!Vicces, hogy egy idióta videó alapján minősítenek egyesek egy főiskolát, de ez még el iis fogadható, de hogy egy egész térséget,megyét és az ott élő embereket... Mosolygok azon, hogy tirpákoznak ide-oda, de a valódi jelentését a szónak nem is ismerik. Nem szeretem a buta embereket, főleg azokat a butákat,akik ki is mutatják,mennyire értelmesek. Először is: mielőtt kijelented: Tirpákia=middle of darkness, meg tirpák buli stb., előtte látogass el Nyíregyházára, beszélgess az ott élő emberekkel, de akár szétnézhetsz a Nagy Pesten is, ahol tömegével találhatsz Nyíregyházáról származó orvost, állatorvost, jogászt, közgazdászt, mérnököt, sorolhatnám....Jééé, a szabolcsiakból, a nyíregyháziakból is lehet orvos,jogász stb? Ők is el tudják végezni az egyetemet?Nyíregyházán is vannak emberek,akiknek van agyuk?Viccesek vagytok, de tirpákozzatok csak nyugodtan, így áruljátok el igazán magatokról, hogy mennyire buták, agyatlanok vagytok.

Lacee83 2008.01.09. 20:18:41

Egyébként ha jól tudom hivatalosan több min 10 videó készült a HC-s bulikról (mind megvan nem nézem őket mert rámtörnek az emlékek) amelyek elérhetőek voltak neten persze ezekben nem ilyen trágár szövegelés ment hanem zene és a HC-s bulik hangulatát reklámozták vele. Állítólag az egyiken én is rajta voltam a háttérben, szerintem meg nem én voltam:-) Viszont jó pár arcot felismerek. Az utolsó évben már hétfőn és csütörtökön is mentem. Mennék most is ha lenne.
Egyébként a tanári diploma nem túl értékes mostanában ezért is mondhatjuk azt hogy keveset ér amit ott kapsz. De mint ex töriszakos elmondhatom hogy a töriszak kemény volt.

Lacee83 2008.01.09. 20:26:24

Ja még valami. A NyF-re nem csak helyiek jártak/nak az ország minden szegletéből vannak hallgatók. Ezért teljesen értelmetlen negativ jelzőkkel illetni a szabolcsiakat...

Copal 2008.01.09. 20:57:46

Tény, hogy a fenti videó alapján kicsit elsietett lenne kijelenteni, hogy a NYF tirpák hely. A legtöbb felsőoktatási intézményről kering a neten valamiféle remekbeszabott szösszenet, és bemutatja annak "remek életét", körülbelül hasonló színvonalon mint ez. ELTE BTKs ismerős mondta, hogy az ő karukról is terjedt a neten egy hasonló tartalmú videó, továbbá volt gimnáziumi osztálytárs volt oly kedves elénekelni nekem a BCE G-kar indulóját, mely összefoglalható azzal, hogy mi vagyunk a faszagyerekek, iszunk, hányunk, és meghúzzuk a Corvinus összes buláját (előre elnézést a sarkításért a BCEsektől, nem bántásképp). Ám csodák csodája, ezekről az iskolákról nem halljuk, hogy tirpák helyek. A videó szerintem egyébként megüti a subba-színvonalat, de nem azért, hogy ez hejdejól lehúzza az NYF-et, hanem mert szánalmasan röhögnivaló szöveg/zene/képhatásszinten.

csillagcsavar 2008.01.09. 21:02:06

Carnivora 2008.01.09. 17:04:32

Öööö... ez ilyen vicces beírás akart lenni? Vagy ilyen odamondós? Mindenesetre a 3 darab :D jól jelzi, hogy elég jól elszórakoztatod magad!

Csak így tovább, SOHA ne add fel!

Mandible 2008.01.09. 21:05:22

Haresz
Te ezekszerint úgy nyomod, mint valami állat, aki nem ismer se Istent se embert. Ezekután tényleg kiváncsi vagyok, hogy hogy teremtesz meg egy ilyen visszautasíthatatlan szitut. Valahogy a szegedi csajokba sose láttam, hogy szívbajosak lettek volna a visszautasításban. Nekem annyira nem derogál, hogy olyan csajokat dugjak meg, akikről a haverjaim aztmondják, hogy "úgysem tudom megcsinálni, sőt!":D Na mindegy, nekem nem igazán működött eddig ez a téma, és a körülöttem lévőknek sem, pedig nem nézünk ki különösebben rosszul. Nem vagyunk egyszálbelű kockák, vagy igénytelen dagadékok, és fellépésünkben sem sugárzunk gyászhuszárságot. Pestre, ahogy átjöttem, meg azt láttam, hogy egész más a hozzáállás, nemcsak a bulihelyeken, hanem a "közterületeken"is. Egyszóval ezekután baromi kiváncsi vagyok... Zsírnagy lazasággal még nem akad a horogra egy bombanő. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom...

Mandible 2008.01.09. 21:10:08

Carnivora jól írta! Minden szava igaz!

csillagcsavar 2008.01.09. 22:03:35

Mandible 2008.01.09. 21:10:08

Szerinted minden lány, aki Nyh-n végzet, sikeres állása van, az egy szopógép, és csak úgy tud elhelyezkedni, ha minimum 3 bránert vállal análba?

Bakker jófajta szegénységi bizonyítványodhoz gratulálok!

Félreértések elkerülése végett én is tudom mi megy néha egy jobb jegyért (szopbasz), de beír ide valaki, erre Carnivore kollega egyből lekurvázza. Szóval ez azért kicsit meredek.

Gyökerek vagytok mind. Irtózatos gyökerek.

alkopop 2008.01.09. 22:10:53

En is Nyiregyhazara jartam, ittam, drogoztam, kurtam, szopattam. Imadtam.

Haresz 2008.01.09. 22:17:28

Mandible

Szerintem az a szitú, hogy te pesten veszítetted el a szüzességed és a régi kudarcaidat a helyi lakosság számlájára írod. Lehet neked van igazad :):):)

Haresz 2008.01.09. 22:18:51

alkopop

:) mi nagy haverok lennénk azt hiszem átéreztem a teljes valódat :)

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 22:22:45

Na, és büszkék vagytok srácok, hogy a csillagcsavar féle hölgyeknek a ti segítségetekkel jön be az élet? mi lett volna velük, ha nem képzitek ki őket mellékesben :D

Mandible 2008.01.09. 22:24:32

Haresz
Fejtsd már ki lécci, hogy hogy megy ez kicsit részletesebben. Tényleg Pesten vannak/voltak sikereim, míg Szegeden egyáltalán nem. Azért csak nem lehet véletlen...de nyitott vagyok mindenre, nyílván én csesztem el vmit. Csak kiváncsi vagyok, hogy hogy csinálod, azontúl, hogy laza vagy, mert ezt mindenki mondja mindenkinek, hogy "lazán, lazán". De ez összességében még nagyon kevés, sztem.

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 22:28:14

Mandible 2008.01.09. 22:24:32

Tudod, hogy van ez? lazán kell kikapnod a pénzköteget meg lazán kell az asztalra dobnod a slusszkulcsot, akkor mindenhol sikeres lehetsz :D

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 22:28:52

Végső megoldásnak ott van a nyíregyi főiskola :D

Haresz 2008.01.09. 22:29:23

Mandible

Ez nem egy oktató fórum. Bár tanárként végeztem és tanitok is de nem ezt. Mindenesetre gondolkozz el azon, hogy te mit szólnál ahoz ha úgy akarna veled kikezdeni egy lány ahogy te szoktál kezdeményezni. Az önkritika a legépítőbb.

Haresz 2008.01.09. 22:32:52

Carnivora

Na megint egy egyedűl szexelő :(

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 22:43:04

Haresz 2008.01.09. 22:32:52

Tévedésben van kollega ...

Mandible 2008.01.09. 22:46:02

Haresz
A fenébe én csak egy csekélységet kérek. Csak annyit írj le, hogy hogy zajlik egy ilyen szitu a te esetedben, hogy mégiscsak legyen vmi viszonyítási alapom. Különben is honnan tudjam, hogy mik az elvárásai egy jó nőnek? Ő se tudja a választ, hogy hogy lehetne őt elkapni.Név nélkül megy az egész. Nemértem mit kéreted magad. Nagyon szépen kérlek, ha ez számít vmit!

Haresz 2008.01.09. 22:52:13

Minden ember más minden szitú más nem lehet ugyanazzal a dologgal hódítani minden nőnél. Egy bíztos ha fel tudod kelteni az érdeklődését egy mondattal vagy egy gesztussal, akár a puszta megjelenéseddel( már ha tádnéz) akkor innentől van egy esélyed amit kihasználhatsz. De ez nem egy paragrafus, definíció vagy törvény amit ha betartassz akkor nyert ügyed van. Egy bíztos ha leküzdöd a gátlásaid nézz vissza szegedre és felejtd el a kudarcélményeidet.
Jó éjt, részemről a téma ejtve.

Mandible 2008.01.09. 22:55:29

Haresz
Ne kínozz már! Ez eddig tényleg kevés. Oké felkeltettem az érdeklődését. Innentől érdekes. Elkezdünk dumálni. És??? Na itt jön a lényeg. Erről mondj már vmit.

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 22:59:40

Mandible 2008.01.09. 22:55:29

Milyen nőkre gondolsz , amelyik kinéz is v.hogy, vagy jó bármilyen? :D

Jack__Bauer 2008.01.09. 23:06:51

Bakker, nem levették?

Haresz 2008.01.09. 23:07:35

hát figy media.szon.hu/naplanya/index.shtml
ezeknek a "modelleknek" a 70%-a az NYF-re jár, járt vagy járni fog :) Ez ott az átlag ezekről beszélek van közte "exem" is. Nem tudom mi a jónő definíciója. De ha látok egyet és "feltámad a kedvem" akkor az jó nekem és nem végzek közvéleménykutatást az ügy érdekében.

LyukasBogrács 2008.01.09. 23:28:28

Azt már tudom, hogy nem Szegedre fogok csajozni járni, és posztgraduális képzésre sem Nyiregyházára.

Mandible 2008.01.09. 23:41:46

:D Hát az az érdekesebb, aki ki is néz vhogy. Bármilyen csajokkal volt már dolgom, és így utólag nem tudok rá büszke lenni, max abban a pillanatban volt jó...

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 23:43:07

Jack__Bauer 2008.01.09. 23:06:51

nem vették egyébként páran már lementették :D leveszik egyből megy vissza :D

Carnivora (törölt) 2008.01.09. 23:46:06

Haresz 2008.01.09. 23:07:35

Najah csak melyik 70% , mert innen kb. annyi max. egy patronos :D

csillagcsavar 2008.01.09. 23:54:05

Carnivora. Te a szánalmas szót sikeresen degradáltad! Gratulálok!

Másrészt mi az hogy az én segítségemmel jön be az élet?

Ébredj már te ritka fajtája a földnek! Örülj hogy van két lábad, amivel talán kifuthatsz az örökkévalóságba.

Ritka nagy ótvar vagy, ugye az úgy lejön?

Recskázz még pár évet, aztán talán elkezdesz serdülni.

I.D.I.O.T.T.A.

csillagcsavar 2008.01.09. 23:56:36

Pattanásra meg vannak már egész jó krémek, kedves Karnivóóóóóóóóóóór!

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 00:06:15

csillagcsavar 2008.01.09. 23:54:05

Mi a baj mond el bátran nem kell a mellébeszélés. Neked csak a sex maradt nyríegyi fősuliból a karrier elmaradt?

csillagcsavar 2008.01.09. 23:56:36

Ilyen problémával sem küzdöttem az elmúlt 7-8 évben ...

csillagcsavar 2008.01.10. 00:19:34

Kedves (nagyon)mélyentisztelt Carnivora:

Soha nem jártam a Nyíregyi Fősulira, sőt képzeld el, olyan bunkó vagyok hogy csak egy érettségim van. De ez nem igazán zavar, mert a hatszámjegyű fizetést nem ezalapján osztják. (jajjjj, nem 100001-ot keresek te kis butus...!) És a mellékesekből nem írom le, hogy mennyit tegyél hozzá. (hátperszehogyvagánykodok az ilyen gyökereknek mint te vagy.)

pihenj még egy kicsit és készülj jobban, egy frappáns visszavágással.

Továbbra is tartom, hogy nincs agyad, ami kifejlődhetne az évek során.
Te egy noprimitív véglény vagy, aki talán belefullad saját mocskába. Legalábbis remélem.
Ha meg nem, akkor dobom a 100-ast valamelyik lámpánál.

Ostoba.

csillagcsavar 2008.01.10. 00:23:32

Ja, valami szexről beszéltél.

No comment.

Amit nem tudunk csinálni, arról beszélünk, te kis teeeeeeeeeee.

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 00:39:24

csillagcsavar 2008.01.10. 00:19:34

www.szexmost.hu ?

Mi ez v.mi boxmeccs? :D Nincs ez van nem mindenkinek lehet. Jujj te mindent tudsz rólam éppen most is egy nagy bödöny szarban ülök. gyere szarj ide is, úgy gyorsabb lesz a fulladásos halál.
Dobjál legalább kettőt vagy összekarcolom a szélvédőd a mósós sépci cuccal.

csillagcsavar 2008.01.10. 00:23:32

Taníts lécci :D

csillagcsavar 2008.01.10. 00:58:07

"Nincs ez van nem mindenkinek lehet."

Ezt a mondatodat kifejtenéd bővebben? Mert értelme kurvára nincs.

Ez nem boxmeccs. Erőlködsz itt mint egy székrekedéses csoffadék. Csak az a baj, hogy te osztod az észt, - ami Neked nincs, nem volt, és valószínűleg nem is lesz.

A hülye linkjeiddel meg eriggy csetponthu-ra.
Oda való vagy. Nem. Oda sem. Te sehova sem való vagy. Kis butus. Hehe...

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 01:03:55

csillagcsavar 2008.01.10. 00:58:07

Ha lenne értelme lenne agyam is ... nem így logikus? nincs agy nincs értelem sem. Neked semmi nem jó kézzel-lábbal próbálok megfelelni látszik asszonyállat vagy.

Székrekedésem szerencsére pillanatnyilag nincsen, de köszönöm, hogy aggódsz értem. A csoffadék sem teljesen igaz alapvetően, de ha neked így boldogabbak lesznek az álmaid jah csoffi ...
Igen ezt már sokadszorra tisztáztuk, hogy nincsen eszem. Ez az értelemmel meg az aggyal függhet össze. Az sincs, akkor ész honnan lenne?
Máshol űzöd az ipart a sokszámjegyű fizetésekkel? :O
Ejha még megvan a csethu ? hu 6 éve nem jártam arra.

Jaj ez a legfincsibb a végén ez az morzsold a golyóimat. Feszíts meg , alázz meg.

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 01:14:39

Mindenesetre egy új szempont jelent meg a pályaválasztás tekintetében a subba-nak köszönhetően.

Rollike (2 hours ago) Show Hide Marked as spam 0 Reply | Spam

most akkor szopnak vagy nem?????? mert ha igen akkor nem szegedre megyek.. XDXDlol

fozodavid (2 hours ago) Show Hide Marked as spam 0 Reply | Spam

Hallod Szegedre ne menj! Az egy mocsadék. Ott olyan frigidek a csajok, mint a ház, akkor már inkább Pest!

csillagcsavar 2008.01.10. 01:26:34

C: buta vagy. Nincs kedvem válaszolni.

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 01:28:47

csillagcsavar 2008.01.10. 01:26:34

Jó, de ezt már tisztáztuk bevallhatod, hogy ez vonz. :D Most van a súlykolós, megerősítő szakasz? még vannak olyan szakszavak, mint retardált, nyáladzó debil, gyökér ... ezeket is még elsütheted.

Bakkerovics Bakker 2008.01.10. 01:35:21

Carnivora a flémzivatarban.... Küldjek neked digitális flémernyőt?

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 01:47:57

SauroNewsExpress

Ez nem flém !!! ez a mókázzunk gyerekek

Bakkerovics Bakker 2008.01.10. 01:50:15

Ezesetben további jó mókázást a sokágú kötőelemmel!

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 02:05:24

A hím makákó majmok kurkászással fizetnek a szexért a nőstényeknek, állítja egy szingapúri tudós. Véleménye szerint a főemlősök a szexet árucikknek tekintik.

Gumert megfigyelte, ha egy hím egyed kurkászik egy nőstény egyedet, utána háromszor nagyobb a valószínűsége annak, hogy a nőstény szexuális kapcsolatot létesít vele. Csakúgy, mint más árucikk esetében, a makákószex értéke is meghatározható a kereslet- kínálat tengelyen: egy hím több időt fog tölteni kurkászással, ha kevés nőstény van a környékén. A tevékenység akár 16 percig is elhúzódhat, amíg a nőstény hajlandóvá válik a párzásra, ha a nőstények vannak kevesebben, mint a hímek - de csak 8 percig a fordított esetben, ha az utóbbiakból kisebb a létszám - figyelte meg a kutató.

index.hu/tudomany/biotech/kurk0108/
-

Nyíregyházán megált a főemlősök között az evolució :D:D

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 02:06:37

"Nem ritka jelenség a természetben, hogy a hímek erőfeszítéseket tesznek a párosodásért, illetve azért, hogy rávegyék a nőstényt a szexre"

-

Semmi baj ezzel néha megáll az idő vasfoga is :D

csillagcsavar 2008.01.10. 02:32:24

Carnivora: Menjél inkább haza. bármit jelent is ez neked.

Carnivora (törölt) 2008.01.10. 08:27:23

csillagcsavar 2008.01.10. 02:32:24

Nem hiába invitálsz mot nem megyek hozzád. :D:D

aranyhaj.blogspot.com 2008.01.10. 08:59:40

Nem azért, de a többi főiskolára, egyetemre antialkoholisták és cölibátust fogadók járnak?!

aranyhaj.blogspot.com

omg_wtf (törölt) 2008.01.10. 12:38:55

üdv emberek!
a szegedi lányokkal kapcsolatban volna nekem is egy észrevételem...
először is elkell,hogy mondjam,tényleg igazak azok az állítások,amiket a korábbi hozzászólásokban írtak.Én egy szegedi egyetemista vagyok,akit az átlagosnál jobb külsővel+ anyagi helyzettel áldott meg az ég,de ennek ellenére helyi lakosú lánnyal még nem tudtam több hónapon keresztül járni.Továbbá akár hiszitek akár nem,nincs olyan haverom/barátom -márpedig van jónéhány- ,aki szegedi lánnyal járna.Egyszerűen az itteni lányoknak olyan a személyisége,hogy az összehasonlíthatatlan a környező városok lakosaival szemben.Mondjuk biztos vannak kivételek,de én ilyennel még nem találkoztam...
kövezzetek meg,ha úgy gondoljátok,de nekem ez az észrevételem.

omg_wtf (törölt) 2008.01.10. 13:01:08

Vizsont a Szegeden tanuló,de más városból származó lánnyal nincsen gáz.

Mandible 2008.01.10. 15:09:07

Hát sajnos a más városból érkező lányok is idomúlnak. Míg Pesten azt tanulják, hogy minél szabadosabbnak kell lenni, addig Szegeden hajlamosak begubózni. Mennek a csordával ők is...

LyukasBogrács 2008.01.10. 19:32:09

A CEU-ról van valakinek sztorija? Ott milyen az oktatás?

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.01.10. 21:58:23

Ja meg az MTA is jó hely állítólag

harmincas 2008.01.11. 09:17:13

Vicces, hogy mindenki készpénznek és szentírásnak veszi a klipet... hát senki másnak nincs olyan érzése, hogy ez csak valami szánalomraméltó lúzer álmodozása? Én négy évig laktam két budapesti kollégiumban, és - bár persze létrejönnek "kapcsolatok" - ez a klip nem igazán reális...

harmincas 2008.01.11. 09:30:38

Ja, és még valami a tirpákparasztozás meg a bunkópestizés témájában: én Nyházán nőttem fel, aztán Pesten 4 évig az ország minden részéből jött vidékivel laktam kollégiumban, azóta meg (tizenegy éve) itt élek Bp-en. A feleségem meg zalai jány. Ha valaki, akkor én tapasztalatból tudom, hogy nincs jelentős különbség az emberek közt. A nagyvárosban magasabb a stressz-szint, de ez az embereket alapvetően nem változtatja meg: itt is, ott is van idegbajos meg bunkó, és van kedves ember (sőt, néha a kettő keveréke is). Pesten is, Szabolcsban is, Zalában is. Úgyhogy aki itt büdöstirpákozik meg bunkópestizik, az mind sötét elméjű, bárhol lakik is.

Reneszánsz Poliészter 2008.01.11. 12:45:17

Na ja, én is itt basztam el három évet...

Mandible 2008.01.11. 14:35:03

Harmincas
Nagyon kedves a pacifista kommented, hogy nem kell általánosítani. De az a helyzet, hogy vannak helyek, ahol több a bunkó, több a paraszt. Lesz*rnak az eladók, ugyanakkor vannak kisvárosok, ahol minden eladó, és összeségében az emberek kedvesebbek. Ebben nincs semmi. Mindennek nyílván oka van. Pesten elidegenednek egymástól, meg nem érdekük jófejnek lenni, mer úgyse látod gyakran kétszer ugyanazt az idegent, akkor minek pazarolni energiát azzal, hogy jópofizol? Nyugodtan adhatod "önmagad". A lányok is lehetnek szabadosabbak, mer senki sem ismer senkit. Mit számít ha kicsit kiéli magát? Másrészt Szegeden, ahol egy évfolyamban mindenki ismer mindenkit, mindenki tudja, hogy kinek mennyi pénze van. Akkor már ciki a csajoknak összeállni olyan kanokkal, aki jó pasi, de mondjuk pénze nincs, mert "mit gondolnak majd a többiek?". Hogy ő ennél jobb kant nem tud szerezni? Beéri ilyen kannal?

u.i.: Én nem tartom tirpákoknak a bulikon szereplőket, vagy a nyíregyieket. Szerintem ez lenne a követendő viselkedés, ami a klipben van.:D Mikor élje ki magát az ember, ha nem ilyenkor? Az aki tanulni akar az gürcöljön csak. Azér akar tanulni, mert nem tudja megtenni, hogy a csajokat dugja. Az ő dolga, de attól még a többi, aki megteszi az nem tirpák.

Péter3 2008.01.11. 17:20:46

Aranyos ez a vita. Amúgy az éld ki magad típusú üres jelszavakkal ki van a faszom.
Ha most én tanulni jöttem az egyetemre, akkor droid vagyok?

Mandible 2008.01.11. 21:15:07

Inkább az a kérdés, hogy tudsz-e csajozni, meg bulizni...Mertha igen, akkor kihasználod. Ellenben, ha több lehetőséget látsz abban, hogy majd a jövőben pénzed lesz, és azzal talán fel tudsz szedni vmi csajt, vagy jól tudod érezni magad, akkor csak tanulj. Bár inkább jobb ezeket a készségeket fiatalon kimunkálni.

kisgabi 2008.01.11. 21:38:28

Én is ide járok Gépészmérnökire és nehogy azt higyjétek ,hogy könnyű....amugy meg Hc meg már nincs is!!! Tantermek lettek belöle....de van helyette sok más.....

09szepi06 2008.01.11. 23:48:06

SZIASZTOK!Nem értek vmit! Mandible, mit értesz azon, hogy jócsaj? Akit könnyen ágyba lehet vinni? mert ahhoz nem kell nagy tehetség ...Meg az, hogy felszedni=megdugni?
Másik kérdés: szted aki tanul az nem tud csajozni? Ezt nemvágom... Mi köze a kettőnek egymáshoz?

Mandible 2008.01.12. 19:17:24

Hogy jön most a "jócsaj" ide? Az a jócsaj, aki jól néz ki, mint a videón lévők, és mellette "fel is lehet szedni".:D Magyarán ágyba lehet vinni.

Nem értem egyébként, az ilyen fórumokon mindenki úgy állítja be magát, mintha minden ujján 3 csaj lógna. Hogy megdugni csajokat nem egy nagy szám, mintha elképesztően unalmas és triviális dolog lenne. Érdekes, hogy az életben mégsem futok össze ennyi Don Juannal, pedig több bulihelyen is megfordultam már...Na mind1.

Azt gondolom, hogy aki tanul az befektet magába, hogy a jövően megtérüljön. Na most, mondjuk nincs annyi pénze, vagy nem olyan jó pasi, és később ezt pénzzel akarja pótolni, hogy boldog lehessen. Magyarán a későbbiekben csajokat szedhessen fel. Mert akinek minden ujján 3 csaj lóg, az minek vesztegetné az időt tanulással? Neki minek befektetni a jövőbe, amikor a jelenben is baromi jó?

Japcsi 2008.01.13. 12:59:14

Ehhez az egész videós témával kapcsolatosan...
Én mindig azt mondom: az vesse az első követ az NyF-re akik még SOHA életükben még nem csúsztak szét+nem volt 1éjszakás kalandjuk...
A másik...azt hiszi(k) hogy más fősulis bulik különbek?Csak ott nem problémáznak ezen.

Alhazred 2008.01.15. 07:04:47

nyíregyre jártam, szanaszétbuliztam magam, azóta is tanítok, egyetlen munkanélküli excsoporttársról nem tudok.

ellenben azóta (6 év) sokat hígult az oskola, olyanokat felvesznek, atyaég.

Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.01.15. 07:55:47

Ennek akkora szövege van,hogy tanítani kéne,okés,hogy fikció,de eszméletlen tehetséges a poéta,szerintem:)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.15. 09:54:49

Bammeg :) Ez a stíl eléggé hódit mostanában. Egy kis csiszolgatás után még el is megy-e. Tirpákok laknak-e Nyíregyen?

Azt hallottam, hogy ezek az emberek nem vidékiek, csak akkor láttak félcipőt, amikor a gumicsizmát kettébaszta az ekevas.

tünde19 2008.01.31. 18:42:16

sziasztok!jobb lenne ha nem fikáznátok a föiskolánkat!mert kibaszott jó hely a nyiregyi föiskola!

leonov 2008.01.31. 18:48:15

tünde19-- józan vagy e ?

speedy_gonsales 2008.05.22. 20:49:37

Írhat bárki bármit,szerintem ez a valóság.Lehet hogy nem egy Rúzsa Magdi de akkor is jó.(Ez nem az intézményről szól.)
süti beállítások módosítása