Nincs melled? Nyerjél egyet (kettőt)!
Igen, éreztük mi a múltkorában, hogy figyelmünkre érdemes a legeslegújabb közösségi halmazat, a donna.hu. Akkor picit értetlenkedtünk, hogy miaf ez az új nőies júzergyűjtemény, de most végre megvilágosodtunk, mert kirukkoltak a nagy marketingdobással: a gondosan válogatott célcsoport arccal, névvel szépségharcba (vagy mibe) induló tagjai most esztétikai műtétet nyerhetnek egy plasztikai sebészet támogatásával.
A szívdobogtató bullshitközlemény a következőképp fogalmaz:
Nyerj mellműtétet az interneten!
Elindult Magyarország első internetes valóság-showja a Donna.hu oldalon, ahol mellplasztikai műtétet nyer a legtöbb szavazatot kapó versenyző [...]
A játék első köre május 14-én indult a donna.hu - immár közel 90 ezer tagot számláló - női közösségi portálon. Első körben bárki jelentkezhet a játékra 18 éves kor felett május 21-ig, majd a versenyzők adatlapjára leadott szavazatok alapján május végére kiderül, hogy ki az a száz hölgy, aki az *** Orvosi Központban plasztikai sebészeti konzultáción vehet részt.
A megszerzett pontok és a Donna.hu szakmai zsűrijének véleménye alapján azok a lányok kerülnek a húszas döntőbe, akiket a szakmai vizsgálatok során a műtétre alkalmasnak találnak.
A TOP 20 versenyzőre június 18-áig lehet szavazni. A játék lezárására egy élőben közvetített közös vacsorán kerül sor, ahol kiderül, ki nyeri az ország első internet cicijét.
"Ma már Magyarországon nem tabu a plasztikai beavatkozásokról beszélni, sokan hiába álmodoznak a változásról, nem mernek belevágni. Bár a játék során csak egy szerencsés nyertes az, aki megnyeri a főnyereményt, mégis hisszük, hogy sok embert "megmozgat" a játék. Szeretnénk, ha ez az internetes játék megmutatná, hogy a lehetőség adott, csak meg kell találni." - nyilatkozta Bojér Marianna, az *** Orvosi Központ marketing vezetője.
"Ezzel a játékkal lehetőséget szeretnénk teremteni arra, hogy a hölgyek beleláthassanak egy mellműtétre való készülődés folyamatába, izgalmaiba, és minden olyan kérdésükre is választ kaphassanak, amit eddig nem volt lehetőségük, vagy bátorságuk megkérdezni."- nyilatkozta Pap Lilla, a Donna.hu brand menedzsere.
Az utolsó 100 komment: