Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Blogajánló: Dezső levelezése

2010.02.08. 09:02 | Subba Zsazsa

Abban biztosak lehettek, hogy idén még sokszor ki fogjuk jelenteni posztok kapcsán, hoy "EZ A LEGJOBB DOLOG". De ez most itt tényleg, garantáltan a LEGJOBB DOLOG!

Hibátlan kis blog Dezső mindennapos helyzeteiről, nagyon reméljük, hogy lesz folytatás! 

 

Kiemelve az egyik legjobb bejegyzés:

Subject: Narancs a múltkori foci után

 

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/28
Subject: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Szevasztok!

Köszi, hogy felvettetek a focilistára! Aki nem tudná, én szoktam egyedül jönni a keddi sátras focira. Fehér Adidas pólóban, általában védő vagyok. Mondjuk szerintem tudjátok, mert én vagyok, aki nem ismerős. (A szürke nadrágos kapust kérdeztem meg egyszer, mikor jöttetek ki, hogy van-e még hely. Én járok az ezüst Mazdával. Remélem így megvan.)

Annyi lenne a kérdésem, hogy ki tette múltkor a szétnyomott narancsot a sporttáskámba? Nem vagyunk már gyerekek! Vagy valakinek volt valami gondja?

A keddi foci előtt tisztáznunk kellene, mert nem éreztem, hogy bárkivel durva lettem volna. Keményen játszom, de nem aljasan, ezért nem értem.

Köszi, üdv,

Dezső

 

From: Kari
Date: 2010/01/28
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Te ki vagy?

 

From: Varga Tamás Tama
Date: 2010/01/28
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Olvasd már végig, Kari! A Mazdás gyerek, a fehér pólós!

Én nem tudom, biztos nem a te narancsod volt?

Tama

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Hello Tama! Szevasztok!

Nem, nem az én narancsom volt, nem eszem narancsot, főleg nem pépesítem szét direkt a sporttáska alja és a rajta lévő merevítőlap - az orkánnal bevont karton, ami tartást ad a táska aljának - között.  A kocsi kárpitját is összedzsuvázta, úgyhogy nem volt jó poén, gyerekesnek viszont gyenge.

Csak azt nem tudom, miért nem lehet ezt a pályán lerendezni? Ha odalépek, szóltok, hogy "ez kemény volt", vagy valami, ahogy én is szóltam a köpcös srácnak (sárga cipős), hogy vegyen vissza, mikor durvábban jött. Szóval ha gond van, szóljatok!

 

 

 

From: Varga Tamás Tama
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Hoppá, Karikám, köpcös vagy?! Na a diszkókirálynak szerintem lesz ehhez egy-két szava! :)

 

From: Kari
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Figyelj már, mazdás gyerek, te miről beszélsz? Ha jól emlékszem, te kúrtál fel hátulról, mikor egyazegybe mentem a kapussal, meg a Matyit is úgy felbasztad, hogy ülnie kellett vagy 10 percet a bokájával! És pont te ugattál vissza, amikor rádszóltunk! Persze, hogy én is odatettem magam! Mi a bajod akkor?

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Hello Kari!

És ezért már rögtön meg kell szívatni és baszakodni kell a cuccommal?! Mondhatom, értelmes dolog volt!

D.

 

From: Kari
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Te nem vagy normális, öcsém, ki a faszom mondta, hogy én baszakodtam a cuccoddal?

 

From: Kari
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Tama, vedd már le a gyereket a listáról, tököm se kiváncsi egy ilyen faszkalapra!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Hello Kari!

Ezt sikerült a listára küldened. Kinek képzeled magad, te faszarcú, hogy leköcsögözöl?

 

From: Hortobágyi Ferenc
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Szasztok!

Most olvasom mekkora para lett ebből. Én raktam bele, de a Szabit akartam megszopatni, bocs, benéztem. A köcsög múltkor egy hagymát baszott bele a cipőmbe, pont a csajomnál aludtam és azt hitte a lábam ilyen büdös. Csak meg akartam szopatni a Szabit cserébe, nem tudtam, hogy a furafejű gyerek cucca volt.

Most akkor levettétek vagy mi?

Fecó

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Hello Fecó!

Még a listán vagyok! De neked is mi a fasz bajod van a fejemmel? Milyen brigád ez, basszátok meg, miért nem lehet a pályán szólni, ha valami bajotok van?

Kari, te is elmész a halál faszára! Nem is köpcös vagy, bazdmeg, egy kövér geci! És focizni sem tudsz, gyökér!

D.

 

From: Kari
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Fecó bazmeg, te voltál? Akkor mindent vissza, amit a mazdás gyerekre mondtam! Listán van még?

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Rajta vagyok! Semmi gond. Kedden lesz foci?

 

From: Varga Tamás Tama
Date: 2010/01/29
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Aha, hétkor a lufiban!

 

From: Hegedűs Dezső
Date: 2010/02/04
Subject: RE: Narancs a múltkori foci után
To: focilista-sátrasfoci

Szevasztok!

Végül nem mentem, gondolom észrevettétek. Paraszt egy brigád vagytok, focizzon veletek, akinek két anyja van! Listáról le lehet venni és BASSZÁTOK FEL MAGATOKAT!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr551736246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:06:06

Enzo, ellopták a tekid nevét! Ajjasság!
Jóreggelt!

EnZo75 2010.02.08. 09:16:14

Én meg a cím alapján azt hittem róla fog szólni a post..:)
De nem panaszkodom az előző téma (győri roma anya) szerintem nekem lett feltéve, tegnap küldtem egy képet neki: A Te adód az Ő jövőjük címmel....pont erre gondoltam: Köszönet érte a Subbának, hogy foglalkoznak egy ismeretlen kommentelő ezek szeint nem egyéni problémájával!
:)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:19:24

fú de felbasztam magam az előző poszton. aztán meg ne cigányozzak mi? Isten bizony nem cigányozok többet, ha nem lesz min, illetve kin.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.08. 09:45:09

@Dr. Körömlakk ®: ugye ugye...felhergelnek oszt nem is lehet megaszondani a frankót...

dezsőt meg majd jól megveri az Élet(na meg még pár embör)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:46:57

@telekino:
meg lehet mondani, én mindannyiszor meg is teszem. ha mégsem, akkor az itt van, és kizárólag Vászka miatt. pedig én igen radikális nézeteket vallok, amiről viszont tudom, hogy megvalósíthatatlan. viszont álmodni jó...

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 09:53:09

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:19:24
Pedig az elkövetkezendő időszakban egyre több ilyen anyagot fog leadni a gecimédia.
Sulykolni fogják minden fórumon, mert az emberek kezdenek elfordulni a napi politikátol, kezdenek egymás felé fordulni, és az nem jó a geciknek.
Még nem adták fel, még reménykednek, hátha lesz valamilyen etnikai alapon kirobbanó komolyabb balhé.

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:55:15

@telekino:
na igen. tiszta 1984... fogd a pofád, nem lesz baj. na jó, subát nem baztatom.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.08. 09:56:03

@Dr. Körömlakk ®: tőlem nyugottan, úgysenem megyek oda az etnikázós posztba :)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 09:58:16

@telekino:
hát ez tündérbogyó :))))) mámint a Pipacsos Dezső bá és az ő hullaszaga meg liftdíjelengedése :)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 10:00:14

@Benzinkutas Brigi:
az én véleményem politikától, választásoktól, pártoktól, és egyebektől mentes. nem kell neten belebotlanom ilyesmibe, látom/hallom az életem folyamán. az, hogy most majd ezt tolják a pofánkban bizonyos okokból, semmit sem változtat a határozott véleményemen a jelenséggel, és annak megoldhatatlanságával, meg a szarfűrészeléssel, és okoskodásokkal kapcsolatban.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 10:02:15

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 10:00:14
Megoldást én sem tudok. Nincs jó megoldás.

EnZo75 2010.02.08. 10:12:13

@Dr. Körömlakk ®: az etnikai postban leírtam minden bánatom, ott várok rátok, erre itt beszéltek arról...
És DEZSŐVEL mi lesz?
On:
Ismeretlen csapatba beszállni ősi román szo...:)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.08. 10:40:23

Morgen a kedves posztolóknak!

Dezső intelligens, nem? Meg olyan választékos is, hogy egyből szívembe zártam!

Lájkolom! :))

Palmer Eldritch 2010.02.08. 10:43:06

Dezső lemondott a fociról :(

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.08. 10:49:22

Nem lehetne máskor az ilyen posztoknál szólni, hogy olvasás előtt menjünk el kóláért meg popcornért? Az ilyen csak úgy üt igazán.

BicskuszMaximusz 2010.02.08. 11:16:18

Szenccségesattyaúristen!!!

Mekkora egy lefuserált szerencsétlen figura...
Gratula Brigittának hogy hat évig bírta, ezek valmiben mégiscsak jó ez a Dezső+:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.08. 11:31:34

Lúzer. Meg kb. ilyenekből lesznek a közveszélyes pszichók, ha megelégelik, h nem veszik be őket oda, ahová fejben "tartoznak", és hiányos önbizalmukat, igazukat, AK47-essel segítik ki. Félek tőlük. :/

spájdernecc 2010.02.08. 11:34:38

tökéletes
szupy
SZIA KÖRÖMLAKK!

Subba Zsazsa 2010.02.08. 11:35:54

HELLOSAG VAN SPAJDERNECC!!!

spájdernecc 2010.02.08. 11:40:58

@Subba Zsazsa:
nahát...
tényleg jó a poszt

EnZo75 2010.02.08. 11:43:22

@Palmer Eldritch: remélem nem a fociról csak arról a csapatról mondott le!

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 11:49:48

mi ez a nagy Spájdi üdvözlés? ez nem csak az én privilégiumom? he? ájjále, mer jön a bátyám, osz elver.
:)

spájdernecc 2010.02.08. 11:54:05

@Dr. Körömlakk ®:
két év elteltével föltűnt :)

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.02.08. 12:32:29

Nagyon állat blog.. Kedvenc lett tarda, szleng, és tibor mellett

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.08. 14:04:58

@S'hark: Miért az még van? Volt a 81, meg a 82, mint utánlövés, aztán annyi.

Trine 2010.02.08. 21:24:51

Azt olvastátok amiben az anyja orvosának ír???Én sajna igen, de egyedül nem bírom feldolgozni.Beszélhetnénk róla???

carlo74 2010.02.09. 07:26:34

hihetetlen termés.

a pultos lány copfja után nyúlt :D és megdobálta jégkockákkal. ezüst mazdag

anothernick 2010.02.10. 09:57:34

végigolvastam az egész dezsőmailt, jót nevettem :) de egy dolog gyanús: nem sok a helyesírási hiba... lehet, hogy mégis kamu???

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.02.11. 13:34:52

@Csokis: a lepényhal meg utoljára. ÉS hát kiderült, nem is lőttem mellé Dezsővel.
süti beállítások módosítása