Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Lezárult egy korszak: Bassza meg a Dzsenesz!

2010.02.08. 11:33 | Subba Zsazsa

Azoknak, akik nem tudják ki az a Dzsenesz: Ez itt egy őrült naplója! (Még egy kis segítség: őt emlegette anno Gangxsta is.) Azoknak, akik tudják ki ő: Ez itt az őrült naplója! Régi történet egy korszak meghatározó személyiségéről, Dzseneszről. A kilencvenesévek budapesti bőgatyás repperéről, egy már nem annyira fényes korszakából.



Az alabbi tenyeket Dzsenesz baratom kozolte velem,
es ezert tovabbitom masoknak is, hogy minel tobbet
tudjanak arrol az osszeeskuserol ami kapcsolodik
a rapzenehez, a politikahoz:

Üdvözlök minden igazi Hip Hop rajongót és aktivistát!!

Történtek velem olyan dolgok az elmult években, amiket 
ugyérzem közölnöm
kell a Magyarországi Hip Hop társadalommal, tehát veletek. 
És ehhez magamról
is le kell írnom pár dolgot.:
Dzsenesz vagyok.
1975-ben születtem. 1990 óta a Hip Hop/Rap zene rajongó 
valamint ezt a
szubkulturát képviselõ ember vagyok. kb 1993 óta az 
AntiFasiszta
Akció/A.F.A/ tagja voltam amig létezett ez a szervezet,
valamint tagja vagyok a Hadkötelezetséget Ellenzõk 
Ligájának megalakulása
óta/HEL/,
Én csináltam régen a "RAPPEREK A RASSZIZMUS ELLEN" feliratú 
matricákat,
amiket sok "rapper" ragasztgatott még régebben( a '90 es 
évek-ben)
mindenfelé az országban.
Sok vitát kezdeményeztem az ismeretségi köreimben, ha 
valamilyen rasszista
kijelentést hallottam valakitõl.
A rasszizmus elleneségem köztudottá vált az ország több 
részén is ezek
hatására. Már akkor terjedtek hírek a STER-esek között hogy 
Szabó Albert 40
rongyot ad annak, aki elkapja a Dzseneszt.
1994. November 4-én a RUN DMC koncert után igazoltattak a 
rendõrök egy kb
60-70 fõs rapper társasággal együtt, akik szintén a 
koncertrõl jöttek
hazafelé és volt aki betört egy telefonfülke üveget.
Akkor a rendörök több embert megütöttek, nekem meg 
megjegyzést tett az 1ik a
fülbevalómra - "Na mi van buzi vagy? Mi ez a fülbevaló? Ez 
a divat?" -,
ezekért feljelentést is tettünk többen. Itélet nem 
született az ügyben.
1994 November 25-én elmentünk Gyöngyösre egy Rasszizmus 
ellenes roma
tüntetésre, ahol megérkezésünkkor igazoltattak rendörök és 
indoklás nélkül
bevittek minket a rendörségre a tüntetés végéig (Györemix 
is ott volt pld)-
talán mert nem szerették volna hogy fehérek is tüntessenek 
a romák mellett
és a rasszizmus ellen -.
Ezután is feljelentést tettem társaimmal jogellenes 
fogvatartás miatt a
rendõrök intézkedése ellen. Itélet itt sem született.
1995 Július 4-én párszázan(hivatalosan 250-
en) "megtámadtuk" Szabó
Albertéket a Péterffy Sándor utcában, aki akkor az MNSZ
(Magyar Népjóléti
Szövetség) vezetõje volt, valamint a Kelet Népe Párt 
vezetõje is. Akkor a
társaság nagyrészének - nekem is - sikerült lelépnie a 
rendõrök
megérkezésekor, igy csak 19 embert vittek be a rendörök 
akkor.

 


kb 1996-ban készítettem egy "RAP TÉR" nevû fanzine-t, 
aminek a magyarországi
Hip Hop együttesek bemutatása volt a célja.
kb 1996 végén pár társammal Elkészitettünk egy "Rap és Punk 
a Fasizmus
Ellen" nevezetû magyar rap és punk válogatást, amit én és 
társaim
sokszorosítottunk és terjesztettük nagyrészt az ország több 
területén,
valamint postafiókon keresztül lehetett megrendelni.
1996 októberben a városban egy telefonfülkénél ok nélkül 
belém kötöttek
páran és betörték az orromat. És amikor korházban voltam 
meglátogattak a
"hegyi" skinheadek (kiderült õk voltak az esett mögött) és 
kérdezték az
antifasiszta társaim telefon számait, erre én azt mondtam 
hogy "nincs". Erre
õk azt válaszolták hogy "ez jó, legalább nem olyan mint az 
SDO, ott elkapunk
valakit és egybõl mondja a többiek címét".
A Rap és Punk a fasizmus ellen kazettát miután jobban 
elterjedt,
feljelentette a Lovas István, aki többek között arra 
probált hivatkozni hogy
az egyik számban a "tetves kopasz svábok" mondat hangzik el 
ami valójában
"tetves kopasz bábok" volt. Egyébként a Lovas István-nak 
volt köze a magyar
nyelvû Mein Kampf kiadásához is, õ a Demokrata ujság 
fõszerkeztõje .....stb.
(Lovas István Bicske/Bitch-ke :)/ pf. 99.  2061)
Végül a többi "Kössük fel a Csurkát!", "felkötünk minden 
rohadt Horty
imádót" stb., mondatok miatt megrovással zárult az ügy. 
Abban az egyben volt
csak igaza hogy az egyik punk számban az "ujra ütjük majd a 
kulákot" mondat
szerepelt és az tényleg gázos.
1998-ban elkészítettem a "Rap Tér" nevû fanzine második 
részét.
Az évek során azokat akikkel egy papiron szerepelt a nevem, 
beszervezték
több oldalról is ellenem vagy az én figyelésemre. pld 
Györemix
Ifjuságvédelmis lett.
Legfõképp azokbol a 19 elõállitott emberbõl (1995 Július 
4.), akik nagyrészt
az akkori SDO nevü rapper csapat tagjai voltak.
Közülük páran azóta rendõrök lettek hivatalosan is 
tudomásom szerint.
Én sokhelyen jártam az országban rap bulikon, sok embert 
ismertem. Egy ilyen
rap bulin ismertem meg a volt barátnõmet, akiröl szintén 
kiderült késöbb
hogy valójában csak rámküldték. (xx xx, 
xxx, xxx Pxxxcs
út 2. fsz 2.) Külön érdekesség hogy az anyja neve: Pannon 
magdolna/Pannon
skinek/.
A báttyán keresztül ismertem meg régebben és kb 1998 óta 
jártunk együtt és
2000 ben vesztünk össze. Eleinte nem gyanakodtam, csak a 
szerelem érdekelt,
én örökre vele akartam lenni, nemis igazán érdekelt más 
semmi. Bár voltak
furcsa dolgai, pld. volt amikor teljesen ok nélkül 
egyszercsak elkezdett
üvöltözni hogy vágjam el az ereit meg hivjam ki a mentõket, 
meghogy neki
csak egy botrány kell. Késöbb áttköltöztek soroksárra 
albérletbe a
barátnõjével és amikor áttmentem hozzájuk több esetben állt 
a sarkon egy
csávó aki többször kötözködött meg beszolt.Ezért volt hogy 
erzsébeti
rapperekkel(STER) mentem oda hogy ne legyen gáz és akkor 
volt hogy jött egy
autó és kiszálltak belõle botokkal emberek és üldözni 
kezdtek minket és
engem el is kaptak, a többieknek sikerült elmenekülniük.
Ekkor nekem a fejemet szétverték és össze kellett varni. A 
rendõrök meg a
korházba jöttek be miután engem elvittek a mentõk meg még 
valakit, aki azt
mondta hogy õ másfele futott és beugrott egy keritésen és 
széttharapták a
kutyák. A rendõrök ekkor minket kezdtek el zaklatni, meg 
megjegyzéseket
tettek és kiderült hogy az õ öccse hivta ki a rendõröket, 
akit még bevittek
a korházba. Õ benne volt a 19 között(1995 Jul. 4.). 
xxx egyébként meg
nemvoltak otthon épp. Meg 5ik kerületi rendõrök zaklattak a 
korházban, pedig
soroksáron volt ez az egész és késöbb kiderült hogy az 
egész egy elõre
megszervezett csapda volt.
Engem azokban az idõkben a szerelem érdekelt elsõsorban, 
nemnagyon figyeltem
fel más dolgokra. 2000-ben történt hogy xxx üvöltözni 
kezdett velem
hogy õ idegbeteg és hogy szerezzek neki nyugtatókat. Én 
ezért felhivtam a
xx xxx (Pack) hogy tudna-e nyugtatókat szerezni. 
Ezután találkoztam
a városban vele és amikor az V.-ik kerületben voltunk, 
akkor egy
telefonfülkénél voltunk és õ elment pénztváltani, kb 15 
perc mulva jött
vissza, telefonáltunk, aztán elindultunk és egy kapualjnál 
a Pack azt
mondta, hogy szerzett nyugtatót és oda akarta adni. Erre 
mondtam neki hogy
az utcán ne adja oda mert gáz. Erre õ csak odaadta és abban 
a pillanatban
megjelent egy civil ruhás rendõr elöttünk és igazoltatott 
meg kipakoltatott.
És miután semmit nemtalált nálam(csak a doboz nyugtatót), 
valamint a
Pack-nél egy összetekert 200ft-ost, bevittek a rendörségre.
Három oráig bent voltunk, aztán áttvittek a gyorskocsi 
utcába
vizeletvételre, aztán elengedtek. Késöbb ugyanaz a rendör 
hozta ki
személyesen az idézést aki akkor igazoltatott.
És a névnapomra idéztek be.
Akkoriban már megromlott a kapcsolatunk xxx mert 
több esetben is más
fiukkal ment el szórakozni meg ilyesmi...
Ezek eléggé megviseltek, decemberben öngyilkos is próbáltam 
lenni ez miatt,
mert ez volt számomra a legfontosabb az életemben.
Ezekben a hónapokban(2000 év vége) kezdett sürübben áttjöni 
hozzám a dj
xxx (xxxx , Budapest, 1xxx . xxxx
xxx60), és
felajánlotta hogy menjek vele csütörtökönként a xxx
a hip hop
mûsorba ahol õ a dj.
Mivel ebben az országban én vagyok az egyik abból az 1-2 
emberbõl(pld
xxx ) aki a legtöbbet tud a hip hop zenérõl és rengetek 
zenét ismer, és
több mint 10 éve ezt a zenét hallgatja. Valamint hip hop 
körökben köztudott
hogy évek óta majdnem folyamatosan veszem fel magamnak a 
hip hop müsort a
BBC Radio 1-ról(Tim Westwood), egy angol rádióról, amit a 
Net-en is lehet
hallgatni(de az Net minöség, nemigazán jó), de én mivel az 
Astra
müholdról(mert ott is van, nemcsak neten) fogom ezt a 
müsort és igy sokkal
jobb minöségben van meg.
Ebben a mûsorban annyira uj zenéket adnak le, hogy azokat 
magyarországon
csak honapokkal késöbb lehet beszerezni vagy egyáltalán 
nem. És onnatól kb
2001 nyár végéig közösen csináltuk a Hip Hop müsort. 
Valamikor 2000-ben
vásároltam egy telefont a Pack-tõl, amiröl akkor még 
nemgondoltam semmi
különöset. De késöbb kiderült hogy a káros hatásai 
többszörösek és
nyomkövetõ van benne. 2001 elején megprobáltam xxx
ujra összejönni,
de akkor csak rövid idöre találkoztunk és reménytelenk 
bizonyult a
probálkozásom.
Akkor volt amikor ugyanazt a telefont láttam nála amit 
elötte párnappal a dj
xxx-nál.
Volt amikor a dj xxx-val mentem xxx-ba, mivel neki 
van autója, és
volt amikor olyan megjegyzésekett tett a telefonomra hogy a 
káros hatása
ennek( az enyémnek) a telefonnak sokszoros. Meg volt olyan 
is hogy a dj
xxx vitt kocsival és még a Frog (xxx, Budapest, 
xxx, xxxu.26.)
volt a kocsiban, és egyszercsak a Frog hirtelen oldalra 
mutatott és azt
mondta: "Oda nézz!", Odanéztem amerre mutatott és egy 
játszotér volt ahol
kislányok játszottak és ahogy odanéztem feltünt hogy villan 
egy vaku
valahonnan.
Aztán késöbb is volt ilyesmi amikor az utcán mentem és 
villant néha vaku.
Meg volt olyan is hogy megyek az utcán és egy nõ a 
kislányával sétál és
hallom hogy azt mondja neki "csak menj elötte", és miután 
elhaladtam
mellettük, hallottam hogy azt mondja a nõ hogy "uristen, rá 
se nézett". Ezek
alapján eszembe jutott hogy 2001 nyár elején volt hogy 
tõlünk mentünk a
Frog-al a busz megálló fele és egy házbol kiszaladt 2-3-om 
kislány
fürdõruhában és odajöttek hozzánk és leraktak egy 
kilapitott gyurmadarabot
elénk hogy láblenyomatot vesznek és lépjünk bele. Utolag 
kiderült ez is
csapda volt, bár akkor nem tünt fel hogy villant volna 
vaku, meg máskor pld
kiszaladt egy mesztelen kislány ugyanabbol a házból és 
kiabálni kezdett
nekem, hogy: huhu meztelen vagyok.
Meg azthiszem többször is volt ebben az évben olyan elõre 
megtervezett
szituáció, ami pedofil csapda akart lenni, de ezek mellett 
csak elhaladtam,
nem nagyon tünt fel még akkor.
Erzsébeten történt ilyen hogy dj xxx meg Plug d(xxx
xxx, 18 ker.
xxx/ - akiröl késöbb tudtam meg hogy még régebben 
miattam lett NBH-s,
hogy majd engem figyeljen és valójában az apja a Szabó 
Albert tetvére), a
környéki haverjaimnak mutogattak ilyen "ránézés képeket", 
meg a "gyurmába
belelépés" képet meghamisították és ugy mutogatták.
Meg 2001-ben többször feltünt hogy bármerre megyek 
találkozok valaki
ismerössel vagy látok valakit arra amerre járok vagy 
rámköszön valaki
régebbi ismerös/rapper.
De mivel eleve sokan ismernek eleinte ez nemtünt fel. Ebben 
az évben történt
az is hogy áttjött a dj xxx a Base(aki a 19 között is 
ott volt), és azt
mondta: csináltunk már egy csomó csapdát, azt gondoltuk ha 
xxx
elhozzuk, akkor csinálsz valamit, mert õ is egy közülünk 
csak te azt nem
tudod. Nembaj, ha nem csináltál semmit akkor majd mi 
csinálunk... stb stb
......
Aztán elkezdtem gondolkozni a dolgok összefügésén és 
rájöttem hogy
nyomkövetõ van a telefonomban és egy csomó dolog amit 
véletlennek gondoltam,
az nem is véletlen.
Aztán megnéztem jobban a telefont és látszott a csavarokon 
hogy már valaki
"használta", meg volt egy kidudorodás a matrica alatt. 
Megtudtam hogy a Base
meg a Gasto csinál ilyen telefonokat. És matrix-ot 
játszanak velem.
Pár nappal késöbb beledobtam a telefont a dunába. A 
névnapom elött pár
nappal, mert megtudtam hogy leakartak csukatni a névnapomon
stb....stb......stb.....
Ezenkivül az elmult pár évben weed business-el 
foglalkoztam, de nem olyan
átlagosan, hanem csak itthon, a sarokig se mentem ki. 
Álltalában napi kb 5
ember megfordult nálam. És augusztus elején a dj xxx és 
haverjai lehuzták
azt akitõl vettem már évek óta, mert álltalában a dj xxx
vitt kocsival
ilyenkor. Aztán ebböl a pénzböl késöbb vettek 
telefonlehalgatót bécsben -
mert régebben beszéltek róla hogy lehet ott ilyet kapni, 
meg egyébként a dj
xxx haverja a xxx xx (Bitch!) apja rendör. Aztán 
fenyegetöztek hogy
nehogy elmondjam ezeket valakinek. A xxx Bitch-e pld
(xxx ) ilyeneket
mondott: "Jobb ha nem ugrálsz a faterom rendõr... stb. De 
volt hogy miután a
haverom lehuzták akkor már gyalog-vagyis taxival mentem meg 
jöttem weed-ért.
Miután õt lehuzták kb szeptember elején engem is lehuztak 
ugy hogy amikor
engedtem ki valakit rámlökték az ajtót. E körül volt hogy a 
Pack adott nekem
egy radio taxis hüségkártyát hogy olcsóbb legyen a 
taxizásom. És többször is
elöfordult hogy ugyanaz a taxis volt más kerületben is. És 
a névnapom elött
egy héttel kb rámmosolygott a taxis és azt mondta "nem 
találkoztunk már
valahol?" meg az uton elöttünk egy elõzés volt éppen és 
megjegyezte "Ilyen
csunyán csöbe huzni valakit" és utánna hirtelen mozdulattal 
elöre mutatott
az utra hogy "Az autokra mondom".
Mielött lehuztak volt olyan hogy egyik helyi ismerõsöm jött 
vásárolni valaki
haverjával és az azt mondta, hogy mi hoztuk az ajándékot. 
És megkérdeztem
milyen ajándékot? És erre a falamon egy régi AFA plakátra 
mutatott amire az
van írva hogy: A nacionalizmus ajándéka  Háború. Meg még 
érdekesség hogy
oktober utolso heteiben amikor utoljára találkoztam a dj 
xxxxval, akkor kb
minden 3ik mondata az volt hogy "hangosabban, nem hallom"
stb.. stb.. Elõfordult olyan is hogy xxxval mentünk 
valahova és
beszálltak a kocsiba a haverjai akik a "hegyi" skinheadek 
voltak...
Egyébként dj xxx-ra és baráti társaságára elég jellemzõ 
hogy szoktak pld
"cigányozni"...
Ezekböl meg hasonló dolgokbol megtudtam hogy Szabo Albert
(mert ugye azt a
papirt amin a 19 név van õ is megkapta...) elérte õket a 
testvérein
keresztûl és beszervezte öket ellenem.  Egyébként Szabó 
Albertnek 7 testvére
van... Tehát magyarul eladtak a fasisztáknak..
Feltételezem hogy ha már ez van akkor már esetleg a miép 
tõl is beszedhették
a pénzt, a kössük fel a csurka miatt, mert érdekesség pld 
hogy 98-ban nyilt
tölünk 5 percre gyalog egy miép székház, de ez persze lehet 
azért is
merthogy bejutott akkor a miép és több pénzt kapott és 
nyitott ott is egy
székházat. Ugyhogy ez igy csak érdekesség.
Meg eszembe jutott hogy az akivel a rap és punk kazettát 
csináltuk és a punk
részt õ csinálta, vele pár éve mi történt. Akkor az volt 
hogy ment a metron
és egyszer valaki rámutatott - mint kiderült késöbb - hogy 
autótolvaj és a
következö megálloban leállitották a metrot és szétverték õt 
a rendõrök,
aztán bevitték és ott is szétverték, leszakadt a válla meg 
ilyenek, több
helyen eltörtek csontjai akkor, aztán közölték vele a 
rendörök, hogy
elnézést félreértés történt mégse õ az és elengédték, meg 
hogy ne hogy
feljelentést tegyen. Aztán késöbb õ persze feljelentette a 
rendöröket és
valamit sikerült is elérni, asszem párhonap 
felfüggesztettet kaptak a
rendõrök vagy ilyesmi. És akkoriban õ is mondott ilyet hogy 
az ügy közben
elmondták neki a rendörök hogy mi volt, és hogy a szabo 
család volt a
háttérben. Meg egyszer volt hogy amikor áttjött xxx, 
akkor ott volt vele a
Base meg a plug d meg a rokona - szabo albert, de ez akkor 
akkora
hülyeségnek tünt meg eléggé kész voltam hogy azt gondoltam 
valami "szinész",
nagyon rá se néztem, de mondott ilyeneket hogy "megkaptad 
az ajándékomat?"
...stb..
Ugyhogy leszarom hogy megfenyegettek, mert nem hallgathatok 
és ezért leírtam
nektek a történteket. A mocskos árulók meg basszák+!!!!! LE 
A
RASSZIZMUSSAL!!! Fuck the dj xx meg az összes többi 
áruló!!!!! Fake ass
bitches!!!!! Fuck the BRFK (fõleg az V. ker)!!! Fuck the 
NBH!!! Fuck the
Lovas István!!!! Fuck the Nazis!!!!!! Fuck the 
traitors!!!!!  Real Hip Hop 4
life!!!!!

Dzsenesz




 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr881665109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanizsai gyökerek (törölt) 2010.02.08. 11:35:09

bakker. ha végigolvasom, nem tudok ELSŐ lenni...

Dr. Körömlakk ® 2010.02.08. 11:41:08

jajj de Istentelen hosszú... negyedéig olvastam. tanulság? a repperek meg hipphopposok nemannyira tudnak írni. és támogassák a cigánságot mer az kúl. szeretne üldözött lenni, mer az is kúl. de ahogy elnézem, csak egy igyekvő surmó.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 11:45:13

Ez olyan mintha Erika írógépen írta volna a Dzsenesz az összekötőtisztjének.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.08. 11:49:47

én el nem olvasom...hosszú nagyon

.lll. 2010.02.08. 11:50:04

már itt is cenzuráznak?

EnZo75 2010.02.08. 11:50:19

@kanizsai gyökerek: én akartam első lenni, végigolvastem, nem is lettem! :)

spájdernecc 2010.02.08. 11:52:07

súlyos
súlyos
zavaros
súlyosan zavaros

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 11:53:21

lófő 2010.02.08. 11:48:42
Dióhéjban:
Egyszer az SDO grafitticsoport öszeverekedett egy szkihhed csoporttal, mert a szkinhedek horogkeresztet festettek az SDO-sok falfirjáira.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.08. 11:53:50

Zsasza!

Ezt hol lelted? Érdekel.

Amúgy sok benne a vélt hirig, de nem tudok röhögni rajta, vannak még emlékeim ezekről a szennyes évekről.

Az Alberték meg eléggé műbalhé banda volt, van otthon több évfojamom a fanzinnyaikból, a Magyar Tudat meg a vallási cucc, a Napkeresztbűl. Sztem irrizáció volt csupán.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.08. 11:56:02

Megnyugtató, hogy ebben az országban mind a rasszista/fasiszta, mind a másik(?) oldal egyforma szinten van.
De nem akarnám most megsérteni az egysejtű életformákat...

upci 2010.02.08. 11:56:29

ez olyan hosszú, hogy nem is érdekel...

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 11:56:29

Rosszindulatú Vászka · ingovany.blog.hu/ 2010.02.08. 11:53:50

Albert tuggyukmi vót.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 11:57:29

Amúgymeg, jó a poszt, Zsazsa.
De tényleg.

.lll. 2010.02.08. 11:57:33

Benzinkutas Brigi 2010.02.08. 11:53:21

ó ,hogy a baszná meg Ákhábel!

ps.a kecskepina az igazi

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 11:59:36

Lady Carambole 2010.02.08. 11:56:02
Nagyon lényeges a kérdőjeled a zárójelben.
Nincs másik.
Egy ilyen kis országnak csak egy csőcselékre telik.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 12:00:27

lófő 2010.02.08. 11:57:33
Ja, és az még tejet is ád.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.08. 12:01:08

Benzinkutas Brigi 2010.02.08. 11:56:29
Ja, izraeli-asuztrál kettős állampolgár.

getva 2010.02.08. 12:02:05

ezek a Dzsenesz-dekrétumok?
Brigi, reagáltam a cigányosban

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 12:05:44

Rosszindulatú Vászka · ingovany.blog.hu/ 2010.02.08. 12:01:08
Albert valami marketing cégben érdekelt jelenleg.
Kereskedő zsidók voltak a szülei, Albert is kereskedelmit végzett, ügyes gyerek.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 12:06:15

getva 2010.02.08. 12:02:05
Mingyá nézem

Csipkés Zoltánné 2010.02.08. 12:08:12

Volt szerencsém találkozni vele, ugyanis egy társaságban jártam egy lánnyal, akibe mocskosul szerelmes volt. Pontosabban a lány bátyjával. Nagyon sokat jár le hozzánk BKK megyébe.

Palmer Eldritch 2010.02.08. 12:17:35

"Paranoid android" <[¤_¤]> meg egy csúnya LSD trip

Rosszindulatú Vászka 2010.02.08. 12:19:31

Amúgy az a 90-es évek eleje, 80-as vége eléggé paranojás időszak volt, már úgy alterzenész szemmel. Nem volt túl baráccságos a Zállami Gépezet a feltörekvő muzsikusokkal. Mikor hozzáférhetővé váltak némej levéltári háromperhármas cuccok, sok ezeréves baráccság fordult hányingerbe. Még akkor is, ha pedig azér gyanakottunk sokakra. Ami a vicc, hogy sok gyanús ellenszenves emberről nem leltünk semmit, ellembe sok haverről meg igen. Persze, volt akinek tuttunk bocsátni, és volt akinek nemnemsoha. Felé köllött volna gyújtani aaz egész paksamétát a picsába, így felesen rosszabb, mitnha semmi senem lenne.

Farnkón ojan volt ez a hirig, mint a Nagy Takonyevő egyenlőségesdi, aki ,ilógott a srbúl, asztat nyomorgatta a szerv meg a hivatal, ahol csak tutta. Még egy qrva vau vagy fléndzser is negy kaland volt, mikor az átlag burus vagy jenki feka pár óra fűnyírás béréből simán megvehette. Még rendes elemet senem lehetett bele kapni. Ezügyben azér émejgőssé válik nekem a nosztalgia.

lOc (a pasztafáriánus) 2010.02.08. 12:26:47

Ezek bizony a paranoia egyértelmű jelei.

Jollipukki Bácsi 2010.02.08. 12:32:16

Rosszindulatú Vászka · ingovany.blog.hu/ 2010.02.08. 12:19:31
Az egyenlősdiben nem érezzük jól magunkat.
A szabadságot meg nem tudjuk kezelni.
Semmi se jó nekünk, lófasz a picsánkba.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.08. 12:42:00

Benzinkutas Brigi 2010.02.08. 12:32:16

De vagy csak Magyarot, vagy mindegyiket :)

2010.02.08. 13:23:02

Istenem ez de ratyi. Ilyen idősen meg megtanulhatott volna írni. No de hát mindegy, aki négereket majmol, annak itt kimerül a tudása.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.08. 14:03:12

@Benzinkutas Brigi: Azzal a különbséggel, hogy azért ha most arra gondolok, hogy milyen volt 25 évvel ezelőtt, rögtön egy kicsit jobban érzem magam. Szar, szar, de annyira azért nem.
A posztról meg az ugrott be, hogy: "1942-ben ismertem meg Dániel Zoltánt, egy autógyári munkás, név szerint Galván Tivadar mutatta be nekem. Akkor még nem sejtettem..."

konyak · http://percemberek.blog.hu/ 2010.02.08. 15:13:40

Nem bírtam elolvasni, de remélem sokszor megverték..

titkosugynok007 2010.02.08. 15:37:04

kedves hozzászólók!
megerősíteném hogy ezek a dolgok sajnos így történtek!
ismerem a csávót!
a dolgok 50%-ával tisztában vagyok a másikat meg "sajnos"elhiszem!
amúgy drogfüggő volta srác,úgyhogy a skizofrénia fenállt már akkor is!
béke!!!

sannya 2010.02.08. 16:09:25

rapperek a rasszizmus ellen...
óvodai gittegylet...
a public enemy viselt dolgairól is mesélnél???
hiteles magyar hipi-hopi,mi???
zana elvtárs pici fia,a gengszter,meg a bokazokniig támogatott animál kanibálsz...
meg a moha mad,aki rappersége előtt két héttel még "kérek egy kulcsot a szívedhez"szépfiú volt,abból lett gengszterrepper...

idióták...
:)

Colargol 2010.02.08. 18:07:31

Ismertem Dzseneszt, odáig okés a történet, hogy a rap és punk kazettára rámászott a politika, a nemzetvédelem meg iszonyú dilettáns volt abban az időben. Csak Dzsenesz barátunk egyre jobban elmélyült a drogok világában, és a többi már egy pszichotikus utazás. Jobbulást neki!

Cs@tLós 2010.02.08. 19:03:53

@raves: az sztem is. 1 kis anyggal fűszerezve. És érzékelhetően közben sikerült elfogyasztani, mert 1 idő után látványosan romlik a minőség, az elején még lehet érteni, hogy miket írkál, pár bekezdés után már nem igazán...
Amúgy a levél fele mehetne simán a szakítós blogra :D

a nagy zselatini 2010.02.08. 19:24:05

ez miért került Index címlapra?

2010.02.08. 20:16:10

Én abban az időben voltam tizenéves. Most már elképzelhetetlen, de a belvárosban szinte bárhol betámadtak a cigók, a szkinek vagy bárki. Kint a lakótelepeken is mentek a komolyabb boxok. A robbantásokról nem is beszélve. Kibbbbaszott zavaros idők voltak azok, a 2006-os forradalmi hangulat ahhoz képest light volt, mert akkor minden este kemény volt hazafelé menni.

Huple macskája 2010.02.08. 20:20:46

Ezt nem a Fülig Jimmy irta?

vagyok59 2010.02.08. 21:11:58

"AntiFasiszta Akció/A.F.A/ tagja voltam"

Idáig olvastam, orvosi esetek egy emelettel feljebb:)

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.02.08. 21:26:33

A közepe mehet a szakítósra.

nemigazmá 2010.02.08. 21:58:28

Huuu, tenyleg zavaros idok voltak azok, nem artott az utcan odafigyelni. A buzi skinheadek-tol es a telepi szotyikopkodo kokkeroktol is felnie kellett feher embernek. Megvolt a romantikaja, hogy barmikor belemerulhettel egy boxba. Volt egy par senkihazi aki nem tudott mit kezdeni a hirtelen jott nagy szabadsaggal. A rend orei meg... annyi dilettans barmot mint azokban az idokben... es meg toluk is felned kellett.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.02.09. 01:59:48

Hú, nehezen, de végigolvastam.

Valahol a háromnegyedénél írja, elkezdett füvet árulni, nyilván egyre többet is fogyasztott, ezek közül egyik sem hasznáé a paranoiának, nem hogy mindkettő :)

Emellett hajlok én is némi mentális betegségre, ahogy többen írták.

Viccnek viszont zseniális :D

carlo74 2010.02.09. 07:15:30

atyaég.. eleinte aszittem, értem. asztán nem. asztán megin igen, asztán meginnem.

dzsenesz. jesszumpepi.

carlo74 2010.02.09. 07:17:20

ja, és galván tivadar..igen.

Viktus 2010.02.09. 09:05:45

Nem lehetne kivonatos verziót kérni. Mi a baja a szétszívott kismajomnak?

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2010.02.09. 09:10:19

Az összes ilyen közösség gittegylet. Sem a rappereket, sem a rokkereket, sem az egyébereket nem tudom komolyan venni. És ezt így hogy? Ez alapján definiálja magát egy ember? Hogy milyen zenét hallgat?

Egyetlen mondatot emelnék ki: "meg eléggé kész voltam" És itt nem arra gondolt, hogy elfáradt a weed kapálásában. Kurvajó anyag lehetett, ha így végighaluzta a fél életét.

Viktus 2010.02.09. 09:11:46

Ja egyébként tudom a megoldást szegénykének jöjjön össze a nemrég befutatott győri hölgyeményel az biza tuti nem náczi.

Dwokfur 2010.02.09. 09:19:58

@Colargol: Nekem meg úgy tűnik, hogy egy szépen alakuló paranoiás pszichózis. A "weed" nem tesz jót neki.

Bejgli 2010.02.09. 11:37:10

anyám, ehhez már pszichiáter is kevés... :)

Karcsi75 2010.02.09. 12:34:16

"Követ a nyakába és a folyóba vele!"

Vágási Matyi 2010.02.10. 03:05:00

Ezt 5-6 évvel ezelőtt már olvastam, pont a Ganxsta szöveg miatt kerestem rá, mert nem vágtam ki az a Dzsenesz.

Mondjuk akkor Bad Domination-től már ismertem 2 számot, meg az SDO-tól pár greffet.

vikicica88 2010.03.20. 08:41:29

Sziasztok!!Én vagyok az a lány,akiről a Dzsenesz írt.Nagyon meglepett,hogy miket írt,nem hiszem el,hogy ilyeneket gondolt rólam.De kitudja mi okozta ezt nála,vagyis gondolom...2000-be beszéltem vele utoljára,mivel mind ketten már nagyon ki voltunk,jobbnak láttam ha ott hagyok mindent(pl.:sulit)és hazajövök.Időre volt szükségem.Különben lehet,hogy ugyanaz lenne velem is mint vele.Később mikor kerestem,már nem tudott róla senki semmit.Szerintem ő,1 nagyon okos ember,a Rap zenéről mindent tudott,az élete volt!Rossz volt elveszíteni egy olyan embert,aki az életem meghatározó alakja volt!!Aki rosszat mond róla valószínűleg nem ismerte.De nem is hagyta,hogy akárki is megismerhesse!Az a 'helyzet' amibe belekerült(amit pontosan nem lehet tudni mi is az valójában),nem ítélhetjük meg,mivel te is lehettél volna...Remélem jól van és majd egyszer,valamikor még talizom vele!Üdv. mindenkinek!!

bgds.susu 2010.06.25. 12:27:19

Tanulság.... Mindenki bassza meg....

Furcsa életfelfogás. Mondhatni rasszista. Elég szar lehet úgy élni, hogy mindenkit kirekesztve kell küzdenie a kirekesztés ellen.

Cruisin 2011.01.06. 16:49:56

Ismertem Dzseneszt!Tényleg figyelték mert vmi állam ellenes cselekedetei voltak.
Amúgy meg normális ember volt.Rengeteget találkoztunk a syndicate boltban a József körúton Györemixnél.Akkoriban nem tűnt fel, hogy paranoiás lenne.Csak szépen elmélyedt a drogok világában ahogy Colargol is írta.
SDO 4 life!

Adani 2011.07.21. 11:40:19

@Cruisin:

Ahogy mondták a 90-es években benne volt a hip-hop közösségben aktívan mindenhol ott volt és képes volt arra,h Bp-ről Vésztőre lemenjen ha ott rap bulit tartottak és még vagy 200 embert lehozott. Ismerek pár ember onnan 1997-1999-ig csináltak több vésztői bulit és ők lepődtek meg a legjobban mikor kimentek a vasútállomásra a buliba jövőkhöz és számítottak valami 20 emberre, erre nézik ,h bejön egy vonat, ami full tele van még a csomagtartón is lógnak és vagy 200-an szállnak le róla és irány a buliba, alig fértek be abba a kiskocsmába.

Aztán persze a drogok meg még ki tudja miatt elhülyült és üldözési mániája lett és ekkor írta ezt az irományt.

Egyik régi jó barátom (Sifi), aki szintén elég régóta jár rap bulikba mondta, h 1999-2000 körül látta utoljára Dzseneszt egy mezőtúri buliban, de akkor már teljesen kész volt, nem ismert meg senkit és látszott, h nem ép, és vágás nyomai voltak a fején azt is mondogatták ,h agyműtétje volt, de lehet,h csak akkor is valami balhéba keveredett és úgy megverték, hogy a fejét is össze kellett legózni.Esetleg mindkettő, lehet,h épp amiatt volt agyműtéte, mert alaposan helybenhagyták. Egyébként Győremix és az a bizonyos DJ is, akinek a nevét itt kicenzúrázták látta az irományt, de hadd ne írjam le mi a véleményük róla.
süti beállítások módosítása