Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

A hét képe: Ragyogás

2010.03.22. 10:00 | Subba Daddy

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr671835452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 10:01:40

ja, szia zéka! :)
uppsz :)

EnZo75 2010.03.22. 10:07:38

Nekem van nagyon korán csak, vagy ebben mi a vicces?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 10:15:43

Akár a Kínzó kérdés kategóriába is lehetett volna tenni:(

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.22. 10:26:44

Hol itt a ragyogás? A fejekben?...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.22. 10:29:29

Megoldást vélek felfedezni a képrejtvényre, mert ez az, ugye:
A háromfejű sárkány megtámadja a szüzet.

Ide nekem az NDK turmixgépet!

Netsmile 2010.03.22. 10:31:04

@Dr. Körömlakk ®: "Here's Johnny"
Vicces ez,csak nem láttátok a ragyogás c. filmet, úgy nem poén. Itt a jelenet: www.youtube.com/watch?v=2TVooUHN7j4

Aki lusta megnézni annak ennyi: Igazából egy baltás kattant dzseknikolzon van a jóbarátok helyén.

A legpoénosabb ez a fake előzetes, ahol a vérben úszó thrillert laza családi filmnek mutatják be : www.youtube.com/watch?v=Gf7h6o3I8yw&feature=PlayList&p=DBBEB9F4E38E96F3&index=5

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 10:35:29

@Netsmile: Köszi:))) Maradj kérlek Subikázni, ha véletlenül nem értünk valamit/sűrűn előfordul:)/ majd segítesz nekünk:))

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 10:37:36

@Netsmile: jó kis film lehet, Jack Nicolson pedig jó színész, ezesetben a nő is, nemtom ki, de azér minden filmet nem láthatunk mi sem :)

bass.gitár 2010.03.22. 10:38:59

@Netsmile:
Megnéztem a részletet, de nekem még mindig nem okés.

Jedlik 2010.03.22. 10:44:46

Ekkora sutyerákok járnak ide? És én közéjük? Mivé lett a világ?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.22. 11:02:51

@Netsmile: Megnézzük, megnézzük. A Nils Holgersson után ezt is felveszem a kötelező kategóriába.

EnZo75 2010.03.22. 11:14:53

@Netsmile: Hát bazz, így már értem..köszönet a linkért!

EnZo75 2010.03.22. 11:16:42

@Jedlik: Amivé a gépház tette, de dolgozunk már a megjavításán! :)
KL 4 PREZ!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 11:22:54

@Lewyke: @EnZo75:
ja, fasza :)
namost ha vki attól gyökér, mert nem látott x vagy y filmet, háááát :)))

Kukettó (törölt) 2010.03.22. 11:27:03

@Dr. Körömlakk ®:

Stephen King alapmű.
Másrészt annyi egyéb filmben is volt már poén tárgya, vagy volt már utalás erre a jelenetre.
Mondjuk könyvben jobb, de a film is jó.

bass.gitár 2010.03.22. 11:27:20

@Jedlik:
Nem Kínában vagy arany bogár?
Akarod, hogy felállva tapsoljunk, ha füttyentesz?

_John_Doe_ 2010.03.22. 11:35:59

@Dr. Körömlakk ®:
Nem egy filmet. Ezt.
Ami jelenleg 57. az IMDB toplistáján.

És igen, vannak filmek, könyvek, képek, zenék, stb.
aminek a nem ismerete bizony jellemzi az embereket.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 11:37:14

@Kukettó: bazz, eggyel sem találkoztam.
persze persze, a címéről ismertem, de nem volt szerencsém egyszer sem látni. nekem meg a Langorierek az "alapmű", aki nem látta, az maga a sátán. na.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 11:44:24

@Subba Daddy:
ott pontojjál, ahol a térképet picit elbasztad baba.
@_John_Doe_:
mi áll az első 56 helyen? mindet láttad? leborulok a lábaid előtt...

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 11:50:08

@_John_Doe_: azért a kérdésre nem sikerült válaszolnod. tudod mit, mégsem esek térdre.
lehet, hogy ezt a filmet nem láttam, de mégsem vagyok akkora tapló, hogy valakit azért tartsak ostobának, mert egy (ezt) a filmet nem látta.

bass.gitár 2010.03.22. 11:57:57

@_John_Doe_:
Még Stephen King szerint is, Kubick filmje olyan, "mint egy csillogó luxuskocsi motor nélkül."
Aki nem szereti a horrorfilmeket, az műveletlen?
Vannak könyvek, filmek stb., melyek évtizedekkel ezelőtt benne voltak a világ 100 leghíresebb művei között a saját kategóriájukban, de mára kiestek.
Még a világ 7 csodája körül is viták folynak napjainkban.

Jedlik 2010.03.22. 12:05:53

Ni már, a sutyerákok besértődtek.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:08:43

@Jedlik: mér, édesanyád most ezen felhúzta magát? hiába, bogaras az öreglány mióta nem letogatod olyan sűrűn... érted...

Jedlik 2010.03.22. 12:11:50

@Dr. Körömlakk ®: Nem az a baj, hogy nem láttad, hanem az a baj, hogy segghülye vagy, mert menőnek érzed, hogy nem láttad, és még be is szólsz, majd megmagyarázod. Ez a baj.

Ha nem tudod miről beszélnek a felnőttek, akkor okosan pislogsz, aztán otthon utánanézel, legközelebb szóba állnak veled is és nem lesz savanyú a szőlő, és akkor mondhatod, hogy szar film, viszont tok jó lesz, hogy érteni fogod a Subba posztját.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:14:17

Ha beleszólhatok, akkor megjegyezném, hogy igen művelődni kell, de nem mindegy mivel!
Ne basszátok már fel bennem a hajszálrugót, hogy Stephen King az alap???
Pszichopata írások!
És igen én is olvastam, többek között a Ragyogást is, de bassza meg nem ez az alap! Inkább olvasok Fable-t!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:17:03

@Jedlik:
nos akkor:
hol mondtam, hogy szar a film?
hol "szóltam be"?
pusztán ennyit kérdeznék.
mielőtt elkezdenél hadoválni, tisztázzuk, neked azért szóltam be, mert csípőből lehülyéztél.
óriási tévedés, hogy ettől (vagy ennek hiányában) lennék "menő", ezt most ne firtassuk.

Jedlik 2010.03.22. 12:17:10

@bass.gitár: Stephen Kingnek nem tetszett Kubrick filmes verziója, de a helyzet az, hogy alig van élvezhető King-film, ahhoz képest, hogy mennyi készült. Kubrick filmje több szempontból is elég jó lett, csak éppen Stephen King nem így képzelte.

@Lewyke: Nem Stephen King az alap, hanem a Ragyogás c. film alap, mivel technikailag, rendezés szempontjából, valamint Jack Nicholson miatt már kiemelkedő darab, ráadásul a film nem szimpla ijesztgetős horror.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:17:21

@Jedlik: mér jó film? elárulod? Rajongjál csak nyugodtan olyan emberért akinek ilyen gusztustalan gondolatai vannak és ezt még meg is mutatja a Világnak!:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:18:52

@Jedlik: aha láttam a bemutatóját is:) Családi kisfilm:)))

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:19:13

@Subba Daddy: óóó Dedi bazmeg, eddig tápláltam feléd némi reményt, hogy vagy annyira egyenes csávó, hogyha mégis bajod van Dr Körömlakkal, akkor faszán, gerincesen ideírod, nem egy másik faszkalap kommenteji mögött bólogatsz okosan. de nem bazmeg, gigantikus egy kretén vagy te bizony.
na töröjjed kisapám.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:20:59

@Jedlik: könyvet még elolvastam amíg bírta az ilyet a gyomrom és nem volt egy felállított értékrendem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:22:34

@Dr. Körömlakk ®: Veled vagyok! Totál igazad van már megint:( És ebből is látszik, ki milyen szinten van:(

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:24:35

@Lewyke: igen, itt ez a mérce, láttad e a ragyogást. nem? hülye vagy, takaroggy. láttad? gyere kinyalom az ánuszod. hát kb ennyi ez.
:)

_John_Doe_ 2010.03.22. 12:28:56

@Lewyke: olvasd el az Amerikai psychot és rögtön meg fog változni a véleményed S. Kingről. :)

Egyébként nem szeretem a Ragyogást, se a többi horrort.
Ahogyan az Uffizi sem tetszik, de ahhoz, hogy saját véleményem legyen róla, először el kell olvasni, vagy meg kell nézni, hallgatni őket.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:29:31

@Dr. Körömlakk ®: igen láttam!!! Ezt mondom, ha kinyalod:))))

Amúgy nem! Mondom olvasni ok volt egy darabig, amíg kerestem a nekem megfelelő stílust, de ma már rájöttem, hogy elég pszichikai eset van a világban ne kelljen már még nézni is:(

És még mindig fenntartom, hogy aki ilyen műveket olvas és néz annak valami baj van az agyában!

Jedlik 2010.03.22. 12:31:14

@Dr. Körömlakk ®: Amennyit ide gépeltél faszságokat, már rég megnézhetted volna, oszt már végre jöhetne a felszabadító nevetés a post láttán. Adj magadnak egy esélyt!

Illetve hol mondtam, hogy azt mondtad, hogy szar a film?

@Lewyke: Én a filmről beszélek. Más mint a regény. Pont azért nem tetszett Stephen Kingnek, mert Kubrick újragondolta a filmet és nem az lett, amit King gondolt. Egyébként meg Kinggel kapcsolatban igazad van, én is legutoljára kb. 14 évesen olvastam könyvét.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.22. 12:34:55

@Jedlik: most olvasgattam utána az Bret Easton Ellis könyvének, asszem ezt kihagyom:(

Triffidek napja?

bass.gitár 2010.03.22. 12:35:22

@Dr. Körömlakk ®:
Tudod, hogy igazad van. Neki velünk van baja, ezért bánik lekezelően a csapattal.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:41:49

@Jedlik:
hol? itt ni:
"Ha nem tudod miről beszélnek a felnőttek, akkor okosan pislogsz, aztán otthon utánanézel, legközelebb szóba állnak veled is és nem lesz savanyú a szőlő, és akkor mondhatod, hogy szar film, viszont tok jó lesz, hogy érteni fogod a Subba posztját."
majd épp neked magyarázom el, mi az ami miatt ide (vagy bárhová) tudok irkálni, de egy horrort, vagy bármilyen olyan filmet, ami szigorúan korhatáros, nem tudok megnézni...
na de hagyjuk.
le lehet szállni rólam.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:43:07

@Jedlik: mellesleg azt írok ide amit jónak látod, ha nem tetszik, írj nem faszságokat, de arctalanul így betámadni, igazi netbunkóságra vall...

Netsmile 2010.03.22. 12:45:54

Ecsém ha tudom hogy ekkora IQ szkander lesz belőle, inkább nem írok magyarázatot, maradt volna 8 kommenten a post...

@Jedlik: mennyél el videotékába papucsba osztani az észt h mi nagy film meg mi nem. Majd tarkónbasznak h nem láttad az Anal Intruder 3-at. Mer az alap. :D
Bírom az ilyen energiavámpír embereket, más hülyézésével töltöttél a lelkeden egy kicsit mi?
Ha akkora baszott nagy fan vagy akkor csinálj kedvet a filmhez... 1 posztomban több infó volt a filmről mint a te x-edben.

EnZo75 2010.03.22. 12:55:26

@Netsmile: akkor én művelt vagyok mert én láttam az Anal Intruder trilógiát mind! :)

@Jedlik:húzzál a csetponthura! Itt mindenki szereti és tiszteli KL-t csak az olyan trollok mint te nem...

Én amúgy sok King könyvet olvastam, meg az Amerikai Pszicho-t is, tény hogy a filmek nem tudják visszaadni egy könyv élvezetességét mert a film kész képzelet/látvány-világot tár eléd, a könyv olvasása közben pedig a saját képzeleted színezi ki a környezetet...és bizony nem mindegy milyen filmeket tartasz alkotásnak és melyeket szórakoztató vagy éppen ijesztgető fércműnek...
Pl szerintem a Forrest Gump jobb mint a ragyogás....

Dr. Körömlakk ® 2010.03.22. 12:59:28

ilyenkor jövök rá, hogy mennyi retard van, amelyik ott veri a faszát a gép előtt, és azt várja, hol szólhat be.
kösz EnZo, de sztem ennek a jedlik-dedi vonalnak meg mi vagyunk az elviselhetetlen barmok. nade sebaj, egyikre sem szeretnék hasonlítani, ettől megkönnyebültem :)

EnZo75 2010.03.22. 13:03:46

@Netsmile: a filmajánló naggyon jóó! Köszi a linket! :) Gyere máskor is!

EnZo75 2010.03.22. 13:10:07

@Dr. Körömlakk ®: ugyan ugyan...épp ma jutott eszembe, hogy mostanság nagy az egyetértés köztünk és egyoldalú kezdett lenni a dolog. Daddy pedig tapasztalt blogger, tudja hogyan lehet a kattintások számát növelni - jó kis egymás anyázásával, amire mi ráadásul vevők is vagyunk meg ugrunk is.
Hát hiába írom mindig az, hogy Peace & Respect ?

Gy.k.: Béke és Tisztelet!
Gyökerek értitek? Tiszteld a másik véleményét, fogadd el, hogy különbözőek vagyunk, az ilyenek miatt mint Ti (állandóan lázadó, agyatlan és műveletlen, szűklátókörű pofázók) tart itt ez az ország! Kompromisszumképtelen, beképzelt, önző és buta-primitív-egybites pöchök!

_John_Doe_ 2010.03.22. 13:16:01

@Netsmile: Hát én nem láttam az Anal Intruder 3-at, de ha megmondod ki írta, szivesen elolvasom. :)

Netsmile 2010.03.22. 13:30:21

@_John_Doe_: John North írta kérlekalássan. :D

Namost az van hogy kurvára meglepődtem azon hogy télleg van ilyen film: www.imdb.com/title/tt0180428/

@Jedlik: Mesélj, hogy érzed magad. Csandben vagy kezdöünk aggódni.Minden oké a tékában? Osztasz mindenkit mit vegyen ki? Duzzad pici lelked a sok arcolástól?

Conan a barbar 2010.03.22. 13:44:01

Akkor bizony en is ostoba paraszt vagyok, mert nem lattam a filmet, csak a konyvet olvastam. Valahogy azert csak tulelem a dolgot...

EvilHedgehog 2010.03.22. 13:57:19

Én pölö szeretem a BSG-t, ez mondhatni egy Sci-fi alapművé érett....mégsem vágom tarkón az ismerőseimet, hogyha nem hallottak a sorozatról...max kedvet csinálok, hogy miért nézze meg...

Netsmile 2010.03.22. 14:27:25

@EvilHedgehog: Príviöszlí on bettlöszár galáktiká ...
Rokonylélek! Új sorozat vagy a régi? Hát én mostan járok 6 résszel a vége előtt és izgalmasságos.

De az 'alapmű' dologban is rokonylélek vagy , nem az fogja meg az embereket ha letaplózod mer nem vágja mi az h szájlony,kobol, vagy 13. törzs. Egy borozós-világmegváltós éjszaka előjött az ember-gép kapcsolat beszédtéma, BSG-ben akad pár ilyen szitu, hát meséltem.
Másnap 3 ember kezdte el nézni a sorozatot :)

EvilHedgehog 2010.03.22. 14:50:08

@Netsmile: Az új sorozatot lájkolom. :D

Az utolsó résznél készíts elő papírzsepit és nyálelszívót.
Illetve családtagoknak szólj, hogyha eseleg közben zavarnának, akkor az életükkel játszanak.. :D

tomiKK 2010.03.22. 21:34:06

Tényleg jó ez a kép:D
Jack Nicholson-os Ragyogás tényleg "alapmű".
Nézése közben az ember azt is elfelejti, hogy Uncle Jack a pisi-kaki szexet részesíti előnyben.

Over 2010.03.27. 19:22:59

@_John_Doe_: meg mindjár' be is szarok. Valahogy felnőttem anélkül, hogy egy lista mongya meg milyen filmet nézzek. Főleg, hogy tv-m sincs már vagy 6 éve, mer' minek?

Láttam a filmet és a kép meg nem vicces, na most mi a stájsz?

Dr. Körömlakk ® 2010.04.05. 19:10:14

nos Jedlik meg még nemtomki, Dedike...
én állom a szavam... megnéztem a filmet, minekután ostoba gyökérnek minősültem, aki középkora ellenére nem látta ezt az ALAPMŰVET.
hát kedveseim, rossz hírem van.
ez a film egy határ szar. ami nézhetővé teszi (egyszer) az nem más mint a főszereplők jó alakítása. a történet nem más mint egy szokásos stephen king-féle gagyi horror, amit valami csuda folytán a kategória zsenijeként illik kezelni. kategóriáján belül elmegy, már ha valakinek a filmvilág alfája és omegája nem más mint a horror... ezen viszont röhögnöm kell...
jedliknek, és a másik okostojásnak üzenem, már sajnálom, hogy ennyire sikerült anno felzaklatnotok, és némi bűntudatot ébresztenetek bennem azzal, hogy ennyire hiányos az ismeretem a film világában, mostmár látom, nektek van aggódnivalótok, akiknek ez a film alapmű. szánalom...
attól mert az írta aki, attól mert az rendezte aki, attól mert az a főszereplő aki, még egy nevetségesen ostoba, és gyermeteg film, ami belátom 1980-ban más besorolnást nyert.
nos ennyi a véleményem, örülök, hogy megnéztem, mert mostmár egészen biztos vagyok benne, hogy amit egy-két okoskodó annak mond, az még korántsem biztos hogy az aminek mondja...
ja, és hogy ez a kép legyen vicces, hát bassza meg, ez még szánalmasabb a naaagy üres szállóban játszódó szellemhistóriától...
kicsit fejlődjetek...
süti beállítások módosítása