Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba Retro: Bevonulási parancs

2010.04.21. 09:30 | Subba Daddy

Azért ettől fostunk egy páran!

 

via

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr491937423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sákif za morro? 2010.04.21. 09:47:36

Nekem volt ilyen. Kettő is. Egyiket se használtam fel. :-)

Rei 2010.04.21. 10:08:05

daddy visszatért?

ford? 2010.04.21. 10:10:39

mi E-sek, nem nagyon :D

digitime 2010.04.21. 10:11:39

Fateromé is megvan. Ő felhasználta... :)

Yarner · http://androlib.blog.hu 2010.04.21. 10:28:36

Húbamme! Ha nem voltam hatszor a hadkiegen egyszer sem.

Hiába tudták, hogy egyetemre járok, teljesen rámindultak, szinte félévente vihettem az iskolalátogatásit.

Aztán a végén egy diliflepnit kellett produkálnom hozzá hogy el ne vigyenek az utolsó eresztéssel...

De jó, hogy ennek már vége...

dupla vé 2010.04.21. 10:58:24

majd ha mi leszünk az új palesztina, visszasírjuk az ilyen parancsokat.

Karcsi75 2010.04.21. 11:58:57

@dupla vé: Hát amilyen kiképzést ott adtak nem sokra mentél volna vele éles helyzetben!

Fénnyel teli esernyő 2010.04.21. 12:02:24

Osztán még valami Rambós filmet is meg kellett nézni tájékoztatásul. Röhej.

reznik 2010.04.21. 12:19:06

én beilleszkedési zavarokkal küszködöm = E!!!!!

Geitenbeffer_ 2010.04.21. 13:29:06

Mondjuk aki a Subbára kommentel, az gondolom mind E-s...

renz 2010.04.21. 13:30:45

Én is kaptam, voltam is katona. Szerintem baromi jó buli volt, a sok töketlen meg remegett, hogy be ne hívják. Réfárne a mostani defektes fiatalságra is, mit ne mondjak! Nem lenne ennyi buzi, meg buzis kinézertű hülyegyerek, az tuti! Ott megtanulná a rendet a sok elkényesztetett hülyegyerek!

imi75 2010.04.21. 14:08:00

Amikor kaptam, a postás csak annyit mondott, ajánlott levél jött, és itt írjam alá. Csak miután aláírtam, a kupac legaljáról előhúzta a papírt :)) Pedig átvettem volna, ha tudom is, hogy ez jött, mert vártam már :)

Az enyémen sokkal nagyobb betűkkel állt az ukáz: "Katonai szolgálatra vonuljon be!", ezen alig olvasható ott baloldalt :)

Mondjuk, hogy külföldre miért nem vihető, azt már akkor sem értettem. :)

petkou 2010.04.21. 14:52:41

Én mér pont nem kaptam ilyet, de valóban ráférne a mostani defektes fiatalságra.

kovacsattis 2010.04.21. 15:05:26

@Yarner: Detto ugyanez. Meg kaptam beutalót a pszichiátriára. Egy év múlva meg besoroztak kommandánsnak. Az olyan katonai rendész féleség asszem. :)

dzsedi 2010.04.21. 15:12:22

én zs kategóriát kaptam miután mindenkit tábornokomnak szólítottamm akin valami zöld cucc volt.

2010.04.21. 15:46:06

Én megúsztam, és csak 2 félévet kellett kicsengetnem érte a fősulin. Azóta is azt mondom, az egyik legjobb befektetésem volt. Töketlen se vagyok, de nem bírom a hülyeséget és a dirigálást, idegesít.

degumentes 2010.04.21. 17:11:08

Itt majdnem mindenki E-t kapott?:D Énnekem A volt. Én is sokat voltam a hadkigen, a végén kaptam egy ilyet én is. Aztán visszavittem az alezredesnek:D Lelkiismereti okokra hivatkoztam, hogy nem akarok fegyvert fogni:D Aztán menni kellet volna polgári szolgálatra! Oda is behívtak egy párszor, utoljára már azt mondták, hogy mindenféleképpen vinniük kell valakit! Haverom éppen munkanélküli volt és mindég sírt a szája, hogy nincs pénze! Én meg beajánlottam. El is vitték helyettem:D Ezt követően rá egy pár hónapra jött a megváltás, eltörölték a sorkatonaságot! Az mekkora megkönnyebbülés volt!

renz 2010.04.21. 18:29:21

Óóóóó ennyi nyámnyila puncit! :)
Mindenki menekült, csak azt sem tudja, hogy mi elől! Szánalmas!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.04.21. 18:54:28

Mikor megkaptam egy pillanatra megfordult velem a szoba.

Amugy igy utolag visszagondolva jo buli volt.

Dömper Ármánd 2010.04.21. 19:43:27

@renz: te biztosan valami másik katonaságnál lehettél, mert engem is elkaptak a rohadékok, és arra nem emlékszem, hogy kurva jó buli lett volna. Kilenc kibaszott hónapot vettek ki az életemből, senkiházi szarcsimbókoknak kellett engedelmeskednem, és három dolgot tanultam meg: lelkiismeretfurdalás nélkül lopni, álmomból fölkeltve (szó szerint!) is hazudni mint a vízfolyás, és állva aludni. Mondhatom kurva hasznos volt.

Dömper Ármánd 2010.04.21. 19:54:27

@citizeninsane: jah, még valamit. Amikor katona voltam, mindenki úgy várta a leszerelés napját, mint a tanítványok Jézus második eljövetelét. Senki, ismétlem, senki nem volt a sorállományban, aki csak egy kicsit is pozitívan nyilatkozott volna arról a szarkupacról, a többség konkrétan csak a legdurvább fröcsögések közepette tudott beszélni a honvédségi kalandjairól. Érdekes, hogy ugyanezek az emberek leszerelnek, és a laktanya, ami egykoron, a poklok pokla volt, néhány év elteltével, már egy igazán jó bulivá érik, ami nem mellékesen még férfivé is érlel. Szánalmas ez a képmutatás.

Turia 2010.04.21. 22:03:04

nezz korul, mennyi military manias hulyegyerek maszkal szabadon, masfelol mennyi elkenyeztetett hulyegyerek, akinek minden jar es majd o eldonti mit hajlando nyujtani erte. OK a kikepzes nem volt nagy szam, de legalabb az ember megtanulta, hogy a vilagnak nem o a kozepe, neha irracionalis dolgok szabalyozzak az eletunket es megtanultuk, hogyan kell embernek maradni ott is ahol vesztesre all aki ember akar lenni. Nem volt kellemes 12 honap, de volt ertelme... Hja a looserek ott is loserek voltak :)

Gyurmasz 2010.04.22. 03:52:48

A 11 zsoldom, és a leszerelő segélyem összesen kevesebb volt, mint a bevonulás előtti utolsó fizetésem /vagy bármelyik másik hónap/. Bármilyen is volt, egzisztenciálisan nem volt egy nagy buli.
Ja, amúgy "A", és lelkiismereti okokból NEM tagadtam meg a fegyveres szolgálatot, vagy szereztem dilipflepnit.

renz 2010.04.22. 10:02:09

@Dömper Ármánd:
Biztosan valami elkülönítőben voltál, hogy legyen egy maréknyi olyan ember, aki csak negatív élményekkel gazdagodott a honvédségnél. Látod rajtad kívül senki nem panaszkodott, aki volt katona!

Mellesleg most is "senkiházi szarcsimbókoknak" kell engedelmeskedned, csak most politikusoknak hívják őket! ;)
Nem kellett lopnom, nem kellett hazudnom, az állva alvás meg jól jött már többször is. :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.04.22. 18:50:26

óóóó, ilyen nekem is van/volt... be is vonultam nagykanizsára bp-ről... :D

Dömper Ármánd 2010.04.22. 18:55:03

@renz: jajj, ez de nem kellett volna... Mégis, ha olyan kurva jó volt, akkor mivel magyarázod a továbbszolgálók igen alacsony számát?

Ezt pedig csak úgy:
hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia

renz 2010.04.23. 09:00:29

@Dömper Ármánd: Mert szarul fizetnek? Vagy mert nem mindenki akar katona lenni? Csak mert mondjuk a vidámparkban bejött a hullámvasút, még nem biztos hogy minden szabadidődet ott akarod eltölteni, nem? :)

A pszihológiai ELMÉLETEK (és itt fontos kihangsúlyozni az elmélet szót!) számomra meg annyit érnek, mint az "angol kutatók szerint..." kezdetű álhírek. Fölöslegesen megpróbálni megmagyarázni a megmagyarázhatatlant.

Neked szar volt, nekem nem és ha jól látom akkor a többségnek sem. De hogy ezért már egyből álszent módon próbálod lenézni a másikat?! No látod az már igazán szánalmas!

Te írtad, hogy megtanultál lopni és hazudni. Innentől meg no comment...

f_o_x (törölt) 2010.04.24. 21:25:26

azért a papírért harmincvalahány ezret fizettek
bevonulási segély címen.
persze aznap láttak utoljára :D
süti beállítások módosítása