Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

A hét balekja, aki még büszke is rá: Handras

2010.06.26. 14:05 | Subba Daddy

H. András egészen Párizsig futott az új, enyhén szólva is kihívásokkal küzködő (magyarul szériahibás) iPhone-ért, sőt, olyan gyorsan futott, hogy első helyre sikerült furakodnia a többi konzumidióta elé. Saját honlappal is rendelkezik, természetesen az utolsó bejegyzések Párizst mutatják be egy iPhone lencséjén keresztül, kötelező olvasmány. Belőlem a "Mostanra sikerült begyűjteni egy kávét, így már a betűket is látom, köszönjuk Starbucks!"-nál szakadt ki a félhangos kurvaanyád, de az egész olyan, mintha paródia lenne (persze nem az). Egyébként különösen jó ötlet egy ennyi sebből vérző, nyilvánvalóan nulla ideig tesztelt készüléket Európa másik felén venni, hisz a (pár héten belül mindenképpen felmerülő) garanciális igényeket -ismerve az Apple-t (szerk.: és Magyarországot)- biztos, hogy csak a vásárlás helyén lehet (érdemben) érvényesíteni :-D

EPIC handrasparis.tumblr.com

Nem, nem fog megverni senki, de röhögni biztosan kurva sokan fognak rajtad.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr602111525

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: iPhone 2010.06.27. 07:28:09

Úgy látszik nem mindenkinek nyitja meg az Apple a szívcsakráját. Legalábbis nagyon úgy fest, ha elolvassuk kommentbajnokunk Taiki hozzászólását. Taiki írta: 2010. June 26., @ 2:51 pmEgészen elképesztő vagy te is meg ez az oldal is.Konzumiidióták:) ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cs@tLós 2010.06.26. 22:25:56

@Uncle_Jay: az összetört ájfón-on röhögőket én sem értem, melyik telefonnak nem törik ugyanúgy össze a kijelzője, ha leejted? Szerintem sem biztos, hogy praktikus húzás volt az epültől, hogy mostmár a hátulja is üveg, dupla esélyed van, hogyha leejted, összetörik...
De bakker...üveg+leejtés=összetörik. Ezen mi olyan vicces?

Cs@tLós 2010.06.26. 22:30:40

@bestpixel: szerintem sokan nem azon röhögnek AMIT csinál, hanem ahogy előadja magát. Csinálhatná ugyanezt úgy is, hogy mindenki úgy nézzen rá, ahogy te leírtad. Lehet classy meg bunkó stlusban is nyomni, ő inkább az utóbbit csinálja, de biztos lehet szeretni is, meg van aki tud vele azonosulni.

Uncle_Jay 2010.06.26. 22:32:28

@Cs@tLós: Design, miatt áldozatot kellett hozni, amúgy ha legalább annyira karcálló, mint a 3G üveglapja akkor már bőven megérte. Szerintem.

Kandras 2010.06.26. 22:33:01

@Cs@tLós: természetesen ismét mindenben 100%ig igazad van, nagyon jó dolgokat írsz, elismerésem, nem vagy semmi, le a kalappal, bravó!

Kandras 2010.06.26. 22:37:21

@Uncle_Jay: Az én 100 éves mobilom már 1 emelet magasságból is esett le és kibírta. Hogy is van ez? Minél drágább, minél modernebb a kütyü annál kevésbé bírja?
Amúgy nem, nem azt írtam, hogy bírnia kéne azt, ha dobálom, de a reális, mindennapi használtból könnyedén adódó leesést ki kéne bírni.
Értsd: kiesik a zsebemből véletlenül.
Az a baj, hogy amikor megjelent a mobil, akkor egy használati eszköz volt, a telefon volt az emberért, úgy készítették el, hogy ne kelljen kompromisszumokat kötnöm, ma meg már a gépeink rabszolgái vagyunk. Óvatosan nyúlok a zsebembe, nehogy kiessen a telefon? Nem foghatom meg használat közben a bal alsó sarkát?

Cs@tLós 2010.06.26. 22:40:27

@waces: jóóóó ez az almoid, még jó, hogy még1x megírtad a kommentet mert az előzőben nem volt benne, és ezt még nem láttam sehol, pedig jó kifejezés :)

flippant 2010.06.26. 22:41:16

Milyen feje van a tagnak. Ilyen fejjel inkább lufikat meg vattacukrokat árulnék a strand előtt 14 éves lányoknak, s közben megcsipkedném az arcukat, hogy milyen aranyosak.

Cs@tLós 2010.06.26. 22:44:45

@Kandras: igen, minél drágább 1 technikai eszköz, annál kevésbé kell dobálni, tekintve, hogy annál inkább érzékeny a fizikai behatásokra. A 15 ezres nokiával focizni lehet és azt is ki fogja bírni, belül nem biztos, de kívül a műanyagon csak karcok lesznek. Az üveg meg törik. Aki fél attól hogy elejti, ne vegyen. Az ironizálás meg nem tudom minek kell, erre a lenéző stílusra sztem semmi szükség...

Uncle_Jay 2010.06.26. 22:45:31

@Kandras: Sajnos igazad van a modernebb kütyü kevésbé ellenálló, mivel több érzékeny alkatrész van benne, de ez gyártótól független. De nem óvatosan kell bánni velük, hanem határozottan megfogni.

Uncle_Jay 2010.06.26. 22:48:39

nah mire válaszoltam, addigra már megtették helyettem:D

Balazs5 2010.06.26. 22:53:10

Nem értem ezt az apple féle idiotizmust. Az apple termékei se nem jók se nem rosszak, teljesen rendben vannak mint az összes többi más platform, de ez nem erről szól. A megjelenéskori éjszakai sorbanállások, nyomulások az ipadért, iphone-ért számomra azt világítják meg hogy kretének veszik (elsőszériás cuccot megvenni, és még sorban is állni...).Várok egy hónapot azt' megveszem bárhol.

Kandras 2010.06.26. 22:53:27

@Cs@tLós: hát nagyon szépen köszönöm, hogy ezt ilyen jól leírtad, nagyon otthonosan mozogsz a témában, le a kalappal, minden elismerés a tiéd, látszik, hogy nem csak a füleid tartása végett van a fejed, nagyon művelt lehetsz, végtelenül hálás vagyok azért, hogy itt vagy és segítesz!
Aki fél attól, hogy leejti az ne vegyen, ez nagyon bölcs tanács, millió köszönet érte, szerintem nagyon sok emberen segítettél most, valahogy meg kéne oldani, hogy nagyobb közösségekhez is eljuthasson a gondolatod.

Cs@tLós 2010.06.26. 22:53:59

@Uncle_Jay: egyébként ebben van igazság nem? lehetne iphone 5-öt már úgy piacra dobni, hogy ütésálló, meg karcálló, megjelenés napján minden telelenne jutyúbos videókkal, hogy dobálják, fociznak vele, átmennek rajta autóval, és minden oldalon meg fog jelenni, hogy a tankot már nem bírja ki :D

Cs@tLós 2010.06.26. 22:54:44

@Kandras: más is írta. Továbbra se értem minek ez a stílus.

Cs@tLós 2010.06.26. 22:55:53

@Kandras: csak 1 hangyányit gyerekes.

Kandras 2010.06.26. 22:57:11

@Uncle_Jay: ezt mondom én is mindig a feleségemnek, hogy ha óvatoskodik könnyebben leejti, esett is már le neki jópárszor a symbianos nokiája, mire megszokta, de balesetek azért még most is elő-előfordulnak akarva, akaratlanul... Szerencsére a kütyü bírja a gyűrődést, pedig elég modern, tud szinte mindent, amit az ájfónok.
Mondtam is neki, hogy totál hülyeség ilyet venni, úgyis csak telefonálásra fogja használni és igazam is lett. Szerencsére nem hiszia azt, hogy ettől Őt hülyének tartom és még mindig szeret. ;)

_tx_ 2010.06.26. 22:58:34

Subba, középgáz vagy.

Kandras 2010.06.26. 22:58:53

@Cs@tLós: hálás vagyok, hogy ismét ilyen jó tanácsokkal látsz el és véleményezed a stílusomat, nem hinnéd, hogy milyen rengeteget segítesz nekem ezzel a jobb emberré válás folyamatában!

Cs@tLós 2010.06.26. 23:00:16

@Kandras: érdekes, az én symbianos nokiám 1x esett ki a kezemből, szőnyegre, soha többet nem érzékelte a memóriakártyát. Örülük hogy őt is lehülyézted és még mindig szeret ;)

Uncle_Jay 2010.06.26. 23:01:06

@Cs@tLós: Igazad van, ha olyan strapabíró lenne, mint a gépek feketedoboza, akkor is találnának rajta valami hibát amibe bele lehet kötni.:) De amúgy mai világba nem üzleti érdek az ilyen telefonok megalkotása, ráadásul, ha a designt nem akarják nagyon elkúrni, akkor muszáj lenne speciális anyagokból csinálni, amik viszont brutális mértékbe megnövelnék az árát, amennyiben meg olcsóbb készüléket akarnak, akkor pedig egy jóval csúnyább telefont kapnánk. Jó példák erre a spéci túrázásra való, mindent kibiró cuccok.

Cs@tLós 2010.06.26. 23:01:47

@Kandras: én is hálás vagyok, hogy ilyen mérhetetlenül csodálatos kommentekkel válaszolgatsz, időt és energiát nem spórolva az én középszerű kommentjeimre, megadva ezzel a lehetőséget, hogy egy napon majd oly bölcs vezető és családösszetartó erő legyek (aki csak alkalmankét hülyézi le a másikat) mint amilyen már most te vagy.

kizsgabi 2010.06.26. 23:02:17

Tökéletes gerillamarketing.
Százak baszták fel az agyukat ezen a hülyeségen, röhejes érzelmi reakciók, van aki úgy védi ezt a sráct, mint a picifiját... s holnap mindenki erről fog beszélni a munkahelyén, haveroknak...
Ügyes.

Cs@tLós 2010.06.26. 23:05:27

@Uncle_Jay: Hát igen, kell, hogy kopjon, különben ki venné meg a következőt? Ha örökké tartanának, az nem lenne üzlet...azért valljuk be, tudtak az applénál a problémáról, azért adták ki a bumpert-az is fogyni fog. Sokkal egyszerűbb volt egy 5 dolcsiból legyártható vmit kiadni hozzá, mint amikor kiderült a tervezési hiba, visszahívni az egész szállítmányt, újratervezni stb, előlről kezdeni mindent. És ne felejtsük el azt sem, hogy a probléma nem jelentkezik mindenkinél.

sertésmájkrém 2010.06.26. 23:06:53

@Cs@tLós: Ember, próbálj játszani rajta (steam). Indíts el egy flash-es oldalt.

Nézd meg az iphone-t is, amiről évekig azt hazudták, hogy azért nem kell rá a multitasking mert nincs rá szüksége senkinek. Most hogy van a régebbi modelleken is halál lassú.

A legnevetségesebb, mikor meggyőzitek magatokat arról, hogy valami igazából nem is kell (mert nincs).

Nincs a gépekkel semmi baj, de ez a masszív hazugság ezt váltja ki az emeberek aggyal rendelkező részéből. :)

Dr Kotász 2010.06.26. 23:09:14

Rohadt öreg vagyok, és gőzöm sincs miről megy itt a vita. De hogy a kommentelők nagy része gyakorló elmebeteg az fix. Akkora szarság, hogy a SUBBÁRA kellene kirakni, ha már nem volna ott.

Uncle_Jay 2010.06.26. 23:09:40

@Cs@tLós: Amúgy, mondták, hogy megoldaná a hibát, ha vékony lakkréteggel bevonnák a fémrészt. Amúgy azért nem igazán hiszek a tervezési hibába, mert nem mindenkinél jelentkezik, de ahogy mondtam pár nap és mindenre fény fog derülni:)

Cs@tLós 2010.06.26. 23:10:33

@sertésmájkrém: nem játszok, aki játszani akar, vagy konzolt vegyen, vagy PC-t, mert mac-kel nem lehet. Flash-el nincs különösebb gondom a gépen, hál istennek a böngésző se fagyott még nekem be tőle, nincs crash, de ez nem általános, van akinek behal tőle, őszintén nem tudom hogy mitől függ.

Én nem használok multitaskot a 3G-n, arra most sincs, mert a teló kevés hozzá. Nem hiányzik. Ha hiányozna, már rég androidra cseréltem vna, v. vmi sony ericssonra, amiket még nagyon szerettem. Én nem szoktam meggyőzni magam, hogy vmi azért nem kell, mert nincs. Nekem azért nincs eleve, mert nem kell :)

sertésmájkrém 2010.06.26. 23:11:07

@Handras: De ez nem árnyékolás, nem? Veled ellentétben nekem nincs a kezemben még a gépezet, de nagyon úgy néz ki, hogy ha a bal alsó részénél hozzáér a bőröd, akkor az eredetileg elválasztott fémrészek zárnak és pár mp-en belül annyi a térerőnek. Egy balkezesnek vagy bal kézzel tartva jobb kézzel használva azért nem olyan nehéz elérni ezt az állapotot.

Más dolog, hogy meg lehet szokni "helyesen" tartani, engem nem rémiszt el ennyi, de attól még létezik a baj.

Vagy nem?

sertésmájkrém 2010.06.26. 23:14:09

@Kandras: Na jó, csak a winfost úgy szvsz övön aluli fikázni, hogy egy (pár) valmire, néhány hardveren (általában) jó a dolog, másra meg sokkal rosszabb mint a másik minden vason.

Hát mittomén, valahogy úgy már nem látom annyival nagyobbnak a win hátrányt. :/

Cs@tLós 2010.06.26. 23:14:36

@Uncle_Jay: lakk nem hiszem, hogy beválna, bár az ipari lakkokat nem ismerem, de modellezek, és tudom, hogy már csak a fogdosástól is kopik, hát még a zsebben cipeléstől :S szóval nem tudom, hogy működne-e. Nem csinálták vna meg ha csak ennyire egyszerű??? Mert akkor nagggyon sötétek a mérnökeik :S Én is azt mondom, hogy nekem ez onnantól lenne teljes értékű hiba, ha az én kezemben, az én ujjamat rárakva produkálná ezt az itthoni hálózaton amin használni akarom. Ha nem produkálja akkor vétel. Lenne, ha lenne rá pénzem, de nincs, szóval végülis mindegy is nekem egyelőre hogy eldobja-e vagy nem :P

Cs@tLós 2010.06.26. 23:17:11

@sertésmájkrém: tényleg nem kötekedni akarok, de én használtam hackintosht HP-n és jobban ment mint a win, többet kihozott a gépből, még az akksi idő is több volt. És általánosan neten ebbe a véleménybe futottam bele. Csak kevés gépre lehet felimádkozni, mert az epöl azt akarja, hogy csak az ő gépein fusson, így igazából nem is lehet összehasonlítani a win-nel. Arra ott a linux, hogy hasonlítgassák :)

Kandras 2010.06.26. 23:18:16

@sertésmájkrém: sok mindentől függ ez. Szinte biztos, hogy a két lap zárásától jön elő a hiba, de például egy szárazabb kezű embernél nem biztos, hogy jelentkezik, egy izzadósabb viszont lehet, hogy sose fogja tudni normálisan kézbe venni.
Például az egyik fiamnak elég izzadós a tenyere, ő például touchpadet se tud hatékonyan használni, mindig "megakad" rajta az ujja, érintőképernyő pedig néhány perc után tiszta maszatos lesz.

sertésmájkrém 2010.06.26. 23:22:10

@Balazs5: Nekem ott válik kínossá a dolog, hogy genius bar.

Hát... Valahogy nekem ez már inkább kínos.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.06.26. 23:27:13

@Cs@tLós:
Megértem a véleményedet, de ez már "ízlések és pofonok" problémakör.
Innentől kezdve meg már minden felesleges.

MacLeod1 (törölt) 2010.06.26. 23:37:32

@Kandras: Azért ne tagadd le, hogy rengeteg oltári nagy baromságot is kitaláltak régen is elmélkedés közben.
De hogy ilyen ne történjen, végülis lehet fejben sakkozni és hasonlók. Vagy esetleg megoldani a világ éhezőinek problémáját vagy a globális felmelegedést, esetleg gyakorlatba átültetni a hipertérben történő utazást.
Tényleg nem árt ha néha elmélkedik az ember, de jó az ha van mivel játszani, elfoglalni magad.
Általánosan:
Soha nem értettem az ilyen hitvitákat. Meg lehet beszélni észérvekkel az előnyöket, hátrányokat, az meg már szubjektív, hogy kinek mi tetszik.
Egyébként nekem nincs egyetlen apple cuccom se, de jó lenne. Addig meg használom ami van és kész.

stefan75 2010.06.26. 23:52:48

A legdurvább:
"Kurva jó volt. Leszinkronizáltam reggel az új telefont".

Cs@tLós 2010.06.26. 23:57:00

@stefan75: igen, innentől az iphone 4 magyar hangja: Handrás :D

MacLeod1 (törölt) 2010.06.26. 23:57:21

@Kandras: Wow. Most jöttél rá, hogy minél modernebb, többet tudó készülékről van szó, annál érzékenyebb. Gratula! Az esetek nagy töbségében így van. Kivéve, amelyeket direkt úgy terveznek és készítenek, hogy bírja a ütést, stb.
És darabonként is változó: pl. volt ismerősöm Nokia N95 telefonja kibírt 4 emelt esést (úgy, hogy még 2 korláton is pattant 1-1), a másiké meg fél méteres eseétől (szőnyegre) elpattant a kijelző.
Egyébként írásod alapján kissé infantilis lehetsz. Vagy csak szimplán beképzelt. Esetleg mindkettő. Így teljsen mindegy hány éves vagy és mivel foglalkozol.
Tudod, van aki még suliba jár, van aki dolgozik (mint én is) és mellette próbál kikapcsolódni, van akinek nem jut ideje pihenni, mert még ott a család. Sokan vannak így. Te még vállaltál pluszt magadnak. Ezzel még nem vagy okosabb sem - bár előfordulhat - nem hogy bölcsebb. És igen, én egyenest fikáztalak téged, mert nagyon tenyérbemászó stílusod van.

Handras · http://www.handras.hu 2010.06.27. 00:11:22

@sertésmájkrém: egyik ismerosom hivott, hogy otthon sikerult lezuzni a tererot, nekem nem sikerult. Igaz max fel orat beszeltem rajta ket nap alatt, de egyszer sem dobta el a hivast. Sztem par heten belul tobbet fogunk tudni, egyelore inkabb vihar a biliben dolgonak erzem ezt az egeszet.

szomorú vasárnap terrorszervezet 2010.06.27. 00:23:10

De rég várom, hogy ez a paraszt handras a subbára kerüljön.. Bár az agyiszinten jobb helye lenne. MCS kollégát nem tervezitek véletlen kitenni? Az a pasas is agyilag zokni.

fourgee 2010.06.27. 00:52:52

Tegnap előtt száraz kézzel próbálgattam egy iPhone 4-et, 1-et esett csak a térerő, hiába markolásztam. Ma izzadt tenyérrel próbáltam (munka után :) ) és sokadik próbálkozásra lement 1-re, de aztán vissza is jött, nem tudta elveszteni a kapcsolatot.

Valószínűleg az a tanulság, hogy az AT&T hálózata nem a legjobb lehet és akik tesztelték, azoknál nem volt légkondi.

sanyix 2010.06.27. 00:55:06

köztudott hogy az apple/ps3/xbox/konzol fanboyok, bármi áron megvédik szeretett masinájukat. A hátrányból is előnyt tudnak faragni. pl megmondják hogy a multitask tiltása miért volt jó, és a multitask miért szar.

A a lakásuk mellé építene az apple egy szemétégető szenyvíztisztító kombinált üzemet, azt is megmagyaráznák miért jobb a normális körülményeknél :D

miles · http://miles.hu 2010.06.27. 01:14:29

Handras tipikus leképezése az újgazdag kifejezésnek. Látszódik, hogy a legalsó rétegből keveredett ki {szegénységi bizonyítvány érettségire cserélve, stílusa ergo soha nem lesz} és most komolyan azt hiszi, menő bmw-vel járni {fail} és a legújabb apple termékek boltba dobásánál az első tízben lenni. Én csak annyit tudok mondani: respect. Biztos, hogy komolyan gondolja ettől több lesz és végig is csinálja szegény.

Biziclope 2010.06.27. 01:25:13

HANDRÁS - ez egy köcsög hülye buzi, apple kereskedő gennyláda, baszd meg szájba, de előtt verd ki a fogát!!! A kis getva BMW-vel jár, és nem jó neki a Honda, mert igénytelen. Baromarcú. Büntetésből 1000× telepítsen XP-t!!!!

I'mYourFriend 2010.06.27. 01:28:04

8 perccel ezelott irta Steve Jobs twitteren:

"ceoSteveJobs

We may have to recall the new iPhone. This, I did not expect."

Lehetek kárörvendő?

Cs@tLós 2010.06.27. 02:00:48

@I'mYourFriend: Hmm, kíváncsi leszek a fejleményekre, ez a sztori egyre érdekesebb, bár én nem találom twitteren... :S

Cs@tLós 2010.06.27. 02:06:30

@I'mYourFriend: nos, megtaláltam, ez 1 kamu reg, de nem baj, látszik a többi bejegyzésből. Elég egyértelműnek kellene lennie...

# What is iPad, really? teqnolog.wordpress.com/2010/06/26/what-is-ipad-really-spoof/ about 7 hours ago via Twitter for iPhone

Oh yeah, everyone's been holding the mouse wrong too. about 9 hours ago via Twitter for iPhone

Just FaceTimed my wife. If you know what I mean. about 10 hours ago via Twitter for iPhone

What problems? teqnolog.wordpress.com/2010/06/25/cupertino-we-have-a-problem-or-eight/ about 22 hours ago via Twitter for iPhone

FaceTime video calls are the future of AppleCare support. 2:26 AM Jun 26th via Twitter for iPhone

People who live in houses shouldn't throw glass phones. 2:18 AM Jun 26th via Twitter for iPhone

To prevent signal problems with the new iPhone, avoid touching the phone at all times.

stefan75 2010.06.27. 02:07:59

@Cs@tLós: Ott van jobbra fent, hogy "this is a parody account".

Zsola777 2010.06.27. 02:11:13

Weboldalán kifutó Mac Mini reklám "el"olvasva: Itt a vége, kussolj végre! :)

Cs@tLós 2010.06.27. 02:11:19

@stefan75: jaja, azt nem figyeltem, de a másik kommentre, írtam, hogy lehet-e kárörvendő :P lehet, de ez nem valódi kijelentés. A kiírással meg még inkább egyértelmű kéne hogy legyen, hogy nem komoly a kijelentés (sokak bánatára) :P

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.06.27. 02:12:18

appelrol ez ugrik be:
theoatmeal.com/comics/apple

igazabol "elnezve" egyes hasznalokat, neha olyba tunik, mintha a birtoklassal ugy ereznek, hogy alkottak valamit.

Foo 2010.06.27. 02:51:00

handrás egy proli majom, ez nem vita tárgya, de ma itt a sok flém ellenére is tisztességesen és mindenféle negatív felhang nélkül védte mundér böcsületét. ezért részemről plussz pont az epül magyaroszrszági önjelölt pápájának a lízingelt béjjenvéje ellenére is! kérhetnék egy áutógrámmot a mekkminimre?! xD

Cs@tLós 2010.06.27. 02:54:27

@Foo: inkább a dobozára kérd. ne rondíts el 1 olyan szép kis gépet mint a mekkmini :) még a mac pro oldalára ok, esetleg. De csak "ha van 1 millád" :D:D

Foo 2010.06.27. 03:11:17

@Cs@tLós: igen! ööö.. jaajjj nincs mekkpróm... csak egy i7@920 pc konfigom aminn nagyon jól érzi magát a hackelt retail snleo (kb mint egy guantanamo-i zárkában :D). no, de nem ez a lényeg, ha lesz mekkpróm, akkor most itt mindenki előtt ünnepélyesen megígérem, hogy belegravíroztatom a handrás arcképét az oldalába. kerül amibe kerül! :)

Cs@tLós 2010.06.27. 03:16:03

@Foo: fotót majd mindenképp kérek róla! kiteszem háttérképnek :D:D:D

stadtkind 2010.06.27. 04:44:12

Olyan jókat tudok derülni az ilyen konzumbarmokon, akik képesek egy kibaszott telefonért órákat/napokat sorba állni.. csak mert alma és új.. nevetséges. na mindegy..

Mondták már, hogy anyád egy ócska ribanc? 2010.06.27. 05:06:02

Ebből a fosadékból kiderül pár dolog:
- a gazdi igen közel áll az index komoly szellemi sötétségben élő szerkesztőségéhez
- magyarul sem tud az isten barma
- csóró lúzer, aki ráadásul rettenetesen irigyli, hogy más megteheti azt, amit ő nem.
Szánalmas.

Mondták már, hogy anyád egy ócska ribanc? 2010.06.27. 05:13:47

@Foo: amennyiben igaz, hogy a szóbanforgó úriember Apple kereskedő... Egész jó humorérzéke lehet. Főleg a reklámozás megy jól neki. :D

@kizsgabi: ezen én is elgondolkodtam. Egy dolog szól ellene: valamelyest ismerem az index és a blog szerkesztőségében dühöngő szellemi színvonalat (mást ne mondjak, keress rá az Erminavet+kurvaanyázás kifejezésre a google-ben!), ez inkább a tömény rosszindulat és butaság megjelenése lehet.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.06.27. 07:16:50

@I'mYourFriend: ez egy vicceske, aki a Jobs nevében irogat. Hülye vagy, hogy beszoptad.
Lehetek kárörvendő?

akossteiner 2010.06.27. 07:29:00

Az ovisok ismét egymásnak estek... :)
Miért fáj az bárkinek is, hogy valaki kiment Párizsba (buliból), végigállta a sort és megvette a telefont???
A Starbucksból kávét venni (Párizsban!!) és még le is írni viszont gáz :)

ihatethisindapassthingy 2010.06.27. 07:41:48

@akossteiner: Igen, szerintem ez utóbbin (meg úgy általában a körítésen) megy a poénkodás :)

Nem handras védelmében, de az Apple-t is minősíti, hogy egy "Apple Premium Reseller" nem kap alapból a termékből mielőtt az utcai forgalmazás elkezdődne. Szerintem ez minden tisztességes viszonteladói program része.

fourgee 2010.06.27. 07:46:48

@akossteiner: Mert amilyen lelki szegénység isteníteni egy terméket, legalább akkora lelki szegénység mást ezért fikázni. Ezek a fórumok tele vannak fikázókkal, mindenkinél mindent sokkal jobban tudnak, stb, stb. Pl. amikor kiderült ez az iPhone 4 hiba, én nem kezdtem el fikázni, hanem elmentem egy Apple boltba és személyesen akartam róla meggyőződni. Amikor 100% száraz volt a kezem, és úgy fogdostam egy 3 (Three) hálózaton lévő telefont, akkor 1-et esett a térerő, amikor meg izzadt kézzel fogdostam egy, az Orange hálzatán lévő mobilt, akkor leesett 1-ig, de utána ment is vissza, nem sikerül elérnem hogy elveszítse a kapcsolatot. Mindezt úgy sikerült elérnem, hogy úgy fogtam a telefont, ahogy soha, senki nem szokta fogni. De, a fikázóknak ez egy remek alkalom hogy kiéljék beteges vágyaikat :)

Ilyen szempontból sok mindenbe beleköthetünk. Pl. milyen szarok a teherautók, mert ha valakinek átmennek a fején, akkor az meghal. Kb. az is ennyire életszerű helyzet.

Ja, a fikázók belekötöttek abba is, hogy ezt a telefont is meg lehet karcolni. Van egyáltalán olyan üveg, amit nem lehet megkarcolni? Erről csak azt mondták, hogy ilyen szempontból jobb, mint a műanyag. Egyébként meg, a 3 éves, fényes fekete, tehát extra karcolásgyűjtő házzal rendelkező HTC-men nincsen karcolás. Ésszel kell használni.
Aki meg egy ilyen karcolásnak nagyon ellenálló készüléket megkarcol, az magáról tölti ki a szegénységi bizonyítványt. :)

dtk74 2010.06.27. 07:53:45

@Kandras: Az izzadós srácnak ajánlom figyelmébe a MacBook-ot. MacBook Pro-val dolgozok, és ha nedves a kezem, a touchpad akkor is tökéletesen működik.

insula 2010.06.27. 08:09:50

Ez, kedves Subba, meghajíntott. Ha szériahibás a gép, ha nem, durván szánalmas história.

lilike13 2010.06.27. 08:10:59

H. András Apple.forgalmazó, ezzel foglalkozik, nem olvastam végig a kommenteket, tehát ha valaki már leírta, hát bocsánat. Tehát tudja, miért ment ki, mit vesz, van, aki nem győzi kivárni a dolgot. Akkor már inkább ide a majdnem-szomszédos Párizsba, mint Amerikába utazott. Nekem, amiót számítógép létezik, mindig MAC-em volt, nem csalódtam benne, és amint lehetett, iPhone-t is vettem. És még az első szériást használom, mert ragaszkodom a valódi anyagokhoz - ennek alumínium a hátlapja. Két és fél éve használom, csak szoftvert frissíttettem rajta. Azt a feltételezést, hogy az iPhone 4-et nulla ideig tesztelték volna, nevetségesnek tartom. Aki leejti-eltöri a készüléket, ne csodálkozzon. Eza műanyag bája, ezért kerülöm. Sajnos, velem is előforult, hogy leejtettem az iPhone-omat. De mindig tokban tartom, így a védőangyal segített. Nem kell amúgy mindenkit hülyének tartani, aki újra vágyik és meg is engedheti magának. Ne irigykedjünk. Én elvagyok a magam készülékével, szeretem, és nem tervezem a 4-es megvásárlását. De nem is nevezem konzumidiótának azt, aki máskép gondolja.

EvilHedgehog 2010.06.27. 08:11:23

@fourgee: A marketing maga gerjeszti ezt:
perfect, twice as amazing, the most advanced...

Az emberek életük során megtanulják hogy nem létezik tökéletes, hibátlan termék/ember és az ilyen kijelentés önkéntelenül is megtévesztésként élik meg.....

bocivitéz 2010.06.27. 08:38:47

fantasztikus mennyi kisebbségi komplexussal küzdő nyominger irigy fikázó van itt.

Mondták már, hogy anyád egy ócska ribanc? 2010.06.27. 09:21:15

@fourgee: üveget (hangsúlyozom, üveget!) többnyire macerás megkarcolni. Ezen valószínűleg műanyag van.

geszvat 2010.06.27. 10:18:25

@Handras:
www.engadget.com/2010/06/26/iphone-4-antenna-problems-were-predicted-on-june-10-by-danish-pr/

Más gyártók már rég felhagytak a pusztán külső antenna alkalmazásával, talán azért, mert szarul működik, pont a bőrrel érintkezés miatt.
A "nem hibára" pedig már hétfőn ad ki szoftveres javítást az Apple. Hmm, érdekes...
Persze ez kb. annyiból fog állni, hogy a térerő pöckök akkor is úgy állnak majd fullon, ha a vétel már teljesen elment.
:o))

geszvat 2010.06.27. 10:22:52

Szóval elqrták, és ez ez nem is olyan óriási gond, hiszen előfordult már mással is (pl. iPone 3G nem létező, de bemondott biztonsági paraméterei, Exchange rendszergazdák rémálma) ha nem akarnának pont ebből a bug-ból feature-t csinálni.
A probléma nagyságát nem könnyű megítélni, a hazai T-Mobile hálózata pl. sokkal jobb, mint az amerikai AT&T-é, tehát lényegesen kevesebb térerő problémára számíthatnak az itthoni balkezes "konzum idióták" (idézet fentebbről).

waces · http://blog.waces.hu 2010.06.27. 10:31:09

@Handras: pedig le lehet. nem 100-bol 100-szor, de az elfogadhatonal tobbszor (nyilvan gyartasi es nem tervezesi hiba). de ami szanalmassa teszi, hogy rengeteg olyan telefon van, ahol teljesen mindegy, hogy hogyan fogod a telefont (akar egyszerre ket kezzel is, ami mondjuk messze all a valos hasznalalttol), nem, hogy nem dobja el a tererot, de a jelszint se csokken jelentosen (a sajatomat akarhogy forgatom, tapogatom bizony nem csokkane a jel:) ). (nem, nem kulso antennas keszulekekrol beszelek). ez olyan tervezesi dolog, amivel elkerulheto a kinai dzsunka menti gyartasbol adodo hibak nagy resze. persze ha mindent felaldozunk a divat oltaran, akkor becsusznak hibak. ez spec egy kapitalis darab.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.06.27. 11:44:48

Vak is látja, hogy mediahack, te meg beszoptad, Daddy.

T1GRIS 2010.06.27. 13:01:22

Az még hagyján, de hogy mennyire nívótlanul szopta be... Szomorú ilyet látni felnőtt embertől. :(

renhoek 2010.06.27. 13:32:02

handras.hu/stuff/fosnap.mov

ez egy barom... mágjáravaló segg... Undorító féreg egy ember.. Ha vassal ütnének se mennék be a fostos apple boltjába... fúúújj

renhoek 2010.06.27. 13:36:02

máglya bocs... felkúrtam magam

RobbeR 2010.06.27. 14:08:07

Szánalmas ez a Subba, hogy más emberek kifikázásából (és ezzel automatikusan flamewar generálásból) akarják feldobni a látogatottságot. Az itteni szerkesztők miért fikázzák az Apple-t, ha az egyik posztban azt hitték, hogy a rendszergazdák fejlesztenek webre? Akkor biztos nagyon otthon lehetnek ezekben az infromatikai/műszaki témákban!
Kedves Subba Daddy, azzal, hogy a saját -meg nem alapozott- véleményed alapján fikázol le valamit, nem fogsz segíteni a blogod látogatottságán, mivel az Apple-kedvelők és az Apple-ellenesek kb 50-50%-os megoszlásban vannak ma Magyarországon. Ezért most a látogatóid 50%-nak ellenszenvessé váltál, gratula. Tipp: normálisan is ki lehetne fejezni a véleményed, nem kell egyből a fikázást választani.

Hozzáteszem mindezek után, hogy én az Apple-ellenesek táborát erősítem, és szerintem is idegesítő az, amiket ez a forma ír a blogjában, de könyörgöm, ez nem egy napiszar.com, miért nem lehet értelmes és hasznos tartalmat generálni, ha már egyszer ennyi potenciális látogatótok van?

smidgen 2010.06.27. 14:16:18

@Handras-nak 2 nagy hibája van:
1. ez a mucsa röcsögi tájszólása
2. úgy csinál mintha nem üzelti érdekből tenné azt amit tesz (f@szkalap @angelday meg aszisztál hozzá)

szomorú vasárnap terrorszervezet 2010.06.27. 14:39:28

@RobbeR: Ne túlozzunk, kb 99-1 az, de a kis köcsögök igyekeznek ezt kompenzálni a neten a sok szófosással.

RobbeR 2010.06.27. 14:52:33

@szomorú vasárnap terrorszervezet: Lehet. Egyébként az Apple ott írta le nálam magát, hogy készülékeiből kihagyja a Flash player implementálását. WTF? 2010-et írunk. Vajon a web hány százaléka válik használhatatlanná flash nélkül? OK, hogy CSS3, HTML5 támogatók (ezzel védekeznek), de ez még eléggé a jövő zenéje, 2010-ben sajnos még szükség van a flash-re.

Kassian 2010.06.27. 15:05:50

@Mondták már, hogy anyád egy ócska ribanc?: Ilyen nick névvel, mint a tiéd, te szerintem ne fikázzál le senkit...

jujdejo 2010.06.27. 21:44:40

na ez egy vérbuzi. ennyi.

Xero 2010.06.28. 00:21:35

@szomorú vasárnap terrorszervezet: A gond csak az, hogy az Apple ellenzők tábora jár unos-untalanul "szófosásra" az Apple termékeknek dedikált blogokra/forumokra/topicocra.
Nekem valahogy soha nem jut eszembe elnézni egy-két HTC kereskedőhöz, forumhoz anyázni.

Egyébként a sok készüléket féltőnek:
3G-m repült a 2 év során eleget (1-2. emeletről földre, hűtő tetejéről járólapra) a világon semmi baja nincsen. A legtöbb sérülést az autós passzív tartóm okozta a hátlapján a folyamatos ki-be rakosgatással! :D

Xero 2010.06.28. 00:23:19

@RobbeR: Ha tudnád milyen kritikán alul már évek óta a Flash OS X-en, értenéd miért nem kívánták ezzel rontani a mobil cuccaik paramétereit az Apple-nél!
Nálam elég régóta blokkolva van minden Flash default-ban. Ez alól összesen 6 domain van feloldva. 2010 flash? Ugyanmár... :D

endorpH1N 2010.06.28. 00:35:41

1. Ez a srác ebből él barmok, hogy App cuccokat árul. Ez olyan kb. mintha leoltanád a péket hogy faszért kel fel 3-kor kenyeret sütni...

2. Ha annyira szar lenne nem venné meg ennyi ember a világon.

3. Szinte kivétel nélkül minden érintőképernyős telefont kipróbáltam, és még mindig ez műlködik a legjobban.

4. Nekem semmi Apple cuccom nincs de nem azért mert szarok hanem mert drága, ár/érték arányban nem feltétlen a legjobb választás...

Frau Wunderschön 2010.06.28. 00:39:24

How to become a meme; step one.

twinkedli 2010.06.28. 06:23:13

én valahogy nem sajnálom ezt az idiótát
a szarbuckos beszólása meg megagáz, jaj :S

Greg Popafox 2010.06.28. 10:54:32

tvinkivel kell egyetértenem

Füredi 2.0 (törölt) 2010.06.28. 13:57:54

Nme olvastam el a hozzászólásokat, ha ismétlek másokat, elnézést.

Mit gondolunk arról a kiskamaszról, mi felnőttek, aki éjfélkor sorban áll az új Harry Potterért?

Azt, hogy majd kinövi.

Itt egy felnőtt áll sorban egy olyan dologért, amit fél éven belül a westendben akciósan hűségnyilatkozattal megkap. Amiről két év múlva már nem is nagyon fogjuk tudni, hogy micsoda. Ő már nem növi ki. Idióta.

Füredi 2.0 (törölt) 2010.06.28. 13:59:33

@twinkedli: Igen a Starbucks a csúcs. Volt egy ismerősöm, aki egy konferencián volt Zürichben. Azt mondta, hogy mivel nagy volt a napidíj, úgy döntött "urat játszik". Ezért aztán elment a mekibe.

late harvest 2010.06.28. 20:09:19

ezt a sok telefon buzit!

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2010.06.28. 20:37:48

hű, mekkora vihar kerekedett a biliben, bakker... a subba faszságokat ír faszságokról, a kommentek is általában faszságok, itt is... konzumidióták vs prolik... Beszarás!

dezsma 2010.06.29. 00:07:35

Eleg gagyi,hogy apple bolt tulaj,mar ha tenyleg az ove.Kimegy parizsba,ebbol meg reklamot is csinal,csak ezert,hogy kapjon,egy iphone 4et.Eleve az osszes boltvezeto, konnyen hozzajuthat,barhol a vilagon.Vagy ez csak egy ocska trafik a plazaban,es mashol megveszik a cuccokat es rateszik a hasznukat amivel nevetseges arak lesznek.Ja lattato ka tiltshift objetivet a videon az is biztos ki van hasznlva,mar a muszaki fenykepzeshez is "ert".

Repatarurgyán 2010.06.29. 12:23:49

Így kell tartani azt a nyomorult telefont: apina.biz/31735

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.06.29. 14:34:26

Mindenki egy gigantikus hülye seggfej, aki képes a bót/mozi/kupleráj nyitása előtt órákat sorban állni, csakhogy minél előbb megkaparinthassa a vágyott stuffot.

Handras · http://www.handras.hu 2010.06.29. 16:21:39

"A Starbucksból kávét venni (Párizsban!!) és még le is írni viszont gáz :)"

Amikor leirtam, mar akkor tudtam mekkora flame lesz belole. Persze tanulmanynak is jo lenne, hogy aki ezen kiakadt azoknak hany szazaleka jar pl szutyok Mekibe, es eszi a meregdraga szart... :)

iBKV 2010.06.29. 18:19:38

@renhoek: Ez viszont tényleg gáz. Handras, Mi értelme volt annak, hogy egy rakat anyázást bmegolást elhintessz és még fel is töltöd? Ez bizony paraszt dolog volt...

Oxana BMW 2010.06.29. 23:46:00

Handrás, neked nem lehet barátnőd... ha mégis van, mennyit fizetsz neki, hogy elviselje a mérhetetlen egódat?
süti beállítások módosítása