Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba szív iWiW: Az én kiscsi életem!!!

2010.08.20. 08:30 | Subba Daddy

Hajrá!

Az én kiscsi életem!!! (és a komment!)

A Legcukibb Nyuxika

Ez már cici

Heti MILF

Fasztorta extra: Pinatorta!

Amikre büszke vagyok

Heti MILF2

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr922221654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perzsmacska 2010.08.20. 09:26:40

Az én kicsi életemet nem kellett volna betenni, szegény kölyöknek lehet elég baja, nem kellene még közszemlére tenni.
Az az már cicis laza.

Kukettó (törölt) 2010.08.20. 09:27:02

@Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum:

Akinek van gyereke az má' MILF.
Pl a kicsi életem alá kommentet író csaj is.

perzsmacska 2010.08.20. 09:40:15

A nagy dilis bagázsék szánalmasak.
Ezt csinálom, amikor nem dolgozom: Próbálok anyaként helytállni.
KÉpek között meg nincsen a gyerekéről/gyerekeiről, csak a barátnőiről.

dr. gernika 2010.08.20. 10:16:39

Az első MILF tényleg az. A másodiknak kicsik a kölykei, a feje meg riasztó.
Az én kiscsi életem nagyon üt.

stuccer (törölt) 2010.08.20. 10:23:01

ez most tényleg szar válogatás

stuccer (törölt) 2010.08.20. 10:24:29

viszont én kicsi életem anyja nagggyon rendben van :)

medveolo 2010.08.20. 10:25:57

@stuccer: rendben bizony! akar o is lehetne itt milf3 :D

csz0 (törölt) 2010.08.20. 10:34:40

Elnézve az én kicsi életem anyukájának az új pasiját, megint nagy pofáraesés várható, ránézésből adnék neki 5 évet...

Andie 2010.08.20. 11:00:02

@csz0: Hát van aki menthetetlen, ha én terveztem volna az embert, bizonyos IQ szint fölött triggereltem volna csak a szaporodási képességet.

Viszont a Milf2-vel ne riogassuk már a T. subba közönséget bammeg, hát ezt a bulldog arcú csajt dugja az (v.ö.: milf jelentése), akinek kutya volt az apja...

stuccer (törölt) 2010.08.20. 11:14:06

@csz0: az embernek kb annyi arcjátéka van mint Steven Segalnak alvás közben..

KolomparVinetu 2010.08.20. 11:15:36

@Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum:
MILF = Mother I('d) Like to Fuck.
Amúgy 1 mp alatt megmondja a gugli...

stuccer (törölt) 2010.08.20. 11:16:33

@s_l_t_n_: bazzz, ez mi??

"3 hete rá sem néztem a colára:)sztem ez már fejlődés:)"

sikerült addig kórházba-kóláznia magát? és most nem az szénsavasra gondolok.

50-es anyuka 2010.08.20. 11:16:48

Itt jelszót kell beírni, biztos jók ezek a linkek? Vagy csak nekem nem mutat semmit, amin nevetnem kellene? :(

stuccer (törölt) 2010.08.20. 11:23:28

@Felhasználási feltételek Kapcsolat Impresszum: egy 16 éves is lehet milf..ha már van gyereke. csak tévesen ezt a 40 plusszos nőkre értik.

Andie 2010.08.20. 11:24:09

@50-es anyuka: Igen, az IWIW jelszavas, csak akkor tudod megnézni a képeket, ha fel vagy rá jelentkezve. Nincs még iwiwed?? 2010-ben?? :))
De képet küldhetsz magadról ide is :P

stuccer (törölt) 2010.08.20. 11:27:15

@Andie: kapsz majd tőle egy méteres brét :D

medveolo 2010.08.20. 11:27:22

@Andie: iwiw nincs, subbat viszont nezi :D tenyleg halad a korral :D az iwiw az regi ;)

punetti 2010.08.20. 11:31:06

Bakker! A Heti MILF2 úgy néz ki, mint a női gollam! Borzasztó.... És olyan képeket rak fel magáról, meg úgy pózol, mint a mai 13 éves "koraérett" puncikák. Szarul áll neki. A másik MILF csini, rendben van.

punetti 2010.08.20. 11:33:39

Ó,igen! És a manapság oly menő Duck Face sem hiányozhat a képei közül. iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=96610212&userID=13495049

Gabbesz 2010.08.20. 11:37:54

"amikre büszke vagyok"
Nekem az első gondolatom az volt, hogy az iszonyatos sötétségre büszke, ami sugárzik a szeméből. Esküszöm még Paris Hiltonnak is több értelem mutatkozik a tekintetében.

stuccer (törölt) 2010.08.20. 11:43:37

azbesztmegbaszta első elsiklottam a milf2 fölött de ennek tényleg brutálisan rommábotoxozott arcberendezése van..lefagytak az arcizmai baszkics ááá

Andie 2010.08.20. 11:46:14

@Gabbesz: Én sem gondoltam elsőként azokra a bolhapattanásokra a mellei helyén, mármint hogy azokra büszke... Egyébként mostanában ez a divat, Annácska óta, ha nem tudnád :) Nézz bután, hüjepicsán a kamerába, ártatlan, IQ 0 tekintettel, mert a fuxos kopaszok ezt szeretik. Végülis aki a puncijáért cserébe nem vágyik másra, csak kabrióra meg nyaralásra, és nem bánja, ha guminőként tartják, annak sikeres taktika lehet :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 11:58:20

A playmate vajon mit dolgozik a Westendben? Próbababa?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 12:02:34

@stuccer:

És aszongya: "Az élet végtelen körforgásában,ahol most vagyok,minden teljes,egész és tökéletes."

Bassza meg, nekem is oda kéne költöznöm, nem pedig itt szopni a dolgos hétköznapokon.

TheQuestion 2010.08.20. 12:09:49

#7 tiszta Keleti Györgyi fiatalabb kiadásban

nitro1 2010.08.20. 12:12:31

@tiboru: Nem is hétköznap van...

El Argentino 2010.08.20. 12:19:10

Fogynak az igazi arcok.

Celtic 2010.08.20. 12:42:03

Huh, azert az elcso csokanak van meg par erdekes kepalairasa. Kedvencem a "netszes" .

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 12:44:09

@Celtic:

Már az is baj, ha valaki igényes és választékosan fejezi ki magát írásban is?

Sok irigy blogger... Majd ad nektek Szalai Annamari!

Analfa Béla 2010.08.20. 12:49:36

@tiboru: Úgy látom, te annak ellenére nem vagy boldog, hogy ugyanazt csináljátok. Mindketten végigszopjátok a dolgos hétköznapokat (gondolom ő a hétvégéket is), neki mégis tökéletes az élete. Valamit rosszul csinálsz. :D

Celtic 2010.08.20. 12:51:22

@tiboru: Inkabb ird a blogjaidat vagy biztasd a vendegszerzoket :) Kivancsi lennek a BOPE es a kalozok folytatasara...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 12:52:22

@Analfa Béla:

Á, én nem vagyok annyira igényes, mint ő. Nekem a boldogsághoz az is elég, ha a májfunkciós leleteim kielégítőek és az orvos nem ugat bele abba, hogy milyen gyakorisággal baszhatok be, mint atom.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 12:53:41

@Celtic:

Én is gondoltam már arra, hogy meg kéne zsarolni a szerzőket. Nekem rendszeres jövedelem, és az olvasók is jól járnak.

nitro1 2010.08.20. 12:59:20

@tiboru: Csak a magad nevében nyilatkozz. :-)

stuccer (törölt) 2010.08.20. 13:04:06

@tiboru: pedig te a fasz jó végén állsz, oszt mégis!?

hát látjátok, nem is olyan egyértelmű, hogy melyik a fasz rossz vége!

stuccer (törölt) 2010.08.20. 13:15:10

@kovi1970: kibaszott trendi vagy. na húzz a faszba'.

GatyaPityu 2010.08.20. 13:25:38

Szerintem azért megint sikerült egy eléggé ütős válogatást közzé tenni.

A "Kicsi életem" nem vicces, egyedül a gyerek szív igazán, aki semmiről sem tehet, nem maga akart a világra jönni. Viszont nem ismerjük a körülményeket, simán lehet az is, hogy a gyerek apja nem is akarta azt a gyereket, csak a nő akarta így megfogni a tőle majd' tíz évvel idősebb pasit, vagy egyszerűen csak becsúszott a gyerek egy szombat esti buli után.

"Amire büszke vagyok" - itt hirtelen el kellett gondolkodnom, hogy pontosan mire is, talán az ostoba, értelem nélküli tekintetre, vagy a kurvás kelemen annácska style-ra ilyen büszke.

"Cicis pasi" -nak már a neve is üt: Meleg János. Nem cserélnék vele... :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 13:58:42

@Atro:

Lehet, hogy az eredetileg Buzy volt, csak cikinek tartotta és névváltoztatási kérelemmel élt. Állampolgári jog.

A szerelő 2010.08.20. 14:26:22

a körömlakkzsonglőr kommentje odabasz :) de az új hapsiját nézve úgy tűnik, sikerült neki megint szar lapot húzni a pakliból :)
a nyuszi alatt csak az airbag-et durrantanám ki :)
a dilisek meg tényleg azt hiszik, hogy viccesek?
ja, a baromarcú meg főzés közben mutogatja a szőrtanyát? jó étvágyat :)
a fickó szülinapjára egy csajt kért, egy ilyen sütire futotta :) meg végre látott egy pinát, elvégre valahol el kell kezdeni. valószínüleg a méhecskés részen már túl van, jöhetett a gyakorlati rávezetés :)

kiccsákó 2010.08.20. 14:42:09

naggyon kemény!
főleg a "legcukibb". és ez itt él köztünk!! mondjuk ugy tunik, a asajt kozegeben van. A tobbi emberszabásu idiota is ugyanolyan műlény mint ő maga. Igy persze konnyu...
Csak az a baj ezekkel, h ugynaannyi joguk van, mint azoknak, akiknek agy van a fejükben.
Az "amire buszke vagyok" nevu izémicsoda az micsoda?? azt láttátok, h szegenynek ugy maratt aszája neki? ojan furcsán. biztos sütött kuglofot és azt tartja a kezében, arra buszke. gondolom nem arra, h tud csücsöríteni. Nagyonjo, minden renbe'. megnéztem a töbi képet is, ennek is van kompániája. akkor jo. remélem nem engedik ki őket a való világba...

Analfa Béla 2010.08.20. 15:18:24

@A szerelő: De a tortát is csak kölcsönbe kapta, mert a tagot Jánosnak hívják, a tortára meg Gergely van írva. :D

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.08.20. 19:41:09

A heti MILF-fel csak egy baj van, hogy nem Mami.

Oxana BMW 2010.08.20. 20:49:32

a Milf2 rokona sztem Csomor Csillának. VAn hasonlóság, habár Csilla azért jobb kiállású nő.

Piszok Alfréd 2010.08.20. 21:15:43

Kicsi életem anyukája abszolút top milf. A kommentje is ütős.
A többiek... hát...

EMBEREK! (törölt) 2010.08.21. 10:42:23

Szerintem az iwiw lassan kifújt, már nem olyan jók a válogatások. LAssan át kéne nézni a facebookra!

Blackwitch Willow 2010.08.21. 16:14:09

a playmate adatlapjáról:
"jó szőkének lenni, mert ha valami okosat mondassz, nagyobb elismerés jár"

Mondassz, mi?

sorica123 (törölt) 2010.08.21. 21:21:40

@perzsmacska: mutogassa a gyerekeit maga helyett a beleegyezésük nélkül? Szerintem korrektebb, hogy a barátnős képeit rakja ki, mintha doszt a kis csillagmaszatokat tolná maga előtt, ha akarják, ha nem. Én inkább attól mászom a falra, amikor már az alapértelmezett képe a gyereke. Szegény kölök, anyuka szerencsetalizmánnak tartja, vagy hogy??

manes 2010.08.22. 08:01:56

Milf 1-t meg a mamáját még sunáznám. A többi felejthetö.A szöke lotyókat Kinában gyártják futószalagon?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.08.23. 00:30:00

Most minden MILFekről szóló cikkben meg fogja kérdezni 5 faszláma, hogy ez a szó mit jelent?

Celtic 2010.08.23. 17:41:05

@Zka: Mit jelent a faszlama? Nem kek a szeme?
"Lama szeme, lama szeme sotetkek..."

Elanor_ 2010.08.23. 23:44:07

látom, a bekólázott idióta nem csak nekem tűnt fel. :)

keletimi 2010.08.27. 18:23:47

Kedves hozzászólók!
Nagyon irigylem azokat, akiknek nincs más dolguk a nap folyamán, mint mások képei közt kutakodni és azokat Így vagy úgy fikázni (mert ugye dÍcséret nem sok található közte).
Jelzem, mint a dilis bagázs egyik szereplője, meghökkenve láttam, hogy létezik ez a "szuper" oldal. Nem is tudom, mihez lennétek nélküle.
Gondolom egyébként a hozzászólók között csak tisztes családapák/anyák, tökéletes külsejű, tiszta lelkű emberek vannak, tökéletes helyesÍrással, és agyban sok-sok ésszel, ezért mindenképpen jogot formálhattok mások elemzésére ill. Ítélkezésre...
A kommentekből mindenesetre nem ez derül ki!
De ettől magyar a magyar ugye, hogy "dögöljön meg a szomszéd tehene is", és kacagjunk már a másik nyomorán...gratulálok!!!
Jelzem, ha valakit egyáltalán érdekel az igazság és már Így ki lett ragadva a dilis bagázs fotója a sok közül, sőt valakinek még volt humora/ideje azt módosÍtani is (milyen vicces!)- a dilis bagázs egy óvónőkből és dadusokból álló csoport, akik hónapokat készülnek arra, hogy egy egész napos gyermeknapon szórakoztassák a gyerekeket és a szülőket. És éppen makiknak öltözve táncoltunk a "Riszálom Így is úgy is"-ra. (lehet fokozni a fikázódást, de aki nem tudná, az óvodás korosztálynak ez jön be.)
Bocs, de én ezt nem szégyenletes dolognak, vagy "szánalmasnak" tartom, hanem büszke vagyok rá.
Urambocsá' az meg végképp télleg tök ciki, ha valaki megpróbál helytállni anyaként, ugye? Kedves perzsamacska! KÍvánom, egyszer te is próbálj helytállni anyaként, vagy apaként, a nemednek megfelelően.
Már érzem, hiábavaló időpocsékolás volt ezt a kis szösszenetet ide beÍrni, mert a hozzászólók nagyrészének a IQ szintje (a hozzászólások alapján - idézhetnék, de nem teszem) nem üti meg azt a mércét, hogy megértsétek, mennyire GÁZ ez az oldal, és hogy ilyesmivel foglalkoztok...
Na EZ tényleg szánalmas.
Akinek még további fikáznivalója van, akár ezzel a hozzászólással kapcsolatban is, vegye a bátorságot nyugodtan, és Írjon!
Kösz a figyelmet...
Keletimi

Celtic 2010.08.28. 16:44:12

@keletimi: Ha kirakod a vile ele, miert csodalkozol, hogy megbiraljak? En a szemelyes kepeiemet nem az iwiw-re toltom fel, hanem sajat honlapra (de nagyon sok hely van, ahol kulon keptarat nyithatsz) es csak a cimet kuldom el annak, akit ismerek. Persze megvan az eselye, hoyg valaki ratalal, de nem direkt tarom a vilag ele.

Hmm, en 1-2 hozzaszolas alapjan nem vonnek le kovetkezteteseket masok IQ szintjerol, dehat ez is csak azt minositi, aki ezt megteszi.

50-es anyuka 2010.08.30. 10:46:36

@Andie: Nincs, de 2011-re se tervezem :)

keletimi 2010.09.02. 14:31:08

@Celtic:
Kedves Celtic!
Ne haragudj, de nem értek Veled egyet.
Azt gondolom, ha az iwiw-re felteszek egy képet, vagy bmennyit, akkor azt nem a nagyvilágnak tettem fel, hanem az ismerőseimnek. Persze igazad van, ettől még bárki láthatja.
Vajon, akik itt jóizűen rágódnak mások fotóin, mit szólnának hozzá, ha a személyes képeik közt turkálnának mások? ( Számomra ez egy kicsit olyan, mintha betörnének a lakásomba - amin van zár, de ez ugye egy betörőnek nem jelent semmit - vagyis tulképpen a nagyvilágelőtt zajlik az életem...- és a ruháim vagy egyéb személyes holmijaim közt turkálnának, elég rossz érzés)
Sőt, ismeretlenül birálnák azokat?
Vagyis...nekem nincs jogom IQ szintre gyanakodni egy-két beszólás után, de egyébként az itt jelenlévőknek minden további nélkül van joguk turkálni és birálni? Most hogy is van ez?
Ja, egyébként, aki egy ilyen blogba azt irja be hússzor egy nap, hogy "sunáznám", arról azért hadd vonjak már le némi következtetést!

Egyébként pedig nem a saját fotóm volt, csak én is szerepeltem rajta.
No, erről ennyit.

Celtic 2010.09.03. 23:16:34

@keletimi: Szia! Bocs, nem vagyok "kedves". A "tisztelt" megszolitas oke, de az zavar, ha kedvesnek hivnak, ismeretlen embertol nem tartom oszintenek. Na, ennyit errol, amugyis a sajat problemam, majd kinovom, mire nyugdijba megyek.

En sem ertem, akinek az osszes fenti vicces (pl. az Altalad emlitett kepre nem is emlekszem), de tenyleg van kozte egy-ket iszonyat alak (Amikre buszke vagyok pl.), akiknek nem adnek internet-elerest a keze ugyebe. Meg szavazati jogot sem. De hoyg ezert az egesz tarsasagot biraljam? Ennyi erovel az osszes "sunaznam" bejegyzes utan odairhatna az ember, hogy "bunkosag, unalmas, ujat", de minek? Szerintem egyszerubb nem reagalni ra.

Azt meg fenntartom, hogy
1. nem irom ki a kapura, hoyg most nyaralni mentem
2. nem hagyom a kocsiban a taskat ejszakara
3. nem rakok ki olyan kepet magamrol nyilvanos helyre, amirol ugy erzem, barmi modon biralhat barki is

Az az erzesem, uj lehetsz az internet kis globalis falujaban. Nekem nagyon gyakran van az az erzesem, hoyg amikor kezdtem, negyed fizetesem rament a havi netre+telefonszamlara, de 100 emberbol jo, ha egy volt, aki idegesitett, nem lattam szivesen, stb. Az eltelt evek alatt volt idom megedzodni es leszokni a csodalkozasrol vagy a kiborulasrol. Ha pl. rolam kerulne ide ki egy foto az iwiw-rol, eszem agaba se jutna kommentelni, hagynam elulni a topicot, remelve, hogy gyorsan kiorvendezik magukat.

Ui: anno a Tekozlo homar nem volt login-koteles, barki kommentelhetett oda. Az volt az igazan iszonyu, annyi lelkibeteg embert en meg eletemben nem lattam. Ehhez kepest a tobbi blog, ahol legalabb nicked van, egesz jo.

Celtic 2010.09.03. 23:18:31

@Celtic: O, bocs, most latom, no vagy, akkor elfogadhato a "Kedves" megszolitas. Csak tenyleg idegesit, amikor az ugyfel a hivatalos levelet "Kedves XY" megszolitassal kezdi.

keletimi 2010.09.05. 17:26:48

@Celtic:
Szia,
remélem ebbe már nem kötsz bele :) Vagy inkább irjam, hogy Jó napot? :)
a tisztelt azért ezen a fórumon némi túlzás lenne, amúgy pedig mivel irástudó vagy, millió %, h. nem vagy az ügyfelem :)
Kár, hogy ilyen a világ, hogy már a kedves megszólitás is baj. :(
Nos, utolsó válaszom, aztán eltűnök erről a "szuper" helyről.
Újfent nem értünk egyet, de ez nem baj, a változatosság ugyanis egyesek szerint gyönyörködtet!
Milyen vacak lenne, ha mindenki csak bólogatna egyformán...

De igen, régi felhasználója és használója vagyok az internetnek. Csak nem olvasgatok ilyen szenny oldalakat, mint ahogyan női magazinokat sem, mert a valóságtartalmuk egyenlő a nullával. (mielőtt ferdén néznének, hogy akkor meg mit irogatok itt: egy ismerősöm vette észre a fotónkat, s ő szólt, emiatt kerültem ide - bárcsak kitörölhetném azt a napot!!!)
Itt pedig a hangzatos nicknevek mögött az bújkál, aki csak akar.

Részemről a naivság és a túlfejlett igazságérzet, de nem tudok szó nélkül elmenni az ilyenek mellett. Igen, mint ahogy az első hozzászólásom végén irtam, tisztában vagyok vele, hogy széllel szemben pislantás volt a hozzászólásom, és marad is. Egyszerűen vegyük úgy, hogy nyilvánosan kidühöngtem magam. Külön köszönet, h. intelligens módon válaszoltál, és megosztottad a véleményed. Jogod van...ahogy nekem is.

Rengeteg fura ember szaladgál közöttünk: magamutogató, csinos, felfújt szájú és mellű lányok is, akik arra büszkék. Joguk van, ahogy neked, vagy bki másnak is.

Joga van fenn lenni a lapon, feltölteni oda olyan fotót, ami neki tetszik és úgy kommentelni, feliratozni, ahogy neki tetszik.
Persze ebből következik, hogy ilyen s ehhez hasonló "mindennapi mocsok" oldalakon (Istenem, mennyire találó az alcim) mások kifigurázhatják, ha ő nyilvánossá tette ezt.
Ez mind igaz.
De, mint ember, joga van ahhoz is, hogy ne cincálják idegenek széjjel, ne alázzák, és hagyják meg emberi mivoltában (még akkor is, ha csak egy buta, vagy csúnya, vagy hiányos, vagy beteg ember).
Neked jogod van kikérni a kedves megszólitást, nekem jogom van megszólitani Téged igy.

Szóval a jogokkal csak az a baj, túl sok van belőlük.

Attól, hogy egy szőke lány büszke a műmellére, és a műszájára, és a műszempilláira (vagyis a külsőségeire) attól még bőségében lehet az észnek, ezt valljuk be, nem tudhatjuk....

Attól még hogy valaki transzi vagy ahhoz hasonló, lehet nagyon jó barát, vagy okos, becsületes ember.

Ezért, ezekért nem tartom tisztességesnek, hogy egy-egy kiragadott kép, szó, cim, komment alapján valakit megitélnek. (igen, most mondhatod, hogy én is megitéltem itt embereket a kommentjeik alapján...)
De ha figyeltél, nem azt irtam, hogy mindenki, aki hozzászólt, hanem hogy a többségnek....és merem vállalni érte a felelősséget.

És az utolsó, amivel nem értek egyet..nem jó hozzáállás az, hogy hagyjuk elülni a dolgokat, minden csoda három napig tart alapon.
Az a baj ezzel az országgal többek közt, hogy vannak a nagyszájú, nagymellényű senkik, akik veszik a bátorságot, és mindegy neki fakereszt, ki az, mi az, de jól kivesézi, és a másik fele pedig, aki szépen befogja a száját és hagyja, hogy elfeledkezzenek róla.
Én nem vagyok egy nagy lázadó, de azt hiszem a saját igazamért kiállhatok, és ki is fogok állni, mig világ a világ és mig net a net.
Mint irtam túl fejlett az igazságérzetem.
De egy biztos: soha, de soha nem fogok plénum elé irni másokról, ismeretlenekről lesajnáló és botrányos megjegyzéseket....
Mert ezt a legutolsó csöves sem érdemli meg.
Bennem van a hiba, ,tudom, mert sajnos a mai világban megbocsájthatatlan az emberekbe vetett hitem és az ősbizalom...(amiért pl. fel merek tenni képet az iwiwre), mert sajnos ezt várhatom csak el viszonzásul: azt hogy kifiguráznak, megaláznak és fájdalmat okoznak.

Aki ezt nem érti meg annak már bizonyára megfásult a szive-lelke ebben a szuper gigamegaszeressükegymástgyerekekéljenazinternet világban...
Amit nagyon sajnálok.

Minden jót!
keletimi

sorica123 (törölt) 2010.09.05. 19:26:03

@keletimi: ...akkor meg le kell kakálni a nagyvilág véleményét, ha tudod, hogy fogalmatlanul röhög ki. Bosszantó, ha kipécézik az embert, főleg akkor, ha ő maga tudja, hogy egyáltalán nem ciki dolgot csinált, hanem aranyosat (a makis társulatra gondolok), de összességében le van szarva, nem?
Legyen azoknak az okosoknak is egy jó napja, akik csak a szerintük 'idétlen' fotót látják a makinak öltözött emberekkel. Ők ennyit látnak belőle, a képet.
Amúgy a többi, akik kirakják a , és pont jól esik nekik rosszmájúskodni ezen egy sort.
Ami a többi képet illeti, az is megáll, amit írtál, hogy a szöszke műcsaj is lehet értelmes attól, hogy szereti az ilyen külsőségeket (vagy éppen valóban buta liba, szíve joga)... de valószínűleg őket se sokáig érdekli, hogy egyesek itt röhögnek rajtuk.

sorica123 (törölt) 2010.09.05. 19:27:50

'Amúgy a többi, akik kirakják a , és pont jól esik nekik rosszmájúskodni ezen egy sort.' - ez két mondatrészlet összekeverése, semmi értelme, bocs, bennemaradt

Celtic 2010.09.05. 20:11:17

@keletimi: Huh :) Szia!
Bocs, nem kotozkodni akartam, ez valami tudatalatti lehet nalam, hogyha ismeretlen "kedves xy"-kent szolit meg, felmegy a pumpa. Tenyleg nem akartam kotozkodni. EGyebkent sztem boven eleg megszolitas helyett a koszones.

Ezzel nagyon egyetertek, marminthoyg nem baj, ha nem ertunk egyet, amig ertelmesen vitazunk. Marpedig sztem fentebb ez tortent.

Szennyoldalak: nezopont kerdese. Nekem van par kedvenc blogom (ha erdekel, keress ra: Tarda, Dezsomail, Modoros, Gorbe Sminktukor, B-Oldal, Bunti, Szleng)
Nemelyik mar tetszhalott allapotban van, masok viszotn virulnak. Subbara max. akkor nezek ide, ha Index cimlapos. Nincs bajom vele, de nem is kedvencem.

Hat ebbol latszik, hogy nem mindenki szemet diszno, aki Subbat olvas :)
Az teny, hoyg eszre lehet venni, ki az, aki max. a cimlapos bejegyzesre ugrik, (jo esetben) elolvassa a postot es kommentel, en a masik veglet vagyok, kepes vagyok tobb szaz kommentet vegigolvasni, ha erdekel :( viszont sikerul erdekes embereket megismernem.

" Attól, hogy egy szőke lány büszke a műmellére, és a műszájára, és a műszempilláira (vagyis a külsőségeire) attól még bőségében lehet az észnek, ezt valljuk be, nem tudhatjuk...."

Azert ez nem tul altalanos, eddig tapasztalatim szerint. Ahogy elneztem, Te se a "ferrari mellett allok, mintha az enyem lenne" vagy "ennyire kis bikini is kaphato"-tipusu kepeket rakod ki, hanem csaladi, nyaralas, stb fotokat. En is. Egyebkent a filmkocka kulon otletes, gratula!

Transzv, homokos: persze, lehet jo haver. Nem is ketlem. Ettol fuggetlenul ritka idetlenul is kinezhet. Ekkor az ember nem azt kritizalja, hoyg "na, ez biztos rugdossa a kutyakat az utcan", hanem azt, hogy "hogy lehet ilyen idiotan kinezni". Attol meg lehet jo haver, mert hulyen nez ki, de akkor is
hulyen nez ki, ha jo haver.

Egyebkent en dohanyzom (coming out!). Felelmetes, hoyg mennyi agyhalott tud kommentelni a cigis blogra, ha kikerul a folapra. Komolyan, ennyi frusztralt marhat en meg nem lattam. Multkor kozotlem, ket nap mulva, pontban delben ki fogok allni az egyik belvarosi busz megnevezett megallojaba, lehet jonni es ki lehet verni a szambol a cigit. Persze nem hoyg nem jott, nem is szolt senki.

Itt a hetero felvonulas: amikor a melegfelvonulas volt, tobbezren kinyilvanitottak, hogy majd ok megmutatjak, szerveznek egy hetero-felvonulast. Erre ott volt szaz ember most hetvegen, ugy olvastam. Szoval iszonyat mennyisegu fotellazado letezik, a neten nagy a pofaja, de amugy kis senki. Itt megmutatja. En meg rajuk hagyom, megvan az a hely, ahol jol erzem magam.

Na, ennyit errol, Kedves keletimi :)
süti beállítások módosítása