Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Jófej, vagy tenyérbemászó?

2010.12.13. 10:06 | Subba Zsazsa

Pontosan mi akar ez a reklám lenni? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr482506445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.12.13. 12:09:30

Ha 16 éves lennék, biztos aszondanám erre, hogy Húazannyadenagyonigaza van, lepaénzzel, világbékét akarunk.
De már öreg vagyok, és kérgesszívű, szóval: mi ez a hippi szar?

csokisén 2010.12.13. 12:30:59

Kozma Bazsi, rakd le cigit, lesz pénz topánkára.

Barsi Balázs meg kibaszott velünk, mert fodrász lett.

Palla Márk pedig, sok kis tejgazda punciból szedhet ki temérdek pénzt azzal, hogy beáll személyi edzőnek. És ahogy látom a külcsínt , közben olykor-olykor lehegeszthet egyet.

Adam Brody 2010.12.13. 12:32:00

"Pontosan mi akar ez a reklám lenni?"

Ez kérlek olyan reklám mint a többi amit ugyanígy lehozol Subbán pénzért.

HencegőLajos 2010.12.13. 12:56:05

"Ez kérlek olyan reklám mint a többi amit ugyanígy lehozol Subbán pénzért."

HencegőLajos egyetért.

A Leander-tölgyi M-Bear 2010.12.13. 12:58:03

ez egy szar. az sztoriban szereplők mindegyike szerint tök normális, hogyha szülei nehezen megkeresett pénzét proteinporra, fodrászra meg bulira költi, mellette nem tanul, mert akármi miatt, és amúgy fogalma sincsen.
amúgy csak én lennék elégedetlen, ha ezek közül bármelyik a kölyköm lenne?
bár ez meg nyilván szülői felelősség.

prooF 2010.12.13. 13:11:05

Egyszerű marketing-eszközt használtak: a célcsoport (fiatalok) szimpátiáját igyekeztek kivívni azzal, hogy hozzájuk hasonló embereket mutattak be, és egy olyan kérdéssel foglalkoztak, amin mindegyikőjük elgondolkozott már. A "Magyarországon nem lehet tisztességes munkából megélni" "tézis" pedig szintén mintha a fiatalok szívéből szólna, még tovább növelve a szimpátiát a márka iránt.
A videó végén pedig -egyáltalán nem meglepő módon- bedobják, hogy náluk olcsón vásárolhatsz, nem húznak le, értékelik ha csinálsz valamit. Csak költsd el náluk a pénzed...

Fashionistas 2010.12.13. 19:04:17

Szimpatikus reklám... pont erre mentek rá!
És a végén bedobják hogy ők hogy értékelik mindezt...
Na takarodjanak a picsába.... Miért kerülnek ennyibe az amúgy filléres telefonok meg a filléres percdíjak? Hát hogy a sok plázaüzleteket meg a vezetők milliós pénzére fussa...

2010.12.13. 22:01:54

Én azt mondom, hogy a reklám nyilvánvaló célját leszámítva ez akkor is elviselhetőbb, mint a többi fos. Már csak azért is, mert nem minden szava hazugság.

oszi1113 2010.12.14. 01:11:27

le a kalappal a djuice emberei, marketingesei előtt! szemünk előtt építettek fel egy márkát! a semmiből. 3-4-5 év alatt, vagy már régebb óta dolgoznak rajra, nem is tudom!
profi munka, nem kevés pénz, amit elköltöttetek marketingre!
s látom, hogy már fiatalon, amikor még nyitott az ember a márkák iránt, amikor még nem alakult ki teljesen a saját "divatvilága" , akkor ti ott vagytok, és beleégetitek a fejekbe a márkát.
összefogtatok másokkal is, akik kedvezményeket adnak a ti kuncsaftjaitoknak!
tetszik, nagyon tetszik!
tetszik, hogy nemhogy beszéltek a potenciális vevővel, az ő nyelvüket beszélitek(?)!
Befektettek a jövőbe!
Azért tetszik, mert ilyentet én még nem láttam! Meglepődtem, 31 felett meglepődtem, mert újat mutattatok! Trend meglovagolva! Ha nincs senki, mi akkor is törődünk veletek, mi vagyunk a válasz!
Profi munka!

ekioner 2010.12.14. 10:55:05

Szerintem le a kalappal. A reklám alapvető célján túl nagyon is gusztusos lett, van benne munka, ezt kell itt nézni.
Az más tészta hogy lehetett volna akár még reálisabbra fogni az egészet, de akkor a beszélőknek nemigen lett volna egyénisége.
Van az a véglet aki anyucinál kuncsorog, meg van az a véglet mint én, hogy 3nap iskola 8-5ig, 4 nap munka 12órázás.
Ne haragudjatok, de tényleg jó lenne egy olyan brand ami legalább annyit visszaforgat a felhasználóinak, és törődik velük, amennyit ígérgetnek.

digitime 2010.12.14. 14:12:55

Nem tudom mit akar ez a reklám, de mivel 8,5 perces videó, én meg melóban vagyok, nem is fogom megtudni. Hököm nézi végig :-)

jujdejo 2010.12.14. 16:35:30

fugaznam a kiscsajokat. olyan meg nincs hogy eltapsolom anyuek penzet cigire meg proteinre oszt jouvan...hozzaallas a baj, meg hogy tanulni kene, nem kicsit.

jujdejo 2010.12.14. 16:37:34

a legjobb az a rasztas kis szar aki csak zenelni fog es semmi mast...megnezem 10 ev mulva...epp eladni kivanja majd az összehamuzott kontakthibas szintiket csak hogy egyen(jobb esetben) valamit...

peti papagáj 2010.12.14. 23:54:47

de mi az a djuice? a pannon gsm?

RangerJoe 2010.12.17. 22:00:11

Kapát a kezükbe!

"epp eladni kivanja majd az összehamuzott kontakthibas szintiket csak hogy egyen(jobb esetben) valamit" Ez hatalmas!
süti beállítások módosítása