Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Fila táska: Egymillió kettő?

2011.09.15. 17:37 | Subba Daddy

Állítólag 1,2 millió boldog Filat áska tulajdonos országa vagyunk! via

Egyébként végre kezdi megkapni az őt megillető helyet, azaz mindenhol comme il faut lett ez a praktikus és csinos darab:

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr273229933

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: san andreas apk 2018.10.22. 15:23:52

Mirillis Action! v2.5.0 - A Mindenes!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

capor_ 2011.09.15. 17:41:46

mi ez a fila táska? világosítsatok már fel légyszi :)

Fénnyel teli esernyő 2011.09.15. 17:46:11

egy osztályban min. 3 táska. a többit még megérdeklődöm. :)

skandigraun 2011.09.15. 17:59:51

@capor_: Nyáron teszkóban hűségmatricáért vagy mi a szöszért lehetett kapni ocsóért mindeféle filatáskát. A lényeg az, hogy ahhoz képest, hogy senki nem jár teszkóba (saját bevallás szeeint), az utcán nem lehet folyamatosan menni 90 másodpercet, hogy ne láss legalább egyet (de sokszor 3-4-5-ös csoportokban jönnek).

2011.09.15. 18:00:17

Nem értem ezen mi annyira ciki, hogy napok óta megy a rugózás rajta itt is, meg a Facebookon is. A Tesco mondhatni aprópénzért elpasszolt egy nagy rakás - többé-kevésbé jó minőségűnek mondható - táskát a "pórnépnek". Sajnos nem az az ország vagyunk, ahol sokaknak telne Louis Vuitton-ra...
És nem, nekem nincs FILA táskám, bár két füzetre való pontot begyűjtöttem :D Hozzáteszem, nemrég 10 ezerért vettem egy Converse oldaltatyót, na azóta már olyat is láttam kismillió fiatal vállán csüngeni, szóval az is csak egy tömegtermék :)

Laetus 2011.09.15. 18:02:32

Szarjon sünt, akinek ez ma a legnagyobb problémája

skandigraun 2011.09.15. 18:06:45

Nekem nem probléma, csak álszenteskedés a teszkóval szemben, ez bassza a csőrömet, és teszi nevetségessé az egészet. Én is akartam venni, csak pontjaim meg nem voltak, és nem adtak :D

Zuzu Petals 2011.09.15. 18:07:21

Szerintem nagyon gáz lenézni az embereket azért, mert egy olcsó bolt hűségakciójának keretein belül vettek apróért elég jó minőségű táskát.
De a sok burzsoá fasz csak fikázzon. Ha ők is 120.000-ből élnének többen, akkor nekik is ott lógna a vállukon/hátukon.
12éves kis gyerekek akadnak csak ki ilyen dolgokon, mert ők még nem tudják, hogy a pénz nem fán terem, sőt nem is a szülők 'szarják'...
Faszkalapok.

2011.09.15. 18:09:07

@skandigraun: burkoltan arra akartál célozni, hogy a kétharmadra való igaz hazafi polgártársunk java része lebukott és ezek szerint mégsem a CBA-ba járnak vásárolni, hanem a mocskos angol multi zsebébe tömik a pénzt??? :D

s 2011.09.15. 18:12:13

FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM!

Ténytár -on, meg még egy csomó más blogon cenzura van.

FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM! FIGYELEM!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.09.15. 18:14:28

Kurvára gecire unalmas már ez a filatáskás szar.

NEM VICCES! Semmi oka annak, hogy mém legyen a filatáska. Biztos vagyok benne, hogy a fila pénzeli ezt az egész geciséget, mert vírusmarketing és az menő, de kurvára ROSSZUL CSINÁLOD.

Jokerpofa 2011.09.15. 18:20:44

Cikkünk megjelenése után megkereste a hvg.hu-t a Fila-akció ötletgazdája, és elmondta, hogy a hűségprogram egy holland cég találmánya, mely pár évvel ezelőtt Németországban már hatalmas sikerrel hintette el a Fila-lázat. 2009-ben kétmillió promóciós Fila-táskát váltottak be germánföldön és Magyarországon kívül összesen ötmillió fogyott belőle.

vmi hvg link volt

Brevis 2011.09.15. 18:21:53

Megnyugtatom magamat azzal,hogy az én Fila táskám már 8 éves és nem teszkós beszerzés.

Jamon Serrano 2011.09.15. 18:27:15

Valószínűleg a magyar társadalomnak égetően nagy szüksége volt 1.2 m ilyen táskára. Ez a ciki az egészben. Egyszerűen csak azért vették meg (többnyire), mert olcsó, nem pedig azért, mert kell (Tesco-filozófia).

Nem vagyok fideszes 2011.09.15. 18:40:47

Régen érett már a táskacsere nálam, a régi alja már olyan volt, mintha sörétes puskával lőttek volna rá. Mivel a tacskóban vásárolok (nem is tagadtam soha), így olcsón sikerült egy elég jó táskát beszereznem, igen. Azóta is használom, remekül bevált.

Akinek meg nem tetszik, elégítse ki orálisan Godzillát.

KKKKKKKKK 2011.09.15. 18:46:59

Az operaházban is filatáska? geccciiiiii...!

ketroot 2011.09.15. 18:47:06

...és akkor mi a faszom van? Komolyan kezd ez már unalmas lenni.

EvilHedgehog 2011.09.15. 19:24:18

@Zuzu Petals: Höh... Használj Google-t és máris találsz olcsó és jól kinéző, strapabíró táskát... Jah, hogy azon nincs FILA felirat? OWNED :D

Armbar 2011.09.15. 19:43:39

7 up Jordan Team póló. Az mém volt, ez gagyizás.

McKenny 2011.09.15. 20:15:09

@Jamon Serrano:
jobb mint converse cipőt venni, ami drága, és nem kell :D

2011.09.15. 20:18:11

én négyet vettem. nem azért mert kellett, hanem azért mert óccsó vót! bent pihiznek a "táskás" szekrényben nem kérnek enni. Louis Vuitton-t meg vegyenek csak a sznobok. én szarok a presztizsre. nekem jó az óccsó fila táska.

ügyes-bájos 2011.09.15. 20:41:45

Tehát, akkor pont 1.2 millió ember örömét cseszitek el ezzel a prepubertás fikázással.

ügyes-bájos 2011.09.15. 20:44:40

Idáig vödörrel jártam, de most márcsak a kispolgárok pukkasztására is veszek egy ilyen fila táskát.

johevi 2011.09.15. 21:08:18

@ügyes-bájos:
Dehogy. a harmadának kettő-három van. De ennyit biztos nem adtak el, kizárt.

kormanyrud 2011.09.15. 21:13:37

Azért a kommentek alapján elég jól kiszűrhető ki a boldog Filatáska tulajdonos és ki nem. :)

Téglagyári megálló 2011.09.15. 21:16:08

nem a filatáska a ciki, meg nem is aki fikázza hanem az amit ma láttam. fila táska fordítva felvéve(logóval befelé) ez a ciki

venszivar 2011.09.15. 21:24:29

te ADIDOS tulaj vagy,ezért leszophatod az összes pumás,filás,teckós,aldis,lides,fidesz gecit.jó csámcsogást.

Zuzu Petals 2011.09.15. 22:10:15

@EvilHedgehog: Nekem a FILA túl sportos, buktad.

Zuzu Petals 2011.09.15. 22:13:09

@Zuzu Petals: Ja, és szeretem gyakrabban cserélni a ruhatáramat, ezért nem érdekel a ruházat/kiegészítők terén, hogy mennyire strapabíró egy holmi.
Amúgy @ügyes-bájos-nak van igaza.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.09.15. 22:15:50

Szerintem nagyon hamar tönkremenő darabokról van szó ezért nem árt, ha valaki min. kettő-három darabbal is rendelkezik...

lowbird111 2011.09.15. 22:38:54

~~~~~~▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
~~~▄▄██▌█ ░ rakd ki te is had guruljon a tovább ░░▐
▄▄▄▌▐██▌█ ░ a TESCOba még egy kis FILAtáska. ░░▐
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀

Kuruttya 2011.09.15. 22:50:15

Sok a sznob fasz az országban. Ciki tescoba járni, vagy mi? Pont olyan, mint az összes többi. Azt ne mondja már nekem valaki, hogy ő mindent csak kiskereskedőktől szerez be. A fila táskával meg semmi baj nincs, csak viccesen sok van belőle.

(Egyébként nincs ilyen táskám. Mi több: semmilyen táskám sincs. Határozott véleményem, hogy bármiféle táska egy férfinak felesleges, ami kell, az elfér a zsebben.)

yoda2k 2011.09.15. 23:23:26

át kell varrni a betűket hogy FAIL legyen.
amúgy meg ki a faszt érdekel ez az egész?

Clearvoyance 2011.09.15. 23:31:28

Én alaposan megnéztem a Fila táskát, aztán elgondolkodtam mennyi ideig tartana összegyűjteni a pontokat plusz a pénz...
Aztán kicsit hátrébb leakasztottam egy noname hátizsákot és másnap már kényelmesen motoroztam a laptoppal a hátamon...
Ja és még olcsóbb is volt.

ezabloghunickmarfoglalt 2011.09.15. 23:43:16

@Clearvoyance: most mar nem csak pluszpontokert lehet kapni, en a godolloi tescoban lattam kiteve ( kiboritva ).

engem csak az zavar, hogy a fila elvileg jo minosegu cuccokat csinal, amit viszont kiteve ( kiboritva ) lattam, az nagyon gagyi szarnak nezett ki, eloszor azt hittem, hogy kinai hamisitvany.

EvilHedgehog 2011.09.16. 05:56:44

@Álmos: Dehogy is ciki.. nálunk a tudatos vásárló a ciki....

ügyes-bájos 2011.09.16. 07:06:58

@EvilHedgehog:
Cikizni ciki.

Egyébként mindenki biztos lehet abban, hogy valami miatt, valaki, valamikor, valahol őt is cikizi.

Szerencsés az, akit csak egy táska miatt izélgetnek.

@kormanyrud:
Nem, nincs fila táskám. Még.

2011.09.16. 07:08:49

@Clearvoyance: hát aki tíz deka párizsit meg három vizeszsömlét vesz, annak nem is gyűlnek a pontok:) Nekem összegyűlt, van is táska, de mióta megy a hepaj, visszatértem a jó öreg Tatonkához. Egyébként biciklizéshez jó ez a Filatáska, bírta a strapát.@Álmos: az én napi cuccom max MC Hammer gatyájában férne el:)

soulacrobat 2011.09.16. 07:27:02

Unom már, hogy nagypofájú, buta emberek a parasztot pejoratív értelemben használják. Oda szarnak ahonnan esznek. Pont a "parasztok" nem járnak tescoba és nincs szükségük fila táskára.

lesifotos_szh 2011.09.16. 07:28:59

Itt mindenki komolyan veszi az alapbejegyzést az 1,2 millió eladott táskáról? Jajj már... Magyarországon eladni tartós fogyasztási cikkből ennyit? Ha megcsinálták, akkor ők az istenek, nem fikázni kell, hanem tanulni tőlük.

De ezt a számot én nem hiszem el.

lesifotos_szh 2011.09.16. 07:30:45

Én tegnap beszéltem az ALDI tulajdonosának fiával. Magyarországon eladtak 989 ezer rönkhasítógépet, ezért most nagy a para a cégen belül, mert egymillió volt a kitűzött cél, hogy minden 9,9. magyarnak legyen rönkhasítógépe.

*Puszedli* · http://palinkaszerelmem.blog.hu 2011.09.16. 07:50:31

Ezek tucatáruk, nem bírnak ki még egy félévet se. Nem hiszem el ezt a 1,2 millás számot. Rengeteg. kamu

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.09.16. 08:54:54

@Jamon Serrano: Önnél a pont, minden további komment felesleges.

"Ingyen van? Akkor ötöt kérek! Ja, egyébként mi ez?" - true story

NEM arról szól, hogy prosztó dolog-e Tesóban vásárolni, vagy jó-e a filatáska, hanem arról a szánalomról, hogy ha valami olcsó, akkor veszek belőle, attól függetlenül, hogy szükségem van-e rá. Aztán egy hónap múlva ugyanúgy ott fog rohadni mind az egymillió táska a szerszámoskamrában a teleshoppos hasizomerősítő és a víz-ionizáló mellett.

Ezért nyomi aki filatáskával feszít. Ércsük?

2011.09.16. 09:01:48

@lesifotos_szh: kuponnal olcsóbb? Mert akkor veszek egyet, nehogy elmaradjon a prémium az aldisoknak:)

nathalie 2011.09.16. 09:05:59

Persze az nem zavart senki, amikor az 1,2 millió boldog buffalo cipő, vagy kurvakorzó, vagy színes gumicsizma tulajdonosainak országa voltunk (és még sorolhatnám). Most meg a 1,2 facebookon buzuló országa. Nekem ez sokkal kínosabb.
Ráadásul divat terén azt hiszem a fila táska a legkisebb problémánk. Amikor eközben a középen felállított hajú, szigorúan fehér (esetleg fehér alapon apró mintás) rövid gatyás, flip-flop papucsos, FELÁLLÍTOTT gallérú (mintha az óceánon lenne a vitorlásán, hogy le ne égjen a nyaka) pólós tuskó és a hozzájuk tartozó narancssárgára szolizott műcsöcs szaladgál az utcán csordában most már évek óta és azt hiszik ők diktálják a divatot a plázás leárazáson vett tucat felsőjükkel. Most a prostinak öltöző tízévesekről ne is beszéljünk.

Kár hogy a mol-os bicskákat nem lehet nyakba akasztani, mert javasolnám, hogy akinek van, az úgy járjon, had kapjanak agyfaszt a magyarországi "DIVATDIKTÁTOROK". Ezektől a facebookon egész nap like-oloktól rosszul vagyok.A fila táskáknál már csak az szánalmasabb ha háborút viselsz egy közösségi oldalon egy táska ellen.

nathalie 2011.09.16. 09:15:01

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Ne haragudj, de egy rohadt táskáról van szó, kb 2000 ft-ért. Ha leárazás van éppen ágyneműből, akkor azt is szoktam venni, bár van otthon. De tudod, ezek használati tárgyak, használva vannak, tehát valamikor kell belőle új is. Akkor miért ne akkor vegyem meg amikor olcsó? Nem értem komolyan. Magyarországon az emberek csak akkor vesznek bármit is amikor pont nincs nekik? Mert akkor én vásárolok kibaszott szarul.
Egyébként meg csak egy táska lehet otthon? Véletlenül sem lehet olyat csinálni, hogy attól függően használom a táskákat, hogy mennyi cuccot akarok magammal vinni (tudod: sok dolgot a nagyobba, kevesebbet a kicsibe, közepes mennyiségűt a közepesbe).

Bérgyilkos Bohóc 2011.09.16. 09:55:42

@nathalie: Érdekes, hogy felháborodsz a fila táskásokat oltogatókon, miközben te is ugyanúgy lenézed és fikázod azokat, akik plázás leárazásokon vásárol.
Mondjuk jellemző, hogy akik nagy elánnal védik a fila táskát, azok nagy valószínűséggel maguk is önigazolást kereső fila táska tulajdonosok, akik a "vegyünk felesleges biszbaszokat csak mer' olcsó" vásárlói körbe tartoznak.

nathalie 2011.09.16. 10:01:50

@Bérgyilkos Bohóc:
lenézést, rosszul fejeztem ki magam, én is plázás leárazáson vásárolok. Csak másokkal ellentétben nem érzem úgy hogy én diktálom a divatot. Azt veszem amit a magyar átlag. Nem csinálok belőle ügyet és nem csinálok úgy mintha én lennék a karl lagerfeld. És főleg nem fogok egy közösségi oldalon magamból kikelve egy egyszerű táska miatt parádézni és parasztozni, amikor egyébként jómagam is az vagyok.
Ha leárazzák a mosóport és megveszem, attól még nem veszek feleslegesen bizbazokat.Mert hogy majd kell. Igen, vannak bizbazok, de egy táskát én nem érzek annak, főleg egy ilyen jellegűt. ez csak egy táska.

nathalie 2011.09.16. 10:02:34

lenézést=elnézést

A Leander-tölgyi M-Bear 2011.09.16. 10:22:16

szerintem a powerbalance (és társai) mágneses karkötők cikibbek.
abból mennyit vett a népem, azt nem tudja valaki?

2011.09.16. 10:54:55

@Bérgyilkos Bohóc: szerintem teljesen felesleges filozófiát keríteni a táskák köré, egyszerűen olcsó, márkás és nem szarul kinéző táska, miért ne vennék meg? Egyesek úgy írnak, mintha nekik csak szabó, bőrős meg iparművész által készített egyedi darabjaik lennének. Elárulom, hogy Converse, Tisza, Nike cipőből is rohangál párszázezer darab, ahogy Ray Ban napszemüvegből, New Yorkeres pólóból, Zara cipőből, stb, stb. Senki nem egyedi, még a Lakatos Márk se:))) Ahogy írtam, magam is vettem ilyet, mert inkább azt gyilkolom a biciklin, mint a drágább, igényesebb meglévőket. Igen, merthogy férfi létemre van vagy 5 oldaltáskám plusz három különböző méretű hátizsákom. Van táskám elegánsabb öltözékhez, sörözős-dagonyázós, strabíró és míg tanítottam, volt külön egy tanári táskám is. Natalie-val teljesen egyetértve azt mondom, a Filatáskából sok van, de ki nem sz*rja le, vannak itthhon sokkal súlyosabb ízlésbűnök. (A felállított gallérért osztanék pár sallert én is.)

Bicikliző medve 2011.09.16. 11:07:36

@Zuzu Petals: en speciel 2x annyibol elek megis vettem Fila taskat. Leszarom, hogy par tizeneves hulye gaznag gondolja, nekem kajat meg cuccokat kell meloba hordani ,ennyiert ez tokeletes vetel volt. Nem meno? Leszarom :)

Cecan Basescu 2011.09.16. 11:12:49

Kicsit szarul éreztem magam, hogy nem tudtam mit jelent a "comme ill faut", de miután kigugliztam, hogy igazából az "comme il faut"-nak írják, már egész jól vagyok.

A FILA táskára meg nagyívben szarok... Esetleg kezdjek rettegni, hogy a MOLos svájcibicska akció miatt suttyónak fog tartani pár felbaszott galléros strici és nem állnak majd velem szóba a narancssárga, ribancrendszámos luvnyák?

Khronos 2011.09.16. 11:24:08

Teljesen pártatlanul itt az a probléma, hogy minden ember egyéni szeretne lenni a maga módján és pár héttel ezelőtt amikor gyanútlanul odasétáltak a polchoz, hogy jééé olcsó táska és Fila is (mert az jó márka volt eddig), veszek egyet és az jó lesz. Nem tehet róla, hogy ennyit kiraktak a polcokra. Nem lenne itt semmi baj, ha pl színválaszték lenne meg ilyesmi. Én is naponta számolok egyetemen kb 50et a lyukas óráimban, de kifejezetten csak a kis homártasit. A hátizsákos, sportáskás, kerekes bőröndös emberek nem ennyire elterjedtek, ezért nem is szúrnak szemet. Ott volt az Ósön akciója, hogy Heavy tools táskákat árultak szarért-hugyért több színben és az mégsem lett ekkora hype. Ha ár-arány értékben tekintjük lehet jobban megérné egy piros, sárga, zöld stb. Fila hátizsák a márkaboltból eredeti áron és lehet tovább is bírja, meg egyéni is. Nekem az a bajom, hogy reggel felveszik, hogy most megvillantom a tatyimat, mert nagyon zsír, meg egyéni és reggel a suliig csak 50-nel találkozik az ember. Már lehet menő lennék ha felvenném a CBA-s Head táskámat...

nathalie 2011.09.16. 11:33:04

@Khronos:
de hát aki egy tesco akció keretében vesz táskát, miért számít arra, hogy egyedi lesz??? Én már akkor vettem meg amikor mindenkinek ilyen volt, de hát pont kellett egy sporttáska, pont voltak pontok a családban, pont volt kétezer ft-om, és pont mentem a tescoba. Olyan gyönyörűen adta magát... :)
Én továbbra is szeretem. Szinte akarom, hogy ahogy megyek edzésre és találkozok egy emberrel aki szintén viseli egy hasonlót, pacsizzunk egyet a szörnyülködő divatos tizenévesek előtt :):):)

Cecan Basescu 2011.09.16. 11:35:39

@Khronos: Most hogy így mondod, lehet azért vannak ezek a táskás akciók, hogy kevesebb műanyag zacskót vegyenek az emberek... Ha már van olcsó táskájuk. Nem?!

Bicikliző medve 2011.09.16. 11:39:04

@Khronos: akkor te masrol beszelsz, mint en, mert nekem mar regen volt az, hogy mentem suliba :) 15-18 evesek kozott meg menonek kell lenni, hogy legyen csajod, munkahelyen meg elismert szakembernek, amit nem az hataroz meg, hogy tucat filataskad van-e?

Ganthet 2011.09.16. 12:46:26

Ha már franciával gizdázol, írd le helyesen: COMME IL FAUT.

vakuljmagyar 2011.09.16. 12:48:18

én csak azt nem értem, hogy miért fizettek Ti egy cégnek azért, hogy hordjátok magatokon a logoját. Majd ha nekem fizet a cég, akkor talán hordok filát, adidast stb. Igaz előbb meg kell tanulnom teniszezni v. futbalozni jól:))) Mondjuk egy pici embléma még elmegy valahol belül, de a Tesco táskák fele a logo.
Ezelőtt 15-20 évvel, amikor az első Boss öltönyök bejöttek, az ujjukon kívül fel volt varrva 2 öltéssel a gyártó neve egy lifegő textilen. Igen sok fogadáson találkoztam emberrel, aki nem vette le:)))

dex.ion 2011.09.16. 12:52:35

@Cecan Basescu: román nick-kel nem értettél egy francia mondatot?:)

nathalie 2011.09.16. 12:59:48

@vakuljmagyar:
én még abba a proli rétegbe tartozom, aki fizet a logóért. ez van. :)

@Kütyüuniverzoom:
ezen viszont jót röhögtem :)

ezabloghunickmarfoglalt 2011.09.16. 13:08:17

biztos en is "budos paraszt" vagyok, mert en csak a helyesirasat es a jelenteset ismerem a COMME IL FAUT-nak, de azt nem vagom, hogy ezt miert hasznalja igy es itt? a commme il faut azt jelenti "ahogy kell" de ebben a szovegkornyezetben semmmi ertelme nincs egyelore... valaki ismeri a helyes megfejtest?

ezabloghunickmarfoglalt 2011.09.16. 13:09:50

@vakuljmagyar:
hihihi, en is gondolkodtam hogy akkor most ezt a boss-os cimket le kell szedni, vagy hogy. aztan levettem, de oszinten bevallom fajo szivvel :D

Tungus 2011.09.16. 13:28:41

2018

- Apuuu... te Anyuval hol ismerkedtél meg?
- Oooo... hát egyszerre nyúltunk a Fila táskáért...

PamPalini 2011.09.16. 13:41:01

@ezabloghunickmarfoglalt: Akkor tanulgasd még egy kicsit a fhhanciát, bahhátom, mehht jelenti azt is, hogy illő, nem kifogásolható.

A használata nem annyira kifogásolható, a helyesírása és a tudatos, nyilvánvalóan sznobista alkalmazása annál inkább...

ezabloghunickmarfoglalt 2011.09.16. 13:44:26

@IHateTV:
jo jo majd igyekszem, de ha behelyezed az illo es a nem kifogasolhato szavakat a mondatba, akkor sem ertelmes amit irt.
...vagy tanits még...!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.16. 13:53:54

@Clearvoyance: az semmi, én meg hetente vagy 3x vásárolok tescoban mert olcsó és közel van. Nyakig álltunk a pontokban már egy ideje. Épp táska kellett az asszonynak, vettünk egy Fila hátit olcsón. Nyilván hülyék vagyunk.

Cecan Basescu 2011.09.16. 14:11:46

@ezabloghunickmarfoglalt:
Arra próbál a mondat irónikusan utalni, hogy már az operettszínházban is "illő viseletnek" számít.

@dex.ion:
A hegyi franciát sem feltétlenül érti Champs-Élysées úri közege:) Amúgy jár a tízezer forint...

dex.ion 2011.09.16. 14:18:13

@Cecan Basescu: ok, visszaadok ötöt h tovább erősítsük népeink barátságát:)

nemjogasz 2011.09.16. 16:24:26

igaza van a bejegyzésnek, sok büdös bunkó proli van magyarországon. Csak épp ezek nem a fila táskások, hanem az ezt cikinek találók. Mi a kurva élet a ciki abban, ha valaki egy viszonylag jó minősgű táskát vesz olcsón? Sok van belőle, és? Azt hiszik ezek a barmok, hogy attól lesznek "egyéniségek" hogy másnak nincs olyan ruhadarabja, mint neki, meg hogy egy fél minimálbért elbasz egy szaros cipőre, amit 2 hónap után fel se vesz? Nem, ettől nem egyéniség lesz, ezzel csak egy nemzetközi ruházati márka tulaját gazdagítja. Sok divatbuzi, annyira egyéniség, hogy reklámok meg árcímkék mondják meg, mibe öltözzön. Szánalom.

EvilHedgehog 2011.09.16. 16:44:41

@nemjogasz: "reklámok meg árcímkék mondják meg, mibe öltözzön. Szánalom."

Egy TESCO promóciós akcióban vett táska mitől más..? :D

A Leander-tölgyi M-Bear 2011.09.16. 16:45:39

@vakuljmagyar:
ejnye, remélem leszedted, és nem rajtad nevettünk :)

@ezabloghunickmarfoglalt:
tudol, tázsvér. vagy ahogy mostanság raj: tesa!

én meg fila abált szalonnát vennék pár kilót!
önmagát tesztelő, bátor cég egyébként: egy időben a bohóc Animal Cannibals-szal próbáltak elkövetni egy brand suicide-ot, ami majdnem sikerült is.
most megpróbálják az ország legidiótább popcsapata után az ország legutáltabb multijával ugyanezt.
és nekem a legjobb, mert nem érdekel, hogy sikerül-e nekik :)

nathalie 2011.09.16. 18:17:16

@vakuljmagyar:
köszönöm. ma is érdemes volt felkelni.

Edicsi 2011.09.16. 19:01:11

46

Ennyiszer olvasható a fila szó ezen az oldalon. Már az akciónak is vége, de még mindig ezt harsogja a net.
Ha én a Fila marketing osztályán dolgoznék, bizony kurvára elégedett lennék magammal.
Mert igaz az, hogy a negatív reklám is reklám.

Anti Anyag (törölt) 2011.09.16. 19:45:46

Lejárt szavatosságú gagyi minőségű árut fila-táskában hazavinni.

Vérbeli parasztvakítás.

lowbird111 2011.09.16. 20:09:33

~~~~~~▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
~~~▄▄██▌█ ░ rakd ki te is had guruljon a tovább ░░▐
▄▄▄▌▐██▌█ ░ a TESCOba még egy kis FILAtáska. ░░▐
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.09.16. 21:12:30

@Edics: ezt a negatív reklámos hülyeséget nem kéne terjeszteni :P

vakuljmagyar 2011.09.16. 22:25:18

@A Leander-tölgyi M-Bear:
én már akkor is Dior kosztümöt hordtam:))azon nem volt ilyen. Ezt próbálom magyarázni. Nem kell a címke az eleganciához. Amin van, az nem elegáns. Csak parasztvakítás, (elnézést a mezőgazdasági termelőktől, vidéken élőktől, nem őket szólítottam meg) hogy mindenki lássa, jó sok pénzbe került. És itt kerülünk vissza az eredeti témához. Szerintetek az a baj, hogy egy drága márka devalválja magát ezzel az akcióval, leértékelődik és igy a fogyasztója is. Pedig ez csak egy jól használható "jóáras" táska. Ha nem lenne rajta az emblema, semmi baj nem lenne vele.
Nem tudom miről, de eszembe jutott ez a gyerek mondóka:
Azt mondják a hatalmasok,
Hogy akinek hat alma sok,
Az már elég hatalmas ok,
Hogy ne legyen hatalma sok.:))

Kobra6 2011.09.17. 12:34:45

elmentem tenerifére, na honnan ismertem meg a magyarokat?! FILA TÁSKA BAZZEEEEE

Gott in Frankreich 2011.09.17. 18:24:03

@vakuljmagyar: Szerintem a Fila, mint sportruhazat-marka, soha nem is probalt meg elegans lenni. Nekem konkretan mindig Richie Tenenbaum ugrik be rola.
www.youtube.com/watch?v=9pyBB7y8fDU

mruniverzum 2011.09.19. 11:04:54

@Gery.Greyhound: húzzál vissza a vezíred seggébe. Fejjel előre.

Clearvoyance 2011.09.19. 23:44:30

@shitgun:
12 zsömlét és 3 kiló párizsit szoktam venni. :)
Ám érdekes, minden ilyen akcióval való első találkozásnál végiggondolom: Kell nekem ilyen? Ha a válasz nem (eddig mindig az volt), már nem is kérem a pontokat.

Clearvoyance 2011.09.19. 23:45:51

@Zka:
Épp ellenkezőleg.
Olcsó volt, kéznél volt, szükség volt rá.
Normális ember így vásárol.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.09.28. 04:25:59

@Gery.Greyhound: te az a Gery Greyhound vagy, aki olyan remek kampányvideókat gyártott a fidesznek, aztán miután kifizették, megtért és odahagyta a politika világát?

ha igen, egészen véletlenül nem akarsz klafa kis kampányvideót csinálni, mondjuk 10 millió magyarnak, amelyben bemutatnád, hogy a haverjaid hogyan b*sszák szét az országot?

nem fontos, csak kérdezem.
süti beállítások módosítása