Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Kegyetlen geci világ

2011.10.18. 00:41 | Subba Zsazsa

Ezt a videót csak akkor nézd meg, ha el bírod fogadni, hogy egy mocskos világban élünk. A kétéves kislányt két autó ütötte el a kínai piacon, és tizennyolc ember ment el mellette anélkül, hogy segített volna rajta. Az első autó vezetőjével éppen telefonon szakított a barátnője.*A kislány kórházban van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr213310749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.10.18. 01:09:31

Az hagyján, de az első autó kétszer megy át rajta... :/

Sthieglicz 2011.10.18. 01:23:47

azért az is eléggé vicces, hogy a gyermek szülei miért hagynak úttesten barangolni egy 2évest, na meg hosszú percekig nem tűnik fel nekik h a gyerek nincs meg... Persze sajnálatos ami történt, de a legjobban itt a szülők hibásak

SKY 2011.10.18. 01:29:45

Nos, mi a faszt keres egy két éves kislány egyedül, felügyelet nélkül egy piacon? Szülők felelőssége nem vitatható.

A kiscsajt elütő vezető telefonál. Mivel a szélvédőig sem ér fel, nem látja. Elcsapja majd gázt ad, mert azt hiszi valami került a kerekek alá, átbillen rajta, igen bikmakk, kétszer is.

A többi járókelő le sem néz, azt hiszik, valami zsák, esetleg rongydarab. Én is elmennék mellette ha sietnék, és nem azért mert geci vagyok, hanem mert egyszerűen nem venném észre.

Totális, fatális véletlenek sorozata.

nemértekhozzá(m) 2011.10.18. 01:34:48

@blue_human_brain: ja, kibaszott véletlen, hogy telefonál vezetés közben. hallotta hogy csörög, és egy bukkanón a kezébe esett a telefon, megnyomva a hívásfogadó gombot... a többi részét aláírom.

Donum 2011.10.18. 01:38:39

Az se semmi ahogy felrángatja az az agyhalott idióta geci aki megtalálja, biztos jót tett neki még az is.

Subba Zsazsa 2011.10.18. 01:43:35

@blue_human_brain: itthon meg megtapsolnak egy videkit, mert felvesz egy ures uveget a foldrol

SKY 2011.10.18. 02:09:58

@Subba Zsazsa: nem tapsolnak meg, mert egy ráérő portyázó nyugger/hajlékony már akkor felvette, mikor még le sem esett a földre. Vigyáztam..!

Mityu_azigazi 2011.10.18. 07:13:52

@blue_human_brain: neked az, hogy valaki telefonál vezetés közben, az fatális véletlen??!
Az, hogy nem alkalmas a vezetésre (gondolom vette vagy lopta a jogsit, mint a magyarok többsége), az fatális véletlen??!!

Én néha véresre rugdosom a vezetés közben telozókat, csak jelzem.

Kognitó 2011.10.18. 07:54:30

@blue_human_brain: "A többi járókelő le sem néz, azt hiszik, valami zsák, esetleg rongydarab. Én is elmennék mellette ha sietnék, és nem azért mert geci vagyok, hanem mert egyszerűen nem venném észre."

Nem vennél észre egy vértől tocsogó gyereket az út közepén? Borzasztó látni, ahogy megmagyarázzátok, hogy senki nem felelős.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2011.10.18. 08:16:31

@Kognitó: azt akarod mondani, hogy ha te ott lettél volna, akkor lenne felelős? :)

Özv Szekrényessy Alfrédné 2011.10.18. 08:17:55

@Kognitó: Ráadásul szinte kizárt, hogy a szerencsétlen kislány egy hang nélkül tűrte volna, hogy ripityomba törnek a csontjai. Meg aztán látszik a videón, hogy talán az első kivételével mindenki észreveszi, rá is néznek, úgy mennek tovább! Erre nincs magyarázat. Az emberiség tényleg megérett a pusztulásra.

ketroot 2011.10.18. 08:36:09

@blue_human_brain:

Az, totális véletlenek... :D

__tom_ 2011.10.18. 08:37:04

Anno ahol laktam, volt szemben egy játszótér. Egy szép vasárnap reggel láttam egy fazont benn feküdni a bokrok között (8-9 körül). 2 órával később még mindig, ugyanúgy.
Néztem egy darabig, közben odament egy járókelő, ő megnézte közelről, és elment. Gondoltam ő látja hogy alszik, ezért én is foglalkoztam a saját dolgaimmal. Néha kinéztem rá, közben a játszótér megtelt, anyóka tőle 2 méterre olvasgatott, stb, stb. Délután 4 körül pedig nagy sipítozás, hogy meghalt valaki, hívják a mentőket.
Én ilyenkor hibás vagyok?

2011.10.18. 08:46:08

Látom azért van aki megnézte annak ellenére, hogy képtelen elfogadni mennyire mocskos világban él. Megpróbálja megmagyarázni, hogy nem is. De.

nanemondd 2011.10.18. 08:52:59

@__tom_: azert az, hogy valaki egy jatszoteren fekszik a bokrok alatt orakon at es nem forditanak ra kulonosebb figyelmet, nem eppen ugyanaz, mint amikor verben tocsogo kisgyerek fekszik az uton, ahol autok is jarnak.
Egyszeruen nem akarom elhinni a kommenteket itt.

Palchy 2011.10.18. 09:15:24

Kínai söpredék. Már annyian vannak, mint az utcán kallódó szemét. Fel sem tűnik nekik, ha az egyik- másik egyed így jár. Nincs erre mit mondani...

Illye26 2011.10.18. 09:17:00

"Ezt a videót csak akkor nézd meg, ha el bírod fogadni, hogy egy mocskos világban élünk."

Úgy látszik, sok kommentelő ezt elfogadta...
Mindenki észreveszi a kislányt és mindenki szarik rá. A vezető nyilván nem vette észre a kislányt, mivel telefonált, bár aki ütött már el pl. nyulat vagy macskát, az tudja, hogy bizony annak van hangja... szóval a sofőr egy nemtörődöm fasz. De mikor egy fél pályát egy vértócsában fekvő, nyöszörgő kislány tesz ki, azt azért szerintem nem nehéz észrevenni.

groove 2011.10.18. 09:47:59

@__tom_:
Velem is történt hasonló. Felhivtam a 112-t, kijöttek a mentők, elvitték az ürgét, szerencsére nem volt halott, csak irtóra be volt baszva.Ennyi.
Nem parázni kell ilyenkor, hanem cselekedni.

Drogon 2011.10.18. 09:48:36

@__tom_: Mindenki saját lelkiismerete szerint cselekszik.
Nyáron kapirgáltam az erkélyen a muskátlikat, jön egy csávó (volt vagy 38, 5 meleg a levegő), láthatóan beállva, mint a gerely, összeesik. Én totál beszartam, leszaladtam az utcára, fordultam is vissza, mert össze volt pisilve meg egyéb, de kihívtam a mentőket.
Tudom, biztos nem volt kár érte, meg adófizetők pénze meg etcetc, de így tartottam helyesnek.

Mondjuk nem vettem fel persze vidire.

Drogon 2011.10.18. 09:59:18

@groove: Höh. akkor már ketten vagyunk normálisak.

2011.10.18. 10:01:55

Csóri gyerek ezt a tortúrát túlélte...?

vulpes dolosus 2011.10.18. 10:02:42

múltkor a 83-as hátsó ajtaján esett ki egy néni és csattant az aszfalton, igaz már pár ember körülvette, de néhányan (kínaiak) szaladtak (gyak átlépték) h a mögötte álló 9-esre még át tudjanak szállni.

az idő pénz

lesifotos_szh 2011.10.18. 10:02:44

@Palchy: Akkor nyugodtan szidd a magyar söpredéket is. Ez is a munkám része, úgyhogy tudom...

Az elmúlt években láttam padon nyitott szemmel, tátott szájjal ülő halottat Szombathelyen, akihez a kutya nem ment oda. Találtam már hullát Ságváron, a forgalmas 65-ös út mellett, hason fekve a járdán. Én lehúzódtam a kocsival és odamentem felsegíteni a bácsit, akkor derült ki, hogy már órák óta halott, valaki átment a szomszéd településre szólni a családjának és egyszerűen ott hagyták. És én lettem a rossz, amiért hívtam a mentőket és a rendőrséget. Illetve elküldtem a kurva anyjába azokat, akik mentek a buszra és simán átléptek a halott felett.

De voltam olyan halálos balesetnél is, ahol a kocsisort előző autó a visszatéréskor padkára futott, leszaladt az útról és fának csapódott. A füstölő roncs mellett mindenki elment, pedig látniuk kellett, mi történt. Az apa meghalt, az anya súlyosan megsérült és a kocsiban bent volt még egy csecsemő is.

De sorolhatnám a rosszullét miatt összeeső embereket kikerülő járókelőket, az út szélén fekvő biciklist kerülgető autósokat stb.

És ilyenkor mindig nagyon szarul érzem magam. 1,5 éves a kisebbik lányom, így különösen dühösen és elkeseredetten néztem ezt a videót.

De ez nem kínai specialitás, itthon is megtörténhet. Mert "nem az én dolgom", "mi közöm hozzá?" De jó szívvel még azt sem tudom kívánni az ilyen embereknek, hogy egyszer ők feküdjenek vérbe fagyva az út szélén és őket kerülgessék.

Tanuljátok már meg: senkit nem vonnak felelősségre, ha mentőt hív olyan emberhez, akiről úgy ítéli meg, hogy bajban van.

Hívtam mentőt magatehetetlen tinihez, aki egy szombathelyi patak partján feküdt, kigombolt inggel a téli gólyabál után, mert nem volt képes megmondani, hol lakik, kik a szülei. Két nap múlva az édesanyja megkeresett és hálálkodott, pedig a gyereke a detoxon kötött ki.

czibere 2011.10.18. 10:03:21

6 perc. Ennyi idő alatt vette fel valaki. Itthon rosszabb részidőt tippelnék.

lesifotos_szh 2011.10.18. 10:07:38

És egy példa, mi múlik azon, hogy tököl valaki, vagy ha azonnal mentőt hív:

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/jol_van_ujraelesztett_ferfi_szhely

Leriel 2011.10.18. 10:11:54

Be the first of your friends to like this!

ß 2011.10.18. 10:13:15

Egy olyan túlzsúfolt helyen, mint egy kínai piac, lazán el lehet menni mellette úgy, hogy nem veszed észre, HA NEM LENNE KÖRÜLÖTTE EGY KIB. NAGY VÉRTÓCSA... Azt többenis észrevették, odanéztek, nem törődtek vele.. ez is fatális véletlen?

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:17:10

Megneztem megint. Mi a faszom vertocsazik itt mindenki? Egy kurva ESOtocsa mellett fekszik. Mellesleg ahol a kutyakat felfuggesztik kampokra, a gyereket lancon! kikotik valahova, ott kurvara nem erdekel senkit...

۝merta-X 2011.10.18. 10:18:49

Azért mentem kicsit a magyarokat, én már borultam fejest árokba autóval, igaz kimásztam, de fél óra alatt kábé 10-en megálltak, hogy segíthetnek e. Ez a videó a legrohadékabb felvételek egyike, amit valaha láttam.

dr. gernika 2011.10.18. 10:20:44

Nem nézem meg, amíg el nem mondjátok, mi lett végül a gyerekkel!

@lesifotos_szh: :(
:(
:(
:(

Drogon 2011.10.18. 10:27:38

@lesifotos_szh: Az a jobbik eset, ha a detoxon köt ki és nem a hullaházban.

Én valahol megértem, hogy a legtöbb ember nem eredendő gonoszságból kerül ki vagy lép át magatehetetlen embert.
Legtöbben képtelenek felmérni a helyzetet, betojnak, úristen, most valamit tenni kell/kéne, egyszerűen nem tudnak urai lenni az adott helyzetnek. Hát nem egyszerűbb becsukni a szemet és rohanni a villamosra?

A felelősségre vonásról. Igaz, nem Magyarországon, hanem a napfényes Nyugaton történt, hogy hegyről lefele sípályán minden kontroll nélkül száguldott egy 5-6 éves kisgyerek sírva-ordítva, hogy nem tud megállni, az anyja meg a hegytetőről üvöltötte, hogy segítsen valaki megállítani a gyereket.

Senki nem segített. A gyerek végül felkenődött a Hüttére, de megúszta. Akkor sokan körégyűltek, hogy él-e még, meg jött a mentő.
És kiderült, hogy azért nem lépett senki közbe, mert nem volt kedvük pert kockáztatni, ha esetleg pont azért lesz baja a gyereknek, mert rosszul segítettek volna neki.... Érted-e?

uninterested 2011.10.18. 10:33:07

Geci világban élünk, és senkinek sincs mentség. A legtöbb ember szarik a többire, és ez sajnos kínában a legjellemzőbb ( voltam 2x ).

majdazténtudom 2011.10.18. 10:33:35

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Esőtócsa? És véletlenül pont egy földön fekvő kisgyerek körül alakul ki a sérülés megtörténte után.
...elég nagy a valószínűsége...

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:33:45

@Save ass: Termeszetesen nem. De a kovetkezo kommentben mar az lesz, hogy miert nem vette eszre a jarokelo, hogy gyermek kifolyt bele racsavarodott a nykaara es fojtagatja, mikozben a kiloccsant agya a szemebe csepeg...

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:34:14

@Patek: Nezd mar meg legyszives a videot....

majdazténtudom 2011.10.18. 10:35:47

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: megnéztem. az elején nincs ott tócsa, aztán elkezd kialakulni. Mire gondolsz konkrétan, ezen kívül mit nézzek?

sulcus (törölt) 2011.10.18. 10:36:47

A bemondó nőt sunáznám,a szakácsnak jól áll a kék sapka,a felelős,meg a Gyurcsány kormány!

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:38:48

@Patek: Ertem. Az utca vegen levo tocsa pedig egy felkoncolt dinoszauruszbol folyt ki. Sot! Mondok jobbat! Az elso auto kerekei csak azert huznka csikot, mert az utca elejen mar athajtott egy ovodascsoporton!

majdazténtudom 2011.10.18. 10:42:39

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ne legyél már ilyen nyomorult, nem tudsz normálisan vitatkozni?
Igen, láttam, hogy van ott egy tócsa, azt is, hogy amikor lejönnek róla az autók, húznak egy félméteres csíkot. Ennyi alapján te magabiztosan állítod, hogy abból a vízből, ami a gumin maradt, és már arra nem volt elég, hogy egy rendes csíkot húzzon az aszfaltra, kialakult egy tócsa. Tudod, mit: akkor igazad van. Biztos, hogy igazad van. Kizárt dolog, hogy tévedsz. Lehetetlen.

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:48:28

@Patek: Hagyjuk. Ha te mindenaron vertocsat akarsz odalatni, legyen igy. Azert arra felhivom a figyelmed, hogy egy szines videot latsz, amin bizony igen jol latszanak a piros szinu tereptargyak. Egy vertocsat is igen konnyen azonositanal, hidd el.

majdazténtudom 2011.10.18. 10:50:35

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: én még csak nem is vagyok teljesen biztos benne, hogy vértócsa. Szerintem az, de nem vagyok magabiztos. A kialakulásából én arra következtetek, hogy az. Ennyi.
(..aszfaltra kiömlött, csomó fénytől csillogó folyadék színét megállapítani egy ilyen videón ilyen szögből szerintem nem olyan egyszerű, mint gondolnád.)

ommm 2011.10.18. 10:52:39

Ezt nem kellett volna.

Szelid sunmalac 2011.10.18. 10:54:20

@Patek: Nezd meg, mikor elhalad mellette a motoros es ravetul a hatsolampa fenye, vagy mikor gyalogosok mennek el mellette. Akkor mas a feny beesesi szoge es jol latszik, hogy nem voros szinu. Azonkivul az autosok meglehetosen lassan hajtottak at rajta. Egy ilyen merteku tocsahoz akkor seb kene legyen a gyereken, ami vagy vegtagszakadasnal, vagy a hasfal szetnyilasanal lehet. Az pedig igy nem, max akkor keletkezhet, ha padlogazzal indul a gyereken at. Arrol nem is beszelve, hogy az anya felveszi a gyereket es nem omlik a ver rola...

majdazténtudom 2011.10.18. 11:03:37

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: én nem érzem annyira nagy mennyiségűnek ezt a vért. Pl a homlokod környéke megsérül, olyan mennyiségű kis ér van ott, hogy másodperceke alatt kijön belőled ennyi.
...ettől még persze lehet igazad.

Szelid sunmalac 2011.10.18. 11:08:55

@Patek: Azetr itt egy keteves gyerek van, jelentosen kevesebb vermennyiseggel, mint te.

csoko20 2011.10.18. 11:12:24

A kórházi osztály megvan?!
Remélem ez csak valami kirakat kórház a tévéknek...

Benedek_Úr 2011.10.18. 11:14:29

@lesifotos_szh: ,,Tanuljátok már meg: senkit nem vonnak felelősségre, ha mentőt hív olyan emberhez, akiről úgy ítéli meg, hogy bajban van."

Az egyik Youtube komment erre cáfol rá. (Gőzöm sincs igaz e amit leír.) Hogy 2006-ban valakit elítéltek Kínában aki segített. Csak aztán a bíróság szerint ez szükségtelen volt és megbírságolták azt, aki a mentőt hívta.
Persze ha valaki muriból hívja a mentőt/tűzoltót/rendőrséget, az naná hogy nem ússza meg bírság nélkül. Csak itt állítólag a bíróság volt epic rohadék. Bár eléggé mende-monda szagú a dolog, mert a neten nem találtam erről semmit. (Bár lehet hogy rosszul kerestem, mind1.)

FDToth 2011.10.18. 11:26:35

Kamu-szagú a dolog...

Convoy L6 2011.10.18. 11:27:30

Közönyért és nemtörődöm viselkedésért nem kell Kínáig menni.
Elég csak "FELMENNI PESTRE".
1 évig dolgoztam ott, de bőven elég is volt.

1.story:
Idős néni rosszul lett a buszmegállóban.
Bement a buszmegállótól pár méterre található gyorsétteremben. Elsősegély nyújtás híján ott halt meg a gyorsétterem padlóján. A kiérkező mentősök próbálkoztak az újraélesztéssel, de hiába.
Mellette meg a parasztok premier plánban 2 méterre zabálták a sajtburgert, szürcsölték a kólát az újraélesztés alatt, valamint még akkor is amikor már a nénit letakarták fekete zacskóval.

2.story:
Idős bácsi szívrohamot kapott. Természetesen ő is ott halt meg a buszmegállóban. Ez még annyira nem is bicskanyitogató, de az már igen, hogy a haláltusáját vívó idős ember pénztárcáját, kulcsait, telefonját táskáját ellopták tőle. A rosszullét és a mentők kiérkezése között kb. 10 perc telt el.
Ennyi elég volt a parasztnak, hogy kizsebelje az öreget.
Ez egy nagy forgalmú tömött buszmegállóban történt fényes nappal.

Kíváncsian várom a hozzászólásokban, hogy ki fog a PESTIEK védelmére kelni, és milyen észérveket fog felsorakoztatni, hogy megmagyarázza:
nincs igazad haver, vidéki vagy nem tudhatod mi megy Büdöspesten....

SKY 2011.10.18. 11:31:59

Jó reggelt,
aki szerint ez a láncolat nem véletlenek összjátéka, annak nincs mit mondani. Meggyőzhetetlen kategória.

A vezető véletlenül pont telefonal, mert éppen megtörténhet, hogy NEM telefonal, de mégis. Egy fasz, véletlen 1.0.

Nincs szemtanúja a gázolásnak, véletlen 2.0.

Az utcán tovasiető emberek NEM VESZIK ESZRE a kiscsajt. Véletlen 3.0-18.0.

Nincs ott semmi vér, a videó úgy kezdődik, hogy egy baszott nagy víztócsából hajt ki a kocsi. Szemüveget annak, aki nem jól lát!

floyd.vi 2011.10.18. 11:36:20

Kurvaistenit..
Megyek cigizni.

WoodrowWilson 2011.10.18. 12:04:46

@blue_human_brain: Mi az, hogy nem veszik észre? lol
Mindenki kikerüli, többen pedig rá is néznek.

troll vagyok 2011.10.18. 12:49:21

Ez tök jó! Megérett az emberiség a pusztulásra, mert az ember, alapvetően szar. Amúgy fotosop. Meg fék is. Bevagyokbaszva.

ethan blow 2011.10.18. 13:10:39

ennyi fasz kommentet, mint ami itt van, elképesztő.

Drogon 2011.10.18. 13:25:31

Ezért tart itt ez az ország. Olvasni tudás se megy már. Bezzeg - *fejcsóva*

Crult 2011.10.18. 13:28:12

Gyökér sárgák, kurva sokan vannak nem akarnak konkurenciát maguknak. Nyugodtan nézzetek más orosz, ukrán, kínai, indiai videót nem láttok mást, mint hogy paraszt geci a keleti társadalom igen nagy hányada... mi meg velük akarunk közösködni, mert egyeseknek európa fingszagú.

PPK™ 2011.10.18. 13:53:24

Képtelen voltam végignézni, elgyengültek a végtagjaim :(

Gyenge-e vagyok?

gyarló 2011.10.18. 13:55:43

@Aceton: Mit kellett volna tenniük szerinted? Kidobni a kaját és lábatlankodni a mentősök között meg sipákolni? Szerintem jobb is, ha vidéken maradsz...

Benedek_Úr 2011.10.18. 14:33:43

,,Csak egy ilyen szemét világban próbálhat valaki Ilyeneket komoly képpel ártatlannak nevezni. Épp ez a lényeg: halálos bűnnel találkozunk minden utcasarkon, minden otthonban. És eltűrjük. Eltűrjük, mert annyira hétköznapi. Triviális. Eltűrjük reggel, délben, este. De tovább már nem."
kiwi6.com/file/35vfuki1m8
Csak úgy beugrott a közönyről.

sapka 2011.10.18. 14:46:53

@Aceton: részben egyet értek veled. de rémesen sarkított dolog az mondani, hogy budapest az a város, ahol halott embereket rabolnak ki. mintha ez máshol nem történhetne meg.
nem, nem vagyok budapesti, csak pont annyira, amennyire vidéki is.
de ha ebből a gondolatmenetből indulunk ki, akkor meg a magyarországi vidéki városok meg a brutális gyilkosságoknak biztosítanak táptalajt, hisz lásd balástyai rém, lásd a nagymányoki, kerekegyházi darabolós gyilkosságok.
velem történt már olyan is, hogy előttem 2 méterrel történt egy baleset, becsapódott elém egy skoda, amibe előtte belehajtott egy honda, mire kiszálltam a kocsiból, hogy megnézzem, mi van, 5-6 másik ember termett ott, járókelők, a többi autós. mentőt próbáltak hívni, vizet, takarót hoztak.
szóval ne csak azt az oldalát lásd a dolgoknak, amit leírtál.

sapka 2011.10.18. 14:48:55

és a leírt baleset budapesten történt, ahol olyan szörnyű dolgok történnek, mint amit @Aceton vázolt.

Johnny Web 2011.10.18. 15:08:33

@Aceton: Ennek nincs sok köze Budapesthez. Vidéken is iszonyat mennyiségű primitív ember él. A nagy számok törvénye alapján előbb fogsz ilyen esetekkel Pesten találkozni, mint máshol. Ennyi. Ráadásul Budapesten rengeteg (egykori) vidéki él vagy dolgozik, szóval faszság az egész felvetésed.

czibere 2011.10.18. 15:29:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ajánlom figyelmedbe 0.44nél a videót. Előtte nixt csík, utána van. A vér a betonon fekete. Amire te gondolsz, az a vér a vízben. Na az tényleg piros.

kovacsattis 2011.10.18. 15:30:50

@Crult: Ezt így miért? Lopott?

kovacsattis 2011.10.18. 15:31:51

@Crult: ránézésre eltörték az összes ujját :( Idióta barmok, hányok tőlük.

sneal 2011.10.18. 16:17:02

i find it hard to....

elmebajnok · http://2perc.blog.hu 2011.10.18. 16:40:07

Elcseszett, beteg egy világ ez. Aki végignézte a videót és annyi a reakciója, hogy ugyan már, hiszen senki nem vette észre, akkor kurvára nézzen magába. Nem vették észre, mi?
Az emberek meg mindenhol önzőek, nem csak Budapesten az az egyetlen cél ami a szemük előtt lebeg reggelente és délutánonként, hogy ISTENEM NEKEM ÜLŐHELY KELL A BUSZON. Nevetséges mennyire beleszarnak a másik dolgába az emberek.

ketroot 2011.10.18. 16:49:47

@Aceton:

Nem kell itt Petre menni, a városban, ahol élek, pár éve egy kis srác esett bele a folyóba egy hídról és a járókelők végignézték, ahogy belefulladt.

A Kurcáról beszélek egyébként, nem egy Duna, Tisza...

Leriel 2011.10.18. 17:47:51

ÚRISTEN!

Ki az a 380 lelketlen tapló, aki Facebook-on belike-olta ezt?!

Koshinae 2011.10.18. 19:08:55

s ezeknek gazsulálunk kormányszinten?!

Sütilány 2011.10.18. 21:03:34

Meg egy gyerek alap, hogy sír, ha meg fáj valamije akkor nagyon hangosan, ha nem is látták, akkor hallani csak hallották. Biztos nem feküdt full kussba...

johevi 2011.10.18. 22:15:25

Tudom, hogy van ilyen, meg tudni kell róla, és rohadjon meg, aki csinálta, de nem vagyok kiváncsi a videóra.

sapka 2011.10.19. 12:06:26

@Sütilány: azt szokták mondani, amíg sír a gyerek, nincs baj...ha nem sír, akkor van nagy baja. ha rajtam átmenne egy autó, meg mégegy, lehet, magamnál sem lennék. talán eszméletét vesztette. (nem tudom, mert nem néztem meg a filmet)

Edigej 2011.10.19. 13:28:36

Ez sajnos a kínai társadalomról is sokat elmond, illetve arról, hogy hogy van szervezve. Kínában ha összeesel az utcán, és nincs melletted olyan, aki családtag vagy személyesen ismer, nagyon is megeshet, hogy nem fognak felsegíteni. A társadalom alapját a nagycsaládok, a vérségi kötelékek jelentik, ha ezen kívül vagy, nem számítasz embernek. Leegyszerűsítő dolog így leírni, de nagyjából ez van. Az ember azt remélné, hogy legalább a globalizáció segít átvenni a nyugati értékrendet, de látjuk, hogy nem. Annyi a biztató, hogy ebből az esetből ott is botrány lett.

dzsedi 2011.10.19. 16:51:42

van elég kínai nem?

bucbuc 2011.10.19. 18:25:03

@__tom_:
"ilyenkor hibás vagyok?".

Nem, hogy lennél már, te egy idióta seggfej fasz vagy nem hibás.

Mi a geciért olyan nehéz embernek lenni?

spir 2011.10.19. 18:40:15

@dzsedi: Neked meg rohadna le a faszod, hogy még véletlenül se csinálj gyereket ilyen abszurd gondolkodással! Van neked minimális lelked is abban a felesleges testedben? Ha csak egy pillanatra is bele gondolnál a szülők helyzetébe nem írnál ilyet!! Vagy éppen a te gyermekeden hajtott volna át a két autó akkor is ezt írnád, hogy van elég Magyar, nem!?

Te idióta seggfej,hogy pusztulna ki a fajtád!!!!

bobby 2011.10.19. 21:06:50

Ez egy tipikus "tömeg reakció". Majd segít más, gondolják. Ha egy ember lenne ott kihívná a mentőt. Emberiség, én így szeretlek.

fu de jó 2011.10.19. 22:14:36

A "Pesti" emberekre fújó lúzereknek szeretettel: Ma kb 40 centire tőlem ütöttek el egy valszeg részeg fazont, rögtön vagy 6-7 ember szaladt oda segíteni. Összeszedték a szétszóródott cuccait, mentőt hívtak. Habozás nélkül. Hozzáteszem én voltam olyan köcsög, hogy szaladtam a buszhoz, mert sokat kellett volna várni a következőre. Pedig biztos, hogy én voltam a legközelebb hozzá :-P
Ehhez képest a "vidékiek" meg: buszon utaztam MÁV sztrájk idején. Szardíniásdoboz és ezzel még nem is túloztam. A kisköcsög vidéki luvnya meg képes volt úgy ülni, hogy MELLETTE volt a táskája! Mondjuk rászóltam és leültem, de nem értem miért kell ezért szólni. A köcsög "Pesti" emberek, meg a metrón is simán összébb húzódnak.
Egyébként Pestezni az egyik legnagyobb prosztó vidéki dolog.

Asakura Hao 2011.10.19. 22:19:05

Na ezért tart ott AZ az ország. :D

Komolyan: qrvára szeretném úgy tudni, hogy ezúttal tényleg fotósopp volt. :((

kirby a parancsnok 2011.10.19. 23:42:37

@perpetum: Igen, a Velveten is valami ilyesmit írtak, hogy valakinek azért kellett fizetnie, mert segített valakin Kínában - bár ez felfoghatatlan (lehet hogy ráfogták, hogy segítség közben kirabolta az illetőt...)
Mondjuk annak az anyukának is gratulálok, aki hagyja a gyereket sítudás nélkül leszáguldani egy piros/fekete, mittomén milyen pályán. Vagy üvöltés helyett ment volna golyóba utána, nem tudom. De mondjuk egy 40-nel száguldó gyereket ha elkapsz sível a lábadon lehet hogy akár ki is nyírhatod. De ez a kínai cucc, nem hittem el...

Meg szabad kövezni, de én sem volnék képes mesterséges légzést adni egy hajléktalannak, de hogy egy kisgyerekre nem figyelnek a szüleik hosszú percekig... Jó, Kínában a gyerek = csapás, pláne a lány, na az kb. a kutyával egyenértékű.

savadee 2011.10.21. 10:20:41

Látom senki sem vágja hogy mért nem állt meg egyik autós sem... Kínában Ázsiai törvények vannak, amiknek az alapja a kártérítés a sértett felé. Ezek legtöbbször pozitívabban működnek mint az Európai törvények amik csak az elkövetőt büntetik meg, nem kötelezik a sértett kártalanítására. Ez egy rablásnál, garázsaséhgnál akár emberölésnél is jól működik, azomban a baleset sajnos pont a rendszer hibájét mutatja, mivel ha meghal a sértett akkor a családjának egy "fájdalomdjjal" tartozik, ha éleben marad esetleg maradandó károsodást szenved, akkor élete végéig fizetni kell az orvosi ellátását, mivel az egeszségügy 100 százalékban fizetős ázsiában. A többi ember pedig azért nem szól bele, mert nem tudják hogy az illető milyenpozícióban van a társadalomban, lehet hogy egy pénzes, befolyásos ember, aki ellen ha tanúskodnak, ö kimossa magát, őket meg elítélik. Csúnyán hangzik de így működnek a dolgok ázsia nagy részén.

Szabesz81 2011.10.21. 14:06:07

@savadee: Azért mégiscsak egy 2 éves kislányról beszélünk egy relative szűk utcában, és az is érdekes, hogy hírértékkel bírt és lement az általad felvázolt jogszabályok és törvények alatt sínylődő Kínában, pontosabban a kínai televízióban. Akkor most ki is ba***tt rá ebben a történetben?

savadee 2011.10.21. 19:43:58

@Szabesz81: Nem mondtam hogy sínylődnek ennek a fajta törvénykezésnek sok előnye is van a milyével szemben, mert a károsutat kártalanítják,nem az államot feleslegesen. Vagyon elleni bűncseekményeknél, gyiloksságnál... tulajdonképpen minden szándékosan elkövetett dolognál igazságosabb ez a rendszer. Csak sajnos ennek is vannak hátulütői. Az hogy hírértéke van, természetes dolog, nállunk is van hírértéke pl egy általános iskolai WC-ben felvett verekedésnek, holott mindenki tudja hogy ez mindennapos dolog.
Hoogy ki baszott rá? A kislány biztos.
A gázoló is,ha jó kapcsolatai vannak akkor csak pénzel, az ügy kimenetelét lehetelen megjósolni azsiában, attól függ hogy kinek van többpénze, és kinek van magasabb beosztású rendőr vagy bíró a családjában...

Özv Szekrényessy Alfrédné 2011.10.22. 09:52:59

Most olvastam, hogy a kislány pénteken belehalt a sérüléseibe...

Fitz 2011.10.23. 13:48:44

.@__tom_:
Cserbenhagyást követtél el, Magyarországon a cserbenhagyás bűncselekmény.
süti beállítások módosítása