Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Tetkók+

2012.03.24. 17:30 | Subba Bubba

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr704337315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wilson77 2012.03.24. 17:52:38

Jól van, házhoz jövök a lófaszért. Tényleg buzi vagyok, na. :)
De legalább a nyaklánca tetszik.
-wilson

(törölt) 2012.03.25. 01:48:05

@wilson77: látom nagyon megragadta a fantáziád a múltkori kigyúrt, izmos, bodybula :D kegyetlen hogy betett neked az ottani, azóta is rinyálsz minden csajos posztban, akkor is ha semmi közük ahhoz a kigyúrt testű hermafroditához :D hasonlítsd már össze az ottani hasfalat ezzel a szépen ívelt nyalni való köldökkel :P meg a kigyúrt combokat ezekkel! neked súlyos problémáid vannak fejben, de azért nem kéne minden buxánál felhozni az elmebajod :D most mát a második alkalom, hogy látlak rinyálni a múltkori után... ember, tudj különbséget tenni... itt nincsenek férfias izmok mint ott voltak, jó lenne ha leesne, ez itt nem az a kép! persze attól még búzacsíra vagy 'csög :D

gratulálok (törölt) 2012.03.25. 15:06:20

Ez Britannia... asszem most bortonben van, mert eleg agressziv a lelkem, es lecsapott valakit.. Szeret kopkodni is..
amugy nagyon buta, ket szamot nem tud fejben osszeadni.. :) A teste jo..

(törölt) 2012.03.26. 04:58:46

KEDVES WILSON BARÁTOM ÍRT NEKEM EGY PRIVÁT ÜZENETET AZ ADATLAPOMON:

@wilson77:

"
wilson77 üzent neked a blog.hu adatlapodon:

Kedves közönséges üregi zsidó!

Köszönöm a hozzászólásodat!

Először is ne haragudj, kérlek, hogy magánüzenetben írok neked, ám úgy vélem, a "száraz", hosszú magánjellegű közlések nem feltétlenül a közösen használt Subbára, annak kommentelőire és olvasóira tartozik (sztem untatná előbb-utóbb őket, inkább előbb), éppen ezért a választásom, hogy privátban írjak neked.

Ugyanakkor próbáltam utánanézni, hogy hol rinyáltam annyira, hogy felbőszítettelek. Nem találtam, de bizonyára én tévedek, s az én bénaságom, hogy nem találom; de akárhogy is van, nos, nem volt szándékomban főként téged (de senki mást sem) felbőszíteni!

Ugyanakkor talán az nem feltétlen valós, kissé túlzó megállapításod, hogy "minden csajos posztban rinyálok". Ez szerintem, tegnapig-tegnapelőttig nem volt igaz: igen ritkán szóltam hozzá csajos posztokhoz.

Tény, mindenkinek, legalábbis legtöbbünknek van valami baja. Nekem spec az, hogy nem szeretem a túlságosan izmos, kigyúrt lányokat, sőt, még a tetkó - főként az ilyen mértékű, mint a legutóbbi művésznőnél - sem jön be nekem -éppen ezért mertem hozzászólni: nem az izomváz-felépítése miatt, hanem a jelentős mértékű tetoválása az, amely -igen ironikusan, hogy ne mondjam, öngúnyos módon megszólalásra késztetett.

A fentiekkel egyszersmind azt is írom: az emberek legtöbbjének pedig én nem jövök be: azt hiszem, nem vagyok túlságosan esztétikus látvány, a Subba által idézett csajokéhoz - férfi változatban - nem lehet mérni engem.
Meglehet, éppen ezért a mások által rendkívül vagy nagy mértékben dekoratívnak tartott embereket picikét másképpen látom.
Az is lehet: irigykedem rájuk, hogy szépek, sikeresek, közkedveltek. (Egyébként nem hiszem)

De lehet, még sorolhatnám azokat a dolgokat, amelyek a világmindenségben nem tetszenek, de nem ettől nem tagadom el azt, hogy az emberek többségének tetszik az, ami/aki nekem nem, és elismerem annak a létjogosultságát -ezt a legkirívóbb, legszélsőségesebb esetektől eltekintve vallom.

Én csak a saját véleményemet mondtam el, talán nem túl durván, nem szélsőségesen, azaz az én ízlésemet tükrözte a hozzászólásom tartalma, meggyőzni az igazamról nem kívántam senkit (azt nem mondom, hogy soha, de ez esetben biztosan nem), hiszen - amint azt talán te is vallod - "ízlésekről nincs értelme vitázni".

Majdnem mindent egybevéve - bár azt írtam feljebb, hogy nem állt szándékomban kiakasztani, és most sincs - elárulom, a bölcsész típusú lányok jönnek be. Hát, ez van, mit lehet tenni, ugye.
Megérett az emberiség a kipusztulásra, de én, lehet, mindenképpen. Úgy kell nekem, miért vagyok ilyen.

Még egyszer köszönöm a hozzászólásodat és a kritikádat, ha jogos, igyekszem megfogadni!
Találkozunk, találkozzunk a Subbán és egyebütt!

Köszönettel üdvözöl:

-wilson

Ps. Történetesen nem vagyok homoszexuális hajlamú, -ez mind-mind a öngúny, az irónia része; ám ha az lennék, természetesen, azt is vállalnám, mert úgy gondolom, hosszú távon ez helyes mindenkinek.

"

... :D, nos, annyit fűznék hozzá(d), hogy esetleg próbálj meg összehozni egy regényt, arról, hogy érint az téged, amikor a privátnak szánt üzeneted kikerül a subbára, és ez milyen mélyen érinti az érzelmi világod, és milyen hatással van a subba közösségben tett arculatod kialakítására... biztos vagyok benne, hogy 3 ...esetleg 4-5.000 oldal bőségesen elegendő lenne a számodra ehhez a feladathoz! mindamellett kiváló terep, hogy kibontakoztathasd írói pályafutásodat! :D köszönöm a leveledet így utólag, és remélem, hogy újabb fejezetekkel bővül majd a regénysorozat... amit ha lehet legközelebb dedikálhatnál is nekem a privát mail alján, egy személyhez szóló üzenetben! :D kérlek ne vedd sértésnek, hogy itt mindenki szeme láttára teszem közzé a privát üzeneted, de azt hiszem másoknak is jó poénforrásnak fog bizonyulni, hogy így reagáltál egy troll beugatására :D igazán kíváncsi lennék ennek a levélnek a folytatására is! :D várom a további fejleményeket!

ui.: a regények postaköltségét leszel szíves önmagad fedezni!

a gyűlöletem teljes szeretetével:

üregi zsidó de la közönséges del la coronilla y azevedo!

wilson77 2012.03.26. 06:15:08

@közönséges üregi zsidó:

Kedves közönséges üregi zsidó!

Ahogyan gondolod. Titkolni valóm nincsen, csak kíméletből nem kívántam terhelni az "elmebajaimmal" a Subba finom úri közönségét.

Szívélyes üdvözlettel:

-wilson

Jöhetnek a további téglák.

(törölt) 2012.03.26. 06:19:50

@wilson77: "finom úri közönségét" :DDD

***dob! :D

(PS: sose vegyél komolyan! :D)
süti beállítások módosítása