Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Ásítás: Újabb DJ puni

2012.05.30. 16:22 | Subba Zsazsa

Év végéig meg lesz a húsz Playmate DJ DJ Playmate? Ennek most elég vicces a neve

DJ Crazy Butterfly!

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr824555377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ethan blow 2012.05.30. 16:36:11

Szerintem nem az a baj, hogy ez a sok senki dj-zik, hanem az, hogy a dj-k azt hiszik, értenek valamihez, amit nem lehet egy hétvége alatt megtanulni. Sose értettem ezt a szuper dj őrületet, kisit eljátszok otthon egy iPaddel, jobbat keverek mint pár világhírű balfasz, és egyáltalán nem azért, mert olyan nagyon értenék hozzá, sőt!

Szal minden playmate-et dj pultba, nagyon jó kezdeményezés! Inkább azok ugráljanak ott, mint Triesto, vagy David Getva!

situmato 2012.05.30. 17:08:00

@ethan blow: Ebből is látszik mennyire nem értesz hozzá! :D Csinálj egy mixet kérlek és töltsd fel névtelenül valahova aztán feltöltök én is egy általam jónak ítélt DJ szettjét szintén névtelenül, majd lefórumoztatjuk a 2 mixet mondjuk a Justmusic-on... szerintem érdekes lenne... Hozzá nem értő embereket a nyilvánosság elé engedni felér egy általános közízlés rombolással... ezért tart ott az ország ahol tart zeneileg és ezért írsz te is ilyen véleményt. Tiesto és Guetta nem a kedvencem, de ők egy tök más kategória (ők nem veszik el senki elől a lehetőséget). ezek a playmate-ek viszont tehetséges emberek helyét foglalják el, akik időt pénzt és tehetséget egyaránt tettek a dologba, szívvel lélekkel csinálják és a közönséget a lehetőségekhez mérten színvonalasan tudnák szórakoztatni, netán nevelni, formálni az ízlésüket... Ennyi. Pacsi!

ethan blow 2012.05.30. 17:12:38

@situmato:

Hát, ha így, akkor így. Riszpekt, meg písz, de a véleményem az marad. Szerintem nagyon fura dolog ez a dj, drog nélkül szinte elviselhetetlen, amit tolnak, szerintem Kolumbiából pénzelik őket.

666E 2012.05.30. 17:23:59

első kommentelő véleményével étek egyet magam is. mondjuk situmato-nak annyi igaza van, hogy biztos lehet találni olyat ami jobb mint az enyém... de, hogy sokat kell keresni az biztos és kb. ethan élete első prüntyögéséből is lehet világsláger az is hatezer százalék.

tudod mit situmato, ha ethan feltölt egy saját szerzeményt és te találsz rá egy jobbat, én találok rá egy szarabbat ami már világsiker.
kérdés vajon melyikünknek lesz nagyobb munkája ezzel?:)

666E 2012.05.30. 17:25:17

...amúgy a csajt szúrnám.

_UnderCover_ 2012.05.30. 17:32:26

Ne haragudjatok, nem figyeltem.
Ki bassza ezt a ribit, hogy így nyomatják?

Alter_EGO 2012.05.30. 18:02:00

@_UnderCover_: Én is épp erre gondoltam. Kinek a faszát tisztelhetjük a kisasszonyban?

magua81 (törölt) 2012.05.30. 18:39:03

Én biztos nem! Bottal sem piszkalnam meg az undorító ribancot. (háppersze)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2012.05.30. 19:50:40

Nem értem, hogyan keveredhet egy mondatba a "DJ" és a "zene" szó.

(törölt) 2012.05.30. 21:02:14

ez nem zene és ez nem dj, ez csak egy kirakati bábú aki pótmétereket tegerget - mint a többi, aki a remixekből él meg, mert azt hiszi, hogy egy zene akkor az, ha ezerféle képpen feldolgozzák, ellopják, kisajátítják, és eladják újra jobbnak mint volt, csak azért mert nem olyan mint az eredetije :D

Az igazi Trebics 2012.05.30. 22:34:30

Amit egy tízéves kislány is meg tud csinálni, az nem művészet:

www.youtube.com/watch?v=7ShAWzqAzYM&feature=player_embedded

Ezt pedig nem lehet kihagyni ennél a témánál:

www.tony-b.org

APOSTOLI KIRÁLYSÁG 2012.05.31. 08:04:44

meg lesz > meglesz

(képes valaki a meglesz-t külön írni?)

(lehet nyelvtannácizni mateknáciknak is)

Alter_EGO 2012.05.31. 08:19:35

@APOSTOLI KIRÁLYSÁG: Ha ennyire nagy zseni vagy, akkor tudhatnád, bizony (bár a fenti címben valóban egybe kellett volna írni) lehet külön írni a két szót, abban az esetben, ha a 'lesz' segédigeként szerepel. Pl.: meg lesz elégedve. Ha már náciskodsz, légy alapos!

APOSTOLI KIRÁLYSÁG 2012.05.31. 08:57:42

@Alter_EGO: dehogy náciskodom, pont az a náciskodás, amit te csinálsz. de (kisbetűvel a mondat elején) ha te már náciskodol, akkor alaposan tegyed!

ki beszélt itt arról, hogy az igekötő és az ige közé ékelődik egy másik szó?

miért bonyolítod a dolgot?

miért kellene nekem TÖKÉLETESEN tudnom a nyelvtant és a helyesírást?????

ha én kijavítok egy kurva nagy ALAPVETŐ hibát, akkor már én nem véthetek hibát? ettől még én is hibázhatok. Ráadásul nem hibáztam, csak te túlbonyolítottad az egyszerű dolgot, és egy másik esettel állsz elő. Hogy jön ez ide?

Annyit mondtam, hogy a "meglesz"-t (ebben az esetben) egybe kell írni. Majd ha másik eset van, akkor majd máshogy írjuk. Nem arról van szó, hogy "meg lesz csinálva" azaz "megcsinálva".

És eleve mi ez a felütés, hogy "ha annyira zseni vagy..." ?

Mondtam én, hogy zseni vagyok? Vagy zseninek kell ehhez lenni? Egy ilyen alap dolognál, hogy mikor írunk egybe egy igekötőt és mikor nem?

Na az a náciskodás pontosan, amit te csináltál. Igazi nyelvtannáci vagy.

írok pár szmájlit ide meg pontokat, mert az is trendy ....... :) ...... :D

ZeroSeven 2012.05.31. 09:21:04

Isten ments, hogy le-trollozzam itt a műértő közönséget, de szerintem alapvető értelmezési problémák vannak. Nem nagyon érti senki, hogy mi a fasz az a dj. Nos nem a Dévényi Tibi-bácsi, és nem is a Tiesto, vagy a Guetta. Persze nem szeretném elrontani a Fekete Párducos bulitokat, úgyhogy csak nyomjátok a fikát... :-)

digitime 2012.05.31. 09:35:36

Én rájöttem miért akar dj lenni minden műmellű liba. Majd mondhatják amit a voksánvirág, hogy nem kurvulni voltam ám dubájban, hanem "zenélni". :-D

Alter_EGO 2012.05.31. 10:31:22

@ZeroSeven: Ne erőlködj, úgysem fogják megérteni. Bonyolódtam már korábban vitába zenei ízléssel kapcsolatban. Van aki a pengetős zenét kedveli, van aki az elektronyosat és sorolhatnám. Én konkrétan leszarom ki milyen zenét hallgat, de vannak, akik nem így vannak ezzel (főleg a rockzene kedvelői). Nem hagynak ki egy lehetőséget sem, hogy elmondják, hogy "ez mekkora szar, bezzeg a XYZ együttes gitárosa mekkorát szólózik az új albumon, na az igen...".

Thorald the Nord 2012.05.31. 13:01:22

Hogy a savanyodjon el a szájában az ubi amit azér szopogatott hogy Didzsé lehessen

crepitation 2012.05.31. 14:14:27

www.youtube.com/watch?v=iIyE3EDCigE#t=4m28s
ennyi, skrillex is megmondja a végén. amúgy csak a vén faszok vannak kiakadva ezen a dj témán, mert ugye régen minden más volt.
süti beállítások módosítása