Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Szupercuki: Patkány csutak

2012.06.08. 16:33 | Subba Dirty Detty

Pucér kis patkány milyen szép alaposan fürdik?! Aww <3

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr404573953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(törölt) 2012.06.26. 17:11:39

@sulcus: ki mondta, hogy gürcizek egyáltalán? :D ez a te fejedben él! XD

(törölt) 2012.06.26. 17:14:09

@sulcus: ha visszanézed pár hónapra a nickem aktivitását, láthatod, hogy nem rég volt olyan hogy éjszaka nyomattam, és reggel nem, azelőtt megint reggel, azelőtt megint este... szóval körbealszom magam... :D egyre később kelek, és egyszer normálisan élek, egyszer bagoly életmód... szerinted melyik munkahely türne meg engem egyáltalán ezzel az életvitellel? :DDD

Kiss.Mark 2012.06.26. 17:19:21

@közönséges üregi zsidó: Nem mert szépek és pont. És te vagy a csúnya meg már meg is mondtalak. :P

(törölt) 2012.06.26. 17:22:00

@Kiss.Mark: anyukám azt mondta ne álljak szóba veled! de megmondtam neki, hogy buta vagy, és azóta megenyhült! azt mondta, hogy úgyis sokkal okosabbakat mondok majd nálad! XD és így is lett! :D

sulcus (törölt) 2012.06.26. 17:46:56

@közönséges üregi zsidó: "ha visszanézed pár hónapra a nickem aktivitását, láthatod,"........
:-)))))))
Te tényleg hiszed,hogy ha valakiről meg akarunk tudni valamit,akkor a "nicke activitására" hagyatkozunk?!
Ejnye ejnye..Virág elvtárs sürgősen tegyen rendet a gondolatai között!
Ezek a szavak túl májer kompatibilisek!

(törölt) 2012.06.26. 18:06:42

@sulcus: jujjjjjjjjjjjj de nem érted! logika: a nickemet csak akkor használhatom ha ébren vagyok! PONT. és a nickem aktivitásából kiderül hogy éppen akkortájt mikor voltam ébren, PONT. ha kiderül, hogy mondjuk hetekig éjjelente, éjfél utánkezdtem el hajnalig, de akár reggelig is kommentelni, akkor az is, hogy este nem aludhattam, vagy is kizárásos alapon reggel kellett! PONT. ez pedig megmutatja azt is, hogy akkor nem lehet olyan állásom, ami mondjuk 8-tól 16-óráig tart. PONT! tehát eleve nem is "robizhatok"! PONT. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRTEEEEEEEEEEEEEEEED ??? nehéz az egyenlet mi? :D probálkozz egy kis kokóval, az eléggé felpörgeti az agyad, hogy elkezdj felérni az enyémhez! :DDD huh, az élet nem habostorta! :D ... sulcus: kicsi, sárga, de a miénk! >:D

(törölt) 2012.06.26. 18:26:17

@sulcus: tudsz ezzel vitatkozni? :D a logikai érvek eme ékes példázatát érdemben derékba törni? vajh, elég méltó lennél eme feladatra? >XD

sulcus (törölt) 2012.06.26. 22:17:38

@közönséges üregi zsidó: Jól van,jól van.
Csak,ne idegeskedj,more.
Igazán kár lenne elveszíteni egy ilyen kitűnő vitapartnert,ha nem is ér fel hozzám,de láthatóan igyexik.

sulcus (törölt) 2012.06.26. 22:24:31

@közönséges üregi zsidó: Kár hogy nem sorszámozza a blogmotor a hsz.okat,könnyebb lenne úgy egyes pontokra visszautalni.
Az index fórumon miért tudják ezt megoldani és itt miért nem?
Igazán intézkedhetnél a Kneszetben,ha nem mindig csak a hülyeségen járna az eszed!! :-)

sulcus (törölt) 2012.06.26. 22:31:13

No jocakát!
Megyek alui,mert tudod 08-kor blokkolni kell!:-)

(törölt) 2012.06.27. 15:31:43

@sulcus:

faszom tudja mért, de úgy kezdesz viselkedni mint az áldozataim :D séma és stílus koppintás:

"probálkozz egy kis kokóval, az eléggé felpörgeti az agyad, hogy elkezdj felérni az enyémhez!" ...

"ha nem is ér fel hozzám,de láthatóan igyexik."

-

ezen kívül még az idegeskedés duma is, ami rám végképp nem jellemző... nálam ezt akkor szokták benézni, amikor a prédám hátrányban érzi magát... de te elvileg nem vagy az, vagy mégis úgy érzed? >:D rofl...

fura egy jószág vagy! XD de nem gond, végül is még átsorolhatlak más kategóriába... >:DDD

ja és még valami, cáfolat hol marad? mintha nem tudtál volna felhozni egyetlen érvet se... hm, talán ezért érezted magad hátrányban!?... >:D amikor a logika elbukik, akkor szoktak ellenem előállni totálisan logikátlan, oda nem illő, rám nem jellemző vádakkal (mint a te esetedben az idegeskedés dolog) :D érdekes...

(törölt) 2012.06.27. 15:36:21

@sulcus: visszautaláshoz, ott van a response... ??? az eszembe meg nincs beleszólásod! akkor vagyok hülye amikor én akarom! :@ >:DDD látom tanulod a nyelvemet ("kneszet" - egyébként két "sz", tehát knesszet! (apostoli) :DDD), helyes-helyes! csak így tovább! tessék szépen alkalmazkodni hozzám, meghajolni a szavaiddal előttem, így-így! >XD

(törölt) 2012.06.27. 15:38:16

@sulcus: jó reggelt! én nemrég keltem! XD mindig mosoly ül a szám szélére, amikor örömmel konstatálhatom, hogy egy goj kidolgozza a belét, amíg én pihengetek édesdeden! ROFL >XD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 16:44:58

@közönséges üregi zsidó: ""probálkozz egy kis kokóval, az eléggé felpörgeti az agyad, hogy elkezdj felérni az enyémhez!" ...
Ilyet én NEM írtam!
A többi rendben.
Ha tudom,hogy ilyen sértődős vagy nem írok ilyeneket.
Én ugyan nem használok annyi szmájlit,mert azt hittem van humorérzéked de ezexerint ez se jött be.:-)

sulcus (törölt) 2012.06.27. 16:49:10

@közönséges üregi zsidó: "látom tanulod a nyelvemet"
Na most ki tanul kitől?
Alap kifejezés a pónem és nem tudtad :-)

(törölt) 2012.06.27. 17:47:58

@sulcus: juj bazdmeg! kezdesz elég reménytelen eset lenni!... a két idézet egy összehasonlítás volt amiben az elsőt én írtam még előtted! a másodikat írtad te! ÉÉÉÉRTEEEED??? :O XD de kibaszott lassú vagy ma! :DDD írtam is, hogy séma átemelést csináltál! vagyis loptad a dumát! (tőlem!) olvasd vissza mégegyszer, nagyon nem vagy képben ma! :DDD humorérzék: mivel te elkezdtél úgy viselkedni mint valami préda, ezért én elkezdtem trollként viselkedni erre válaszul, és ennek járuléka, hogy a viccből is problémát gyártok (ilyenek a trollok!), huh, nehezen esik le neked, hogy direkt rájátszok a poénodra... XD aludd ki magad, fáradt lehetsz! >:D

(törölt) 2012.06.27. 17:49:50

@sulcus: pónem az jiddis, én meg héberül beszélek! de ezt már egyszer levezettem neked, na így érted meg te amiket írok neked... >XD

(törölt) 2012.06.27. 17:51:10

@sulcus: már olvastam! és írtam is rá kommentet (nem üregivel! XD)

sulcus (törölt) 2012.06.27. 17:52:10

@közönséges üregi zsidó: "hogy séma átemelést"
Én egyenesen sémI átemeléssel foglalkozom!:-)
Na jól van, kezdesz már ébredni,fog ez menni!

(törölt) 2012.06.27. 17:52:20

@sulcus: és ne kezd el találgatni, hogy melyik hozzászóló lehetek, csak fárasztana! >XD

(törölt) 2012.06.27. 17:54:07

@sulcus: elhagyhatnád ezt a stílust, nagyon szarul áll neked! XD és rosszul is csinálod! :D

(törölt) 2012.06.27. 17:56:41

@sulcus: magyarországon is élnek cigányok, egyesek lováriul, mások oláhul beszélnek, nem értik meg egymást, csak azért meg ugyanolyan sötét a bőrük meg az eszük is! XD

(törölt) 2012.06.27. 17:58:02

@sulcus: sőt, még az sem biztos hogy te megértenél egy olyan magyar nyelvet, amit mondjuk 2-300 évvel ezelőtt beszéltek ott ahol élsz most! XD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 17:58:55

@közönséges üregi zsidó:"és ne kezd el találgatni, hogy melyik hozzászóló lehetek, csak fárasztana!"
Értettem főnök!

(törölt) 2012.06.27. 18:00:23

@sulcus: és most irány vissza dolgozni vagy kirúglak! XD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:01:36

@közönséges üregi zsidó: "elhagyhatnád ezt a stílust, nagyon szarul áll neked!"
Ja woll herr general!:-)

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:04:40

@közönséges üregi zsidó: A jiddis és a héber közt 2-3000 év van? :-)

(törölt) 2012.06.27. 18:06:49

@sulcus: ezt már biztos hogy direkt csinálod! :D mond csak, család hogy van? anyád!? XD az a baj, hogy ha komolyan írnád ott elbasznád hogy ennyire benézted, de azzal hogy poénból írod ott baszod el hogy szar a poén! >:DDD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:06:52

@közönséges üregi zsidó: "elhagyhatnád ezt a stílust, nagyon szarul áll neked! XD és rosszul is csinálod!"
Bassza meg Te a feleségem vagy,vagy lopod a szövegét?!

(törölt) 2012.06.27. 18:07:33

@sulcus: nem generál! egy zsidónak kijár a führer! XDDD

(törölt) 2012.06.27. 18:09:10

@sulcus: amennyiben a feleségedtől falramászol vagy már utálod, akkor mindenképpen az lennék! XDDD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:14:32

@közönséges üregi zsidó: No és nem találtál hibát,herr obersturmführer?

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:18:30

@közönséges üregi zsidó: "amennyiben a feleségedtől falramászol vagy már utálod, akkor mindenképpen az lennék!"
Nem már......;hanem még és folyamatosan!
De nem cserélném le Veled,mert akkor téged utálnálak.Mert ugyan olyan geci vagy.:-)

(törölt) 2012.06.27. 18:18:45

@sulcus: ezt a kérdést apostolinak tedd majd fel! >:D

(törölt) 2012.06.27. 18:20:40

@sulcus: "Mert ugyan olyan geci vagy." - csak ugyanolyan? :'( - azt hittem többet jelentek neked! XD azt hittem engem szívből gyűlölsz! áh, így nem ér semmit az egész! XD legalább mondtad volna, hogy háromszor gecibb vagy valami... ajh... XD

(törölt) 2012.06.27. 18:21:20

@sulcus: az ember csak csalódik benned! XD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:28:28

@közönséges üregi zsidó:Khmmm.... "még jó hogy kijavítod hibásra a hibásat >XDDD tehát akkor:

varietas delectat! "

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:32:56

@közönséges üregi zsidó: "az ember csak csalódik benned!"
Ezexerint neked nincs feleséged.
(metr,hogy bennem vagy kénytelen....)

(törölt) 2012.06.27. 18:33:30

@sulcus: ugyanazt az idézetet használod fel két posztban is ellenem?... hajjj de fantáziátlan... XD

(törölt) 2012.06.27. 18:35:03

@sulcus: feleség csak annak kell akinek már elege van a pénzéből, az önmagába vetett hitéből, és az életszeretetéből! egy gondolkodó emberi lény nem házasodik meg!

sulcus (törölt) 2012.06.27. 18:39:13

@közönséges üregi zsidó: Nem ellened...
Érted!
Érted?
Különben,hogy megosszam a figyelmedet és kifárasszalak.

(törölt) 2012.06.27. 18:43:27

@sulcus: kifárasztani? engem? te? tehhh? XDDDDDDD ez jó volt! :D na látod ilyen poénokat kéne löknöd! XDDD

sulcus (törölt) 2012.06.27. 21:42:34

@közönséges üregi zsidó: Kis hazudós!
Nem igaz,hogy csak a szubkultúrában és üregi néven szólítasz meg,ha már más blogon vagy egyből nem kötsz belém,vagy nincs más véleményed,véletlenül se,még ha más szerepet játszol is.
Egyébként ha annyira bátor vagy miért nem mersz ott provokálni?
Ott már igazi ellenfelek vannak? :D

sulcus (törölt) 2012.06.27. 21:43:56

@közönséges üregi zsidó: Ki aludt délig?
Tudom,nézzek utána,egész éjjel kommenteltél....

(törölt) 2012.06.28. 16:08:09

@sulcus: mitől lennék hazudós? :D (ovi szint - hazudós vagy, nyenyenyeee! XD) én itt ismertelek meg, és ezen a nicken, tehát hozzád itt szólok, mert azon a nicken ami azon a blogon van nem is ismerlek, tehát logikusan nézve a karaktert valszeg a legtöbb esetben számba se veszlek ahogy itt teszem! mi ebben az érthetetlen számodra? odaát nem mondtál semmit, amit az a karakter ki akart volna tárgyalni! ráadásul miből gondolod hogy nem kötöttem már beléd máshol más nickel? :D ez a feltételezésed is abszurd, mintha joggal kizárhatnád mikor nem is tudhatsz róla! :D egyébként azon a blogon még nem kötöttem beléd, hiszen nem is trollkodon ott, nincs ott troll karakterem! nincs manipulátorom, provokátorom se! akkor mért kötnék beléd azzal, vagy akár másba is egyáltalán? nem értem ebben a logikát, de valszeg nincs is! XDDD volt véleményem odaát, különben nem írtam volna oda (korábban említettem hogy már hozzá is szóltam!...), de az a vélemény a poszt témájáról szólt, nem rólad (mivel az a karakterem nem is ismer téged odaát!)

és, az utolsó két kérdésed nagyon átlátszó, az egész egyrészt gyermeteg, másrészt egyértelműen arra megy ki a kis buta játékod, hogy odaát is beléd kössek, ezzel felfedve egy másik karakterem előtted!... ennyire hülyének te sem nézhetsz engem, még itt se! tudod jól hogy mindig átlátok ilyeneken másoknál is! :) egyébként odaát nincsenek ellenfeleim egyáltalán, mivel még egyszer elmondom, hogy nem troll az ottani nickem! nem tekintek senkire ellenfélként, odaát mindenki partner egy dumára, de ott is csak az, akit korábbról már ismer az a szerepem - mert ő ilyen, elég zárkózott szerep! szóval felesleges is folytatnod ezt a játékot, nem fogom felfedni, mert nem lehet semmilyen karakter átfedésben egy másikkal! ha ez megtörténne, akkor képet kaphatna bárki is arról hogy ki vagyok valójában, ilyen hibát pedig még nem követtem el, és nem is fog előfordulni akárhogy erőlködsz is! >XD

(törölt) 2012.06.28. 16:25:27

@sulcus: ma 11:12-kor keltem! ezt oszd be magadnak információnak! XD mostanában este nem kommentelek egy jó ideje már (pár hete, talán egy hónapja), de amikor írtam, hogy este kommenteltem akkor azt is oda írtam hogy ez kb egy hónapja volt! de úgy látom hogy nem érted meg amiket írok vagy direkt nem akarod szóval mindegy... :D mellékesen elmondanám, hogy sokkal inkább szórakoztatsz mint hogy képes lennél kifárasztani, inkább feldobod a hangulatom a hülyeségeiddel, ahogy néha a normális kérdéseiddel is... a kommentelés hogy lehetne egyáltalán fárasztó ??? - ha valakit fáraszt akkor minek csinálja egyáltalán, nem? lol... szóval kezdesz belezavarodni mind a témába mind abba amit itt eddig elmondtam neked... és már nem is figyelsz arra amit írok, vagy szánt szándékkal érted félre... mindegy, már egy csajom is volt ilyen hozzáállású, mégis én vettem rá, hogy minél hamarabb lekopjon rólam! (egyik jó tulajdonságom, hogy ha nem tetszik egy ember társasága, akkor úgy oldom meg, hogy Ő ne akarjon tovább lenni a közelemben! :D így a jövőben elkerülve minden felesleges erőfeszítést a részemről - hiszen ő kerül majd ki engem! :D) szóval ha neked tetszik ez a zavarodott kis játékod folytathatjuk, én élvezem! XD csak nehogy visszacsapjon rád! XDDDD bár igaz ami igaz, már azt is alig várom! :DDD (olyankor szokták rám mondani, hogy felesleges bármit is mondani nekem, mert nem értek meg semmit - amikor pedig direkt nem értem meg, ezzel tudatosítva bennük, hogy mondhatnak akármit, mert számba se veszem a lehetőségét annak hogy igazuk lehet bármiben is, ez a tudat pedig megöl valamit bennük, ami folytatni akarná! ettől adják fel! >:D) szóval jöhet ez az alvás-kelés ideje téma dögivel! én folyamatosan fejlesztem önmagam és a karaktereim, annak ellenére hogy ez nem látszik a külvilág számára! :D szóval ha az első szavaiddal nem öltél máris meg engem, akkor már vesztettél! :D mert bármit is hozol fel, beépítem a karakterbe, erősebbé válok a megértése által, kifordítom, és felhasználom az ellened (is akár)... ez a legjobb az egészben... a fejlődés! és közben nézni ahogy lemaradtok! ezért is jó a troll szerep, szükségessé teszi azokat a változtatásokat amik nélkül folytatni se lehetne! mint a háború, olyan ez is, kikényszeríti a fejlődést (a háborúban pl. a technológiai és tudományos fejlődések üteme hatványozódik meg a kikényszerített helyzet miatt!), ez a legjobb bennem, bármit is dobjanak felém, attól válok többé! >:D

(törölt) 2012.06.28. 16:26:09

@sulcus: ezek után felesleges is volt bármit írnod! :D ezekkel sem értél el semmit! >XD

(törölt) 2012.06.28. 16:32:40

@sulcus: "Egyébként ha annyira bátor vagy" - egy bátor troll :DDDDDDDDDDDDDD trololololollóóó! >:DDD

(törölt) 2012.06.28. 16:33:29

@sulcus: egyre hülyébb vagy :D de élvezet nézni ahogy változol a hatásomra! >XD

sulcus (törölt) 2012.06.28. 16:50:40

@közönséges üregi zsidó: Trabant 601 delux.
Szív-sűrít és gyújt-kipufog és a végén 3 utógyújtás (tudod mikor a gyújtáshiba miatt az el nem égett üzemanyag a kipufogó rendszerbe kerül és nagy hanggal ott robban be) :-)

(törölt) 2012.06.28. 16:54:35

@sulcus: egészségedre! jólesett? XD

sulcus (törölt) 2012.06.28. 17:11:39

@közönséges üregi zsidó: elélveztem a gyönyörtől!
Kezded összekapni magad,utóbbi időkben nagyon lányos voltál.
Örülök, hogy segíthettem. :-)

sulcus (törölt) 2012.06.28. 17:57:29

@közönséges üregi zsidó: "ilyen hozzáállású, mégis én vettem rá, hogy minél hamarabb lekopjon rólam!"
De hamar le tettszettünk kopni?!

Kiss.Mark 2012.06.28. 18:06:09

@közönséges üregi zsidó: @sulcus: Ácsiácsi mivan itt? Énis akarok kommentelni. magmondalak benneteket hogy nem hagytok. XDXD

(törölt) 2012.06.28. 18:44:08

@sulcus: mint már mondtam, üregit kinyírom nemsoká, szal ami neked nem elég kemény, az nekem csak annyi, hogy már nem hozom a troll formát... ehhez neked közöd nincsen! ígyis-úgyis végzek üregivel nemsoká! jön a váltás! :D

(törölt) 2012.06.28. 18:45:35

@sulcus: te még csak tetszeni fogsz kopni XD már ha ezt így folytatod, mert ez elég sovány, és kezdek rádunni! :D "rosszul csinálod"! :D

(törölt) 2012.06.28. 18:46:19

@Kiss.Mark: te túl csúnya vagy nekünk ide! XD

Kiss.Mark 2012.06.28. 18:47:56

@közönséges üregi zsidó: Pfff. Meg vagy mondva most má télleg. XD

(törölt) 2012.06.28. 18:49:22

@sulcus: "Kezded összekapni magad" - nem értem, hogy neked mért hiányzik hogy veled szemben is mindenkor, minden esetben trollként viselkedjek... azt gondoltam hogy ezen túl vagyunk, de valamiért te elvárod, hogy téged is alázzalak! mintha enélkül nem tudnál meglenni! mintha elvárnád tőlem... pedig nem emlékszem hogy egyszer is prédának tekintettelek volna... na mindegy, végül is ez is egy eshetőség XD

(törölt) 2012.06.28. 18:52:28

@Kiss.Mark: nem mert te vagy megmondva! és pisis vagy! XD

(törölt) 2012.06.28. 19:08:12

@Kiss.Mark: te vagy a kánikula! :@ te meg... temeeeg... tejszopcsizós seggbekuki vagy! XD

Kiss.Mark 2012.06.28. 19:10:31

@közönséges üregi zsidó: Az mind te vagy és mi vagyok én. :D

(törölt) 2012.06.28. 20:23:38

@Kiss.Mark: "és mi vagyok én" - ha arra lenne szó, azt nem hagynák bekerülni az enciklopédiákba! XD

Kiss.Mark 2012.06.28. 20:25:26

@közönséges üregi zsidó: Még mindíg a saját neveidet sorolod he? XDXDXD

Kiss.Mark 2012.06.28. 20:41:29

DEEeeeeEEEeeeEEEeeeeeeeeeeee. :D

sulcus (törölt) 2012.06.28. 22:48:03

@közönséges üregi zsidó: Nem tudtad,hogy mazochista vagyok? :-)
Különben nem velem másokkal.
Egyébként,ha benned van,nem tudod kivégezni,csak más nickel leszel uszító,agresszív,anarchista,cinikus,beképzelt és nagyképű. :-)

(törölt) 2012.06.29. 17:44:08

@sulcus: eddig nem, na de most akkor kíméletlen leszek veled: aranyos sulcus, jó sulcus, szép, okos sulcus! >XD
és a másokat ennyire sziveden viseled? :D
te azt gondolod, hogy én valóban ilyen is vagyok az életben? én magam is röhögök üregin sokszor! :D ez nem bennem van meg, hanem egy részem kiterjesztése! tehát ha azt mondom neked, hogy te naiv vagy, és te erre kiépítesz magadnak egy szerekört, amiben totálisan idiótán, elmebetegen, elborultan, brutálisan hülyén fogsz viselkedni minden nap minden órájában amikor azzal a nickkel írsz, attól te még nem leszel azzá, csupán kiterjeszted a naivitásodat, rájátszol arra, túlkompenzálod, egyfajta karikatűráját mutatod meg, amiben minden eltúlzott... akkor válna csak a részeddé ez, ha életed végéig ezt a szerepet hoznád! de én üregit eldobom pár hónap subba használat után (igaz jóval régebben írogatok vele, de csak mostanában volt ez a subba roham XD) - ráadásul amit mondasz, csak akkor állná meg a helyét, ha csak ez lenne bennem! de mint már sokadszor is írtam, üregitől teljesen eltérő, vele ellentétes, össze sem férhető szerepeket is futtatok vele egy időben, párhuzamosan, amik jóval nagyobb számban, jóval nagyobb hatással volnának rám mint ez az egy karakter! de még azok sincsenek! szóval hangyából csinálsz elefántot, ha azt hiszed ez az egy nick bármilyen hatással is volt rám! én ezen a nicken rengeteget röhögtem - de ezt teljesen őszintén mondom! nem csak a kapott reakciók miatt, hanem a reakciókra adott üregi féle reakciók miatt! :D szóval amit innen tovább viszek az egy nagy adag jókedv, a manipulatív, provokatív készségek tárházának bővülése, rengeteg erő olyan dolgok folytatásához, amik más számára eleve elrendeltetetten bukásra lennének ítélve, én mégis kitartóan tudom majd folytatni, ha az az én érdekeimet szolgálja majd! üregiben rengeteg kitartás, és erő volt! akkor is ha önmaga karikatúráját hozta sokszor! :D szóval nem sajnálok semmit, nem veszítek semmit, minden amit üregi által tettem vagy mondtam az előrébb vitt engem bizonyos dolgok megértésében, amit az itteniek talán csak akkor érthetnének meg, ha hónapokig azt elemezgetnék hogy üregi mit miért mondott vagy tett! :D és nem, őszintén kimondhatom hogy egyik üregire tett jelződ sem váltott ki bennem negatív eltolódást a jellememben! mert mindvégig tisztában voltam azzal, hogy üregivel nem azonosulhatok, hogy nem lehet a részem, csupán alakítanom kell őt, mint egy előadónak! :) ami bennem volt az csak egy mag - ami mindenkiben megvan! ezt a magot elültettem üregiben és üregi kinőtte magát fává, amit üregi okozott itt a subbán, és mindaz amit ebből megtanulni lehetett az már kitesz egy egész erdőt! :D szimpla kauzalitás, de olyan ágazati levezetéssel amire a legtöbben, üregit elnézve csak legyintenének! és ezért szép, mert olyan mély negatívumokba ágyaztam ezt a szerepet, hogy senki se képes átlátni a mögötte rejlő lehetőségeket! mindenkit elvakít a nyers otromba stílus, ami olyan ösztönös érzelmeket váltott ki, ami lehetetlenné teszi bárki számára is, hogy nagyobb mélységeket lásson bele ebbe a karakterbe! míg én csak lubickolok ezekben! >:D üregi a fa, ami annyira közel jön hozzátok, olyan erősen beletolja magát a képetekbe, hogy végül nem látjátok tőle az erdőt! :D és most már gyakorlatilag végeztem is vele, amit akartam megkaptam, és ti csak egy trollt láttatok az egészből! :D körbe ért az egyenlet, aki érti az most mosolyog! a többi, a tudatlan tömeg, pedig dühöng és utálkozik üregi miatt! :D elégedett vagyok mindennel!

(törölt) 2012.06.29. 19:42:27

@Kiss.Mark: attól még csúnya vagy! beeee XD

Kiss.Mark 2012.06.29. 19:43:35

@közönséges üregi zsidó: NeeeEEEeeEEeeEEeeEEeeeeeem. Teeevagyaaaaaz. XD

(törölt) 2012.06.30. 11:04:00

@Kiss.Mark: büdi vagy!

@sulcus: meglesz, mindig megvan! - neked is

(törölt) 2012.06.30. 11:08:01

új posztokra már nem is reagálok, amikre már írtam, és válasz érkezik rá, azokat még megnézem, hétfőtől pedig nincs több üregi! >:D

Benedek_Úr 2012.06.30. 11:51:14

@közönséges üregi zsidó: Mi ez a Siratófal itt már megint? Nem Jeruzsálemben vagy jóember!

(törölt) 2012.06.30. 11:57:45

@Benedek_Úr: elhagy titeket a megváltótok! >:D ezért ez a vészjósló hangulat! >XD

egyébként meg üdvözlöm ez első égen köröző keselyűt! megtisztelsz azzal, hogy még az utolsó szavaimat is megszállottként követed! >XDDD

Benedek_Úr 2012.06.30. 13:44:04

@közönséges üregi zsidó: Utolsó szavaid? Tudtam hogy az AIDS utolér végül, de hogy ilyen hamar... :)
Btw! Nem akarok pofátlannak tűnni, de (mielőtt lekapcsolnák a lélegeztetőgépet) azért igazán megköszönhetnéd hogy (néha napján) figyeltem/tünk rád! Csak egy egyszerű köszönöm a lelked ápolásáért és hogy reményt és értelmet adtam/tunk létezésedhez. Bár tudod mit, nincs is ilyesmire szükség!
Tudom hogy szereped nem engedi hogy kifejezd, de lelked mélyén ott csírázik a hála érzésének apró, de szívós magja.

Nincs mit!

(törölt) 2012.06.30. 16:33:58

@Benedek_Úr: van nálad öngyújtó? >XDDD
süti beállítások módosítása