Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Ne felejtsetek a hétvégén is jól bebaszni

2012.07.13. 13:43 | Subba Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr974652797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulcus (törölt) 2012.07.13. 15:41:26

Viszont, NE recskázzunk mielőtt kúrni megyünk!

wilson77 2012.07.13. 15:49:34

1992-ben, 16 évesen, amikor még kerestem saját identitásomat, még jóval eszmélésem előtt voltam, és még nem tudtam eldönteni, hogy a Rapülők vagy Hobo Blues Band, mert bár mindkettő tetszett másért-másért, Gyulával, a magas, furcsa fiúval, az akkori legjobb barátommal (azért az akkori legjobb, mert csak ő volt -és neki én) elmentünk a péntek délutáni tini diszkóba, hogy végre nők szagát/illatát is érezzük, mert mindketten vágytunk rá, és addig - s azután még egy ideig - sehogy sem sikerült elveszteni a szüzességünket, pedig nagyon vágytunk már rá, nos a tini diszkóban, ahol csak kóla volt meg narancs, meg tonic, és a lányok csak magukkal álltak szóba, velünk meg nem, mi meg elkeseredten, de ezt nem mutatván táncoltunk Dr. Alban It's My Life-jára, miután és mielőtt újabb kólát öntöttünk volna magunkba, meguntuk az egészet, és a vége előtt (19 óra) leléptünk.

Nyomorúságunkban fogtuk, és az anyai jó tanács ("vigyázzatok magatokra!") ellenére azt gondoltuk, hogy egyszer élünk, és óvatos pillantások közepette kicsit tétován beléptünk a Aranymacska presszóba, ahol a pultnál egy középkorú, kicsit kedves nő állt (Ági néni, később, miután sokszor jártunk oda pénteken és szombaton esténként, felkínálta a tegeződést, csak Ági), s ahol a nyerő- és játékgépek valósággal megzaboláztak minket, odamentünk a pulthoz, és halált megvető bátorsággal kértünk egy-egy vébékát, amit a legnagyobb meglepetésünkre meg is kaptunk Gyulával, a magas, kicsit furcsa fiúval, aki akkor sem fizetett már, majd gyorsan, félve, hogy lebukunk, mert nem vagyunk még 18-ak, valósággal elmenekültünk a pulttól, leültünk az egyik műbőr székre (asztal: műmárvány, jelentem, ragadt), és valami folyékony égi mannaként fogadtuk és kortyoltuk a rettentő italt, melyben megéreztük a bűn édes ízét (azt hiszem, inkább a Duna-melléki édes vörös volt a ludas ebben), s tudtuk, miénk az élet, itt a szabadság, itt a jólét, nekünk mindent szabad. Vérszerződést kötöttünk Gyulával.
Ezen felbuzdulván Ági nénitől minden mindegy alapon kértünk még kettőt ebből a fenséges nedűből, amit meg is kaptunk. Majd még egyet.

Időközben lassan 10 óra lett és haza kellett menni. Hazaérvén persze apámmal hozott össze a sors, aki észrevette, hogy csatakrészeg vagyok, de elnézte. Nem úgy anyám, aki első kétségbeesésében a "nem mondtam, hogy vigyázzatok magatokra?!" mondat elhangzása előtt pofánvágott, majd elküldött aludni, ami nem nagyon ment, mert forgott a szoba, és úgy szédültem a vörösboros kólától, mint még soha semmitől.

A következő héten pénteken kihagytuk a tini diszkót. Cserébe elmentünk az ABC-be, vettünk egy kis üveg Trois Tours "konyakot", s az ital társaságában elmentünk Gyulához. Az ital felét megittuk, a többit eltettük nehezebb időkre.
Ezek után az Aranymacskába, Ági nénihez (később Ági) menekültünk, s ugyanannál a ragacsos asztalnál ittam a ciberét Gyulával, a magas, kissé furcsa fiúval, aki akkor pénteken sem fizetett.

Nos, hát, akkor láttam ezt a matricát a pultnál, a fellógatott poharak jobb szélén, és nagyon tetszett.

Végleg eldőlt: Hobo Blues Band.

-wilson

ethan blow 2012.07.13. 16:06:23

"ahol a nyerő- és játékgépek valósággal megzaboláztak minket"

Hogy érti ezt, kolega?

wilson77 2012.07.13. 16:12:36

@ethan blow:
kedves ethan blow!

Elvarázsoltak.
Lehet, a szóhasználatom pongyola, helytelen.

köszi! :)

-wilson

dr. Wilbur Swain 2012.07.13. 16:26:43

@wilson77: megbabonáztak
egyébként annyira nem régi, de legalább jó, bár azt sosem értettem, mi szükség van arra, hogy egy más által kitalált és illusztrált, más nyelven megírt poént ellopjunk, és édes hazánk nyelvére lefordítva sajátunkként adjuk el

wilson77 2012.07.13. 16:28:04

@é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛:
Kedves é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛!

Sajnos a modorosblogot nem annyira kedvelem, bár valóban olyan minőségű szövegeket hozok létre, amelyek ott elférnének.

Mindenesetre köszönöm a kritikát! :)

Üdv:
-wilson

ethan blow 2012.07.13. 16:31:03

@wilson77:

Én csak szimplán a jóindulattól vezérelve kérdeztem rá, aki ismer, az tudja, hogy engem csak a technika és a fair play motivál igazán.

wilson77 2012.07.13. 16:31:16

@dr. Wilbur Swain:

Kedves dr. Wilbur Swain!

Teljesen igaza van mindenkinek, aki a megzaboláztak-megbabonáztak problémakört szememre hányja. Van miért, bocs mindenkitől. Pillanatnyi (?) zavar.

És tényleg nem olyan régi.

Köszi, üdv:

-wilson

Üdv Londonból, Avi 2012.07.13. 18:01:42

@wilson77: Csak azért regisztráltam, hogy leírhassam: ilyen jó kommentet régen olvastam!

wilson77 2012.07.13. 18:26:26

@Üdv Londonból, Avi:

Ó.

Kedves Üdv Londonból, Avi!

Zavarba hozol, ne tedd, és ne túlozz, kérlek. :)
Persze, ha ironizáltál, akkor megértem.
Azt meg nem is tudom hova tenni, hogy ezért regisztrál.

Köszönöm a visszajelzést!
Üdvözlet Londonba!

-wilson

(Amúgy meg szerintem modoros.)

Brevis 2012.07.13. 18:45:50

@wilson77: Azért beleszőhetted volna,( még ha nem is igaz ), hogy lett az Ági meghúzva.:)

Zuzu Petals 2012.07.13. 19:29:41

@wilson77: Én nem vagyok ilyen kukacos, nekem tetszett. Még egy kis olvasgatás, és ilyen apró malőrök sem lesznek.

Zuzu Petals 2012.07.13. 19:31:55

@wilson77: Továbbá a modorosságnak van egy nagyon is kellemes szintje, amit nehéz belőni, de Neked sikerült.

Az állandó szavazók között kisorsolunk 2012.07.13. 23:04:54

Minden kedves multba revedo, es az elv tengeren hanyatdolve ladikozo kedves topictars elnezeset kerve, mintegy joindulatom jelekent szeretnem a szives tudomasukra hozni, hogy PINA.

BP80 2012.07.13. 23:26:23

@wilson77: Többször is visszatér ez a "Gyula a furi fiú" vonulat. Most akkor a srác ilyen esőember-félén volt fura, vagy valami egész másról van szó, és a megjátszott nőzés illetve a korai alkoholizmus csak a homokos gerjedelmek elleplezésére- illetve elfojtására szolgált?

A nagy Humungusz 2012.07.13. 23:29:28

@wilson77: cseszdmeg,nem te vagy izomtibi személyesen?

sulcus (törölt) 2012.07.13. 23:36:03

Azért én brevis kollégával egyetértve igen csak arra a csattanóra vártam,hogy Ágnes asszony (néni) amikor már megtermeltétek neki az aznapi bevételt és elég bátrak is voltatok,mondjuk behívott benneteket a raktárba és egyenként "felszippantott".
Amikor meg hazamentél és anyukád meglátta a szennyesek közé lezserül odavetett rittyós klottgatyád,elnéző mosollyal megkérdezte,milyen baleset történt kisfiam?
No és ezek után lett Ági néniből Ágika.

nemértekhozzá(m) 2012.07.14. 02:45:45

úgy sírjátok ezt az ági nénivel való dugást, mintha bármelyikőtök 22 éves kora előtt elvesztette volna a szüzességét.

sulcus (törölt) 2012.07.14. 09:35:03

A 90-es évek elején amikor az Aranymacska presszóban voltam pultos, gyakran bejárt hozzám két fiatal srác azzal az ürüggyel,hogy boros kólát kértek.
Az egyik nagyon magas volt és Gyulának hívták,a másik viszont nagyon fura fiú volt,kicsit vágott szemét egy úszó szemüveggel takarta amiből mindig egy cső állt felfelé.
Utóbbinak valami fura idegen neve volt a keresztnevére emléxem csak, az 77.
Szóval nagyon jól nevelt,tisztelettudó fiúk voltak,mert mindig nagyot köszöntek,hogy:csóóókolom Ági néni,mielött az a fura uszószemüveges felkiáltott,hogy "fak'anál"és jól seggbe kúrt!
Persze én akkor mondtam nekik,hogy tegezzenek csak nyugodtan,főleg a 77 nevű fura gyerek miatt,mert mindig EU-s zászló volt hanyagul a hátára vetve.
Néha ugyan zavart egy kicsit,mikor a csőbe beszélt,olyan hangja volt mint a Csillagok Háborújából a fekete csuhásnak.
Na azóta megváltozott az életem,hála a két fiúnak...
Én így emléxem a régi szép időkre,azóta nyugdíjas államtitkár vagyok.
üdv.:Ági

kormanyrud 2012.07.14. 13:37:13

@wilson77: Ha egyszer ezeket kiadod könyvben, szólj!

vénkujon 2012.07.14. 17:51:45

@wilson77: hm. Áginéni amolyan "Trafikosnő"-féle?:D

Pilóta78 2012.07.15. 01:31:11

@sulcus: Jó érzés volt leírni, hogy "és jól seggbe kúrt", ugye? Valld be, hogy felizgultál, miközben gépelted ezeket a szavakat, te kis ratyi!

tucano 2012.07.15. 02:38:53

A Dunamelléken teremtett engem az Úr napsugara és békében nőttem nagyra és ízesre a magyar szőlőtőkéken. Ahogy hűvös szelekkel beköszöntött az október, dolgos paraszti kezek szüreteltek le, majd taposták ki a belemet valami koszos kommunista mgtsz kádjában, de ezért vagyok, ez is a létezésem céljához vezető út egy rövid kis pillanata. Üveg helyett legnagyobb meglepetésemre egy 50 literes műanyagkannában kötöttem ki, amelyben adalékként némi fagyállót és ismeretlen eredetű tablettát, valamint vizet is adagoltak hozzám, bár így is megmaradt jellegzetes vörös színem. Rövid szállítás után egy vidéki szocreál stílusú kiskocsmába kerültem. Nem számítottam semmi jóra, de egy péntek esete, olyan 19 óra körül lehetett, a repedezett körömfestésű pincérlány pohárba öntött, majd hozzámadott egy kis kólát is, nem sokat mert az jóval drágább volt nálam. Egy magas, furcsa fiú, valami Gyula nyelőcsövében kötöttem ki. Szomorú történetem végét az jelentette, hogy üvöltve hányt ki egy falusi kiskertbe az ablakán keresztül, amikor Ágira gondolva verte ki magát, de tini részegségében az ütemes mozgástól felkeveredett a vbk-hoz nem szokott gyomra. Az külön csapás volt, hogy miközben a kiskertben keveredtem a jó zsíros magyar földdel és Gyula gyomorsavának maradványaival, a fiú elkezdte dúdolni a Rapülők "Túr dö flanc" című számát.

Jimmy Hoppkins 2012.07.15. 19:17:51

Emberek! Csak én vagyok egyedül, aki emlékszik arra, hogy ez már volt itt? o.O

sulcus (törölt) 2012.07.15. 19:47:20

ja
ebből s látszik milyen öreg vagy

Zuzu Petals 2012.07.15. 19:59:55

@tucano: Hát ez kurva jó lett!
Ki kéne adnotok egy közös kötete! de legalábbis csinálhatnátok egy blogot valós és vélt emlékekből.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2012.07.16. 07:54:52

@wilson77: ez pont olyan volt, mintha Alekosz adta volna elő :D

wilson77 2012.07.16. 12:41:35

Kedves nép, kedves gyerekek!

A méltatlanul nagy figyelmet köszönöm, meghökkentő ez, és teljesen értetlenül állok előtte.

Nehány reflexió a kollegináknak, kollégáknak.
@Brevis:

Kedves Brevis!
Hiányosságom nem tűr elnézést. Valóban lehetett volna egy ilyen irányt venni. Talán majd máskor. :)

@BP80:
Kedves BP80!
Egyszerűen remek a meglátásod. Természetesen a homoszexuális szál magától értetődik majd' mindenkinél: mi akkor a boros kólába fojtottuk.
Gyula leginkább esőember-féle.

@moharasz75: :))

@vénkujon:
Kedves vénkujon!
Az allúzió gyönyörű!
(Én kérek elnézést Fellinitől, hogy wilson egy kontextusba került vele. ;) )

@Zuzu Petals:
Kedves Zuzu Petals!
Nagyon kedves vagy! A modorosság a fő ismérvem, amit titkolni és elfedni és tagadni szeretnék, de minduntalan kibukik. Hjaj.
Keményen koppannak a szavak: "modoros vagy" :))

@Zka:
Kedves Zka!
Ez dicséret vagy jogos kritika? Én utóbbit érezném ki. De ahogy Lennon mondta, gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni, s a haza fényre derül.

@sulcus: @tucano:

Kedves sulcus és tucano!
Remek-remek, nagyszerű! Nevettem sokat. Alakítsunk zenekart! (Én dobolok, rosszul) ;))

És szeretnék egy kitűnő kommentet megemlíteni és figyelembe ajánlani @Az állandó szavazók között kisorsolunk: (feltehetően) kollegától
A francba Madáchcsal vagy Voltaire-rel és az összes teozófussal. Tévedtek. Az élet értelmét fent nevezett kolléga adta meg. :))

Mindenkinek köszönettel a hozzászólásáért, jogos kritikáért, üdvök:

-wilson

(Ha nyögvenyelősen is, de túléltük valahogy ezt a Subba-mentes hétvégét így)

Valerijov 2012.07.16. 13:59:36

@Jimmy Hoppkins: volt már, igen, csak akkor a pontagyú jobbikosokat hergelni, most meg életigenlő, fesztiválszezoni alapvetés, gondolom én. ugyanakkor, ha már volt is, te talán nem ittál múlt hétvégén, meg az azelőttin, meg az azelőttin? háttakormeg?

Valerijov 2012.07.16. 14:02:48

@wilson77: a trafikosnő mellé esetleg egy vegye-vigye kaliberű nőismerősről szóló tinédzserkori történet is van a tarsolyban?

wilson77 2012.07.16. 14:17:29

@Valerijov:
Kedves Valerijov!

Alkalomadtán előveszem. :)
üdv:
-wilson

digitime 2012.07.16. 14:25:12

Csába, ezt a posztot már pont nem láttam... El is felejtettem.

Tungus 2012.07.16. 15:40:44

@wilson77: Velem ugyanez történt, csak Gyulát Zolinak hívták, Ágit Helgának, a preszót meg Bajatexnek.

wilson77 2012.07.16. 15:52:57

@Tungus:
Kedves Tungus!

Ugye-ugye. Az a fránya kollektív ifjúkor... ;)

Üdv:
-wilson

Mr. Mojo 2012.07.17. 20:58:03

Amondó vagyok, hogy ennek a wilson gyereknek saját blogot kellene indítania... És akkor nem itt traktálná az olvasókat a szar és érdektelen faszságaival, aztán úgy viselkedik, mint valami Oscar-díj átadón, mindenkinek köszön mindent, meg szopogat néhány faszon egy kicsit. És akkor a csürhét is vihetné magával, akiknek ez az irodalom csúcsa, hogy ideböfögött valamit ez a nyomorék. Szopó blúz bend. Pff.

wilson77 2012.07.17. 22:19:11

@Mr. Mojo: @Tungus: @Valerijov: @Zka: @Zuzu Petals: @sulcus: @tucano: @kormanyrud: @vénkujon: @BP80: @Brevis: @Üdv Londonból, Avi: @ethan blow: @moharasz75:

Kedves Mr. Mojo!

Annyira pocsék érzés, hogy pontosan ezt gondolom én is: szar, érdek- és értéktelen minden, amit csinálok, legjobb esetben is középszerű, és sokszor megfordult a fejemben, hogy traktálom a kommentelőket. -Ennek bevallása nem is olyan könnyű feladat, kérlek, hidd el, kedves Mr. Mojo.
És ezeket most egészen komolyan mondtam.

Továbbá az is lehet, hogy szaralak vagyok, mert - pusztán udvariasságból és egy kis elmebaj miatt - köszönök, és emberként tekintek minden kommentelőre, annak dacára, hogy egyesekkel komoly vitáim voltak-vannak-lesznek, komoly és nem komoly, fontos és kevésbé fontos dolgokról; másokkal meg többé-kevésbé egyetértek -ezzel mindenki így van (ti. egyetértés/egyet nem értés ügyében) mint mindenki, aki netezik és konmmentál.
S teszem ezt úgy is, ha az internet világában az anonimitás hellyel-közzel megvalósul, s itt arctalanságról és szerepjátszásról (is) szó van.

Az irodalomról pedig, mivel némiképp érintve vagyok a témában, úgy hiszem, - normális hangnemben - vitaképes volnék. Ugyanakkor magam - és azt hiszem más sem - gondolta, hogy a fenti böfögés, ahogy fogalmaztál, az irodalom csúcsa. Nem, semmiképpen sem gondolta ezt senki így.
S lehet, egyetértünk abban, hogy a fenti szöveg egyszerűen szar. Szerintem az. Úgy tűnik, te is annak tartod: látod, könnyen megy ez, máris van egy közös pont az életünkben. Ez jó, mi több, remek!

***

Aki esetleg olvasta némely kommentemet, azt észrevehette, hogy általában viszonylag normálisan beszélek, tiszteletben tartva az emberi méltóságot.

Ámbátor szeretném leszögezni a fenti mondattal harmóniában és mindezt kellő tisztelettel, hogy menj te a büdös picsába, te barom, - akit szájon baszott a Moszkva téri hajléktalanok egy redvás csoportja, mert megláttak téged, amint ellopsz egy méretes anál intrudert a sarki CBA-ból, hogy otthon csöndes magányodban élvezhessétek egymás társaságát, és így büntettek, mert könyörögtél nekik, hogy ne dobjanak föl téged, te görény - amiért más kommentálót, ahogy fogalmazol, csürhét küldesz el miattam, te szarfaszú -hogy finoman és nőiesen fejezzem ki magam.

Küldj el engem a picsába, ha gondolod, de miattam mást ne, fütyike.

Szívélyes üdvözlettel:
-wilson, a nyomorék

sulcus (törölt) 2012.07.17. 23:34:50

@Mr. Mojo: Örülünk,hogy 3 év alatt összejött az itt látható 41.hozzászólásod.
Magam részéről gratulálok.
Kemény teljesítmény volt mind mennyiségi, mind minőségi szinten.
Kizárólag a magam nevében gratulálok, kemény csávó vagy.

sulcus (törölt) 2012.07.17. 23:40:58

@Mr. Mojo: Ja és a "csűrhét" meg intézd el egy iráni import atom-bombával, hogy ne zavarjanak. Most féláron kapni, így a nyári akciókban.

Valerijov 2012.07.18. 17:36:37

@Mr. Mojo: van a 7 mesterlövészben az a jelenet, mikor a csársz bronzon alakította figura elkap egy kisfiút, a térdére fektetve elfenekeli, mivel az a saját apját gyávának nevezte, mindegy, azt akartam kérdezni, hogy neked ennél a jelenetnél felállt-e a faszod?

escéhá 2012.07.18. 18:50:11

Ez az én szövegem volt saját kútfőből még a 80-as évek végéről. Egyszer részegen véletlenül ilyet mondtam, hogy ezt még megisszuk és elmegyünk inni. A társaság meg elterjesztette. Kérem a jogdíjakat Hubertusban és sörben!

Hozzál sok pénzt meg egy ötezrest!
(Ez annyira régi, hogy még az ötezres volt a legnagyobb czímlet. Koronában.)

Mr. Mojo 2012.07.18. 20:35:22

"Örülünk,hogy 3 év alatt összejött az itt látható 41.hozzászólásod." Jujj, valóban, hát ez hihetetlen. Így kell az embert mérni, hogy a "subbán" hányszor szólt hozzá. Bizonyára te többször tetted, ezért jobb és okosabb ember vagy. :)))) Irigyellek, nagyon tudsz.

Mr. Mojo 2012.07.18. 20:42:02

@wilson77: Bocs, öcsi, de nem olvasom el a sok ömlengést, mert nem érdekel. Örülök, hogy itt valami nagy embernek gondolod magad, mulatságos, hogy vannak ilyen emberek, hogy ilyen berkekben törekednek babérokra. Vakok között.. :)Mit szeretnél, nyomorék, mondd csak? Simogassák meg a kis horpadt homlokod, hogy ez a wilson egy igazi egyéniség, ez aztán nagyszerű szórakoztató alak? Hát babusgatásra vágysz, lelkem? Otthon nem kapod meg? Szegény hülyegyerek, írj még, és te leszel itt a társaság nagy szórakoztatója, akire a szerencsétlen műveletlen hülye majd felnéz. Jó szórakozást. És mindig írd alá a fárasztó posztjaidat, mer' attól egyéni leszel. De szar. A subba mélypontja volt mindig is, amikor valami hülye önmagát itt akarta a szarhalmon felépíteni. Persze mindig is visszasüllyedt önmagába. A szarba.

wilson77 2012.07.18. 20:45:19

@Mr. Mojo:
Kedves Mr. Mojo!
Imádkozom a lelki üdvödért!

Megértéssel:
-wilson

Mr. Mojo 2012.07.18. 20:57:41

Juj, annyira izgalmas, hogy ilyen méltóságteljesen válaszoltál, és nem estél ki a kis szerepedből. Emberek ezrei tisztelnek most. Amennyiben imádkozol értem, lehetőleg bő nyállal tedd. Mondjuk legalább a fárasztó és olvashatatlan ömlengésed szavakban mérhető hossza lerövidült.

Anyád.
-Mr. Mojo

wilson77 2012.07.18. 21:01:14

@Mr. Mojo:

:)
tisztelettel:
-wilson

Mr. Mojo 2012.07.18. 21:07:03

Köszönöm a szmájlit, ez mindig, minden fórumon a bosszúság jele, hogy kimutassuk, mennyire nagyon boldogok vagyunk, annak ellenére, hogy valaki megbántott. Látom kezdő vagy. ...

wilson77 2012.07.18. 21:22:17

@Mr. Mojo:

Kedves Mr. Mojo!

Végtelenül szomorú vagyok.
öllek:
-wilson

Ps.

"Elkeseredve, némán ülök szobám sötétjében,
Nem érzem a helyem már ebben az életben.
Érzéseim ezek után némák, tompák,
Kijárna már nekem is rég egy csepp boldogság."

-Hadzopulosz Dimitrisz, Miért (részlet)

:))

Mr. Mojo 2012.07.18. 21:29:44

Öllek? :) Freud kikönyököl?
Nagyon szomorú, ahogyan szánalmas módon fölényeskedni próbálsz internetről keresett versikével. Jézusom, egyre jobban alázod magad, nyomorék. Most firkants valami vicceset még..

sulcus (törölt) 2012.07.18. 21:45:21

@Mr. Mojo: Nem a subbán, összesen, nyomoronc!

wilson77 2012.07.18. 22:15:17

@Mr. Mojo:
Ölellek, drága barátom.
Keresztyényi szerettel.

-wislon

Mr. Mojo 2012.07.19. 00:24:42

@sulcus: De most ezen múlik valami számodra, te szerencsétlen fasz??? Hát ez kész, micsoda egy hülye vagy, gondolom ez alapján méred magad más emberekhez. Bazzeg, nekem vót kéccáz hozzászólásom az index blogjain!! Értitek ??? KéCCÁZ!! : Te olyan szar vagy, aki nem veszi észre, hogy egy kis trágyahalomban kakaskodik..

Mr. Mojo 2012.07.19. 00:25:33

@wilson77: Köszönöm, hogy kijavítottad, csicska, bár most a wilson sem ment, mindegy, öleld anyádat, ahogyan szoktad.

wilson77 2012.07.19. 00:40:48

@Mr. Mojo:
Kedves felebarátom, Mr. Mojo!

Isten áldását kérem rád és szeretteidre.

-wilson

sulcus (törölt) 2012.07.19. 08:38:30

@Mr. Mojo:
Tudod mit?
Nyalj alám és púderozz!
OFF
süti beállítások módosítása