Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Találos kérdés:

2012.08.21. 11:20 | Subba Gecy

Ki kapott lovagkeresztet Orbántól Csintó a cigány vajda születésnapján részt vevő vendégek közül?

A film 1998.-ban készült. Egyesek szerint a fél, mások szerint az egész magyar alvilág megjelent.Páran már nem élnek közülük.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr314722855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazság666 2012.08.21. 12:57:46

Ehhez nincs mit hozzászólni!!!!

El Visco Stello (törölt) 2012.08.21. 13:24:35

Én függetleníteném a videót és a kitüntetést. Vannak puccos rendezvények, ahová fizetség fejében meghívnak híres embereket. Rendszerint színészeket, énekeseket, sztendapposokat. Nem fellépni hívják, hanem a társaság színvonalát emelendő. Csak az a dolguk, hogy úgy tegyenek, mintha a házigazda személyes jó barátai lennének, ezért kapják a gázsit. Ez egy hakni fajta, nincs ezzel semmi gondom.
Az a másik ügy - a kitüntetés - az egy nagyon szomorú dolog. Ünnepélyes keretek között példaképet kaptak fiataljaink egy olyan ember személyében, aki rendkívül kártékony. Világéletében a törvényesség határán élt, jellemtelensége közismert. Fiatalon meglopta saját társait, majd uzsorás lett. Nyíltan maffiakapcsolatokat ápol. Mint tehetségtelen művész, sokat árt a kultúrának, fogalma sincs a művész felelősségéről.
Ez az ember most a nemzet kiválósága lett. Fel kell rá nézni a kisembernek. Kérdem én - miért nem volt elég csak kifizetni? Biztos, hogy van annyi pénz. Mi lehet a szándéka a kormánynak?

wilson77 2012.08.21. 13:35:52

Annyira felbaszcsiztam magam, hogy nem tudjátok összetákolni azt a kommentlófaszt, hogy kiütközött belőlem a nyelvtannáci, és most mindenbe belekötök.

Kedves Subba Gecy!

A keltezés szabályait "A magyar helyesírás szabályai" c. kiadvány (Akadémiai Kiadó, 1984., Bp.) "A keltezés" fejezete taglalja.

Az ide vonatkozó rész szerint, idézem:
"296. Az évet és a napot jelölő számjegyekhez a toldalékok pont nélkül, kötőjellel kapcsolódnak:
az 1838-i árvíz; Magyarország 1514-ben; 1848. márc. 15-én; április 4-ig vagy 4-éig;
12-től vagy 12-étől; stb.".
Ezek alapján hibás a dátumozás (1998.-ban), de én kijavítom, mert fasza csávó vagyok. Helyesen: 1998-ban. Az évszám után és a kötőjel előtt nem kell pont. Miért kéne?

Itt szeretném felhívni a T. újságíró Kollégák figyelmét egy általánosságban elkövetett hibára, mely szintén a dátumozáshoz köthető. Javaslom, forduljunk ismételten a szabályzathoz, annak is a már említett 296. pontjához!
"Az elseje, elsején, elsejéig stb. szóalakok számjegyes írása: 1-je, 1-jén, 1-jéig stb. Az
elseji v. elsejei szóalakok számjeggyel írva: 1-ji v. 1-jei."
Tehát, aki a január-december 1-én, 1-től, 1-ig formát használja, az rosszul teszi. Bizony.
Helyesen: 1-jén, 1-jéig, 1-jétől.
Ha legközelebb meglátom rosszul leírva ezt, az író nem részesül többet orális szexben, és egy nyuszi is sírni kezd.

Aztán: ha én posztoló lennék, és nem csupán elgépelési hibát ejtettem (és nem vétettem -ez is tipikus hiba, de már beágyazódik lassan. Vö. hibát vét - azaz nem hibázik, hibát ejt - hibázik), bizony elgondolkoznék azon, hogy a különféle írásjegyek után tegyek vagy ne tegyek pontot.
Magam és a tipográfia szabályok szerint, valamint a szépérzék mián biztatnám a posztolót, ez esetben kedves Subba Gecyt, hogy bátran alkalmazza ezt az elvárást, javaslatot, intelmet.

A kommentelők felőlem elhagyhatják, de egy kiemelt társadalmi ranggal bíró posztolóban kell lenni akkora felelősségtudatnak, önérzetnek, a világbéke iránti elkötelezettségnek - melyhez kétségtelenül hozzájárul a taglalt kérdés helyes megválaszolása - hogy ezeket alkalmazza is.

Végül pedig:
a "Csintó a cigány vajda" is sajnálatos módon elgépelési hiba áldozata lett.
Ugyanis a hatályos szabályok grammatikai, mondattani szabályok szerint a "Csintó" tulajdonnév után egy vesszőt kell tenni, mondhatnám alkalmazni.
Vesd össze: hogy aktuális legyek: István, (vessző) a király (tényleg, tegnap sehol sem volt, nem baj majd jövőre mindenhol leadják); "Jó estét, (vessző) Magyarország" és a többi.

Maradéktalan üdvözlettel kíván lelket nyugtató, elmét serkentő, további kitartó cigányozást (ha ugyan lesz) a drága kommentelő társaimnak:

-wilson, a jogvédő cigány nyelvtannáci
:))

wilson77 2012.08.21. 14:06:06

@Káosz Professzor:
kedves Káosz Professzor!

Jaj, köszi, elkerülte a figyelmemet!
De aztán jövőre legyen ám legalább 2-3 csatornán! (Utána jöhetne a magyar vándor, amibe viszont belefutottam)

kösz-kösz!
Üdv:
-wilson

hardenberg 2012.08.21. 14:08:16

Csak tán nem a Pataki Atus?

igazság666 2012.08.21. 14:08:32

@wilson77: Az általad felsorolt kifogások illetve helyreigazítások nélkül,biztosra veszem,hogy senki nem tudja levonni a következtetéseket.Viszont a te véleményedre a videóval kapcsolatosan nagyon kíváncsi lettem volna.

tace 2012.08.21. 14:11:59

jöhettek-mehettek de ijen rajherceghek sohasem lehettek!!!!!!@@@@@@@@@ iritykegyettekh kutyákh!!$$$$$$$

B. Bíró 2012.08.21. 14:13:40

@wilson77: Továbbá - bár ezen mindig vita van, úgyhogy ideírom, hogy szerintem - az, hogy cigányvajda egybe van.

wilson77 2012.08.21. 14:25:28

@igazság666:
Kedves igazság666!

Emlékszem, ezt annak idején anyámékkal együtt láttuk a tévében. Elég nagy volt a hümmögés, adott esetben a felháborodás főként úgy, hogy addig azért nem nagyon lehetett tudni (én nem tudtam), hogy ilyen van.

Mindazonáltal elmenni egy születésnapi buliba még Szovjet-Oroszországban sem bűn, hát még
Magyarországon.

Ha a résztvevők között volt bűnös - származástól teljesen függetlenül -, akit a bíróság elítélt, akkor annak - a bírósági ítélettől függően - börtönben, fegyházban vagy más büntetési tételben kell részesíteni. Hacsak már (a felvétel készítése ideje előtt vagy után) le nem töltötte a rá kiszabott jogerős büntetését.

A bűnösnek bűnhődnie kell, a hatóságok meg a bűncselekménnyel arányosan tegyék a dolgukat.

üdv:
-wilson

El Visco Stello (törölt) 2012.08.21. 14:31:54

@B. Bíró: Írjuk csak külön! Ha minden vajdát különírnak, miért pont a cigány vajdát írjuk egybe?

okloma 2012.08.21. 14:50:07

a megfejtés: pataky attila. első vagyok? mit nyertem?

wilson77 2012.08.21. 14:56:55

@B. Bíró:
Kedves B. Bíró!

Nos, valóban.
A felvetésed meglepett, és nagyszerű bizonyíték arra, hogy mindig akad egy okosabb, erősebb (miközben te nem vagy sem okos, sem erős, és soha nem is állítottad ezt magadról).

Szóval. Megnéztem a szótárban, ott külön van írva a cigány vajda=cigány nemzetiségű vajda. Csakhogy ma, Magyarországon - gondolkodtam el és tettem fel a kérdést magamnak - milyen más nem cigány nemzetiségű vajda van (vagy éppen nincs, szerintem nincsen)?
Ezért. A nyelvi érzékem feltámadt, fogtam egy darab papírt, rátettem a billentyűzetre, és leírtam: cigányvajda, és láss csodát, egybe jött ki. De ezzel nem elégedtem meg, megkerestem az egyik kedves nyelvész ismerősömet, megkérdeztem tőle, és ő is azt mondta, szerinte egyben van, így: cigányvajda.

Nos, akkor használjuk így.

Köszönöm!

üdv:
-wilson

El Visco Stello (törölt) 2012.08.21. 15:45:57

@B. Bíró: Akkor mostantól írjuk egybe! A lelketeken szárad majd, ha én nyugtalanul hálok és csatakokban fog állni alattam a lepedő!

Domain Admin · http://domain.blog.hu 2012.08.21. 15:53:52

wilson77 komolyan is gondolja vagy ő egy diplomás troll? Csakkérdem.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.08.21. 16:06:29

No, csak megérte az első sorban menetelni a béketüntetésen vagy mijafaszomon januárban...büszkék vagyunk rád Atis! Ez az ország ilyen lovagkereszteseket érdemel mint Te, uzsorásgyerek...

B. Bíró 2012.08.21. 17:15:15

@wilson77: Lassan a kedvencemmé kezdesz válni a blogtérben. Mondjuk még nem döntöttem el, hogy egy különösen ravasz troll vagy-e, vagy egy új utakat taposó zseni, de végül is majdnem ugyanaz.

Nem szeretem a latin táncot. Miért kérdezted?

@El Visco Stello:
Teljesen lényegtelen természetesen, de szerintem azért írjuk egybe, mert ez egy poszt, foglalkozás, cím, mitomén. Most ez jutott eszembe, hogy békebíró. Szóval ha annak idején erdélyi vajdának kineveztek volna egy cigányt, akkor az egy cigány vajda lett volna. Ez a - gyakorlatilag nem létező - valami meg cigányvajda. De lehet, hogy rosszul érzem. A nemzeti sport egy ideje külön írja a potya gólt, pedig szerintem potyagól, de az akadémia szerint is külön van. Passz.

hardenberg 2012.08.21. 17:23:50

@okloma: nem vagy első. tekerj felfelé. BEEE!

El Visco Stello (törölt) 2012.08.21. 17:40:28

@B. Bíró: Érv meghallgatva, megértve, elfogadva, többi mellé téve. A cigányminiszterelnök a cigányok miniszterelnöke, a cigány miniszterelnök meg egy országé. Világos...

okloma 2012.08.21. 18:39:32

@hardenberg: AAA! na jó, akkor második. :D

S4mu3l 2012.08.21. 18:52:18

04:20-nál feltűnik háttal Alfonz, a szipus
www.youtube.com/watch?v=n3UlwVm3Hww

wilson77 2012.08.21. 18:53:40

@B. Bíró:
Kedves B. Bíró!

Nahát. Köszönöm a kedves és nyilvánvalóan elhamarkodott szavakat. Nem gondolom, hogy más lennék, mint más: én a nép egyszerű gyermeke vagyok. ;)

Az általad felvázoltakban - ha megengeded - kevésbé nyújtanék segítséget, inkább kinek-kinek belátására bízom az eldöntendőt (de persze meghagyom annak a lehetőségét neked és másnak, hogy egy más kategóriát nyisson :)) )

Követve mértéktartó megnyilvánulásaidat, azt gondoltam, a nickneved egy a latin zenéhez különösképpen értő emberre utal:

www.marothy.hu/?cikk=B.+B%EDr%F3+Zolt%E1n+-+Az+%F5r%FClt+latin
üdv:
-wilson

B. Bíró 2012.08.21. 20:44:51

@wilson77: nem. sajnos. Pedig már kezdtem azt érezni, hogy valami bizsereg közöttünk.

ueresueveg 2012.08.22. 01:11:29

@wilson77:
Erre ugrassz, hogy: lájk?

wilson77 2012.08.22. 10:09:55

@ueresueveg:
Kedves ueresueveg!

Jaj, dehogy! (Ráadásul helyesen is van írva ;) )

Arról volt szó, hogy kiposztolták a videót, de nem lehetett kommentolni, mert azokat folyamatosan visszadobta valami hiba miatt (a valami -nem tudom, mi). És ez viszonylag rendszeres.
Na ekkor gondoltam belekötök az élő fába. :))

A lájkba semmiképpen :))

üdv:
-wilson

BannD 2012.08.22. 12:30:07

@B. Bíró:
A wilson az Index új kitenyésztett anti-troll szörnyrobotja. Mert valljuk be, nincs nagyobb bünti egy troll számára, minthogy kedvesen szólnak hozzá. Hát ha még ez egy kis modorossággal vegyített egészséges értékrenddel is párosul, az az igazi kataklizma. Továbbá tudvalévő, hogy aki először visz érzelmeket az érvelési rendszerébe, az veszít. Wilsonunk is tudja ezt, éppen ezért általában hideg fejjel válaszol, lett légyen a kihívás bármely ortó is.
www.youtube.com/watch?v=wO_MYX_Oto0&feature=related

ja és:
Üdv:
-BannD :P

büdöskölyök 2012.08.22. 17:41:52

vágom, hogy pati atti, de az megvan, hogy mester tomi is szerepel ebben a remek, ismeretterjesztő, rövidfilmben? Lámsza: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IysRBTmXLA4#t=1087s
süti beállítások módosítása