Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Mézike keresztelője

2012.10.01. 13:25 | Subba Zsazsa

mezik.jpg

Mézike kis keresztelő bulija a Lurdy-házban!

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr414813402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 13:35:55

Mézi, Mézi, who the fuck is Mézi?

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 13:37:50

Jájj, most már látom. Nagy a mély szegénységben élők aránya, még müezzint is fogadtak.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 13:53:42

Milyen "áldás effektet" tettek a pap bácsi keze fölé, ejj be szíp.

ex-dr. vuk 2012.10.01. 13:58:21

Latom fussa a segijbol...

Vajon minden nap tartanak egy ilyet? Amilyen a szaporulat, tuti jut minden napra egy keresztelo.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 14:02:09

@spontan: Minden bizonnyal jó keresztény módjára, szerényen, alázatosan és természetesen becsületesen boldogulnak ezek a jó keresztények itten, kétség sem férhet hozzá, s az ki kételkedik, bíz a pokelra kerül rögvest!

El Visco Stello (törölt) 2012.10.01. 14:04:30

Fake.
Az igazi bulin ott van Pataky Attis is.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.10.01. 14:09:05

@Én vagyok az apád vagyok: aki templomba jár, az rossz ember nem lehet ugyebár

SKY 2012.10.01. 14:25:30

A cigány elmegy a nemibeteg gondozóba:
- Doktor Úr! Tessen már megnézni, valami baj van a szerszámmal!
Az orvos megvizsgálja, majd így szól:
- Hát bizony ez tripper...
- Most tessék mondani! Az ember már a saját anyjában sem bízhat?!

okloma 2012.10.01. 14:26:38

jutubról: www.youtube.com/watch?v=tbqGTjvNRt0
de honnan van ezeknek ennyi pénzük? tudom már! nyilvánvaló, hogy korán reggel a gyárban dolgoznak. kelnek 4-kor plusz még túlóráznak is! így már érthető.
kedves wilson, vélemény? remélem nem voltam túl durva? (legfeljebb cinikus)

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 14:31:19

@okloma: Gyárban?! Ugyan már ne légy ilyen degradáló! Nem látod azt a sok jogászt, mérnököt, orvost, katonát és becsületes vállalkozót a videón?

Cefrekecske 2012.10.01. 14:32:51

Adóhatóság is meg lett hívva?

-Hank Moody- 2012.10.01. 14:50:58

ejj, pedig ha bejelentenék előre a zilyesmit, rögtön lehetne tudni a koordinátákat egy napalmos köszöntéshez...

kondasboy 2012.10.01. 14:51:08

Nekem is ilyen keresztelőm volt. Szép szál raj gyerök lett belőlem, hát!
Isten megáldja Mézikét!!!

Cefrekecske 2012.10.01. 15:01:47

Wilson és egyéb cigánymosdatók véleményét várom!

Pankratov 2012.10.01. 15:05:34

Valahol értékelem, hogy Mézike lett a neve és nem Kleopárina vagy Ampuletta, de ahogy a rokonait elnézem nála is garantált lesz felnőtt korára a szupernehézsúly

Illye26 2012.10.01. 15:16:32

@Pankratov: Kell a súly, hogy ne billentsen ki az első ütés.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.01. 15:26:21

@Pankratov: subba.blog.hu/2012/09/26/csatt_854

Ezért kell nekik a testsúly, hogy a titkon matriarchális társadalmuk fent maradhasson.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.01. 15:27:00

irigyek vagytok, csináljatok ti is ilyet :D

temperepempe 2012.10.01. 15:32:03

Nem érthetjük mi ezt, más kultúra na.

Soulfire 2012.10.01. 15:44:50

Sziasztok!

Én azt nem értem, hogy ilyenkor például a "wilson" és a többi, aki a posztok közel 80%-hoz ír valamit 1 órán belül, az most sunnyog és gondolkodik, mit írjon...
Nagy a baj.
Üdv.

Fatal Error! System Halted! 2012.10.01. 15:47:47

Olyan mint valami Magyar Telekom szülinapi rendezvény.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.01. 15:51:58

A fenti video is bizonyítja, h 47 ezer Ft-ból - ha szerényen is -, de meg lehet élni.

(A 8:20 körül kezdődő ordítást értem a videoban. Én is így ordítok az első mp-től kezdve, hogy elindítottam ezt a szart.)

Cecan Basescu 2012.10.01. 16:01:30

Azért ott a jutyúb accon vannak még gyöngyszemek, pl. a kis Valentino is elballagott az általánosból, meg Mercike is vágósúlyba lépett 11 évesen.

DeLoryan 2012.10.01. 16:07:52

A fotó alapján azonnal tudtam mire számítsak!
Ez valami kegyetlen volt.

Ideillő barlangrajz:
www.youtube.com/watch?v=FMIXR6NxydM

...szumátrai szuszogó... 2012.10.01. 16:29:50

@Soulfire:
wilson mostanság kicsikét undercoverban tolja, szerintem valamire készül...

wilson77 2012.10.01. 17:01:13

Jó napot kívánok a kedves Népnek!

Hogy vagyunk, hogy vagyunk?

-wilson

vendriner aladár 2012.10.01. 17:01:48

@...szumátrai szuszogó...: Hát az anyján tuti tudsz hajtogatni néhány helyen

Benedek_Úr 2012.10.01. 17:02:01

Cigányozást mellőzve megjegyezném, nagyon baszta a csőrömet az az agyonsminkelt múmia (talán a keresztanyus?), aki a templomból kijőve a gyerek fölött már bagóval a kézben lóbálja az aszott mancsát. (2:30 körül)

wilson77 2012.10.01. 17:09:03

@okloma:
Kedves okloma!

Köszönöm a szót! :)

A vidijón szereplők között biztosan van bűnöző, aki nem tisztességes módon keresi a pénzét -őket elítélem.
És van olyan is, aki tisztességes munkából szerzi a pénzét, adózik, dolgozik -azt hiszem, ez a természetes, úgy vagyok büszke rájuk, mint a nem cigányokra, akik dolgoznak, tanulnak.
És van olyan is, aki szegény, csóró, munka nélkül van, és nem is nagyon van kilátása semmire, őket sajnálom, és azon gondolkodom, hogy a magyar viszonyok között hogyan lehetne jobb sorsuk az ilyen embereknek -függetlenül a származásuktól.

De ugye nem baj, ha valakik nagy becsben tartják a gyereket és ünnepnek tekintenek egy keresztelőt?

Remélem, én sem voltam durva! ;)

Köszi!

üdv:
-wilson

wilson77 2012.10.01. 17:13:53

@Benedek_Úr:
Kedves Benedek Úr!

Irtózom az ilyen buliktól.
Iszonyat hangerővel ordít a szar zene, aminek köze sincs a szép, gyönyörű cigányzenéhez, amúgy pedig mindenki nagyon kedves, legalábbis hozzám az volt, ha voltam ilyen vagy hasonló buliban.

Véletlenül ismerek innen néhány arcot.

üdv:
-wilson

sulcus (törölt) 2012.10.01. 17:17:07

A történet megható, a képi megjelenítés művészi.Rendezte Andrew Vaj(d)a
Eközben

Aziskell 2012.10.01. 17:20:22

Gondoltam írok egy rasszista kommentet, de wilson úgyis megmondaná, hogy az bizony nem úgy van. Ezért inkább nem teszem. De akkor ezt miért írtam?

Aziskell 2012.10.01. 17:22:55

Egyébként vártam mikor ugrik be Andro megspékelni a cigányzenét egy kis dubsteppel.

Benedek_Úr 2012.10.01. 17:25:31

@wilson77: ,,Irtózom az ilyen buliktól."
Kimondtad a jelszót. Nem tudják mi a különbség a buli és az ünneplés között. Nem azt mondom hogy karót nyelten, fagyott mosollyal az arcokon gratulálgatva kell lezajlania az ilyesminek. De miért kell egy családi összejövetelnél parasztzsibbasztó stílusban giccsparádézni?

,,Véletlenül ismerek innen néhány arcot."
Na, most már meg lesz az esti programja itt a Subbán, kedves wilson. :)

wilson77 2012.10.01. 17:43:19

@Benedek_Úr:
Kedves Benedek Úr!

Állok elébe.
Ha lesz a csőben még netem, és nem fogy ki, akkor, leszek.
Ha leszek. :)

Egyetértek amúgy, de igen figyelemreméltó az ünnepekhez való viszonyuk.

üdv:
-wilson

Bumpi 2012.10.01. 17:59:47

egy magyar bulin nem lenne ekkora az egyetertes:D

Pilóta78 2012.10.01. 19:32:11

Van néhány jó csaj a videón, de tuti ők is nagyon rettegnek a magyaroktól, úgyhogy no chance.

type 2012.10.01. 19:38:47

a bőr hűljön reájuk!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.10.01. 19:50:23

A ZGstúdió ügyféllistáját a NAV-nak, pár milliárdot be lehetne hajtani.

Wilberforce 2012.10.01. 19:56:49

A cím alapján aszittem cigányok. De jóvana', megnyugodtam, nem azok.

wilson77 2012.10.01. 20:27:52

Ha már Fót.
Jó kis hely.

www.youtube.com/watch?v=17l_ebl45F8#t=03m57s

-wilson

Ez is offos, elnézést eközben.

StaropramAn 2012.10.01. 20:31:45

a tanulság az, h nyakkendőt kell hordani, mert a cigány, bármilyen gazdag is, nem hord!

Lük 2012.10.01. 21:58:46

HOL VANNAK ILYENKOR A KÓBOR METEOROK??? HOL????

ketroot 2012.10.01. 23:06:50

Rajság van meg pénz.

Akinek nincs ennyije, az annyit sem ér!

(törölt) 2012.10.02. 00:43:32

oppá gipsy sztájl

-wilzony ám

plantingC4 2012.10.02. 01:29:45

semmi különös látnivaló nincsen itt, ez a jövő- mert itt kommenteltek ahelyett, hogy gyerekeket csinálnátok csakszólók

plantingC4 2012.10.02. 01:32:29

a picsába, csak szólok
Két kontent elpöfékelése közben áldoznod kell néhány sejtet !

Kmg42 2012.10.02. 01:34:28

Azért a készítők honlapja is megérne egy külön posztot! :-D
zg-studio.info/

IP gyűjtögető 2012.10.02. 02:41:17

@spontan: aki templomba jár, az rossz ember nem lehet ugyebár
-> mondjuk, nem mindegy, hánykor;)

El Visco Stello (törölt) 2012.10.02. 07:35:32

@Soulfire: Én pölö itt vagyok. Igaz, nem Wilsoni minőség. Mi a kérdésed? Van-e a posztról is véleményed, vagy csak a kommentelőkről?
Egyébként, ami engem illet, nem dőlök be szándékos provokációnak. A gyermekemmel történő egyetlen kötetlen beszélgetéssel többet tudok tenni az ÜGY érdekében, mint ezer subbakommenttel. Arról nem is beszélve, hogy nem szívesen etetek nácikat.

satch 2012.10.02. 08:45:37

Ha olyan nagy az összetartás, vajon támogatják ezek a mélyszegénységben elő cigókat? Nem tudom, csak kérdem.

El Visco Stello (törölt) 2012.10.02. 09:18:29

@satch: Biztosan nem. ...mint, ahogy egyik gazdag sem támogat, hanem dolgoztat és azért fizet - ha lehet, minél kevesebbet. Ha úgy tetszik, kizsákmányol. Kapitalizmusban ez a dolgok rendje. Fejlődő kapitalizmusban meg még inkább. Elő-előfordulhat, hogy valamilyen szervezetet, alapítványt, ügyet támogatnak, de azt is érdekből teszik, jövőbeni haszon reményében. Akár adókedvezmény, akár jobb vállalkozói környezet, akár a tisztességtelenség álcázása érdekében és nem névtelenül teszik.

AvgDvl 2012.10.02. 09:41:32

@Kmg42:
:: zg-studio.info/

baszki, ez sokkal jobb, mint a Mézike koronázási ünnepsége

Ez a Nick 2012.10.02. 09:42:53

Még ha féretenném a rasszizmust, akkor is azt mondanám, hogy okádék. Azok a csillag effektek meg egyenesen sukárak.

Ez a Nick 2012.10.02. 09:44:52

Jah, apropó. 1.ha mézike annak a szerencsétlen pujának a beceneve, akkor mi lehet a rendes?
2. a kutyánkat mézikének hívják.

Üdv:
-wilkinson

MercisLaci 2012.10.02. 09:46:52

ó hogy... Maise név Angliában is eléggé nyomul. Ökölbe szorul a talpam, hacsak hallom ezt a sz.r nevet. A Mézikétől meg aztán sikítófrászt kapok.

Btw @satch , @zuzu petals és @klarky biztos nem néztétek még végig ezt:
indavideo.hu/video/Tolvaj_ciganygyerekek

satch 2012.10.02. 09:47:52

@El Visco Stello:
Az lehet, csak ez nekem kicsit más mert elvileg itt egy összetartónak mondott kisebbségről van szó akik elvileg nagyon szegények (sokan azok is) és nagyon el vannak nyomva. Persze meglehet, hogy amíg nem tudom a videón szereplők hogyan nyilatkoznának a témában addig még korai ebbe belekötni.

satch 2012.10.02. 09:53:03

@MercisLaci:
Nem láttam, majd lehet megnézem. Most így elég hosszú, de belepörgetve nagyjából látom miről szól. Nem újdonság, de azt nem gondoltam, hogy enniyre szervezett és ilyen jól megy belőle a biznisz egyeseknek.

Zsuzsikám 2012.10.02. 10:08:10

Az egyik gazdag roma ismerősömnek ilyesmi esküvője volt. Meséltek utána egy két érdekes dolgot. (akkoriban még jóban voltam velük, ezredszer is megelőlegezve a bizalmat, aztán nyilván aljasul lehúztak a gecibe, úgy cigány módra, mosolyogva---gyertek vilson, el visco, ti kis ombudskommentelők)
Repkedtek a millák a menyasszonytáncnál, tökig a kutyák a rántottlevesben, megadták a módját.
Harmadnap derült ki, hogy eltűnt vagy 30 db drága szék, és többszázezer forint értékű étkészlet, evőeszköz. Majd betojtam a röhögéstől. Elképzeltem, amint a bérelt limóban mondja a Gázsi a Dzsulikának, hogy huzza mááá odébb a buláját, háthogy azok a szíp tonettszékek még beférjenek. XD

wilson77 2012.10.02. 12:07:50

@satch:
Kedves satch!

Érdekes és fontos kérdést vetettél fel.

Elmondható, hogy a legtöbb gazdag cigányember legalább áttételesen segíti a szegényebb társait.

Ezt leginkább úgy kell értelmezni, hogy munkát ad, amelyet megfizet.
(Azoknál az idősebb cigányembereknél, akik nem kerültek a szervezett bűnözés közelébe [prostitúció, kábítószer-terjesztés stb.] nagyon nagy a tisztesség, segítőkészség, de ez alapvetően elmondható a roma közösségekről.
[Nem nagy felfedezés ez: a szegényebb közösségekben mindig nagyobb a lelki összetartozás és segítségre való hajlam, mintsem a középosztálynál, gazdagabb rétegeknél -persze, ez általánosítás, ezért az egyes emberek eseteit érdemes megvizsgálni. A középosztály és a gazdagabb rétegek egy olyan ridegen tartott országban, mint a miénk, leginkább a kapcsolati tőkével járulnak hozzá a segítségre szorulókra -akármit is jelentsen ez a szó.]

Feltétlen szót kell ejteni az asszonyokról.
Ha azt állítjuk, hogy a cigányközösség ilyen-olyan értelemben (most nem térnék ki erre) összetartó, akkor az asszonyokra ez hatványozottan igaz.
Egy szubjektív megállapítás: ezt nagyon irigylem tőlük, a beleérző képességet, az empátiára való hajlamot, az odafigyelést, a legalább szavakkal történő segítést.
Ezek mind-mind a túlélést biztosító tényezők, alapjai annak, hogy a kiközösítést átvészeljék.

A gazdag cigányok - mint említettem - leginkább fizetett munkával (és étellel, gondoskodással, igen sokszor lakhellyel) segítik a szegényebbeket. (Ugye most nem a rabszolgatartásról beszélek, amely leginkább a csongrádi, hajdú-bihari stb.
tanyavilágban jellemző)

Akármilyen furcsán hangzik, és tudom, nagy ellenkezés váltok ki ezzel, de összehasonlíthatatlanul nagyobb az egymás közötti szolidaritás, az együttérzésre való hajlam, mint az ún. "magyaroknál".

Azok akik a szervezett bűnözés közelébe jutottak, esetleg nyakig benne vannak, ott nem ennyire egyértelmű a helyzet.
A könnyen szerzett pénz - mint a legtöbb tanulatlan embernél - könnyen megy. A szolidaritás is csak kevésbé vagy nem jelenik meg a közösségben.

Mindenesetre ehhez a részéhez kevésbé értek.

Röviden így.
:)

üdv:
-wilson

wilson77 2012.10.02. 12:13:35

@Cefrekecske: @Soulfire:
Kedves Cefrekecske, kedves Soulfire!

Bocsánat, csak most vettem észre a kedves hozzászólásotokat.

Azt hiszem, a véleményemet leírtam, így remélem nem csalatkoztál, kedves Cefrekecske. :)

Kedves Soulfire, egyáltalán nem arról volt szó, hogy nem tudtam mit írjak, hanem arról, hogy nem voltam Subba-közelben.
Állok rendelkezésedre, ha gondolod. :)

üdvök:
-wilson

wilson77 2012.10.02. 12:15:43

És még egyszer:

Akik nem feltétlenül ízléses hozzászólásokkal örvendeztettek meg, azok csak irigykednek, vagy végső soron mekkora bajnak tartják azt, hogy van egy ilyen rendezvény?

-wilson

tippan67 2012.10.02. 13:13:38

@wilson77:
Tény ami tény, a gazdag cigány segít a szegényen, de meddig? Egy jó módú roma származású ismerősöm mesélte, hogy szegény társait befogadta, azok meg meglopták. Ő maga mondta, soha nem fogad be többet romát a házába.
Egyébként ezen a keresztelőn nem a cigánysággal van a baj, hanem a mérhetetlen pöffeszkedéssel és pazarlással.
Mert ugyi a keresztelő, meg a lagzi kötelező nagyszabású elem, de aztán, persze csak a saját templomunkról tudok nyilatkozni, év közben nem nagyon látom őket, se misén, se egyéb ünnepen.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.10.02. 13:18:11

Gondolom a Raffael-Németh-Sztojka triónak is ehhez hasonló örömünnepet szerveznek, ha kijönnek a sittről... :(

stirlitz. 2012.10.02. 13:42:41

@tippan67:
kedves tippan67!

Nos valóban.
A hit, a vallásosság alapvető a roma társadalomban.
A keresztelő, a lagzi, de más ünnepek is meghatározóak a (gazdag) romáknál. Sok olyan ünneppé tett esemény, mint egy szimpla ballagás, névnap is nagy ünneplésbe futhat ki.

A templomba járásra vonatkozó megállapításodat természetesen én a magam részéről elfogadom, azzal a kitétellel, hogy egyrészt vannak pasztorált cigányok, közösségek, másrészt pedig kissé talán óvatosan kezelném a templomba járás és a vallásosság egymást kizáróságát:
a nem cigány embereknél is jócskán van olyan, akik csak keresztelőkor, esküvőkor, esetleg temetési szertartás keretében látnak belülről templomot.

A katolikus és a református egyház mélyen beépült a társadalmunkba, ugyanakkor a vallásosság kimagasló a cigány társadalomban az összlakosság számát tekintve. E kettő tény úgy "csapódik le", úgy adódik össze a roma társadalomban, hogy míg az egyik része, és kétségtelenül kisebb része, templomba jár (csakúgy mint a "magyar" közösségben), egy része nem jár templomba, de van viszonya istenhez (Istenhez), másik részük pedig nem hívő.
A cigányság templomba járási szokásai pontosan leképezik a "többségi" társadalom templomba járási szokásait.

Ha valaki lop, az nagyon nem szép dolog, elítélendő. Ha valaki úgy lop, hogy befogadják, akkor még súlyosabb az ügy.
Övön aluli lenne most VV Évával és az ő albérlőtársával jönni. Csak azt akarom írni, mondani, hogy 1. A lopás bűn. 2. A lopás származástól függetlenül létezik. 3. A bűn rossz. 4. A rossz elítélendő.

A pöffeszkedés és a pazarlás nekem sincs ínyemre, elítélem, de ugye, ez nem csak a cigányoknál fordul elő. Vö: mindenki egyel-kettővel nagyobb kocsival jár, mint amennyit meg tudna fizetni (amit szintén nem lehet általánosítani).

Köszönöm a reakciódat!

üdv:
-wilson

tippan67 2012.10.02. 14:12:00

@stirlitz.:

A te hitedről, vallásosságodról nincs képem, ezért tenném hozzá azt, ami egyébként az összes keresztény vallás sajátja, hogy a hitélet gyakorlását, ennek persze nem csak a templomba járás, bár az is nagyon fontos elem, hanem az egyéb cselekedetekben való közösségi és magán tevékenységek is részei, igencsak szorgalmazzák.
Minden keresztény vallásnak Jézus szavai a mérvadóak, és Ő határozottan kijelenti, ige szakaszokba nem mennék bele, hogy nem elég csak azt mondani, gondolni, én hívő vagyok, hanem úgy is kell élni. Ennek, és most már, hozzászólásod nyomán, nem csak a cigányságról beszélek, sok, magát hívőnek tituláló ember nem tesz eleget. Ha csak a "magam módján" hiszek, akkor mi szükség van a hatalmas keresztelőkre, templomi lakodalmakra, és mind a többi, ünneplésre okot adó életeseményre? Ha pedig tartom a vallásom előírásait, akkor természetesen nem csak a bulival, hanem a kötelességekkel járó hitéleti eseményeket is meg kell élni.

Ezen kívül hozzászólásod minden elemével egyetértek, és remélem nem az köszönt vissza számodra, hogy ellenérzéseim lennének a romákkal, vagy más rasszokkal kapcsolatban. Volt alkalmam, miskolci lévén, alaposabban megismerni a romákat, és teljesen igaz, amit sugallsz, bőrszíntől, vallási, kulturális hovatartozástól függetlenül létezik a jó és a rossz.

Zsuzsikám 2012.10.02. 15:07:25

Jézusom!

Ettől a Wilsontól frankón kifekszek!

Híjnyeno! Ettől a vallásos-cigányos-egymástsegítős kommentsorozattól most majdnem visszabüfikéztem az uzsonnámat, pedig roppant ízletes volt, kár lett volna érte.

Wilson én komolyan meghívlak Ercsibe, mondjuk úgy két hétre, mert nagyon úgy tűnik, hogy Te bizony néprajzkutató vagy, esetleg szociológus. Ami biztos, hogy csak képeskönyvben láttál cigányt.

Nagyon szimpatikus, amiket írsz, emberséges, szívmelengető és politikailag korrekt.

Csak éppen a valóságtól van mérföldekre elrugaszkodva.

Irigyellek, hogy még nem történt Veled olyan esemény, mely ezt a derűs naivitást ízzé porrá zúzza. Kívánom, hogy ez így is maradjon, mert elég keserű az ébredés (ezt saját tapasztalatból tudom).

üdv: Zsuzsikám

_lászló 2012.10.02. 19:13:33

Irigylem a naívitásodat kedves wilson. És egyben értetlenül nézek magam elé.

Üdv:
-labda meg tenyér, meg rajzolt szemek és száj

bknn 2012.10.02. 19:31:15

Ennél már csak a szabaduló bulik jobbak
www.youtube.com/watch?v=YH2W-KwQT-0

keresztelő-ballagás-szabadulás
őrizni kell a néphagyományt

Benedek_Úr 2012.10.02. 19:40:14

@wilson77: Kedves wilson! Én szóltam, bakker! :)
Ráadásul úgy tűnik nettel/szabadidővel se győzöd meg a negatív tapasztalatokban bővelkedő publikumot.

Ajánlott válaszlépés:
-Egy videó feltöltése és közzététele, ahol egy roma származású, rózsaszín masnis kislány egy égő házból ment ki épp egy alom kiscicát vagy
-Másik videofelvétel, ahol együtt újítotok fel ingyen egy romákból álló építőbrigáddal egy rászoruló falut vagy
-Subbán keresztül megrendíthetetlen érvek hadát hozod fel, hogy a cigányságnak sincs miért szégyenkeznie.

Zsuzsikám 2012.10.03. 14:57:23

@sofa king cool: Nagyon szép cigány néphagyomány ez a börtönből szabadulós mulatság...

Valerijov 2012.10.03. 16:03:33

most komolyan az a neve a kis szaporulatnak, hogy mézi?

Mitya Ivanov 2012.10.04. 00:54:29

most minden r betűs szót mellőzve, de ez nagyon sukárééé:
www.youtube.com/watch?v=y6PW0JmtCy8&feature=relmfu
süti beállítások módosítása