Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Végre! Betiltja a válást a Fidesz!

2012.10.03. 23:43 | Subba Gecy

love_1349300550.jpg_500x364

Együtt maradhatnak mindörökre! 

http://nol.hu/belfold/a_valast_is_betiltja_a_fidesz_

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr914818955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myrmidon 2012.10.03. 23:51:52

Ez szerintem fotosop, de erősítsetek meg!

Kuruttya 2012.10.04. 00:40:55

Egy KDNP-s képviselő szerint meg kell szüntetni az élettársi kapcsolat jogi alapját -> Egy MSZP-s képviselő erre (cinikusan) megkérdezi, hogy a válást is betiltják-e -> A NOL a válás Fidesz általi betiltására utaló címmel hoz le erről cikket -> A Subbán ez már kijelentő módban jelenik meg a poszt címében

Azért szép kis lánc. A következő elem lehetne, hogy kikerül az Index címlapjára, és emberek ezrei veszik készpénznek, hogy a Fidesz be akarja tiltani a válást.

Terlis 2012.10.04. 02:09:24

@Kuruttya: és rád is hatott a propaganda. A KDNP még az élettársi kapcs jogi alapját sem akarja megszüntetni, csak át akarják tenni a szerződések jogába. Szakmailag nyilvánvaló faszság, mert egy de facto családi állapotnak kíván jogi keretet adni a szabályozás, tehát nem a szerződések jogában a helye. Az a jó a kdnp-ben, hogy bármikor ingyen is tud hülye lenni.

Egyébként meg egy polgári esküvő is csak egy szerződés/állami regisztráció.

type 2012.10.04. 06:18:48

@myrmidon: fotosop. a testalkat nem stimmel.

(törölt) 2012.10.04. 07:37:43

bezzeg a házasságot nem tiltják be. Al Bundy forogna a sírjában - ha meghalt volna.

-wilson

MissX 2012.10.04. 08:24:45

ez azert nagyon durva igy reggel fel 9 elott..

comment #1 2012.10.04. 08:48:20

Én csak azt nem értem, ha a házasság pusztán "papír", akkor miért nem házasodik össze mindenki? Hisz csak egy papír! Olyan nagy dolog az? Hát úgy tűnik...

liam devlin (törölt) 2012.10.04. 09:25:19

@Kuruttya: aki a nephazugsag cimu ujsagnak barmit is elhisz,az meg is erdemli...
:)

Talicska Lajoska 2012.10.04. 09:34:22

Szépek így együtt. Megérdemlik egymást. Kár, hogy photoshop.

Mind meghalunk! 2012.10.04. 09:47:22

@Talicska Lajoska: Nem Photoshop! Így vezetik le a feszültséget amit napközben egymásnak okoznak.

(törölt) 2012.10.04. 09:54:22

@comment #1: pontosan azért nem házasodik meg mindenki, mert csak az. ;) mindaz amiben többet jelentene, az megvalósítható a papír nélkül is.

-wilson

Lajos bácsi 2012.10.04. 10:10:23

Nem stimmel...Túl kevesen vannak.

subbagoly 2012.10.04. 10:18:25

@Lakatos Fos Lajos: Viki hoz még egy embert, és máris meglesz a kétharmados többség:-)

comment #1 2012.10.04. 10:19:07

@Wanted For Wilsoning: Szerintem pont ellenkező irányban gondolkozol, mint én... Én úgy gondolom, hogy ha tényleg, igazán úgy gondolnák az emberek, hogy csak papír, akkor boldog boldogtalan összeházasodna, mert az emberek nagyon "bátrak" ha puszta külsőségről van szó. Áláírni egy papírt, esküt tenni, pf miaz? Semmi. Igaz?

A házasság, mint aktus egy nagyon éles pont minden kapcsolatban. Ettől nagyon sokan fáznak és előhúzzák a kalapból a "csak egy papír" kifogást. Nem azt mondom, hogy a házasság jobb, mint az élattársi kapcsolat vagy ilyesmi, hiszen mindenki maga tölti meg ezeket a dolgokat tartalommal, így bármelyik lehet jobb, mint egy másik ember esetében a másik párkapcsolati viszony. Azt sem mondom, hogy mindenkinek összek KELL házasodnia. Én azt mondom, hogy az emberek többsége ezzel az érvvel csupán takarózik. Egyébként elsősorban a férfiak azok akik erre a papír dologra szeretnek hivatkozni, ami önmagában sokatmondó szerintem.

subbagoly 2012.10.04. 10:19:19

- Ferikém, ugye te is akarod...?
- Lárifári, ez ám a 'meleg' helyzet!

(törölt) 2012.10.04. 10:31:55

@comment #1: neked kifogás, mert neked érdeked a házasság. azt csak te tudod miért az, én nem.
minden szempont kérdése. de tudod van még egy valami, ami sokat mondó: egy nő, egész életében arra vár, hogy egy férfihez hozzá mehessen, ez elmond valamit a férfiakról! egy férfinak nincs szüksége házasságra, csak megteszi azért, akit szeret, ez meg elmond valamit a nőkről. minden ami azon a papíron áll, és ami vele jár, csak és kizárólag a nőknek jó. a férfinak semmi szüksége papírra, és a vele járó felszínes kirakati felforgásra ahhoz, hogy egy életen át keresztül vigye azt, amihez neki fogadalom sem kell, ha szereti a nőt. egy nőnek szüksége van kézzel fogható bizonyítékra, egy tárgyra ehhez. és egy nő mindig meg fogja tudni magyarázni, hogy mi a jó a haszontalanban, és a külsőségekben. legyenek boldogok a lelki szegények. akinek van esze, annak nem kell eskü és szavak ahhoz, amit amúgy is tettben bizonyítana egész életén át. :)

-wilson

Mind meghalunk! 2012.10.04. 10:35:37

@comment #1: Miért van szükséged egy külső autoritás legitimációjára? Ha szereted a párodat, élj vele boldogan. Mi szükség van harmadik félre?

Lajos bácsi 2012.10.04. 10:49:38

@én kérek elnézést: és persze hátulról, jobbról... :)

genyó kapitány 2012.10.04. 10:58:13

A házasság elavult és teljesen haszontalan csökevénye modern társadalmunknak.
A család szintúgy, miután kipotyogtak a gyerekek össze kell gyűjteni őket és beültetni egy szobába, aztán hagy' nézzék a tévét, később meg megtanulják ami kell az internetről.
A szülők meg élhetik tovább a saját életüket ami fontosabb, mint bármi más. YOLO meg minden.
A halottakat is kár eltemetni ha más itt tartunk.
Egy csomó ember éhezik a világban. Az ingatlanok meg egyébként is drágulnak. Fel kell dolgozni az elhullott embereket és megetetni a szegényekkel.

Modern időket élünk, gondolkodjatok modernül.
Apa kurvázik.
Anya diszkóban.
Gyerekek lepasszolva.
Éljen a modern család!

comment #1 2012.10.04. 11:04:11

@Wanted For Wilsoning: Örülök, hogy ennyire ismersz és tudod, hogy nekem érdekem a házasság. Szerintem egy kicsit sokat gondolsz magadról. Egyébként nem vagyok házas...

Ne haragudj, hogy ezt mondom, nem akarok személyeskedni, de a hozzászólásod alapján úgy érzem, hogy neked a nőkkel és a házassággal kapcsolatban olyan rossz tapasztalataid, vagy életpéldáid lehettek, ami alapján olyan alapvető kérdésekben (milyenek a nők, mit várnak a férfiaktól, az élettől stb.) gondolkodsz máshogy mint én, hogy lényegében nem tudjuk az érvrendszereinket ütköztetni.

Nem tudom elfogadni azt a sablonos és buta (bocsánat) képet amit a nőkröl előadsz. Sajnálom. Egyébként szerintem olvass pszichológiai témájú könyveket ott ezerszer leírják, hogy mennyire máshogy működnek a nők (már az agyi folyamatok szintjén is!). Én úgy látom a hozzászólásod alapján, hogy Te a nőket férfiaknak gondolod, és nem érted, hogy miért nem olyan erők és motivációk szerint élik az életüket mint Te. Ebbe a hibába egyébként sok férfi beleesik (én is). Nem ismerlek, tehát lehet, hogy nem így van, de a kommented nekem ezt sugallja.

Nem tudom miért gondolod azt, hogy a házasság egy pusztán a nők érdekeit szolgáló intézmény. Ez történetileg is teljesen téves egyébként. Megint csak arra tudok gondolni, hogy rossz tapasztalataid voltak a témában, de erről én nem tehetek. Mint mondtam ezeket az intézményeket (élettársi kapcsolat, házasság) mindenki maga tölti meg tartalommal. Neked a házasságról az első gondolat, ami eszedbe jut az az, hogy

"csak és kizárólag a nőknek jó. a férfinak semmi szüksége papírra, és a vele járó felszínes kirakati felforgásra"

Erre én csak csöndben azt a kérdést tudom feltenni, hogy miért ez jut elsőnek eszedbe? Nekem tudod mi jut eszembe a házasságról? Két ember hűséget fogad egymásnak és ezt kimondják és kihirdetik, és ebből a közös, nagy elhatározásból egész életükben erőt merítenek, és tűzön vízen át kitartanak egymás mellett, jóban rosszban. Nyilván ezt lehet házasság nélkül is, de az ember már csak olyan, hogy szeret ünnepelni és jelképekben gondokodni. Szerintem az életnek sok olyan területe van ahol ugyanez az ünneplés és jelképekben gondolkodás rád is jellemző. Csak valamilyen okból a házasság esetében ez nem így van.

Örülök, hogy úgy gondolod, hogy csak annak van esze, aki nem ad a külsőségekre és nem házasodik meg. Erről nekem egy megrögzött agglegény képe jut eszembe, aki valamitől fél...

Egyébként ezzel a témával kapcsolatban számos jó kis tanulmány született már, szerintem olvass után. (tudat alatt: élettársi kapcsolat=változtatási lehetőség, partnercsere lehetősége vs. házasság=véglegesség, kötöttségek, egy partner egy életen át, vagy legalábbis a macerás válásig)

comment #1 2012.10.04. 11:13:38

@Mind meghalunk!: Ez itt a bökkenő. Nekem nem az az első gondoloatom a házasságról, ami Neked. Mondd el, hogy neked miért az autoritás és a harmadik fél jut eszedbe. Az előző kommentemben szerintem részben válaszoltam a kérdésedre. Nem az autoritáson van a hangsúly, hanem, hogy az ember formát és tartalmat akar adni az élete fontos dolgainak. Legalábbis én így gondolom. Én annyira nem vagyok okos a témában, nálam okosabb emberek írtak ezer oldalakat arról, hogy milyen lelki mozgatórugók húzódhatnak amögött, hogy valaki megrögzötten elzárkózik a házasságtól, vagy amögött, hogy valaki megrögzötten házasságot akar kötni. A kettő között aztán meg teljes lehet a káosz, de szerintem az autoritás utáni vágy, vagy az attól való félelem az utolsó a listán. Inkább kifogás, ami valami sokkal mélyebb érzésnek a kifejeződése (gyerekkori kötődés kialakulásának hiánya, vagy nem megfelelő szintje, elvált szülők stb.). Én így gondolom. Nyilván azért, mert én magam körül csak pozitív példákat láttam házasság terén, innentől kezdve nem látom, hogy miért kéne távol tartanom magam tőle. Autoritás? Ne viccelj már. Ennyi.

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:14:26

@comment #1: Csak a nők szerint éles pont a házasság. Pedig nem az. Minden ugyanúgy megy tovább, mint előtte. Sok esetben éppen a házasság után baszódnak el a dolgok.

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:16:11

@comment #1: Miért van szükséged egy külső autoritás legitimációjára?
Az államra, vagy az egyházra gondolok itt.

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:24:32

@comment #1: Mondd el, hogy neked miért az autoritás és a harmadik fél jut eszedbe. Azért mert testileg és lelkileg ketten vagyunk a társammal. Nincs harmadik fél, és nincs is rá szükségünk a boldogságunkhoz. Sem az államnak, sem az egyháznak, mint autoritásnak a legitimálására nincs szükségünk.

comment #1 2012.10.04. 11:25:17

@Mind meghalunk!: Miért gondolod, hogy én úgy gondolom, hogy ha megházasodok azt azért teszem, mert legitimációra van szükségem? Mondtam én ilyet? Egyébként meg szerintem nem a legitimáció szót akartad használni. Vagy ha igen, akkor azzal nem értek egyet. Szerintem az állam/egyház a házassággal elismer két ember között egy bizonyos fajta párkapcsolatot. Nem legitimál (jóváhagy, törvényesít). Én senkit nem akarok meggyőzni arról, hogy házasodjon. Az eredeti kommentem mondanivalója az volt, hogy többen hivatkoznak a "papír" dolgora takarózás céljából, mint igazi meggyőződésből. (azaz őszintén tudják, hogy az egész életüket vele akarják leélni, gyereket akarnak stb.)

comment #1 2012.10.04. 11:28:11

@Mind meghalunk!:
"Csak a nők szerint éles pont a házasság. Pedig nem az. Minden ugyanúgy megy tovább, mint előtte. Sok esetben éppen a házasság után baszódnak el a dolgok."

Most ezt a világ összes férfija nevében mondod? Mert akkor én tiltakozom! :)

Most ne keverjük bele a házasság megromlásának témakörét (hoppá, egy mozgatórugó? "Ne házasodjunk össze, mert megromlik a kapcsolatunk"?). Voltál házas? Tudod, hogy minden ugyanúgy megy tovább? (Szerintem nem teljesen)

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:31:55

@comment #1: Nem venném a bátorságot, hogy a világ összes férfija nevében beszéljek.

comment #1 2012.10.04. 11:35:53

@Mind meghalunk!:
"Azért mert testileg és lelkileg ketten vagyunk a társammal. Nincs harmadik fél, és nincs is rá szükségünk a boldogságunkhoz."

Ezt én is így gondolom, viszont nem gondolom, hogy a kettő kizárja egymást. Én nem rosszként tekintek az államra/egyházra, vagy valami olyan dologra, ami a házasság intézményével be akar törni a kettőnk testi, lelki közösségébe. Te így gondolod? Szükségem van rájuk? Ha abból az irányból nézzük, hogy házasságot csak közjegyző/pap előtt lehet kötni akkor nyilván igen. Lelkileg? Hát szerintem más, hogy ha egy nőt úgy mutatnak be, hogy "a barátnőm", vagy "a feleségem". És mindenki rögtön másra is asszociál, egy feminista pl. arra, hogy a férfi a nőt kisajátította, a tulajdonává tette. Nekem a házasság egy jelkép és plussz, az a plussz amit semelyik előző barátnőmnek sem adtam meg, csak a feleségemnek. Azért ez csak valami több, nem? Én úgy gondolom, hogy mondani lehet, hogy te több vagy mint az előző barátnőim, hiszen több ideje is vagyok veled, de azért a szememben a házasság ezer szónál többet mond (persze tartalommal kell megtölteni, ezt ne felejtsük el!).

comment #1 2012.10.04. 11:36:46

@Mind meghalunk!: Gondolom a nők nevében meg pláne. :) Különösen, hogy néha mennyire érthetetlnek...

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:42:40

@comment #1: Mindkettőnknek igaza van. Te extrovertál, és introvertált személyiség vagyok.

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:43:47

természetesen nem és, hanem én

comment #1 2012.10.04. 11:53:45

@Mind meghalunk!: :D Extrovertált? Én világ életemben introvertáltnak gondoltam magam (az ellenkezője szeretnék lenni). Ez jól eset, tényleg! :) Az mondjuk igaz, hogy kicsit grafomán vagyok...

Szerintem nincs olyan, hogy igazság, legalábbis ebben a témában, hanem az van, hogy mindenki úgy éljen a párkapcsolatában, hogy az neki és a párjának jó és teljes legyen. De azért ne nézzük le a házasokat... :P

Mind meghalunk! 2012.10.04. 11:58:00

@comment #1: Természetesen nem nézem le a házasokat. Ezt jól megbeszéltük.

comment #1 2012.10.04. 12:03:49

@Mind meghalunk!: Jaj, nem úgy értettem, hogy Te ne nézdd le őket, hisz nem ismerlek, ez csak olyan vicces csattanó akart lenni. :)

Igen megbeszéltük. Szép napot!

il_ 2012.10.04. 12:16:21

a subbát kéne betiltani, amiért ilyen f.szságokat posztol

vénkujon 2012.10.04. 12:54:50

@il_: ugye tégedet meg megcsippelték a pokol gyíkjai?

wilson77 2012.10.04. 12:59:01

Kedves Nemzet!

Engem leginkább az érdekel, hogy az állam bácsi miért akar beleszólni minden létezőbe, és miért nem hagy engem meg a nőmet vagy a barátomat (és ha meleg vagyok, akkor is) békében, hogy hadd adózzunk (jó esetben) meg fizessük a hitelünket (rossz esetben).

Miért akar a terjeszkedő állam belepofikázni szemforgató módon a kapcsolatomba - amit úgy definiálok, ahogyan csak akarok -, de nem egyenlő módon ismer el -például a jogainkat illetően.

Család csak egy apa, anya, gyerekek? És ha apa vagy anya lepofozza egymást (vagy a gyerkőcöket), akkor az nem családon belüli erőszak, hanem háztartáson belüli erőszak vagy mifasz?! Ilyet, b+.

Gyerekek, ott a kormányban! Nem mindenki Hoffmann Rózsa-Harrach Péter-Mátrai Márta-Varga István elvei mentén szeretne élni.

Elnézést követelek magamnak!!4!!
:)

-wilson

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.04. 13:07:11

aszongya a kdnp-s, "az élettársi kapcsolat csak a felelősséget nem vállalók közössége"

egyem a szívedet te gerinctelen buta barom.

és egyben a kurva anyádat is

digitime 2012.10.04. 13:33:47

@myrmidon: Szerintem is. Pedig kár.

Vissza mennyé!! Basszki (törölt) 2012.10.04. 15:04:49

@balage_81 reloaded: akkor te kannibál vagy? a kannibálok házasodnak?

Trejo 2012.10.04. 15:16:27

Hogy merészelitek a mindenható kormány elveit kétségbe vonni?
Ha Orbán Viktor azt mondja kapjátok be a faszát, hát be fogjátok kapni! Ennyi.

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2012.10.04. 19:22:58

A posztkép odabasz.
A politikusok meg nyakkendős bűnözők.(<--visszafogott anyázás akart lenni..)
Az ÖSSZES.
Nincs kivétel.

(törölt) 2012.10.04. 21:40:54

@comment #1: én ezt rád hagyom. ahogy a személyeskedést is. amit elmondtam, azokra vagy rá fogsz jönni, vagy nem. ha gondolod és jól esik, hidd azt hogy igazad van. a legtöbb ember szeret illúziók között élni, ez tartja életben. neked az egyik ilyen a házassággal kapcsolatos tanult fogalmaid - amikre nem ráébredtél, csak erre neveltek mások. ha gondolod fuss még egy kört ez ügyben, nem mintha számítana, vagy hatással lenne bárkire is, de talán te majd azt gondolod, hogy ér valamit. :) csak remélni tudom, hogy nem lesz olyan nap, amikor arra ébredsz, hogy igazam volt... szép álmokat. jó hadakozást.

comment #1 2012.10.04. 22:46:48

@Wanted For Wilsoning: Vagy rá fogok jönni, vagy nem azokra, amit elmondtál? Mit is mondtál el? Ne haragudj, de Te egy pár mondatos kommentben leírtad, hogy a földön az összes nő mit gondol a házasságról és mi motiválja őket, valamint, hogy a föld összes férfija milyen. Ennél nagyobb (khm) illúzió nem is létezik szerintem... Házassággal kapcsolatos tanult fogalmaim? Annyit mondok, hogy minták, elsősorban azok hatnak ránk, nem a tanult fogalmak. Vagy tudod miről van szó vagy nem. Egyébként Te tényleg elhiszed, hogy mindenki, mind a 7 milliárd ember csak egy módon és csak egy megvilágításból kell hogy lásson dolgokat, pl. a házasságot, mert van egy igazság és aki nem úgy látja az valójában egy illúzió fogja, tanult (nyilván téves) fogalmak mentén gondolkodik és nem az adott dolog igazi természetét látja? Komolyan? Hűha...

Nem ráébredtem, hanem erre neveltek? Jó vicc...ennyit a személyiségfejlődés összetett folyamatáról.

Ahogy azt fentebb írtam nem hiszem, hogy igazam lenne, mert alapvetően olyan, hogy "igazság" szerintem nem nagyon létezik, de ez már filozófia. Szóval nem gondolom, hogy igazam lenne bár lehet, hogy benned ezzel ellenkező érzetet kelt az, hogy nem értek Veled egyet. Az eredeti kommentem mondanivalója az volt, hogy többen hivatkoznak a "papír" dolgora takarózás céljából, mint igazi meggyőződésből. Amire Te írtál valamit, amivel kapcsolatban arra próbáltam célozni, hogy a felhozott érveid végtelenül általánosítóak, és nyilvánvalóan rendkívül szűk "minta" alapján alkottad meg őket (a földön élő emberek számához viszonyítva), illetve, hogy mindenki, így a Te meggyőződéseidet is az élettapasztalat határozza meg és nagyon más tapasztalat érhetett Téged, mint engem, mert soha nem jutna eszembe a nőket úgy és olyan megvilágításban egy kalap alá venni, ahogy azt Te tetted. Erre Te azt mondod, hogy majd rájövök. Háát ez nem érv, viszonyt a kommented nekem azt sugallja, hogy kettőnk közül mintha inkább Te lennél meggyőződve a saját igazadról ("arra ébredsz, hogy igazam volt..."). Vicces.

Nem hadakozom, legfeljebb a végtelen leegyszerűsítés és általánosítás ellen.

Kívánom, hogy találkozz egy olyan nővel, aki megváltoztatja a korábbi kommentedben róluk kifejtett véleményedet. Mert hidd el van olyan nő, csak lehet, hogy nem őket "vonzod be". Jó hadakozást a delúzióiddal.

(törölt) 2012.10.04. 22:55:21

@comment #1: "vonzod be"... nah már mindent értek, el sem kell olvasnom a többit. már vágom, hogy milyen ember vagy. :D a te fajtádból nő ki a jehova tanúja is. :D meghagylak a hitedben, és csak mosolygok rajtad. :) fuss még egy kört. :D

(törölt) 2012.10.04. 22:56:55

delúzió -.- :D hijjjj :D

(törölt) 2012.10.04. 22:58:57

-de jehova...
-de nem térek meg! :@
-de az úr azt mondja...
-de akkor sem.
-de amikor gábriel arkangyal...
-de nem...

:D

-wilson

Mr. Mojo 2012.10.05. 03:44:23

Namármost. A házasság szép dolog, ha a szíved választottját végre Isten és ember előtt a Magadénak tudhatod. Másrészt inkább nem hinnék ennek a rühes kripto-kommunista újságnak, és már a tökömön jön ki minden héten valami rettegő "A Fidesz..." éppen mit tesz hülyeséggel. Már régen elkezdődött ez az egész, a "Sajtószabadságos" - faszsággal, ennek ellenére mást sem olvasok, csak a fasz mocskolódást a fasz Fideszre, meg Orbánra. Harmadrészt pedig még mindig megy ez a wilsonozás? Milyen vicces, hogy egy csoport birka azonnal a szájára veszi (szó szerint) azt, aki okosabbnak akarja mutatni magát tőlük. Menjetek anyátokba, jó?

comment #1 2012.10.05. 08:55:16

@Wanted For Wilsoning:

Fajta? Ezt kifejthetnéd...

Szóval mivel nyilvánvalóan teljesen járatlan vagy a témában, és mivel vakon hiszel a tökéletes és tévedhetetlen emberismeretedben, ami alapján engem már be is soroltál egy kis kategóriába, amivel a világban való tájékozódás a számodra oly egyszerűvé válik, szóval ezekre tekintettel leírom Neked, hogy miről van szó. A "be vonzod" kifejezés pszichológiai kutatásokon alapuló megfigyelésre való pongyola utalás volt. Tehát, az okos emberek megfigyelték, hogy bizonyos emberek, valamiét hajlamosak bizonyos jól körülhatárolható tulajdonságú emberekkel "összejönni". Ennek a legdurvább példája volt, amikor megfigyelték, hogy olyan nők, akiknek az apja alkoholista és erőszakos volt, rendre alkoholista és erőszakos férfival jöttek össze későbbi életük folyamán. Ezert a jelenségért az okosok pszichológiai folyamatokat tesznek felelőssé. Ez nagyon pongyola leírás, de ezt jelenti. Szóval arra utaltam ezzel, hogy szerinted minden nő "olyan", lehet azért, mert, valami oknál fogva tudatalatt mindig "olyan" nőt valasztottál. Kihangsúlyozom, hogy lehet! Nem ismerlek, sem a baratnőidet, az életedet, tehát ez puszta spekuláció, de nem zárható ki teljesen.

Na mármost két dolgot tehetsz. Vagy többet olvasol és radöbbensz, hogy a világ mennyire bonyolult és sokszínű, vagy maradsz a kis kategóriáidnál (illúziók, ahogy Te hívod) és a legtöbb kérdésedre kész, bár valószínűleg rossz választ kapsz. Mindenesetre ez utóbbi biztos kényelmesebb.

Egyébként a kommentedben az a legviccesebb, hogy egy volt barátnőm családján keresztül volt saját, közvetlen tapasztalatom jehisekkel, ami alapján tökéletesen el tudtam dönteni, hogy miért nem fogok ebből soha kérni. Veled mi újság? Saját tapasztalat, vagy prekoncepció? Képzeld egy ilyen fajta, mint én soha nem lenne jehis! Jajj, összeomlanak a kategóriáid!

(törölt) 2012.10.05. 09:09:35

@comment #1: untat ez a sok felesleges okoskodás és magyarázkodás. attól nem lesz igazad, hogy fulladásig ontod ezt a töménytelen szart. ha elég okos ember lennél nem kéne ennyit beszélned/írnod, megértetnéd magadat pár szóval is. de ez csak erőlködés. próbálod eladni magad valakiknek, akik le se szarják a véleményed (gondolok itt magamra, meg aki veszi majd a fáradtságot - mert fárasztó vagy -, és talán elolvas. megszánva ezzel téged.). ha téged szórakoztat ez az ömlengés arról, hogy te mennyivel többre tartod magad azoknál akikkel nem értesz egyet... hát, tőlem lökheted a rizsát. végülis jogod megvan hozzá, ahogy nekem is ahhoz, hogy ne olvassam el ezt a sok tématerelést, személyeskedést, fárasztó, monoton vonaglást és burkolt önajnározást. remélem egyszer majd eljutsz odáig, hogy ráeszmélj, mennyi energiát feccölsz a gépírásba, ahhoz képest, hogy mennyire nem érdekli azt, akinek szánod. na mindegy... olyan vagy mint a kis hörcsögök a kerékben, futnak ezerrel, de nem jutnak el sehova, csak kifárasztják magukat, kialusszák, másnapra elfelejtik, és kezdik elölről a mókuskerék hajtását. :D végül is vicces vagy, szórakoztató, csak minden egyes kommentednek ugyanaz a poénja, amit észre sem veszel, na ez már fárasztó és unalmas... fuss még egy kört újra. :D

(törölt) 2012.10.05. 09:11:35

ezúttal meglegyen az 1000 szó, vagy évismétlés. :D

(törölt) 2012.10.05. 09:16:34

@comment #1: úgy érzem téged mélyen sértett amit mondtam, ezért hajtasz/erőlködsz ennyire. ha erről van szó csak tegyél arra amit mondtam. mert a véleményemen változtatni te és itt nem fogsz! amit mondtam azt megmondtam. azon változtatni nem tudsz...

-wilson

Libernyák 2012.10.05. 13:50:41

egyébként meg a válás amúgy sem érvényes.

comment #1 2012.10.05. 17:02:34

@Wanted For Wilsoning:
hmmm... köszönöm, hogy minősítetted magad.

"ha elég okos ember lennél nem kéne ennyit beszélned/írnod, megértetnéd magadat pár szóval is." Ezen jót mosolyogtam. Dobjuk ki a tudomány és világirodalom összes művét!

Nem akarom megváltoztatni a véleményedet. Te voltál az, aki abszolút kategóriákban írkáltál nekem, úgy mint aki ismer, és mint aki hülye megtévedt ember, bezzeg Te! Engem igazából ez zavart, mert intelligens ember (bocs) ilyet nem nagyon csinál, mert tisztában van az emberi gondokodás és úgy általában az emberek sokszínűségével. Ha tényleg olvastad amit írtam biztos észrevetted, hogy én többször is kijelentettem, hogy nem ismerlek ezért minden, amit írok feltételesen értendő. Elképesztőnek tartom, hogy mennyire öntelt vagy és még engem vádolsz az ellenkezőjével. Remélem egyszer megérted, hogy mit akartam írni a kommentjeimben, bár ahhoz igen, sajnos olvasni kell és olyan emberektől, akik nem elég okosak ahhoz, hogy pár szóban megértessék magukat.

Kívánom, hogy mindig is Te maradj az egyetlen igazság tudója, és továbbra se zavarjon, hogy úgy érvelsz, hogy nem érvelsz, ha valamivel szemben pedig mégis kellene akkor inkább a másikat szapulod. Mert az elejétől fogva személyeskedsz, de velem ellentétben Te még bocsánatot sem próbáltál kérni, azért hogy a másik nehogy túlságoasan magára vegye. Gondolom leszarod. Ezt hívják vitakultúrának, ami persze nekem nincs hisz én vagyok a hörcsög. Csak arra tudok gondolni, hogy egyszerűen nem tudod a véleményedet sem kifejteni, sem "megvédeni" (értsd jól). Tudom, hogy nincs rá igényed, hogy bármit is megvédj, de ha hozzászól valamihez, akkor sajna fell kell rá készülnöd, hogy nem ért veled valaki egyett és akkor ez a mokuskerekes szöveg Téged fog minősíteni nem a másikat.

Nem tudom, hogy megvolt-e az ezer szó, de többet nyugi nem írok és nem is válaszolok.

Minden jót!

(törölt) 2012.10.06. 07:22:40

@comment #1:

neked semmi közöd a tudományhoz és a világirodalomhoz, csak úgy teszel, mintha lenne, hogy többnek láttasd magad. ezen bárki átlát.

"Elképesztőnek tartom, hogy mennyire öntelt vagy és még engem vádolsz az ellenkezőjével." - sosem vádoltalak szerénységgel. :D

"Gondolom leszarod." - teljes mértékben.

"Ezt hívják vitakultúrának" - nem, ez részedről sértettség, és annak okozataként nem vita, hanem vitatkozás.

"Csak arra tudok gondolni, hogy egyszerűen nem tudod a véleményedet sem kifejteni, sem "megvédeni" (értsd jól)." - elmagyarázom röviden: én ezt már ezerszer lejátszottam jóval előtted - másokkal. én ezt a vitát számtalanszor kifiléztem kívülről-belülről. és unom, mert nem vagytok képesek - nem mertek - más szemszögből közelíteni a dolgokhoz, csak azt meritek közvetíteni a vita álláspontját illetően, amit a társadalom elvár tőletek. ti a tömeg akaratának rabszolgái vagytok, akiknek nem egyéni tudata van, csak társadalmi (alárendelt). ti vagytok az elfogadott vélemény. amin változtatni szentségtörés. ti vagytok a kispolgárok, akiktől már hányingerem van. mind ugyanazt csacsogjátok, mind könyvekről beszéltek, meg ellopott gondolatokról, ami sosem volt a tiétek, csak arra használjátok fel, hogy magasabb pozíciót érhessetek el a társadalmi ranglétrán. ti vagytok az ortodox dogmák fafejű őrei. akik képtelenek a saját fejükkel, mások gondolatai nélkül, tisztán átlátni minden álláspontot/szempontot. én unlak téged, és titeket. feleslegesnek tartom a puszta létezéseteket. ti vagytok a dolgozók a hangyabolyban. akik félnek kilépni a sorból. rosszul vagyok az az áltudományosan alátámasztott ösztönös csoportszellemiségetektől. számomra ti vagytok a feláldozható közeg, a kiskatonák, akiket azért soroznak be, hogy felfogják a golyókat, az első hullámban. te egy porszem vagy egy olyan sivatagban, ahol minden porszem ugyanakkora, ugyanúgy néz ki, ugyanúgy kell szállnia ha fújja a szél, és ahol az dívik, hogy a kiálló szöget be kell verni - ezt próbálod elérni most te is, sikertelenül. nem az első vagy, aki ezeket a gondolatokat hangoztatja velem szemben, hanem a sok századik. és elegem van belőletek. agyatlan, ostoba birkák vagytok a nyájban. isten bárányai, akik parancsszóra mindig együtt ugyanazt bégetik. váljon egészségedre amiben hiszel, de tartsd meg magadnak. mert engem már réges rég nem érdekel. :)

"fell kell rá készülnöd" - :D ne nevettess, felkészülni, én már messze túl vagyok ezen, én már csak unom, és számítok rá, mert mind ugyanazt daráljátok, és mindig ugyanúgy kiakadtok, mint te most. :D nekem már nem kell felkészülnöm, rutinból szarok rátok. :D

"...de többet nyugi nem írok és nem is válaszolok." - az első okos döntésed, mióta elkezdtél kapirgálni a gombokon. "aki sokat beszél, az keveset mond." + "sok beszédnek, sok az alja." te egy kifordított igazság áldozata vagy. ezt várják el a néptől, odafentről. és amíg elégedettek lesznek veled a körülötted élők, és mindenben egyet értenek majd veled, addig rossz úton fogsz járni, mert lehúztak maguk közé, és a szöged feje immár a fal felszínével egyenlő - nehogy kílógj! még a végén bevernek. ajánlott fosni mindentől, ami mást képvisel mint ami elfogadott. nah, te is ennek vagy az iskolapéldája. :D

dettó.

P.S. jó okkal írtam ennyi, hogy a sok olvasás alatt, legyen időd felfogni valamit egyáltalán. :D erre úgyis szükséged lesz.
süti beállítások módosítása