Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Blogajánló: Határátkelő

2012.10.25. 18:14 | Subba Bubba

 

Menekülős blog, mai bejegyzése nagyon megmondja!

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr174870075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benedek_Úr 2012.10.25. 18:36:24

,,Ha a rasszizmusról van szó, mi magyarok a rosszak közé tartozunk."
What are you saying?
,,Hányingerem lett a félig kimondott megjegyzések, utalások utáni cinkos összekacsintásokból és abból, hogy ne halljam meg ezeket, ne kezdjek el vitatkozni velük azonnal – amit még megtettem volna 10 évvel ezelőtt, ám most már úgy érzem..."
WILSON, STAHP!

spontan · http://erdekessegek.info 2012.10.25. 18:58:21

"Én az európai, liberális értékrendben hiszek", írja a blog írója.

Nem tudom, milyen országba ment el, de ha Európán belül valahova, akkor jó, ha tudja, hogy feszültségek mindenhol nőni fognak Európában. Nyugat-Európában pl. a muszlimok miatt.

A liberális értékrendnek az elkövetkező években emiatt egyre kevesebb keletje lesz Európán belül máshol is.

håll käften 2012.10.25. 19:25:17

Eddig olvasgattam ezt a blogot,de ezzel a bejegyzéssel végeztem vele.Tisztára mint valami fizetett szoci reklám!
És hát ja,a liberális értékek tompulnak Európában!A muszlimoktól nekem is feláll a szőr a hátamon!Itt Skandináviában katasztrófális a helyzet velük!Azt hiszik ez itt valami ingyenkonyha!
Otthon nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel,de sajnos nagyon komoly és vakmeleg a szitu!!

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 19:40:19

,,Ha a rasszizmusról van szó, mi magyarok a rosszak közé tartozunk."

Még mindig fertőz az SZDSZ-es kór.

Matuska Szilveszter 2012.10.25. 20:18:06

Sajnálom az olyan kommentelőket akik eme írás után sem tudják a jelenlegi helyzetet érzékelni,és azt sem tudják megérteni hogy ezek az emberek nem szívesen hagyják el országukat.
Üdvözlettel egy országát hamarosan elhagyó fiatal.

håll käften 2012.10.25. 20:26:24

@Matuska Szilveszter: éN MÉG 2010-ben hagytam el Mo-t.Előtte megfogadtam:Ha Viktor jön,én megyek.Így is lett!
Tudtam hogy csak rosszabb lesz a szitu,mondjuk ilyen szarra nem számítottam.
De nekem ami nem tetszett ebben a poszban az az,hogy ez a blog arról szólt hogy ki hogyan boldogul külföldön.Fikázós blogokkal tele a padlás!
Ezért nem szimpi nekem az uccsó bejegyzés!A másik meg hogy én is inkább liberálisnak tartom magam,de most hogy nyugaton élek beláttam,hogy sajnos engednem kell az elveimből és valóban szükség van egy egészséges konzervatív irányra is!Nem lehet menekülttábor csinálni európából.Ide dolgozni kell kijönni,nem pedig a gyerekek után járó segélyt felmarkolni és rizsen etetni őket,aztán játszani az észt a hiteles bömösre!

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 20:30:56

@Matuska Szilveszter:

Az oké, ha valaki kimegy havi 3-5000 Euro miatt melózni, ki is kell menni, mert akinek ilyen lehetősége van és nem használja ki az egy balf@sz és megérdemli a sorsát.
De hagyjuk mát a "rasszista mindenki" dumát, mikor Marseille-ben akkora kafferbivaly fejű négerek és kecskeb@szó arabok leledzenek, hogy egy rossz nézésért kibelezik az embert. Zsinagógákat gyújtanak fel Franciaországban, Londonban meg negyedeket mész úgy, hogy fehér embert nem látsz, mert nem mernek még a környékre sem menni és még lehetne sorolni.

okloma 2012.10.25. 20:33:25

"Én az európai, liberális értékrendben hiszek" - én viszont itt fáradtam el az olvasásban.

"Ha a rasszizmusról van szó, mi magyarok a rosszak közé tartozunk."- ha ez benne van akkor azt ajánlom a kedves blog írójának, hogy dina porat (aki a Stephen Roth intézet igazgatója és ha még nem esett volna le zsidó) véleményét olvassa el magyarországról.

@Matuska Szilveszter: ha az elmúlt több mint 20 év miatt mész el, azt megértem, ha az elmúlt 2 miatt, azt nem.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:07:34

@håll käften: "A másik meg hogy én is inkább liberálisnak tartom magam,de most hogy nyugaton élek beláttam,hogy sajnos engednem kell az elveimből"
Neked az a szerencséd, hogy a svéd liberalizmus még ad enni. Azét mert kimentél, még ott csak egy magyar haszonleső csirkefogó maradsz egy igaz svéd konzervatív szemében. Egy hangyafasznyival érezheted az ottani araboknál különbnek magad. Hülye, nagyképű, faszfej!

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:11:03

@gabor.kovats:
"Még mindig fertőz az SZDSZ-es kór."
Nem! Bazdmeg! A te náci agyatlanságod az terjed itt, hülye, operettjobber. Hol van má az szdsz te orbángyökér?

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:12:16

@håll käften: Az idézett posztból egy kumma szót se fogtál fel te szerencsétlen, tehetségtelen, fakezű, barom.

WhyCantITouchIt? 2012.10.25. 21:15:58

Pénz miatt bármikor.
Elvek miatt? Ugyan már.

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 21:16:59

@agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit:
1.Orbángyökér az apádnak a fasza, te spermaszökevény.
2. Attól még, hogy szadesz eltünk az eszéje még az unokádat is megfertőzi.
3. Jobber, jobbos, meg jobbikkos ismételten az apádnak a fasza.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:17:08

@spontan: " mindenhol nőni fognak Európában. Nyugat-Európában pl. a muszlimok miatt. "
Persze, csak azt felejtitek el, hogy ki a fasz exportálta oda az araboknak meg az afrikaiaknak a nyomort? Mi bazdmeg, az ejrópával meg az USÁ-val kibaszott egyetértésben!
Most itt ráhuul a fejünkre az a bili amit első sorban nekünk lehet megköszönni, pl a konzervatív másokat nagy ívben leszaró, és lealázó politikának.

WhyCantITouchIt? 2012.10.25. 21:20:15

@agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit: Hú, de frusztrált vki, minden bizonnyal a környezeted az oka, kizárt hogy benned van a hiba, irány a reptér, máshol sokkal jobb lesz.
Ilyet vigyél magaddal bőséggel.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Cebocap.jpg

pneumónia 2012.10.25. 21:20:31

Sok jó cikk van a határátkelőn, de ez épp egy Bajnai utófeelinges lelkes közszférában itthon ücsörgő úttörő :)

Azon sem lennék meglepve, ha holnap azt olvasnám itt, én voltam lúzerek beszoptátok:D

håll käften 2012.10.25. 21:24:48

@agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit: Miről beszélsz?És ki a faszt érdekel a konzervatív svéd?Te vagy a mindenkinek megmondó?
Agresszív faszfej!Legalább mozogtál ma valamit:)))

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 21:32:39

@gabor.kovats: @okloma: szerintem nem azt írta, hogy mindenki rasszista, hanem, hogy terjed, ez volt a lényege. terjed és nincs, aki megállítsa. van, aki politikai érdekből elhallgatja, és van, aki a rezgő bokor mögött is rasszistát lát. de ettől még tény, hogy megverik a rabbit, zsidóznak a válogatott meccsen, gágognak, ha pályára lép az mtk. és ez így van 20 éve és még egyszer nem hallottam, hogy valaki emiatt börtönbe került

várszegi megvette és a mai napig a létező legjobb formában tartotta a fradit. de a jelentős nemzeti tudattal bíró magyarok, akik magyarabbak márai sándornál, szent istvánnál és németh lászlónál is, elkergették, mert zsidó

ha valami rossz történik az országgal, lejjebb sorolják a minősítő intézetek, gyengül a forint, bedől a gazdaság, az nem a túlköltekezésünk hibája, hanem spekulálnak a "tudjuk kik"

ez a baj. lehet itt a franciákkal példálózni, akiknél van számos bevándorló gyökér (a beilleszkedettekről senki nem szól ugyanakkor), de ettől még tény: jelentős rasszizmus van itthon és nagyon hangos. és amíg prágában hülyére verik a nácikat és kiállnak ellenük a civilek, addig ti, akik szerint itt minden rendben (ti. nem vagyunk rasszistábbak másnál) otthon ültök és leugatjátok azt, aki kritikát fogalmaz meg a hazájáról. kár.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 21:40:02

@håll käften: @håll käften: szerencsére semmit sem kell engedni a liberalizmusodból, viszont nem ártana megtanulnod, hogy mi is az. de itt vagyok és segítek: liberális az, aki úgy él a saját értékrendje szerint, hogy mások szabadságát nem veszi el. nyilván még sok megfogalmazás van, de kezdetnek ez is megteszi. tehát: az NEM liberalizmus, hogy jöjjön ide a bevándorló, éljen úgy, mintha otthon lenne, verje az asszonyt, bűnözzön és egyen a mi pénzünkön. az viszont liberalizmus, hogy ha idejön és betartja a szabályainkat (nem bánt mást), akkor elfogadom őt, és nem kérem, hogy legyen ateista, ha én is az vagyok. neked nem a liberalizmusból kell visszaadnod, hanem éppen hogy arra kell kérned másokat, hogy tartsák be annak szabályait

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 21:41:32

@balage_81 reloaded:
Hidd el hányni tudnék a "nagymagyarkodóktól" meg a harcsabajszú mindenkit zsidózó tajtparaszttól, de azoktól a bérrettegő büfészakon végzett gyökerektől is, kik úgy állítják be ezt az országot, mint egy rasszista, antiszemita fészket.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 21:47:49

@gabor.kovats: de a bérrettegők egy olyan problémát érintenek, ami létezik? és ha már itt tartunk, a bérrettegés jóval kevesebbet árt, mint a rasszizmus. és itt NEM azt állítom, hogy nincs cigánybűnözés, mert nagyon is van

csak ha nem lenne ilyen támogatottsága a "spekulálnak ellenünk a tudjukkik"-nek, akkor a bérrettegőknek új állás kéne

vagyis ha valaki azt írja, hogy a rasszizmus miatt (is) ment el itthonról, nem kell mindjárt leugatni. a bérrettegők miatt nyilván nem kéne

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 21:51:18

@gabor.kovats: elég hamar kibújik a szög a zsákból barátom. ezt írod itt:

"Hidd el hányni tudnék a "nagymagyarkodóktól" meg a harcsabajszú mindenkit zsidózó tajtparaszttó"

előtte viszont október 20-án ezt, és innen idézlek különböző blogokról

gazdagisztán
"Ez egy felkapott, rossz ratyi lakása."

subba
"Itt egy jóképű "Zsidógyereket" látunk, ki korunk debilizmusát (ájfon und mobile) reklámozza ön-ön tudatán kívül photoshpra hangolva."

na látod, ennyi eszetek van

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:51:55

@gabor.kovats:
" Attól még, hogy szadesz eltünk az eszéje még az unokádat is megfertőzi."
Persze az szdsz ne röhögtess, te nem itt élsz barátom.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2012.10.25. 21:52:31

@gabor.kovats: Ne arabozz ne zsidózz, ne cigányozz ilyen egyszerű kispöcs.

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 21:57:17

@balage_81 reloaded:
Ezt ugye te sem gondolod komolyan, hogy ha vlki leírja, hogy Zsidógyerek, akkor az náci.
Van kék pirulám bőven.

håll käften 2012.10.25. 21:57:29

@balage_81 reloaded: Nem én értelmezem félre a liberalizmus hanem az ,akit mikor bolti lopáson kap a bizt. őr,akkor rasszizmust kiabál.Otthon meg a lépcsőházba szarik meg lelopja a csillárokat!
Nekik mit tanítsak?Az a baj hogy a mérleg átbillent a másik oldalra.Sajnos ezek az emberek nem tehetnek róla,azt hitték itt mindent lehet!

gabor.kovats (törölt) 2012.10.25. 22:00:15

@balage_81 reloaded:
Ne menj át műértő értelmiségibe és ne keress ott is rasszistát, ahol nincs. Idáig jókat írtál.

håll käften 2012.10.25. 22:03:38

@balage_81 reloaded: De köszönöm az emberi hangnemet!

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 22:53:01

Wilson külföldre ment, és írt egy bejegyzést a Határátkelőre?

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 23:01:49

@gabor.kovats: nem, nem ebből gondolom. hanem abból, hogy a "zsidógyerekség" az fontos jellemvonás, meg kell jegyezni

amikor csurka még élt, és volt lehetősége hülyeségeket mondani, elkezdte sorolni, hogy a magyar gazdaságban-tököm tudja hol, magas a zsidók aránya. és hogy ő ezt tudja, és tudjon róla más is, de ő nem antiszemita, dehogy

akkor az jutott eszembe, hogy és akkor mi van? a szőkéket és a barnákat mikor kezdjük el számolni? bár nekem a vörösek mindig gyanúsak voltak

@håll käften: megint tévedésben vagy, mert most meg azokat hozod fel akik a liberalizmus jegyében politikailag korrektek akarnak lenni és hagynak biz. csoportokat elszemtelenedni.

a liberalizmus egy eszme, mai értelmezésében annyit jelent, élni és élni hagyni. a hagyni-n van a hangsúly

legyél csak liberális nyugodtan. mindenki az, aki nem kúr csadort erőszakkal az asszony fejére, vagy nem tart fegyvert a szomszédéhoz, hogy húzzon el meghallgatni tamás atyát.

és nyugodtan lelőheted azt, aki betör a házadba, mert magadat megvédeni bőven jog és lehetőség még egy liberálisnak is.

az viszont aggasztó, hogy mennyien nincsenek tisztában a fogalommal és milyen gyakran szidalmazzák. nem az szdsz-t, azt lehet, hanem a liberális életszemléletet

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:03:42

Úgy látom törölték a hozzászólásomat, vagy ilyesmi, pedig csak meglepődésemnek adtam hangot, hogy wilson külföldre távozott és írt egy remek posztot a határátkelőre.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:08:51

@balage_81 reloaded: Hümm ha a liberalizmus élni, és élni hagyni - be szép is ez a gondolat -, akkor vajh azok akik a liberalizmust terjesztik, vajon miért nem hagyják élni odahaza az amúgy eredendően ott élő népeket, akik felháborodtak, tegyük hozzá teljesen jogosan, hogy az élőhelyükre betettek egy idegen országot? A liberális eszme a kettős mérce egyik legjobb élő példája. Szép az élni és élni hagyni, de ehhez nem kell liberálisnak lenni, elég ha erkölcsös vagy. A liberalizmus pedig nem egyenlő az erkölcsösséggel, tudtommal.

Cefrekecske 2012.10.25. 23:18:18

Mindenki menjen haza a picsába a saját országába. Azt' kész.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 23:25:51

@Én vagyok az apád vagyok:

"az élőhelyükre betettek egy idegen országot" - akkor mi magyarok is gondolom húzhatunk a vérbe igen hamar

egyébként nem értem a kettős mércére vonatkozó megjegyzést, mert mások meg épp azt róják fel neki, hogy túlságosan is megengedő egyes népekkel, pl pont azokkal az arabokkal, akik egy részének élőhelyére betették azt a bizonyos országot

akkor hogy is van ez?

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:37:14

@balage_81 reloaded: Nem gondolom, hogy elnézőek lennének a korábban ott élő arabokkal szemben, de azt belátom a kérdés sokkal árnyaltabb, és az agresszió agressziót szül. De kérdem én - legyen szó bármilyen nemzetről -, nem áll e jogában egy nemzetnek ellenállni, minden olyan esetben amikor nyilvánvaló jogtalansággal szembesül az ő hátrányára? Szerintem a kérdés az, mi volt az ok, és mi az okozat. Már régen nem vagyok idealista, de még mindig nem veszi be a gyomrom, hogy az "igazság", mindig az erősebb oldalán áll, és aki ezt szóvá merné tenni, azt megbélyegzik.

pause 2012.10.25. 23:39:27

@gabor.kovats: " Van kék pirulám bőven. "
szegényke..már fel sem áll?

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:39:43

@balage_81 reloaded: Kettős mérce pedig, én megtehetem, mert hatalmamban áll, te nem teheted meg ugyanazt, mert te mögötted nincsen tőke és befolyás.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:42:32

Ha pedig az emberi szervezet fehér vérsejtjei liberálisak lennének, mindenkit elvinne az első apró megfázás.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 23:49:03

@Én vagyok az apád vagyok: "minden olyan esetben amikor nyilvánvaló jogtalansággal szembesül " - jujj. elég lett volna elolvasni a zsidók és a szentföld történetét i.e. 2000-től és máris tudnád, hogy szó van-e jogtalanságról

de ismétlem, mi magyarok sem egy üres területre jöttünk be. csak azt nyilván szabad, mert mi meg nem vagyunk zsidók

"megtehetem, mert hatalmamban áll, te nem teheted meg ugyanazt, mert te mögötted nincsen tőke és befolyás. " - testvér. egyfelől azt vetik a "liberalizmus" szemére, hogy túl megengedő, másfelől meg azt, hogy kettős mércét alkalmaz a most sem tudom kik javára

ne hadoválj itt a tőkéről és a befolyásról, mert ez klasszik széljobb szöveg és ugyanannyira árnyalatlan, mint a turul-legenda

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 23:50:41

@Én vagyok az apád vagyok: háhá, nagyon jó. akkor amit korábban írtam, az neked is szól.

tényleg nem értem, miért kell régi hülyeségekhez ragaszkodni

akkor minden cigánygyűlölő náci is és kész

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.25. 23:54:04

egyébként volt egyszer egy hatalmas beszélgetésem egy rendkívül művelt jobbikos ápolónővel, aki a következőt találta mondani: az eu azért baszogat minket, mert azt akarja, hogy itt tartsuk a cigányokat, nehogy elmehessenek hozzájuk, mert akkor mi lesz

jeleztem neki finoman, hogy ha az eu ezt akarná, akkor talán nem lenne schengeni övezet, illetve hogy ez a fránya dög igenis fogadott már be cigányt, albánt, marokkóit, filippinót, mindent, és lehet hogy mások meg pont ezt vetik neki a szemére

valamiért utána elcsendesedett szegény

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.25. 23:56:46

@balage_81 reloaded: Egyből gondoltam, hogy széljobb leszek :) Nem fojtatnám a konzultációt.

Elég lenne elolvasni a magyar történelmet (nem a finnugor bestsellert), hogy tudd mi egy kicsit máshogy jöttünk be (vissza?) ide.

A liberalizmus túl megengedő, ha az érdekek úgy kívánják, és túl kirekesztő, ha az érdekek úgy kívánják. Tehát a lényeg, rugalmas, opportunista, hozzá állás a körülményekhez, valós elvi háttér nélkül, ál elvekkel.

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.26. 00:00:21

@balage_81 reloaded: Az eu-s dologra reagálva:
a vicces inkább pont az, hogy a korábban gyarmatosító jóléti államok beszívták a bevándorlási politikájukkal. Büdös volt nekik a kulimeló, jó lesz arra az afrikai, indiai, arab, meg a kelet-európai. Most meg szenvednek. És mi a szép? Hogy ha mi szívunk, ti is szívjatok elven, elvárják az összes tagállamtól a hasonló bevándorlási politikát.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.26. 00:05:33

@Én vagyok az apád vagyok: széljobb nem vagy, de túl gyorsan olvasol, az biztos: azt írtam, hogy ez klasszik széljobb szöveg, nem mást

olyan meg, hogy "túl megengedő", olyan nincs, mert te megint nem a liberalizmusról beszélsz, amit te is élvezel és ahogy te is élsz, hanem az eu bevándorlási UTÁNI politikájáról, ha jól értem. annak a liberalizmushoz annyi köze van, mint az atombombának a környezetvédelemhez. tévedés azt állítani, hogy az egy liberális politika, mert nem, az egy hülye politika, mert nem számol és kalkulál, nem gondolkozik. az eszméhez magához semmi köze, épp sérti azt, mint fentebb kifejtettem. neked sem az eszmével van bajod, hanem az alkalmazásával, mert miközben te is liberális vagy valamennyire, ágálsz ellene. de mindegy is.

meg lett írva már korábban, hogy a bevándorlás-ellenes politikusok a legnagyobb liberálisok voltak, haider és fortyn pl vállaltan meleg. csak a mi szűklátókörűségünk nem engedi, hogy a szokásos liberális-nemzeti ideológián kívül is gondolkozzunk, te ennek sajnos minden tiszteletem ellenére egy tipikus példája vagy.

akár a finnugor, akár a másik verziót olvasom, az nekem sehol sincs benne, hogy a magyar ne lett volna egy harcos, agresszív, területfoglaló nép. sőt, az, hogy "a magyarok nyilaitól ments meg Uram minket" mindennél beszédesebb

az opportunizmusról pedig tényleg csak annyit, hogy remélem a "dzsentri" fogalma azért neked is mond valamit

szasz

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.26. 00:09:33

@Én vagyok az apád vagyok: " Büdös volt nekik a kulimeló," - erre még gyorsan, mert ez a legszebb demagógia. ha meg egyes országok védik a munkaerőpiacukat, akkor általában az a baj, hogy rohadt soviniszták

nem lennék a nyugat helyében, nehéz eligazodni az elvárásokon. de a török és albán melósnak minden bizonnyal sokkal jobb lett volna otthon, ahol irodában dolgozhatott volna milliós fizetésért. mint pl a dubaj-i építkezéseken az indiai és paki vendégmunkások.

ezek a rohadt európaiak meg a mekiben takaríttatnak a bevándorlókkal, tényleg a kurva anyjukat. mocskos liberálisok!

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.26. 00:16:34

@balage_81 reloaded: A magyarok nyilaitól a nyugat retteget, nem pedig a Kárpát medence korábbi lakói: www.urbanlegends.hu/2009/04/a-magyarok-nyilaitol-ments-meg-uram-minket-halmagyi-miklos/

Valóban, egyetértünk a bevándorlási politika elcseszettségében.

Dzsentri: oké.

Tévedsz, nem fekete-fehérben gondolkodom.
Abban viszont egyetértek, hogy a politikusoknak egyszerűbb jól elkülöníthető homogén frakciókat manipulálni, mintsem szuverén, gondolkodó, de összefogásra ettől függetlenül képes tömegeket.

robot_ 2012.10.26. 01:09:51

huh, mindenki hogy felgyorsitotta magàt :)
ezeken a gumicsontokon el lehet ragodni...
aki el akar menni menjen el,
aki otthon akar maradni maradjon otthon, aki at akar menni a szomszedba az menjen at ha beengedik, aki kocsmazni akar az meg kocsmazzon ha van penze vagy hitele ra. Ennyi..

IP gyűjtögető 2012.10.26. 07:28:09

@Matuska Szilveszter: a kivándorlásról néhány képet majd lécci, sokan örülnének neki;)

El Visco Stello (törölt) 2012.10.26. 07:32:59

Azért nem lehet a posztot értelmezni, mert nem szól semmiről. A posztoló csak önigazolást vár a kommentelőktől. Azt várja, hogy simogassuk a buksiját, hogy ügyi vagy Pistike. Én aszondom: Döntött, dolgozza föl! Én nem tudok neki segíteni.
És ilyenekkel sajnos tele a blogvilág.

El Visco Stello (törölt) 2012.10.26. 07:35:48

Egyébként hol van a miwilsonunk? Bölcs útmutatásai nélkül tipródok, mint vak a szarban.

2012.10.26. 07:43:08

ez a libsi bejegyzes hosszu ido ota a legrohejesebb volt az amugy normalis hangvetelu blogon, jellemzo hogy ezt linkelitek ki wannabe-trollok :D

El Visco Stello (törölt) 2012.10.26. 08:08:58

@Whave: Nyilván elkerülte a figyelmed a Subba alcíme: Mindennapi mocsok

Benedek_Úr 2012.10.26. 08:15:48

Na, ezt még akkor..
,,és mivel nem vállaltam föl a napi konfliktusokat, nem akartam „hittérítőként" mindenáron a saját értékrendbeli válságuk miatt dühös és frusztrált a környezetemet a képemre formálni – el kellett jönnöm."
www.youtube.com/watch?v=ioPpLNrhtjg
Ha feladják, mindenki veszít.

2012.10.26. 08:26:55

@El Visco Stello: kussolsz en regota olvasom a subbat mint te, meg indexes se volt, jo? amugymeg pont ez az. ma mar mindennapi unalmas fos, meg subbarekordsz gagyimagyarzene, esetleg egy cukisag.

El Visco Stello (törölt) 2012.10.26. 08:39:16

@Whave: Félreértesz. Én nem dicsértem a Subbát, hanem arra mutattam rá, hogy miért szar. Azért, mert az akar lenni. És ebbe a koncepcióba tökéletesen illeszkedik a fenti szar poszt.

ketroot 2012.10.26. 08:44:23

@okloma:

Hali!

Arról a Dina Porat "véleményről" tudnál egy linket adni?

Komolyan beleolvasnék!

lilly.alien 2012.10.26. 08:55:26

Érezhető a színvonalromlás a Határátkelő-nél, amióta átkerült a blog.hu-ra. Kétféle poszttal találkozik az ember, ha megnyitja:
- 'Elmenekültem, mert...' vagy 'Nem ide fogok gyereket szülni...' és
- 'Anglia, Anglia, Anglia'

Klafa 2012.10.26. 09:09:59

@balage_81 reloaded: "- jujj. elég lett volna elolvasni a zsidók és a szentföld történetét i.e. 2000-től és máris tudnád, hogy szó van-e jogtalanságról"

Miután kivonultak egyiptomból 38 év után megérkeztek az "ígéret földjére" és ironikus módon kiirtották az ott élő arabokat.
Erre gondoltál?

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.26. 09:37:50

@Klafa: ez az utolsó bejegyzésem ehhez, én ezt a vitát nem folytatom, mert a jelentősége csepp a tengerben. egyfelől semmilyen ok nincs sem az intifádára, sem az antiszemitizmusra, itt abba is lehetne hagyni, ill. a szélsőségesek természetesen a tényektől függetlenül is mindig találnak okot egy kis zsidózásra. teljesen mindegy, ki mit gondol és hogyan értelmezi a történelmet. azt nem kéne vitatni, hogy a zsidók azon a földön id. szám. előtt már jelen voltak (egyébként a széljobb kánon a '48-as államalapítást rója fel nekik, nem az általad említett eseményeket), de ettől függetlenül megnézném pl az európai népeket, hogyan is foglalták el a mai földjüket, tehát hagyjuk. ha már valaki említette a kettős mércét, na ez pontosan az. csak a zsidóknak nem szabad. de ismétlem, ez nem ok az antiszemitizmusra és izrael elpusztítására. tehát hagyjuk.

Elanor_ 2012.10.26. 09:59:36

Aki utolsokent tavozik, majd kapcsolja le legyen szives a villanyt.

Klafa 2012.10.26. 10:03:50

@balage_81 reloaded: A te felvetésedre reagáltam. Mert te magad is azzal példálózol, hogy azzal, hogy ők korábban éltek ott gyakorlatilag legitimizáljuk egy nép kiirtását.

Igen éltek ott, előttük meg mások, őelőttük megint mások. Ennyi erővel az olaszok legyilkolhatnák a fél közel-keletet és európát.
Fasz, demagóg duma arra hivatkozni, hogy történelmileg hová tartozik a 'kiválasztott nép'.
A lényeg, hogy a nagy liberális eszme szószólói a legrasszistább, leggyűlölködőbb nép amit a föld valaha is a hátán hordott. De persze aki ezt szóvá meri tenni az náci és antiszemita.

okloma 2012.10.26. 10:56:00

@ketroot:
Szia!
Hát megfogtál. de ha meglesz, akkor küldöm a linket.
röviden talán annyi, hogy vizsgálatokat végeztek Európában, antiszemitizmus témakörben bla-bla-bla és, Magyarország végül is nem tartozik azok közé az országok közé ahol túlzottan eluralkodott volna valamilyen népcsoport iránti gyűlölet. de jelen van, mint ahogy más országokban is. amolyan langyos víz effekt.
ami számomra érdekes volt, hogy megnevezett 1-2 országot ahol viszont igen komolya felütötte a fejét az antiszemitizmus. ide sorolta Norvégiát is. (akkor jót mosolyogtam rajta.persze, Norvégia mi?) aztán meg nemsokára történt az a szörnyű eset (thomas breivikre gondolok). és igaza lett.

ketroot 2012.10.26. 11:16:43

@okloma:

Köszönöm!

Kerestem én is, találtam is pár ilyen cikket, tanulmányt, amiben az antiszemitizmus volt vizsgálva, adott országok esetében.

De annyira nem rágtam (még) magam át rajta.

Libernyák 2012.10.26. 11:19:20

Én örülök hogy a libsik elhagyják az országot! :D
Amúgy én is külföldön dolgozom, de attól még nem hagytam el az országot! ;)

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2012.10.26. 11:36:57

Remek, hogy ócska politikai lózungokkal, meg ezzel a szánalmasan átlátszó vírusmarketinggel

a) buzdítani lehet az embereket a távozásra
b) aki nem megy el, annak el lehet b#xni a kedvét.

Nyilván az a cél, hogy az itteni lakosság minél nagyobb számban húzzon el innen, mert kell a föld meg a víz.

håll käften 2012.10.26. 11:38:26

@lilly.alien: @Whave: Ugye?SZerintem is gagyi lett az oldal!Hetek óta egyre rosszabb!!
Ez a poszt meg olyan mint egy fizetett politikai poszt!Célközönség megvan,már csak szájba kell rágni!

balage_81 reloaded (törölt) 2012.10.26. 13:00:24

@Klafa: "A te felvetésedre reagáltam. Mert te magad is azzal példálózol, hogy azzal, hogy ők korábban éltek ott gyakorlatilag legitimizáljuk egy nép kiirtását." - a témát továbbra is lezártnak tekintem, azonban a tévedésed nem hagyom szó nélkül. Először is, sehol nem írtam hogy egy nép kiirtása legitim lenne.

Egy másik kommentelő kezdett így szó szerint:

"Nem gondolom, hogy elnézőek lennének a korábban ott élő arabokkal szemben, de azt belátom a kérdés sokkal árnyaltabb, és az agresszió agressziót szül. De kérdem én - legyen szó bármilyen nemzetről -, nem áll e jogában egy nemzetnek ellenállni, minden olyan esetben amikor nyilvánvaló jogtalansággal szembesül az ő hátrányára? "

Erre reagáltam.

wilson77 2012.10.26. 17:10:14

Kedves Nemzet!

Mi a baj a bloggal, a bejegyzéssel?

-wilson

wilson77 2012.10.26. 17:14:15

@Én vagyok az apád vagyok:
:)))

Kedves Én vagyok az apád vagyok!

Még itt vagyok.;)

üdv:
-wilson

Ps. Ja, nem én írtam a bejegyzést.
Nem az én stílem. :))

ezüstérem 2012.10.26. 17:16:48

Imádom az ország fikázást. Meg azt is, hogy ki mindent tett le az asztalra, meg a politika és a szólásszabadság miatt odalett a megélhetése, csak azért mert máshogy gondolkodik. Meg is értem, hogy az ilyenek elhagyják az országot...

ganxta77 2012.10.26. 21:17:51

@balage_81 reloaded: Te tisztára az a típus vagy, mint aki az iskolában odamegy a tanítónénihez és panaszkodik, hogy "Én vagyok az apád vagyok!" visszaütött.
Semmi gáz nincs a zsidók államalapításával, de térjünk vissza rá majd kr.u. 3046-ban (vagy inkább kr. u. 2960-ban?). Abból a történelmi távlatból pontosan úgy fogjuk megítélni majd, mint a magyarok bejövetelét vagy államalapítását. De addig harcolni és szenvedni kéne kicsit, valamint imádkozni, hogy az a 100.000.000 arab aki körülvesz bennünket, nehogy megtanuljon összefogni, mert akkor gyorsan bedózerolják Israel államát a Földközi-tengerbe.
Az antiszemitizmus pedig mint olyan "a mi falunkban nincsen, de igény volna rá".
Ha a szomszéd kutyája rendszeresen odaszarik a kocsibejárómra és a sokadik alkalommal pofánvágom érte a szomszédot, akkor:
1., ha magyar gyerek, akkor bunyózunk egy jót és legfeljebb nem köszönünk egymásnak 30 évig
2., ha biboldó és a rokonsága is az, akkor 3 órán belül minden tv, rádió és napilap az én "hírhedt náci" házam előtt parkol 3 napig, mert én "már az óvódában elvettem a sóletkonzervet a kis Dávidkától és biztos a genocídiumtól sem riadnék vissza". Bár a genodícium szó használatában nem vagyok biztos, mert a kukac2 nézői nem biztos, hogy megértenék a riportot, bár lehet attól még hitelesebb lenne.
Béke veled "balage" és tartsd szárazon a puskaport...

Én vagyok az apád vagyok 2012.10.26. 23:08:18

@wilson77: Most megnyugodtam kedves wil... :))
Hiszen jól tudjuk mind, ha a te mindent jóságos megértéssel körülölelő tekinteted nem veted erre a helyre, bíz én mondom megáll az élet legitt! :D

Avagy, nincsen poszt wil... nélkül! :D
süti beállítások módosítása