Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Ájulat

2012.11.06. 09:30 | Subba Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr494893178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dick Tator 2012.11.06. 09:57:05

hát itt meg mi történt?

2012.11.06. 10:16:30

Na, mindjárt rohan Wilson, hogy mi már a videjó címje, merthogy nem tökmindegy, hogy milyen származású az atléta, meg különben is, nem mind bűnöző, és rasszizmus.

Kökény6 2012.11.06. 10:33:54

Szerintem ő is látta a sárba harakiriző japppán csajt és utánozni akarta. Nem volt elég erős és ezért kellett neki a súly, hogy meglegyen a lendület.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 11:43:15

Nem kell ehhez Wilson77. Magam sem vagyok meggyőződve - amennyiben egy ájulással ez összefüggésbe hozható - hogy a posztban szereplő ember cigány. Viszont lenne itt ez a kis videócska. Mindenki biztos lehet abban, hogy a benne szereplők fehér magyarok: www.youtube.com/watch?v=FivVoHYo6uY&feature=related
Elnézést kérek az érintettektől, ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy ők is saját magukat hoznák fel példának a faj és az ájulás összefüggésének tagadására.

advanced skepticism 2012.11.06. 12:01:20

ez is csak azért történhetett, mert megszegte az alapszabályt: papucsban NEM gyúrunk!

papugaja 2012.11.06. 12:14:16

Légzéstechnika: kettes alá.

wilson77 2012.11.06. 12:15:34

@shitgun:
Kedves shitgun!

Egészen biztosan az én stílérzékemmel vannak komoly bajok, de mintha kihallanék némi cinizmust a mondatodból. :))

Egyébiránt meg: szegény fiút még a téglasúly is húzza.

üdv:
-wilson

2012.11.06. 12:22:12

@El Visco Stello: már hogyne lenne összefüggésbe hozható. Hisz az. És elájult. A kapcsolat létrejött. Te is biztos az a fajta vagy, aki úgy meséli el azt, hogy a kutya átment az úton, hogy egy bizonyoooos lény, nem mondom hány lába van, mert az sértő a pókokra, átment valamin, ám nem rossz szándékkal tette, de az se biztos, hogy átment, és ha át is ment, a nehéz körülmények vagy gárdisták kényszerítették erre.

2012.11.06. 12:23:45

@wilson77: esetedben meg biztos vagyok abban, hogy te vagy a blogoszféra legkifinomultabb trollja, és egy szavad se komoly. De jól nyomod, komolyan. Lehet, hogy szakdogához gyűjtesz anyagot, vagy csak kópé vagy, mindenképp elismerés.

Aztapaszta 2012.11.06. 12:30:59

Nem vagyok szakértő, de mintha epilepsziás rohamot kapott volna.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 12:31:18

@shitgun: A baj az, hogy az érvrendszered hibás alapokon nyugszik, ezért az összes ebből levont következtetés nem állja meg a helyét. Van egy állapot és van egy esemény. Egyik sem feltétele a másiknak.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 12:37:26

@Aztapaszta: Nem epilepszia. Kvázi mesterséges ájulás. Guggolás közben szaporán és sokat lélegzett, majd felállva összeszorította a mellkasát a súllyal, meg a rövid nyéllel. Így nem oxigén hiány, hanem többlet keletkezett. Ettől elkábult.

2012.11.06. 12:38:38

@El Visco Stello: a te érvrendszered meg a píszi, ami szintúgy alkalmatlan vitára. Úgyhogy igazad van, téma lezárva.

wilson77 2012.11.06. 12:38:45

@shitgun:
Kedves shitgun!

Nagyon szépen köszönöm a reakciódat! Azt hiszem, a rám vonatkozó szavaid erősen túlzóak.

Sajnos ismereteim kevésbé teszik lehetővé a "troll" fogalom helyes használatát. Ezért elnézést kérek. Esetleg segítenél nekem ebben, már az értelmezésben?
Én magam nem tartanám magamat annak. És azt is tisztelettel, de ugyanakkor minden keseredettségem ellenére muszáj határozottan megerősítenem, hogy amit leírok, azt bizony úgy is gondolom.

Megértést kérve barátsággal üdvözöl:

-wilson

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 12:39:29

@shitgun: Ja, és nem fajta vagyok, hanem személy.

2012.11.06. 12:50:09

@El Visco Stello: mindenki valamilyen fajta. Én is, te is. Ha nem lennél fajta, nem lenne véleményed. Nincs egyedi vélemény, csak besorolható. Fajtába. Ha az vezet félre, a fajta nem faj.

2012.11.06. 12:51:59

@wilson77: nem versz át mókamester. Itt lököd éjjel nappal, konkrétan mém lettél, és nem tudod, mi a troll? Na ne etess. Nem hiszek neked ördögfajzat!:)

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 12:57:00

@shitgun: Nem, nem vezet félre. Csak később maradtam ki az általánosból, azt még tanultam, hogy mi a különbség fajta és faj között.
Én konkrétan arra utaltam, amire te is: Van egy politikai irányzat, aki a velük nem egyetértőket "magukfajtának" nevezi.

2012.11.06. 13:00:28

@El Visco Stello: és olyan is van, ami a többieket tiféléknek nevezi. Hagyjuk már a hablatyot, mindenki így nevezi a másikat. Vagy játsszunk szómágiát, hogy hívjuk a velünk nem egyet értő csoportot? Mi a píszí? Legyen az egyik A-sok, a másik B-sek? A C ugye nem jöhet szóba, akkor D-től folytatódik. De nem az abc végéig, ugyebár, mert az sem píszí.

facepalm 2012.11.06. 13:05:20

Legalább mozgott aznap valamit.

Kökény6 2012.11.06. 13:07:25

Szófostolók vagytok.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 13:09:10

@shitgun: Tőlem maradhat a "C" is, meg a "Zs" is. Én nem vagyok elkötelezett jogvédő, van nekem elég bajom anélkül is. Csak korrektségre törekszem. Ami nem függ össze, nem kell összemosni.

Benedek_Úr 2012.11.06. 13:09:52

@wilson77: ,,Sajnos ismereteim kevésbé teszik lehetővé a "troll" fogalom helyes használatát."

Fütyülsz bazmeg és hazudsz!

wilson77 2012.11.06. 13:13:26

@shitgun:
Kedves shitgun!

Nyilván tudni vélem.
De inkább azt szerettem volna érzékeltetni, hogy lehet, én nem értem a szó értelmét, s ahhoz, hogy tudjunk beszélgetni a dologról, közös nyelvet kell beszélnünk, közös tartalommal.
Éppen ezért, mivel a Gugli a haverom, rákerestem, és összevetettem az általam ismert "tényekkel" a leírt szöveget. És ilyeneket találtam a Wikipédia által leírtakban:
"provokatív, ingerlő módon, tárgyhoz nem tartozó üzenetekkel bombáz egy online közösséget (például internetes fórum, chat, blog, levelező lista), vagy személyes hitbeli meggyőződését ellentmondást nem tűrő, pökhendi erőszakossággal sulykolja"
Szerintem ezekből olykor megvalósul egy.

A wilson mémmé válását (aminek okai, ha így is lenne eléggé összetettek) meg egyrészt igen nagy öniróniával, sőt inkább maró gúnnyal kell kezelni - mint ahogy azt teszik is sokan -, másrészt igen belterjes ez a dolog: úgy 15 ember figyelt föl rá, és ez rögvest ellentmond a mémmé válás egyik pillérének, jelesül annak, hogy tömegével kell a közösségnek foglalkoznia a mém alanyával-tárgyával.
Azt hiszem írok egy senki által nem olvasandó, unalmas tanulmányt erről. ;)

barátsággal üdv:
-wilson

2012.11.06. 13:25:02

@wilson77: tudtam, hogy valami publikációra gyúrsz!

B79 2012.11.06. 13:33:35

@El Visco Stello: Jó tudom legalább aznap mozogtak valamit, de talán mégis van különbség azok között, akik az egyetemi megnyitójukon ájulnak el a tűző napon, vagy aközött aki a putri mögötti faszverésbe rokkan bele...

2012.11.06. 13:37:50

@B79: Nem. Rossz vagy. Minden ember egyenlő. Minden ember egyforma. Minden ember önálló egyéniség. És személyiség. Ha nem tudnád.

kalandfereg 2012.11.06. 13:56:49

Szegény csávó, biztos nagyon beverte a fejét, hátát, meg mindenét, és még a súlyzó is ráesett. Tök nem vágom, hogy mi ebben a poén, de biztos az én humorérzékem az, ami alulfejlett.
Most nem kell a szöveg, h akkor miért nézem a subbát, jó?

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 14:00:44

@shitgun: Most akkor melyik?

@B79: Van bizony. De nem az, hogy az egyik ki tudja milyen nemzetiségű (ide tetszés szerint írhatod azt, akit legjobban utálsz), a másik meg magyar.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 14:05:05

Egyébként itt lenne az ideje, hogy vitézéknél csináljanak egy T5-ös alkalmassági kategóriát is: Árnyékban alkalmas.

wilson77 2012.11.06. 14:06:36

@B79:
Kedves B79!

Ne haragudj a kérdésért, de milyen különbséget vélsz felfedezni két ember ájulása között?

Köszönöm szépen!

üdv:
-wilson

papugaja 2012.11.06. 14:10:45

@B79:
Hát mondjuk van. Az előbbiek más, az utóbbi meg saját hülyesége miatt roggyant meg.
Persze az ájulás joga mindenkit megillet.

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 14:20:30

A fenti fickó nem ájult el, hanem elkábult. Ha egyéb sérülést nem szenvedett, akkor ez egy kellemes érzés. Sulikban ugyanezzel a technikával idéznek elő kábultságot a srácok, csak ott a mellkast hátulról egy társuk szorítja össze. Van néhány videó a jutúbon, most nincs kedvem keresni.
Ahogy ez a fickó csinálta, 10-ből nyolcan betépnek a sok oxigéntől. Ha csak kicsit hosszabb a súlyzó szára, már nem következett volna be.

2012.11.06. 14:24:00

@El Visco Stello: Ez a "vitézéknél" engem erősen emlékeztet a "magukfajtá"-ra. Vigyázz, kirekesztő!

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 14:27:27

@shitgun: Voltam én is vitéz, csak akkor még bünti volt az ájulás és esetkocsi helyett vödör vizet alkalmaztak a rehabilitálásra:)))

B79 2012.11.06. 14:35:11

@wilson77:
Kedves Wilson77
Mint látható Ön szemüveges, jól öltözött, valamint elegánsan konzervatív hajviselettel rendelkezik. Ezen kívül még a szája is tátva van, és mivel az Önt ábrázoló képen egyéb testrészei nem láthatóak - jóindulatú ember lévén - azt feltételezem, hogy a fent említett ajaktartás nem abból a célból ered, hogy bal mellső végtagjában egy villára nyársalt óriási szilvásbombócot készül az arcában elhelyezni, hanem éppen szólani készül. Kiegészítve az általam korábban említett Önre jellemzőnek vélt kellemes jellemvonásokat eme haladó verbalitásra utaló mimikai megnyilvánulással, úgy gondolom az előző kommentem alapján kérdésére a válasz sokrétűségén nem fog fennakadni, és a lehetséges válaszok garmadából józan fejjel egyedül is fog tudni választani.
Tisztelettel: B79

B79 2012.11.06. 14:50:49

@El Visco Stello:Pontosan!Egyik típus balga módon kizárólag az elméjét szeretné pallérozni, a másik pedig az ép testben ép lélek elv alapján testét is, de mint látható egyik út sem könnyű. A mellékelt videók azonban bizonyítják, hogy az utóbbinak van igaza, hiszen azon a felvételen mérhetően kevesebben esnek hanyatt.

papugaja 2012.11.06. 14:57:22

@El Visco Stello:
Gugli: hiperventilláció, túllégzés, szinkópe

El Visco Stello (törölt) 2012.11.06. 15:04:35

@B79: Válaszom @papugajának szólt - mint azt meg is hivatkoztam - és a posztban látott jelenség magyarázatául szolgál. A faji és nemzetiségi hanyatt esés társadalmi fontosságát ebben a kommentben nem vizsgáltam, tehát ilyen következtetés levonására nem alkalmas.

B79 2012.11.06. 15:12:12

@El Visco Stello: Nekem azt írta a blogmotor, hogy nekem szólt.

Cecan Basescu 2012.11.06. 17:30:21

@shitgun: Továbbmegyek és meg merem kockáztatni, hogy az öregi zsidó is csak egy másik karaktere volt. Így vagy úgy, de tényleg jól nyomja.

HUNGeryson 2012.11.06. 18:25:24

Barlangrajz. Mondjuk nem sok hiányzott, hogy fejjel még le is vegye a kipufogót (amit egy lopott autóból bontottak ki nemsokkal ezelőtt)...

Rendőr Róbert 2012.11.06. 19:28:10

Jelentem! Az állampolgár kifáradt.

wilson77 2012.11.06. 19:44:39

@Rendőr Róbert:
Kedves Rendőr Róbert!

Ez a nick nagyon jó, ha szabad ilyent mondanom, s nem bántó ez.

üdv:
-wilson

tedbandy 2012.11.06. 19:59:04

A kórság neve: hiperventillációs szindróma.

De ha a vízbűl vonta vóna ki a zoszigént nem lett vóna semmi baja.

_lászló 2012.11.06. 21:15:34

Kedves wilson!

A Nagy Wilson Baráti Társaság nevében kikérem magunknak, hogy Te mémmé váltál volna.
Külön rosszul esik és nehéz elfogadnom, hogy olyat állítasz, hogy bárki bármilyen iróniát megfogalmazott vagy fog a későbbiekben Veled vagy a hozzászólásaiddal kapcsolatban.

-hovatartavilág

_lászló 2012.11.06. 21:17:28

Kedves _lászló!

Kikérem magamnak a hozzászólásod.

Maradok tisztelettel és legmélyebb barátsággal:
-péter

FalcoM 2012.11.07. 00:02:16

Az volt már, hogy büdös cigány?

Én vagyok az apád vagyok 2012.11.07. 00:11:25

Élvezet volt olvasni a fajok háttalvágódásról :)

Beszarok rajtatok! :D

(törölt) 2012.11.07. 03:26:02

@Cecan Basescu: >:D már wilson is én vagyok ??? :D beszarás nagy vagyok !!! >:D olyan mélyen hagytam nyomot bennetek, hogy a szíveteket a tüdőtökön keresztül préseltem át a gerinccsatornátokba... fordítsak ? teljesen kikészítettelek titeket, ha szerintetek már wilson is én vagyok !!! ajókurvaéletmekkorapoénez >:DDD

@wilson77: Adjon Iste' wilson úr!

üdv:
-üregi de la wilson y azevedo >XD

kész. >:D

wilson77 2012.11.07. 03:37:10

@közönséges üregi zsidó:
Kedves közönséges üregi zsidó!

Hát ez a csúfság is megtörtént, hogy gyanúba keverték magát.
Mit szól hozzá, szomszéd?

Most mondja meg!
Még ilyet!

üdv:
-wilson

(törölt) 2012.11.07. 03:50:19

@wilson77: az hagyján... de hogy hajnali fél négykor, mikor senki más nincs subbán, öt perccel a kommentem után válaszolsz rám... hát baszod, te már az életbe nem mosod le magadra a gyanút, hogy te én vagyok !!! >:D

mostantól ezerrel rád szállnak, figyeld meg, akik visszaolvassák majd ezt a pár kommentet, egytől egyig azt fogja gondolni, hogy a te karakteredet is én futtatom ...error... vagy az én karakteremet is te futtatod ...system failure... :DDD

de ha már így lebuktunk (:D), akkor akár cseveghetünk is, így hajnaltájt...

azt hiszem ez a gyanú elég kifizetődő lesz a számomra, hiszen máris kezdek legendává válni, hiszen te/ön/azazizéamivagy(:D), máris a "blogoszféra legkifinomultabb trollja" lettél (idézet innen: @shitgun: !), és mivel már te is én vagyok, így én vagyok "a blogoszféra legkifinomultabb trollja"... >:D szóval amennyiben nem tartanál (őőő... tartanék :D) igényt a címre, nyugodtan passzold át rám (tehát magadra! :D)!... és akkor én már jól is járt...ta...tál! >:D

üdv:
-énakimindenkimásdemégismindigén:D

Szerkó Ferkó 2012.11.07. 04:02:38

@wilson77: Hát az első olyan cigányosan vágódott. Persze nem cigány ő, csak úgy néz ki. Meg úgy is esik. Na jó, akkor lehet, hogy cigány. Meg lelopta a piros nadrágos felsegítőjének a kezéről az órát. De az látszik, hogy öntudatlanul tette. Ergó: nem bűnös. Persze, ha tudatos lenne, akkor sem az.

Jupí! Megyek vettek kisebbségi kereket!

Szerkó Ferkó 2012.11.07. 04:03:13

@közönséges üregi zsidó: Ne basssszaaa máááááárrrrrrrr meeeeeeeeeg!!!!!!!!!!!!!!

Szerkó Ferkó 2012.11.07. 04:05:34

@közönséges üregi zsidó: Mondanám, hogy vagyunk egy páran a címre, de sajnos te vagy a legnagyobb...
... cigány XDDDD

Szia MesterfőnökcimbiKüzsimüzsi!!!!!!!!!!

(törölt) 2012.11.07. 04:15:34

@Szerkó Ferkó: meeeegbaszooook mindeeeeenkíííííííííííít!!!!!!!!!!!!!!!

mé'ne? :D

úgy érted a cigánytrollok között is én vezetek torony magasan? fasza, még egy cím és dobogós helyezés amiben élen járok és mégsem tudok róla... -.- >:DDD

CsumidáréAranybogárVirágszálSukárgádzsóHogyaDevlaDikházzonaKáródon!!!!!!!!

hogy stílusos maradjak...

vív'la iráni atomprogram! >:D

(törölt) 2012.11.07. 04:17:24

@Szerkó Ferkó: viszont számíts rá, hogy legalább egy zsuzsika meg fog találni téged is azzal, hogy már te is én vagyok, és nem csak a wilson is! >:DDD

wilson77 2012.11.07. 04:30:12

@közönséges üregi zsidó:
Kedves közönséges üregi zsidó, avagy legenda!

Nagy megtiszteltetés ez nekem, és igazán fenséges élmény az, hogy véletlenül (véletlenül, mi?) összeakadtunk. Főként úgy, hogy kedves @Szerkó Ferkó: a sajátos stílusában - ha jól értem - örömét, boldogságát, illetőleg hitetlenkedéssel vegyített csodálkozását fejezte ki a felbukkanásod alkalmával és miatt.

Ugyanakkor a felvetett probléma él, valós és kínzó is meanwhile. Mondhatnám így is: latiatuc feleym zumtuchel mic vogmuc. yſa pur eſ chomuv uogmuc eſ küzs vogmuc.

Bizony jól beszél, ki így beszél!
Mindazonáltal szeretném scerelmeſ bratym figyelmét felhívni a identitás meghatározása az alábbi videócskával:
www.youtube.com/watch?v=C2eY3YUfanU#t=52m28s

üdvök:
-wilson

(törölt) 2012.11.07. 04:47:49

@wilson77: Kedves wilson úr!

vajh, neme az valá a fondorlatja ama történetinek, hoj lészen nagy kavarodása annak népnek, midőn már minden szemükben küzs levék, csak nem akiben küzs vót mindég? :D

mer akko igencsak ördöngűsre csavarta az eszemet az ördög.

aki nem néz ki üreginek, az lészen az.
s aki annak nézne ki, biztos nem az. ez így kerek! :D

"Num heon muga nec. ge mend w foianec halalut evec. Horogu vec iſten. eſ veteve wt ez muncaſ vilagbele. eſ levn halalnec eſ poculnec feze. eſ mend w nemenec. Kic ozvc. miv vogmuc. Hog eſ tiv latiatuv ſzumtuchel. iſa eſ num igg ember mulchotia ez vermut. yſa mend ozchuz iarov vogmuc." >:D

"Eſ tiv bennetuc."... >:>

(törölt) 2012.11.07. 05:01:14

nam abu san kri var
zen aso zen ama zeu tao rah
zef hor sha nab tal
abu aba ori gla naf ehn
nor sef den deh rah
sha kri san sha tor lan mor nep par lan
sem mes nef zei man nam goi loa ior

tek mal efe
non sha mor

742 936 589

000 111 000 766 000 111 000

SAPIENTI SAT. >X>

El Visco Stello (törölt) 2012.11.07. 07:55:37

@wilson77: @közönséges üregi zsidó:
Ha nem lennék a végletekig naiv és hiszékeny, magam is gyanakodnék az azonosságra. De mivel a fenti tulajdonságaim már-már a hülyeséggel határosak, - sőt azon túl is - így meg sem fordul a fejemben. Mindazonáltal felhívnám a figyelmetek az önkezűleg mémmé válás nehézségeire. Nem ismerek mémet, aki önerőből lett mém, akárhány arculattal is rendelkezzen. Pedig hiszem, hogy mémnek lenni is karrier.

Ámon 2012.11.07. 11:37:28

Ez sem nem faji kérdés, sem nem pszichofiziológiai fenomén egyszerű paraszti gyökérség... a srác azt hitte erős, pedig nem. Szánalmas próbálkozását pedig megkoszorúzta egy ájulással.

-Hank Moody- 2012.11.07. 12:24:36

ennyi egymás f@szát szopkodó modoros kötsögöt már rég láttam, mint itt

Cecan Basescu 2012.11.07. 13:37:08

@közönséges üregi zsidó: Bennem ugyan nem hagytál mély nyomot, de nyilván aki van olyan hülye, hogy olvassa a subba kommenteket, az nem tudja nem észrevenni azt aki évi 2000+ hozzászólással operál. Így pusztán a sok "véletlen" és a számok okán hoztam összefüggésbe a két nicket. A tévedés jogát pedig természetesen fenntartom.

wilson77 2012.11.07. 13:45:02

@Cecan Basescu:
Kedves Cecan Basescu!

Én teljesen megértelek. Követni ezt nem egyszerű. :)

Tisztelettel és barátsággal üdv:
-wilson

Szerkó Ferkó 2012.11.07. 15:24:18

@-Hank Moody-: modoros köTSög? Isten hozott a klubban, van még elég fasz, amit/akit le kéne szopni ;)

El Visco Stello (törölt) 2012.11.07. 16:31:07

@-Hank Moody-: Fitymálni könnyű - már akinek van. A modorossághoz monnyuk nem szükséges, ahhoz elég a modor.

a megerőszakolt ministránsfiú 2012.11.07. 20:56:43

@El Visco Stello: rendszeresen csináltuk anno. ha nem ébresztenek fel rövid idő elteltével, gáz, mert nem jut az agyad oxigénhez.

a megerőszakolt ministránsfiú 2012.11.07. 20:58:46

@a megerőszakolt ministránsfiú: nem kell hozzá falazóblokk, meg fadarab, elég ha tíz fel-le guggolás után hátulról gyorsan átölelnek, és elszorítják a tüdőd. elvágódsz, mint a szar.

Pépes Babafos 2012.11.08. 00:31:56

senki nem írta, hogy b.rajz, gyerekek
süti beállítások módosítása