Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Sebestyén Balázs mesés élete (Magyar népmesék)

2012.11.07. 12:11 | Subba Vipera

Ha ezt nem a Morning Show rendelte be magának, akkor jól kilehet az az ember, aki ezt elkövette. Vannak benne egész mókás dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr134895166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wilson77 2012.11.07. 13:04:49

Sajnos 1997 óta nem hallgatok országos kereskedelmi rádióadókat, 2007 óta nem nagyon nézek kereskedelmi televíziót, így egy csomó traumától megmentettem magamat.
Sebestyén Balázstól is.

-wilson

Benedek_Úr 2012.11.07. 13:07:48

Édes drága PPPhelikán madaram... :))

pcmci 2012.11.07. 13:34:08

geci hosszú. végig nézte már valaki, vagy ilyenkor senki sem dolgozik?

MagGoT 2012.11.07. 13:38:45

6:40 :D Rászorították a kolbászt :DDDDDD

_UnderCover_ 2012.11.07. 13:52:55

@Arch$tanton: Anyád is ebből lett milliomos?

és a csodalámpa 2012.11.07. 13:54:47

tényleg vannak benne mókás részek. mikor mondjuk a... ja, nem, nincsenek.

tingli-tangli 2012.11.07. 14:21:13

Itt a bizonyíték, hogy a tehetség és a szorgalom mindig elnyeri méltó jutalmát (bár úgy hírlik, az rtl-be jutáshoz más is kell)

krj 2012.11.07. 14:23:20

börbön balázska

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.07. 14:41:41

sajnos 1,5 percesnél hosszabb vicces videót még Sebestyén Balázs (vagy ellenségei) kedvéért sem vagyok hajlandó végignézni.

belagezabela 2012.11.07. 14:49:15

@tingli-tangli: meleg szívvel kell állásinterjúra menni?
Esetleg meleg tejföl imádat is szükséges?
Pocak úgy is szereti a fehérjét?

casso. (törölt) 2012.11.07. 14:56:16

Balázs egyike azon embereknek akik a TV-ben jól eladják magukat állandó vigyorgásukkal. De emberileg nullák. Balázs pont ilyen. Egy nagy nulla az ürge.

Mondom ezt úgy ,hogy még a könyvét is elolvastam. Nem ajánlom senkinek. Parasztvakítás.

2012.11.07. 14:58:02

Az a baj az ilyen típusú vidikkel, hogy csak korlátozott ideig viccesek, úgy 2-3 percig, de az már a max. Én kb ennyi ideig bírtam, de vicceset nem hallottam, úgyhogy kilőttem. Akinek ez a humor, az menjen ki a Pecsa piacra, vegyen egy doboznyi Hahota magazint, meg fog állni a szíve a röhögéstől.

belagezabela 2012.11.07. 15:06:32

@shitgun: én végig néztem, de sajnálom azt a 16 percet, ami eltelt az életemből feleslegesen.
@'Casso: igen ezt már a Z+ időszakban lehetett látni, hogy nem csak hülye de mellé bunkó is.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.11.07. 15:08:45

Hát nem vicces, nem mókás.
Mondjuk jó, én alapból finnyás gyerek vagyok és a Parlamenti Közvetítések az évek alatt magasra rakták a lécet humor tekintetében...

Zsuzsikám 2012.11.07. 15:26:06

Végignéztem. Volt benne vagy 3-4 poén összesen. Ez 15 percre leosztva nagyon rossz arány, úgyhogy ha a time tényleg money lenne nekem, akkor most tartoznátok nem kevéssel. :)

Sebestyén Balázst ki nem állhatom. Zsigerből utálom. Ódát zengtek róla, ezért elolvastam a könyvét. A könyv nem rossz.
A Balázst töretlenül rühellem.

Nap 2012.11.07. 15:35:18

Talán még nem késő: NE NÉZZÉTEK MEG!
Nem érdemes.

sulcus (törölt) 2012.11.07. 15:44:23

A "bennfentesek" értékelik.
A "kinnfenteseknek"nyögvenyelős dögunalom.

@Zsuzsikám: (A balázs könyve pedig valószinüleg azért jó mert bérben írják neki, ugyan, úgy mint más celebeknek,névtelen írni tudó emberek, Ő meg a nevével eladja!
Így mindenki jól jár.)

sulcus (törölt) 2012.11.07. 15:45:33

írják neki=írják helyette

kzoltana 2012.11.07. 16:11:19

Eközben vidéken herflivel adják elő gödörből, hogy milyen csodálatos a világ. VIDEÓ-szerű
bitly.com/T1uAV3

sulcus (törölt) 2012.11.07. 16:27:24

@filmkiller:
Néhány év és Ő fogja reklámozni, monnyuk a forradalmian új rotáló,vibráló,pulzáló fokkeféket!
(A fokksora adott hozzá)

Vissza mennyé!! Basszki (törölt) 2012.11.07. 16:48:15

Hmm, fene tudja. Melyikőtök ismeri ezt a Sebestyénbalázst személyesen? Naugye. Egyszer láttam vele valami interjút, ahol meglepően emberinek bizonyult. Van egy imidzse, amit kialakított, és ami kellett ahhoz, hogy a "parasztokról parasztoknak" műsorai nagy nézettséget produkáljanak. Meló.
Amúgy képernyőről nekem is unszimpi, ill. az előbb említett interjú sem menti az idióta felnyihogásait, szóval nem Balázs-fan vagyok, csak arra próbálok rávilágítani, hogy Balázs A Képernyőn nem feltétlenül azonos Balázzsal, Az Emberrel.

Scuttle 2012.11.07. 17:18:15

www.youtube.com/watch?v=2ewL4W5gQ40 nem kell ahhoz feltétlen ismerni valakit, hogy tudni lehessen milyen ember, ez például elég árulkodó.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.11.07. 17:45:15

@nosliW: az első perc végigizzadása után én is így gondoltam, de akkor kösz, nem kell tovább szenvedjek.

Valerijov 2012.11.07. 17:46:36

@Scuttle: független attól, amit mond, számomra az ijesztő egy picit, hogy a saját szövegétől ilyen mód el van alélva, hogy röhög rajta. a sajátján. én ilyet még nem nagyon láttam. frankón önimádó pali.

vörösbor(de)minőségi 2012.11.07. 17:56:45

@Scuttle: ennyi.a többi felesleges szájtépés.
@Vissza mennyé!! Basszki: a képernyőn levő nem azonos az emberrel????hopp ez érdekes,hiszen a parasztbunkó inkább képernyőn kivül csobog belőle kifele és hiszi azt erről,hogy roppant jópofa-holott csak roppant kulturálatlan és még csak nem is poénos.amit a dagadt csajjal csinált arra szó nincs-simán aljas érzéketlen tahóság de ez nem fedi balázsunk jellemét.ha van neki.

micsoda? 2012.11.07. 18:15:29

Végig néztem, mert vártam a csodát. Nem jött. Ez olyan díj nyertes szagú, az szokott nézhetetlen lenni. Bevallom, én bírom Sebestyén Balázst.

kvadrillio 2012.11.07. 18:17:13

@tingli-tangli: HJAHH....AHOGY mÜLLER pETIKE RÁVILÁGÍTOTT, amikor kitette a háza emeletén a gyertyácskáját, occt a függöny belefújódott és leégett a felsőszintje: pedig kiképzést is kaptunk IZRAELBEN....., hogy mit is kell csinálni ilyenkopr....

nu, Balázska is biztos kap ilyen kiképzést, meg a többi jól összeszokott kereskedelmi tévés szereplő is.
Balázskának is 150 millás házua van..., ha nem többe.....tuggyuk....tuggyuk...és a drogos Stohl Andriska, a börtönbent töltött idő alatt is kabta a fizetését......mert ő is MI KUTYÁNK KÖNYKE.

átlátó 2012.11.07. 18:45:22

Ennyi idöm nincs erre.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2012.11.07. 19:10:36

@Arch$tanton: ez nagyon jó módszer tényleg, a telebaszott jókúrvaédesanyádat!

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2012.11.07. 19:18:42

@wilson77: agresszív hajfej legalább tévéztél volna valamit

mákosnudli 2012.11.07. 21:36:15

ez kurva szar. nem is vicces.

A szerelő 2012.11.07. 23:22:42

Nagyon jó kis videó, vicces is meg szellemes is, meg mosolygós is, meg olyan emberi benne a főhős, olyan szeretni való. Szóval kedves Balázs, ne foglalkozz a trollokkal, inkább a következő számlaszámot írd fel, ahova bármikor, bármekkora adományt küldhetsz, akár most is :)
Sebestyén Balázs Fan Club 12345678-98765432

szbszig 2012.11.08. 02:07:23

Szerencsére nem ismerem ennek a suttyónak az életét meg az eddigi "szakmai munkáját", úgyhogy nem értem a videóban minden bizonnyal fellelhető frenetikus poénokat sem. Na, nem baj, legalább nem kellett végignéznem.

Az állandó szavazók között kisorsolunk 2012.11.08. 06:05:04

Szegeny kis lufifeju torpe nem tehet rola, hogy az rtl szerint o a mindenre jo ember. Szerintem a szart nem pucolhatna ki sehonnan, de ugye nem is vagyok orszagos k. csatorna.

Bérgyilkos Bohóc 2012.11.08. 06:19:22

@Scuttle: Én meg ebben a korban (amúgy nagyjából egyidősek vagyunk) szartam az iskolára meg heti háromszor bebasztam a haverokkal. Aztán azóta csak lett diplomám, normális munkám, piálni meg buliban sem szoktam. Szerencsétlennek akkor is az orra alá fogjátok dörgölni ezt a videót, ha elmegy papnak és a vagyonát elosztja a szegények között.
Mondjuk én nem ismerem, lehet, hogy azóta is ugyanolyan tahó, de legalább adjuk meg az esélyt, hogy ő is felnőtt azóta.

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.11.08. 09:24:13

@wilson77: igen tudjuk 20 éve nem nézel tévét, mégis mindenkit ismersz. álelegáns műkamugép.

wilson77 2012.11.08. 10:19:36

@irtas-sos:
Kedves irtas-sos!

Köszönöm szépen a hozzám intézett mondatokat!

Ugyanakkor attól tartok, szerintem minden bizonnyal itt valami félreértés lesz, mert ugye nem azt írtam, hogy nem nézek tévét, hanem azt, hogy kereskedelmieket nem nagyon nézek. Nagy országosakat szinte egyáltalán nem, néha Viasatot, AXN-t, olykor ilyeneket.

És azt sem írtam, hogy nem ismerem Sebestyén Balázst, ugye? Csupán azt, hogy megmentettem magam egy csomó traumától és Sebestyén Balázstól - hiszem 2007-től őt sem láttam a ker.tévékben, mivel nem nézek.

Köszönöm, hogy elolvastad.
Köszönöm, hogy betekintést adhattam a televíziónézési szokásomról.

Üdv:
-wilson, az álelegáns műkamugép

:))

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.11.08. 10:36:44

@wilson77:

nehéz lehet neked itt az aktuális dolgokban eligazodni, mert a subba terméke, azaz a röhögés tárgya 90%-ban a kereskedelmi tv-ből kerül ki, és kis késéssel valami aktualitással bírnak, tehát nem 2007 előtti apropóból vannak fent.

Tehát most te itt valami vélemény nélküli emberke vagy, aki semmit nem tud semmiről, viszont mindenre rá tudja vágni, hogy "Egrijános, meg "nemnézem, nemismerem, illetve hogy "üdvözlettel. Ezt a nyugdíjas lakosság 95%-a ugyanígy tudja hozni, ráadásul az életben van hozzá egy fej is, ami esetleg vicces. De így leírva nekem nem tartalmaz semmilyen információt, nem vált ki semmilyen érzelmet, max. azt hogy hazugság :) jelentkezzen akinek igen

Zsuzsikám 2012.11.08. 10:50:48

@irtas-sos:
Tiltakozom!
Belőlem igenis szokott érzelmeket kiváltani. Időnként elég intenzíveket. :)
Wilson többek között nagyon jól tudja védeni a cigányok jogait, olyan apropóból, hogy egyszer képeskönyvben látott egyet, és nagyon megtetszett neki. :D

És rendkívül jól tud az eredeti téma mellett elbeszélni, dagályosan és túlzott udvariassággal addig ömleszteni a szót, míg ellenfele halálosan kifárad és önkezével kilép a böngészőből. :D

furo80 2012.11.08. 12:00:58

Belenéztem, hátha. Tényleg szar.

Cefrekecske 2012.11.08. 12:59:17

9:10-nél a legnagyobb poén. Aki nem érti járjon utána.

wilson77 2012.11.08. 17:09:08

@irtas-sos:
Kedves irtas-sos!

Köszönöm szépen a válaszodat! Igen jólesett, hogy szólsz hozzám, reagálsz a válaszomra, megtiszteltetés ez nekem.

Nos, ha nem haraguszol, több hozzáfűzni- illetve kiegészíteni valóm lenne, ha megengeded, de csupán távirati stílusban. Ezért elnézésedet kérem.

Kérlek, ne haragudj rám nagyon, ha esetleg úgy fogalmaztam volna, hogy azt nem értetted volna meg, éppen ezért, ha nem veszed dehonesztálásféleképpen, picuri pontokba szedtem a dolgokat, megkönnyítve az áttekinthetőséget, melyet esetleg kusza gondolatsorom tartalmaz, amiért bocsánatot kérek.

Nagyon vicci, de talán tanulságos lesz, téged is mulattatni, legalábbis elgondolkodtatni fog, nemcsak engem, ebben bízom.

Tehát amiket állítok és állítottam:

1. 2007 óta nem nagyon nézek kereskedelmi televíziókat.

2. Nagy, országos televíziókat, úgymint az RTL Klub és a TV2 szinte egyáltalán nem nézek. (Ami számszerűsítve annyit tesz, hogy fél-háromnegyed évenként kevesebbet nézem ezeket a csatornákat, mint 1 óra)

3. Kisebb, országos televíziókat inkább szoktam nézni, de a mérték itt is jóval kevesebb, mint heti 1 óra.

4. Azt állítom, hogy több dologról tudok, de soha sem mondtam azt, hogy mindenről tudok, ami a nagyvilágban történik. (Példul nagyon nagy hiányosságaim vannak zenei téren, rettentő elmaradásom van a különböző, most meg nem nevezett szubkultúrák megismerésében és értésében, elképesztő a tudatlanságom az IT-szektorban, kevésbé ismerem a sport világát, és teljesen kimaradt az életemből a divat világa is ésatöbbi.)

Sajnos ezeket a területeket egészen bizonyosan nem vagy nem túlzottan ismerem, de hát a sort bőven lehetne folytatni, ebben egészen biztos vagyok. És egészen biztosan be kellene pótolnom mindazt, amit eddig elmulasztottam megismerni, amit roppantul fájlalok.

A kedves hozzászólásaidból viszont úgy tűnhet a számomra, hogy van némi elbeszélés, netalán félreértés kettőnk között, hiszen én azokat, amelyeket te annak vélsz, nem mondtam.

És akkor még egyszer - szintén távirati stílben - néhány hozzáfűznivaló, ha megengeded.

1. Szerintem kb. sohasem írtam le, hogy "nem tudok semmiről, és körülbelül ugyanez az arány arra a kedves felvetésedre, hogy mindenre rávágom, hogy "Egrijános", meg "nemnézem, nemismerem".)

2. Attól, hogy nem nézek kereskedelmi tévét, az ugye:

2.a., nem bűn
2.b., megbocsátható, ugye?

Abban bízom, kedves irtas-sos, hogy végre érthetővé tudtam tenni az eddig hozzád intézett méltánytalanul kusza mondataimat, és azt remélem, most már nem lesz ebből valaminő értetlenkedés, amely a rettentő és robusztus mondataim válthatnak ki kedves belőled és kedves másokból.

Ugyanakkor, képzeld el, kedves irtas-sos, egyszer kopogtatott egy nagy bajuszú bácsi az ajtón, és azt mondta: ő egy szerelő. Ami azért volt furcsa, mert a tévékészülék (amikor még sokat néztem a nagy, országos kereskedelmi televíziókat) és mosógép kifogástalanul működött.

El sem tudtam volna képzelni, hogy mit szerel, ezért megkérdeztem tőle, hogy "kedves szerelő bácsi, tessék mondani, mit tetszik szerelni?", erre a nagy bajuszú szerelő bácsi azt mondta, kedvesen és a lehető legtermészetesebb módon, miközben a buksimat megsimogatta, és megértően egyszersmind kicsit könnyes szemmel azt mondta, hogy "a netet jöttem bekötni, öcsi".

Örültem neki, mert minden dolognak örültem, ami új volt a lakásban, Édesanyám új cipőjének, Apa téligumi szettjének, a Hugi új Barbie-jának és Lackó, a bátyám, új pöttyös labdájának is.

Így nagyon izgatottan ültem le a kanapéra, és vártam, hogy a nagy bajuszú, kedves szerelő bácsi behozza a "netet" a lakásba, és szerelje.

Vártam, vártam, de csak egy ócska szürke kábelt hozott be, amit bedugott egy gépbe, valamit csinált vele, miközben megkérdezte tőlem, hogy hogy megy a suli (udvariasan, de kissé félénken mondtam jól, köszönöm), kedvesen megkérdezte azt is a nagy bajuszú szerelő bácsi, hogy mi leszek, ha nagy leszek (azt mondtam, hogy tűzoltó vagy állatorvos -Lackó is az akart lenni, de nem az lett, hanem valami nyakkendős robot), és azt is megkérdezte tőlem, mi van a lányokkal (én erre somolyogtam egy picit, mert azt vettem észre, hogy a korombéli fiúcskáknak ilyenkor mosolyogni kell, és nem válaszoltam).

A bácsi szerelt, szerelt szerelt perceken át, varázsolt a kezével, elkápráztatott enegm a sok villogó lámpa, kidugott, bedugott kábeleket, ivott egy Anyukám főzött kávét, még egyszer megkérdezte tőlem kedvesen, hogy "és a lányokkal mi a helyzet?", majd kisvártatva csipáre tette a kezét, megvakarta busa fejét, gondterhelten nézett meredten a szoba egyik távolabbi sarkába, és ezt mondta: a kurva életbe.

Én felröhögtem, de azonnal mind a két pici kezemet a számra tettem, nehogy Anya és Apa meghallja, hogy felnevetek.
A nagy bajuszú szerelő bácsi még elmorzsolt egy "budöskommunistagyurcsányt", amit nem értettem, zsidózott egy-kettőt, de azt sem értettem, majd egyszer csak fogta magát, megpödörte a nagy bajuszát, és bejelentette, végzett a szereléssel.

És azóta, képzeld, kedves irtas-sos - ha Apa vagy Anya megengedi - bekapcsolhatom ezt a csudálatos szerkezetet, amit úgy neveznek egymás között, hogy számítógép, és ekkor elém tárul ez a csudálatos – azt mondják a felnőtt bácsik és nénik, hogy virtuális – világ, a szociológiai doktori értekezésektől kezdve a mindenkihez – nagyon sokszor önmagukhoz – is kedves lányokig (akik bizony mondom néked, valóban nagyon kedvesek, képzeld, még a polipokhoz is, őket távol-keletinek gondolnám), a nagyvilág és kis hazánk hírein keresztül a nagyvilág érdekességein át, Justin Biebertől a Procol Harumon keresztül Zámbó Imre bácsiig – akit a szomszéd néni csak „a Király”-ként emlegeti őt.
De Apa azt mondja Jimmy szar, és ő inkább marad a Lángosképű állat a babámnál, de szerintem Jimmy bácsi nagyon viccesen néz ki és sok ember szerei, így biztos Apa téved, és biztos azért mond ilyeneket, mert nagyon magányos és társra vágyik, mert a nagymellűtinilánytkeresek.hu –t szokta nézegetni olykor, ha azt hiszi, alszunk.

Anya meg recepteket szokott nézegetni, és süt nekünk, Apának, Huginak meg Lackónak és nekem finom süti-mütiket is.
Anya nagyon jól főz. És szeretem őt is és a zserbóját is, sőt még Anya a munkatárs bácsinak is szokott sütni finom sütiket, amikor itt alszik néha.

Képzeld, kedves irtas-sos, de ezt ne mondd el senkinek! Lackót egyszer rajtakaptam, hogy meztelen nénis fényképeket nézegetett, és egyszer még egy ilyen filmet is megnézett ezen a Internet nevű dróton. Jót nevettem rajta, ő meg nagyon dühös lett, és megígértette velem, hogy Anyáéknak nem szólok, nem is szólok.
A hugi meg valami chat nevű izén beszélget valakikkel. Egyszer megkérdeztem kivel, de még dühösebb lett a hugi, és felvette a pólóját.*
Csak én vagyok olyan, hogy a Subbát látogatom, és innen tájékozódom a világ dolgairól, ami érdekel engem.

Köszönettel tartozom, kedves irtas-sos, hogy mindezt elolvastad! És azért is, hogy a leírtak megértésére törekszel.

Tisztelettel üdvözöl:
-wilson

Ps: * a történet csupán illusztráció

wilson77 2012.11.08. 17:45:20

@Zsuzsikám:
Kedves Zsuzsikám!

Tisztelettel érdeklődnék arról, hogy mikor beszéltem mellé?
Illetve mikor nem válaszoltam a feltett kérdésre?

Köszönettel:
-wilson

nlwarez 2012.11.09. 00:27:04

@Zsuzsikám: "És rendkívül jól tud az eredeti téma mellett elbeszélni, dagályosan és túlzott udvariassággal addig ömleszteni a szót, míg ellenfele halálosan kifárad és önkezével kilép a böngészőből." válaszolok is helyetted. Úgy tudsz elbeszélni az eredeti téma mellett hogy az összes blog bejegyzés vége fele már csak a te egodról és a hülye kisebbségi komplexusos magyarázkodásodról szól.
@irtas-sos: ne is vitázz vele, tényleg nem hagyja abba ameddig rá nem hagyják. egy ideig szórakoztató vele vitázni, de aztán rájössz hogy felesleges.
ódákat zengett a nem nézek k.csatornákat, de az összes krisztofer meg pákós, meg bucis, meg többi szaros celebes bejegyzésekhez novellákat ír.

nlwarez 2012.11.09. 00:30:52

@wilson77: ja nem tudom h a múltkor mit válaszoltál, mert meg se néztem mert leszarom, ahogy most is le fogom, ugyhogy meg is kímélheted magad a "kedves nlwarez!...." dumádtól.

wilson77 2012.11.09. 01:03:02

@nlwarez:
Kedves nlwarez!

Jól van, ügyes vagy.

üdv:
-wilson

IP gyűjtögető 2012.11.09. 02:53:36

@nlwarez: Mongyuk, vitázni bárkivel felesleges, mert:
-1 vagy ugyan az a véleményetek és akkor minek vita,
-2 vagy más a véleményetek és akkor
2a: ha felnőtt, kialakult véleménnyel bír, akkor 1 szájtépés nem fogja megváltoztatni
2b: egy szélkakas kis pöcs, az meg kit érdekel.
Következtetés: egyedül annak van értelme, hogy néha, ha ilyen helyekre jársz, zsigerből beleugatsz, oszt elmész dolgodra. Ez ugyan nem old meg semmit se, de a vérkeringésnek májnak pszichoszomatikusan jót tesz:))

sulcus (törölt) 2012.11.09. 08:46:14

Le a "Wilsonokkal"!!!!
Irtsuk a cigányt a niggert a zsidót a buzit!
Megoldódnak a problémák.
S a HAZA fényre derül!!!!

Zsuzsikám 2012.11.09. 10:04:28

@wilson77:

Kedves Wilson!

A válaszom: Mindig, és minden körülmények között. :)
Ne folytassuk, okulva az előzményekből, legyen elég ennyi.
Elég nagy ez a szemétdomb, elkapirgálunk egymástól függetlenül.

Benedek_Úr 2012.11.09. 10:08:31

@IP gyűjtögető: ,,Következtetés: egyedül annak van értelme, hogy néha, ha ilyen helyekre jársz, zsigerből beleugatsz, oszt elmész dolgodra."
Vagy:
www.youtube.com/watch?v=ngT9n6-q1ug
Nem neked szólt. :) Csak mint egyéb opciónak kiváló.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2012.11.09. 10:19:56

@Zsuzsikám: "Wilson többek között nagyon jól tudja védeni a cigányok jogait, olyan apropóból, hogy egyszer képeskönyvben látott egyet, és nagyon megtetszett neki."

na most én prüszköltem telibe a tejeskávéval a számitógép képernyőjét ami elött ülök :D

Zsuzsikám 2012.11.09. 10:36:50

@wi1son77: Ugyanmár! Én meg két hete azon röhögök, hogy: "annyira édes vagy hogy kirohad tőled a fogam" :D
süti beállítások módosítása