Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Nincs többé kék metró a piros vonalon

2013.06.04. 12:26 | Subba Vipera

Ezzel az ötletes transzparens-szerű ablakdíszítéssel méltón megadták a módját a búcsúzkodásnak. Végleg kiállt a forgalomból a legutolsó szovjet metrószerelvény, az annak idején utoljára átadott 220-224 -es kékség is. Mától kizárólag az Alstom által gyártott új, korszerű szerelvények száguldoznak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr385343384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fénnyel teli esernyő 2013.06.04. 13:44:10

hozzátartozott a post kommunista örökséghez; éppen ideje volt lecserélni. mutatóba azért hagyjanak egyet, mert azért mégiscsak emocionális érték, vagy mifene.

EvilHedgehog 2013.06.04. 14:06:23

Nem fognak hiányozni... ahogy a szétrohadt 200-as Ikarusok se. Jó visszaemlékezni rájuk. Rendszeres napi használatra már egyik sem kényelmes megoldás.

temperepempe 2013.06.04. 14:15:54

Már igencsak ideje volt. 1000 éves fostalicskák, már a hét vezér is ezzel üldözte a csodaszarvast. persze a 3-as vonalán még maradtak, hogy járna vele a Demszky...

bér-kommentelő 2013.06.04. 14:27:53

Igazából arra leszek kíváncsi, hogy meddig fogják bírni az újak. A ruszkik kb 40 évig bírták (na jó, az utóbbi 10-15 évben már nem kellett külön fűtés, de gurultak legalább). Persze ha ez is kibírja 30-ig, akkor sok baj nincs.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2013.06.04. 14:48:34

Trabant, Kispolszki, Zsiguli, Wartburg. Ezek volt az autók, nem ez a sok katalizátoros szar.

chel 2013.06.04. 15:11:08

... mint egy falatka szar.

burnsie 2013.06.04. 16:09:02

helyes...
már kb az alstomokat kéne cserélni, de legalább elértünk ide is.

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.04. 16:42:06

@temperepempe: Hülyegyerek, demszki rendelte meg az újakat, tar(há)lósék küldték vissza ahogy megnyerték a választást,(mert nem feleltek meg a MAGYAR közlekedési szabványnak ami a szovjet metró szerelvényekhez idomult!)
Úgyhogy kúrva nagy öngólt lőttél!

rosszqutya69 2013.06.04. 19:12:54

Na, hát most néztem a híradóban, azt mondták, hogy a szovjet metrószerelvények még előreláthatóan 2020-ig közlekednek majd a 3. vonalon.
:-D

Elijah_Baley 2013.06.04. 20:39:56

mivel én újpesti proli vok, nem érzem át a búcsú fennkölt pillanatát.
ha nosztalgiázhatnékotok támad, bátran szálljatok át a deákon :)

websterhp · http://websterhp.eu 2013.06.04. 21:48:36

Mostmár nem csak a buszok fognak kiégni, hanem a metro szerelvények is.

Sajnálatos örömhír 2013.06.04. 23:48:51

Siras-rivas lesz meg utanuk, mert tudtak menni, puha volt az ules, es meg is tudtak allni. Kivancsi leszek, mondjuk percben kifejezve a kulonbsegre, IQ-ban inkabb hanyagoljuk.

666E 2013.06.05. 00:21:39

A régiek messze jobbak voltak. Alattam még nem döglött be egy régi sem soha.
Viszont ezerszer kényelmesebbek. puha ülés, ami nem fejadagra van kiszámolva. Kb egy ülés az újon (amellett, hogy kőkemény és gyakorlatilag derékszögű a támlája) 9 évesekre van méretezve. Egy valaki beleül a szélén, a másik meg a kettő "párna" közé tud, mert gyakorlatilag 20 centis egy ilyen párna és utána már azonnal kezdődik a másik. Kinek van 20 centis csípője?
Kapaszkodni se tud egy gyerek sem, csak a középen elhelyezett "mankókon", mert amúgy 3 méternél kezdődik az üléseknél a kapaszkodó.
Ja és mivel a sokkal keményebb fémből készültek a kerekei mint maga a sín, a korábbi kocsikkal ellentétben az Alstrom már eleve HASZNÁLTAN VETT gagyija kb 3 év alatt szét fogja cseszni a síneket.

Az új buszok is szarok. Alattam még kizárólag csak Volvo robbant le és csak régi Ikaruson volt fűtés. Ezek után mondja nekem valaki, hogy a régiek a roncsok... Zörögnek az ablakai és FELE ANNYI ülőhely van ezeken az "új" szarokon (amik szintén kőből vannak).

666E 2013.06.05. 00:28:16

Ja és mekkora volt már a régieken a szerelvény szélén lévő kettes hely.. ahogy a belsőnél oda tudtál könyökölni, a kényelem netovábbja.
Viszont ez az új meg gagyi.
Ez az új alstrom egyáltalán az egész környezetbe sem illik, egy megállóhoz sem. Teljesen jellegtelenek. Olyanok mint bárhol máshol.

De legalább nem kommunista... bazzeg... mitől kommunista a régi? Amúgy is KÉKEK voltak könyörgöm. Nem vörösek.

Sok szerencsétlen bazzeg

blackpuma 2013.06.05. 01:18:52

@666E: Ez az üléselrendezés tényleg egy katasztrófa.

digitime 2013.06.05. 08:16:17

Mosz elmorzsolok pár könnycseppet.

EvilHedgehog 2013.06.05. 09:15:31

@666E: Hagyjuk már ezt.. ugyanezt elgitározták páran a Combinonál is. Fél év alatt a futás közben előjövő hibák korrigálva lettek és mostmár igen kevesen sírnák vissza az ICS-ket a körútra. Miért meglepetés az, hogy a vadonatúj szerelvényeknek kell idő amíg hibátlanul tud futni?

Fatal Error! System Halted! 2013.06.05. 09:15:43

Nem értem miért ezt a szar nemzetvesztő, francia hulladékot kellett behozni édes Hazánkba. A zsidóbérenc csigazabálók helyett egy palesztin gyártmányút kellett volna venni, támogatandó palesztin testvéreinket.

Oh wait...

Xezs 2013.06.05. 11:32:13

Most már csak a 3-as vonaláról kellene száműzni ezeket az ordenáré undorító szarokat. Az Alstrom viszont fasza!

@▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒: Utáltam mindet.

@666E: Lehet hogy te így gondolod, de szerencsére te vagy kisebbségben, és a többség magasról szarik ezekre a rohadvány ruszki szarokra. Én gyújtanám fel mindet és nem azért mert ruszki hanem azért mert SZAR.

Dori the explorer · www.doratheexplorer.blog.hu 2013.06.05. 16:03:51

@666E: Egyetértek! Viszonylag sokat utazok a 2-es vonalán. Szerintem rém szarok ezek az új szerelvények. Egyáltalán nem lehet kapaszkodni. Nem vagyok annyira alacsony, átlag női magasság, de még így is nehézkesen megy a kapaszkodás, a középen elhelyezett oszlopokról és a 3 vagy 4 "csápról" már ne is beszéljünk. Amúgy csak én érzem sokkal keskenyebbnek? Előnye annyi van, hogy viszonylag tiszta és átjárhatóak a szerelvények. Ha már itt tartunk, nem kellett volna 4-es metró... Az arra szánt pénzt lehetett volna a már meglévő közlekedés fejlesztésére költeni, pl.: a 3-as metrót Káposztásmegyerig hosszabbítani vagy a Ráckevei hév budapesti nyomvonalát meghosszabbítani a Boráros térig... Ezek ésszerű beruházások lettek volna, és maradt volna pénz a 3-as metró vonalán az új kocsikra is, plusz kiépíteni az elektronikus jegyrendszert. Na mindegy.

Állítsátok,meg,Fartúró,Gyurit 2013.06.05. 18:19:46

100 ropiért bárki vehet egyet! Tervezem is , jól mutat majd a kertben!

wilson77 2013.06.05. 23:31:20

Én a combinón mindig a kerekekhez tudtam csak ülni: ott volt hely.
Van olyan 30 kg feletti és 9 évnél idősebb ember, aki ott kényelmesen tud ott ülni, ha vele szemben is hasonló kaliberű ember ül?

Pedig én liberális vagyok, de Demszkájnak és a békávés kollégáknak, akik megrendelték a klíma nélküli Combinót, összezártam volna őket két hétre a Vitézy gyerekkel meg a Tarlós főpolgármesterúrral.

-wilson
süti beállítások módosítása