Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Nap képe: ByeÁkos

2013.06.28. 21:06 | Subba Dirty Detty

akos_1372446287.jpg_347x520

Ijj.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr915382735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.06.28. 21:29:59

rolatok irta az egyik legjobb szamat. Nem csoda, hogy gyulolitek :D

kozlekedo 2013.06.28. 21:36:33

Éppen ő is megél 47 ezerből.

2013.06.28. 21:49:22

@kozlekedo: mondjuk lehet hogy annál többet tesz le az asztalra. Be kell fejezni a sírást haver. Aki akar, az meg tud élni. Van, aki értékteremtérsből, van aki ilyen szennyblogból, vagy épp holokamukárpótlásból. Sírásból senki sem él meg.

stirlitz. 2013.06.28. 21:53:34

@adambrisbane: szevasz, te fasz - üdvözölte elegánsan ezt a faszt Stirlitz.

LAVÓRVAGÁNY 2013.06.28. 21:54:50

Nincs annál szánalmasabb, mint amikor egy negyvenes ember a tizenévesek divatját majmolja.

2013.06.28. 21:58:11

@LAVÓRVAGÁNY: annál nem szánalmasabb, mint annyira szemellenzősnek lenni, hogy megirsz egy ilyen kommentet :D

2013.06.28. 21:59:20

@stirlitz.: az érvek mestere vagy stirlitz. Jó, mondjuk én se nagyon fogok érvelni ha egy szerencsés történelmi fordulat okán betereljük a fajtádat egy kamrába, ami nem éléskamra lesz :)

wilson77 2013.06.28. 22:11:39

Elég száni a kedves énekes középkorú úr.

Miért, mondják meg a kedves kollégák, miért nem tud az emberek jelentős része tisztességesen, egészséges módozatban viszonyulni a kedves, ámde rohadt idő múlásához, nos miért? Miért?
Warum?

-wilson

wilson77 2013.06.28. 22:16:04

@adambrisbane:
Kedves adambrisbane!

Kegyelmed is elég száni.

üdv:
-wilson

Bkos 2013.06.28. 22:22:48

Hello, hello, a fidesz tagja vagyok,
Vissza kellett jönnöm hozzád, és lehet, hogy maradok.
Tudom, tudom, nem láttál rég,
Bármit is mondasz, kezemben az alkotmányod elég.

Én pénzre váltanám a gondolatom, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, te nem ezt akartad,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden közpénz megbugázható.

Hello, hello, nem tűntem el,
Csak a háttérben dolgoztam teli zsebekkel.
De kinyílt lassan a szem,
Az, hogy én is lopok,
Könny reszket bennem,
Mert szeretem pár trafikot.

Én pénzre váltanám a gondolatom, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, te nem ezt akartad,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden közpénz megbugázható.
azt, hogy minden közpénz megbugázható...

Hello, hello, én a régi vagyok,
Tévedésből kormányra jöttem, és nem félek, hogy itt ragadok!
Hiszed, vagy nem, egyszer megbukok,
Nem látsz majd többé, de akkor már szabhatod...

Én pénzre váltanám a gondolatom, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, te nem ezt akartad,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden közpénz megbugázható.

Hello, hello, én a régi vagyok,
Zsebemet már megtömtem, de lehet még tömni fogok!
Hiszed, vagy nem, egyszer hazahúzok,
Nem látsz majd többé, de a törvényben itt maradok.

www.facebook.com/lazar.bkos

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.28. 22:25:38

Nincs ezzel semmi problem, igazi pártmunkás aki, ezért megkapja méltó jutalmának többszörösét.

Bkos 2013.06.28. 22:37:50

@vitéz Beverneky: Mit én is kaptam? Mit? De miért? Azért mert jó vagyok! Nem azért mert nyomultam...
szívembül gyütt!

Asakura Hao 2013.06.29. 00:13:50

@adambrisbane: "a kör közepén állok"-ra gondolsz?

tucano 2013.06.29. 00:36:40

@wilson77: ő maga Móricka, akinek mindig mindenről ugyanaz jut eszébe, csak balszerencséjére nem a pina.

Joey Greco 2013.06.29. 01:06:40

@adambrisbane: az ien kommentekből mint a tiedé,jövök rá hogy itt sosem fog változni semmi.

gasparito 2013.06.29. 01:54:42

@adambrisbane: antiszemita Ákos rajongó! Ritka szép példány, nosza, gombostűre vele!

2013.06.29. 06:36:36

@Joey Greco: legjobb indok, hogy távozz :D

"dúdold ezt a dalt
és aki gyűlöl majd érte
az lesz a bosszú népe..."

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.29. 06:58:12

Mellesleg eszrevehetnetek mar, hogy ez az mszp-fidesz libikoka (es minden analogiaja) a gyulolkodessel, meg a nagy erveitekkel egyutt az OSSZES kibaszott energiatokat felemeszti, kozben ERDEMBEN semmi nem valtozik. Divide et impera, evezredek ota mukodik, ebredjetek mar fel!!

kozlekedo 2013.06.29. 07:45:04

@adambrisbane:
Akinek nincs semmilyen az annyit is ér, lehetsz trafikos ha van hozzá érzéked, esetleg tőkéd. Meg ismersz fideszest.
Vállalkozhatsz útépítésre. Ha van hozzá érzéked, esetleg tőkéd. Meg ismersz fideszest.
Kaszálhatsz nagyot a közbeszerzéseken. Ha ismersz fideszest.

És ha már annyit is érsz, akkor lenézheted a másikat, és megmondhatod menyiből éljen.

Remélem érzed a feléd áradó szeretetet a többi kommentből?

Ákos meg fiatalon tett le vállalhatót, azóta lejtőn van.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.29. 08:07:22

több esze is lehetne ennyi idősen...

2013.06.29. 09:29:26

@kozlekedo: nálam jobban senki se gyülöli a fideszt. mégis vittem valamire és nem siránkozom. milyen érdekes. pedig még a zsidrákok picsáját sem fényesitem.

KugLoaf 2013.06.29. 10:15:40

Várom már, hogy ákos belépjen az 50+ba, és ő legyen a mi kis jackónk.

wilson77 2013.06.29. 10:55:04

@adambrisbane:
Kedves adambrisbane!

Te is tolvaj magyar, lehúzós vagy? - hogy egy klasszikust idézzek.

Vagy Dubajozol?

üdv:
-wilson

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.29. 12:12:45

@wilson77: Bocsásson meg, kedves wilson77, de nekem olybá tűnik, hogy Ön mindig kellően toleráns, próbál középen maradni a véleményével, az erőszakosságot, kirekesztést, előítéleteket nem tűri.

Akkor miért pont a magyarokkal kirekesztő, rasszista, gyűlölködő? És érdemi választ kérek, nem a jelzőimen lovagolást, hogy "nem is vagyok az", mert az ovi-szint. A "tolvaj magyar" szóösszetétel igenis kirekesztő, rasszista, gyűlölködő.

Tessék nekem épkézláb magyarázatot adni, ha mindenki mással ilyen kedves és mégis magyarul ír, akkor miért így?

rémTündér /aprócska kismacska./ 2013.06.29. 12:56:48

Engem nem zavar Ákos, amíg parádézik, csak a kurva mikrofont kellene már elvenni tőle, mert baromi unalmasan tolja. Tuti van neki valami dalszöveg generátor. Érték? Ez? Kötve hiszem.

2013.06.29. 12:58:45

@adambrisbane: te, szemét buta geci fasz.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.29. 16:48:43

valami kameráról beszél és erre mindenkinél elszakad a húr gondolkozzatok már el egy kicsit magatokon szerencsétlen szellemi toprongyok

trafikos önkormányzati képviselő 2013.06.29. 17:52:05

Azért az nem semmi, hogy Ákosnak még ilyen idős korban is feláll a répa.

Kiállá 2013.06.29. 17:55:27

Atomot a gecikre!!!
MINDENKIRE!!!
@adambrisbane: én nem gyűlölöm, csak lefosom őt.

Amúgy a Subba egyre szarabb
Uff.

kozlekedo 2013.06.29. 18:24:56

@adambrisbane: Az hogy valaki vitte valamire, és hogy nem érzi magát felette állónak annak aki (szerinte) nem. Na ezt nem érted. És jól keresel a moszad-nál te kis beépített provokátor?

mindenannyi 2013.06.29. 20:27:11

Amikor egy alapvetően zenész-énekesről szinte mindenkinek az jut eszébe, hogy milyen párthoz hűséges, az gáz. Mármint az énekesnek. Mert annak kéne eszembe jutnia nekem is, hogy de jó/szar ez vagy az a száma, vagy megjelent az albuma, vagy mittudomén, de nem a politikának. Mondjuk nem csodálom, amit Ákos az utolsó néhány évben letett ily módon az asztalra, az ezt vonja magával.

Elijah_Baley 2013.06.29. 21:31:54

ebből az a tanulság, h ötvenévesen felesleges elkezdeni deszkázni...

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.29. 21:55:18

@De gustibusaut bene, aut nihil:
A "kerékpározás"után kell egy kis levezetés a következő választásig!

2013.06.30. 05:33:46

ha azt latom hogy a libsik-zsidok anyaznak nekem, akkor valamit biztos hogy jol csinalok, koszonom tehat a felem arado szeretetet, amint lesz alkalmam meghalalom nektek egy kis novenyvedo szerrel, ha tudjatok mire gondolok.

Akost egyre jobban kedvelem. Akitol ennyire kiakadnak a zsidok az csak becsuletes ember lehet.

Ja igen, dubai meg minden ilyesmi nelkul elek jol, sajnos mivel a zsidok hazabasztak Magyarorszagot(nem tudok rola, hogy gardistak vagy jobbikosok adtak volna el a gyarakat, most a termofoldet vagy akasztottak volna legalis uzsorakolcsont a magyarok nyakaba) igy nem otthon, hanem mashol, de szerencsere minden oke, ne aggodjatok miattam.

2013.06.30. 05:37:39

@wilson77: toled nem is vartam mast, egyebkent se tolvaj nem vagyok, se lehuzos, az leginkabb azokra jellemzo, akikre nem akasztasz ilyen jelzoket. Mellesleg ket magyar alkalmazottam is van, akik otthonrol dolgoznak nekem, es eleg jol is keresnek. Az egyik zsidonak dolgozott elotte, ket havi bere nem lett kifizetve mielott nalam kezdett dolgozni.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 07:01:07

wilson77, kozlekedo, valaszoljatok!! Vagy kifogyott a skulo?

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 07:09:10

Egyebkent - ahogy irtam - ezt a barom partoskodast is ugy kaptuk a nyakunkba, hogy legyen min ragodni es rajuk addig senki ne figyeljen. Szepen meg vagyunk osztva, elfoglalva egymassal a partok menten, pedig csak az van, hogy az egyik banda latja mi van a masik meg agyhalott allapotban befogadasrol es toleranciarol papol es zavarja, ha itthon en akarok itthon lenni, de nem fogja fel, hogy a nagy befogadastol az o elettere is eltunik, o is elpusztul. Zavarosban persze konnyu halaszni, menj el Parizsba, Romaba, a metron mindenfele nacio ott van a tejeskavetol az eszpresszoig. De az angolok is szivnak. Nem a bevandorlok ellen beszelek, csak nehogy mar a farok csovalja a kutyat, nekik kellene alkalmazkodni hozzank! Mellesleg tudok egy csapatot, aki nemreg harcolt ki maganak egy orszagnyi teruletet: en senki nem akarok bantani, csak menjen mindenki a sajatjaba haza. Az elvbaratokat sem tartoztatom.

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.30. 07:39:35

@adambrisbane: az a baj egyes primitív posztolóval, hogy bár mi is legyen a téma és kifogynak az érvek (és hamar kifogynak), csak a zsidózás jut eszükbe, vita alapként.
Ez pont olyan pótcselekvés, mint a kevés szókincsű embereknél a keresett, de nem talált kifelyezés - izé - vel való behelyettesítése. :))

2013.06.30. 07:56:13

@vitéz Beverneky: tévedsz haver. Megvannak az érveim a zsidóság ellen és állok elébe a vitának bárkivel, aki meg tudja cáfolni az érveimet. A probléma persze az, hogy az alaptétel része az, hogy a zsidó mindig hazudik, ferdit, igy elég döcögős egy ilyen vita, mert bármilyen kérdést teszek fel, soha nem fognak az adott kérdésre válaszolni, mindig ferditeni, mellébeszélni fognak, ez a legnagyobb trükk ahhoz, amit Leonardo DiCabrio ir fentebb: a megosztáshoz. Beférkőznek egy nemzetbe, és ellentéteket szitanak, belülről verik szét az egységet, alapuljon az az együvé tartozás érzésén (mi, akiknek van hazájuk hazaszeretetnek hivjuk - milyen érdekes kicsengésü szóvá tették ezt is a zsidók, szinte fél leirni az ember), alapuljon a hiten (amit nem osztok a katolikusokkal, de elismerem, Magyarország egy keresztény nemzet és eszembe sem jutna viccelődni a hittel), alapuljon a családi értékeken (a zsidók, akik izraelben bombát dobnak a buzibárra minden más országban a család egységét ássák alá a buzipropagandával - és eszébe ne jusson senkinek, hogy azért, mert annyira szolidárisak a homoszexuálisokkal, azért, mert a család intézményének egységének szétverésével totálisan tönkre lehet tenni egy nemzetet). Akinek egy csöpp esze van, az mind látja ezt és nem nyalja be a liberális mocskot, magyarul egy gondolkodó, épiteni akaró ember alapvetően anticionista(antiszemita szó eleve hülyeség, mert az arabok is szemita népek - egyébként őket is rendkivül veszélyesnek tartom az európai értékekre).

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 08:05:07

Vitéz Bever, honnan ez a nagy keserűség?

Tudod mi a pótcselekvés egy vitában?

Hogy azt mondod a másikra, hogy "kifogytak az érvek". Meg a személyeskedés.

Ne haragudj, de pont azt csinálod, mint amit Mr. Brisbane ír.

2013.06.30. 08:06:14

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): erről jut eszembe. Pontosan ezt vallom. Ahol most élek én vagyok a vendég, hiába vagyok már állampolgár. Tiszteletben tartom a helyiek értékeit, amikkel sokszor nem értek egyet, de eszemben sincs bomlasztani, a befogadó nép ellen dolgozni. És képzeljétek libsik, senki nem bánt azért, mert magyar vagyok, soha egy megjegyzést nem kaptam. De aki bomlaszt, azt bántják. Nem tudom érzékelitek-e. Én idejöttem, kaptam egy esély egy új életre, egy családi ház árát költöttem a vizum megszerzésére(amit a legalja munkákkal én magam raktam össze az elején és nem a befogadó országtól vártam el hogy segélyezzen) és most már jól élek. Itt nem jövök azzal, hogy Magyarország igy meg úgy, itt úgy élek mint a többségi nemzet, az ausztrálok. A magyar ugyanilyen befogadó nép otthon. Csak az a baj, hogy ha valami jöttment elkezd ugatni a nemzet ellen és megpróbálja bomlasztani, akkor nem azt csinálják, mint az ausztrálok Cronullában mikor a tetü muzlimok túl messzire mentek a bomlasztással, az ausztráloknál a hazaszeretet nem politikai oldal kérdése, az itt alapvető mindenkinél - ott is termett több ezer ember és szanaszét baszták a muzlimokat. Ezt kéne otthon is. Hőbörög a zsidó hogy jaj magyargárda, jaj nácik? Odamenni és elhallgattatni a hőbőrgő zsidót, ő ugyanis (nem szivesen látott) vendég az országunkban, neki kuss a neve. Erre kezd szerencsére rájönni a magyar társadalom és én nagyon szivesen támogatom majd akár pénzzel is az olyan kezdeményezéseket, amik arra irányulnak, hogy aki az ország ellen dolgozik az el legyen hallgattatva.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 08:27:26

"Aki az ország ellen dolgozik az el legyen hallgattatva." Pontosan.

Nemre, korra, felekezetre tekintet NÉLKÜL. Nem bántani, csak elhallgattatni. Bomlasszon otthon.

Lassan ott tartunk, hogy nincs szavunk itthon, mert a szócsöveknél sem magyarok ülnek.

2013.06.30. 08:37:45

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): és ez a lényeg. Magyarországon is ezt mondják az emberek. BÁRKI bomlaszt, az legyen elhallgattatva. Tehetünk mi róla hogy épp a zsidók bomlasztanak? tőlem lehetnének a vikingek is, akkor róluk irnék hasonlóképpen. De nem a vikingek dolgoznak a nemzet ellen.

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.30. 09:22:26

No, pont ezt mondtam!
Ambrisbane szófosása sem a arról szól , hogy ez az ákos gyerek milyen fasza zenész, ha nem kizárólag a zsidók hibásak mindenért.
Ezt híjják öngólnak!
Észre sem veszitek mikor saját magatok alá dolgoztok, buta náci kategória.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 09:39:19

@vitéz Beverneky: na előjött a nácizás, ugyanez a buta hozzáállás a másik oldalról, már ne is haragudj... senkitől sem áll távolabb az az eszme, mint tőlem...

És vedd észre magad, PONTOSAN TE KEZDTED IDEKEVERNI A POLITIKÁT.

De az összemosás az nagyon megy, látom.

2013.06.30. 09:48:03

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): pont ez a lényeg. A ferdítés. Eleve a liberális ideológia maga egy öngól. Mit is vallanak a mi zsidóliberá értelmiségijeink:

Követeljük a másság elfogadását, a másként gondolkodás elfogadását, tiltakozunk a megbélyegzés és a kirekesztés ellen.

Aki ezzel nem ért egyet (tehát hozzánk képest másként gondolkodik) azt megbélyegezzük nácinak és kirekesztjük.

Érthető, nem?

vitéz Beverneky (törölt) 2013.06.30. 09:56:21

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): Tehát Tőled távol áll a náci eszme...Csak úgy mint Magyar kerestény ember zsidózol (vagy ha kell cigányozo)l mert ez fejezi ki hazaszeretedet, csak annyit mondok, néha olvassál is egy kicsit, pl. a Bibliát és már nem fox annyi butaságot leírni.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 10:22:47

Bocsi, sehol nem zsidoztam! Olvass mar kicsit vissza es kerlek jelold meg, honnan veszed. Azt sem tudom mibol gondolod hogy kereszteny vagyok.

2013.06.30. 10:32:10

@vitéz Beverneky: itt van a félrebeszélés. Hogyne zsidózna? ha a zsidó a téma zsidózik. Ha a kutyákról beszélnénk, akkor kutyázna. Ez az agyzsibbasztás az, amivel oda lehet zülleszteni a közbeszédet, hogy szinte kitiltunk bizonyos szavakat, mert ha azt kiejted máris megkapod a bélyeget a megbélyegzés ellen vadul küzdő liberálisoktól.

Miért ne zsidózhatna egy keresztény? Az ő istenük fiát gyilkolták meg a zsidók, ha már vallástörténetről beszélünk és van pofájuk megmagyarázni. Jézus anyját kurvának nevezni. Ti vagytok a legmagasabb szinten, intézményesen gyűlölködő parazita nép, én csak az átlagmagyart csodálom, hogy mikor kinyitjátok a pofátokat ellenünk akkor nincs kiverve az összes fogatok. Jobb helyeken ezt teszik amint a tetü zsidó elkezd abajogni a többségi társadalom ellen. Nagyon erősen javaslom is az otthoniaknak a zsidók fizikai erőszakot sem mellőző karbantartását, másból nem ért ez a féreg nép.

2013.06.30. 10:59:51

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): abból gondolja, hogy nekik a leggyűlöltebb ellenségük a keresztény, tehát minden, ami azzal kapcsolatos, azt zsigerből gyűlölik ők, akik vadul küzdenek a gyűlölködés ellen.

Nekik szabad "keresztényezni", nekünk nem szabad "zsidózni" - érted a logikát.

Csak azt nem értem az átlagmagyarnál, hogy mit foglalkozik vele, hogy egy kilincsorrú mit mond.

A zsiráf problémára csak egy megoldás van, egy elég drasztikus megoldás. Semmi más próbálkozás nem vezetett eredményre eddig.

annmbp 2013.06.30. 11:23:28

Most miért kéne úgy kinézni 40 évesen, mint egy hatvanéves? Magyarbetegség. Úgy néztek ki negyvenévesen mint aki mindjárt meghal. Vizenyős alkesz szem, toka, zsírhas, alig tudtok mozogni, répa nem áll, csak túrósodik, két fekvőtámaszt nem tudsz lenyomni, lehajolni zoknit húzni meg már fáj, nonstop fáradtak és elégedetlenek vagytok. Ébresztő! Kezdj magaddal valamit!

vénkujon 2013.06.30. 12:07:01

alapvetően az a szar itt, hogy egy hordószónok pofázik, egy alapoknál elbaszott érvrendszerre építve. ráadásul átszakadt benne a gát, és letette a subbára-bazdmeg-az életművét. amint sejtettem itthon sincs... ha fasza gyereknek érzed magad, és pofázhatnékod van, akkor itthon pofázz, ne amott. a zsiráf probléma meg a végleges, és tökéletes megoldás után sem lenne oké, mert akkor megint lehetne más brigádot találni, aki elvinné az elsőszámú bűnbak-szerepet. ráadásul sikerült a zseniális "megoldással"-annak folyományaként létrehozni a világ egyik legagresszívabb katonaállamát, amely a legkisebb, ellene irányuló agressziót százszorosan büntet. ok, átbasznak a zsidók, de az tuti, hogy a kedves magyar honfitársakban is megvan ez a tulajdonság, mint minden más nemzet erre alkalmas egyedeiben.
@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
érintsd a talpad adam talpához bazdmeg. kinek kéne annál a bizonyos szócsőnél ülni? ki vagy mi nyugtatna meg?

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 12:37:21

@vénkujon: Nagyon korrekt a kérdés, elgondolkodtadtál. Mivel ez legalább egy emberi hang (a "bazdmeg"-en kívül), megmondom őszintén: akkora a zavar a fejekben, hogy nem tudnék egyértelmű feleletet adni.

adambrisbane (törölt) 2013.06.30. 12:39:31

@vénkujon: és te elhitted, hogy külföldön élek? :D

azt hittem nehezebb lesz ezt a megdönthetetlen érvet kihúzni belőled, miszerint "külföldről ne pofázz".

Kamu volt haver, valójában a 8.kerben élek. Most mit lépsz?

Kamcsatkai kanmacska 2013.06.30. 12:44:49

@adambrisbane: "nem tudok rola, hogy gardistak vagy jobbikosok adtak volna el a gyarakat, most a termofoldet vagy akasztottak volna legalis uzsorakolcsont a magyarok nyakaba" Tényleg nem tudsz róla? Szerencsére, csak a MIÉP és a Munkáspárt volt ennyire vegytiszta, mint a fenti csapat. Még szép, hogy nem adtak el semmit, mikor a tűz közelébe se engedték őket a választók. Így is tele vannak mindenféle balhéval, hogy ott ülnek a hátsó sorban. Ha majd egyszer (remélem, hogy ezt az unokáink sem érik meg), megválasszák őket és négy évig bohóckodnak, majd utána fogalmazd meg a gondolataidat velük kapcsolatban. De ha így történik, akkor mi nem Európához fogunk tartozni, hanem ismét balkáni nép leszünk. Azt meg különösen szeretem, ha valaki ékezet nélküli billentyűzetről ossza az észt, a hazájától több ezer kilométer távolságról.

Kamcsatkai kanmacska 2013.06.30. 12:46:38

@adambrisbane: Gondoltam a stílusodból - ez vagy a nyócker, vagy Ausztrália lehet csak :-)

vénkujon 2013.06.30. 12:49:36

@adambrisbane: ott vagy te valahol pedig...amott a francba. ha jön a baj, az ilyenforma kurvaokos, "kurvaegyenes" arcok lépnek le a leghamarabb ha balhé van. kis, számító barátom. jó ez így...de legalább ne pofáznál fasságokat annyit.
@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
a bazmegolás kincstári dolog. de kurva jó lenne valami okosságot mondani. tényleg. de nem itt a subbán. adamtol is azért van ki a faszom, mert itt a pinavirító, fingásblogon nekilát "megoldani". amihez meg kurvára nem ért.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.06.30. 12:50:41

@Kamcsatkai kanmacska: Érdemben nem tudtál hozzászólni, köszönjük, leülhetsz.

Kamcsatkai kanmacska 2013.06.30. 12:56:35

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): Majd máskor jobban igyekszem, azért köszönöm a lehetőséget...

adambrisbane (törölt) 2013.06.30. 13:09:27

@Kamcsatkai kanmacska: na most akkor döntsd már el droid :D

adambrisbane (törölt) 2013.06.30. 13:10:08

@vénkujon: dehogynem értek hozzá puttony, én zsidószakértő vagyok ha nem tudnád

wilson77 2013.07.01. 22:22:29

@tucano:
Kedves tucano!

Ó, ez eddig nem jutott eszembe, de igazad lehet.
Ó, várj csak, mégsem lehet Móric, mert neki a kedves pina jut az eszébe, ellentétben adambrisbane-nel.
Ja, de ezt te is írtad. :)

üdv:
-wilson

wilson77 2013.07.01. 23:09:59

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
Kedves leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol)!

Köszönöm szépen a kedves megszólítást, nemkülönben a jelzőket, amikkel engem illeni próbált!

Köszönöm, de sajnálatos módon nem feltétlenül tartalmazzák az igazság kötelének minden szálát: tudvalevő, hogy liberális vagyok (néha elkél a szociál előtag is), így bármennyire is fájó ezt kimondanom, de kevésbé vagyok középen -- még ha szeretnék is.
A dolgokhoz való hozzáállásomat azonban kevésbé terhelik a nézeteim: például ebben a
fenti, a konfliktushoz vezető példában egyáltalán nem.
Mindazonáltal be kell valljam, a tolerancia, a erőszakosságtól való tartózkodás, a kirekesztés és bizony az előítéletesség-mentességet nap mint nap gyakorolnom kell, mi több, tanulom és sokszor figyelmeztetem önnönmagamat ezekre a számomra kiemelkedően fontos dolgokra, hogy ne legyenek úrrá rajtam, hiszen én is, mint talán maga, kedves kolléga és mint talán a legtöbb kedves kolléga itt, Magyarországon szocializálódtam, ahol is ezeknek a fenti - bevallom problémás - fogalmaknak az ellentettjét oly' szívesen alkalmazzák, hogy ne mondjam, zsigerből.

Üzenetének érdemi részéről szólva engedjen meg, kérem annyit, hogy muszáj tisztelettel visszautasítanom azt a - bizonyára félreértelmezésből származó - magyarázatát, miszerint a magyarokkal kirekesztő lennék. Horribile dictu rasszista, valamint gyűlölködő is.
Amire gondol, talán írtam is fentebb, a hozzászólásomban, hogy egy klasszikust szeretnék idézni, s ez a klasszikus a mindnyájunk szeretve tisztelt kedves magyar vagyok, gatyábo fingok szófordulata, mondhatni hapax legomenonja, az ő szellemi terméke.

Természetesen nem gondolom, és nem is azonosulok azzal a gondolattal, hogy a tolvaj és a magyar szavak bárminemű, főként logikai kapcsolatban állnának egymással, csak csupán mint költői eszközt idéztem, azt is csak kérdés formájában.
Ugyanakkor itt és most szeretném leszögezni, hogy nem kívántam ezzel senkit sem megbántani, főként nem a tolvajokat, hogy lemagyaroztam őket kérdés formájában, és a magyarokat,a kiket letolvajoztam volna: az ilyen képzet határozottan téves.

Mégis vagy éppen ezért: elnézést kérek, ha ez éntőlem bántó lett volna bárkire is nézve!

Mindazonáltal meg kell valljam, nem szeretem a macskákat.
Talán a macskákon kívül jobban utálom a nácikat, és kedves adambrisbane a hosszú hónapok óta tartó megnyilatkozásai, akarom mondani ámokfutása alapján az.
Hiszen bizonyos vagyok benne, hogy egy nem náci nem záratna be gázkamrába senkit. A fent említett kolléga pedig egyértelműen ezt tenné, ezt minden alkalommal hangoztatja is.
Ez ember a világ szemete. Ez az ember egy ostoba náci.
Ha csak poénból írja ezeket, akkor nagy a baj, mert nem ismeri az elemi határvonalakat (amelyek pedig eléggé képlékenyek -- mondom én itt a Subbán), de inkább azt gondolom, hogy ő ezt komolyan veszi, és akkor még nagyobb a baj, mintsem amire számítottunk.

És mindennek vajmi köze van ahhoz, hogy ő magyar nemzetiségű, esetleg tolvaj. Megkockáztatom, semmi köze sincs a náci eszméknek a magyarsághoz vagy a tolvajláshoz.

Kedves Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol)!

Te és én nem vagyunk egyformák. (Bocsánat a tegezésért, de itt, kérem, komoly dolgokról van már szó)
Talán istenesen össze is tudunk vitázni a világ dolgain, hiszen aligha látjuk egészen egyformán a világot; így jó ez, így helyes ez: én egy kicsit innen, te egy kicsit onnan látod.
Meglehet, hogy úgy definiálnád magad, hogy jobboldali vagy, esetleg konzervatív. Ez, hidd el, nem számít. Az sem számít, hogy én minek vallom magam. Ez tök mindegy. Nem érdekes. Az sem érdekes, hogy nem szívesen lennél a szomszédom, mert ki nem állhatod a pofámat, a jellememet, vagy mert egyszerűen büdösnek vélsz és undorodsz tőlem. Ez csöppet sem fontos és érdekes dolgok: lényegtelenek.

Az számít, hogy az alap dolgokban megegyezünk. Az, hogy nem akarjuk egymást és egymás családját kiirtani, gázkamrába küldeni, megsemmisíteni: ez az igazán fontos. Az, hogy alkalomadtán le tudunk ülni beszélgetni, hogy szóba állunk egymással, hogy emberként tekintünk egymásra.
Ha te német lennél, vagy libanoni, cigány vagy brit, zsidó vagy arab, vagy román vagy magyar, meleg, biszexuális vagy heteró akkor is emberként tekintek rád (méghozzá a jobbfej részéből), és abban bízom, valami hasonló munkál benned is irányomba.
Ha meg valami oknál fogva nem, akkor gyere, ismerj meg, üljünk le egy bármi mellé, és dumáljunk: hidd el, közelebb fog vinni egymáshoz.

Mindezt adambrisbane-nel nem lehet megtenni, mert kapásból gázkamrába kíván engem és a fajtámat, amit, ugye, nem is tud, hogy kicsoda-micsoda, hogy kiféle-miféle vagyok, csak egyszerűen le akar söpörni, meg akar szüntetni, el akar égetni, mert szerinte én és a hozzám hasonlatosak vagyok a probléma, és ha én nem leszek (mint probléma), akkor csodás lesz minden -- ez következik a hónapok óta írottakjából.

Abban bízom, sikerült valamennyire közelébb vinnem hozzád a dolgokat. Ebben a reményben

üdv:
-wilson

Ps. még maradt 1 karakterem.

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.07.03. 11:16:48

@wilson77: Kicsit pamflet-jellegű lett itt-ott a válaszod, de elfogadom. És talán nem is pamflet, mert akit ilyesmivel illetnek, az gyakran megbántódik, én nem, sőt, élvezet volt olvasni.

Elfogadom, hogy másképp gondolkodunk és én csupán attól félek - hadd adjam világlátásom kvintesszenciáját szóvirág helyett -, hogy a befogadás/tolerancia nyomán (ha túl darabosan értelmezzük), mi magyarok és földünk fog feloldódni valami "nagy közösben", amit pedig nem szeretnék.

Ha úgy nézem, hogy magyarok vagyunk és szeretném a gyerekeimet is egy szabad Magyarországon tudni, akkor fontos.

Ha úgy nézem, hogy emberek vagyunk mindahányan, akkor végülis mindegy.

Talán itt a két nézet fő különbsége.

(adambrisbane hozzászólásaival ezen topicban találkoztam először és igazából - ha levonod belőle azt (elnézést, visszategezlek), ami nem tetszik - Neked sajnos, nekem szerencsére, de van igazságtartalma. Sőt! Elég direkt módon világít rá bizonyos problémákra, amiket sokan szeretnének véka alá rejteni. A fizikai bántalmazást, (horribile dictu!) megsemmisítést én is elítélem, ahogy jeleztem is.)

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.03. 16:11:56

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
"Ha úgy nézem, hogy magyarok vagyunk és szeretném a gyerekeimet is egy szabad Magyarországon tudni, akkor fontos."

Lennél olyan kedve, definiálnád, mi az, hogy MAGYAR?
És mihez képest.
Ill. mi az, hogy szabadság és mihez képest.

Utolsó kérdésem, hol van a papírod róla, hogy a Te génjeid levédiából származnak és 100ig tiszták?!

Nehogy úgy járj véletlenül, mint Szegedi Csanád és még sok más szittya!

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.07.03. 20:50:50

@vitéz Beverneky: bocs, de Te engem ne vizsgáztass... viccesek a hozzászólásaid, bírom a stílusodat, de sajnos a relativizáláson, összemosáson, szkepticizmuson felül semmi érdemit nem tudtál ez a vitához hozzátenni (ellentétben wilsonnal aki miatt egy kicsit tudok azonosulni azzal is amit gondol)... ráadásul magyarként ilyet kérdezni, hogy definiáljam egyszerűen méltatlan... ráadásul nincs is jó válasz... visszadobhatnámk a labdát, de nem fogom

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.04. 09:03:40

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
Én Téged NEM vizsgáztattalak!
Egyszerűen kíváncsi voltam mitől tartod magyarabbnak magad annál az embernél aki szintén itt született mo.n itt dolgozik, adózik ezen a nyelven beszél csak éppen más a vallása, vagy a nemi identitása, mint a tiéd.
A szabadsággal kapcsolatban, nem tudom kitől félted a gyerekeid szabadságát, nem hiszem, hogy a cigányozás, zsidózás, buzizás megoldaná a dolgot, viszont arra jó, hogy holnap más meg a kék nadrágosokat, vagy a fehér bugyisokat gyűlölje csak azért mert nem tettszik az öltözetük.
Azt meg külön köszönöm, hogy nem dobtad vissza a labdát, mert erre senki nem tud válaszolni, miután nincs rá mérési módszer (hitler is csak próbálkozott vele és ő sem fért volna bele az "északi árja fajtába").
Manapság már nem is sok értelme lenne, hisz a közlekedés felgyorsulásával olyan mértékűvé vált a különböző emberfajták keveredése, hogy nem nagyon lenne akinek az ereiben csak és kizárólag magyar, német,olasz, francia, stb. vér csörgedezne!
Úgyhogy Neked sincs semmivel több jogod szittyáznod mint másnak.

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.04. 09:20:01

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
És még valami.
Én is szoktam cigányozni, buzizni, komcsizni, zsidózni! Bizony ám.

Amikor bizonyos emberek akik egy "keresztény-konzervatív" párt, szavazói egy másik pártot ezekkel a jelzőkkel illetnek igen gyakran.

Igen, akkor én is felsorolom, hogy az Ő általuk mexavazott, kormányban "elitben" ki a cigány, zsidó és komcsi!

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.07.05. 09:43:24

@vitéz Beverneky:

Rendben. Néhány alapvetés.

1. Nem tartom magam magyarabbnak senkinél, ez egy rossz premissza volt.

2. Nem buziztam, zsidóztam, cigányoztam egyáltalán. Kérlek olvasd vissza a hozzászólásaimat.

3. Semmilyen PÁRTpolitikai megnyilvánulásom nem volt, a politikai preferenciáimra vonatkozó tippjeid spekulációk.

Köszönöm, ha elfogadod és innen indulhatunk tovább.

Az, hogy magyar vagyok, az pontosan azt jelenti, amit ez a szó jelent. A Haza fontos számomra, becsülöm és szeretem. Becsülöm és szeretem a magyarokat és addig nemre, korra, vallási felekezetre, származásra, bőrszínre tekintettel egyáltalán nem érdekel, hogy ki minek vallja magát, amíg itthon, Magyarországon (ahol én itthon vagyok, ezt fogadjuk el, különben nem tudunk haladni) nem próbálnak a HAZA érdekeitől eltérő módon, más érdekek mentén irányítani.

Sajnos a mi Hazánk (kissé provokatív a nagy H, tudom, szándékos) bizonyos szempontból nagyon jó (földrajzi adottságok, víz, föld, levegő, stb.), más szempontból nagyon rossz ("ütközőállam", folyamatos besorolódás a nemzetellenes politikusok opportunista hozzáállása miatt mindenféle nagyobb hatalom mögé).

A konklúzió: akinek nem tetszik, hogy a magyarok mit és hogyan akarnak magyar érdekek mentén a Hazáért tenni itthon, abból köszönöm, nem kérek.

Sajnos most a többség csendes, tűri azt, hogy a deviancia, a mammon imádata, az agy kikapcsolása (tv-okostelefon-média útján zombivá degradálás) uralkodjon. Nyilván van, akinek ez az érdeke, nekem nem.

Ha kell egy kis záró summa, hogy legyen mibe belekötni: nekem nem a pénz az isten (kis i szándékos ebben a kontextusban), a szakrális közösség a gazdasági érdekeknél előrébb való (sajnos a mai pénzvezérelt USA-EU-KÍNA tengelyen ezzel magányos csónakos leszek még pár száz évig). A homoszexualitást egyszerű betegségnek tartom (elfogadom a melegeket, de utcára nem mennék a helyükben, mert szerintem undorító amit csinálnak - a "másság" tiszteletéről pedig annyit, hogy nem fogok semmit tisztelni, amíg nem hordoz értéket, mert nincs miért).

Szabadság, ha tiszta fejjel, VALÓS értékek mentén tudsz gondolkodni, az alapvető igazságok nincsenek összezavarva és itthon itthon tudsz lenni.

Tudom, hogy a darázsfészek kellős közepébe lövök itt a subbán egy ilyen kommenttel, de végülis miért ne?

Zsuzsikám (the 4th) 2013.07.05. 09:49:21

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol): Aztamindenit! Ilyen gyönyörűen összeszedve és megfogalmazva ritkán látom a véleményemet! :D
Maximális tiszteletem Uram! Minden szava arany. :)

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.05. 10:10:01

@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol):
! mint már említettem, volt, 4,5 sornál többet nem olvasok el!
Aki ennyiben nem tudja megfogalmazni mondani valója lényegét (subba körülmények között), szófosónak számít!
Elég lett volna ennyi:bocsánat Uram!
Szedd rendesen a pirulákat, nem lesz semmi baj.
Most még megbocsájtok. :-)
süti beállítások módosítása