Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Orosz újítás a metrók légkondicionálásában

2013.07.01. 09:59 | Subba Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr855385201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.07.01. 10:05:58

A szöszi csodálkozott volna, ha a fél koponyáját lecsapja valami kábeltartó vas. Azt vártam, hogy a végén vér fröccsen a kamerára. Faszom se hajolgatna ki a metróból az alagútban.

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.01. 10:13:40

Viszont az én pinám jól kiszellőzne...
eközben.

Vilzon Oszkár 2013.07.01. 10:26:16

NA TIPIKUS! OROSZOK!
EZ HOGY A FRANCBA FORDULHAT ELŐ?
MAGYARORSZÁGON MÁR ELEVE VISSZAJELEZ AZ AJTÓRENDSZER, HOGY NINCS CSUKVA EGY AJTÓ.
HA NEM LEHET BECSUKNI, AKKOR AZ EGÉSZ SZERELVÉNY
ÖSSZES UTASA LESZÁLL, ÉS A VONAT ÜRESEN
ELINDUL A GARÁZS/SZERVIZ FELÉ

vitéz Beverneky (törölt) 2013.07.01. 10:39:54

Gratulálok, ezt már lapozni kell, mint egy enciklopédiát.

Pilóta78 2013.07.01. 13:16:15

@Vilzon Oszkár: hát persze. A magyar tömegközlekedésben a járművek full faszák, a szervizperiodusokat különösen betartva minden teljesen szabályosan működik.

Wasquez 2013.07.01. 13:24:50

@Vilzon Oszkár: Ne idegeskedj. Árt a szépségnek.

Guru Meditation 2013.07.01. 13:30:11

megmertmivelhogy pont ezek jártak/járnak itthon is.

elromlott az elromlásjelző.
is.

ez így nem nagyon munkavédelmis kéremszépen.

ancsur24 2013.07.01. 14:10:32

hát, ez brutkó. tuti nem mennék a közelébe

Valerijov 2013.07.01. 16:47:22

@Vilzon Oszkár: áhá, te vagy az új gyakornok srác a bkk-ról, a viztézy nagyi telekszomszédja?

CCat 2013.07.01. 17:53:47

Nyilván beszari vagyok, de én nem hajolgatnék ki.

pcmci 2013.07.01. 20:42:33

régebben volt egy video, amin egy nagyobb darab orosz mucsácsó menet közben kézzel kinyitotta/szétfeszítette az ajtót, aztán tekintgetett lazán kifele, majd jött a kis haverja is gizdulni, aki kitekintgetés közben ki is esett a gecibe, ahogy a marcona haverja arrébb mozdult.

Elijah_Baley 2013.07.01. 20:49:07

túl olcsó a vodka arrafele...

wilson77 2013.07.01. 21:06:08

Azt akarom mondani a kedves kollégáknak tisztelettel, hogy ez a szovjet masinéria szemmel láthatóan megy.
A Hófehérkék, azaz az Alstomok meg annyira nem.

-wilson

Xezs 2013.07.01. 21:16:34

Moslék rohadvány szarok ezek a szerelvények, remélem 5 éven belül eltüntetjük a 3-as vonalról őket. Szerencsére a 2-esről már sikerült.

2013.07.01. 21:31:07

@Xezs: Maradjunk annyiban, hogy bőven kiszolgálták az üzemi idejüket. A magam részéről bármikor visszacserélném az új fosokat a régiekre. Természetesen új/alig használt szerelvényekre gondoltam.

Xezs 2013.07.01. 22:00:46

@queensryche: Soha. Zajos, büdös, gatyarohasztó meleg van. Nekem nem hiányoznak.

2013.07.01. 22:38:11

@Xezs: Nekem igen, szerintem jobbak voltak, mint az Alstrom. A meleggel is csak akkor volt gond, ha a marhák nem húzták el az ablakokat. Zaj tekintetében igazad van, de azért a régitől sem süketültél meg, engem legalábbis nem zavart, pedig elég érzékeny a fülem. Az Alstrom ergonómiailag egy hulladék (ülések), a kapaszkodók elhelyezése abszolút rossz, számuk elégtelen. Szubjektív, de nekem az egybefüggő szerelvény-megoldás sem tetszik. Lehet, hogy a régiek alapból szarok mai szemmel, de akkor ez még szarabb. Nem ilyet kellett volna választani.

Xezs 2013.07.01. 23:41:17

@queensryche: Kenegeted a szart. A régin akkor is brutálmeleg van, ha elhúzod az ablakot, de egyébként meg mekkora román megoldás már lehúzott ablakkal hűteni 2013-ban? A légkondi alap. A zajjal meg ne viccelj már, nem lehet telefonálni a szerelvényen mert nem hallod a másikat. Kiépítették odalent a mobilhálózatot, de mégis minek, ha úgysem hallasz semmit se?

Az egybefüggő szerelvény meg ízlés dolga, nekem annyiból tetszik, hogy ha tudom hogy egy állomáson a szerelvény melyik részén kell legyek mikor kiszállok (eleje-közepe-vége) akkor menet közben elbotorkálok odáig. A régin nekem nincs kedvem kocsiról kocsira menni mikor megáll.

A műbőr ülés is ízlés dolga, szerintem ezerszer az új ülések, mint a régiek.

wilson77 2013.07.01. 23:41:27

@queensryche:
Kedves queensryche!

Sajnos hajlamos vagyok egyetérteni.

üdv:
-wilson

wilson77 2013.07.01. 23:43:54

@Xezs:
Kedves Xezs!

A hangban és a légkondiban igazad van.
De attól még az Alstrom naponta háromszor megáll, és nem lehet rendesen leülni rá, mert a másik nyakában vagy már.

üdv:
-wilson

Xezs 2013.07.01. 23:50:47

@wilson77: alattam még nem állt le, kényelmetlenül meg csak akkor ültem mikor egy dagadt disznó ült mellém

azok meg a régi szerelvényen is 2 helyet foglaltak, simán ki kéne őket tiltani a metróból

2013.07.01. 23:57:48

@Xezs: Oké, csak ne feledd, hogy 35+ éves technikáról van szó. "A légkondi alap." Nem, nem alap. Ha tetszik, oké, engem nem zavar, kíváncsi leszek mi lesz ezekkel 20 év múlva.

Xezs 2013.07.02. 00:02:05

@queensryche: Oké szerinted a légkondi nem alap, szerintem meg igen.

De abban egyetérthetünk, hogy odabent +10 fok az kurvára nem alap. Márpedig a régi fosoknál mégis az. Gondolom fáztak a ruszkik hát így csinálták meg. Azt már leszarták hogy nálunk normális időjárás van, nem az a fos ami náluk.

Xezs 2013.07.02. 00:09:07

És még ha azt mondod rá hogy korabeli technika akkor okés, de baszod, 35 év kevés volt ahhoz hogy megoldják ezt a melegedési problémát?

Részemről emiatt gyűlölöm ezeket a legjobban, még a zajt is elviselném de azt a rohadvány meleget nem.

wilson77 2013.07.02. 00:10:53

@Xezs:
Kedves Xezs!

Jó, hát vannak még szerencsések a földkereken, hogy nem állt meg velük egy Alstrom.
:)
Ha nagyobb fenekű lány, vagy idős ül melléd, akkor is kényelmetlen, nem?

üdv:
-wilson

Taknyos Varjú 2013.07.02. 00:22:36

tökjó, hogy egyikőtök sem írta helyesen. az ALSTOM (el lehet olvasni a küszöbön) kákán csomót keresés lvl. 100.

nekem tetszenek a kis fehér kukacok, és igen, le kéne már cserélni a 3-ason is. a múltkor a kökiig mentem, ami elég ritka szerencsére, de néha úgy himbálózott, hogy azt hittem, leszakad a kerékről és kisodródva felbaszkódunk az alagút falára és mindenkiből darálthús lesz. szerintem el lehet férni rajta kényelmesen, akár ülve akár állva, kellett ez már a városnak..kíváncsi leszek a 4-esre milyen járművek jönnek

2013.07.02. 01:46:22

@Taknyos Varjú: Igazad van, fogalmam sincs, miért költöttem hozzá plusz betűt. A gyakori 'strom/ström' végződés miatt lehet valami rögződés, bár a cég francia.

Azt kívánom egyébként, hogy sokáig jók legyenek, ha már ennyit költött rájuk a főváros. Valószínűleg sosem fogom teljesen megszokni, de ez van. Én a régin is ritkán ültem le, 25 évig megvolt az az 1-2 hely, ahová mindig álltam, most ezeket is hiába keresem, de ez már tényleg a nosztalgia része.

a megerőszakolt ministránsfiú 2013.07.02. 06:21:50

azt a részt már nem mutatja a video, amikor a szerelvény eléri az utazósebességet, és az utasokat kiszippantja a vákum.

knowledge tree 2013.07.02. 06:55:46

@Xezs: metróztál már nyáron Londonban? kb 50 fok van, pedig geci modern minden

Vilzon Oszkár 2013.07.02. 18:53:42

@Xezs: >Moslék rohadvány szarok ezek a szerelvények, remélem 5 éven belül eltüntetjük a 3-as vonalról őket. Szerencsére a 2-esről már sikerült.

remélem, hamarabb eltüntetik őket. örülök, hogy a 2-esen már újak járnak. szerintem érzelmileg eltúlzod a dolgot azért.

@queensryche: >Maradjunk annyiban, hogy bőven kiszolgálták az üzemi idejüket. A magam részéről bármikor visszacserélném az új fosokat a régiekre.

nem értem miért kéne az alstomokat fosnak nevezni. te is eltúlzod a dolgot.
ha viszont nem tetszik az új alstom, attól még nem a régi 30 éves kocsikat kell visszaállítani. miféle logika ez? menjünk vissza a múltba

mindkettőtöknek írom, hogy lehet, hogy nem is a metróról szól a vitátok, hanem a múltról és a jövőről, a régiről és az újról. valaki zsigerből utálja a ruszki dolgokat, van, aki meg nosztalgiával gondol rá vissza. nem?

>Zajos, büdös, gatyarohasztó meleg van. Nekem nem hiányoznak.

Vilzon Oszkár 2013.07.02. 18:56:56

>Zajos, büdös, gatyarohasztó meleg van. Nekem nem hiányoznak.>Zajos, büdös, gatyarohasztó meleg van. Nekem nem hiányoznak.

NÁLAM A RUSZKI KOCSIK A ZAJ MIATT ELEVE KI VANNAK ZÁRVA. ÖSSZE LEHETETT HASONLÍTANI A KÉT SZERELVÉNY ZAJSZINTJÉT A 2-ES VONALON A KELETI PU. ÉS A STADION KÖZÖTTI SZAKASZON, AMI A LEGHOSSZABB MEGÁLLÓ, OTT FEL IS GYORSUL A METRÓ. KIBASZOTT HANGOS VOLT A RÉGI SZAR, ÉN IS FOGTAM A FÜLEM BEFELE NÉHA. AZ ÚJ MEG CSENDESEN SIKLIK. EZEK UTÁN NEM MONDANÁM FOSNAK, AKKOR IS HA A RÉGIN JOBB AZ ÜLÉSEK MEGOLDÁSA.

Xezs 2013.07.02. 19:21:26

@wilson77: Amúgy meg egy olyan járművet osztotok, amit még most állítottak szolgálatba, persze hogy vannak fennakadások vele. Mutass olyan projektet, ami fennakadások nélkül valósul meg. A ruszki monstre is biztos baszakodott üzembeállítása elején.

Megjegyzem az utóbbi időkben meg állandóan kigyulladtak, szóval annyira azért nem kell őket sajnálni.

@knowledge tree: Az az ő bajuk. Amúgy metróztam már ott de nem volt olyan meleg mint a ruszki szaron.

@Vilzon Oszkár: Ha érzelemnek hívjuk azt, amikor érzem hogy ömlik rólam a víz a szerelvényen akkor beszélhetünk érzelmi túlzásról.

Nekem amúgy nem az a bajom vele hogy ruszki, hanem az hogy idejétmúlt és roncstelepre érett.

Viszont a nosztalgiában van némi igazságod, én utálom mikor valaki szétnosztalgiázza az életét kijelentve hogy régen minden mennyire fasza volt és fel sem fogja hogy az elmúlt 30 év alatt mennyi mindent toltak a segge alá meg mennyi új dolgot ismert meg.

2013.07.02. 20:21:21

@Vilzon Oszkár: A két típust hasonlítottam össze, nyilván szubjektív (de nem érzelmi) szempontból. Senki nem akar 35+ éves szerelvényeket, de maga a megoldás (belső kialakítás, kényelem, különálló kocsik) szerintem (!) jobb volt, pusztán erről van szó. A nosztalgia - amiről magam is írtam - esetemben koromból kifolyólag sem lehet 'agyatlan', mert a 30-as éveim első felében járok. (Nem tanulmányoztam a mai szerelvény-kínálatot, nem tudom, mennyire differenciáltak a kialakítások, még az is lehet, hogy 10-ből 8 típus hasonló megoldás, mint az Alstom. Most már mindegy, mert jó ideig ezeket kell használni.)

@Xezs: Nem tudom, mit jelent a "szétnosztalgiázza az életét" kifejezés :) Sok minden jobb volt, és sok minden jobb most. A fejlődés (technikai-technológiai) természetes, és szükséges, az emberi és morális oldal már más kérdés, utóbbi egyértelműen romlott nemhogy a 25 évvel ezelőtti légkörhöz, de még a 15 évvel ezelőttihez képest is. Ennek persze semmi köze a metrókocsikhoz, csak a "régen minden mennyire fasza volt" részhez tartozik. Vilzon Oszkár a nosztalgiával foglalkozó résznél szerintem a megrögzött komcsiellenesség vs. "Kádár apánk idején minden jobb volt"-típusú kettéosztottságra gondolt, legalábbis a megfogalmazás alapján - ebben az esetben nyilván nem erről van szó.

Xezs 2013.07.02. 22:58:30

"szétnosztalgiázza az életét" = "régen minden mennyire fasza volt" = "Kádár apánk idején minden jobb volt"

remélem így világos :)

Szagértő szakértő 2013.07.14. 20:57:53

@Vilzon Oszkár:
Elszomorítalak Mo-n is gond nélkül megtörténhet is meg is történik. Elég ha a kocsi ajtóvezérlőjén a végállás relé összeég és folyamatosan zárt ajtójelet ad.

Kolléga is mesélte, hogy a 80as években is volt olyan, hogy előre jött egy utas a Deákon, és félig remegő hangon mondta, hogy nagyon tetszik a kilátás nekik, de nem lehetne mégis bezárni az ajtókat az utolsó kocsiban, mert nagyon hideg van menet közben :-)))))))))))))))))))))

Csak akkor nem volt mindenkinek a zsebében 6238Megapixeles rögzítőeszköz...
süti beállítások módosítása