Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Kezdjük lendületesen a hetet!

2013.07.08. 09:20 | Subba Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr675390194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénkujon 2013.07.08. 09:39:01

visszafelé van. a nő ellik egy lovat

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2013.07.08. 10:30:34

nem tudom kimerevíteni a képet ezen a videón, hol van a "pause"?

Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2013.07.08. 10:44:32

Ne haragudjatok már légyszi segítsetek ki akartam nyomtatni ezt a képet és ki is nyomtatta a nyomtató, de nem mozog... mit csinálok rosszul? Már az öngyilkosságra is gondoltam!

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.08. 10:54:24

Eközben én csak látni akartam ezt a képet és nem látok semmit, metr indavideó és nem idul el, hangyás, pixeles és frissen lopták a barlang faláról és elkenődött.

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.08. 11:01:09

Ezalatt a lónak gyanúsan nagy az orra, tehát valami Galiciából átdobott hazagyalázóra is tippelnék!!

pavor nocturnus 2013.07.08. 12:16:56

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Kedves Mennyei, Üregi, Névtelen Kukac! Örülök, hogy ismét látlak, szarházi kedvesem, szarul élsz kedvesség nélkül, vagy kedvesen szarozol anélkül, hogy kulád az arcodba dőlne, ha fontos ez, de nagyon fáj a derekam mer' a möbelikszes túlárazott matrac egy nyomi, félküllős vásárlók kincse, meghalsz tőle, ne vedd, jobb egy ló arculrugása, bár roppantul gyűlölöm az állatokat, akár csak a te csapodár változékonyságod, geci, hogy rohaggyá' meg, bár nem utállak, de erjeggyé' szét mégis, mókus!

ancsur24 2013.07.08. 12:20:48

azt hitte gyorsabb és erősebb a lónál?

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.08. 12:24:40

@pavor nocturnus
A felsoroltak egyikesem vagyok, és nem is voltam soha, de gyűlölj nyugodtan!

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.08. 12:31:49

@pavor nocturnus:
Te most nem azt szeded amit épp most tiltottak be mert két drogos halát okozta az elmúlt napokban?
csak óvatosan...
eközben.

Kökény6 2013.07.08. 20:18:27

Elég 1értelmű szitu: jobbkéz szabály be nem tartásából eredő elsőbbség meg nem adása, a biztosító csak a lónak fizet. A szőkekék nő bónusza ugrott.

pavor nocturnus 2013.07.09. 10:18:32

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Ebben az esetben elnézésed kérem, tegnap gyógyszer hatása alatt álltam, amelyet gyötrő derékpanaszaim ellen szedtem be, menedzserpirula, még húgyoznom is kell tőle sokat, ezért voltam annyira összeszedetlen. Bocsánat még egyszer az összefüggéstelen hablatyért, természetesen nem gyűlöllek, miért tenném, te se tedd, kérlek.

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.09. 12:54:25

@pavor nocturnus:
Semmi gond, vagy három hete nekem is fájt nagyon a derekam, de be láttam, hogy ebben akorban nem szabad állva rejszolni és azóta jobban van.
További kellemes magömlést.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.07.09. 13:02:16

@pavor nocturnus: Lehet, hogy lúdtalpad, vagy harántsüllyedésed van, azért fáj a derekad. Vegyél szendvicsbetétet, vagy járjál mezítláb (sóderon) sokat.

Fájdalomcsillapításra az 1 Donalgin, 7 dl bor párost tudnám ajánlani. Attól nem leszel elmeroggyant, csak vidám-bamba. XD

pavor nocturnus 2013.07.10. 10:33:47

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Én roppant fiatalka vagyok még, akár fél kézen állva is meggyurmázom a gyíkot bármikor.

pavor nocturnus 2013.07.10. 10:40:47

@pavor nocturnus: Lúdtalpam, harántsüllyedésem nincs, egyetlen bajom, hogy bedőltem a hideghabos matrac mákonyának, ahelyett, hogy maradtam volna a megbízható ilyen-olyan rugóknál.
Martens (persze MIE!) lábbeliket hordok, az tökéletes a nyomi lábaimnak. A múlt héten Bogláron sokat járkáltam mezítláb sóderon, talán az súlyosbította a fájdalmaimat.
Ne ajánlgassá' má' egy mindenféle függőségtől szenvedő embernek alkohol meg gyógyszer kombókat, mer' azt kell hinnem, hogy te vagy az ördög, s én vagyok miss Prym!

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.10. 12:49:22

@pavor nocturnus:
Monnyuk ahogy az előző kommented és annak cízettjét nézem el vagy magaddal, ideje kijózanodni, mingyá vége a szünidőnek. :)
A technikádhoz meg gratulálok.

pavor nocturnus 2013.07.10. 13:19:35

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Nem vagyok el magammal! Ha ellennék magammal, nem írnék neked! Szükségem van rá, hogy igazold, létezem! Nekem ez fontos, mert enélkül benyelne az örvény! Te vagy nekem Ulpius Tamás, Zsuzsikám pedig Ulpius Éva, akit szeretek! Ti vagytok nekem az egész Ulpius-ház, nélkületek az idegláz gyötörne umbriában, vagy hol a faszomban, szeressetek!
Mingyá vége a szünidőnek, jájjjjj, köszönöm, hogy észrevettél, erotikusan halok meg, játszol velem? Nem vagyok buzi, zsuzsikámat szeretem, de kell a tragikum, hogy tudjam, élek.

pavor nocturnus 2013.07.10. 13:31:28

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Úgy van! Nincs nagyszerűbb fajunknál, ha nem lennék magyar, már régen az enyészet emésztene, de ez tart meg engem az örökkévalóságnak! A nyelv, a vérség, a történelem, a kultúra, mind-mind felmagasztosít, büszkévé tesz, felnemesít! Ugye milyen jó ez neked is?!

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.10. 13:37:23

@pavor nocturnus: Viccősz tezsvér...
Én naponta erre verem...
eközben :)))

pavor nocturnus 2013.07.10. 13:47:13

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Csak nem cinikussággal szeretnéd leplezni őszinte érzelmeidet? Ha adhatok tanácsot, ne tedd! Fontos, hogy vállald érzelmeidet, egy vitéz Bevernekynek gondolom több grádiccsal közelebb van Bendegúzhoz a vérségi-érzelmi-történelmi-családi attitűdje, mint egy magamfajta parvenünek. Légy büszke a gyökereidre, magam is az vagyok, helyetted is!

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.10. 13:54:14

@pavor nocturnus:
Ha szerinted az a Magyar aki ezt állandóan hangoztatja és amellét döngeti...
Nyalj alám és púderozz.
Én anélkül vagyok az.

pavor nocturnus 2013.07.10. 13:59:10

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Nem-nem. Csak nőknek nyalok alá, s őket se púderozom. Minek? Szétrohadt csontvázak akkor se izgatnak fel, ha a faszom se mondja meg, hogy nő vagy férfi volt-e életében. Ne haragudj rám azért, mert nem vagyok - a kedved szerint való - nekrofil.

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.10. 15:24:56

@pavor nocturnus:
Nem kell minden szavamat komolyan venni, cukipofi!
Ez csak egy "költői fordulat" volt.
:-)

pavor nocturnus 2013.07.11. 09:25:14

@vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus: Ja, hogy te vagy Petrarca, s én barbár nem ismertem fel a szavaid közé rejtett szonettet! Így történhetett csak...

vitéz Beverneky-annó dacumál sulcus (törölt) 2013.07.11. 09:51:27

@pavor nocturnus:
Magyar vagyok, én csak Aranyban, Petőfiben,na és Wass Albertben gondolkodom...
süti beállítások módosítása