Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

A legjobb hirdetés

2013.10.28. 23:07 | Subba Dirty Detty

 

moci.jpg

"Leírás: Eladóvá vált idén nyáron vásárolt szeretett motorom, szeretem amikor a garázsba áll és csak nézem.
Hibái: Szar az első gumi, kivan repedezve és leenged ezért jóformán el se megyek motorozni mert tele van a faszom azzal, hogy állandóan fújkálom, hátsó nem ereszt viszont lassan cserélhető az is, mert kopik mint a kurva anyja.
Karcos az idom itt-ott nagy részt a buzi előző tulaj baszta össze, alul gyorskötöző fogja össze a két oldal idomot.
A plexi nem gyári mert hát az előző tulaj ezt se hagyta ki, hogy ne bassza szét, gyártattam rá egy másikat ami magasított, a széleit a fejidomon belül hozzá kell igazítani én már beleszarok nekem igy is jó. 
Gusztustalan fos már a lánc, de még bőven elmegy vele, a fékbetétek kopottak, de azért még használható.
Kilóméter óra olyan faszúl mér, hogy lehet vele gyűjtögetni a csekkeket rendesen ha nem figyelsz, ha 50-et mutat már 65 el mész, ha 80-at már 110-el (nagyjából eddig méregettük), fordulat számmérő jó. 
Műszerfalon minden vissza jelző működik. Benzin vissza jelző nem jelez és tartalék sincs, ugyanis nem gyári a benzincsap, hanem valami utólag rábaszott fasz tudja milyen noném kurva anyja amit valami agyoniskolázott buzi szerelt rá ugyan akkor nem folyik teszi a dolgát csak kicsit bosszantó, hogy mindig nézni kell, szóval mint a simsonnál, öngyújtóval belevilágítasz és látod mennyi van a tankba, ha szerencséd van be se gyullad a benzin gőz.
Indexek működnek, csak épp nem villognak csak világítanak, széllességjelzőnek jó az, mekkora fasza gyerek leszel vele a faluba, itt is lehet alkalmazni a simsonos kéz ki tartós módszert. Hülyeséget félre téve, ide csak egy relé kell, amit én már egyszer cseréltem benne, mert az idióta faszbaromállatok akiké volt a motor rátettek egy kétlábú csoda relét és gyönyörű szép transporter index izzókat össze forrasztgatva-hányva-hugyozva megalkottak egy csodás ellenállást, amit gyönyörűen körbe basztak szigetelőszalaggal és bebaszták a hátsó ülés alá a relé mellé "mer hogy mi a geci hagggyad már de tudunk mi működik aszt jóóóvan az" hogy a beteg szamár szarná le az ilyen kezét a kurva anyjukat, szóval ja csak egy háromlábú relé kell oda, ott van szépen a három vezeték csak rádugod és gyönyörűen villog.
Futómű nagy örömünkre nincs szétbaszva.
Duda lámpa többi faszság kapcsolók jók.
Önindtó szépen működik, és elmondhatjuk, hogy az akksi se egy régi fajta szóval ezekkel nincs baj.
Balos tükör meg van amihez csak egy tükör talp kell és mehet a helyére, remélem ezek után már mondanom sem kell, hogy az előző tulaj keze munkája van abban is "há bassszunk neki egy kis szilóóót oszt jóóvan az úgy se állítgatod soha meg amúgy is miagecinek tüköör faszt nézelődsz motorozás közbe ".
Adok a motorhoz egy H1-es xenon tompított fényszóró szettet, trafóval égővel, bár kétlem, hogy működne ezek után.
Na ennyit a külalakról, ez a pár apróság van, egyik se komoly probléma kis pénzből megoldható vagy ha leleményes vagy még abból se, csak én pont telibe szarom-hugyozom az egészet.
Összességében a motor nem szép, de legalább csúnya. Viccet félre téve, nem csúnya, de vannak hibái.
Most jöjjön az ami jó benne:


Ja olyan nincs ! ...na azért még is akad
A blokk, természetesen ez is a vásárlástól számított egy héten belül bemutatkozott nekem, mi a geci is történt volna ha legalább az nem szarik be.
Hajtókaros lett kiütötte a blokkot, a darabok elrendezték a dolgot a váltóba is, a hibára való tekintettel komplett külföldi blokkot vettem bele, így a motor szám is maradt a régi. ( régi blokkból kiárultam VOLNA a használható dolgokat, de mivel az nem maradt a tákolmány össze baszott blokkba amiben még a tömítés is spirál füzetből volt vágva és olajat se sokat látott szegény, így vittem szépen a méh telepre ezerötszázkemény pénzért vas árba beszámolták mert basztam rá arra is, hogy megtisztítsam, na jó azért maradt belőle egy rozsdás gyújtás, lötyögő bendix, olajpumpa, kuplung dekli, régi henger és a régi főtengely amit oda is adok hozzá a gecibe, bár ha nem izgulsz arra, hogy alkatrészeket dugdosol a picsádba, felesleges, mert másra úgy se jó )
Amit vettem bele :
2002-es blokk, hibátlan főtengellyel, kuplunggal, váltóval, gyújtással, önindítóval, ( 60e )
Hengert itthon vettem rá 2003-as első hónolást kapta meg, vadi új vertex dugattyúval. ( 25e henger, 25e dugó )
Csapágyak, szimeringek ( 8e ), tömítés szett (12e ), olaj természetesen új, ami kell még egy új kuplung bowden, mert ami van kicsit már nehézkesen teszi a dolgát.
Imádtam a buzi alkatrészekért szaladgálni fel alá, hogy rohadna meg az egész.
Szóval ezek után gecire mentem vele vagy 500-600km és rájöttem, hogy nekem ez nem kell és most ne gondoljunk arra, hogy azért mert biztos szar lett, mert nem azért basztam bele ennyit pénzt ebbe a kis százhuszonötös gecitartályba, hogy szar legyen, a blokk most HIBÁTLAN lett. Nagyon jól motorozható, csak egyszerűen nekem már gyenge kis fos.

A motort 220-ért sózta rám az faszrágó buzi akitől vettem, szépen leírtam mennyit költöttem bele, amiben a szerelő munka díját és az én idegi állapotomra szolgáló kártérítést bele se írtam, meg persze még volt pofám át is íratni 35 ezerért, ahelyett, hogy gyújtottam volna fel a picsába és betonoztam volna bele a járdaalapba.

Ezért eladom a gecibe mert utálom nézni is, jövőre veszek egy nagyobbat remélem nem ekkora faszrágó patkánytól.
Az árából úgy is alkudnak amit le is szarok, de az van ez az ára, ebből egy forintot se engedek. 
Valakinek aki szeret egy kicsit szerelgetni biztos meg éri egy kicsit foglalkozni vele és utána lesz egy full-full hibátlan motorja, ami tuti nem áll meg alatta.
Azt is telibe leszarom, ha nem veszi meg senki, kitolom hátra lelocsolom benzinnel és felgyújtom a faszomba, olyat még úgy se láttam élőben.
Törzskönyv van, forgalmi van, rendszám van, érvényes műszaki 2014. szeptemberig van.
Rendezve vannak a buzi papírjai is.

Több képet küldök e-mailben, csak ide basztam feltölteni.
E-mailben válaszolok a további kérdésekre.

Autó csere/beszámítás érdekel, e-mailben várom az ajánlatokat képekkel,leírással.
Wartburg barkas trabant kistraktor kis bicikli tricikli egykereű kutya macska disznó ló tojás kukorica zsák krumpli maláj kurva (na jó az talán) egyéb baszom nagy faszságok KURVÁRA nem érdekelnek meg se keres ilyen faszságal baszd meg !"

http://www.kepesmotor.hu/aprilia-sportmotor/p1256635

Hallod baszd meg, vegyél feleségül!

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr695603911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Trebics 2013.10.28. 23:18:11

Első látszatra nem is néz ki olyan szarnak.

Oscar Johnson 2013.10.28. 23:20:51

Mi ebben a hirdetésben olyan jó? Hogy egy agyament írta?

Gyerekes!

purpulehaze 2013.10.28. 23:31:16

Vigyázat! Szókimondó szöveg!

kutyaaszarpor_a_szembe (törölt) 2013.10.28. 23:36:50

@Oscar Johnson: E Z N E M G Y E R E K E S !!!!!444négy

ugyanis az a helyzet hogy a tisztelt eladó mélységesen felháborodik azon, -és ennek elkeseredetten hangot is ad-, hogy vett egy motort és a tolvajmagyarlehúzós eladó gányolt szart adott el neki.Itt még nem is történne olyan nagy katasztrófa,benne van a pakliban,gondolta hősünk,és elvitte a tolvajmagyar nem számlázós, titokban használt motorolajat cserpákoló szerelőhöz hogy javítsa meg, erre ő is átbaszta. Sajnos. Ha nem lenne elég még az alkatrészeket is egy tipikus lehúzós zs boltban sikerült beszereznie igencsak lehúzós magyar árakon.

És ez már sajnos elég volt hősünknek,így eladó sorba kerül a motor,szenvedjen vele valaki más. Neki elég volt ebből a gatyába fingok, majd templomba megyek állapotból.

Ez a hirdetés egy elkeseredett segély kiáltás a nagyvilágba.

purpulehaze 2013.10.28. 23:42:41

@kutyaaszarpor_a_szembe:
Így van! Szembesülni minden nap ezzel a mentalitással kimerítő dolog.. estére meg csak egy üveg árpád könnyének örülhet az ember, semmi másnak.

Sajnálatos örömhír 2013.10.28. 23:43:53

Faszombazdmeg erre vartam, vegre egy kurvageci pedans motor, huzza a szamar a faszara spiralfuzetesol! Idevele!!!!

2013.10.28. 23:46:32

A pocsék helyesírást és az indokolatlanul sok, ezért funkcióját vesztő káromkodást leszámítva nincs baj ezzel - amennyiben nem kamu. A használt-biznisz (gépjárműveknél aláhúzottan) gyűjtőhelye a hazudozó, egymást átkúró gyökereknek hazánkban. sokkal több hirdetésnek kéne ilyennek lennie.

Oscar Johnson 2013.10.29. 00:11:39

@kutyaaszarpor_a_szembe: @queensryche:
jó, akkor majd egyszer végig is olvasom, ha van rá időm, energiám stb.
biztos értékelném a tagot, hogy jól megmondja a megmondanivalót, ha nem lenne pocsék a helyesírása és nem lenne kényszere a trágárságra.

üdv.
Oszkár

uarempty 2013.10.29. 00:40:45

Ettől függetlenül, a tisztelt eladó nagy valószínűséggel nem a legélesebb kés a fiókban.

A nagy világban már csak ilyen gonosz emberi teremtmények leselkednek ártatlan áldozataikra.7 milliárd, túl sok.

nesstech 2013.10.29. 06:39:29

Az informácio közlésére alkalmas hirdetésnek tartom :)

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2013.10.29. 07:04:21

@kutyaaszarpor_a_szembe:
Sok időt nem feccölt bele,hogy alaposabban átnézzek a bringát mikor vette,de aki annyira nem is ért a mocikhoz és nem látja a hibáit,mondjuk egy motor blokkét nehéz,max ha úgy csörög mint az állat akkor ki lehet szűrni,de ha már neten vásárolunk akkor nézzük már át normálisan.
Ott a Red Baron,ott garantálják,hogy tip-top mocit kapsz tőlük,ha náluk megveszed nem fog cserben hagyni,és ha igen akkor eljönek érte és díjmentesen megszerelik.
Csak heroin áron adják a mocikat,az az egy baj :(

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2013.10.29. 07:06:12

Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy a Red Baronba csak japán mocik vannak,se Aprilia,se HD,se BMW,se Triumph....csak a rízskályhák,de azok meg nem szarnak be,egy kis tuningal még a hangjuk is odabaszik ;)

Benedek_Úr 2013.10.29. 07:31:05

Vérzik a szívem ezért a magyar Tolkienért. Szinte a szemem előtt tört ripityára szívének összes álma, ahogy büszkén száguld magyar betyárként, alig használt vasparipáján. Csak hát a csúf, gonosz, idegenszívű volt tulaj..! Csak azt surrogtatná gyomorba egy tüzesen izzó meteor és minden jó lenne.

hypergie 2013.10.29. 07:32:40

hatalmas, már tegnap olvastam és higyjétek el, hogy hamarabb fogja eladni ezzel az őszinte hirdetéssel, mint a sok buzi, aki azt írja, hogy überfasza a járgány, aztán amikor kimész megnézni látod, hogy 3x nyalták már fel vele az aszfaltot, füstöl, meg minden baja van....

Chester Gillette (törölt) 2013.10.29. 08:44:00

Csonti pénzt szedhetne a majmolásáért. Szarabbnál szarabb coverekkel van tele a net.

Kecses 2013.10.29. 09:03:47

Én a helyében az előző tulaj házát gyújtanám fel és arról írnék egy hasonlóan szép regényt.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.10.29. 09:26:33

@hypergie: Ha füstöl, az jót jelent.
Azt jelzi, hogy legalább beindult. :D

Fluffer 2013.10.29. 09:32:04

Esküszöm, arra gondoltam, hogy a föld alól is, de kerítek egy maláj kurvát a csávónak! Annyit megér ez a moci!

labi 2013.10.29. 10:19:13

Nah, ha az is hiba neki, hogy a valószínúleg még gyári ezeréves gumi már kirepedezett és ereszt, valamint a hátsó is kopik, a fékbetétek elkopnak és a lánc is megnyúlik... akkor most mit mondjak? Ez esetben minden jármű szar... :)

Valerijov 2013.10.29. 10:22:10

@kutyaaszarpor_a_szembe: nem tetszett átváltani a gatyába fingós nickre, kérem, fokozott óvatosággal járjon el a jövőben a hasonló eseteket elkerülendő

Chester Gillette (törölt) 2013.10.29. 10:34:51

@Valerijov: A gatyába becsusszant egy kis barnafing is és most mosásban van.

kutyaaszarpor_a_szembe (törölt) 2013.10.29. 13:20:58

@Valerijov: @Chester Gillette:

talán mert nem ő vagyok!!
gatyába fingok mester csak felnyitotta a szememet, és most már én is úton útfélen lehúzásokat eresek / látok

SAJNOS

JanDítě 2013.10.29. 13:38:43

@czibere:
az egy újszülöttnek minden vicc új elmélet áldozatává váltam.egész jó kellemes üdítő ennél jobb ma már nem lesz.köszi :)

danihun 2013.10.29. 14:43:03

@Farmotorosgiliszta: A Red Baron pont az egyik legszarabb kereskedés ami létezik. Külföldről behozott hulladékokkal kereskednek. Ha jót akarsz, nem veszel tőlük semmit.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2013.10.29. 15:35:39

@danihun:
Volt onnan egy 900-as Hornetem,és egy 800-as Intruderem,egyik sem döglött meg alattam,pedig pár 1000 km-t pakoltunk bele.
Van miből válogatni a Red Baronnál,egy szalonba ritkán tesznek használt mocit,és ha találsz is,az is horror áron.

Xezs 2013.10.29. 22:26:16

Én röhögtem. Nem kell ide álokos humor, jó ez.

Ecotrans 2013.10.29. 23:29:29

Waooo ungarische wirtusch!

Nekem ennyi jött le belőle:
Jólátbaxtak, vettem egy tákolt szart olcsóér', amin még tovább gányoltam, de most már szabadulnék tőle mer' robogóra sem telik.

mojoking77 2013.10.30. 17:50:00

A negyedik mondattol kezdve betajoltam nagyjabol emberunket. A kornyeken nem is tevedtem olyan sokat, bar en eddig meg ilyen buvalbaszott faszokat csak Torokszentmiklos, Szolnok kornyeken lattam. Lehet csak Albertirsaig jutott szegeny, a Pest fele vezeto uton.
süti beállítások módosítása