Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba art: Kortárs baszkodás

2013.11.24. 12:01 | Subba Dirty Detty

Az bazdmeg, fejezd ki önmagad, jó lett, tényleg! Ezeket az önjelölt művészeket kötném össze az összes hipszterrel, hogy később fájdalmas halált haljanak. Most pedig megyek és kitalálom, hogy milyet. Jóój.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr575653490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SKY 2013.11.24. 12:07:56

Dettykém, boldog társas kapcsolatot kívánok én is neked, mondjuk egy lófasszal a picsádban...!

Dirty Ho 2013.11.24. 12:17:19

Minden ami szar, az kortárs.

csiga bika 2013.11.24. 12:26:45

Nézze meg a faszom, nem fogtok megint ellopni 4 perc 49 másodpercet az életemből. Egyébként ha szarba hányok és falra kenem, akkor már kortárs művész leszek én is.

Xezs 2013.11.24. 12:28:26

Kibaszott bölcsészek. De legalább láttunk csöcsöt.

robinnyó 2013.11.24. 12:55:09

Valaki kúrja meg szegénykét, aztán haladjunk. Amúgy rohadtul ijesztő, főleg így másnapos fejre. :(

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2013.11.24. 13:00:59

Ez már a vasárnapina?
Ennek a nőnek sürgősen orvosi segítségre van szüksége szerintem..
Azt is nyakon kellene baszkodni aki elmegy ennek az előadására,és támogatja a belépő megvásárlásával(vazze szerintem nincs még egy ilyen szó amiben ennyi"á"betű van..).

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2013.11.24. 13:02:10

@Cyber punk:
Ja,és dobjon már valaki neki egy borotvát is,mert ez a bozont ilyesztőbb mint maga a "performansz"..

doktor.zsírvágó 2013.11.24. 13:22:43

Access to erotic content is limited to Hungary...

egyéb link ? bármi más ami nem indafos

LAVÓRVAGÁNY 2013.11.24. 13:34:53

Itthon Frenákék például elég szépen megélnek ebből...
Az emberiség megérett a pusztulásra.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.24. 13:43:49

dettinek minden megbocsátva. aszittem, hogy ő egy ilyen széles látókörű libernyák. de nem, szerencsére. egy derék keresztény asszonyság, hagyományos ezeréves keresztény értékrenddel. csak gratulálni tudok! tán csipet szar a gulyásban az, hogy nem a művész kereste meg dettikét ezzel az ocsmánysággal, hanem detti kereste meg a videót.
amúgy meg csatlakozok a kolegához, hogy jój a sege meg a mele.

"– Meg annak a marha Bartóknak a visítozása. A múltkor a feleségemmel felmentünk Pestre, az Állami Biztosító szervezte az utazást, kaptunk két jegyet az Operaházba is. Beültünk a nézőtérre, vártunk egy szép melódiát, valami olyat, mint a „Vén cigány” – Ádám dúdolni kezdett –, „zöld a fa ága, víg tavasz járja”, és erre kaptunk egy macskazenét: „add ide a kulcsot, add ide a kulcsot”, utána pedig jött egy másik hülyeség: a fából faragott mandarin.
– Tudod, Gyula, mit csinálnék én az ilyen Bartókokkal, ha a kezem alá kerülnének? – mondta
88Barna, és kezét az elnökhelyettes vállára tette. – Odaadnám nekik a nagy tízkilós Népszava kalapácsot, és egész nap vaslemezeket egyengettetnék velük: na, barátocskáim, itt muzsikálhattok kedvetek szerint.
– Nyugodj meg: én is megmondanám nekik nyílt paraszti szóval: lehet, hogy maguk a prímások, de nekünk játszanak!
– Meg itt volt az a pályázat, amit a lakótelep szobraira írtunk ki, láttátok, hogy miket hoztak: csupa kockákat, meg tojásfejű hosszú szörnyetegeket terméskő háttérrel, persze hogy úgy elzavartuk mindet, hogy nem találtak haza. Már csak szebb az, hogy egy apa, egy anya meg két gyerek egymás mellett."

Hawks 2013.11.24. 14:47:09

nem ő a hibás, hanem aki jegyet vett rá

Guru Meditation 2013.11.24. 15:01:44

@Anonym User:

fából faragott mandarin.
ez lol, ikszdé meg "dö"
megtaláltam.

tavasz17 2013.11.24. 15:04:29

nekem tetszett, ez a gumikesztyus falmaszos dolog bejon :))

notbukos 2013.11.24. 15:37:52

Nekem tetszett, mondjuk a csöcseire is húzhatott volna egy-egy gumikesztyűt de így se volt rossz. :)

2013.11.24. 16:03:10

Szeretném megszopatni ezt a nénit és a mellére is élveznék, kérem, hogy ha olvassa, lehetőleg minél előbb jelentkezzen.

Scandalli 2013.11.24. 16:06:37

Én szívesen segítenék ennek a lánynak, akarom mondani lénynek!
Szájába rózsaszín gumigolyót szíjaznék, spaniferrel a lábait, kezeit széttárva az ágyhoz rögzíteném, majd egy diszperzites vödörnyi, meleg, olvasztott fókazsírral lelocsolva, fűzöld NDK-s ujj bedugós, kaucsuk strandpapuccsal pirosra verném! Aztán mikor már kellően extázisban lenne, benyúlnék három ujjal a kissé burjánzó fanszőrzetű kitágult muffjába és addig masszíroznám intenzíven a G-pontját, míg széjjel hugyozná a szoba minden falát, a mennyezettől a padlóig! Aztán kivinném a tölgy erdőbe és szabadon engedném...

magyar vagyok gatyábo fingok 2013.11.24. 16:32:33

magyarországi forgatókönyv: kérdések ? "c"? "zs"? "m"?
ha "c" akkor azonnali 80milliós támogatás a művészeknek mert maradandót alkottak.
ha "zs" 25 millárdos támogatás tökmindegy milyen fantázianéven,ha nem lenne rá 25 milliárd akkor be kell zárni 3 vidéki kórházat hogy meglegyen a 25 milliárd.
ha "m" akkor támogatás nem lesz, de figyejjé má Józsi ha kiszerelem a JBL hangszórókból a mélyet oszt berakok egy videotont mennyiért passzoljuk el a piacon?

VikiVikiViktor 2013.11.24. 17:15:28

Szerintem jó a csecse.
Kurvaügyesen mászik a falon fejjel lefelé, elég jó kondiban van na.
De hogy ennek az egésznek mi az értelme, azt nem tudom.
A puncis részeknél már nem röhögtek.

CCat 2013.11.24. 17:58:03

Vártam, mikor hugyozza le magát, de nem tette.

Sanda gyanu 2013.11.24. 18:38:19

Ha én csináltam volna ilyet középiskolás koromban a színjátszó szakkörben, engem még a gimiből is kicsaptak volna. Nem értem!

Ennyire megváltozott a közizlés a kilencvenes évek óta? Mikor jelentette be három országos napilap kultúr rovata, hogy mátol ez a trendi és ha nem érted meg, akkor te vagy a hülye?

Két fiatal, orosz alternatív művész sétálgat Moszkvában, a Vörös téren. Az egyik megkérdezi:
- Ideszarjak Lenin mauzóleuma elé?
- Á, hagyd. Úgyse értenék meg...

De a félbevágott ló is az eszembe jutott:

urbanista.blog.hu/2012/05/14/felbevagott_lovak_szobra_budapesten_allitolag_a_noi_empatiat_fogja_dicsoiteni_majus_vegen_avatjak

Chester Gillette (törölt) 2013.11.24. 19:14:50

@Sanda gyanu: "ha nem érted meg, akkor te vagy a hülye"

Ha nem érted, attól még nem vagy hülye. Hülye attól vagy, hogy ennek ellenére (vagy pont emiatt) eltörölnéd a föld színéről is. ...hogy még kérdés szinten se merül fel, hogy értem én ezt eléggé? Alkalmas vagyok arra, hogy megítéljem? Én sem értem, nem is tetszik, de addig nem merészkednék, hogy e cselekedet miatt "fájdalmas halált haljanak"
Mi ez itt, könyvégető klub?

Sanda gyanu 2013.11.24. 19:25:10

@Chester Gillette: Hol írtam én olyat, amit te nekem tulajdonítasz? Föld színéről eltörlést?

:-)

Konyvtaroslany 2013.11.24. 19:29:53

Én úgy gondolom, hogy ha a nézők 97 százaléka értetlenkedve néz, akkor ebben az esetben talán nem bennük van a hiba, ha nem értenek egy ilyen ragyogó performanszt. Ilyenkor érdekes lenne, ha a maradk három százalék le tudná nyomni a többiek torkán, hogy ők, mármint a többség a hülye.

dm (törölt) 2013.11.24. 19:30:18

ezzel szép pénzt kereshetne a nudibárban

Xezs 2013.11.24. 19:32:12

@Konyvtaroslany: Abból a 3%-ból 2% ugyanúgy nem érti, mint a maradék 97%, csak ők elbaszott pózerek és ezzel akarnak különbek lenni. A maradék 1% amelyiknek meg tényleg tetszik, szimplán nem normális.

Chester Gillette (törölt) 2013.11.24. 19:34:28

@Sanda gyanu: Sehol. Ha írtál volna, idéztelek volna, mint Dettyt. Én ezt a tartalmat véltem felfedezni a kommentedben.

Sanda gyanu 2013.11.24. 19:45:33

@Chester Gillette: Persze most én is írhatnám, hogy én meg egy lófaszt véltem feledezni a seggedben, de én nem buzizok látatlanban. Nekem bizonyíték kell.

Úgyhogy amit pár sorral feljebb leírtam, azt inkább nem írom le.

okloma 2013.11.24. 19:51:39

igazán nem akarom senki „kortársművészlelkét” megbántani, de ilyet bármelyik elmegygogyóban láthatsz. ugyan azt az élményt nyújtja és még csak fizetni sem kell érte. dolgaztam pár hónapot több ilyen intézményben is. felújításokat végeztünk, ott találkoztam ilyen emberekkel...kemény...

Gyurbán Fektor 2013.11.24. 20:20:59

Mintha magyar focit néznék. Jövőre ezeknek építenek stadiont?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.24. 20:31:11

@Sanda gyanu: háhá aggy neki! ez egy buzi és ráadásul lófasz van a segébe

"IN MEMORIAM DR. K. H. G.
- Hölderlin ist ihnen unbekannt? - kérdezte dr. K. H. G., miközben a lódögnek a gödröt ásta.
- Ki volt az? - kérdezte a német őr.
- Aki a Hyperion-t írta - magyarázta dr. K. H. G. Nagyon szeretett magyarázni. - A német romantika legnagyobb alakja. És például Heine?
- Kik ezek? - kérdezte az őr.
- Költők - mondta dr. K. H. G. - Schiller nevét sem ismeri?
- De ismerem - mondta a német őr.
- És Rilkét?
- Őt is - mondta a német őr, és paprikavörös lett, és lelőtte dr. K. H. G.-t."
/Örkény/

ehhh 2013.11.24. 21:42:30

van csöcse is, meg luka is. Meg ezek a szőröpinájú művészek beveszik popiba. Mi kéne még?

Fankerpanker 2013.11.24. 21:55:43

GG Allin ezt 30 éve megcsinálta, hogy közben énekelt, szart meg hugyozott is a színpadon, szóval lerágott csont. Geci.

purpulehaze 2013.11.24. 22:50:47

Ez egy nyomorult, az internet nem felejt.

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2013.11.24. 22:55:43

én simán vállalom, hogy nem értem, ráadásul a nevetésétől(???) a frász jött rám.

Knut 2013.11.25. 01:54:02

access is limited to hungary - szopjatok lovat

JohnnYC 2013.11.25. 08:10:54

Remélem műsor után visszazártán valami elmegyogyóba....

Postás Gizi 2013.11.25. 08:22:58

Lipótmezőre az ilyennel. Ja, az bezárt. Nem onnan szökött?

Ááááá, nagyon durván gáz :D És ő még büszke is volt vajon a szupcsi kis előadására? :D

derengtsi 2013.11.25. 08:49:32

Ez eddig az erotika kiállításon lépett fel, csak megőrült, gondolom.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.25. 10:05:34

faszé írjátok így körül? zsidó, oszt jónapot! világhír ide vagy oda. ...majd ha kosútdijjat kap majd akkor lessz valaki.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.25. 10:14:57

Használjon ön is Crézi Dézi gumikesztyűt, és nem mászik a falra!

r.mark 2013.11.25. 10:52:40

Ami nem közvetlen megérthető, nem egyszerű mint a szög, az már nem fér sajnos kihasználatlan agyatokba... Gratulálok!

Tyeplica 2013.11.25. 11:12:13

@r.mark: Előkeressek neked egy 148-as IQ teszt eredményt? Én csak egy aluliskolázott, alulművelt, olvastatlan, tahó, bunkó paraszt vagyok, aki mindössze két diplomát tud felmutatni, de ezt a magasröptű előadást még így se értettem.

Xezs 2013.11.25. 11:28:22

@r.mark: Nyilván mindenki hülye, aki szerint ez egy fos. Inkább én gratulálok neked.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.25. 11:41:24

@Xezs: nem, nem mindenki. ha pl neves művészettörténészek sora állíttya hogy ez fos, akkor hajlamos vagyok elhinni, mert én dilettáns vagyok, különös tekintettel az alternatív művészetekre. ez fordítva is igaz, mint pl ebben az esetben. de ha semmit se tudnék róla, akkor is elgondolkodnék ezen a csirkés cuccon. ...hogy mi a faszt akarnak évtizedek óta a punkok, performerek, képzőművészek a hülye véres csirkékkel, meg a nyers hússal? ha érdektelen lenne, már elhalt volna a téma. nem tudom. egyet tudok, hogy nem értem. ahhoz gyáva vagyok, hogy fosnak titulájjam.

vénkujon 2013.11.25. 12:07:12

@Pilóta78: én is értem. a baszásról szól szerinted is?

2013.11.25. 12:51:23

@Tyeplica: miért kéne értened ? egy vegyipari meg egy közgáz diplomával nem kell hogy megértsd.
a művészet érzésekról, belső szenvedésről, szenvedélyról, világunk görcseiről, elképesztő ellentmondásairól.. akármiról szól... nem technikai tudás kell a megértéséhez.
nekem nyóc diplomám van oszt akkó mi van ?

Xezs 2013.11.25. 13:00:08

@Anonym User: Elárulom neked, hogy mit akarnak ezzel: feltűnést kelteni. Aki érzi, hogy egy semmirekellő, mint a punkok, performerek, képzőművészek 99%-a az megpróbálja saját fontosságát ilyen faszságokkal legitimálni, megpróbálva elismerést kiváltani.

Ahelyett hogy elmennének dolgozni valamit. Talán több elismerést kapnának.

Egyébként meg nem kell ahhoz művészettörténész, hogy véleményed legyen valamiről. Ugyanígy megmondod, ha egy lakóház neked nem tetszik, nem hívsz oda építészt hogy mondja meg a véleményedet, vagy igen?

és a csodalámpa 2013.11.25. 13:39:26

"Sokkot kaptál, bazmeg. Olyan jó volt!"

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.26. 08:33:20

@Xezs: a vélemény és az ítélet két dolog
"Ezeket az önjelölt művészeket kötném össze az összes hipszterrel, hogy később fájdalmas halált haljanak" ez az ítélet." penig a hölgy nem önjelölt. tanult és tanít. másrészt egyedül hajtotta végre a gyakorlatot. de nem, a fajtáját kell fájdalmas halállal kiirtani és ha már úgy is irtunk, úgy gazdaságos, ha a hipsztereket is irtjuk. sőt tartsunk népszavazást és az összes valakinek nem tetsző réteget nyírjuk ki. így gondoltad?

Xezs 2013.11.26. 11:11:57

@Anonym User: Te mi a picsáról beszélsz ha szabad kérdeznem? Olvasd már el, hogy ki írta azt, amit idéztél. Súgok: nem én.

Fentebb már írtam, hogy én elzavarnám őket dolgozni. Ez elég messze áll a kiirtástól, nem gondolod?

Csökkent értelmű vagy, vagy szándékosan magyarázod félre a dolgokat?

Zsuzsikám (the 4th) 2013.11.26. 11:28:25

@Anonym User: Ez egy FOS!
Naaa, csak bátran! Próbáld ki! Hidd el, tök jó lesz! :D

Xezs 2013.11.26. 11:59:48

Amúgy meg idefigyeljetek. Kitaláltam a legújabb kortárs művészetet. E művészet lényege, hogy gondolkodás nélkül mindenre rávágod, hogy FOS. Ki az, aki jogosult megítélni, hogy a fosozás tényleg egy fos? Laikusoknak nem ér beugatni, én szakembert kérek aki legalább 10 db A4-es oldalon indokolja meg 7-es betűmérettel, hogy miért fos a fosozás. Ellenkező esetben kénytelen leszek azt hinni, hogy valami hatalmasat alkottam, mint ez a neandervölgyi bölcsészpicsa itt a videón, és annyira büszke leszek magamra, hogy befőttesüvegből fogom szagolgatni a saját, színpadon összegyűjtött fingomat.

Hoppácska! Ez már egy újabb művészeti ág. Jön valaki velem a színpadra fingot gyűjteni, vagy ez a performansz egyszereplősre van kitalálva?

Esetleg utána jön valaki elszagolgatni? A faszt, mit is beszélek, nem vagytok rá méltók!n fogom elszívni egyedül!

Íme, így születik a művészet.

Xezs 2013.11.26. 12:01:05

Ja, és függöny le.

subbagoly 2013.11.26. 12:18:16

@Xezs: Kicsit lecsúsztál a dologról; Vitéz Beverneky már gondolkodás nélkül mindenre rávágja, hogy "szart".
Esetleg a finggyűjtős, -szagolgatós dologgal még úttörő lehetsz... :D

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2013.11.26. 12:53:30

bocs, azt hittem, hogy még mindig a posztról van szó
@Xezs: fordítva van felvéve. először a mondanivaló, aztán a kifejezés módja. és igen, ha ezzel ki tudod magad fejezni, akkor jó ötlet.

Xezs 2013.11.26. 13:22:11

@Anonym User: Tehát színpadon belefingani egy befőttesüvegbe szerinted jó ötlet. Bazmeg. Tudod mennyit gondolkodtam rajta? 5 másodpercet. ez nem munka, ez nem teljesítmény, ez egy faszság.

De köszönöm szavaid, igazán meghatódtam.

Chester Gillette (törölt) 2013.11.26. 14:45:16

ehh (bosszúsan legyint)

Bocs AU!
süti beállítások módosítása