Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Agyszint: Csótánybrék

2014.02.13. 15:20 | Subba Dirty Detty

Jó kis gyöksziség ez, rövid, velős, imizem.

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr725812832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.02.13. 15:23:19

Jó. A dalt is bírtam régen.

Black Hole 2014.02.13. 15:27:31

Ide elsőztem, aztán eltűnt, viszont az elsőzésem átment a másik postba. Tiszta téboly.

Black Hole 2014.02.13. 15:28:10

És aztán visszajött, de már későn.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.02.13. 15:28:32

@Black Hole: Hát persze. Átment, mi? És a családi ezüstöt is vitte magával? XD

SunyiSanyi 2014.02.13. 15:34:53

attól, hogy csótánybréknek neveztétek el, még pontosan lehet tudni, hogy ez is egy KIBASZOTT MACSKÁS POSZT!

subbagoly 2014.02.13. 15:41:37

Állatkínzás - bár ezt a dögöt én is addig ütném, amíg mozog...

Black Hole 2014.02.13. 15:59:29

@Zsuzsikám (the 4th): vitte a kurva anyját, de vissza szerzem, ha bele is döglök. Mostmár gyanús, hogy és mégsem időhurok, hanem átvertek. Szerinted érdemes cigánytól márkás cipőt venni? vagy vegyek inkább iphone-t tőle? Aszongya kamionról esett le, azért olcsó. Feldőlt a kamion, van szappan is. Meg tv.

Valerijov 2014.02.13. 16:20:13

@Black Hole: na vazzeg, pár napja az Astórián, Budapest szívében nyújtott felém egy cigány egy iphone-s dobozt, gondolom, a tuti üzlet ígéretével, nemtom, van-e még olyan hülye, akit csőbe lehet ilyesmivel húzni, de meglepetésemben még közrejátszott az az apróság, hogy én a villamoson ültem, ő meg lent állt a megállóba, s az ablak elé nyújtogatta a dobozt. el nem tudom képzelni, mit gondolt, hogy majd én, meglátva a dobozt egy patkányképű fickó kezében, leszállok ott rögvest, megkérdem, mennyi ez a pompás telefon, majd rögtön átsétálunk a sarki bankba, hogy a kellő összeget felvegyem, s azon melegében hazavihessem a cuccot?

Zsuzsikám (the 4th) 2014.02.13. 16:25:05

@Valerijov: Lehet, hogy csak dicsakedett vele, mert most vette az applestore-ban. És annyira hipszternek nézel ki, gondolta, hogy ha valaki, hát Te értékeled, és elismerően bólintasz, hogy:-Ez már döfi! XD

Zsuzsikám (the 4th) 2014.02.13. 16:27:04

@Black Hole: Cipőt csak akkor érdemes tőlük venni, ha PUNA. A többi hamisítvány.
Az iphone meg valóban a kamionról esett le. Aztán átment rajta. :D

Black Hole 2014.02.13. 16:33:42

@Valerijov: én egyszer elkövettem azt a hibát, hogy egy cipő áruló mellett lassítottam, mert jól nézett ki a cucc, és pont akartam is venni. De aztán eszembe jutott, hogy ezektől semmit nem veszek. Szóval mentem tovább. A nyanya meg utánam szólt, hogy 2000 ft. Én mentem tovább, ő meg már hangosabban szólt utánam, hogy 1500. Ahogy mentem, egyre hangosabban kiabálta az árakat. A végén már csak azt hallottam, hogy torka szakadtából üvölti, " ha 500-ér se kő, akkor rohaggyon le a lábad!" Mondjuk már rég volt, abban az időben 5000 körül volt egy jó cipő.

Black Hole 2014.02.13. 16:46:49

@Valerijov: amúgy lehet, hogy egy ezresért megkaptad volna :) vagy amennyi van nálad. Egyébként itt, ahol élek, egy magyar gyerek mellett megálltak autóval a cigányok. A letekert ablakon kiszólnak, hogy "laptop?" a barom kérdezi, hogy milyen? "hát milyet akarsz" sonyt "hát ez pont az" mennyi? "1000 juro" És itt az a barom neki állt alkudozni. 300-ért megkapta. Haza vitte, és a dobozban volt 2 db áruházi katalógus. Történt ez dublinban 7 évvel ezelőtt. A "tárgyalás" magyarul zajlott. Szerinted is megérdemli az ilyen barom?

Valerijov 2014.02.13. 17:02:48

@Black Hole: ó, de még mennyire, hogy megérdemli. ("tisztességes" csaló legalább veszi a fáradságot erre, ha már iphone: www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU)

Valerijov 2014.02.13. 17:06:04

@Zsuzsikám (the 4th): ez tök életszerű, meg logikus, nem is értem, hogy nem jutott eszembe. ez esetben viszont passzivitásomra mentségül azt tudom felhozni, hogy Black Hole példafigurájához hasonlóan én is Sony párti vagyok

Valerijov 2014.02.13. 17:11:21

@Black Hole: ezt csak így blogpajtilag kérdem, eddig milyen diszkréten kerülted a konkrét megnevezését, hogy hova vándoroltál ki, már akkor is, mikor írtad, h harmincas éveidben élted meg a rendszerváltást, s most is szépen körülírtad az elején, h "itt, ahol élek", de a végén csak kiszaladt a városnév, szívtad a fogad?

Black Hole 2014.02.13. 17:23:59

@Valerijov: nem, végülis nem titok. Egyébként már elköltöztem onnan. Túl zajos volt. Már évek óta egy csendes kis faluban lakok. Amúgy csak azért nem akartam reklámozni, mert nem akarok bevonzani fikázókat.

tavasz17 2014.02.13. 18:24:26

svajci logos kest vettem, parkoloban, ahogy azt kell, nekem a svajci logo a mindenem, anutamnak is vettem, egesz dobozzal, jo az

Hanyasvagy_teDiszno 2014.02.13. 20:00:25

fake videó, a csótánybrék sztem így néznek ki:

A külső ivarszervekek felett láthatók a paraproct lemezek, a cercusok és az anus. Ezek alatt a horog formájú, aszimmetrikus külső ivarszervek találhatók. Oldalsó részeik, a paramerek a párzáskor történő összekapcsolódást biztosítják. Ettől medialisabban fekszik a hypophallus – ennek belsejében van a penis, rajta nyílik az ondókilövellő cső.

fake videó, a csótánybrék sztem így néznek ki.

Sanda gyanu 2014.02.13. 20:10:18

Az megvan, hogy huszonkét légy focizik a stelázsi egyik polcán. Az egyik légy elmegy vécére. Mikor visszajön, látja, hogy a többiek a hasukat fogva a hátukon fekve vergődnek.
- Hát veletek meg mi történt?!?
- Ne is kérdezd, LEFÚJTÁK a meccset...

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2014.02.13. 21:07:15

Komoly ez a macska,sokmindenre lehet használni,például ha döcög az asztal lába vele ki lehet támasztani,vagy esetleg port lehetne vele törölni,de a gyári funkciók nem nagyon működnek benne..
A csóti viszont laza,csak az a baj hogy fordítva van felvéve.

Valerijov 2014.02.14. 09:32:14

@Black Hole: áhh, miért fikázná ezt bárki? meg gondolom, elég sokat látott, dörzsölt fickó vagy már csak korodnál fogva is, hogy tudd kezelni. nekem van egy gyerekkori pajtikám, együtt sihederkedtünk, ő építőiparhoz kapcsolódó szakmát tanult, s bár itthon se szűkölködött, de gondolt egyet, s kiment Írországba ő is, de még jóval azelőtt, hogy ez kényszerpálya lett itt sokaknak, 2000 környékén. lett kint állása, meg hétvégén maszekolt, s pár év alatt annyit elért, mint itthon egy fél életbe telt volna. máig kint van, nem is tervez hazajönni, meg is értem.

Black Hole 2014.02.14. 11:47:11

@Valerijov: nem sokkal később jöttem ide, mint a barátod. Sokáig próbáltam megélni magyarországon vállalkozóként. Egy kölcsönkért hegesztőgéppel kezdtem, és egy 30 főt számláló export cégem lett. El tudod képzelni, hogy ez mennyi munka, és lemondás? Soha nem kaptam hitelt, családi háttér semmi nem volt. Szóval kemény volt, na! Aztán a kormány egy pénzügyi kalandor dobása pár hónap alatt tönkre tette több mint 10 év munkáját. Az hogy melyik, nem is érdekes. Egyik kormány alatt sem kaptam semmit az országtól, de nem is vártam mást, mint hogy hagyjanak dolgozni, de még ez sem jött össze. Szóval magyarországon kapcsolatok nélkül jobb ha nem kezdesz semmibe. Amiért nem szeretek beszélni arról, hogy hol élek, az azért van, mert már mondják is, hogy az írek milyen hülyék, bezzeg mi magyarok. És már jön is a süketelés, hogy a faszfejű írek miért élnek jól, mi magyarok meg mindenben világhírűek vagyunk, csak mindenki genyó. Pedig arról van csak szó, hogy az ír sem rosszabb senkinél, de a magyar sem különb senkinél. A fejem akkor tudnám falba verni, mikor a magyar és román összeverekedik itt azon, hogy erdély kinek a jogos tulajdona :)

Valerijov 2014.02.14. 12:06:53

@Black Hole: erre a "bezzeg mi ígymegúgy, csak mindenki genyó" rétegre férne rá leginkább, hogy kicsit szétnézzen a világban, de ahogy a Batthyány téri graffiti hirdette fennen: "Magyarázd el egy vonalnak, hogy mi az a gömb."

Black Hole 2014.02.14. 12:12:22

@Valerijov: a legtöbb magyar elakad ott, hogy pl itt nem kap szegedi világhírű pirospaprikát. Lehet ugyan kapni minimum olyan jó spanyolt, de az nem jó :) De az a graffiti kurva jó :):)
süti beállítások módosítása