Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Hétvégéd, életed

2014.02.22. 13:53 | Subba Dirty Detty

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr865817908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na ez azért mindennek a teteje 2014.02.22. 14:01:23

a többi meg csak betévedt a pályára

Black Hole 2014.02.22. 14:16:43

@SunyiSanyi: ezek Ti vagytok a barátnőddel?

Kaksi Atomerőmű 2014.02.22. 14:27:14

basszatok valamit a tetves indavideonak, mert napok óta nem indul el egy sem firefoxban...

Mr.paksimogyoró 2014.02.22. 14:36:13

Persze ez sem indul, hogy rohadnátok meg. Nem kellene esetleg a tetves szájbakúrt fejlesztőiteknek jelezni bazdmeg, hogy sem firefoxon, sem telefonon nem indulnak el a tetves indavideós videóitok? Bazdmeg, 2014van, nem a betárcsázós internet. Múkoggy.

SunyiSanyi 2014.02.22. 14:40:02

@Black Hole: ja, torkos csütörtököt tartottunk

Black Hole 2014.02.22. 14:54:31

@Kaksi Atomerőmű: chrome alatt sem indul. De szerintem sokat nem vesztünk. Attól, hogy nem látod, még oda tudod írni, hogy "sunáznám"! Vagy valami hasonló értelmeset.

Black Hole 2014.02.22. 15:01:18

@SunyiSanyi: én meg azt hittem, hogy összevesztettek. Volt egy barátnőm, annak pl nem lehetett mondani mikor veszekedtünk, hogy "kabbe te ribanc", mert azt hitte békülni akarok. Mondjuk most már néha visszasírom.

Black Hole 2014.02.22. 15:02:17

@SunyiSanyi: én meg azt hittem, hogy összevesztettek. Volt egy barátnőm, annak pl nem lehetett mondani mikor veszekedtünk, hogy "kabbe te ribanc", mert azt hitte békülni akarok. Mondjuk most már néha visszasírom.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2014.02.22. 15:20:20

@Kaksi Atomerőmű: neked sem??? azt hittem már meghekkelt ez a tetű indavideós zsidó banda és csak nekem nem indul, pedig már mindent próbáltam

lehet felkéne ajánlani egy kis pénzt szegény izrael államnak és akkor levennék a rontást a gépemről a csodarabbik

PeMacs 2014.02.22. 15:36:20

Oké, hogy hirdetési felület az inda, de hagyjátok már a nyüves a gecibe.

PeMacs 2014.02.22. 15:37:54

@PeMacs: osztmá' írni sem tudok mérgembe, mert pont erre akartam kiverni, a videó hossza legalábbis pont ideális.

vblad 2014.02.22. 15:39:40

hol a folytatás? olyan hirtelen vége szakad

nem tudja valaki véletlenül hogy mi ez?

örülnék egy linknek nagyon

vblad 2014.02.22. 15:40:48

hm megvan
mindenhol ugyanilyen hosszú

Katz Dávid · http://zsido.hu 2014.02.22. 16:54:06

Hianyoltam belole Supermant, ahogy szetlovi az eroszakoskodo Szöke ur peniszet :(

2014.02.22. 17:08:13

Azt szeretem én is ebben az Indavideoban, hogy mobilon esély sincs rá, hogy elinduljon a lejátszás, így értékes perceket takarít meg nekem az életemből.

Katz Dávid · http://zsido.hu 2014.02.22. 17:22:27

En nem vedem ezeket az indavideos fasztolvalyokat, de nekem mindig elindul :(

Az igazi Trebics 2014.02.22. 18:00:40

@Vitéz Kiveriky: nekem is, Chrome alatt is, most megnéztem, Firefox és IE alatt is. Mondjuk én rendszeresen frissítem a böngészőt is meg a bővítményeket is.

Gutowsky 2014.02.22. 22:34:17

@Az igazi Trebics: @Vitéz Kiveriky:

De menőbb fröcsögni, hogy fos indavideó, közbe meg csak az ő gépükkel van baj...

paraszthajszal 2014.02.23. 23:39:58

@Vitéz Kiveriky: @Gutowsky: @Az igazi Trebics: Nem mindenki asztali PC-ről akarja kukkolni, okoskák.

Nekem androidos tabletről az Istennek se indul el, pedig minden frissítést leszedek. Na nem mintha sokat vesztenék vele, ez pl. egy gusztustalan, humortalan fostalicska videó.

Katz Dávid · http://zsido.hu 2014.02.24. 15:31:30

@paraszthajszal: iOSről, desktop Chrome-ból megyen az egész. Androidom nincs :(

paraszthajszal 2014.02.25. 02:35:02

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:36:55

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:37:45

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rigó házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:38:21

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indavideó egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rigó házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:38:22

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indavideó egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rigó házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:39:22

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:39:27

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:39:56

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:39:56

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:39:57

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:41:00

Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:41:21

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:41:24

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:41:48

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:43:07

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:44:50

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:44:56

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:44:57

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:46:39

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:47:57

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:48:58

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:56:07

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.

paraszthajszal 2014.02.25. 02:57:03

@Vitéz Kiveriky: Nekem van androidos tabletem (google nexus) és telefonom is (huawei ascent), az indafos egyikről se fut, ill. van, hogy 1 mp-et lejátszik a videókból, aztán megakad. Érdekes módon a rivális magyar hírportál házi videómegosztója/lejátszója meg tudta oldani, hogy menjen androidon is, a nagy külföldi megosztók meg pláne. Sz'al az inda fejlesztőknek ezúton is kívánom, hogy szarjanak farfekvéses bébisünt.
süti beállítások módosítása