Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Birmingham repterén nagyon fúj a szél

2014.05.08. 12:41 | Subba Vipera

Ilyenek a le- és felszállások keresztszélben:

Para!

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr666134887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezanév 2014.05.08. 12:54:11

Szerintetem ez nem para, egyszerű drifting repcsivel. Új sport.

kozlekedo 2014.05.08. 13:07:03

Majd a robotpilota leteszi, ja. Persze.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.05.08. 13:16:32

Ijesztő, mennyire akadozik ez a videó. Biztos a keresztszél az oka.

Hentes pékné módra 2014.05.08. 13:47:24

az volt már, hogy az indavideó egy szarkupac?

papugaja 2014.05.08. 14:14:22

Keresztszél, vaze!?
Kifolyik a szemem az ilyen ostoba tükörfordításoktól.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.05.08. 14:33:06

még a pilóta fülkébe is belefosnék :O

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.08. 15:12:39

Hejdunáról is fúj a sale, mégis le tud mindenki rendesen szállni.
Több tiszteletet Magyarországnak!!!!

Nem Juci 2014.05.08. 15:27:42

váááh ijesztő ez de inkább kellemetlen. Jól felfordul az ember gyomra, ha így rázkódik a gép. Minden repülés után amúgy is egy napig migrénem, hányingerem van.

leszálláskor/felszálláskor nem robotpilóta van, ez emberi manőver.

MasterCard 5112 7696 3185 4548 2014.05.08. 16:53:42

egyébként ki látja a szelet? naugye. Simán lehet, hogy a pilóták szopatják a jó népet.
Meg aszonygya, hogy itt a kapitány beszél, légőrvénybe kerültünk. Abba persze, meg az anyádba. Ilyenkor mondom mindig, hogy addig fejezd be a szórakozást, míg rád nem rúgom a pilóta fülke ajtaját bazdmeg.

Pienaar 2014.05.08. 19:02:53

De bénák, ha építettek volna keresztirányban is egy kifutópályát, az megoldaná a problémát. De persze mindig csak a spúrkodás, az utasok meg csak nyugodtan fossák össze magukat félelmükben...

Cave Nick 2014.05.08. 20:21:46

Ezt ki engedélyezte??

SoltKemecsei 2014.05.08. 20:25:36

Annyira visszataszító, hogy minden olyan videó-tartalmat, amivel el tudjátok adni a subbát, azt nem a youtube-ról illesztitek be, hanem előbb átlopjátok az indavideóra.
Nem csak megfosztjátok mindentől a tartalmak létrehozóit (számláló, credit stb.), de oltári bunkó módon még a reklámbevételek is a ti tartalom-lopós indavideós account-jaitokon keletkeznek. Rosszabb, mint a warez FTP, mert ti valóban kárt okoztok azzal, hogy az ingyenesen elérhetővé tett tartalom reklámbevételét is lenyúljátok.
Ettől akkor is hánynom kellene, ha történetesen az indavideó nem lenne egy rakás fos, de ráadásul az.

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.08. 20:56:00

@Pienaar:
kifutópályán leszállni.....
és a szembejövő forgalom.... ?

Lándzsa Erőskar 2014.05.08. 21:19:17

ilyenkor azért jó, hogy a pilóta kezében van a gép, nem a számítógépében...

Biyadhoo 2014.05.08. 21:23:06

SOlt Kemecsei : +1:( Arról nem beszélve, hogy még ostobák is. BHX-en előfordul crosswind, windshear rendesen, de nem kell túlreagálni. Ha nem megy átstartolnak és majd következőre leteszik. Amiket itt látunk, az eléggé lightos.

Pienaar 2014.05.08. 22:26:30

@Biyadhoo: Mennék én, csak ahová kényelmes és gyors is a vonat, oda sajnos drágább mint a fapad repcsi, ilyen időket élünk... :-s

Norbi5 2014.05.08. 22:54:04

Hasonlóan retek leszállást (december végi szélviharban, Manchester T1-re) én is átéltem Boeing 737-800 fedélzetén. Nagyon para volt. Utána 2,5 évig képtelen voltam repülőre ülni. Egy hete repültem újra, nagyon fostam előtte, de szerencsére kategóriákkal jobb volt :)

Xezs 2014.05.08. 23:37:17

Vajon hányan kiáltották a gépen azt, hogy véhóóóó?

kutyaaszarpor_a_szembe (törölt) 2014.05.09. 00:02:38

@vensziνar: te is addig fejezd be a szórakozást még szájba nem leszel baszva egy méteres fasszal

Lándzsa Erőskar 2014.05.09. 09:23:19

@Biyadhoo: de igen. az automatika nem tud mit kezdeni az ilyen szitukkal. a leszállás és a felszállás még mindig az embernek megy legjobban.

Biyadhoo 2014.05.09. 09:25:10

@Lándzsa Erőskar: Hát...nekem nem ezt tanították, de biztos igazad van:))))

Biyadhoo 2014.05.09. 09:28:10

@Norbi5: Ne aggódj. A pilcsik tudják mit csinálnak. Azt szoktuk komolyabb turbulencuiának hívni, amikor a zsúrkocsi repül. Veszélyt az sem jelent a gépre, max pár emberke megsérül.:) És különben is, ne aggódj: gép még fennt nem maradt:)

.snɯıɹd snɔlns 2014.05.09. 09:38:06

Most hogy pilóták és angoltanárok is megcsillantották tudásuk széles palettájának apró gyöngyszemeit, teljesen megnyugtatóak a képek. XD

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2014.05.09. 09:45:00

@Xezs:
Szerintem senki,ez volt a baj,ezt most megelőzöm itt:

VéhóÓÓóóÓóóÓÓóóóóóÓÓÓóÓoooOOoóóÓÓóó !!
Na.Most már semmi baj nem lehet.

MasterCard 5112 7696 3185 4548 2014.05.09. 09:58:16

@kutyaaszarpor_a_szembe: jój-jój-jój-jóóóój, ne báncs kérlek, most megfélemlítettél a szavaiddal.

Lándzsa Erőskar 2014.05.09. 15:54:52

@Biyadhoo: nem tudum mit tanítottak, de az biztos, hogy auto landolást csak a havi előírt minimum során használnak, is leginkább akkor, ha köd miatt nincs vizuális kontaktus, de csak bizonyos reptereken. legalábbis a gyakorlatban. és mindig rajta van a kéz a kormányon, nyilvánvaló okoból.

Norbi5 2014.05.09. 17:41:19

@Biyadhoo: eeegen, én nem is attól féltem, hogy fent marad, hanem hogy a tervezettnél hamarabb és durvábban landol :P :)

Biyadhoo 2014.05.09. 20:34:51

@Lándzsa Erőskar: Tudod a "robot" kicsit jobban tudja mint az ember. Ilyen szélviszonyok között simán alkalmaznak CATIII eljárást.

Biyadhoo 2014.05.09. 20:40:19

@Norbi5: Elhiszem. Egyébként vannak erre programok, amik segítenek ezt a problémát feldolgozni. De inkább hidd el nekem: nem vagy veszélyben. Bízz egy kicsit a tervezőkben, a pilótákban, és persze magadban. Foglald le magad: nézz vmi filmet a tableteden, igyál egy italt- ne sokat, mert odafent ütős:) - és gyönyörködj a kilátásban. Hidd el, odaérsz. Gond nélkül.

Norbi5 2014.05.09. 21:11:36

@Biyadhoo: nem is magától a repüléstől tartok, hanem a felszállás, kanyarodás, leszállás érzését nem szeretem (amikor már utazómagasságban mentünk, nem éreztem kellemetlenül magam). Ahogy mondtad, elfoglaltam magam, olvastam, zenét hallgattam, alkoholt nem ittam, mert bevettem valami bogyót kimondottan a repülésre és arra nem lehetett :) De szép idő volt, és a pilóta jól végezte a dolgát.

Biyadhoo 2014.05.09. 21:39:04

@Norbi5: Nos, nem akarlak elkeseríteni, de ez nem lesz mindig így. Az én elvem az, hogy mindig mondd el az igazságot. Turbulencia mindig is volt/van/lesz. Hol kicsit, hol nagyon fog a gép ugrálni. Ne figyel oda rá. Ami a felszállást illeti: élvezd. Érdemes figyelni, hogy a pilcsi meddig tartja takeoff thrust-on a gépet, és mikor húzza vissza climb thrustra. Azt érzed, mintha a gép egy kicsit megállna a levegőben. Természetes az érzés, ne foglalkozz vele. Amikor kanyarodik, akkor általában "gázt ad", ez felszállás és leszállás közben érzékelhető igazán. Ennek az oka, hogy alacsony a sebesség és kanyarodás közben csökken a felhajtóerő és ezt kompenzálják. A leszállás maga a csúcs: egyszer juss el a Maldív szigetekre Malé-ra. fantasztikus élmény. A pilcsi finalra fordítja a gépet, és az az érzésed, mintha pillanatokon belül tengeralattjárót csinál a gépből. A következő pillanatban már gurul a gép a pályán. Én pl kifejezetten szeretem a különleges leszállásokat: traverzál a gép, majd a végén a pilcsi belépi az oldalkormányt és leteszi a vasat. Hihetetlen élmény.

Norbi5 2014.05.10. 00:15:53

@Biyadhoo: a leírásod alapján már majdnem - de tényleg csak majdnem - megjött a kedvem egy repülésre :D :D :D

Biyadhoo 2014.05.10. 05:51:51

@Norbi5: Nekem még három hét, mire megint repülhetek.:( 29-én egy laza BUD-CRL 1 óra 50 perc, 30-án pedig egy BRU-VRA 10 óra 30 perc a TUI B788 Dreamlinerével:)) Már alig várom:)
süti beállítások módosítása