Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Subba Kortárs Irodalom: Az állófaszú költő (18+)

2014.11.26. 09:59 | Subba Dákó

Ismerjétek meg új kedvenc kortárs poétánkat, az állófaszú költőt, aki tumblres csajok fotóira veri ki ír vérbő verseket.

 

fura lány vagy lilla, sok benned a fojtott vágy ajkad íve kemény, félek, tekinteted mégis lágy öltözni tudsz (nem akárhogy), de hogy megy a vetkőzés s fogsz-e faszt anélkül, hogy ne féld a fertőzést hidegnek tűnsz, de úgy látom nem vagy oly ostoba szólj, ha oldódnál velem, s lecsap a költő ostora

fura lány vagy lilla, sok benned a fojtott vágy
ajkad íve kemény, félek, tekinteted mégis lágy
öltözni tudsz (nem akárhogy), de hogy megy a vetkőzés
s fogsz-e faszt anélkül, hogy ne féld a fertőzést
hidegnek tűnsz, de úgy látom nem vagy oly ostoba
szólj, ha oldódnál velem, s lecsap a költő ostora

Oké, néha kicsit kritikus

 

#58
anci imádja a tetővilágítást kedvenc színe a babakék gumicsizma van a lábán s kezében egy kapa még ritka tirpák ez a fotó mégis erősen hat rám dekk helyett a szádba dick-et első szóra beraknám okkersárga kis faházban tekerünk-e trombitát majd lovagolsz-e rajtam úgy lesne minden sportkombinát bár gyanús ez a szembozont ó jaj, mi lehet odalent kell-e oda jó macséta ha a költő ráfröccsent
«az első 50 vers egyben»

gumicsizma van a lábán
s kezében egy kapa még
ritka tirpák ez a fotó
mégis erősen hat rám
dekk helyett a szádba dick-et
első szóra beraknám
okkersárga kis faházban
tekerünk-e trombitát
majd lovagolsz-e rajtam úgy
lesne minden sportkombinát
bár gyanús ez a szembozont
ó jaj, mi lehet odalent
kell-e oda jó macséta
ha a költő ráfröccsent

De igazából lírai

 

#56
zord magaslatok leánya ormok, szirtek hercegnője szépséges anna kiben forr a hegynek hője völgyek, lankák s a forrásod, mi szomjat olt megmászni téged, hogyan foglak, ó mondd, dalold hogy jutok veled a csúcsra ahol csak a felhő ölel én téged te engem sikít a szél engedj közel
«az első 50 vers egyben»

zord magaslatok leánya
ormok, szirtek hercegnője
szépséges anna
kiben forr a hegynek hője
völgyek, lankák
s a forrásod, mi szomjat olt
megmászni téged, hogyan
foglak, ó mondd, dalold
hogy jutok veled a csúcsra
ahol csak a felhő ölel
én téged
te engem
sikít a szél
engedj közel

és van neki dala is!

Művelődjetek minden nap!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr806933913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezanév 2014.11.26. 10:02:25

Bírom. Ari vagy :-)

Ha írsz ide a subbára rendszeresen, lecserélem veled a pavor nocturnust.

1.

digitime 2014.11.26. 10:06:27

A videót már el sem mertem indítani.

ezanév 2014.11.26. 10:08:57

De komolyan. Némelyik egész jó. Csak az állandó AA rímek idétlenek. Van azért olyan akinek nagyon megy (rajtam kívül persze)

Ő például ilyen:

Az ablakok keresztjén hold csöpög,
a borzas macskák apró ördögök.

A háztetőn a fény aranyburok,
jönnek komor, sötétlő kandurok.

Rezzenve jönnek, vonják lábukat,
hét eb van itt, de távol száz ugat.

S reszel, sikong, mint gép, ha nincs olaj,
ebek fölött a kényes macskajaj.

S nem értik, hogy miért e fájdalom,
miért virágzik fény a házfalon?

S nem értik, – hisz semmit sem ért az eb,
ha fönn a hold egy kissé véresebb.

A macska más; a násszal jóllakik,
s árnyat vadászgat vígan hajnalig.

.snɯıɹd snɔlns 2014.11.26. 10:10:27

Bennem van a hiba, de a képek és a versek közt nem vélek felfedezni koherenciát.

Cefrekecske 2014.11.26. 10:14:39

Egyértelmű, hogy a napispam.tumblr másik tumblija.

Kerche Réche 2014.11.26. 10:47:41

@ezanév: te meg legyél a lankadtpöcsűpoéta

ezanév 2014.11.26. 10:58:39

@Kerche Réche: Szia! :-)
Már azt hittem a Jóisten az öregördög falára szögezte azt a szétbaszott, fekete seggedet. Örülök, hogy előkerültél.
Ha akarod, én leszek a lankadtpöcsűkolléga, vagy mijafasz. De ha feláll, neked annyi. Eltollak Battonyáig füstöslukam.
Egyébként mi a helyzet? Jól vagy tesó? Írj valami rövidet, ahogy szoktad

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.26. 11:10:55

Nekem tök bejön, ha valaki versel. Ez is elég jól nyomja, de a videót nem kellett volna elindítanom, valahogy nem reppelve képzeltem el ezt.

@ezanév: Azt illett volna odaírni, hogy Radnóti. :)

Valerijov 2014.11.26. 11:12:10

ez egy kurva nagy szemfényvesztés

ezanév 2014.11.26. 11:13:06

@Zsuzsikám (the 4th): most komolyan: Minek? Aki tudja, tudja, aki nem, azt meg állítom nem is érdekli. Ha érdekli, és utánagugliz, akkor már nyert.

pavor nocturnus 2014.11.26. 11:13:58

@ezanév:

Ganümédész furulyáján
isteni dallal árad a mámor,
örök ősök becses atyját
seggbe találja néhanap Ámor.

ezanév 2014.11.26. 11:14:40

@Zsuzsikám (the 4th): most komolyan: Minek? Aki tudja, tudja, a többieket meg úgysem érdekli. Ha meg utánagugliznak véletlen, már nyertek.

ezanév 2014.11.26. 11:17:49

@pavor nocturnus: Ez ABCB. De nagyon szép. Biztos ez is Radnóti...

Hol áll meg a széles csermely,
Hol van olyan barnaser mely,
Elég lenne míg kidűlök,
Az alkoholtól idülök.

pavor nocturnus 2014.11.26. 11:30:49

@ezanév: Az első két sor zseniális, a harmadik még szépen felrajzolja az első kettőre az ívet, nagyszerű csattanót sejtetve, de a negyedik sor sajnos akkorát zökken, hogy elharaptam tőle a nyelvem.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.26. 11:32:36

@ezanév: Nagyon fasza, imádom, mikor a rím kedvéért félbe van törve a mondat (Lovasi András operált mindig ezzel).

A z utolsó sor szégyen, írd át.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.26. 11:45:28

@pavor nocturnus: Nem akartam ezt a szót használni, mert még úgy tűnhetne, hogy sznob vagyok. (meg amúgyse jutott eszembe, kurvarégen tanultam)

pavor nocturnus 2014.11.26. 11:49:39

@Zsuzsikám (the 4th): Ezért vállaltam be én helyetted. Az én közképemre ráfér...

ezanév 2014.11.26. 11:55:01

@pavor nocturnus: @Zsuzsikám (the 4th):
Köszönöm, de egyutas vagyok, mint a borosüveg. Amit leírtam azt nem változtatom meg, inkább bevállalom, hogy az irigy embereknek nem tetszik. Mert ez csak irigység a részetekről, persze dicsérő szavak buklékomplé jelmezébe csomagolva. :-)

pavor sztem ez nem klasszikus enjambement. Lehet, hogy tévedek.

ezanév 2014.11.26. 11:56:25

@ezanév: viszont a vers színtiszta AA rímpáros így az általatok kifogásolt sorral.

(Egyébként tényleg szar az a sor, de sosem vallanám be)

pavor nocturnus 2014.11.26. 13:17:48

@ezanév: Igazad van. Na, de így?

Hol áll meg a széles csermely,
Hol van olyan barnaser mely
Elég lenne, míg kidűlök,
Az alkoholtól idülök.

ezanév 2014.11.26. 13:38:45

@pavor nocturnus: Te! Ez nem teljesen ugyanaz?
Mocskos, aljas dög! Vagy háromszor átolvastam, mire rájöttem, hogy átversz te istenátka, hogy egy szifiliszes medve vágna menetet a kadáveredbe :-))

De ez tisztára az a kiejthetetlen nevű fogalmom, ami meghatározza költészetem velejét.
(Míg kigombolom selyemingem elejét)

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.26. 13:45:07

@ezanév: Kivett egy vesszőt. Így tényleg áthajlik. :)

pavor nocturnus 2014.11.26. 13:51:45

@ezanév: Kadáver, baszod? Még nem vagyok ad patres státusban, mégha 3,2 méter mélyen szeretnél is látni, te takarókba fedett, ördögnek rezervált lélek! Azt mondd meg inkább milyen időmértékes strófában írtam a versemet, mert elfelejtettem, s te tudni fogod, mert okos vagy!

ezanév 2014.11.26. 14:17:04

@pavor nocturnus: nos, a jelenleg hatályos jogszabályok alapján elég lenne, ha 180 cm (rátemetés esetén) 130 cm mélyre kerülnél, de nem kivánom ezt. Veled meghalna lényem egy része is (a tudálékos, űberokos, dagályos, idegen szavakat ha kell, ha nem használó, cikornyásan cicerói része) és nekem hiányozna.

Melyik versről kell megállapítanom, hogy nem is időmértékes, hanem a magyaros verselési mód acélos gerincű, a honi puszták gyémántkemény, és mégis hajlékony stílusjegyeit magán hordozó, időtálló műalkotása?

ezanév 2014.11.26. 14:18:04

@Zsuzsikám (the 4th): mindig a szex...ez már-már zavaró. Áthajlik, mert kivette a vesszőt, ejnye... ;-))

pavor nocturnus 2014.11.26. 14:34:37

@ezanév: Két tudálékos, ha egymásnak feszül, csak úgy repkednek mindkét résztől a hangzatos, ám teljességgel megalapozatlan blöffök, a legkomolyabb ábrázattal, szigorú homlokráncolások közepette. :)

A sírgödör mélysége 2,5 méter mélységben, vagy annál mélyebben található talajvízszint esetén 2 méter. Koporsós rátemetés esetén úgy kell mélyíteni, hogy a felülre kerülő koporsó aljzata legalább 1,6 méter mélységbe kerüljön.

Mér nem időmértékes, mikor az?

U U — — U U — —
— U U — U — U U — U
U U — — U U — —
— U U — U — U U — U

ezanév 2014.11.26. 16:34:25

@pavor nocturnus:
"A sírgödör mélysége 2,5 méter mélységben, vagy annál mélyebben található talajvízszint esetén 2 méter. Koporsós rátemetés esetén úgy kell mélyíteni, hogy a felülre kerülő koporsó aljzata legalább 1,6 méter mélységbe kerüljön"

Ezt honnan vetted? Érdekel a sírásás, és nem ismerem ezt a passzust, pedig betéve tudom az idevágó jogszabályokat :-)

Az első bekezdéshez: teljesen igaz, kár, hogy az életben ezt nem tudnánk gyakorolni, legalábbis nekem hosszú ideig nem menne, elröhögném hamar (főleg ha piáznánk is) :-)

Időmértékes oké, de melyik versed, könyörgöm, melyik ???????

(gyanús, hogy ez egy szinkó-ó-pa) :-)

Xezs 2014.11.26. 19:51:32

ez a faszi egy zseni

a Puruttya jutott eszembe most

vénkujon 2014.11.26. 21:59:47

benyúlok magamhoz-reszelőzsíros tricepszem
gatyámba
szakadt gumival erezett
lila zacsival, nyányóval pacsmagolt pézsével
tekert, faszom
már megin a négyes buszhoz igyekszem
nagysegű lánnyal a megállóban
a kurva nagy hidegben

Zsidófalvi Zsidó 2014.11.26. 23:16:58

Én azt nem értem, hogy mi a rosseb az ÁL-LÓFASZ? Olyan, mint az álruha? Vagyis nem igazi lófasz?

pavor nocturnus 2014.11.27. 10:09:43

@ezanév:
Első témába vágó kérdésedhez/megállapításodhoz: te hülyítesz engem? :)
Második témába vágó megállapításodhoz: Épp ezért nem talizunk, mert szertefoszlana komolyságunk patyolat gyolcsa /meg azért mert tartok tőle, hogy homoszexuális vagy, illetve azért, mert tarthatsz tőle hogy homoszexuális vagyok :)/
Harmadik témába vágó kérdésedhez: te hülyítesz engem? :)

ezanév 2014.11.27. 11:30:19

@pavor nocturnus:

1. Nem, sosem merném.
2. Nem ,nem azért nem találkozunk, hanem mert a szandálomon kívülre zoknit is húzok, és szégyellnél engem, meg a divatomat. Én nem tartok tőle, hogy buzi vagyok, és attól sem, hogy te vagy az. Ha mi buzik lennénk, akkor rövidesen mindenki követne minket, és ők is buzik lennének, és kipusztulna a Föld. Felelősséget érzek az egyébként hálátlan emberiségért, és ezért sem leszek buzi. Neked sem javaslom ez okból. De ha esetleg elbuzulnánk, akkor viszont rögtön találkoznunk kel, hogy lélöttyös férfiindulatunk bibliai mértékű mirákulumát elsőre ne egy arra érdemtelen idegen tapasztalja meg.
3. Nem, sosem merném.

pavor nocturnus 2014.11.27. 14:23:49

@ezanév: Abban a versemben, túúúúúdod, amelyikről nem tudsz, nem is sejted melyik, ki nem találnád a világ összes kincséért sem, szóval e rejtélyes irományban már parafrazeáltam a mítoszt, illetve annak homoerotikus jellegét, mintegy előrevetítve azt, hogy közöttünk előbb-utóbb szó kerül az oly divatos fiúszerelemről is. Mert ha Zeusz belezúghatott a dardániai királyfiba, akinek ki nem mondanám a nevét soha, nehogy megtudd melyik versemet firtatnám oly állhatatosan, és turul képében elragadva őt az Olümposzon halhatatlanságot és örök fiatalságot ajándékozott neki, aztán még egy csapbahugyozós csillagképbe is elhelyezte a gyönyörű ifjút, hogy kárpótolja őt amiatt, hogy az asszonya féltékenységében kifúrta őt, miután Zeusz korábban szorgosan fúrogatta, szóval ha ez megtörténhetett, akkor nem mondhatod biztosan, hogy intakt maradnál akkor, ha gyönyörű hátsómat egyszer meglátnád, amiért egyébként nők és férfiak egyaránt bomlanak. Persze azt nem ígérhetem neked, hogy én, a szép, ruhátlan testű ifjú semmilyen rémületet nem fogok mutatni, sőt inkább élveteg gyengédséggel simulok majd hozzád, szárnyas, tollas elrablómhoz, mert az lehet, hogy ez az isteni pohárnok, akit nem nevezünk néven, ratyi volt, de én nem vagyok az, viszont garantálni sem tudom, hogy láttamkor nem fogsz te is olyan buja gerjedelmet érezni, mint ez a romlott, szexmániás, alkoholista főisten, akinek tevékenysége mindenben az élvhajhászást szolgálta, s amellyel sejtésem szerint nagyban hasonlíthat tehozzád vagy te őhozzá, azt nem tudom hogyan alakul a hierarchia esetetekben.

ezanév 2014.11.27. 14:38:39

@pavor nocturnus: úristen...pavor...most nem tudok mit írni. Antik, ám mégis realista írásod annyira konkrét, hogy idő kell amíg megemésztem a szöveget. Gyakorló heteroszexuálisként a hideg futkosott a hátamon a leírtaktól. Bár eddig sem volt ingerenciám buzibárba járni, de ez most gránitkeménységűvé erősödött bennem. Talán...köszönöm? Hűha...

pavor nocturnus 2014.11.27. 15:23:48

@ezanév: Á, ne köszönd! Mára olyannyira elmagányosodtam, mint Csányi Magány című elbeszélésének főhőse, aki egyformán undorodik nőtől, férfitől, s aki kizárólag a bögyörőjét imádja, amit különálló lényként kezel, kegyét keresi nap nap után, s amit (akit?) mindközönségesen Józsinak hív. De a tragédia csúcspontján még a pélója is cserben hagyja őt, nem reagál a kedveskedésére, hidegen, undorodva fordul el hódolójától, unottan magába gubózik, s ezért beretva általi halálra ítéltetik.
De te csak lubickolj tovább kéjesen a siker záptojásszagú hévizében, ne törődj a magamfajta pszichésen zavart, torz személyiségekkel, de ha adhatok egy baráti tanácsot, soha, de soha ne állj háttal a mókusoknak!

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.27. 15:38:52

Az OTP vezérigazgatója levágta a bögyörőjét? De miért? A hitelek forintosítása miatt?

ezanév 2014.11.27. 16:06:53

@pavor nocturnus: ezt úgy ismertem (Thufir Hawat mondja Paulnak) soha n ülj háttal az ajtónak. (Később aztán pont ő -Thufir- ül háttal de az már történelem.)

Ezt a sztorit nem ismertem. A beretvát a mókusok adták neki? Elég absztrakt felfogás, de tetszik.

Zsuzsikám (the 4th) 2014.11.27. 16:13:02

@ezanév: Manipulálni akarsz, mert tudod, hogy a Dűne volt kiskoromban a kedvencem. Átlátok a szitán!
süti beállítások módosítása