Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Barlangrajz: Korda Gyuri feltámaszt egy hallottat

2015.01.04. 17:06 | Subba Vipera

Balázsék egyik leggetzibb, és egyben egyik legmókásabbra sikerült celebszopatása. Kordáékat halotti torra hívják Mamma Mariát énekelgetni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr87039649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venszivar 2015.01.04. 17:08:56

SŐ!

sokat fizetett ennyi reklámért gyuribáááá...

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2015.01.04. 18:03:01

Faszt érdekel ez a sok Kordás poszt..
VéhÓóóóÓóÓóóóoooooÓÓÓóó !!

Az aranyfalloszú táncdalénekes (bptv) 2015.01.04. 18:30:51

lol, gyuri. erről a koporsóról eszembe jut a mai subbamásnapom. tehát következzen most dávid sándor másnapja, avagy hogyan kerültem egy koporsóba
este 8kor a budapesttévés kolégákkal kezdtünk iszogatni a stúdióban, amikor eszembe jutott, hogy vanám énnekem egy laposüvegnyi jófajta hazai pátyeszem a kabátom belsőzsebébe rejtve, amiket pont hasonló alkalmakra tartogattam. kimentem hát a fogashoz, elővettem a pátyeszt, visszavittem a srácokhoz, körbeadtuk a lapperüvcsit, majd vártuk a hatást.
képszakadás.
a következő képek vannak meg, de csak egy-egy villanásra emlékszem.
-a rákóczi úton megütök egy cigánykurvát.
-karaokézok egy lepukkant kocsmában a király utcában. talán az úna paloma blankát énekelhettem...
-iszok még a laposüvegből a normafánál.
-hugyozok a móricz zsigánál a mekinél.
a következő tiszta kép az, hogy délelőtt 11-kor felkelek a lakásomban, lerángatom magamról a rajtam fekvő szőke cicababát, adok neki egy sallert, még egyszer utoljára beletolom az ánuszába a fantasztikus, 24 centis, nótaénekesi faszomat, majd lerúgom a csajt a lépcsőn a gecibe, hozzávágok egy ötszázast, majd annyit mondok: "vegyél magadnak rajta kiflit!
aztán felhívtam a cimboráimat, hogy kiderítsem, hogy mi a fasz történt éjjel, magamra kaptam a citromsárga zakóm, és észrevettem ,hogy a laposüvegben még van egy kort.
kittam belőle a maradék pálinkát, majd ismét képszakadás.
délután 3kor arra ébredtem, hogy a hatalmas nótaénekesi falloszom áll, mint a fagyott kutya lába, szűkös helyen fekszek, és kurvasötét van. azt hittem ,hogy bemásztam a szekrényembe, ami felborult, de nem. mint utóbb kiderült, betörtem az ablakát egy temetkezési vállalkozásnak, bemásztam, majd befekedüdtem az egyik koporsóba, amint azt kiabáltam ,hogy "hagyjatok nekem nyugtot, retkes kutyák!" Ezt a biztosnági kamera által rögzített felvételekből tudjuk. hozzávágtam egy húszezrest a temetkezési vállakozóhoz, mondtam neki, hogy "vegyél magadnak rajta új ablaküveget, a kurva anyádat baszomszájba!!", majd egy pékségben beültem venni két kiflit meg egy kakaós tejet, amit ott helyben el is fogyasztottam ,aztán hazajöttem subbázni. és most itt vagyok. geci.

ancsika 2015.01.04. 18:32:56

@Cyber punk: faszt érdekel hogy téged nem érdekel...

Cyber punk · http://www.staggeringbeauty.com/ 2015.01.04. 20:34:36

@ancsika: Inkább kéretőzz rá a Gyuribácsira,minthogy beszólsz nekem.A szülinapján talán meg fog szánni,feltéve ha szereti a dagadt csajokat..
VéhóÓÓÓóóóóÓóÓÓóooooÓÓóóóóó !!

__tom_ 2015.01.04. 21:20:10

gyuri bácsit az armageddon sem tudná megállítani a lipsyncben :)

Zsuzsikám (the 4th) 2015.01.05. 10:21:53

Megsajnáltam őket. Tök szemét ez a műsor. :D
süti beállítások módosítása