Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @alibaszna de la bamba: Nézze. Ön nem is tuggya ... (2024.03.29. 13:09) Szexi estét mindenkinek!
  • alibaszna de la bamba: utolsó (2024.03.09. 22:54) Színházat birod?
  • psilocybin33: psilocybin-spores.net/magic-mushroom-spores/ (2023.08.31. 03:59) Segíts: Kolontár

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukiság (14) szupercukisag (5) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Ha parázol a repüléstől, akkor ezt nézd meg

2015.02.04. 12:27 | Subba Vipera

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr817140073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilith.Inanna1 2015.02.04. 12:30:11

Ügyesen letette a gépet.Nincs ezzel baj.

ethan 2015.02.04. 12:31:19

Nem a repüléstől félek, hanem a lezuhanástól, meg hogy placcsanó fejjel szénné égek valami kibaszott roncsban, faszfej.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.04. 13:05:37

Azért egy kilukadt luxushajón se jó hánykolódni az óceán közepén.
Lassú halál nem gyerebe.

Valerijov 2015.02.04. 13:29:00

hát ilyen lendkerekes, felhúzós szerkezet esetén nem meglepő

subbagoly 2015.02.04. 13:37:44

Na, most már az autózástól is félek. Bármikor rám zuhanhat egy repülő.

kerekHUN 2015.02.04. 13:49:17

Most lehet javítani az autópálya kerítését, neadjisten még sávelhúzás is lesz.

ezanév 2015.02.04. 13:58:52

ha a zisten azt akarta volna, hogy repüljünk, kibaszta volna a gecibe a madarakat, minden kihaláskor. Kétszer utaztam Ryanairen, azóta tudom, hogy van a levegőnek is BKV-ja (csak a 7-es busz nm olyan dzsuvás)

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2015.02.04. 14:00:11

most akkor a dobozos furgon vezetőjének levágta a szárny a fejét?

Kiss.Mark 2015.02.04. 14:18:56

Még szerencse hogy senkinek nem esett baja.

pavor nocturnus 2015.02.04. 14:23:44

@ezanév: A repülőgép egyszerű szemfényvesztés. Egy ilyen soktonnás monstrum nem maradhat fenn a levegőben, mert ellentmond a fizika törvényeinek (bár elég szar jogszabályok azok, le sem lehet tagadni, hogy nem én készítettem elő azokat szakmailag, de attól még nem vitatom el normatív erejüket, mert fétisem a jogi kötőerő). Kibaszott nagy hazugság az egész, ülsz egy nagy fémdobozban, rángatják ide-oda, felkavarják a gyomrod, pedig az egész a talajon történik, csak a butákat tudják elámítani ezzel. Mert valójában szó sincsen repülésről (ez akkora baromság, hogy mindig röhögnöm kell, ha rágondolok), ugyanis egyszerű teleportáció az egész. Amit egy óvodás is meg tud csinálni. Beszállsz egy konzervdobozba, hókuszpókuszolnak veled, hogy elhidd, repülsz, pedig egyszerű fázisátmenet az egész. Ha ez a sok ostoba olvasta volna a Summa Technologiaet, akkor nem hablatyolna itt olyan képtelenségekről mint a repülés. Bocs' hogy ennyire felbasztam, az agyam, de határtalanul bosszant engem az emberi butaság...

ezanév 2015.02.04. 14:34:12

@pavor nocturnus: kedves pavor. Két megjegyzésem van:
1. Tán pont tegnap írtam, bagy tegnapelőtt, de lehet, hogy nem akkor, viszont azt igenis írtam, hogy te, meg Zsuzsikám eltűntél végleg, mert eleged lett a semmiből, a nihilből, az üres, intelligencia nélküli hozzászólásokból. Miután született vátesz vagyok fáj nekem, hogy most hozzászóltál, de örülök is, hogy itt vagy. Fájva örülök, vagy örülve fájok.
2. A repülésről írt eszmefuttatásod annyira jó, szinte elhittem, hogy nem hülyeség (a Malévnál voltam pilóta,és ez sajnos nem kamu. Minket úgy tanítottak, hogy repülünk, és punktum.)

ezanév 2015.02.04. 14:34:51

@ezanév: aztán repültünk is...

pavor nocturnus 2015.02.04. 14:53:13

@ezanév: 1. Ezesetben megöngyilkolom magamat, hogy igazad lehessen, s eltűnjek végleg, ahogyan megjósoltad. Mert igazad van abban, hogy neked igazad kell legyen.
2. Ezesetben is megöngyilkolom magamat, mert megcáfoltál, s mivel te cáfolhatatlan vagy, így nem leszek képes a cáfolatod cáfolatára.
Nekem annyi. Elmegyek...

pavor nocturnus 2015.02.04. 14:54:30

@vénkujon: Kimondtam. De legázolt a frusztrált világ...

nyányósfrufru 2015.02.04. 15:37:56

szerintem a vadászpilóták is így csinálják és olyankor mindenki elégedett

vénkujon 2015.02.04. 15:40:58

@pavor nocturnus: úgy érzem, hogy két éltes, remegő húsú, filmnyi rétegű olajos csapadékkal terhelt asszonyseggnek kellene satuba fognia a fejed. lehet, hogy elmúlna ez a fura nyekergés ami előjön belőled

ezanév 2015.02.04. 15:46:17

@pavor nocturnus: csatlakozom vénkujonhoz. Nélküled kevesebb lenne a több, haloványabb a sötét, hidegebb a vulkántűz. Maradj csak miköztünk, és írj, írj, és természetesen írj.
Az asszonysegges bulit meg csak javasolni tudom. Ha nem roppantja össze a fejed izmitos combja, csak jól jöhetsz ki lábai satujából. Ha kiszabadulsz, természetesen kend össze férfitermészeted minden váladékával a rihót, nehogy már úgy gondolja ő egy valaki a természet buja színpadán!

pavor nocturnus 2015.02.04. 15:51:00

@vénkujon: A fene tudja. Az általad javasolt orvosságon még nem gondolkodtam el, de ki tudja, talán igazad lehet. Este asszem kinézek a Szabadkai útra. Mert ott aztán csordákban állnak az asszonyok, s kivétel nélkül mindegyik éltes, s hatalmas, rezgő hájú seggük van, s abból a lágyékokból aztán jön tényleg mindenféle cucc: olaj, salétrom, kohósalak, juhtúró, kefir, kefirgomba, Kombucha, japán kristály, moszat és alga. Alig várom, hogy beléjük meríthessem arcom!

ezanév 2015.02.04. 16:02:24

@pavor nocturnus: te egy bátor ember vagy! Ha túléled, pali vagyok egy sokfogásos vacsorára, mindenféle alkoholtartalmú itallal.
Vajon hol lehet az a Szabadkai út, mely ilyen örömök tárháza, mit tárháza, játszótere, lombos erdeje, virágos mezeje?
(Tudom amúgy, néha veszek reggelit az ottani lidlibe')

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:04:41

@ezanév: Szűz vagyok. Asszonyi ágyékot férfiasságom még nem érintett. Hímtagomat mag eleddig még nem hagyta el. Ezért írok, írok, a legtermészetesebb, hogy írok.

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:07:21

@ezanév: Té'lleg? Na baszod, akkor mi néha találkozunk ottan. :) Szoktad gyakni a Gubacsi sarkán álldogáló nagyseggű, feketére festett hajú, lompos szukát? Egy szál tangában áll ott a mínuszokban is. Te kurvapecér!

ezanév 2015.02.04. 16:08:48

@pavor nocturnus: remélem ítéleteket is írsz. Máglyára ki ellenszegül.
Eddig análisan intézted el férfierőd csihasztását butus asszonyszemélyek hátulsó résziben? Az sem rossz.
Én sajnos sosem tudtam ennyire jól visszatartani az ejakulációt...mindig olyan gyorsan elmentem, hogy egykori barátnőim a MÁV-hoz akartak küldeni tanulmányútra, hogyan kell elkésni egy picit. Ma már nincs gond, az impotencia jó barát (és egy gonddal rögtön kevesebb).

ezanév 2015.02.04. 16:11:14

@pavor nocturnus: nem. Sosem éreztem vágyat, hogy elkapjak ilyen futókurvákat...kaját azt veszek ottan a bótba', és rendre beszólok a biciklis, szemüveges csávóknak, hogy pavor öcsém, te nokturnusz, de sikertelenül. Értetlenül néznek mindég...szólj már ha arra mész, lécci.

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:15:17

@ezanév: :)))
Ítélet! Ugyan! Az kevés embert érint. Én hazánk területi hatályában érvényesülök, s a társadalom legszélesebb körét érem el büntető hatalmammal. Férfierőmet ez csiholja gerjedelemre, az asszonyi bájakkal szemben közömbös vagyok, bár fürtökben lógnak rajtam a felkínálkozó világszép szüzek, én elhessentem őket, tisztuljanak mint a legyek!

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:16:51

@ezanév: Vigyázz azzal a környékkel, kinek szólsz be. Nem vénnek való vidék. De egyszer majd kedvesen vállonveregetlek, ne aggódjá'!

ezanév 2015.02.04. 16:22:46

@pavor nocturnus: hazánk területi hatályában érvényesülök...most vagy bringásfutár vagy, vagy határőr. Ezt még fel kell dolgoznom agyilag.
Sajnos a következő mondataid fentieket cáfolják, marad hát a hóhér, illetve az önkormányzati képviselő, de ahhoz meg túl okos vagy...
Egyet már tudok: nem volt még nőd, de nem is kell, mert tele vagy sosemhallott perverziókkal, plusz ott van egy ismert deviancia is, a szex legyekkel.
Mindent tudok rólad :-)

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:24:35

@sulcus: Azt nem szereti? Te már próbáltad? Verted a tarkójára mint Onán, miközben hited csak rothadó banán?

ezanév 2015.02.04. 16:24:40

@pavor nocturnus: könnyen felismersz majd. Nagydarab, kétméteres, szőke, babaarcú óriás vagyok, szőrös karjaimra egy komplett ragnarök van tetoválva. Nehéz eltéveszteni. Egy kiégett Lambo Huracannal járok mostanában...

ezanév 2015.02.04. 16:25:37

@sulcus: nincs tarkóm. Gyermekkori hibám ez, nem fejlődött ki. A fejem a toromból potrohosodik kifele.

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:26:09

@ezanév: Misi! Csak ő tud rólam ennyi mindent!

ezanév 2015.02.04. 16:27:07

@pavor nocturnus: ezt most nem olvastam. Kizárólag a te érdekedben. Holnaptól ezer, meg ezer biciglista menjen a halálba, és a halál éjszakájába!

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:28:38

@ezanév: Te vetted meg két milláért!? Kitalálhattam volna! Most már gyerekjáték lesz a találkozás! Megmentesz majd, ha egy raj süldőcigány ugrál éppen a torkomon a bó't előtt, mert nem adtam nekik aprót?

ezanév 2015.02.04. 16:29:35

@pavor nocturnus: Én vagyok Misi. De sulcusnak ne szólj, akkor beszélgetnem kéne vele a malévról, és az még mindig fájó pont nekem.
Te hívatsz engemet Mihájnak (így: pontos 'J'-vel)

pavor nocturnus 2015.02.04. 16:29:49

@ezanév: Örülök, hogy nem olvastad mert volt benne valami bántó, s nagyon rosszul érintett volna, ha megbántalak. De így jó... Huhhh... Szerencsém volt...

.snɯıɹd snɔlns 2015.02.04. 16:33:46

@pavor nocturnus:
Akkor sosem onanizálok, mikor oralizálnak.

nyányósfrufru 2015.02.04. 16:33:55

erre a beszélgetésre sikerült kivernem

ezanév 2015.02.04. 16:34:31

@pavor nocturnus: peeersze...még, jó hogy!
Mostanság nem is láttam ottan kódisokat, biztos rossz időben mentem. Ezek szerint vannak még szép számmal.
A multkorában (ez egy Auchannál volt, nem Lidlnél) találtam egy bevásárlókocsit amihez nem kellett pénz, tele is pakoltam minden jófélével, kivittem a kocsimhoz, bepakoltam. Látom ám, hogy ott ólálkodik egy ilyen recycling manager csávó, jött is a kocsiért. Najó, most az egyszer! -mondtam neki, és odalöktem a bevásárlókocsimat. Tudom, hogy geci vagyok, de látni kellett volna az arcát, amikor észrevette, hogy nincs benne százas...

.snɯıɹd snɔlns 2015.02.04. 16:39:47

@ezanév:
Bár mondtad, nem mondjam nem vagy Misi.
De a MÁVos kapcsolatba sem illik bele Misi.
Misinek BKKs kapcsolatai vannak, igy a hetes gyros on pilóta mióta mexűnt a MALÉV.

ezanév 2015.02.04. 16:42:58

@sulcus: sajnos ez pont én vagyok. Egy buszpilóta gyors gyrosevő BKK angyal, a Dávidka kis barátja. Hát ez vagyok én...és most kérek engedélyt ponttá zsugorodni.
Te is exmalévos vagy? Földi személyzet, vagy repülős ekvipázs voltál? Kíváló steward lehettél volna, persze az egyetlen heteró közűlök.

.snɯıɹd snɔlns 2015.02.04. 16:49:46

@ezanév:
Én stewardot életemben eccer láttam az egyik szeme barna a másik kék volt, szőke hosszú haja volt és sötét bőre, na azóta nem szállok repülőre!

ezanév 2015.02.04. 16:54:58

@sulcus: sztem ő se! Ilyen külsővel, az első középszerű határvadász lekapcsolja :-)

.snɯıɹd snɔlns 2015.02.04. 16:59:29

@ezanév: Ijesztő volt!
Ráadásul valami arabus légitrsaság gépén.

Csizma Jimmy 2015.02.04. 18:01:02

senki nem olvas a sorok között...ez egy merénylet volt,balesetnek álcázva: a repülőt egy profi bérgyilkos vezette, a célpont a kis sárga furgon sofőre, akit sikeresen ki is iktattak...a kivitelezés profi és egyedülálló

WhiteFalcon 2015.02.04. 19:30:25

Lejött, na és? Vipera, b+, eddig még egyetlen repülőgép sem maradt fent!

A sötét nagy Úr 2015.02.04. 19:33:32

@ezanév: No, ha pilóta vagy (én csak kicsi), akkor segíts már nekem légy szíves!

Ha jól látom ez egy ATR. Mit lehet tudni róla, miért csapta oda? Érdekelne pl. hogy miért dönti be a gépet az utolsó pillanatban olyan masszívan, amiből ugye már nyilvánvalóan nem lesz normális leszállás? Merthogy ugye pl. annak idején a Hudsonra leszállt a US1549, ez is letehette volna (vagy legalábbis megpróbálhatta volna). Miért nem enged ki futót, ívelőlapot? Nem kell ezeket stabilitás miatt kirakni (főleg az utolsót)?

Ha Malévos vagy, akkor jártál szimulátorba. Írd le, hogy hol volt... :)

randomuser1 2015.02.04. 19:54:19

@A sötét nagy Úr: épp át van esve, minek rá plusz áramlásrontó?
amúgy azért, mert balradöntve sokkal jobban átjön kamerán az eksön, a szalagkorlát is kisebb szakaszon sérül és nem bukik a pilóta évvégi prémiuma.

Conan The Librarian 2015.02.04. 20:44:54

A repcsi francia gyártmány, olasz besegítéssel.

Khmm... van még kérdés?

A sötét nagy Úr 2015.02.04. 21:23:09

@Emmanuel Goldstein: Honnan tudod, hogy át van esve? Igazából nem látom, hogy lentebb lenne a segge, mint az orra. Rosszul tudnám, hogy flapssel kisebb sebességnél is fentebb tudja tartani? Futót én pl. azért engednék ki, hogy vízreszállásnál azon lassuljon a gép először és ne a testen. Nem tudom mi a procedure ilyenkor, ezért kérdeztem. De mondjuk most már kíváncsi vagyok és megkérdezem a nagyokat.

randomuser1 2015.02.04. 22:03:41

@A sötét nagy Úr: a szárnyprofil változtatása természetesen hat a felhajtóerőre de bizonyos sebesség alatt ha megszűnik a normális áramlás és ott az ívelőlapok már nem tudnak elegendő felhajtóerőtöbbletet szerezni ellenben jelentősen lassítják a gépet ha a hajtómű nem ad elegendő többletteljesítményt a megnövekedett szárnyellenállás okozta lassulás elletételezésére.
amúgy honnantudjam, mezei troll vagyok, nem mérnök..

ezanév 2015.02.05. 09:42:22

@A sötét nagy Úr: kérdéseid amatőr mivoltodra utalnak. Bocsáss meg, de annyira az alapoktól kezdene oktatásod elkezdenem, hogy erre sajnos sem idő, sem elegendő hely nem áll rendelkezésre. Azt el kell azonban mondanom, hogy a modern repülőgépek már nem kémiai motorokkal működnek. Nem tudom hallottál-e már erről...amit említesz nem ATR, hanem ATM, és az egy olyan eszköz ami alapból nem repül (persze vannak bizonyos extrémnek nevezhető szituációk amikor igen, de azt hagyjuk)
Az az igazság, hogy valóban jártam szimulátorban, de nem kellett sehová mennem, házhoz hozták. Egy kurva nagy platós IFA pótkocsiján volt, és három Poclain daru emelte le az udvarban. Remélem nem haragszol ,ha nem adom meg a címem, ahol ez történt.
Búcsúzzunk el pilótásan: alfabravódeltacsárliehófoxtrott és a többi

ezanév 2015.02.05. 09:44:10

(Színpadi félre):komolyan mondom ezek az állandó bekérdezések...az ember csak felvilágosít, felvilágosít, felvilágosít...

Nap 2015.02.05. 10:01:20

Tell Vilmos a hős előd
kezeiben őserő
és mondá:
A nyílvessző
már nem menő
a modern korban
a repülő
a bejövő
és furgonos fejéről az almát
azzal lövi le ő

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.02.05. 11:13:51

@Csizma Jimmy:

Ez hülyeség.
A terrorista a sárga furgonban ült, mivel tériszonya van ezért nem ült a repülőn, de mártírrá akart válni, ezért a repülőt a saját furgonjába irányította egy joystikkal.
Ennyire egyszerű.

A sötét nagy Úr 2015.02.05. 13:09:45

@Emmanuel Goldstein: Tényleg igazad van. Amúgy már ugye megjelentek az első hírek, hogy hajtóműleállás volt. Mondjuk az is érdekes lesz, vajon mitől áll le mind a kettő (ami azért már szerencsére elég ritka). Mi a franctól borul be ennyire a gép balra, hiszen onnantól esélytelen bármit is csinálnia vele... :(

A sötét nagy Úr 2015.02.05. 13:10:45

@ezanév: Én nem is mondtam, hogy nem vagyok amatőr, ezért kérdeztem Mester, nemde?

Milyen gépen repültél?

ezanév 2015.02.05. 13:18:17

@A sötét nagy Úr: Rengetegszer repültem, gyanítom Boeingeken, meg Airbusokon, de sosem engedtek be a pilótafülkébe...igen, lebuktattam magam, nem vagyok pilóta (viszont apám gyerekkori haverja az volt, kukacbombázó, vagyis mezőgazdasági pilóta. Egy műrepülés során zuhant le, és halt meg, még a 80-as években, ha jól tévedek -ez véletlenül igaz-. Ergo van közöm a repüléshez, ez most már faktum, te is beláthatod).
A kémiai-fizikai motorokon fenn sem akadtál? Pedig az lett volna az izgalmas kérdés: mondj egy nem kémiai motort amivel repülőgépet huzamosabb ideig fenn lehet tartani a levegőben.

kerekHUN 2015.02.05. 13:49:16

Sajnálom, hogy a cigókurvák fertőjének témája helyett elment az egész ebbe a repülős faszságba. Semmi köze a topikhoz.

randomuser1 2015.02.05. 18:49:54

@A sötét nagy Úr: befordította, mert a józan paraszti logika szerint merőlegesen rövidebb az út a folyóig mint srégen,és még így is centikkel siklott el a szalagkorlát felett?

WhiteFalcon 2015.02.05. 20:08:08

Szerintem kár vitatkoznotok, a videón tisztán látszik, hogy bizonyos körülmények okán, ha a repülőgép elveszti a levegő által létrehozott felhajtóerőt, akkor nem sokban különbözik egy elhajított kőtől.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.02.06. 05:45:03

@A sötét nagy Úr: kiengedett futomuvel leszallni vizre lehetetlen.
A pilota amugy meghalt, de ezzel a szeduletes manoverrel sok ezer ember eletet mentette meg, nemzeti hoskent tisztelik mar most

Meghaltak sokan a gepen, de a lenyeg, hogy sikerult elkerulni a lakott teruletet. Ha ismerned Taipei ezen reszet, meg ugy altalaban Taiwant, akkor tudnad, hogy a vilag egyik legsurubben lakott helye.
Songshan Airport meg a Keelung folyo mellett konkretan a varos kozepen fekszik, Yuanshan metro allomas felett nagyon alacsonyan huznak mar el a leszallo gepek, a felszallas meg ellenkezo iranyba megy.
A repter kornyeke surun lakott, hihetetlen tett, hogy sikerult elkerulni lakott teruletejet. Van ott autopalya, metro, felszini varosi vasut (az egyik vonal epp a repter mellett halad).
A pilota tudta, hogy meghal, de megmenthet ezernyi eletet. Magyar ember ilyen hostettre nem kepes. Ez Taiwan!
A mentesben is szulettek hosok: egy 70+ eves oregember ot eszmeletlen utastarsat mentette ki a Keelung folyoba beleallt gepbol. 1949-ben jott a szigetre a komcsik elol menekulve, hajoval, ami szinten balesetet szenvedett, onnan jott a tapasztalata az eletmentesben.
Amugy a helyi mentoalakulatok ezerszer profibbak, mint a magyar vagy barmilyen nyugatiak.Csaxolok.

@Csizma Jimmy: a sarga taxi egy VW Caddy, vezetoje tulelte a dolgot. Csoda. A pilota meg egy hos, egyszeruen itt a varosban nem tudta volna letenni sehol a gepet, igy csak a gepen voltak halottak, ha barmi mashogy alakul, akkor ezernyi ember is meghalhatott volna. Ez a vilag egyik legsurubben lakott helye, repter a belvarosban...

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.02.06. 05:49:40

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: nem, egyben tulelte, nyilatkozott is a TV-ben meg bejatszottak, a telefonbeselgetest, ahogy jelenti a balesetet a hatosagoknak.
Amugy egy sarga VW Caddy taxirol van szo.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.02.06. 05:51:39

Ja meg annyit, hogy a fedelzeti kamera Azsiaban alap dolog autokban. Ennyivel is elorebb jarnak, mint Europa, ahol adatvedelmi faszkodasok miatt nem lehet kamerat tenni a sajat jarmuvedbe sem.
süti beállítások módosítása