Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

subba

A képeken szereplő pozitúrák nem jelentenek érzéki örömöt a szereplőknek!! Ide küldjed emailben a retket!

 

Természetesen a Subba még mindig megvesztegethető! Adjatok bármit, megírunk akármit! Belépőkért, ajándékokért, merchandise-ért, ingyen cuccokért bármit behazudunk. Amit kapunk, azt meg továbbadjuk az olvasóinknak (ha nekünk nem kell). Ezen a címen csengessetek!

utolsó kommentek

friss topikok

Ezt írjuk mi

    Nincs megjeleníthető elem.

tagek

18minusz (47) 18plusz (162) a hét képe (6) barlangrajz (9) baszdmeg (34) bizarr (448) biznisz iz biznisz (53) bkv (8) budapest tv (7) bulvárszemle (8) bűnözés (9) celeb (157) cukiság (101) dicsőségfal (8) divat (8) drog (5) egyetem (5) emo (5) engedjétek hozzám (5) érdekes adat (126) erőszak (7) ezekafiatalok (97) faszkorbács (6) fekete pákó (11) fesztivál mocsok (8) győzike (5) hajdú péter (5) havas henrik (5) hellókarácsony (9) heti gif (7) hülye (8) hülye doktor (5) hülye ember (185) hülye halál (13) hülye hír (26) hülye hirdetés (13) hülye honlap (120) hülye játék (8) hülye kép (210) hülye levél (12) hülye nevek (6) hülye reklám (39) hülye sajtó (98) hülye szó (7) hülye tánc (82) hülye tévé (7) hülye videó (448) hülye zene (96) humor (5) ikertornyok (12) internet (5) isten allatkertje (11) iwiw (89) játék (5) jézus szeret (18) jó étvágyat (5) karácsony (14) karrier (8) képrejtvény (10) kínzó kérdés (61) kisállat (50) kiszel tünde (12) magyar szépség (7) minőségi szórakoztatás (8) munka helyett (9) nem (5) nemi szerv (43) nemi szervek (208) nemjó (5) norbi (5) no thanx (8) óóóó magyarország (418) partifotó (5) pataky attila (9) pina (7) politika (26) pop (109) rock & lol (5) rtl klub (5) sport (13) subba (5) subba apró (5) subba art (7) subba életvezetés (21) subba records (15) szex (6) szolgálati közlemény (5) szomszédok (10) szupercukisag (5) szupercukiság (14) szuperpuma (21) tanulságos történet (46) testnedv (110) tv2 (11) twitter (10) vasárnapina (22) vatera (7) vers mindenkinek (11) Címkefelhő

IndaVideó

Pulibáró

2015.08.25. 15:56 | Subba Vipera

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subba.blog.hu/api/trackback/id/tr827733458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pavor nocturnus 2015.08.27. 09:04:37

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Te, mint a zsidókérdésben láthatólag integráns személy, magyarázz meg nekem kérlek valamit! Miért van az, hogy Golders Green zsidónegyedeit járva, a szakállas, kaftános, kepelés vagy fekete kalapos zsidó férfivak, s parókás zsidó asszonyok mellett nyüzsgő kicsiny gyermekekből a szüleik bohócot csinálnak? Kopaszra nyírják, s hosszú pajesz viselésére kényszerítik őket. Szolgálja ez a gyermek érdekét, hogy maskarát faragnak belőle? Mert az rendben van, hogy a felnőttek így néznek ki - ez az ő választásuk -, de miért kell a kisgyereket - akinek ez nem saját választása - nevetségessé tenni? Annyira szánnivalóak kiszolgáltatottságukban e csöppségek.

ezanév 2015.08.27. 09:31:30

ЯƎƧU ΜΥИОИA én a helyedben nem válaszolnék.
Szinte tapintható pavor nocturnus kommenttársunk kötözködési szándéka.

Ez az ember egy nyilvánvaló agent provocateur (magyarul: gecó...nem, nem geci)

Azért szólok, mert lelked virágos rétjén bóklászva vevém észre, hogy gyenge, és sérülékeny vagy diszgráfiás barátom. Ne haragudj ha soraimmal megzavartam a 'vá'-dat, egyensúlyodat.

ezanév 2015.08.27. 09:33:35

@pavor nocturnus: ilyen burkolt zsidózást rég olvastam, (hogy klasszikust plagizáljak...)

Nem provokálsz te véletlenül? Miért pont szegény AU-t akinek közmondásos szerénysége, és pártatlansága közismert subbaberkekben?!

ezanév 2015.08.27. 09:35:31

@pavor nocturnus: esküszöm elsőre így olvastam :-) :

Te, mint a zsidókérdésben láthatólag intoleráns...

Nem kötözködöm én véletlenül?!
Megyek bűnbánatot gyakorolni, nincs valakinél egy csalánkorbács?

pavor nocturnus 2015.08.27. 09:47:27

@ezanév: Akkor válaszold meg a kérdésem te, mint a zsidókérdésben láthatólag szintén integráns személy! Nekem mindegy melyik haszid válaszol, én szomjazom a tudást!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 09:57:10

@pavor nocturnus: érrtema kérdést, sött véleményemis vanrolla, demivell csak tudattlanságbol vaggy sunyigeciségböll cimeszted nekem, nemérzem, hogyere nekemkéne válasszolni. mindenessetrehogynetudd rámfröccsögni hogy kitéreka kérdés elöl, szólnák rolla pár szót. magamisa 6vanass évek elelyin a zóbudalyi szentpéteréspál- tenplomba megéllhetési minstránskint tengettem szaros kisgyerrmeki életem. énis bellebulytam mindenféle neveccéges haccukába azépen aktujális mise trágyának mekfelellőjen. kényszeruggyan nemvolt, deaz elvárást mint gyerrek éresztem ésa naggyszülejim felé mükködöta mekfellelési kényszer. kínosvolte ez nekem? hátigen, ojkor rendkívülkínos. uggyanojan kínos volt, mint azoknaka kizsdobos és utörőtársalyimnak, akikel a vasárnapi misén öszeakatt a tekintetünk. bár a jattot eggyüt fagyisztuk el. mijen hatásal vanez a zéletemre? nemtudom.
nemletemtölle istenfélő. leginkáb apám véleményét osztom(aki párttitkár volt)"roszat nemtanulot a gyerek azbisztos". volte választásom? ez akor uggyananyira nemérdekelt mint most. éreszteme maggamiránt szánalmat másokrésziröll? nem.
szánome a záltalad szánt gyermekeket? nem
joban szánoma vega szülők gyerekejit, akik megtagaggyák gyereküktül a zemberálat rencertani besorollásának mekfelelő ételt, ammipedig a zegésséges felylődés felltétele. na őket törrvényáltall is üldözném.

ezanév 2015.08.27. 10:02:59

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: én szóltam...most szét fog szedni.

ezanév 2015.08.27. 10:06:51

@pavor nocturnus: én nem tudom. Rég elhagytam a vallási előírások jelentős részét, egészen tavaly húsvétig még sonkát is ettem ,de akkor a Löwenstein Tibi felvilágosított, hogy a sonka nem is halból készül. Egy világ omlott össze bennem, mi lesz a következő: a csülök pékné módra meg nem csirkéből van?!

ezanév 2015.08.27. 10:08:19

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: figyelj, ezt most priviben: vigyázz vele nagyon alattomos, és okos, csak eljátssza, hogy buta.
pavor egy Janus arcú ember, még szerencse, hogy ezt neked írom, és nem tudja elolvasni.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:12:01

@ezanév: akor tégedet sikerrült mek tévesztenilye? nemhitemvolna rollad

.snɯıɹd snɔlns 2015.08.27. 10:13:08

tudom nem engem kérdeztél, de hagy tegyem hozzá primitív kis válaszkámcsimat.
épp olyan gusztustalan és undorító dolog, mint ahogy más templomokban ellenőrizetlen higiéniájú, minőségű folyadékkal öntik le csecsemők fejét, ill. locsolják szanaszét emberekre, kenyérre, más élelmiszerekre.
vannak templomok ahol egy edényben minden betérő belemoshatja a kezét és továbbviheti a fertőző ágenseket minden akadály nélkül.
vagy pl. zárt helyen egy erre a célra kialakított alkalmatosságot lóbálva gyermekek, idős emberek légzőszervét rongálva füstöt eregetnek fekete csuhás emberek.
-(amikor szabad levegőn a buszmegállóban nem szabad egy cigarettát öt m távolságra elszívni)
igen igazad van az emberi butaság határtalan.

ezanév 2015.08.27. 10:17:12

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: lehet...mondjuk én közismerten naiv vagyok.
Bevallom én tőled is tartok egy picit, hogy egyszer valami olyat írsz ami összetöri mulandó kis világom hártyavékony üvegfalait.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:20:30

@ezanév: mintmondotamvolt énis csakeggy sötétkék karaktersor vagyok. ésmintijennek semi hatalmam nincs

ezanév 2015.08.27. 10:25:23

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: mondod most! De én tudom, hogy neked is Hatalmad van, mint egy szabadkőművesnek! Nagy 'H'-val (mármint a Hatalom nem a szabadkőműves, mert abban nincs is H).

(Vajon mitől lettek ők pont kőművesek??? Ennek utána kell néznem.)

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:33:10

@ezanév: szabadköműves páHoj. nauggyehogy van há

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:34:59

Annyira mókás amikor képtelenek vagytok egy jelenséget önmagában, a többi jelenségtől függetlenül értékelni. A kérdésem arról szólt, hogy miért jó vagy miért rossz az, hogy gyermekeket megalázunk a zsidó vallás nevében. Erre ti idehordotok mindenféle olyan körülményt, ami a kérdés megválaszolása szempontjából teljességgel közömbös. Az ilyen gondolkodás eredményezi azt, hogy már nem lehet kritizálni az Orbán-rezsimet anélkül, hogy ne kapnád nyakadba a gyúrcsánybérenc jelzőt, vagy a Gyurcsány-féle ámokfutást anélkül, hogy ezzel ne vennéd magadra azt, hogy ezzel a patásorbánt szolgálod. Miért nem lehet a jelenséget önmagában vizsgálni? Miért kell egy elítélendő jelenséget azzal mentegetni, hogy előrángatunk egy másik elítélendő jelenséget? Mit magyaráztok meg azzal, ha előítéleteiteket egy másik előítélet szembefordításával próbáljátok tisztára mosni?

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:40:27

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Te meg ne légy ilyen sunyi! Felelj arra egyenesen, hogy elfogadható-e az számodra, hogy kisgyermekeket tesznek nevetségessé a zsidó vallás nevében! Igen vagy nem! Aztán te is feltehetsz nekem egy kérdést.

ezanév 2015.08.27. 10:40:55

@pavor nocturnus: légy szíves ne beszélj többesszámban. Én pl. veled vagyok.
Nem úgy az anonimjúzer, aki viszont tuti nem, hanem ellened van.

ezanév 2015.08.27. 10:41:52

@pavor nocturnus: ez rám is vonatkozik? Azaz, ha válaszolok egy kérdésedre akkor te is válaszolsz nekem?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:43:27

@pavor nocturnus: nemolvastad végigamit irrtam. a végire odairrtam hogyamitte elittélendő lyelenségnek tartassz aszt én nem. enélfogva ojanértelembe nemis tudokrá válaszolni amilyen koncepcijóvala kérdést fölteted

ezanév 2015.08.27. 10:43:33

@ezanév: nem ez az egy kérdésem, csak rögzítsük. Ez nem ér. Különben is két kérdés...

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:45:38

@pavor nocturnus: momentán nincsojan kérdésem amit tetudnál megválaszolni. demalyd erőssen gondolkozok

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:47:23

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Én valahogy úgy képzellek téged, hogy te egy vén házmester vagy, aki ül a romos belpesti, belsőfolyosós ház belsőudvari lakásának sötét zugában, s egész nap figyel kifelé az ablakon. Nézi kik járnak arra. Figyel, jegyzetel. Ugyan már senkinek sincs szüksége a szolgálataira, de megszokta ezt a munkát. Házmester volt a nyilasok idején, házfelügyelő a kommunisták idején, s minden rendszer tudta besúgóként használni őt. Mára azonban csak egy csalódott, elkeseredett, öreg és haszontalan lom. És ennek tudásába lassan beleroppan. sajnáljalak vagy megvesselek? Magam sem tudom.

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:49:00

@ezanév: Persze! Válaszolj nekem arra kérlek, hogy mit kérdezzek tőled?

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 10:51:34

@pavor nocturnus: hopáhopá! szeméjjeskedés, mint vékső érv. félművelcséged ömmagadáltali rehabilitálása. ez bisztosmindig belyön

ezanév 2015.08.27. 10:55:19

@pavor nocturnus: mindenképpen valami személyeset...

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:56:23

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Mert valójában megvetlek érte, ahogyan döngeted a melled, te mekkora kommunista voltál! Neked ez tényleg vicces? Nem érzed, hogy hány embert alázol meg ezzel? Ezek után mi bajod azokkal, akik döngetik a mellüket, hogy ők milyen büszke nácik? Mi a különbség köztetek?

ezanév 2015.08.27. 10:57:00

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: na, mit mondtam!
Bazmeg te menthetetlen vagy.
Pont mint az öreg házmesterünk...

jó, befejeztem, már engem sem szórakoztat az álellentét-álszítás...

pavor nocturnus 2015.08.27. 10:58:53

@ezanév: Na, jó. A Szabadkai út két kilométeres körzetében laksz?

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:01:12

@pavor nocturnus: A "voltál" helyett a "vagy" helyénvalóbb lett volna.

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:06:27

Valahol elképesztő, hogy ez az AU-lili páros (?) nem fér el tőlem a subba tágas legelőjén. Minduntalan belémkötnek, s azután sértetten felhúzzák az orrukat, ha visszamordulok rájuk. Miért van az, hogy a többiekkel elférünk egymás mellett, csak ez a skizofrén szociopata nem képes elmenni mellettem anélkül, hogy bele ne nyomná a könyökét az oldalamba.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:09:54

@pavor nocturnus: nem voltam, hanem vaggyok.
amuggymeg emlékesztetnélek ara amit töpszöris montam. azal semi balyomha valaki döngettia melit hogyő mekora náci. legyen, kinem szarjale. a gyávanácival vana balyom aki két zsidózásköszt tagaggyahogy ő náci, aki álszentülaszt hirrdetihogy a horokkereszt valami szvasztikaji izé, vaggy épittészeti ornamentika, a zárpádsávoszászló meg eccerűjen csíkos és mia baly vele? a szemforgatásal van balyom amitte már müvészi szintre fejlesztetél.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:13:28

@pavor nocturnus: "hogy bele ne nyomná a könyökét az oldalamba"
méga beledis ki taposomhaa lili nevét mégeccera szádraveszed

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:13:57

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Az szerintem nem szemforgatás részemről, ha egyforma távolságot kívánok tartani a kommunistáktól és a náciktól. Az Árpádsáv meg a magyar címer része, a veres csillag pedig jelenleg már/még nem az.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:14:13

télleg, hola lili? LILÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:15:05

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Na, látod ezt jól teszed! Ebben nagyon igazat tudok adni neked. Nem fogom többet.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:16:48

@pavor nocturnus: "Az Árpádsáv meg a magyar címer része"
jó, akorte egyél ciánt, émmeg eszek mandulát. anakis részea cián

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:23:14

De minden eltörpül emellett: az MTA az új helyesírási szabályzatban bevezette: a jazz magyarul is jazz.

Hurrá!!!

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:28:06

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Az én válaszaim csak rosszak lehetnek számodra. Ha elismerőek, azért, ha félműveltségemmel kérkedőek, azért, ha szemforgatóak, azért. Hej, de nehéz veled!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:33:57

@pavor nocturnus: nemismertélel semit. aszmontad hoggymég nemhalotad. ezel asztis montad hogy ez nem eredeti ésmár halanod kelet volnade valamijen okbollmégez nemtörrtént meg. azhogymég nemis halhatad mercsak most montam az mekse fordulta felyedbe. ezelngem nem elissmertél, sött...

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:38:08

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Azt mondtam, hogy ez jó, azaz tetszik nekem, te gyagya... Ez a lényeg. A többi törlendő.

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:38:58

Még mosolyogtam is. Pedig nem szoktam. Jaj nekem, kicsinálsz.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 11:41:40

@pavor nocturnus: engemette akorse dicsérlyél merengemit szeretnek. emijatmá ne utájjanak megengem

pavor nocturnus 2015.08.27. 11:45:24

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Nem szeretnélek elszomorítani, de téged édeskevesen szeretnek itt. De ha ezzel javíthatok a reputációdon, akkor biztosíthatlak utálatomról is, nagyrabecsülésem jeléül.

ezanév 2015.08.27. 11:47:35

@pavor nocturnus: nem. Ha már körzet akkor inkább 15 km. mint 2 km.
XVIII. ker.

ezanév 2015.08.27. 11:52:50

Akkor mi van ha én mindkettőtöket bírlak?!

AU, meg pavor...ti a szerethetőbb/elviselhetőbb figurák közé tartoztok.

(Mondjuk én sosem engedtem meg magamnak azt a luxust, hogy valakit utáljak itten, vagy más csetelős oldalon. Kizárt dolog, hogy megéri a fáradtságot. Legfeljebb nem olvasom el mit ír.
A szimpátia már más tészta...)

ezanév 2015.08.27. 11:54:08

@ezanév: szerintem a fenti diskurzus analógiájára akkor én hülye vagyok. Elmentem a Darshan Udvarba ebédelni. Hasta luego

ezanév 2015.08.27. 11:55:16

@pavor nocturnus: ja! Az én kérdésemet elteszem kicsit későbbre :-)
Nem nagyon, kicsit későbbre...ugye nem baj?!

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 12:04:34

@ezanév: akor azvan hogy kigyótmelengecca kebelleden. ez mekfog tégedet marni. mosmégcsak jojózika szeme belea szemedbe, demár tuggyahogy hola gyönge pontod ésha hátatfordícc neki megmar. ijenekeza mindentöll eggyformatávolságra palik. hogy bárkit letámadhassanak késeddelemnékül. szerintem neszerezsd

pavor nocturnus 2015.08.27. 12:50:30

@ezanév: Sokszor leírtam már, most is megteszem: én nem utálom AU-t, ahogyan mást sem. De ezek itt szerepjátékok, nem? Nem arról szól ez az egész, hogy maszkokat öltünk magunkra, s abban mórikáljuk magunkat? Ma ez a szerepem, holnap más. A színészek is csak szerepeik szerint utálják vagy szeretik egymást, ideális esetben a színpadi magatartásuk a magánéletüket nem befolyásolja. Itt meg olyan értelemben nincsen magánéletünk, hogy a másikét nem ismerjük, ezért számunkra nincs. Miért utálnék olyan embert, akiről semmit vagy keveset vagy tévesen tudok? Ha én kötekedek valakivel vagy valaki kötekedik velem itt, az csak vérpezsdítő játék nekem, nem igazi gyűlölet. Az én alapbeállításom a jóindulatú közömbösség, amely egyensúlyi állapotból indulhat az amplitúdó erre vagy arra. Ha a csúcsértékig jutok erre vagy arra, az már elég nekem ahhoz, hogy sikeresként pipáljam ki az aznapi játékomat. De nem tudok gyűlölni szerepjátékosokat, akik talán nem is léteznek.

pavor nocturnus 2015.08.27. 12:53:12

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Ez még semmi! Miután megmartam és lebénult, belepetézek majd, s miután kiköltötte az utódaimat, elevenen felfaljuk a megszaporodott családommal!

Follow Anna 2015.08.27. 12:57:42

@pavor nocturnus: Kaposvár felé nem jártok véletlen? ♥

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 13:00:21

@pavor nocturnus: minygyá el sírommagam ezojan gyönyörű volt. amojan vörösfarok. amikormá ki mutatada világnaka fogadfehérjit, eggy utolsó mondatal az öszes edigi íráod a viszájára fordittod. ahogy moldova mondaná iggyasztán meguszoda könyvégetést, mercsakaz uttolsó lapotkel kitépni

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 13:07:59

legyemmá offtopic, mer nembíromeszta köpönnyegforgató alakot!

pavor nocturnus 2015.08.27. 13:20:48

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Te nem ismersz engem. Csak pavor nocturnust ismered. Pavor nocturnus egy krakéler barom, egy okoskodó ámokfutó. Rólam ellenben nem tudod ki vagyok, mi vagyok. Kommunista, náci, zsidó, köpönyegforgató? Egyik sem? Mind? Dicsérd az erényt.

ezanév 2015.08.27. 13:37:38

@pavor nocturnus: ez nem igaz. Nem is hiszem el, de talán azt is megtehetem, hogy kategorikusan kijelentem, hogy nem igaz.
Nem vagy közömbös, nem is lehetsz, nem fogadhatod el 100 %-ban (a hangsúly a százason van) hogy itt mindenki csak szerepet játszik. Kilóg a lóláb effektus...előbb-utóbb.
Arról nem beszélve, hogy ha -feltéve, de nem megengedve- minden szavad igaz, az elég dehonesztáló azokra nézve akikkel pozitív volt az eddigi kommunikációd. Tehát ha te közömbös vagy mindenki iránt itt, akkor neked voltaképp mindegy kivel, (és miről?) beszélgetsz. Ezt nem hiszem. Egyrészt ettől sokkal színesebb egyéniség vagy, másrészt attól lennél unalmas, vélhetően egyszavas kommentelő, fikanick ha közömbös tudnál maradni "mindÍg minden körülmények között" (Alekosz).
Nekem többen kifejezetten szimpatikusak itt (legyen ez akár csak felvett póz, lemosható máz, szerep, bármi a részükről) mások meg nem szimpik. (Utóbbiakkal általában nem kommunikálok).

A szimpátia -antipátia független a kibertértől, és sokáig nem is lehet titkolni, hogy köcsög/cukipofa vagy.

ezanév 2015.08.27. 13:41:18

@pavor nocturnus: TE vagy pavor nocturnus. És pavor nocturnus vagy TE. Azt el tudom fogadni, hogy nem teljesenn, de az egyéniséged olajfestékét nem lehet vízzel lemosni, viszed magaddal amerre mész, sőt összefestesz vele másokat is.

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 13:49:59

@Lilith.Inanna1: mosthaggyam szivem, amikormár kibeleztem? mosmár ellégneki eggy "analfabéta" és infarktust kap, amijen büszkemagárahogy tud írniolvasni mer nemvolt neki könyű minden betűt mektanulni. azottais probál el vegyülniaz irrástudók közöt. esztugycsinájja, hogymindig hoszúkatír ésaz enberek nemolvasákel csak legyintenek és aszmonygyák hogyez bisztostud valamit.

ezanév 2015.08.27. 13:53:57

@pavor nocturnus: mekkora a cipőméreted?

Sajnos csalódott vagyok a "közömbös" beírásod miatt, és a szupi kérdésemet nem is fogom már feltenni neked. Minek?

(...szomorúan eloldalog...)

pavor nocturnus 2015.08.27. 13:54:05

@ezanév: Ha én volnék pavor nocturnus, az azt kellene jelentse, hogy súlyosan hasadt személyiség vagyok, hiszen pavor nocturnus láthatóan nem önazonos. Ezzel nem akarom azt mondani, hogy egyéniségem nem nyomja rá bélyegét pavor nocturnusra, hiszen Hamlet karaktere is függ a rendezőtől és a színésztől is. Úgy mondanám inkább, hogy én animálom pavor nocturnust, s ebben benne van a személyiségem egy része persze, de csak annyira, hogy a karakter önálló életét ne veszélyeztesse. Ettől függetlenül persze nekem is vannak rokon- és ellenszenveim, amit pavor nocturnus nem mindig azzal szemben és úgy mutat ki, ahogyan azt én érzem valójában. Van akinél nyilvánvaló az általam irányában érzett rokonszenv (mint nálad), van akinél csak áttételes, s van akinél hamis. Ellenszenvet valójában senki iránt nem érzek, de azt megengedem magamnak, hogy azokkal a profilokkal szemben, akik ellenségesek pavor nocturnusszal, pavor nocturnust is ellenségesre kalibráljam. Pavor nocturnus tőlem függetlenül él azonban, hiszen ez a lényeg, hogy ebben a bújócskában olyan lehessek, s azt tehessem, aki valójában nem vagyok, s amit valójában nem tennék.

pavor nocturnus 2015.08.27. 13:59:15

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Ne kímélj hát! Sújtson le rám dühöd! Ha már tőled ennyire szokatlan nyíltsággal bevallottad, hogy kéjes örömöt okoz számodra a földön fekvő félholtnak lefejezése! "mosthaggyam szivem, amikormár kibeleztem?" Kicsit láttatni engedted a valódi arcod végre! Kétszínűségedről sikerült félrerántanom a leplet! Nem szégyenled magad?

ezanév 2015.08.27. 14:00:55

@pavor nocturnus: "...ebben a bújócskában olyan lehessek, s azt tehessem, aki valójában nem vagyok, s amit valójában nem tennék."

Azért ez szomorú. Ha most privátim beszélnénk erre írnék valamit ami így publicite akár sértő is lehetne. Nem is fogom leírni.

Megértelek, bár ebben nincs nagy tapasztalatom.

pavor nocturnus 2015.08.27. 14:02:47

@ezanév: Ne mondd, hogy nem érted mit akarok mondani! Ha lövöldözős játékot játszol, akkor van lelkiismeret furdalásod amiatt, hogy emberek tömegét lövöd halomra?

ezanév 2015.08.27. 14:05:22

@pavor nocturnus: igen, sajnos nekem van...ezért imádtam annyira Doom-ot, mert ott nagyobbrészt szörnyekkel kellett harcolni.
A MOHAA meg a CoD után évekig pihentem. Sajnálom a 'bot'-okat is, ez van.

pavor nocturnus 2015.08.27. 14:15:50

@ezanév: Akkor tekintsd olybá, hogy én itten szörnyekre lövöldözök, akik bántani akarnak, mint AU.

ezanév 2015.08.27. 14:16:10

@pavor nocturnus: ne dumálj félre közömbös!

Válaszolj a kérdésemre!!!!!!
Tehát ?!

ezanév 2015.08.27. 14:28:40

@pavor nocturnus:
erre:

ezanév 2015.08.27. 13:53:57
@pavor nocturnus: mekkora a cipőméreted?

Sajnos csalódott vagyok a "közömbös" beírásod miatt, és a szupi kérdésemet nem is fogom már feltenni neked. Minek?

(...szomorúan eloldalog...)

ezanév 2015.08.27. 14:30:04

@pavor nocturnus: komolyan vettelek, többet nem követem el ezt a hibát. Te se vegyél ezentúl komolyan, ne kövesd el ezt a hibát.

300?

pavor nocturnus 2015.08.27. 14:46:27

@ezanév: Én már ezt elkövettem egyszer veled, s pofára is estem. :)

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 15:17:17

@pavor nocturnus: ellképzelnise tudodhogy menyire nemvégeztünk még. némi ki elégülést akor fogok érezni, ha dédunokáimal ünepéjes keretekközöt mekköpköggyük a sírodat. te... te... nemlyuteszembe semi ami fokható lene ahoz a mekvetéshezamit érzek

ЯƎƧU ΜΥИОИA · http://lolhehehe.com/ 2015.08.27. 15:18:53

hüje sánta! ja nem, azén vagyok. nemtudommár nekked mijár

pavor nocturnus 2015.08.27. 15:25:39

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Te nem vagy épeszű, baszod! :) Mondjuk ez a köpök a sírotokra ismerős valami Vian nevű csókától, akit te nem ismerhetsz, meg egyébként is álnéven írta a könyvet. De emiatt ne csüggedj!
Né'mmá', hogy felhergeltem az öreget! Igyál egy pohár vizet, nehogy a guta üssön meg! Hidd el, hogy tényleg nem szeretném, hogy bajod essen!

ezanév 2015.08.27. 15:35:25

@pavor nocturnus: geci vagy bazmeg, geci vagy :-)
Na, mennyi az annyi?

ezanév 2015.08.27. 15:37:35

ezanév:(ökölbe szorított hóna alját csípőjéhez szorítva a közönség felé dobja)

pavor nocturnus 2015.08.27. 15:38:15

@ezanév: Kérdezzél már valami rendeset, hallod, ne ilyen baromságot, mert ebből nem érzem a valódi érdeklődést, hanem csak valami lefitymáló, jóindulatú közömbösséget, amitől a falnak megyek!

pavor nocturnus 2015.08.27. 15:39:02

@ezanév: Mindig büszke voltál a tánctudásodra. Ez a figura lenyűgöző lehet!

ezanév 2015.08.27. 15:46:02

@pavor nocturnus: egye fene, ha ki akarsz tárulkozni itten:

Közösségi tulajdonú (állami, önkormányzati) gazdasági társaságnál, vagy közszolgálatban, esetleg költségvetési szervnél, vagy annak háttérintézményénél, illetőleg közvetve, vagy közvetlenül a költségvetésből fenntartott szervnél, szervezetnél, intézménynél dolgozol-e?

pavor nocturnus 2015.08.27. 15:46:41

@ЯƎƧU ΜΥИОИA: Hozzád képest a Nakam egyenesen az üdvhadsereg!
"Amikor a kommentáromhoz értem, elővezettem pavor nocturnust, megfojtottam, a hullára egy nagy követ kötöttem és belöktem a vízbe." - emlékszik vissza AU
"Én nem azért cselekedtem, hogy felhívjam a jövő generációk figyelmét a pavor nocturnus által elkövetett bűnökre és azok konzekvenciáira. Engem csak a bosszú vezérelt. Tudja, mi az, hogy a bosszú édes íze? Nos, én pont ezt éreztem: kivégezni pavor nocturnust, akiről tudtam, hogy szerepet játszik és alakoskodik a profilja mögé bújva. Nyugodt lelkiismerettel öltem, és ha újra meg kéne tennem, megtenném.” – mondta egy másik nickje mögé bújva ugyanaz az AU.

pavor nocturnus 2015.08.27. 15:48:46

@ezanév: 39-es a lábméretem. De mentségemre Puskás Ferencnek pontosan ekkora volt, mert beleléptem a bronz láblenyomatába a bajnokok sétányán Monacóban.

ezanév 2015.08.27. 15:53:59

@pavor nocturnus: te szemét!
Innentől nem válaszolok neked egy csomó ideig.
Te mocsok. Mit össze gondolkodtam mire kiötöltem egy neked való, igazi jó kis blikkfangos kérdést, erre megválaszolod a cipőset.

Csalódtam benned, szerintem te csak szerepet játszasz.
Ha figyeltél most pattant el egy húr, irányodban tanúsított barátságom és tiszteletem húrja.

pavor nocturnus 2015.08.27. 16:09:29

@ezanév: Ne ítélj meg felületesen! Bár én valóban egy csatapáncélba bújt, morcos űrzsarnoknak látszom, aki bántani akarja szegény Búvokat, de tudd meg, hogy a sisakrostélyom alatt egy tündéri, puha csillagocska rejtőzik. Sárga, de ötágú. Aki képes szeretni, képes megbocsátani. Hadd kapjak még egy esélyt!

2015.08.27. 16:22:36

tanulságos volt átolvasni titeket. :) úgy érzem magam, mint a nevető harmadik, aki a lehető legtöbbet nyerte a másik kettő marakodásán. ti féltek a másiktól! egy mondat, nem több. nem fejtem ki. annyit azért hozzácsapok: attól féltek, ami bennetek is ott van. én köszönöm, jóllaktam! :) sajnos, a legjobb az egészben nem a két fél volt, hanem followanna :)), aki, mint zen koanokban a tanítvány, aki nyakon önti mesterét egy vödör vízzel, hogy kizökkentse tudatát, úgy rázott fel engem! :D BÖLCSEK, mind bolondok vagytok, egytől egyig! :) és minél többre tartjátok önmagatok a másikkal szemben, annál nagyobb bolondokká váltok! :) pocsolyában vitorláztok.

ui.: valamiért végig az volt az érzésem, hogy mindketten megvagytok győződve arról, hogy a másik fél talán én vagyok... háh' :D :)

pavor nocturnus 2015.08.27. 16:31:03

@Subba Rabbi: Találó végszó! S tényleg olyan, mint az utolsó hang egy zeneműben. Egyben tévedsz csak. Ezúttal én határozottan nem ellened hadakoztam.

2015.08.27. 16:48:57

@pavor nocturnus: biztos? >:)

(ködösítés ala zseniális bajkeverő :D)

subbath shalom!

pavor nocturnus 2015.08.28. 13:53:51

@Subba Rabbi: Biztos. Nem zárom ki annak lehetőségét, hogy objektíve esetleg valóban ellened hadakoztam, de szubjektíve biztosan nem.
süti beállítások módosítása